*

Αποστολέας Θέμα: Τμήμα ένταξης στη Β/μια  (Αναγνώστηκε 135766 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος NET DIKTYO

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03.50
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #140 στις: Νοέμβριος 04, 2012, 06:25:12 μμ »
Π.Δ. 191/1992
http://dide.xan.sch.gr/newsite/noms-s.php?id=194
Παράθεση
Άρθρο 5
Οι μαθητές, που εμπίπτουν στις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 32 του Νόμου 1566/85 (ΦΕΚ 167/τ.Α), των οποίων οι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά τις διατάξεις του άρθρου 33 του ίδιου Νόμου έχουν πιστοποιηθεί, εφόσον δεν είναι προφανείς, από τις αρμόδιες υπηρεσίες και φοιτούν : α) ως εντεταγμένοι σε κανονικά Γυμνάσια β) σε ειδικές τάξεις, τμήματα ή ομάδες που λειτουργούν μέσα σε κανονικά Γυμνάσια και γ) σε αυτοτελή ειδικά Γυμνάσια, προάγονται, απολύονται, παραπέμπονται η απορρίπτονται σύμφωνα με τις διατάξεις των §§ 1,2 και 3 του άρθρου 1 του Π.Δ. 182/84 (ΦΕΚ 60/τ.Α) με μείωση του προβλεπόμενου από το εδάφιο γ της § 1 του άρθρου αυτού μέσου όρου σε "τουλάχιστον δώδεκα (12)".
Επειδή το άρθρο 32 του Ν. 1566/85, που όριζε τους μαθητές με ειδικές  εκπαιδευτικές  ανάγκες,  καταργήθηκε,  η  κατηγορία  αυτή  των  μαθητών περιλήφθηκε αργότερα  στο Ν. 2817/2000, άρθρο 1 και σήμερα στο Ν.3699/2008,
Άρθρο 3.

Π.Δ. 182/84
http://dide.xan.sch.gr/newsite/noms-s.php?id=1353
Παράθεση
Άρθρο 1
Το άρθρο 7 του Π.Δ. 465/81 (ΦΕΚ 129/15.5.81 τ. Α΄) αντικαθίσταται ως εξής:
Εξαγωγή αποτελέσματος ετήσιας προόδου των μαθητών
1. Ο μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης:
α. Όταν έχει σε κάθε μάθημα των ομάδων Α και Β ετήσιο γενικό βαθμό τουλάχιστον δέκα (10).
β. Όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα της Β ομάδας και έχει μέσο όρο όλων των μαθημάτων και των δυο ομάδων, τουλάχιστον πλήρες δέκα (10).
γ. Όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα της Α ομάδας και έχει μέσο όρο όλων των μαθημάτων της Α ομάδας τουλάχιστον δεκατρία (13).
δ. `Οταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα των ομάδων Α και Β ισχύουν αντιστοίχως οι διατάξεις των προηγούμενων εδαφίων για τα μαθήματα κάθε ομάδας.
2. Ο μαθητής παραπέμπεται σε γραπτή και προφορική ή μόνο προφορική, όπου προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις, συμπληρωματική εξέταση το Σεπτέμβριο σε όσα μαθήματα δεν πέτυχε βαθμό προαγωγής, όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα και δεν πληρούνται οι όροι που προβλέπονται από τις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου.
3. Ο μαθητής, που δεν εμπίπτει σε καμιά από τις περιπτώσεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος, δεν κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης, οπότε οφείλει να φοιτήσει και πάλι στην ίδια τάξη, με τη επιφύλαξη των διατάξεων της παραγράφου 3 του άρθρου 12 του Π.Δ/τος 465/1981.
4. Παραπομπή, με οποιαδήποτε μορφή των αποτελεσμάτων ετήσιας προόδου των μαθητών σε δευτεροβάθμια κρίση, δεν επιτρέπεται.
5. Η παραπεμπτική ή απολυτήρια εξέταση μαθητών σε μαθήματα της Β ομάδας γίνεται προφορικά από επιτροπή δυο καθηγητών, από τους οποίους ο ένας είναι αυτός που δίδαξε το μάθημα ή της ειδικότητος του εξεταζόμενου μαθήματος, σε περίπτωση υπηρεσιακής μετακίνησης του πρώτου και ο άλλος της ίδιας ή συγγενούς ειδικότητας υπό την προεδρεία του Δ/ντή του Σχολείου ο οποίος και συγκροτεί την επιτροπή.
6. Κατά την εξαγωγή του αποτελέσματος παραπεμπτικής εξέτασης, νέα παραπομπή δεν επιτρέπεται με παράλληλη τήρηση των διατάξεων της παραγράφου ή του άρθρου 12 του Π.Δ/τος 465/81.

Εγκύκλιος Γ2/1293/02-05-1984 ΥΠ.Ε.Π.Θ.
http://dide.xan.sch.gr/newsite/noms.php?category=14

Παράθεση
Παρ 2. Σχετικά επισημαίνουμε το εδάφιο γ του Αρ.1 " όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι τέσσερα (4) μαθήματα της Α` ομάδας και έχει μέσο όρο όλων των μαθημάτων και της Α` ομάδας, τουλάχιστον δεκατρία (13)". Όπως διατυπώνεται η πρόταση προκύπτει ότι δεν απαιτείται, όπως μέχρι σήμερα, το πλήρες δεκατρία. Επομένως όταν το άθροισμα όλων των μαθημάτων της Α` ομάδας διαιρούμενο με τον αριθμό των μαθημάτων δίδει μέσο όρο 12,5 ή και μεγαλύτερο, τότε ο μαθητής προάγεται.

ΦΕΚ 658Β/1998 Το τουλάχιστον δέκα (10) στο 1γ και το Π.Δ. 580/42 στο 3, πρέπει να είναι λανθασμένα.
Παράθεση
Για την προαγωγή ή απόλυση των μαθητών των Μουσικών Σχολείων (Γυμνασίων-Λυκείων) εφαρμόζονται οι ισχύουσες για όλα τα ημερήσια σχολεία Δ.Ε της χώρας διατάξεις:
α. Γυμνάσιο : Π.Δ. 182/84, άρθρο 1, παρ. 1,2,3.

1. ΠΟΤΕ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ Η ΑΠΟΛΥΕΤΑΙ
Ο μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης:
α. Όταν έχει σε κάθε μάθημα των ομάδων Α' και Β' ετήσιο γενικό βαθμό τουλάχιστον δέκα (10)
β. Όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα της ομάδας Β' και έχει μέσο όρο όλων των υπολοίπων μαθημάτων και των δύο ομάδων τουλάχιστον πλήρες δέκα (10).
γ.  Όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα της ομάδας Α' και έχει μέσο όρο όλων των μαθημάτων της ομάδας Α' τουλάχιστον δέκα (10).
δ. Όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα των ομάδων Α' και Β' και ισχύουν αντιστοίχως οι διατάξεις των προηγούμενων εδαφίων για τα μαθήματα κάθε ομάδας.
2. ΠΟΤΕ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΤΑΙ
Ο μαθητής παραπέμπεται σε γραπτή και προφορική ή μόνο προφορική όπου προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις, συμπληρωματική εξέταση το Σεπτέμβριο σε όσα μαθήματα δεν πέτυχε βαθμό προαγωγής, όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα και δεν πληρούνται οι όροι που προβλέπονται από τις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου.
3. ΠΟΤΕ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ
Ο μαθητής που δεν εμπίπτει σε καμμία από τις περιπτώσεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος δεν κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης, οπότε οφείλει να φοιτήσει και πάλι στη ίδια τάξη, με την επιφύλαξη των διατάξεων της παραγράφου 2 του άρθρου 42 του Π.Δ. 580/42 και Π.Δ. 188/85).

ΦΕΚ 784Β/2004

Παράθεση
Εξαγωγή αποτελεσμάτων ετήσιας προόδου
Για την προαγωγή ή απόλυση των μαθητών των Καλλιτεχνικών Γυμνασίων εφαρμόζονται οι ισχύουσες για όλα τα ημερήσια Γυμνάσια της χώρας διατάξεις:
Π.Δ. 182/1984, άρθρο 1, παρ. 1,2,3.

1. Πότε ο μαθητής προάγεται ή απολύεται
Ο μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης:
α. Όταν έχει σε κάθε μάθημα των ομάδων Α και Β Γενικής Παιδείας ετήσιο γενικό βαθμό τουλάχιστον δέκα (10).
β. Όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα της ομάδας Β Γενικής Παιδείας και έχει μέσο όρο όλων των μαθημάτων και των δύο ομάδων τουλάχιστον πλήρες δέκα (10).
γ. Όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα της ομάδας Α Γενικής Παιδείας και έχει μέσο όρο όλων των μαθημάτων της ομάδας Α τουλάχιστον δεκατρία 13(12,5).
δ. Όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα των ομάδων Α και Β Γενικής Παιδείας και ισχύουν αντιστοίχως οι διατάξεις των προηγού μενών εδαφίων για τα μαθήματα της κάθε ομάδας.
2. Πότε ο μαθητής παραπέμπεται
Ο μαθητής παραπέμπεται σε γραπτή και προφορική ή μόνο προφορική, όπου προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις, συμπληρωματική εξέταση το Σεπτέμβριο σε όσα μαθήματα δεν πέτυχε βαθμό προαγωγής, όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα και δεν πληρούνται οι όροι, που προβλέπονται από τις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου.
3. Πότε ο μαθητής απορρίπτεται
Ο μαθητής που δεν εμπίπτει σε καμία από τις περιπτώσεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος δεν κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης, οπότε οφείλει να φοιτήσει και πάλι στην ίδια τάξη, με την επιφύλαξη των διατάξεων της παραγράφου 2 του άρθρου 42 του Π.Δ. 580/1982 (βλ. και Π.Δ. 188/1985).

Π.Δ. 264/1976
Παράθεση
Αρθρο 5
Οι Μωαμεθανοί το Θρήσκευμα Έλληνες μαθηταί των Ελληνικών Γυμνασίων προάγονται από τάξεως εις τάξιν ή απολύονται του Γυμνασίου, εφ` όσον εις έκαστον των μαθημάτων των Αρχαίων και Νέων Ελληνικών έχουν βαθμόν τουλάχιστον 8 , εις έκαστον δε των λοιπών μαθημάτων βαθμόν τουλάχιστον 10 και γενικόν μέσον όρον βαθμολογίας τουλάχιστον πλήρες 10.

Για τους μαθητές γυμνασίου από ξένα σχολεία του εξωτερικού ισχύει το άρθρο 3 του Π.Δ. 182/84.
Για τους μαθητές ενιαίου λυκείου από ξένα σχολεία του εξωτερικού ισχύει το άρθρο 3 του Π.Δ. 182/84 όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 34 του Π.Δ. 86/2001.

Με βάση τα παραπάνω και χωρίς να έχω βρει νομοθεσία που να το αναφέρει ρητά: ο μέσος όρος που απαιτείται για την προαγωγή ή απόλυση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που αναφέρονται στο ΠΔ 191/92, κατά πάσα πιθανότητα είναι 11,5 και πάνω.

« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 04, 2012, 06:42:28 μμ από NET DIKTYO »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:58:40 »

Αποσυνδεδεμένος xristis23

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 553
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #141 στις: Νοέμβριος 04, 2012, 06:44:24 μμ »
σε ευχαριστώ!!

Αποσυνδεδεμένος napi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 651
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #142 στις: Νοέμβριος 06, 2012, 05:09:03 μμ »
Στο γυμνασιο που δουλευω( μικρο επαρχιακο, δεν υπαρχει  κοντα ειδικο σχολειο) εχουμε στην πρωτη δυο μαθητες που δεν ξερουν να γραφουν κ να διαβαζουν(τα παιδια μου ειπαν οτι στο δημοτικο ηταν σε τμημα ενταξης)φετος λοιπον εχουν ερθει στο γυμνασιο κ απλα υπαρχουν μεσα στην ταξη χωρις τα ιδια να κανουν καμια προσπαθεια κ εμεισ ουσιαστικα χωρις να τους βοηθαμε, επειδη το εθιξα το θεμα στην διευθυνση του σχολειου κ δεν υπηρξε ενδιαφερον ή προθυμια ή γνωση ετσι ωστε να κανουμε κατι, ηθελα να ρωτησω επειδη κ εγω δεν ξερω τι κινησεις μπορουμε να κανουμε, αλλα θελω να κανουμε κατι, να προτεινω,εστω,κατι μπορει καποιος να μου πει τι προβλεπεται γι αυτες τις περιπτωσεις;( να υπενθυμισω οτι προκειται για μικρο επαρχιακο σχολειο κ ενδιαφερον απο τους γονεις(μαλλον) δεν υπαρχει!

Αποσυνδεδεμένος xmmm..

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #143 στις: Νοέμβριος 06, 2012, 05:46:46 μμ »
καλησπέρα σε όλους!

γνωρίζει καποιος,αν σε τ.ε., πρέπει να σημειώνουμε σε βιβλίο ύλης τι έχουμε διδάξει?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:58:40 »

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #144 στις: Νοέμβριος 06, 2012, 06:26:57 μμ »
Αυτο καλο θα ειναι να ρωτησεις το διευθυντη σου αν θελει,δεν ειναι υποχρεωτικο ..ετσι κι αλλιως στο τελος της χρονιας θα γραψεις αξιολογηση για καθε μαθητη οποτε υποχρεωτικα θα φανει εκει....

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #145 στις: Νοέμβριος 06, 2012, 06:31:05 μμ »
ο κάθε διευθυντής σε κάθε σχολείο κάνει ότι του κατέβει. και για το βιβλίο και για όλα τα υπόλοιπα του τ.ε.

Αποσυνδεδεμένος ga

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #146 στις: Νοέμβριος 06, 2012, 10:51:07 μμ »
2 χρονιές σε παράλληλη και φέτος σε τμήματα ένταξης σε δύο διαφορετικά σχολεία, υπάρχει βιβλίο ύλης ξεχωριστό, μόνο για την ένταξη. Δεν ξέρω αν υπάρχει σαφής οδηγία από την νομοθεσία, αλλά μου φαίνεται πολύ λογικό να υπάρχει ξεχωριστό βιβλίο ύλης.

Αποσυνδεδεμένος Fridadida

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 479
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #147 στις: Νοέμβριος 17, 2012, 05:32:55 μμ »
Καλησπερα συναδελφοι!
Ηθελα να θεσω κάποιες αποριες μου. Ειμαι φιλολογος σε τμημα ενταξης.Τα ερωτηματα μου ειναι τα εξης:
1.Στο σχολειο μου η συναδελφος που εχει τα νεα σε ολες τις ταξεις του γυμνασιου μου δηλωσε οτι θα βαλει αυτη τα θεματα στα παιδια κ οτι ειναι απο τον νομο καλυμενη. Ισχυει κατι τετοιο? Εγω αποκλειεται να φτασω τοσο μπροστα στην υλη.
2. Τα θεματα απο τον νομο ειναι καλυμενη μονο για τις εξετασεις Ιουνιου ή κ για τα διαγωνισματα?
3. Τα παιδια που εχω στη β κ γ γυμνασιου δεν τα εχω προχωρησει πολυ γιατι εχουν απειρα κενα κ προσπαθω να καλυψω καποια βασικα. Μηπως επρεπε να προχωραω για να βγει η υλη?
4. Εχω εναν μαθητη ο οποιος εχει δυσλεξια αλλα ειναι απολυτα αρνητικος στο να μαθει.Δεν τον ενδιαφερει λεει. Ειναι γ γυμνασιου. Πως να του συμπεριφερθω? Δε θελω να τον κανακεψω αλλα ουτε κ να τον κοψω.
5. Μεχρι ποτε θα πρεπει να εχω τελειωσει τα διαγωνισματα του τριμηνου?

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #148 στις: Νοέμβριος 17, 2012, 06:06:41 μμ »
Καλησπερα συναδελφοι!
Ηθελα να θεσω κάποιες αποριες μου. Ειμαι φιλολογος σε τμημα ενταξης.Τα ερωτηματα μου ειναι τα εξης:
1.Στο σχολειο μου η συναδελφος που εχει τα νεα σε ολες τις ταξεις του γυμνασιου μου δηλωσε οτι θα βαλει αυτη τα θεματα στα παιδια κ οτι ειναι απο τον νομο καλυμενη. Ισχυει κατι τετοιο? Εγω αποκλειεται να φτασω τοσο μπροστα στην υλη.
2. Τα θεματα απο τον νομο ειναι καλυμενη μονο για τις εξετασεις Ιουνιου ή κ για τα διαγωνισματα?
3. Τα παιδια που εχω στη β κ γ γυμνασιου δεν τα εχω προχωρησει πολυ γιατι εχουν απειρα κενα κ προσπαθω να καλυψω καποια βασικα. Μηπως επρεπε να προχωραω για να βγει η υλη?
4. Εχω εναν μαθητη ο οποιος εχει δυσλεξια αλλα ειναι απολυτα αρνητικος στο να μαθει.Δεν τον ενδιαφερει λεει. Ειναι γ γυμνασιου. Πως να του συμπεριφερθω? Δε θελω να τον κανακεψω αλλα ουτε κ να τον κοψω.
5. Μεχρι ποτε θα πρεπει να εχω τελειωσει τα διαγωνισματα του τριμηνου?

Εφόσον κάνεις το γνωστικό, πρέπει να προχωρήσεις και την ύλη. Αν δεν προλαβαίνεις να βγάλεις αυτά που θα βγάλει η άλλη, κάλυψε αυτά που θα πέσουν στις εξετάσεις τουλάχιστον. Όταν είναι να βγουν τα θέματα των εξετάσεων θα είσαι και εσύ εκεί. Είσαι και εσύ φιλόλογος του σχολείου και έχεις λόγο στην διαμόρφωση των θεμάτων. Πολιτισμένα λοιπόν χτίσε την σχέση σου με την άλλη φιλόλογο.

Διαγωνίσματα βάζεις εσύ εφόσον σε εσένα παρακολουθούν το γνωστικό. Δεν έχετε ένα ντοσιέ που γράφουν τα διαγωνίσματα ? ρώτα που είναι και τσέκαρε πότε θα βάλεις γιατί υπάρχει όριο 3 την εβδομάδα και 1 την ημέρα. Δεν έχεις πολύ χρόνο το τρίμηνο τελειώνει στις 30 Νοεμβρίου.

Στο μαθητή που σου λέει ότι δεν τον ενδιαφέρει να ενημερώσεις τους γονείς, να εξηγήσεις σε αυτόν και στους γονείς ότι αν δεν προσπαθήσει τότε να σταματήσει το ΤΕ και σε κάθε περίπτωση θα πάρει τον βαθμό που του αξίζει, βαθμός που θα εξαρτηθεί από την προσπάθεια, οπότε αν δεν υπάρχει προσπάθεια θα είναι χαμηλός. Αν κάνεις κάτι λιγότερο από αυτά τότε έχεις χάσει το παιχνίδι και απέναντι στον μαθητή, στους άλλους μαθητές καθώς και στους συναδέλφου σου. Μια από την βασικές λειτουργίες σου ως εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής είναι να οριοθετείς τα παιδιά. Ειδικά τα παιδιά με ειδικές ανάγκες.

Αποσυνδεδεμένος Fridadida

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 479
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #149 στις: Νοέμβριος 17, 2012, 10:32:25 μμ »
Σε ευχαριστω πολύ για τον χρόνο σου!
Θα πράξω οσα μου ειπες κ ελπιζω να πανε όλα καλα.
Ακουσα οτι βγηκε νομος πως τα διαγωνισματα τριμηνου μπορουν να ειναι κ απροειδοποιητα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #150 στις: Νοέμβριος 18, 2012, 05:57:59 μμ »
Σε ευχαριστω πολύ για τον χρόνο σου!
Θα πράξω οσα μου ειπες κ ελπιζω να πανε όλα καλα.
Ακουσα οτι βγηκε νομος πως τα διαγωνισματα τριμηνου μπορουν να ειναι κ απροειδοποιητα.

Τα διαγωνίσματα τριμήνου πάντα ήταν απροειδοποίητα. Αυτό που λέει η νομοθεσία είναι ότι υποχρεωτικά στο προηγούμενο μάθημα να έχεις κάνει επανάληψη του μέρους που θα κάνεις διαγώνισμα. Συνήθως όμως οι συνάδελφοι πάντα προειδοποιούμε. Εσύ στο ΤΕ θα προειδοποιήσεις τα παιδιά ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.

Καλό είναι να βάζεις το διαγώνισμα σου όταν και η γενική τάξη θα βάζει διαγώνισμα στο αντίστοιχο μάθημα, βολεύει για να μην βγεις εκτός των ορίων που σου είπα στο προηγούμενο μήνυμα.

Αποσυνδεδεμένος alexandria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #151 στις: Νοέμβριος 21, 2012, 07:44:34 μμ »
Καλησπέρα.
Όσοι δουλεύουν σε τμήμα ένταξης θεωρούνται ειδικότητα;
Επιτρέπεται να μπαίνουν και να αναπληρώνουν απόντες συναδέλφους ή να απασχολούνται σε άλλες δραστηριότητες;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #152 στις: Νοέμβριος 21, 2012, 08:05:25 μμ »
ΦΕΚ ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ   Αρ. Φύλλου 449 / 3 Απριλίου 2007

Καθορισμός των ιδιαίτερων καθηκόντων και αρμο-διοτήτων. α) Του εκπαιδευτικού προσωπικού, που υπηρετεί σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής (ΣΜΕΑ) της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ειδικά σχολεία, τμήματα ένταξης), και σε προγράμματα ειδικής αγωγής (παράλλη¬λη στήριξη και παροχή διδασκαλίας στο σπίτι). β) Του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού και του ειδικού βοηθητικού προσωπικού, που υπηρε¬τεί στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής, πρω¬τοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης   


Υ. Α. Αριθμ. 27922/Γ6

ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Το προσωπικό που υπηρετεί στις σχολικές δομές της ειδικής αγωγής, οφείλει να:
1.   Ενεργεί στο πλαίσιο των παγκόσμιων διακηρύξεων των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία (ΑμεΑ) και σύμφωνα με τις δεοντολογικές αρχές της επιστημονικής και επαγγελματικής του ιδιότητας,
2.   συμμετέχει και προωθεί επαγγελματικές δραστηρι¬ότητες που αποβλέπουν στην αναβάθμιση της παροχής υπηρεσιών εκπαίδευσης και στη βελτίωση της ποιότη¬τας ζωής των ΑμεΑ και των οικογενειών τους,
3.   επιδεικνύει ευαισθησία για το θρήσκευμα, τον πο-λιτισμό, τη γλώσσα,, το φύλο, την αναπηρία, την κοι-νωνικοοικονομική θέση των ΑμεΑ και έχει την ευθύνη για τη διασφάλιση του απορρήτου των προσωπικών δεδομένων,
4.   συνεργεί με το προσωπικό των σχολείων γενικής εκπαίδευσης, με τα θεσμικά όργανα και τα μέλη της κοινότητας στην προώθηση της σχολικής, κοινωνικής και επαγγελματικής ένταξης των ΑμεΑ,
5.   δύναται να συμμετέχει σε ερευνητικά προγράμ-ματα.
Α' ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στις σχολικές δομές της ειδικής αγωγής, έχουν όλα τα καθήκοντα και τις αρ¬μοδιότητες που καθορίζονται από την υπ’ αριθμ. Φ. 353.1/ 324/105657/Δ1 υπουργική απόφαση και ειδικότερα:
Διευθυντές ειδικών σχολείων
1.   Επιβλέπουν και συντονίζουν το έργο του προσω-πικού που υπηρετεί με οιαδήποτε σχέση στη σχολική μονάδα.
2.   Ορίζουν, συγκαλούν και προεδρεύουν στη διεπι-στημονική ομάδα του σχολείου, για τη διάγνωση και αξιολόγηση των μαθητών κατά τη διαδικασία ένταξης τους και το σχεδιασμό προγραμμάτων κατά τη διάρκεια φοίτησης, στη σχολική μονάδα. Όταν απουσιάζουν ή κωλύονται, ορίζουν τον αναπληρωτή τους από τα μέλη της ομάδας.
3.   Προσκαλούν σε συνεδρίαση τα μέλη του συλλόγου, (εκπαιδευτικούς, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, ειδικό βοηθητικό προσωπικό) και διευκολύνουν τη μεταξύ τους συνεργασία.
4.   Συνεργάζονται με το σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής και με τις υποστηρικτικές υπηρεσίες (ΚΔΑΥ, ιατροπαιδαγωγικές υπηρεσίες, κ.α.) για τη σχολική, κοι¬νωνική και επαγγελματική ένταξη των μαθητών.
5.   Συμπράττουν με τους διευθυντές της γενικής εκ-παίδευσης για το σχεδιασμό και την υλοποίηση κοινών προγραμμάτων, με σκοπό τη διαμόρφωση θετικής στά-σης και τη δημιουργία ευκαιριών αλληλοαποδοχής των μαθητών με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
6.   Διευκολύνουν τη συμμετοχή των μαθητών στα προ-γράμματα αποκατάστασης κατά τις ώρες λειτουργίας του σχολείου και μεριμνούν, ώστε να μη διαταράσσεται η εφαρμογή του εκπαιδευτικού προγράμματος.
7.   Συνεργάζονται με τους γονείς και παρέχουν σε αυτούς κάθε διευκόλυνση στη συνεργασία με το προ-σωπικό του σχολείου. Προγραμματίζουν και οργανώ-νουν ενημερωτικές συναντήσεις των γονέων με τους εκπαιδευτικούς, το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό ή άλλους εμπλεκόμενους φορείς, σε θέματα κοινού εν-διαφέροντος.
8.   Είναι συνολικά υπεύθυνοι για την υλοποίηση της εκπαιδευτικής πολιτικής, σε ό, τι αφορά τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και την επικοινωνία του σχολείου με τους γονείς και τις αρμόδιες υπηρεσίες.
9.   Φροντίζουν για τη συνεχή επιμόρφωση και ενημέρω¬ση του προσωπικού σε νέες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και διδακτικές μεθόδους.
10.   Υποβάλλουν για θεώρηση στο σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής, σε τρία αντίγραφα, το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα και την ετήσια αξιολογική έκθεση λειτουργίας του σχολείου.
Εκπαιδευτικοί ειδικών σχολείων
1.   Οργανώνουν, καταρτίζουν και υλοποιούν σε συ-νεργασία με το Ε.Ε.Π. το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα των μαθητών της τάξης τους.
2.   Καθοδηγούν τους γονείς σε θέματα αγωγής και βο¬ήθειας στο σπίτι και προτείνουν δραστηριότητες για την αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των παιδιών τους.
3.   Συνεργάζονται με το ειδικό εκπαιδευτικό προσω-πικό για την αντιμετώπιση των ατομικών αναγκών των μαθητών τους.
4.   Ενημερώνονται για τα προγράμματα αποκατάστα-σης των μαθητών τους, τα οποία υλοποιούνται εκτός του σχολείου και συνεργάζονται με τους ειδικούς επι-στήμονες.
Εκπαιδευτικοί των τμημάτων ένταξης (Τ.Ε.)
1.   Αξιολογούν τους μαθητές για τη διερεύνηση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών με βάση τις προτάσεις οι οποίες έχουν υποβληθεί στο σύλλογο διδασκόντων από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς των τάξεων. Προ- κειμένου να εντάξουν τους μαθητές στο Τ.Ε., λαμβάνουν υπόψη:
•   τη σοβαρότητα των εκπαιδευτικών αναγκών,
•   την ανάγκη για εξειδικευμένο εκπαιδευτικό πρό-γραμμα,
•   την ηλικία και την τάξη στην οποία φοιτούν οι προ-
τεινόμενοι να παρακολουθήσουν το Τ.Ε.,
•   τον αριθμό των μαθητών που έχουν τη δυνατότητα να υποστηρίξουν αποτελεσματικά και προτείνουν αυ-τούς που θα υποστηριχθούν από το τμήμα ένταξης με τεκμηριωμένη εισήγηση.
2.   Ενημερώνουν, σε συνεργασία με το διευθυντή του σχολείου, τους γονείς και κηδεμόνες του μαθητή σχετι¬κά με τις διαδικασίες που είναι απαραίτητες να γίνουν για να φοιτήσει στο Τ.Ε..
Σε καμιά περίπτωση δεν αποκλείεται μαθητής από το Τ.Ε., αν οι γονείς του επιθυμούν τη φοίτηση του σε αυτό ακόμα κι αν και δεν έχει διάγνωση από τις αρμόδιες διαγνωστικές υπηρεσίες. Στις περιπτώσεις αυτές αρκεί σχετική εισήγηση από το σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής.
3.   Συνεργάζονται με τον εκπαιδευτικό της τάξης, ώστε να υπάρχει σύνδεση μεταξύ του κοινού και του εξειδι¬κευμένου προγράμματος ως προς το περιεχόμενο και τον τρόπο υλοποίησης του (π.χ. συνδιδασκαλία). Στόχος παραμένει η πλήρης ένταξη στο σχολικό περιβάλλον.
4.   Ενισχύουν τη γενικότερη προσαρμογή των μαθητών του Τ.Ε. στο κοινό σχολικό περιβάλλον, με τη συμμε¬τοχή τους σε ομάδες εργασίας, παιχνιδιών και άλλων δραστηριοτήτων της σχολικής ζωής.
5.   Μεριμνούν για την τακτική ενημέρωση του ατομικού φακέλου του κάθε μαθητή, ο οποίος φυλάσσεται σε ασφαλή χώρο με ευθύνη του διευθυντή του σχολείου.
Ενδεικτικά ο φάκελος μπορεί να περιέχει:
•   συνοπτικό οικογενειακό και κοινωνικό ιστορικό του μαθητή,
•   γνωματεύσεις και αξιολογήσεις που αφορούν στις εκπαιδευτικές ανάγκες και δυνατότητες του μαθητή,
•   εισηγήσεις για την κατάρτιση του εξατομικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος.
Σε περίπτωση αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος (με-τεγγραφή ή εγγραφή) ενημερώνεται η διεύθυνση της νέας σχολικής μονάδας.
6.   Πληροφορούν και συμβουλεύουν τα μέλη της σχολι-κής κοινότητας για θέματα ειδικής αγωγής και συνεργά¬ζονται με τους σχολικούς συμβούλους της περιφερείας τους και με το προσωπικό του οικείου ΚΔΑΥ.
7.   Συντάσσουν και υποβάλλουν για θεώρηση στο σχο-λικό σύμβουλο ειδικής αγωγής το εβδομαδιαίο ωρολό-γιο πρόγραμμα λειτουργίας και την ετήσια αξιολογική έκθεση λειτουργίας του Τ.Ε..
8.   Προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε μαθητές συστε-γαζόμενων σχολείων ή σε προγράμματα παράλληλης στήριξης όμορου σχολείου ύστερα από εισήγηση του σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής στην αρμοδιότητα του οποίου ανήκει το σχολείο.
9.   Οι διευθυντές των σχολείων στα οποία λειτουρ¬γούν Τ.Ε.:
•   Φροντίζουν για τον εξοπλισμό και την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των Τ.Ε., ύστερα από εισήγηση των υπεύθυνων εκπαιδευτικών και ενημέρωση του σχο-λικού συμβούλου ειδικής αγωγής.
•   Μεριμνούν για την απρόσκοπτη λειτουργία των ΤΕ, δεν απασχολούν τους εκπαιδευτικούς αυτών σε άλλες
δραστηριότητες και δεν αναστέλλουν τη λειτουργία τους χωρίς την έγκριση του σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής.
Εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης
1.   Ενημερώνονται από το διευθυντή του σχολείου σχετικά με τις ανάγκες του μαθητή, για τον οποίο έχει εγκριθεί παράλληλη στήριξη ύστερα από σχετική πρό-ταση του ΚΔΑΥ ή των πιστοποιημένων 
ιατροπαιδαγω¬γικών υπηρεσιών και εισήγηση του σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής.
2.   Αξιολογούν τις εκπαιδευτικές δυνατότητες του μαθητή και συντάσσουν εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε συνεργασία με το ΚΔΑΥ και το σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής. Γ ια την υλοποίηση του συνερ¬γάζονται με το διευθυντή, τους υπεύθυνους εκπαιδευτι¬κούς του τμήματος και τους άλλους εκπαιδευτικούς του σχολείου για την ενιαία αντιμετώπιση των προβλημάτων του συγκεκριμένου μαθητή.
3.   Υλοποιούν το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρό-γραμμα μέσα και έξω από την τάξη και είναι συνολικά υπεύθυνοι για όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής (διαλείμματα, επισκέψεις, εκδηλώσεις κ.λπ.) στις οποίες συμμετέχει ο μαθητής.
4.   Συνεργάζονται με το σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής και τα ΚΔΑΥ στις περιπτώσεις μαθητών που παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυσκολία και προβλήματα.
5.   Συντάσσουν ατομικό εκπαιδευτικό και εβδομαδιαίο πρόγραμμα υποστηρικτικών δραστηριοτήτων του μα-θητή και το υποβάλλουν σε τρία αντίτυπα, στο σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής, ο οποίος και παρακολουθεί την εφαρμογή του.
6.   Προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε μαθητές συ-στεγαζόμενου ή όμορου σχολείου που χρειάζονται πα-ράλληλη στήριξη ύστερα από εισήγηση του σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής και του Διευθυντή Εκπαί-δευσης.
7.   Καταρτίζουν το πρόγραμμα παράλληλης στήριξης σε συνεργασία με το σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής και το ΚΔΑΥ, με κριτήρια τις εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή και τις δυνατότητες ένταξης στην τάξη του.
Εκπαιδευτικοί που παρέχουν διδασκαλία στο σπίτι
1.   Ενημερώνονται από το σχολείο και την οικογένεια για τους ιδιαίτερους λόγους, για τους οποίους ο μα-θητής, που αναλαμβάνουν να υποστηρίξουν, αδυνατεί να παρακολουθήσει το πρόγραμμα στο σχολείο, και συνεργάζονται με τους φορείς του προγράμματος θε-ραπείας του παιδιού.
2.   Συγκεντρώνουν πληροφορίες για το ιστορικό του μαθητή από την οικογένεια και ενημερώνονται για τον ιδιαίτερο τρόπο της εκπαιδευτικής αντιμετώπισης, από το σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής.
3.   Συνεργάζονται με το σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής για τον καθορισμό και την εφαρμογή του ωρα-ρίου εργασίας, ανάλογα με την ιδιαιτερότητα κάθε πε-ρίπτωσης, και προβαίνουν στη σύνταξη του ατομικού εκπαιδευτικού προγράμματος διδασκαλίας, ύστερα από μαθησιακή αξιολόγηση.
4.   Τηρούν εβδομαδιαίο ημερολόγιο δραστηριοτήτων με ημερήσιες καταγραφές του προγράμματος του μα-θητή. Οι μαθητές που παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυσκολία και έχουν ανάγκη ειδικής διεπιστημονικής στήριξης, υπο¬στηρίζονται από το σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής, το ΚΔΑΥ και την ομάδα θεραπείας.
5.   Διευκολύνουν την ένταξη του μαθητή, όταν επανέλ- θει στην τάξη, με την προσαρμογή του εκπαιδευτικού προγράμματος σε συνεννόηση με τον εκπαιδευτικό της τάξης,
6.   Υποβοηθούν προγράμματα ένταξης του μαθητή στη σχολική τάξη και γενικότερα στη σχολική ζωή, όταν αυτό είναι εφικτό.
7.   Συντάσσουν και υποβάλλουν ατομικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα του μαθητή σε τρία αντίτυπα στο σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής και συνεργάζονται μαζί του σε τακτά χρονικά διαστήματα και άμεσα, όταν προκύπτει ιδιαίτερο πρόβλημα.

Αποσυνδεδεμένος alexandria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη Β/μια
« Απάντηση #153 στις: Δεκέμβριος 15, 2012, 06:11:52 μμ »
Γεια σας.
Δίνουμε βαθμολογία σε όσους φοιτούν σε Τ.Ε;
Τι προβλέπεται;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158534
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 391
Σύνολο: 406

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.