*

Αποστολέας Θέμα: Τμήμα ένταξης στη Β/μια  (Αναγνώστηκε 136326 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tttzzz

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2290
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02.50
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #28 στις: Ιούνιος 13, 2010, 07:58:30 μμ »
Συνάδελφοι στην ετήσια έκθεση που είναι να στείλουμε μέχρι  15/06 γράψατε ξεχωριστή για κάθε μαθητή του τμήματος ένταξης ή στην ίδια έκθεση για τη λειτουργία του τμήματος αναφερθήκατε και στους μαθητές;
Ρωτάω συγκεκριμένα για τα τμήματα ένταξης γιατί στην κατ'οίκον διδασκαλία είναι ξεκάθαρο πως χρειάζεται ξεχωριστή για κάθε μαθητή.
Μην αφήνεις ό,τι σε τρώει να χορτάσει..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:22:53 »

Αποσυνδεδεμένος dimmag

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #29 στις: Ιούνιος 14, 2010, 12:57:16 μμ »
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Το Σάββατο, 26 Ιουνίου και ώρα από 11 π.μ έως 7 μ.μ στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνων (είσοδος από Σίνα) θα διεξαχθεί Ημερίδα για την Ειδικη Αγωγή και Εκπαίδευση με θέμα "Ειδική Αγωγή - παρελθόν, παρόν και μέλλον".
Εισηγητές θα είναι καθηγητές πανεπιστημίων και εργαζόμενοι από το χώρο της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης με σημαντική προσφορά και πολύχρονη εμπειρία στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.

http://suneidag.blogspot.com/2010/06/blog-post.html

Αποσυνδεδεμένος sparos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #30 στις: Ιούνιος 21, 2010, 10:59:38 μμ »
Συνάδελφοι στην ετήσια έκθεση που είναι να στείλουμε μέχρι  15/06 γράψατε ξεχωριστή για κάθε μαθητή του τμήματος ένταξης ή στην ίδια έκθεση για τη λειτουργία του τμήματος αναφερθήκατε και στους μαθητές;
Ρωτάω συγκεκριμένα για τα τμήματα ένταξης γιατί στην κατ'οίκον διδασκαλία είναι ξεκάθαρο πως χρειάζεται ξεχωριστή για κάθε μαθητή.

Το έντυπο που μου είχαν στείλει πέρσυ για την ετήσια έκθεση αναφερόταν συνολικά στο τμήμα και όχι σε κάθε παιδί ξεχωριστα..

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #31 στις: Ιούνιος 22, 2010, 09:40:41 πμ »
Συνάδελφοι στην ετήσια έκθεση που είναι να στείλουμε μέχρι  15/06 γράψατε ξεχωριστή για κάθε μαθητή του τμήματος ένταξης ή στην ίδια έκθεση για τη λειτουργία του τμήματος αναφερθήκατε και στους μαθητές;
Ρωτάω συγκεκριμένα για τα τμήματα ένταξης γιατί στην κατ'οίκον διδασκαλία είναι ξεκάθαρο πως χρειάζεται ξεχωριστή για κάθε μαθητή.

Το έντυπο που μου είχαν στείλει πέρσυ για την ετήσια έκθεση αναφερόταν συνολικά στο τμήμα και όχι σε κάθε παιδί ξεχωριστα..

από που αποστέλλεται το έντυπο αυτό;
αν σας πω ότι δεν μου έχουν αναθέσει να παρουσιάσω καμία έκθεση 2 χρόνια τώρα;;;;
 :o :o :o :o :o :o :o :o

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:22:53 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #32 στις: Ιούνιος 22, 2010, 01:01:20 μμ »
Εγώ είχα λίγα παιδιά και έτσι την πολυτέλεια να κανω εξατομικευμένη διδασκαλία. Χρησιμοποίησα τα βιβλία της νεοελληνικής γλώσσας για να διδάξω τεχνικές κατανόησης κειμένου,απάντηση ερωτήσεων, περίληψη.  Οδύσσεια, Ιλιαδα και Ελένη διδασκα με αφήγηση και δραματοποίηση περισσότερο. Τα αρχαία και την ιστορία τα αγγιξα μόνο πριν τις εξετάσεις γιατί με πίεσαν οι καθηγήτριες της γενικής εκπαίδευσης. Κατά τα άλλα έκανα ασκήσεις γραφής, ορθογραφίας, περιγραφή εικόνων, φωνολογική ενημερότητα, κοινωνικές δεξιότητες. Τέλος έκανα και ότι μπορούσα απο μαθηματικά (προπαίδειες, πράξεις κτλ). Στον Η/Υ είχα προγράμματα άσχετα με τις δυσκολίες των παιδιών( π.χ για τυφλά και κωφά παιδιά που δεν υπήρχαν στο τμήμα ) και έτσι δεν βοήθησε και ιδιαίτερα. Από το σύμβουλο και τα κεδδύ δεν είχα καμία κατεύθυνση..όταν πήρα τηλ. μου είπαν ότι αυτό που πρέπει να κάνω είναι προφανές και δεν χρειάζεται διευκρινήσεις...Οι βαθμοί εννοείται πως δεν ανταποκρίνονταν στις πραγματικές δυνατότητες αλλά στην προσπάθεια και πρόοδο..

συνάδελφε τι ειδικότητα είσαι ? γιατί να έκανες φιλολογικά και μαθηματικά δεν κολλάει

Αποσυνδεδεμένος gmork

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 663
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #33 στις: Ιούνιος 22, 2010, 06:06:28 μμ »
Όντως συνάδελφε sparos ποια είναι η ειδικότητά σου? Ελένη και Προπαίδεια δεν πανέ πακέτο και δεν νομίζω να μπορούμε να το συνδυάσουμε στα τμήματα ένταξης δευτεροβάθμιας, ακόμα κι αν δεν υπάρχει σχολείο 1 απο τις 2 ειδικότητες (το πιο συνηθισμένο). Όσο για την ορθογραφία και τη φωνολογική ενημερότητα, μήπως είναι λίγο άτοπο στη Δευτεροβάθμια?Όσους εφήβους είχα τόσο στον ιδιωτικό τομέα όσο και σε ΤΕ μόνο που δε με φάγανε, οταν ασχοληθήκαμε λίγο με τα παραπάνω.Βαριούνται απίστευτα, θεωρούν τις δραστηριότητες πολυ παιδικές (τουλάχιστον εγώ δεν ξέρω κα΄ποιο τρόπο να τις προσαρμόσω στην ηλικία τους) και στην τελική ΄κατά τη γνώμη μου είναι καλύτερο να διοχετευουμε το δυναμικό και το ενδιαφέρον τους σε πιο πρακτικές νγνώσεις. Παράδειγμα: Τι νόημα έχει η ορθογραφία και η αντιμετώπιση φωνολογικών αδυναμιών, όταν δεν ξέρουν να συμπληρώνουν υπεύθυνη δήλωση, να συντάξουν μια αίτηση, να επεξεργαστούν τις πληροφορίες ενός κειμένου ή να κάνουν διαχείριση χρημάτων (αναφέρομαι στους μαθματικούς) και πολλά άλλα. άλλωστε δεν έχουμε την πολυτέλεια του χρόνου (στο σχολείο μέχρι να μπούμε βγήκαμε και στον ιδιωτικό τομέα περισσότερη ώρα συνεπάγεται κατάθεση πολλών χρηματων απο τους γονείς)

Αποσυνδεδεμένος katiafil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 372
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #34 στις: Σεπτέμβριος 24, 2010, 05:42:43 μμ »
Καλή αρχή στους σημερινούς προσληφθέντες! Η ερώτησή μου είναι η εξής: Όταν ένα παιδάκι δημοτικού έχει αξιολόγηση από τα ΚΕΕΔΥ (έτσι δεν λέγονται;) και συστήνονται 15 ώρες διδασκαλίας τη βδομάδα από δάσκαλο ειδικής αγωγής, μπορεί οι ώρες αυτές να γίνουν 5 ή 6 με πρωτοβουλία του δασκάλου ειδικής ή του διευθυντή σχολείου;; Έχουμε σχετικό θέμα στο δημοτικό του παιδιού μου και ο διευθυντής ισχυρίστηκε πως η δασκάλα ειδικής συμπληρώνει 23 ώρες και δεν μπορεί να κάνει επιπλέον ώρες. Το ζήτημα είναι: Στο γυμνάσιο όπου έχω δουλέψει, το τμήμα ένταξης έχει όλα μαζί τα παιδιά με κάποιο πρόβλημα, δεν ισχύει το ίδιο στο δημοτικό; 

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3643
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #35 στις: Σεπτέμβριος 24, 2010, 05:54:29 μμ »
Καλή αρχή στους σημερινούς προσληφθέντες! Η ερώτησή μου είναι η εξής: Όταν ένα παιδάκι δημοτικού έχει αξιολόγηση από τα ΚΕΕΔΥ (έτσι δεν λέγονται;) και συστήνονται 15 ώρες διδασκαλίας τη βδομάδα από δάσκαλο ειδικής αγωγής, μπορεί οι ώρες αυτές να γίνουν 5 ή 6 με πρωτοβουλία του δασκάλου ειδικής ή του διευθυντή σχολείου;; Έχουμε σχετικό θέμα στο δημοτικό του παιδιού μου και ο διευθυντής ισχυρίστηκε πως η δασκάλα ειδικής συμπληρώνει 23 ώρες και δεν μπορεί να κάνει επιπλέον ώρες. Το ζήτημα είναι: Στο γυμνάσιο όπου έχω δουλέψει, το τμήμα ένταξης έχει όλα μαζί τα παιδιά με κάποιο πρόβλημα, δεν ισχύει το ίδιο στο δημοτικό; 

Καταρχήν με το νόμο της ΕΑ στο ΤΕ μπορεί να πάει ένα παιδί μέχρι 10 ώρες την εβδομάδα. Τις υπόλοιπες ώρες το παιδί είναι στην "κανονική" τάξη.
Το ΚΕΔΔΥ προτείνει κάτι, μια παρέμβαση, που θεωρεί ότι είναι η κατάλληλη για το παιδί. Το αν αυτή η πρόταση θα υλοποιηθεί εξρτάταια πό πολλούς παράγοντες, ένας από τους οποίους έιναι και οι διαθέσιμες ώρες του ειδικού εκπαιδευτικού. Αν δηλαδή υπάρχουν πολλά παιδιά στο ΤΕ, τότε δεν μπορεί ο εκπαιδευτικός να παίρνει τα παιδιά από 10 ώρες το καθένα. Είναι πρακτικά αδύνατο.
Οι ομάδες τώρα, μπορύν να γίνουν αν πρόκειται για παιδιά με παρόμοια προβλήματα, που μπορούν να δουλευτούν μαζί. Δεν πορείς, ας πούμε, συνήθως να βάλεις ένα παιδί με αυτισμό και ένα παιδί με δυσλεξία μαζί, γιατί δουλειά δεν γίνεται ούτε για το ένα αλλά ούτε γιοα το άλλο. Μπορέις, όμως, να έχεις 2 παιδιά με δυσλεξία της ίδιας τάξης μα΄ζί και να τα δουλέυεις παράλληλα. Πάλι, όμως, εξαρτάται από το δάσκλαο και από το παιδί, δεν είναι κανόνας.
Το ότι στο γυμνάσιο που έχεις δουλέψει λειτουργεί το ΤΕ με κάποιον τρόπο, αυτό δεν είναι απαραίτητο να συμβαίνει και στο δημοτικό ή και σε όλα τα γυμνάσια. Όπως είπα, ο τρόπος λειτουργάις εξαρτάται από τα παιδιά, τα περιστατικά, τον εκπαιδευτικό, το χώρο (αν δεν υπάρχει χώρος για περισσότερα από 1 παιδιά) και πολλούς άλλους παράγοντες.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος katiafil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 372
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #36 στις: Σεπτέμβριος 24, 2010, 08:28:38 μμ »
Καλή αρχή στους σημερινούς προσληφθέντες! Η ερώτησή μου είναι η εξής: Όταν ένα παιδάκι δημοτικού έχει αξιολόγηση από τα ΚΕΕΔΥ (έτσι δεν λέγονται;) και συστήνονται 15 ώρες διδασκαλίας τη βδομάδα από δάσκαλο ειδικής αγωγής, μπορεί οι ώρες αυτές να γίνουν 5 ή 6 με πρωτοβουλία του δασκάλου ειδικής ή του διευθυντή σχολείου;; Έχουμε σχετικό θέμα στο δημοτικό του παιδιού μου και ο διευθυντής ισχυρίστηκε πως η δασκάλα ειδικής συμπληρώνει 23 ώρες και δεν μπορεί να κάνει επιπλέον ώρες. Το ζήτημα είναι: Στο γυμνάσιο όπου έχω δουλέψει, το τμήμα ένταξης έχει όλα μαζί τα παιδιά με κάποιο πρόβλημα, δεν ισχύει το ίδιο στο δημοτικό; 

Καταρχήν με το νόμο της ΕΑ στο ΤΕ μπορεί να πάει ένα παιδί μέχρι 10 ώρες την εβδομάδα. Τις υπόλοιπες ώρες το παιδί είναι στην "κανονική" τάξη.
Το ΚΕΔΔΥ προτείνει κάτι, μια παρέμβαση, που θεωρεί ότι είναι η κατάλληλη για το παιδί. Το αν αυτή η πρόταση θα υλοποιηθεί εξρτάταια πό πολλούς παράγοντες, ένας από τους οποίους έιναι και οι διαθέσιμες ώρες του ειδικού εκπαιδευτικού. Αν δηλαδή υπάρχουν πολλά παιδιά στο ΤΕ, τότε δεν μπορεί ο εκπαιδευτικός να παίρνει τα παιδιά από 10 ώρες το καθένα. Είναι πρακτικά αδύνατο.
Οι ομάδες τώρα, μπορύν να γίνουν αν πρόκειται για παιδιά με παρόμοια προβλήματα, που μπορούν να δουλευτούν μαζί. Δεν πορείς, ας πούμε, συνήθως να βάλεις ένα παιδί με αυτισμό και ένα παιδί με δυσλεξία μαζί, γιατί δουλειά δεν γίνεται ούτε για το ένα αλλά ούτε γιοα το άλλο. Μπορέις, όμως, να έχεις 2 παιδιά με δυσλεξία της ίδιας τάξης μα΄ζί και να τα δουλέυεις παράλληλα. Πάλι, όμως, εξαρτάται από το δάσκλαο και από το παιδί, δεν είναι κανόνας.
Το ότι στο γυμνάσιο που έχεις δουλέψει λειτουργεί το ΤΕ με κάποιον τρόπο, αυτό δεν είναι απαραίτητο να συμβαίνει και στο δημοτικό ή και σε όλα τα γυμνάσια. Όπως είπα, ο τρόπος λειτουργάις εξαρτάται από τα παιδιά, τα περιστατικά, τον εκπαιδευτικό, το χώρο (αν δεν υπάρχει χώρος για περισσότερα από 1 παιδιά) και πολλούς άλλους παράγοντες.

ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #37 στις: Σεπτέμβριος 24, 2010, 08:53:30 μμ »

Συνάδελφε σε ποιο Τ.Ε. Γυμνασίου έβαλαν όλα τα παιδιά μαζί ?
Πόσα παιδιά ? και από ποιες τάξεις ? από όλες τις τάξεις και διάφορα τμήματα ?
αν έγινε κάτι τέτοιο είναι τραγικό !

ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΡΑΓΙΚΟΤΕΡΟ ΑΝ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Ε.Α.Ε ΤΟΥ Τ.Ε. ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕ !

κατά τα άλλα όπως τα είπε το emmaki με μια διόρθωση μόνο ότι η ώρες είναι 15 με τον τελευταίο νόμο...είχες μείνει στον παλιό :-)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3643
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #38 στις: Σεπτέμβριος 24, 2010, 09:03:20 μμ »

Συνάδελφε σε ποιο Τ.Ε. Γυμνασίου έβαλαν όλα τα παιδιά μαζί ?
Πόσα παιδιά ? και από ποιες τάξεις ? από όλες τις τάξεις και διάφορα τμήματα ?
αν έγινε κάτι τέτοιο είναι τραγικό !

ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΡΑΓΙΚΟΤΕΡΟ ΑΝ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Ε.Α.Ε ΤΟΥ Τ.Ε. ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕ !

κατά τα άλλα όπως τα είπε το emmaki με μια διόρθωση μόνο ότι η ώρες είναι 15 με τον τελευταίο νόμο...είχες μείνει στον παλιό :-)

Το έχουμε ξαναπει για τον παλιό...... :P
Δεν έχω βρει ακόμα χρόνο για τον καινούριο.......
Γι' αυτό είστε οι υπόλοιποι εδώ, για νε με διορθώνετε! Βελτιώνομαι!!!!!!!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #39 στις: Μάρτιος 21, 2011, 02:20:01 πμ »
Εργάζομαι σε Τμήμα Ένταξης σε Γυμνάσιο τα τελευταία 8 χρόνια και έχω βιώσει πολλά.

Θέλω να ανταλλάξω εμπειρίες, γνώσεις, θέσεις, ιδέες με όσους εργάζονται ή εργαζόντουσαν σε Τ.Ε. ή γενικά στην ειδική αγωγή αλλά και στην γενική στην Δευτεροβάθμια ΑΛΛΑ και στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Ελπίζω αυτό εδώ το Θέμα στο Φόρουμ να γίνει μια αφετηρία για μια εποικοδομητική συζήτηση.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 21, 2011, 02:29:18 πμ από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #40 στις: Μάρτιος 21, 2011, 02:28:25 πμ »
Για αρχή θα ήθελα να μάθω πως λειτουργείτε το Τ.Ε.

Παίρνετε τα παιδιά ανά τμήμα και τάξη ή τα ομαδοποιήτε ανά δυσκολία που χρειάζεται παρέμβαση ή κάτι άλλο ?

Εμείς στην περιοχή μου παίρνουμε παιδιά από το ίδιο τμήμα για να τα υποστηρίξουμε στο αντίστοιχο μάθημα.
Π.χ. εγώ παίρνω από τα Μαθηματικά και υποστηρίζω στα μαθηματικά. Προσπαθώ να πάρω και από διάφορα τμήματα αλλά αυτό δεν είναι πάντα εφικτό λόγο του προγράμματος του σχολείου.

Οπότε μπορεί να έχω ένα τμήμα που έχει διαφορετικές δυσκολίες στις οποίες παρεμβαίνω δουλεύοντας παράλληλα το γνωστικό αντικείμενο το οποίο και προσαρμόζω ανάλογα με την περίπτωση. Έχω από 1 παιδί έως και 6 παιδιά το μέγιστο ανά τμήμα και παίρνω τα παιδιά τις 3 από τις 4 ώρες που έχουν μαθηματικά στην τάξη.

Εξαίρεση αποτελούν περιπτώσεις "Βαριές" που μπορεί να ομαδοποιούνται αλλά τέτοιες σπάνια εμφανίζονται αφού πηγαίνουν προς ειδικό σχολείο.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 21, 2011, 02:53:04 πμ από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος soul

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1081
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #41 στις: Μάρτιος 21, 2011, 04:15:01 μμ »
Και στο δικό μας σχολειο λειτουργεί τμήμα ενταξης με 5-6 παιδιά ανά τμήμα.
Λειτουργεί για κάθε τάξη και τα παιδιά παρακολουθούν τα βασικά μαθήματα στο ΤΕ.
Η ύλη είναι η ίδια αλλά απλοποιημένη, εκτός από σοβαρές περιπτώσεις που γίνονται προσαρμογές.
Τα παιδιά εξετάζονται σε διαφορετικά θέματα και προφορικά.
Γενικά υπάρχουν δυσκολίες και πολύ μικρή εώς και καθόλου ενημέρωση :-\
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159500
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 218
Σύνολο: 218

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.154 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.