*

Αποστολέας Θέμα: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια  (Αναγνώστηκε 4385687 φορές)

0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2008
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #756 στις: Απρίλιος 07, 2013, 11:09:21 πμ »
Θα συνεχιστεί και οι προσλήψεις αναπληρωτών ειδικοτήτων στα ΕΑΕΠ μέσω ΕΣΠΑ δεν αναμένεται να επηρεαστούν πολύ (όσο υπάρχει ΕΣΠΑ ή κάτι παρόμοιο).

"Ζόρια" υπάρχουν με τις προσλήψεις αναπληρωτών μέσω τακτικού προϋπολογισμού (δηλ. για το "κανονικό" πρόγραμμα των σχολικών μονάδων).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:24:52 »

Αποσυνδεδεμένος yellaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #757 στις: Απρίλιος 07, 2013, 11:15:51 πμ »
Ευχαριστώ πολύ!!!!!φαντασου είμαι κάποιος με πάνω από 45 μήνες προυπηρεσία που το μόνο που μου μένει είναι το ΕΣΠΑ για διορισμό το εχω ξεχάσει....

ICT

  • Επισκέπτης
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #758 στις: Απρίλιος 07, 2013, 11:31:40 πμ »
@Patreas

Σε ευχαριστώ πολύ.

Η ερώτηση που έκανα είχε τον εξής σκοπό. Τις τελευταίες μέρες βλέπουμε κάποια σχολεία (της Αθήνας) να πέφτουν σε οργανικότητα κατά πολύ. Όταν θα βγουν οι οργανικές δεν ξέρω αν θα ανακοινωθούν και οι οργανικότητες των σχολείων που θα δώσουν (βέβαια αυτό μπορούμε να το ρωτήσουμε στην εκάστοτε Δ/νση Πρωτοβάθμιας). Αν ένα σχολείο χάσει την οργανικότητα του από 6θέσιο σε 5θέσιο και δημιουργηθεί οργανικό κενό αλλού, αυτομάτως ο καθηγητής ειδικότητας του 1ου σχολείου κρίνεται υπεράριθμος και αν δεν υπάρχει άλλος στην ίδια ειδότητα (υπεράριθμος, διάθεση) αναγκαστικά θα πάρει οργανική στο δεύτερο σχολείο ή καλύπτεται νομικά να κάτσει στο 1ο και να συμπληρώνει ώρες αλλού; (βέβαια τότε μπορεί να γίνει και συγχώνευση!!!)

@yellaki

Αυτό που πρέπει να σε ανησυχεί είναι η μείωση της οργανικότητας των σχολείων γενικά (μείωση ωρών) και οι αναγκαστικές συγχωνευσεις. Επίσης αυτό που πρεπει να ανησυχεί όλους μας είναι η υπογεννητικότητα και η μετανάστευση μιας και τα Δημοτικά επηρεάζονται πιο άμεσα. Φυσικά με την ανεργία θα επηρεαστούν και τα Λύκεια λόγω διαρροής μιας και η υποχρεωτική εκπαίδευση είναι 9χρονη. Πάντως για το άμεσο μέλλον δουλειά θα υπάρχει και για τους αναπληρωτές όπως εξάλλου υποστήριξε ο Patreas. Με την προυπόθεση ότι για την Βθμια και τους φορείς (Υπουργείο, Δνσεις κ.τ.λ.) δεν ετοιμάζουν ραγδαίες αλλαγές, αν και άποψη μου είναι ότι αυτά δεν αλλάζουν ακαριαία μέσα σε 1 χρόνο.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 07, 2013, 11:46:25 πμ από ICT »

Αποσυνδεδεμένος trekto

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #759 στις: Απρίλιος 07, 2013, 11:56:15 πμ »
Θα συνεχιστεί και οι προσλήψεις αναπληρωτών ειδικοτήτων στα ΕΑΕΠ μέσω ΕΣΠΑ δεν αναμένεται να επηρεαστούν πολύ (όσο υπάρχει ΕΣΠΑ ή κάτι παρόμοιο).

"Ζόρια" υπάρχουν με τις προσλήψεις αναπληρωτών μέσω τακτικού προϋπολογισμού (δηλ. για το "κανονικό" πρόγραμμα των σχολικών μονάδων).

Μα πως είναι δυνατόν να το λες αυτό; Παίζεις με την λογική μας;
Με τα υπάρχοντα δεδομένα το επόμενο σχολικό έτος θα προσλάβουν ελάχιστους αναπληρωτές.  Ακόμα και οι αναπληρωτές ΕΣΠΑ δεν θα βρίσκουν σχολείο ΕΑΕΠ για να διδάξουν , αφού με αυτό το ύπουλο μέτρο των  (πειραματικών) μετατάξεων, τα μισά ΕΑΕΠ καταλαμβάνονται από μόνιμους.

Επαναλαμβάνω ότι η μόνη ελπίδα για όλους είναι η δημιουργία ισχυρού λόμπι, ώστε να πιεστεί το υπουργείο να εφαρμόσει τα αυτονόητα που συμβαίνουν σε όλες τις προηγμένες χώρες, να στηρίξει δηλαδή την τεχνική-επαγγελματική εκπαίδευση. (σε βάρος βέβαια του πανίσχυρου λόμπι του γενικού λυκείου, γιατί αν δεν σπάσεις αυγά ομελέτα δεν γίνεται)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 07, 2013, 12:11:21 μμ από trekto »
http://www.cartoonstock.com/lowres/wpa0649l.jpg

Κατά την διάρκεια της απεργίας, αν κάποιος συνάδελφος είναι σε θέση κλειδί, θέλει να απεργήσει αλλά δεν μπορεί λόγω οικονομικού, παρακαλώ να μου στείλει pm.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:24:52 »

ICT

  • Επισκέπτης
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #760 στις: Απρίλιος 07, 2013, 12:22:16 μμ »
Για όποιον ενδιαφέρεται η φετινή πραγματικότητα έχει ως εξής

http://www.mpratis.gr/013/an180213.pdf

από τον Πίνακα που παρέθεσα προκύπτει το συμέρασμα ότι αν τα σχολεία ΕΑΕΠ είναι 960 τότε οι αποσπάσεις που έγιναν από μόνιμους καλύπτουν (μιλάω για ΠΕ19/20)
960-342 = 618 θέσεις * 21 ώρες = 12978 (μια και η πλειοψηφία των ΕΑΕΠ είναι 12 θέσια).
Οι 480 θέσεις που προκυρήχθηκαν είναι 480*24 = 11520. Αρα αν δεν γίνει καμία απόσπαση και καμία συγχώνευση και καμία αλλαγή ωραρίου τότε οι αναπληρωτές θα έπρεπε να καλύψουν
342 περσινές θέσεις στην Αβθμια +
(12978-11520)/ 24 = 61 θέσεις επιπλεόν στην Αβθμια +
68 μειωμένου ωραρίου

και

αν υποθέσω 18,5 ώρες (αυτός είναι ο Μ.Ο. των μεταταχθέντων - γιατί μην ξεχνάμε ότι και το εργαστήριο θα δοθει σε αναπληρωτή αν δεν υπάρχει άλλος στο σχολείο) * 480 =
8880 ώρες Αν γυρίσουν οι 618*18,5=11433. Αρα υπάρχει ένα μειονέκτημα 2553 ωρών/ 21= 122 θέσεις.

Βλέπουμε λοιπόν ότι η "δραματική πτώση" στους αναπληρωτές είναι 122-61=61 θέσεις. Αν όμως αυξηθεί το ωράριο στου καθηγητές Πληροφορικής έστω και μια ώρα και καταργηθεί η Πληροφορική στα Δημοτικά 7000/21= 333 θέσεις μέιον στην Βθμια + 342 θέσεις στην Αβθμια + 68 θέσεις μειωμένου ωραρίου. Αυτοί λοιπόν που συνεχίζουν άστοχα να μιλάνε για πιλοτικά πιστεύουν ότι προσφέρουν καλές υπηρεσίες;;;;



***********

Είναι φυσικό κάποιοι να ενοχλούνται από τις μετατάξεις. Ας δούμε ποιοι θα μπορούσε να είναι αυτοί.

α) Κάποιοι που έπαιρναν τελευταίοι στη σειρά απόσπαση σε μεγάλα αστικά κέντρα. Ο λόγος είναι ότι κάποιοι θέλαν να μαζέψουν μόρια για παν ενδεχόμενο (και καλά έκαναν) και δεν ρίσκαραν απόσπαση σε Δημοτικό για 1 μόριο. Τώρα πιάνοντας μια οργανική μειώνονται οι οργανικές για απόσπαση.
β) Κάποιοι- ελάχιστοι αναπληρωτές που δούλευαν σε μεγάλα αστικά κέντρα μιας και οι θέσεις μειώνονται
γ) Κάποιοι που ήταν υπεράριθμοι στη Βθμια και δεν θέλαν να πάνε ούτε καν σε διπλανό σχολείο  ή υψηλα στα μόρια στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ (και δεν έπαιρναν ποτέ σχολείο) και τους βόλευε να υπάρχουν αρκετοί στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ.

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 07, 2013, 12:41:19 μμ από ICT »

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #761 στις: Απρίλιος 07, 2013, 12:44:52 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 22, 2013, 03:25:37 μμ από glory3 »

ICT

  • Επισκέπτης
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #762 στις: Απρίλιος 07, 2013, 12:47:34 μμ »
Είναι που είμαι παρτάκιας, δεν κοιτάω τον κλάδο, τους αναπληρωτές κ.τ.λ.
Εγώ πάντως κάθε μέρα κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια και δεν αφήνω την μάσκα του υποκριτή στο κομοδίνο.  ;)
Θα ήθελα να μου απαντηθεί επίσης  και το ερώτημα αν αυτός που παίρνει απόσπαση τώρα από Βθμια σε Αβθμια και από 18/19 ώρες δουλεύει 21ώρες θεωρείται με το παραπάνω σκεπτικό παρτάκιας ή όχι. Εκτός αν παρτάκιας είσαι μόνο αν από τις 18/19 πας στις 24.
Να θεωρήσω βέβαια ότι μπορεί να μου φταίνε και οι άλλες ειδικότητες γιατί αναγκαστικά με στέλνουν με απόσπαση στην Αβθμια...
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 07, 2013, 12:57:34 μμ από ICT »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #763 στις: Απρίλιος 07, 2013, 01:01:50 μμ »
Επιβεβαιώνεις αυτό που έγραψα οτι η απώλεια είναι 60 θέσεις και η απώλεια προκύπτει από τη διαφορά των 21 ωρών με τις 24 ώρες. Αυτή είναι η απώλεια των αναπληρωτών. Βέβαια (παρόλο που προσωπικά έχω ενστάσεις για το πόσο είναι καλό για τα παιδιά των μικρών τάξεων του Δημοτικού, δηλαδή Α, Β, Γ να πρέπει να ανταποκριθούν σε περισσότερους από έναν διδάσκοντες με την είσοδο καθηγητών), όλοι θα πρέπει να θέλουμε να πετύχει το "πείραμα" των μετατάξεων και να καθιερωθεί η πληροφορική ως διακριτό αντικείμενο, τουλάχιστον στις μεγαλύτερες τάξεις του δημοτικού. Κάτι τέτοιο θα γλίτωνε πολλούς αναπληρωτές από τον κίνδυνο της ανεργίας, θα δημιουργούσε καινούριες οργανικές μελλοντικά στα δημοτικά και θα έλυνε το πρόβλημα εκατοντάδων συναδέλφων που είναι στη διάθεση στη δευτεροβάθμια.

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάνω, είναι γιατί ο τρέκτο βάζει σε αντιπαράθεση τις θέσεις του δημοτικού με την επαγγελματική εκπαίδευση. Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο το να αυξηθεί ο αριθμός των φοιτούντων στα επαγγελματικά λύκεια θα μας ωφελήσει ουσιαστικά. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια κάμψη της επιλογής της ειδικότητας μας στα επαγγελματικά λύκεια, που οφείλεται στο γεγονός οτι ελάχιστοι απόφοιτοι της ειδικότητας απορροφούνται επαγγελματικά. Κύρια αιτία; Υπάρχουν χιλιάδες πτυχιούχου κάθε βαθμίδας εκπαίδευσης με τίτλο πληροφορικής, όταν η "βιομηχανία" της πληροφορικής δεν αναπτύχθηκε ποτέ στην Ελλάδα. Να μην πω οτι η λογική του λόμπυ υποτιμά τον κάθε κλάδο. Να γίνουμε τα τσιράκια δηλαδή των υπουργών για να μας πετάνε ψίχουλα. Τέτοιες νοοτροπίες για λόμπυ και συντεχνίες που πουλούσαν ψήφους (αυτή ήταν η επιρροή τους στην εξουσία) είναι από τις αιτίες της στρεβλής οργάνωσης του κράτους.

Η επαγγελματική εκπαίδευση και ειδικότερα στην ειδικότητα μας, χρειάζεται δραματικές αλλαγές σε αναλυτικά προγράμματα, συνθήκες και στόχος διδασκαλίας, σύνδεση με τη σύγχρονη επιστημονική και τεχνική πρόοδο και όχι λόμπυ στο υπουργείο.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2008
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #764 στις: Απρίλιος 07, 2013, 01:33:19 μμ »
Φέτος προσλήφθηκαν στην Πρωτοβάθμια 251 ΠΕ19 (οι 35 ΑΜΩ) και 167 ΠΕ20 (οι 33 ΑΜΩ) αναπληρωτές (και δεν ανέλαβαν όλοι υπηρεσία).

Τα ΕΑΕΠ προφανώς δεν λειτούργησαν μόνο με αυτούς, αφού υπήρξαν και περίπου 1000 ΜΟΝΙΜΟΙ ΠΕ19-20 που αποσπάστηκαν/διατέθηκαν (ολικώς ή μερικώς) από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια (με 21 ώρες ωράριο παρά τα όσα ισχυριζόταν η ΟΛΜΕ).

Σεβαστός αριθμός μονίμων της Δευτεροβάθμιας που δούλεψαν στην Πρωτοβάθμια υπήρξε και στις υπόλοιπες ειδικότητες στις οποίες θα πραγματοποιηθούν μετατάξεις.

Συνεπώς θεωρώ ότι από τις μετατάξεις δεν αλλάζει κάτι ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ στον αριθμό των προσλήψεων αναπληρωτών μέσω ΕΣΠΑ αυτών των ειδικοτήτων.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 07, 2013, 02:20:28 μμ από Patreas »

Αποσυνδεδεμένος dimitraj

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 621
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #765 στις: Απρίλιος 07, 2013, 02:04:10 μμ »
Φέτος προσλήφθηκαν στην Πρωτοβάθμια 251 ΠΕ19 και 167 ΠΕ20 αναπληρωτές (και δεν ανέλαβαν όλοι υπηρεσία).

Τα ΕΑΕΠ προφανώς δεν λειτούργησαν μόνο με αυτούς, αφού υπήρξαν και περίπου 1000 ΜΟΝΙΜΟΙ ΠΕ19-20 που αποσπάστηκαν/διατέθηκαν από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια (με 21 ώρες ωράριο παρά τα όσα ισχυριζόταν η ΟΛΜΕ).

Σεβαστός αριθμός μονίμων της Δευτεροβάθμιας που δούλεψαν στην Πρωτοβάθμια υπήρξε και στις υπόλοιπες ειδικότητες στις οποίες θα πραγματοποιηθούν μετατάξεις.

Συνεπώς θεωρώ ότι από τις μετατάξεις δεν αλλάζει κάτι ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ στον αριθμό των προσλήψεων αναπληρωτών μέσω ΕΣΠΑ αυτών των ειδικοτήτων.

θα είναι πολύ ουσιαστικό για εμάς τους αναπληρωτές που πάμε απο νησι σε νησί να καλύψουμε τα ακάλυπτα. απλά, του χρόνου θα κάτσουμε σπίτι μας και τπτ αλλο. και ακόμα δεν μπορούμε να το χωνέψουμε αυτό.

όμως φυσικά και όσοι δουλεύατε  Β/θμια δικαιούστε να πάτε Α/θμια. και σίγουρα θα συνεχίσετε να κοιμάστε καλά τα βράδια (όπως αναφέρθηκε και παραπάνω). εμεις απο τώρα έχουμε αυπνίες. αφού κάποιοι απο εμάς (τους αναπληρωτές εννοώ) σκεφτόμαστε για εξωτερικό αφου στο εσωτερικό μας ''κλείνουν'' το δρόμο.

Αποσυνδεδεμένος diamand

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 92
  • Λετ εμ καμ!
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #766 στις: Απρίλιος 07, 2013, 03:00:49 μμ »
Στην προκυρηξη για την στηριξη των δημοτικων με ΕΑΕΠ μεσω ΕΣΠΑ αναφερει πως για το 2013-14 θα αυξηθουν κατα περιπου 300 τα δημοτικα με ΕΑΕΠ

Αποσυνδεδεμένος peteruoi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 185
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #767 στις: Απρίλιος 07, 2013, 03:18:34 μμ »
Στην προκυρηξη για την στηριξη των δημοτικων με ΕΑΕΠ μεσω ΕΣΠΑ αναφερει πως για το 2013-14 θα αυξηθουν κατα περιπου 300 τα δημοτικα με ΕΑΕΠ

Υπάρχει κάποιο link για αυτή την προκήρυξη;

Αποσυνδεδεμένος trekto

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #768 στις: Απρίλιος 07, 2013, 03:21:11 μμ »
Παράθεση

Συνεπώς θεωρώ ότι από τις μετατάξεις δεν αλλάζει κάτι ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ στον αριθμό των προσλήψεων αναπληρωτών μέσω ΕΣΠΑ αυτών των ειδικοτήτων.

θα είναι πολύ ουσιαστικό για εμάς τους αναπληρωτές που πάμε απο νησι σε νησί να καλύψουμε τα ακάλυπτα. απλά, του χρόνου θα κάτσουμε σπίτι μας και τπτ αλλο. και ακόμα δεν μπορούμε να το χωνέψουμε αυτό.

όμως φυσικά και όσοι δουλεύατε  Β/θμια δικαιούστε να πάτε Α/θμια. και σίγουρα θα συνεχίσετε να κοιμάστε καλά τα βράδια (όπως αναφέρθηκε και παραπάνω). εμεις απο τώρα έχουμε αυπνίες. αφού κάποιοι απο εμάς (τους αναπληρωτές εννοώ) σκεφτόμαστε για εξωτερικό αφου στο εσωτερικό μας ''κλείνουν'' το δρόμο.

dimitral δεν υπάρχει περίπτωση να συνεννοηθείς μαζί τους.

Είναι τόσο "καμμένοι", που μέχρι και την απλή αριθμητική έχουν ξεχάσει. Άκου δεν επηρεάζονται οι αναπληρωτές! Αν είναι δυνατόν, μόνο σε παιδί δημοτικού αν βάλεις αυτό το πρόβλημα δεν θα καταφέρει να σου βγάλει το σωστό αποτέλεσμα. Είναι άραγε τυχαίο που οι συγκεκριμένοι στηρίζουν τόσο πολύ το δημοτικό;

Δεν θα κάτσω να αναλύσω τις πράξεις, θα το δούμε το Σεπτέμβρη ποιος λέει την αλήθεια εδώ μέσα.

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 07, 2013, 03:41:06 μμ από trekto »
http://www.cartoonstock.com/lowres/wpa0649l.jpg

Κατά την διάρκεια της απεργίας, αν κάποιος συνάδελφος είναι σε θέση κλειδί, θέλει να απεργήσει αλλά δεν μπορεί λόγω οικονομικού, παρακαλώ να μου στείλει pm.

Αποσυνδεδεμένος trekto

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μετάταξη απο Δευτεροβάθμια σε Πρωτοβάθμια
« Απάντηση #769 στις: Απρίλιος 07, 2013, 03:28:20 μμ »

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάνω, είναι γιατί ο τρέκτο βάζει σε αντιπαράθεση τις θέσεις του δημοτικού με την επαγγελματική εκπαίδευση. Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο το να αυξηθεί ο αριθμός των φοιτούντων στα επαγγελματικά λύκεια θα μας ωφελήσει ουσιαστικά. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια κάμψη της επιλογής της ειδικότητας μας στα επαγγελματικά λύκεια, που οφείλεται στο γεγονός οτι ελάχιστοι απόφοιτοι της ειδικότητας απορροφούνται επαγγελματικά. Κύρια αιτία; Υπάρχουν χιλιάδες πτυχιούχου κάθε βαθμίδας εκπαίδευσης με τίτλο πληροφορικής, όταν η "βιομηχανία" της πληροφορικής δεν αναπτύχθηκε ποτέ στην Ελλάδα. Να μην πω οτι η λογική του λόμπυ υποτιμά τον κάθε κλάδο. Να γίνουμε τα τσιράκια δηλαδή των υπουργών για να μας πετάνε ψίχουλα. Τέτοιες νοοτροπίες για λόμπυ και συντεχνίες που πουλούσαν ψήφους (αυτή ήταν η επιρροή τους στην εξουσία) είναι από τις αιτίες της στρεβλής οργάνωσης του κράτους.

Η επαγγελματική εκπαίδευση και ειδικότερα στην ειδικότητα μας, χρειάζεται δραματικές αλλαγές σε αναλυτικά προγράμματα, συνθήκες και στόχος διδασκαλίας, σύνδεση με τη σύγχρονη επιστημονική και τεχνική πρόοδο και όχι λόμπυ στο υπουργείο.

Δεν έχεις καταλάβει πως παίρνονται οι αποφάσεις στο υπουργείο;
Τα πάντα είναι θέμα λόμπι, και δυστυχώς στο λόμπι μόνο με ένα αντί-λομπι μπορείς να απαντήσεις.

Επίσης τα πράγματα τα βλέπεις τελείως συντεχνιακά. Δεν πρέπει να σε ενδιαφέρει το καλό του κλάδου σου, αλλά το καλό της κοινωνίας και των μαθητών πρώτα. Και αυτό το καλό περνάει μέσα από την καθιέρωση ενός τεχνικού-επαγγελματικού λυκείου για τουλάχιστον το 50% των μαθητών, όπως ακριβώς συμβαίνει σε όλες τις χώρες που δεν έχουν οικονομικά προβλήματα. Και το λέω αυτό και γιατί είναι σωστό και δίκαιο να γίνει για το καλό των παιδιών και της κοινωνίας, αλλά και γιατί με συμφέρει προσωπικά.  Μια αναλογία 50% μαθητών είναι μια καλή αναλογία που συμφέρει όλους τους μη θεωρητικούς τεχνικο-επαγγελματικούς κλάδους, και άσχετα με την ζήτηση που έχει στην παρούσα συγκυρία το επάγγελμά τους.

Τέλος το καλό των παιδιών του δημοτικού είναι να έχουν ένα δάσκαλο, και όχι παρέλαση ειδικοτήτων και μάλιστα μη καταρτισμένων στα παιδαγωγικά. Και το λέω αυτό παρόλο που δεν με συμφέρει προσωπικά.

Συνάδελφοι, ας είμαστε ειλικρινείς με τον εαυτό μας, και ας μην βάζουμε το συμφέρον μας πάνω από το γενικό καλό και το δίκιο.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 07, 2013, 04:02:27 μμ από trekto »
http://www.cartoonstock.com/lowres/wpa0649l.jpg

Κατά την διάρκεια της απεργίας, αν κάποιος συνάδελφος είναι σε θέση κλειδί, θέλει να απεργήσει αλλά δεν μπορεί λόγω οικονομικού, παρακαλώ να μου στείλει pm.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162166
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 742
Σύνολο: 754

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.