*

Αποστολέας Θέμα: Τμήμα ένταξης στη  (Αναγνώστηκε 161710 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #42 στις: Μαρτίου 21, 2011, 08:04:52 pm »
Είσαι σε γυμνάσιο ?

λες ότι εξετάζονται προφορικά, όλοι ? ή μόνο όσοι έχουν διάγνωση ?

γενικά πως γίνεται η αξιολόγηση των μαθητών ?

προσωπικά επειδή παίρνω τα παιδιά τις 3 από τις 4 ώρες στα μαθηματικά ή και τις 4 βάζω εγώ και τα διαγωνίσματα, αλλά και τα τρίμηνα. Γενικά προσπαθούμε να συνεργαζόμαστε με τους εκπαιδευτικούς της γενικής. Αλλά υπάρχει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ φιλοσοφία οπότε υπάρχουν δυσκολίες.
Ο φιλόλογος δεν έχει τόση ευελιξία όσο εγώ γιατί έχει και παραπάνω αντικείμενα. Κάνει γλώσσα και αρχαία κυρίως, σε κάποια άλλα σχολεία δουλεύουν και λογοτεχνία σε παιδιά με μεγαλύτερες δυσκολίες και αφήνουν τα αρχαία. Οπότε ο φιλόλογος παίρνει 1 το πολύ 2 ώρες το παιδί πχ από γλώσσα. Φυσικά η διαφορετική φιλοσοφία έχει οδηγήσει σε μεγάλες κόντρες και έχουν δει πολλά τα μάτια μου όλα αυτά τα χρόνια.

Στις εξετάσεις έχουμε λόγο στην επιλογή των θεμάτων και εξετάζουμε τα παιδιά που φοιτούν στο Τ.Ε. και έχουν γνωμάτευση για προφορική εξέταση είτε μόνοι μάς είτε μαζί με τον εκπαιδευτικό γενικής.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:00:48 »

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #43 στις: Μαρτίου 21, 2011, 09:40:10 pm »
Έχεις απόλυτο δίκιο Kinegiros όσον αφορά στη δυνατή προσωπικότητα του εκπαιδευτικού του ΤΕ. Η δική μου προσωπική εμπειρία: στα φιλολογικά μαθήματα ο φιλόλογος ΕΑ αναλαμβάνει μία τάξη (π.χ. τη β γυμνασίου) σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα (αρχαία, αρχαία από μετάφραση, κείμενα, γλώσσα, ιστορία). Τα παιδιά αποδεσμεύονται πλήρως από τη γενική τάξη στις ώρες αυτών των μαθημάτων. Απαραίτητη προϋπόθεση να είναι όλα στο ίδιο τμήμα γενικής παιδείας και το πολύ ως 5 τον αριθμό. Οπότε έρχονται μαζί μου, όπου κάνουμε όλα τα μαθήματα, με πολύ πιο απλό τρόπο και με συνεχή εμπλοκή όλων. Δεν μου έχουν τύχει βαριές περιπτώσεις κι έτσι ήταν αρκετά εύκολο να δουλεύουμε όλοι μαζί σε ένα πολύ ευχάριστο κλίμα. Ειδικά η ιστορία είναι σαν θεατρική παράσταση, τόσο ως προς την παράδοση, που γίνεται εντελώς μαθητοκεντρικά, όσο και ως προς την εξέταση (που επίσης γίνεται με τέτοιο τρόπο, που ούτε καν αντιλαμβάνονται ότι πρόκειται για εξέταση). Ο βαθμός, τα διαγωνίσματα, οι εξετάσεις στο τέλος γίνονται αποκλειστικά από μένα. ΑΛΛΑ, η εξεταστέα ύλη βγαίνει από κοινού με τους φιλολόγους της γενικής παιδείας. Η αλήθεια είναι ότι αντιμετώπισα πρόβλημα, αφού οι καθηγητές των μαθημάτων γενικής παιδείας δεν αντιλαμβάνονται βασικότατα ζητήματα ΕΑ. Αυτό δεν είναι βέβαια πρόβλημα, από τη στιγμή που τα αξιολογώ εγώ. Το πρόβλημα είναι όταν είναι δύσπιστοι ως προς τις ικανότητες αυτών των παιδιών και ως προς την χρησιμότητα του ΤΕ. Μάλιστα ακόμα και σήμερα υπάρχουν καθηγητές (πολλοί) που συνεχίζουν να κρίνουν του μαθητές του ΤΕ ως τεμπέληδες και τους εκπαιδευτικούς του ΤΕ εντελώς χαλαρούς και δήθεν.
Όσον αφορά στα θέματα ο νόμος λέει ότι εξετάζονται προφορικά στα ίδια θέματα, σίγουρα το γνωρίζουμε όλοι. Παρόλα αυτά πολλές φορές αυτό είναι εκτός πραγματικότητας κι η αλήθεια είναι ότι πέρσι είχα προφορική εντολή-άδεια (όπως θέλετε πείτε το) από το ΚΕΔΔΥ να τροποποιήσω τα θέματα και να τα προσαρμόσω σε όσα είχαμε πει στο ΤΕ. Το έκανα σε ένα δυο μαθήματα, κρατώντας πολλά κοινά με της γενικής τάξης. Όταν το κατάλαβε η διευθύντρια έγινε ο χαμός κι ο πανικός κι όσο κι αν προσπάθησα να της εξηγήσω δεν άκουγε τίποτα. Επιπλέον όταν είπα ότι αυτό μας είχαν συμβουλεύσει από το ΚΕΔΔΥ, αυτή τηλεφώνησε και το ΚΕΔΔΥ με έβγαλε και τρελή :) Οπότε εκτέθηκα πλήρως. Άλλη φορά, χωρίς γραπτή βεβαίωση είπα δεν θα ακούω τίποτα.
Τέλος, όσον αφορά στα καθημερινά μαθήματα, πάντα μα πάντα φυλλάδιο-σχεδιάγραμμα με χρώματα, λίγα πράγματα (τα βασικά) και εντελώς σχηματοποιημένα. Αρκετές φορές χρειάστηκε να φτιάξω και 5 διαφορετικά φυλλάδια για το ίδιο μάθημα, ανάλογα με τις δυνατότητες του κάθε μαθητή.
Έτσι δουλεύουν τα ΤΕ στο νόμο που είμαι εγώ. Σε άλλο νομό ξέρω ότι ο φιλόλογος ΤΕ δεν αναλαμβάνει φιλολογικά μαθήματα, αλλά με εντολή του ΚΕΔΔΥ παίρνει τα παιδιά συγκεκριμένες ώρες και τους διδάσκει υποτίθεται τον τρόπο να μελετούν, να κατανοούν γενικότερα. Εκείνες τις ώρες μπορεί να έχουν κάποιο φιλολογικό μάθημα, μπορεί να έχουν γεωγραφία, μαθηματικά, φυσική...οτιδήποτε. Κατ' εμέ απαράδεκτο και για τον εκπαιδευτικό, ο οποίος καλείται να γνωρίζει όλα τα αντικείμενα και για τον μαθητή, ο οποίος πιο πολύ μπερδεύεται παρά μαθαίνει.
Θα έλεγα ότι το σύστημα του δικού μου νομού καλλιεργεί γνωστικές και μεταγνωστικές στρατηγικές, ενώ του άλλου νομού έχει αποκόψει το γνωστικό κομμάτι και προσπαθεί να διδάξει μόνο μεταγνωστικές στρατηγικές.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 21, 2011, 09:43:13 pm από Lucinda »

Αποσυνδεδεμένος marsak72

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 202
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #44 στις: Μαρτίου 21, 2011, 10:26:11 pm »
Έχεις απόλυτο δίκιο Kinegiros όσον αφορά στη δυνατή προσωπικότητα του εκπαιδευτικού του ΤΕ. Η δική μου προσωπική εμπειρία: στα φιλολογικά μαθήματα ο φιλόλογος ΕΑ αναλαμβάνει μία τάξη (π.χ. τη β γυμνασίου) σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα (αρχαία, αρχαία από μετάφραση, κείμενα, γλώσσα, ιστορία). Τα παιδιά αποδεσμεύονται πλήρως από τη γενική τάξη στις ώρες αυτών των μαθημάτων. Απαραίτητη προϋπόθεση να είναι όλα στο ίδιο τμήμα γενικής παιδείας και το πολύ ως 5 τον αριθμό. Οπότε έρχονται μαζί μου, TTi ennoeiw otan lew oti thn istoria thn mόπου κάνουμε όλα τα μαθήματα, με πολύ πιο απλό τρόπο και με συνεχή εμπλοκή όλων. Δεν μου έχουν τύχει βαριές περιπτώσεις κι έτσι ήταν αρκετά εύκολο να δουλεύουμε όλοι μαζί σε ένα πολύ ευχάριστο κλίμα. Ειδικά η ιστορία είναι σαν θεατρική παράσταση, τόσο ως προς την παράδοση, που γίνεται εντελώς μαθητοκεντρικά, όσο και ως προς την εξέταση (που επίσης γίνεται με τέτοιο τρόπο, που ούτε καν αντιλαμβάνονται ότι πρόκειται για εξέταση). Ο βαθμός, τα διαγωνίσματα, οι εξετάσεις στο τέλος γίνονται αποκλειστικά από μένα. ΑΛΛΑ, η εξεταστέα ύλη βγαίνει από κοινού με τους φιλολόγους της γενικής παιδείας. Η αλήθεια είναι ότι αντιμετώπισα πρόβλημα, αφού οι καθηγητές των μαθημάτων γενικής παιδείας δεν αντιλαμβάνονται βασικότατα ζητήματα ΕΑ. Αυτό δεν είναι βέβαια πρόβλημα, από τη στιγμή που τα αξιολογώ εγώ. Το πρόβλημα είναι όταν είναι δύσπιστοι ως προς τις ικανότητες αυτών των παιδιών και ως προς την χρησιμότητα του ΤΕ. Μάλιστα ακόμα και σήμερα υπάρχουν καθηγητές (πολλοί) που συνεχίζουν να κρίνουν του μαθητές του ΤΕ ως τεμπέληδες και τους εκπαιδευτικούς του ΤΕ εντελώς χαλαρούς και δήθεν.
Όσον αφορά στα θέματα ο νόμος λέει ότι εξετάζονται προφορικά στα ίδια θέματα, σίγουρα το γνωρίζουμε όλοι. Παρόλα αυτά πολλές φορές αυτό είναι εκτός πραγματικότητας κι η αλήθεια είναι ότι πέρσι είχα προφορική εντολή-άδεια (όπως θέλετε πείτε το) από το ΚΕΔΔΥ να τροποποιήσω τα θέματα και να τα προσαρμόσω σε όσα είχαμε πει στο ΤΕ. Το έκανα σε ένα δυο μαθήματα, κρατώντας πολλά κοινά με της γενικής τάξης. Όταν το κατάλαβε η διευθύντρια έγινε ο χαμός κι ο πανικός κι όσο κι αν προσπάθησα να της εξηγήσω δεν άκουγε τίποτα. Επιπλέον όταν είπα ότι αυτό μας είχαν συμβουλεύσει από το ΚΕΔΔΥ, αυτή τηλεφώνησε και το ΚΕΔΔΥ με έβγαλε και τρελή :) Οπότε εκτέθηκα πλήρως. Άλλη φορά, χωρίς γραπτή βεβαίωση είπα δεν θα ακούω τίποτα.
Τέλος, όσον αφορά στα καθημερινά μαθήματα, πάντα μα πάντα φυλλάδιο-σχεδιάγραμμα με χρώματα, λίγα πράγματα (τα βασικά) και εντελώς σχηματοποιημένα. Αρκετές φορές χρειάστηκε να φτιάξω και 5 διαφορετικά φυλλάδια για το ίδιο μάθημα, ανάλογα με τις δυνατότητες του κάθε μαθητή.
Έτσι δουλεύουν τα ΤΕ στο νόμο που είμαι εγώ. Σε άλλο νομό ξέρω ότι ο φιλόλογος ΤΕ δεν αναλαμβάνει φιλολογικά μαθήματα, αλλά με εντολή του ΚΕΔΔΥ παίρνει τα παιδιά συγκεκριμένες ώρες και τους διδάσκει υποτίθεται τον τρόπο να μελετούν, να κατανοούν γενικότερα. Εκείνες τις ώρες μπορεί να έχουν κάποιο φιλολογικό μάθημα, μπορεί να έχουν γεωγραφία, μαθηματικά, φυσική...οτιδήποτε. Κατ' εμέ απαράδεκτο και για τον εκπαιδευτικό, ο οποίος καλείται να γνωρίζει όλα τα αντικείμενα και για τον μαθητή, ο οποίος πιο πολύ μπερδεύεται παρά μαθαίνει.
Θα έλεγα ότι το σύστημα του δικού μου νομού καλλιεργεί γνωστικές και μεταγνωστικές στρατηγικές, ενώ του άλλου νομού έχει αποκόψει το γνωστικό κομμάτι και προσπαθεί να διδάξει μόνο μεταγνωστικές στρατηγικές.
Ti εννοεις θεατρικη παρασταση;Πως γινεται;

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #45 στις: Μαρτίου 21, 2011, 11:16:09 pm »
 Lucinda χαίρομαι πολύ που μου λες τι συμβαίνει στην περιοχή σου, ελπίζω και άλλοι συνάδελφοι να δώσουν την εμπειρία τους.

Θα σου πω τι πιστεύω εγώ σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει και έχω βιώσει αλλά και με συζητήσεις με άλλους συναδέλφους.

Ξεκινάμε με την παραδοχή ότι όλα είναι σχετικά. Δηλαδή το τι αντικείμενο θα κάνω, πως θα το κάνω, τι θα κάνω, για πόσο θα το κάνω, πόσες ώρες την εβδομάδα θα το κάνω εξαρτάτε από το είδος των δυσκολιών του παιδιού, το πόσα παιδιά μπορώ να υποστηρίξω, πόσες ώρες μπορώ να διαθέσω από το υποχρεωτικό μου, το είδος της συνεργασίας μου με τον εκπαιδευτικό γενικής και πόσα ακόμα πράγματα που υπάρχουν αλλά δεν μπορώ τώρα να σκεφτώ.
Συμπέρασμα, όσο το πλαίσιο είναι έτσι ευέλικτο και η κατάσταση τόσο πολυδιάστατη κανένα ΚΕΔΔΥ ή Σύμβουλος Ε.Α.Ε ή συνάδελφος Ε.Α.Ε. ή γενικής αγωγής ή ο Θεός ο ίδιος δεν μπορεί να δώσει μια ΣΥΝΤΑΓΗ. Αυτό βέβαια με την προυπόθεση ότι είσαι δυνατός στο αντικείμενο σου και νιώθεις ότι είσαι δυνατός και στην ειδική αγωγή λόγο των σπουδών σου και των χρόνων που δουλεύεις σε αυτήν.

Όταν πρωτοδούλεψα δεν είχα τίποτα από αυτά, έψαχνα συνταγές, αλλά δόξα το θεό βρήκα το νόημα και δεν είμαι απόλυτος. Κάθε χρόνο δοκιμάζουμε και κάτι νέο, βελτιώνουμε τις παλιές λειτουργίες και γινόμαστε καλύτεροι.

Προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει το παιδί να έχει επαφή με την τάξη και να μην είναι αποκλειστικά όλες τις ώρες του μαθήματος (π.χ. Μαθηματικά) στο Τ.Ε.. Φυσικά κάτι τέτοιο εξαρτάτε από το παιδί και την δυσκολία που έχει. Έτσι το παιδί βλέπει, συγκρίνει, δοκιμάζει αυτά που έμαθε στο Τ.Ε., ανεβαίνει η αυτοπεποίθηση του όταν βλέπει ότι μπορεί πια να δοκιμάζει να συμμετέχει στην τάξη, πλησιάζουμε την ένταξη του παιδιού στην τάξη ένα βήμα παραπάνω, είναι διαφήμιση για εμάς και το Τ.Ε. το παιδί αν τα πάει καλά που οδηγεί σε αποδοχή του Τ.Ε. από τους εκπαιδευτικούς γενικής καθώς και τους υπόλοιπους μαθητές όπως και του μαθητή φυσικά.

Όταν τα παιδιά έχουν φυσιολογική νοημοσύνη και μια δυσλεξία π.χ. τότε είναι πολύ πιθανό το παιδί να μπορεί να πηγαίνει στο τμήμα του περισσότερες ώρες. Μια χρονιά είχα 2 κορίτσια Γ' Γυμν. που ενώ ήταν φιλότιμα, έξυπνα, με φυσιολογική νοημοσύνη δεν μπορούσαν να τα καταφέρουν στην τάξη. Με 3 ώρες σε εμένα και 1 στην τάξη τους κατάφεραν να ανέβουν τόσο πολύ που τους πρότεινα στο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:00:48 »

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #46 στις: Μαρτίου 21, 2011, 11:17:49 pm »
Ti εννοεις θεατρικη παρασταση;Πως γινεται;

Τίποτα ιδιαίτερο μωρέ, απλώς εννοούσα ότι κάναμε αναπαράσταση πολλών εννοιών, γεγονότων κλπ για να γίνεται πιο κατανοητό το μάθημα, να συμμετέχουν όλοι και να μαθαίνουν ως επί το πλείστον στο σχολείο (π.χ. το σχίσμα των εκκλησιών μου έρχεται τώρα, όπου κάναμε αναπαράσταση την έννοιας σχίσμα με τον σχηματισμό μιας ομάδας που γίνεται δύο ρωμαιοκαθολικοί-ορθόδοξοι και στη συνέχεια μαθαίναμε τα αίτια του σχίσματος και πώς αυτά ερμηνεύθηκαν από κάθε πλευρά. Είχαμε κάνει και αναπαράσταση της αφορμής). Φαντασία θέλει το πράγμα. Παρόμοια παράδοση μπορεί να γίνει σε πολλές ενότητες, διαφόρων μαθημάτων. Εγώ το έκανα, δούλεψε πολύ καλά και μετά είδα ότι τα παιδιά μου στο διάλειμμα έδειχναν και στους άλλους μαθητές της γενικής τάξης, οι οποίοι τις περισσότερες φορές δεν είχαν αντιληφθεί έννοιες και γεγονότα παρόλο που δεν είχαν κάποια μαθησιακή δυσκολία ή δυσλεξία.

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #47 στις: Μαρτίου 21, 2011, 11:44:48 pm »
Kinegiros, έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα! Δεν υπάρχουν συνταγές, σίγουρα θέλει πάντως από την πλευρά του εκπαιδευτικού τρομερή ευελιξία, προσαρμοστικότητα και γρήγορη σκέψη, τόσο σχετικά με το μάθημα και τους μαθητές τους, όσο και σχετικά με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς και τον διευθυντή.
Εγώ διαπίστωσα πως αν και στα φιλολογικά τα παιδιά μου δεν είχαν επαφή με την τάξη, ωστόσο βελτιώθηκαν σε όλα τα άλλα μαθήματα που παρακολουθούσαν στη γενική τάξη, γιατί αφενός είχαν βελτιώσει τις μεταγνωστικές τους στρατηγικές και τις εφάρμοζαν και στα άλλα μαθήματα και το πιο σημαντικό είχαν αποκτήσει αυτοπεποίθηση. Δε φοβόταν, ούτε ντρέπονταν πια να σηκώσουν το χέρι τους, να πουν μάθημα, να ρωτήσουν, γενικά να συμμετέχουν (και αναφέρομαι στα άλλα μαθήματα της γενικής τάξης). Αυτό ήταν η μεγάλη διαφήμιση για το ΤΕ και απέδειξε ότι γίνεται δουλειά.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #48 στις: Μαρτίου 23, 2011, 05:51:58 pm »

Και κάτι τελευταίο, για το σθένος των εκπαιδευτικών ΕΑ. Θέλει ποοολύ γερό στομάχι και τεράστια αγάπη για τα παιδιά. Οι προσβολές είναι πάρα πολλές και τα παιδιά έχουν μόνο εσένα να τα υπερασπιστείς και μαζί με αυτά στην ουσία και τον εαυτό σου και τον ρόλο σου και γενικώς όλη την ΕΑ. Μπορεί να είναι λάθος, αλλά εγώ έτσι διαπίστωσα. Αν έχεις χαμηλό προφίλ το 'χασες το παιχνίδι!

Όπως λέω και σε αρκετούς γονείς λειτουργούμε ως ομπρέλα, ως ασπίδα για τα παιδιά.

Άλλο θέμα τώρα.  Ξέρει κανείς πόσα παιδιά το ελάχιστο και πόσα το μέγιστο μπορεί να υποστηρίξει ένα Τ.Ε. ?

Υπάρχει ένα θέμα εδώ. Πρώτα από όλα όταν λέμε "Τμήμα" δεν εννοούμε τμήμα με την παραδοσιακή μορφή του τμήματος π.χ. Γ2. Εννοούμε ΔΟΜΗ. Ένα Τ.Ε. μπορεί να έχει πολλά τμήματα θεωρητικά.
Ελάχιστος αριθμός μαθητών για να ιδρυθεί η ΔΟΜΗ είναι 3 παιδιά με γνωμάτευση. Οπότε είναι ξεκάθαρο για το ελάχιστο.

Τα πράγματα περιπλέκονται στο μέγιστο. Δεν έχω βρει κάπου ξεκάθαρα να λέει. Έμμεσα στο τελευταίο νόμο καταλαβαίνουμε ότι μέγιστο αριθμό θεωρεί τα 12 παιδιά.
Παράθεση
Άρθρο 6 παρ.1 Για την ίδρυση ΤΕ απαραίτητη προϋπό­θεση είναι να υπάρχουν κατ’ ελάχιστον τρεις μαθητές και σχετική πρόταση από διαγνωστική υπηρεσία. Σε περιπτώσεις συστεγαζόμενων ή γειτονικών σχολικών μονάδων, τα ΤΕ συνενώνονται μέχρι του μέγιστου αριθ­μού δώδεκα (12) μαθητών ανά ΤΕ.

Παλαιότερα ήταν 10. Τι συμβαίνει λοιπόν? Τα Τ.Ε. στην πρωτοβάθμια θεωρούνται μονοθέσιες οργανικές μονάδες εντός του κανονικού σχολείου. Εκεί το μέγιστο το μαθητών ήταν 10 παιδιά. Δηλαδή 1 δάσκαλος αντιστοιχούσε σε 10 παιδιά. Σήμερα είναι 12.
Ο νόμος δεν ξεχωρίζει βαθμίδα εκπαίδευσης. Άρα το μέγιστο παιδιών που μπορεί να υποστηρίξει ένας εκπαιδευτικός είναι 12. Τι συμβαίνει όμως στην πραγματικότητα ? Οι περισσότεροι από εμάς υποστηρίζουμε πάνω από 12 παιδιά. Εγώ προσωπικά αν μπορώ να βγάλω το πρόγραμμα μου και μετά δεν έχω τμήμα να προσθέσω νέα παιδιά ζητάω αναπληρωτή επίμονα και δεν παίρνω κανένα άλλο παιδί.
Εσείς ?

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #49 στις: Μαρτίου 23, 2011, 07:42:21 pm »

Ελάχιστος αριθμός μαθητών για να ιδρυθεί η ΔΟΜΗ είναι 3 παιδιά με γνωμάτευση. Οπότε είναι ξεκάθαρο για το ελάχιστο.


Στην περίπτωση που σ'ένα νηπιαγωγείο είναι εγγεγραμμένα 2 παιδιά με γνωμάτευση, δεν μπορεί να δημιουργηθεί Τ.Ε.; Πρέπει να πάνε σε όμορο νηπιαγωγείο; Ρωτάω γιατί έχω ακούσει τέτοιες περιπτώσεις και τη νομοθεσία πάνω στο θέμα δεν την ξέρω :-[
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #50 στις: Μαρτίου 23, 2011, 08:11:12 pm »

Ελάχιστος αριθμός μαθητών για να ιδρυθεί η ΔΟΜΗ είναι 3 παιδιά με γνωμάτευση. Οπότε είναι ξεκάθαρο για το ελάχιστο.


Στην περίπτωση που σ'ένα νηπιαγωγείο είναι εγγεγραμμένα 2 παιδιά με γνωμάτευση, δεν μπορεί να δημιουργηθεί Τ.Ε.; Πρέπει να πάνε σε όμορο νηπιαγωγείο; Ρωτάω γιατί έχω ακούσει τέτοιες περιπτώσεις και τη νομοθεσία πάνω στο θέμα δεν την ξέρω :-[

Άννα για να ιδρυθεί Τ.Ε. θέλει 3 παιδιά (για πρώτη φορά). Αν τώρα την επόμενη χρονιά έχει 2 παιδάκια ίσως κάνουν τα στραβά μάτια, ίσως όχι.

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #51 στις: Μαρτίου 23, 2011, 08:15:33 pm »

Ελάχιστος αριθμός μαθητών για να ιδρυθεί η ΔΟΜΗ είναι 3 παιδιά με γνωμάτευση. Οπότε είναι ξεκάθαρο για το ελάχιστο.


Στην περίπτωση που σ'ένα νηπιαγωγείο είναι εγγεγραμμένα 2 παιδιά με γνωμάτευση, δεν μπορεί να δημιουργηθεί Τ.Ε.; Πρέπει να πάνε σε όμορο νηπιαγωγείο; Ρωτάω γιατί έχω ακούσει τέτοιες περιπτώσεις και τη νομοθεσία πάνω στο θέμα δεν την ξέρω :-[

Άννα για να ιδρυθεί Τ.Ε. θέλει 3 παιδιά (για πρώτη φορά). Αν τώρα την επόμενη χρονιά έχει 2 παιδάκια ίσως κάνουν τα στραβά μάτια, ίσως όχι.

Ο.κ. Ευχαριστώ, για την απάντηση!
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος Demek

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 771
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #52 στις: Μαΐου 04, 2011, 06:27:04 pm »
Συναδελφοι

Υπηρετω σε Λυκειο στο οποιο υπαρχουν 32 διεγνωσμενοι μαθητες με μαθησιακες δυσκολιες. Θα κινησω διαδικασιες για να ιδρυσουμε τμηματα ενταξης αλλα απο οτι ειδα λιγο στο google διαβασα πως μονο στις αρχες του νεου ετους μπορει το καθε σχολειο να αιτηθει την δημιουργια του. Επειδη καλο να ειναι να μην κοιταμε μονο την παρτη μας αλλα και τους αλλους συναδελφους μια και οσοι ειμαστε αναπληρωτες ξερουμε τι συνεπαγεται αυτο θα ηθελα αν καποιος γνωριζει λεπτομερειες να με διαφωτισει. Ο Δντης μου δεν γνωριζει τιποτα σχετικα και το ανεθεσε σε μενα αλλα μου ειπε πως οτι χρειαστω θα ναι μαζι μου.Ενδιαφερομαι για
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 30, 2012, 09:22:24 am από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #53 στις: Μαΐου 04, 2011, 06:41:03 pm »
Οι ελάχιστες προϋποθέσεις για να ιδρυθεί τμήμα ένταξης είναι 3 μαθητές με διάγνωση. Πρέπει να κάνεις επαφή με το σύμβουλο ειδικής και αυτός λογικά θα δείξει το σχετικό ενδιαφέρον και θα σε κατευθύνει. Στείλε μου μήνυμα με πληρ αν θέλεις μήπως έχω περισσότερα να σου πω

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #54 στις: Μαΐου 04, 2011, 06:56:01 pm »
Η μέχρις στιγμής διαδικασία ξεκινά εντός της σχολικής μονάδας και ακολουθεί την παρακάτω σειρά, κατά την οποία ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/η της σχολικής μονάδας:
1.   

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #55 στις: Μαΐου 04, 2011, 07:03:57 pm »
Γενικά πάντωε δεν είναι και εύκολη διαδικασία (ειδικά σε λύκειο) και ειδικά σε περίοδο "λιτότητας\".
Πριν από 6 χρόνια στο ΚΕΔΔΥ που είμαι θέλανε (πριν πάω εγώ) να κάνουνε 2 ΤΕ σε νηπιαγωγεία (που γενικα είναι πιο εύκολα τα πράγματα αν και η διαδικασία είανι η ίδια), ένα κανονικό ΤΕ και ένα αυτισμού. Το πρώτο έγινε μέσα σε 2 χρόνια, το δεύτερο σε 3. Πέλον δεν λειτουργεί κανένα γιατί δεν στέλνουν εκπαιδευτικό!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182544
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 655
Σύνολο: 676

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.