*

Αποστολέας Θέμα: Λατινικά: Σύνταξη  (Αναγνώστηκε 225926 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #42 στις: Δεκέμβριος 06, 2008, 05:12:20 μμ »
παιδια υπαρχει καποιος που διδασκει λατινικα Γ΄ Λυκειου?αν ναι σε ποιο σημειο της υλης βρισκοσαστε?εγω ειμαι στο 32,ειναι καλα ωστε να βγει η υλη το πολυ μεχρι τελος Μαρτιου??

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:44:48 »

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #43 στις: Δεκέμβριος 06, 2008, 05:18:05 μμ »
Μαθημα 29: ερώτηση σε διαγώνισμα: cum Octavianus.......rediret, homo....occurrit:
                  να κάνετε τις απαραίτητες μετατροπές ώστε να δηλώνεται το σύγχρονο στο παρόν.
               
                  Ο Cum  δε χρησιμοποιείται για τις διηγήσεις του παρελθόντος μόνο;
                  Μπορεί να γίνει τέτοια  μετατροπή; 
               

συναδελφοι μην αγχωνεστε χωρις λογο και μην αγχωνετε και τα παιδια..τετοιες ασκησεις την σημερον ημερα δεν πεφτουν ουτε με σφαιρες..στις δεσμες (και αν) εμπαιναν..το πολυ πλαγιος λογος και γερουνδιακη ελξη σαν πιο δυσκολες ασκησεις...η ακολουθια χρονων ζητειται παντα η αιτιολογηση της και οχι μετατροπη..ριξτε μια ματια στα θεματα της τελευταιας δεκαετιας..
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 06, 2008, 05:20:31 μμ από thlemaxos355 »

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #44 στις: Δεκέμβριος 06, 2008, 05:19:19 μμ »
παιδια υπαρχει καποιος που διδασκει λατινικα Γ΄ Λυκειου?αν ναι σε ποιο σημειο της υλης βρισκοσαστε?εγω ειμαι στο 32,ειναι καλα ωστε να βγει η υλη το πολυ μεχρι τελος Μαρτιου??

εξαρταται αν δουλευεις σε σχολειο η σε φροντιστηριο...φιλος μου σε φροντιστηριο ειναι στο 42...στο σχολειο νομιζω εισαι καλα...

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #45 στις: Δεκέμβριος 06, 2008, 05:30:10 μμ »
Μαθημα 29: ερώτηση σε διαγώνισμα: cum Octavianus.......rediret, homo....occurrit:
                  να κάνετε τις απαραίτητες μετατροπές ώστε να δηλώνεται το σύγχρονο στο παρόν.
               
                  Ο Cum  δε χρησιμοποιείται για τις διηγήσεις του παρελθόντος μόνο;
                  Μπορεί να γίνει τέτοια  μετατροπή; 
               

συναδελφοι μην αγχωνεστε χωρις λογο και μην αγχωνετε και τα παιδια..τετοιες ασκησεις την σημερον ημερα δεν πεφτουν ουτε με σφαιρες..στις δεσμες (και αν) εμπαιναν..το πολυ πλαγιος λογος και γερουνδιακη ελξη σαν πιο δυσκολες ασκησεις...η ακολουθια χρονων ζητειται παντα η αιτιολογηση της και οχι μετατροπη..ριξτε μια ματια στα θεματα της τελευταιας δεκαετιας..
Επίσης ρίξτε και μια ματιά στις επαναληπτικές εξετάσεις των τελευταίων ετών στις οποίες έβαλαν ασκήσεις τόσο δύσκολες που δεν πέφτανε ούτε σε μας  στις δέσμες... δεν ξέρω για εσάς αλλά εμάς στην τρίτη λυκείου (προ δωδεκαετίας) μας είχαν πει ότι ανάλυση λανθάνοντος και εξαρτημένου υποθετικού λόγου (μάθημα 45) δεν θα πέσει, κι όμως το βάλανε στις επεναληπτικές πριν από 3-4 χρόνια...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:44:48 »

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #46 στις: Δεκέμβριος 06, 2008, 05:34:56 μμ »
παιδια υπαρχει καποιος που διδασκει λατινικα Γ΄ Λυκειου?αν ναι σε ποιο σημειο της υλης βρισκοσαστε?εγω ειμαι στο 32,ειναι καλα ωστε να βγει η υλη το πολυ μεχρι τελος Μαρτιου??
Από τα παιδιά μου στο φροντιστήριο, τα περισσότερα στο σχολείο είναι περίπου στο 28. Τα φροντιστήρια αυτήν την εποχή είναι συνήθως στο 37-8 (από την πείρα μου τουλάχιστον). Αν θέλεις να βγάλεις την ύλη μέχρι τέλος Μαρτίου προλαβαίνεις, αν και θα ήταν καλό να τελείωνες λίγο νωρίτερα για να έχεις χρόνο για επαναλήψεις. Μετά έρχονται οι έκδρομές, οι κοπάνες για διάβασμα, οπότε είναι καλό να έχεις περισσότερο χρόνο πριν το Πάσχα

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #47 στις: Δεκέμβριος 06, 2008, 05:40:35 μμ »
Επίσης ρίξτε και μια ματιά στις επαναληπτικές εξετάσεις των τελευταίων ετών στις οποίες έβαλαν ασκήσεις τόσο δύσκολες που δεν πέφτανε ούτε σε μας  στις δέσμες... δεν ξέρω για εσάς αλλά εμάς στην τρίτη λυκείου (προ δωδεκαετίας) μας είχαν πει ότι ανάλυση λανθάνοντος και εξαρτημένου υποθετικού λόγου (μάθημα 45) δεν θα πέσει, κι όμως το βάλανε στις επεναληπτικές πριν από 3-4 χρόνια...

οι επαναληπτικες εξετασεις ειναι κατι διαφορετικο..συμμετεχουν ελαχιστα παιδια απο ολη την ελλαδα εχοντας περισσοτερο χρονο να διαβασουν γιαυτο πεφτει και η αναλογη ''κοπανα''...μιλαμε για τις κανονικες εξετασεις του Μαιου....τα θεματα ειναι παντα αναμενομενα,χωρις καμια παγιδα και ποτε δεν ξαφνιασαν καποιον καλα προετοιμασμενο μαθητη...επισης θα τα χαρακτηριζα καθαρα ''φροντιστηριακα '' θεματα...ποτε δεν εχει πεσει  κατι στο στυλ των εκατονταδων ασκησεων που εχει το σχολικο βιβλιο (ειδικα σαν επαναληψη  στο τελος του)...

Αποσυνδεδεμένος vasia98

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #48 στις: Δεκέμβριος 07, 2008, 12:12:37 πμ »
Μαθημα 29: ερώτηση σε διαγώνισμα: cum Octavianus.......rediret, homo....occurrit:
                  να κάνετε τις απαραίτητες μετατροπές ώστε να δηλώνεται το σύγχρονο στο παρόν.
               
                  Ο Cum  δε χρησιμοποιείται για τις διηγήσεις του παρελθόντος μόνο;
                  Μπορεί να γίνει τέτοια  μετατροπή; 
               

συναδελφοι μην αγχωνεστε χωρις λογο και μην αγχωνετε και τα παιδια..τετοιες ασκησεις την σημερον ημερα δεν πεφτουν ουτε με σφαιρες..στις δεσμες (και αν) εμπαιναν..το πολυ πλαγιος λογος και γερουνδιακη ελξη σαν πιο δυσκολες ασκησεις...η ακολουθια χρονων ζητειται παντα η αιτιολογηση της και οχι μετατροπη..ριξτε μια ματια στα θεματα της τελευταιας δεκαετιας..

Αποσυνδεδεμένος vasia98

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #49 στις: Δεκέμβριος 07, 2008, 12:25:49 πμ »
Ουπς!!!!!!!!!!! έκανα λαθος στην αποστολή(τριτοδεσμίτισσα γαρ.........οπότε η επαφή μου με την τεχνολογία δεν είναι και η καλύτερη) . Σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση. Το συγκεκριμένο ερώτημα
το έβαλαν σε μαθήτριά μου στο σχολείο. Και εγώ την ίδια άποψη με σας έχω,απλά κάποια στιγμή σκέφτηκα μήπως με "πείραξε" το ΑΣΕΠΟΔΙΑΒΑΣΜΑ..........
ΚΟΥΡΑΓΙΟ!!!!!!!!! 12 ΚΑΙ 1 ΜΕΡΕΣ έμειναν

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #50 στις: Δεκέμβριος 16, 2008, 09:38:20 μμ »
To συντακτικο των κειμενων στα λατινικα πως ακριβως συμβουλευετε στα παιδια να το μαθαινουν?Απ΄εξω?

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #51 στις: Δεκέμβριος 16, 2008, 09:54:02 μμ »
Ναι. Βασικά όχι ακριβώς απ' έξω, αλλά να κάνουν συνεχή εξάσκηση πάνω στο κείμενο κενό, ώστε να καταλήξουν (ή καταντήσουν αν θέλεις) να ξέρουν τα πάντα. Κι αυτό για να μην χάσουν τίποτα από συντακτικό. Έτσι κι αλλιώς τα πάντα στα λατινικά είναι παπαγαλία, χωρίς κανένα αντίκρυσμα

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #52 στις: Δεκέμβριος 16, 2008, 10:15:42 μμ »
Εχω μια μαθητρια η οποια δυσκολευεται να το μαθει.Βεβαια δεν ειναι και απο τα παιδια που διαβαζουν συστηματικα! Οταν το κανουμε μαζι της τα εξηγω ολα για να τα καταλαβει και να της μεινουν μερικα πραγματα.Αλλα δε ξερω τι αλλο να κανω! Συνεχεια της λεω οτι θελει συχνο διαβασμα και επαναληψη,δε μπορω να της φυτεψω το συντακτικο στο κεφαλι αν δε διαβαζει, ετσι δεν ειναι?

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #53 στις: Δεκέμβριος 16, 2008, 10:25:59 μμ »
Εσύ αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να το διδάξεις. Από κει και πέρα είναι δικό της ζήτημα να το διαβάσει. Εγώ πάντως αυτό που κάνω για να τους αναγκάσω να το διαβάσουν είναι τεστάκι κάθε φορά στο συντακτικό (1-2 περιόδους του κειμένου για να τις συντάξουν και τα σημαντικότερα από γραμματική)

Αποσυνδεδεμένος sag

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #54 στις: Φεβρουάριος 15, 2009, 07:30:12 μμ »
Στη μετατροπή του εξαρτημένου λανθάνοντα υποθετικού λόγου σε ευθύ στο 45, η αρνητική βουλητική πρόταση μετατρέπεται σε κύρια πρόταση επιθυμίας και εκφέρεται με αποτρεπτική υποτακτική, δηλαδή ne cognoscantur ή με απαγόρευση, δηλαδή ne cognita sint ;;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 15, 2009, 08:18:38 μμ από sag »
Impossible Is Nothing
Possible Is Something
(.... vice versa)

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« Απάντηση #55 στις: Φεβρουάριος 15, 2009, 08:39:14 μμ »
Στη μετατροπή του εξαρτημένου λανθάνοντα υποθετικού λόγου σε ευθύ στο 45, η αρνητική βουλητική πρόταση μετατρέπεται σε κύρια πρόταση επιθυμίας και εκφέρεται με αποτρεπτική υποτακτική, δηλαδή ne cognoscantur ή με απαγόρευση, δηλαδή ne cognita sint ;;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Τα ρήματα εξάρτησης curat et providet φανερώνουν μάλλον φροντίδα,προτροπή/αποτροπή παρά απαγόρευση. Επόμενως, καλύτερα είναι να μετατρέψουμε σε αποτρεπτική υποτακτική ενεστώτα: ne cognoscantur. Πάντως, αν κάνει κάποιος και τις δύο μετατροπές, δε θα είναι λάθος, αρκεί να δηλώσει σε κάθε περίπτωση τι είδους κύρια πρόταση έχει μετατρέψει. Άλλωστε και στις δυο μετατροπές το είδος του υποθετικού λόγου δεν επηρεάζεται.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159814
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 519
Σύνολο: 531

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.