*

Αποστολέας Θέμα: Είναι εφικτό χωρίς επιπλέον μόρια να γίνεις επιτυχων και διοριστέος στον ΑΣΕΠ???  (Αναγνώστηκε 9420 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Καλό σου φαίνεται που φιλόλογοι βαθμολογούνται εξίσου με τους ιστορικούς στην ιστορία και οι ιστορικοί εξίσου με τους φιλολόγους στ'αρχαία? Εντάξει ίσως εγώ είμαι παράλογη, δεν επιμένω..
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Tithea,δεν ειπα οτι εισαι παραλογη.παρολογη μπορει καποιος να χαρακτηρίσει την ολη διαδικασια επιλογης καθηγητων αλλα οχι εμας.
ενοούσα οτι ο φιλολογος διδασκει πολλα αντικειμενα στο σχολειο και ενω ειδικευεται σε καποιο τομεα κανει και αλλα μαθηματα κατα τη διαρκεια των σπουδων του.αλλος αρχαια αλλος ιστορια αλλος παιδαγωγικα και διδακτικες κλπ. ολοι μας εχουμε παρει γνωσεις απο ολες τις επιστημες και γιαυτο δικαια εξεταζομαστε στα 3 γνωστικα που μας δινουν εναν μεσο ορο. πχ αν εγω ειμαι καλος στην ιστορια και οχι τοσο στα αρχαια ο βαθμος που θα γραψω συμψηφιζεται. αυτο ελεγα. εξαλλου ενας του φπψ θα μπορουσε να μην εξεταζεται καθολου στη 2η θεματικη ενότητα διοτι και εχει κανει αρκετα μαθηματα διδακτικης και πολλες παρακολουθήσεις μαθηματων στα σχολεια (σε αντιθεση με του φιλολογικου ή ιστορικου) και εχει μπει σε σχολικη αιθουσα να διδάξει ο ιδιος υποχρεωτικα (αλλιως πτυχιο δε βλεπει!).
δεν ειμαστε λοιπον παραλογοι ουτε εσυ ουτε κανεις απο μας, ο καθενας απο μας λεει την αποψη του που στη τελικη δεν εισακουεται απο τους αρμοδιους.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Νομίζω η συζήτηση περί λογικής ή μη του ΑΣΕΠ δεν έχει νόημα, εφόσον μιλάμε για ένα διαγωνισμό που έχει ως στόχο τον αποκλεισμό. Κάπως, με κάποιο τρόπο, έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος να μας αποδείξουν ότι βασικά τόσα χρόνια στο πανεπιστήμιο δεν μάθαμε τίποτα και φταίμε εμείς που είμαστε άνεργοι. Η λογική των θεμάτων είναι τέτοια που να μην εξετάζει γνώσεις (και ας μην ανοίξουμε το ζήτημα κατά πόσο οι εξετάσεις είναι τρόπος ελέγχου της γνώσης ή ποιου είδους γνώσης), αλλά να "κόβει". Μη μου πείτε ότι τα θέματα του ΑΣΕΠ αποδεικνύουν κατά πόσο ένας φιλόλογος (δεν μπορώ να μιλήσω για άλλο κλάδο) έχει τις βασικές γνώσεις για να διδάξει ένα εύρος μαθημάτων από φιλοσοφία μέχρι λατινικά. Να μας κόβουν θέλουν και να λέμε και ευχαριστώ για τα μοριάκια που πέρνουμε πάνω από τη βάση.

Ο διαγωνισμός είναι παράλογος από τη μέρα που γεννήθηκε εξαιτίας ακριβώς αυτής της λογικής αποκλεισμού. Από εκεί και πέρα, παλεύουμε όπως μπορούμε να κρατήσουμε τα λογικά μας!

Αποσυνδεδεμένος BIBH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΧΩΡΙΣ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΤΛ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙΣ???
« Απάντηση #31 στις: Νοέμβριος 27, 2007, 10:31:15 μμ »
Είστε όλοι φοβεροί ,μου δίνετε δύναμη!

Να σας κάνω και μία ερώτηση??????????

Ο βάθμός του πτυχίου μετράει αν είναι από μία βαθμολογία και πάνω ή σε κάθε βαθμό αντιστοιχούν μόρια¨?

Πώς περιπου υπολογίζονται τα μόρια του βαθμού? ???

Προσαύξηση από το βαθμό πτυχίου: αφαιρείς το 5 από τον βαθμό πτυχίου σου. Δηλαδή εγώ που έχω βαθμό πτυχίου 7,27-5= 2,27 μόρια.

Τα μόρια αυτά προστίθενται εφόσον περάσεις την βάση στις εξετάσεις(=55) και είσαι στους επιτυχόντες.
All in all it's just another brick in the wall...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Παιδιά, μηπως πρεπει να στειλουμε επιστολη ως ΠΕΑΕ σε υπεπθ και ασεπ να μας ενημερώσουν για το ποτε θα γινει ο επομενος ασεπ και παραλληλα να ζητάμε την διεξαγωγη του μεσα στο 2008(οκτωβριο-νοεμβριο) ωστε να εχουμε τα αποτελεσματα νωριτερα και οχι αρχες σεπτεμβριου οπως εγινε φετος?
δεν ξερω αν συμφωνείτε?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος θάνος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Φύλο: Άντρας
  • Π.Ε.Α.Ε
    • Προφίλ
Mάρκο η στάση μας ως ΠΕΑΕ στο θέμα του ΑΣΕΠ θα συζητηθεί στη συνέλευση στις 9 Δεκέμβρη...Προσωπικά συμφωνώ μαζί σου ως προς τον έγκαιρο καθορισμό της ημερομηνίας των εξετάσεων.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
πραγματι,αυτο το θεμα θάνο,του ασεπ, δεν χωραει αλλη καθυστερηση. 9/12 η συνελευση, 10/12 να σταλει σε υπεπθ,ασεπ και π.ι. Αυτοι για να παρουν μπρος θελουν....δυναμίτη!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Kallipateira

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 243
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02:-)
    • Προφίλ
Ευχαριστώ Βιβή, με πληροφόρησες με σαφήνεια για τα μόρια!


Όσον αφορά την συζήτηση για τις ενότητες που εξεταζόμαστε, νομίζω δεν υπάρχει λογική. Τελείωσα φιλολογία και ιστορία δεν έκανα , κατι στο οποίο όμως θα εξεταστώ. Ωστόσο,θα το προσπαθήσω και σίγουρα πρέπει να ξέρω και ιστορία, αλλα.... τα παιδια που τελειωσαν ΦΚΣ (φιλοσοφικών και κοινωνικών σπουδών) και θεωρούνται φιλόλογοι χωρίς ιδίαιτερες γνώσεις σε αρχαία, λατινικά, λογοτεχνία, ιστορία κτλ. δεν αδικούνται που υποβάλλουν τον εαυτό τους σε τετοια δοκιμασία και μάλιστα χωρίς μεγάλο υπόβαθρο?

Σίγουρα βέβαια ο καθένας κάνει τον δικό του αγώνα, και υπάρχουν και άτομα που τελειώνουν καθαρά φιλολογικό τμήμα και δεν ξέρουν τίποτα, και άλλοι από ιστορικό και φκσ που δεν παίζονται. Απλά έπρεπε πιστευω έπρεπε να είναι πιο προσεκτικοί στις ενότητες που εξεταζόμαστε!

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παιδιά, μηπως πρεπει να στειλουμε επιστολη ως ΠΕΑΕ σε υπεπθ και ασεπ να μας ενημερώσουν για το ποτε θα γινει ο επομενος ασεπ και παραλληλα να ζητάμε την διεξαγωγη του μεσα στο 2008(οκτωβριο-νοεμβριο) ωστε να εχουμε τα αποτελεσματα νωριτερα και οχι αρχες σεπτεμβριου οπως εγινε φετος?
δεν ξερω αν συμφωνείτε?

Δεν νομιζω οτι το θεμα ειναι η ημερομηνια των εξετασεων. Νομιζω οτι αυτο που μας καιει ειναι να βγει συντομα η υλη για να μη διαβαζουμε ασχετα πραγματα . Οταν βγηκε η υλη την περασμενη φορα εγω ειχα ηδη αναλωθει σε ασκοπο διαβασμα επι μηνες. Νομιζω το να  ξερουμε τι να διαβασουμε ειναι πιο σημαντικο.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Συμφωνώ απολυτα μαζι σου kellykou, το ειπα γιατι προκήρυξη και υλη βγαινουν σχεδον μαζι. επισης, απο το ποτε θα βγει η προκήρυξη εξαρταται και η διεξαγωγη του διαγωνισμου. ολα "δενουν" μεταξύ τους. ετσι, αν τους πιεσουμε θα εχουμε πολλαπλο κερδος.  λετε να πετυχουμε να δωσουν υλη πολυ νωρίτερα της προκήρυξης?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος θάνος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Φύλο: Άντρας
  • Π.Ε.Α.Ε
    • Προφίλ
Συμφωνώ απολυτα μαζι σου kellykou, το ειπα γιατι προκήρυξη και υλη βγαινουν σχεδον μαζι. επισης, απο το ποτε θα βγει η προκήρυξη εξαρταται και η διεξαγωγη του διαγωνισμου. ολα "δενουν" μεταξύ τους. ετσι, αν τους πιεσουμε θα εχουμε πολλαπλο κερδος. λετε να πετυχουμε να δωσουν υλη πολυ νωρίτερα της προκήρυξης?

Αυτό δεν μπορούμε να το ξέρουμε.Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πιέσουμε...Από δω καί πέρα ΥΠΕΠΘ καί ΑΣΕΠ θα μας βρίσκουν μπροστά τους...

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Πριν μήνες είχαμε κάνει μία γρήγορη καταμέτρηση όσων διοριστήκαν για να δούμε ποιοι πέτυχαν χάρη σε προσαυξήσεις από μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Το ποσοστό αυτών των διοριστέων είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ και μάλλιστα απ' ό,τι θυμαμαι είναι λιγότεροι από αυτούς που ενώ είχαν μεταπτυχιακό πέρασαν, αλλά θα περνούσαν και χωρίς αυτό. Έτσι λοιπόν, οι προσαυξήσεις δεν παίζουν κανένα ρόλο. Μία φίλη μου με προσαύξηση 6,40 δεν πέρασε για 2,50 μόρια, εγώ με προσαύξηση 5,5 δεν πέρασα για λιγότερο από 0,50 μόρια. Εξάλλου αυτοί που έχουν τις προσαυξήσεις δε σημαίνει ότι διαβάζουν λιγότερο όντας εφησυχασμένοι, μάλλον το αντίθετο: αυτοί που δεν έχουν προσαυξήσεις, φοβούμενοι που δεν τις έχουν, διαβάζουν περισσότερο για να αναπληρώσουν το '' έλλειμμα''. Δε θα πρέπει, πάντα λέω, να μετράει καμία προσαύξηση, ούτε από μεταπτυχιακά-διδακτορικά, ούτε από βαθμό πτυχίου, έτσι όπως είναι στις πανελλήνιες.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Δε θα πρέπει, πάντα λέω, να μετράει καμία προσαύξηση, ούτε από μεταπτυχιακά-διδακτορικά, ούτε από βαθμό πτυχίου, έτσι όπως είναι στις πανελλήνιες.

Δεν μας εξετάζουν αν είμαστε καλοί να μπούμε σε μια τάξη ως μαθητές, αλλά ως καθηγητές. Άρα, λογικά θα πρέπει να έχουν σημασία και διάφορα άλλα πράγματα εκτός από το αμιγώς γνωστικό αντικείμενο. Δεν λέω ότι ο συγκεκριμένος διαγωνισμός μπορεί να διακρίνει αν κάποιος είναι ικανός για καθηγητής ή όχι και έχω την πεποίθηση ότι κανένας διαγωνισμός δεν θα μπορούσε να το κάνει. Ούτε και ότι ένα μεταπτυχιακό ή ένας καλός βαθμός πτυχίου κάνει κάποιον καλύτερο καθηγητή. Αλλά, είναι δυνατόν ένα μάστερ ή διδακτορικό στην ιστορία ή στην νεοελληνική λογοτεχνία ή σε οποιοδήποτε άλλο γνωστικό αντικείμενο, να θεωρηθεί κατώτερο από 30 multiple choice ερωτήσεις?

Όλα αυτά δημιουργούνται από ένα διαγωνισμό που έχει τη λογική του αποκλεισμού. Από εκεί και πέρα, τα κριτήρια πάντα κάποιους θα ευνοούν και κάποιους όχι... Το πρόβλημα παραμένει.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Πριν μήνες είχαμε κάνει μία γρήγορη καταμέτρηση όσων διοριστήκαν για να δούμε ποιοι πέτυχαν χάρη σε προσαυξήσεις από μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Το ποσοστό αυτών των διοριστέων είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ και μάλλιστα απ' ό,τι θυμαμαι είναι λιγότεροι από αυτούς που ενώ είχαν μεταπτυχιακό πέρασαν, αλλά θα περνούσαν και χωρίς αυτό. Έτσι λοιπόν, οι προσαυξήσεις δεν παίζουν κανένα ρόλο. Μία φίλη μου με προσαύξηση 6,40 δεν πέρασε για 2,50 μόρια, εγώ με προσαύξηση 5,5 δεν πέρασα για λιγότερο από 0,50 μόρια. Εξάλλου αυτοί που έχουν τις προσαυξήσεις δε σημαίνει ότι διαβάζουν λιγότερο όντας εφησυχασμένοι, μάλλον το αντίθετο: αυτοί που δεν έχουν προσαυξήσεις, φοβούμενοι που δεν τις έχουν, διαβάζουν περισσότερο για να αναπληρώσουν το '' έλλειμμα''. Δε θα πρέπει, πάντα λέω, να μετράει καμία προσαύξηση, ούτε από μεταπτυχιακά-διδακτορικά, ούτε από βαθμό πτυχίου, έτσι όπως είναι στις πανελλήνιες.

Αγαπητέ Sylla, ίσως θυμάσαι ότι μαζί κουβεντιάζαμε σχετικά με τα αποτελέσματα εκείνης της έρευνας.
Καλά κάνεις και μεταφέρεις και εδώ την άποψή σου. Ωστόσο, να διευκρινίσω ότι :

1) Εκείνη η έρευνα είχε γίνει ΜΟΝΟ ως προς τους μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους και όχι για το ΣΥΝΟΛΟ των προσαυξήσεων.

2) Η προσωπική μου άποψη ήταν διαφορετική : Κάποιος επιτυχών με μεταπτυχιακό ή/και διδακτορικό έχει πολύ καλύτερες πιθανότητες να βρίσκεται μέσα στους διοριστέους από κάποιον επιτυχόντα χωρίς.

3) Φυσικά κάποιος χωρίς επιπλέον προσαυξήσεις μπορεί να διοριστεί μέσω ΑΣΕΠ. Άλλωστε κι εγώ διορίστηκα φέτος με μοναδική προσαύξηση από το βαθμό πτυχίου.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 376
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 371
Σύνολο: 382

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.