0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
χρονικουποθετικη,θα την έλεγα
Απορία! Γιατί τη χαρακτηρίζετε χρον-υποθ και όχι αμιγώς υποθετική, αφού η ανάλυσή της είναι: εάν διαφθαρη (αόριστη επανάληψη στο παρόν -μέλλον);
Παράθεση από: karxarias29 στις Μαΐου 04, 2011, 04:39:31 pmΑπορία! Γιατί τη χαρακτηρίζετε χρον-υποθ και όχι αμιγώς υποθετική, αφού η ανάλυσή της είναι: εάν διαφθαρη (αόριστη επανάληψη στο παρόν -μέλλον);Γιατί ενδεχομένως να στέκει η μετάφραση της και ως χρονικής: Όταν διαφθαρεί...Η διαφορά είναι καθαρά φιλοσοφική. Αν την θεωρήσεις χρονική, θεωρείς βέβαιο ότι η ψυχή κάποια στιγμή στη ζωή θα διαφθαρεί. Αν τη θεωρήσεις υποθετική, θεωρείς τη διαφθορά της απλό ενδεχόμενο. Αν την πεις χρονικοϋποθετική, θεωρείς σωστές και τις δυο αυτές εκδοχές.Μεταξύ μας δεν μπορώ να σου απαντήσω ποιο είναι το φιλοσοφικά ή εμπειρικά σωστό. Διάλεξα, λοιπόν, τη μικτή μορφή, για να καλύπτω όλες τις πιθανές εκδοχές μετάφρασης.
Παράθεση από: apri στις Μαΐου 04, 2011, 05:00:14 pmΠαράθεση από: karxarias29 στις Μαΐου 04, 2011, 04:39:31 pmΑπορία! Γιατί τη χαρακτηρίζετε χρον-υποθ και όχι αμιγώς υποθετική, αφού η ανάλυσή της είναι: εάν διαφθαρη (αόριστη επανάληψη στο παρόν -μέλλον);Γιατί ενδεχομένως να στέκει η μετάφραση της και ως χρονικής: Όταν διαφθαρεί...Η διαφορά είναι καθαρά φιλοσοφική. Αν την θεωρήσεις χρονική, θεωρείς βέβαιο ότι η ψυχή κάποια στιγμή στη ζωή θα διαφθαρεί. Αν τη θεωρήσεις υποθετική, θεωρείς τη διαφθορά της απλό ενδεχόμενο. Αν την πεις χρονικοϋποθετική, θεωρείς σωστές και τις δυο αυτές εκδοχές.Μεταξύ μας δεν μπορώ να σου απαντήσω ποιο είναι το φιλοσοφικά ή εμπειρικά σωστό. Διάλεξα, λοιπόν, τη μικτή μορφή, για να καλύπτω όλες τις πιθανές εκδοχές μετάφρασης....γιατι ομως να ειμαστε τοσο απολυτοι και καταδικαστικοι με τις ψυχουλες??ας τις αφησουμε και καποια περιθωρια να γλιτωσουν τη διαφθορα...υποθετικη μαλλον, κι ας μην εχει τα κλασσικα "σημαδακια" εκει κοντα...( ρηματικο τυπο μελλοντα, δυνητικο αν, αρνηση "μη" κλπ)