0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η υιοθέτηση απόψεων αιρετών, για ακύρωση διαδικασίας,επιστροφή μεταταγμένων,παράνομη διαδικασία κλπ,αποτελεί προσβολή για όσους μετατάχθηκαν.
Αγαπητέ moderator. Θα μας αφήσεις ήσυχους να φτάσουμε το νήμα στο 1000; Λοιπόν. Πέρα από την πλάκα, θα απαντήσω στον ΝΟΜΙΜΟ, λέγοντάς του ότι οι ΔΔΕ και ΔΠΕ δεν είχαν σχεδόν καμία εμπλοκή στη διαδικασία. Μόνο ταυτοπροσωπία έκαναν. Κάτι που μπορούσε να γίνει και στα ΚΕΠ.Η απάντηση στην απορία κάποιων γιατί έχω τέτοια "πρεμούρα" με το θέμα και ενώ (αν διαβάσατε σε παλιότερή μου ανάρτηση) δεν ελπίζω ιδιαίτερα σε προσωπική μετάταξη από τις εθελοντικές (λόγω μοριοδότησης) είναι η προηγούμενη πολιτική ηγεσία.Αρνούμαι ως εκπαιδευτικός, αλλά κύρια ως άνθρωπος, να με κοροϊδεύουν στα μούτρα μου αχαρακτήριστοι τύποι σαν τον Κ.Α. και τον Α.Λ. Τον πρώην και το πραγματικό αφεντικό του, τον εντεταλμένο της τρόικα, τον κύριο ΜΚΟ.Ξέρω πως ότι και αν αποκαλυφθεί, ελάχιστα πλέον τους νοιάζει, ειδικά τον 2ο, αλλά προσωπικά, ΕΤΣΙ δε θα το αφήσω να περάσει.Δεν έχω ούτε μίσος, ούτε θυμό με συναδέλφους. Είδαν πόρτα και μπήκαν, είδαν ευκαιρία και τρούπωσαν.Διαφωνώ μόνο που επιμένουν για το νόμιμο του 4172, αλλά εν τέλει θέλουν να τον κάνουν λάστιχο.Δεν προβλέπει οργανικές ο 4172, για το λόγο αυτό δεν κάναμε κάποιοι αίτηση (@sensible ΔΕΝ έκανα).Όμως ίσως επειδή πέρασα 7 χρόνια σε νησιά, έχω ιδιαίτερη ευαισθησία απέναντι σε συναδέλφους που υπηρέτησαν και εγκλωβίστηκαν εκεί ερμηνεύοντας διαφορετικά τους χρησμούς των αχαρακτήριστων.Ζητάω συγγνώμη από τους αναγνώστες, στο βαθμό που μου αναλογεί, για το ότι πλατιάσαμε και ξεφύγαμε και στραφήκαμε επί προσωπικού.Να γνωρίζετε, όλοι όσοι εμπλέκεστε, ότι το θέμα τώρα συζητείται. Ό,τι υπάρχουν πιέσεις ΝΑ ΜΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΟΥΝ ΚΑΝ ΤΑ ΜΟΡΙΑ. Όχι από συλλόγους. Αν και διαχώρισα τη στάση τους και τις προθέσεις τους, όλοι οι σύλλογοι (05-07-19,20) είναι υπέρ της δημοσιοποίησης.Τέλος, έστω και την έσχατη τούτη ώρα θα παρακαλέσω πάλι να βρεθεί λύση κοινά αποδεκτή προκειμένου να μην έχουμε αλυσιδωτές εξελίξεις. Γιατί η δημοσιοποίηση από πλευράς μου θα γίνει. Μεμπτό θα είναι αν εκ δόλου τροποποιήσω στοιχεία. Όχι αν ενώσω δημοσιευμένους πίνακες. Ενώνουν δημοσιευμένους πίνακες και όσοι φτιάχνουν φθίνουσες λίστες μετά τις ανακοινώσεις των μορίων από τις ΔΔΕ. Κάνουν κάτι μεμπτό; Δεν είδα ΕΔΕ...http://www.pasykaga.gr/index.php/gr/epikairotita/257-pinakes-moriwn-metathesis-pe05-kaipe19-20-tou-xaralampou.htmlΔεν μπλοφάρω για να πετύχω κάτι αν κάτι τέτοιο νομίζετε. Αυτά από την πλευρά μου ως αρχή για να μετατραπεί πάλι το νήμα σε ενημερωτικό.Εύχομαι να αποφύγουμε πάλι προσωπικούς χαρακτηρισμούς και η συζήτηση να μείνει σε επιχειρηματολογία.Οσο για τον συνδεσμο που δινεις, αποφευγεις επιμελως να αναφερεις αυτα που γραφει ο συντακτης στο τελος του56 σελιδα. Αναφερει λοιπον.υ.γ. Το θέμα δε θα ήταν καλό να κλειδωθεί. Δεν προσπαθούμε να συγκαλύψουμε μια κατάσταση νομίζω. Αλλά και δεν έχει νόημα να κλειδωθεί όταν μπορεί να ανοίξει κάποιο άλλο, ή να μεταφερθεί σε άλλο σχετικό νήμα η συζήτηση
1. Οι συνδικαλιστές που γνώριζαν και εν τέλει φόβισαν συναδέλφους ενώ μπορούσαν να τους καθησυχάσουν είναι κατάπτυστοι. ΑΝ υπήρχαν τέτοιοι και ΑΝ γνώριζαν.2. Όταν θα δεις τους πίνακες, θα διαπιστώσεις ότι μικρή σημασία έχουν τα μόρια. Που όντως ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ είναι λάθος γιατί είναι μόρια μεταθέσεων, αλλά δεν έχουν τα κριτήρια των υποχρεωτικών (μεταπτυχιακά-διδακτορικά). Εντοπιότητα δεν υπήρχε. Σημασία έχει η προέλευση (που δεν είναι λάθος), το πλήθος των μεταταγμένων σε κάθε ΠΥΣΠΕ και το ποιοι έφυγαν από ΠΥΣΔΕ με μηδενικά πλεονάσματα. Να μην τα κοινοποιούμε; Δε θέλουμε διαφάνεια σε εξ ορισμού παρατυπίες;Και εν τέλει ποιος σου είπε ότι κι εγώ όταν τα δημοσιεύσω δε θα τονίσω από που τα άντλησα και τι πραγματικά δείχνουν (όχι μόρια μετατάξεων). Για χαζό με έχεις; Και ποιος σου είπε ότι δε θα κοινοποιήσω και τις πηγές άντλησης...3. Ο 4172 είναι Νόμος. Θα ήταν οξύμωρο να τον πω παρά-νομο. Δεν το εξέφρασα καλά, αλλά θεωρούμε ότι έρχεται σε διένεξη με άλλους νόμους μετατάξεων (5ετία, υποκειμενικότητα στα κενά πλεονάσματα, απαγόρευση μετάταξης από συγκεκριμένα ΠΥΣΔΕ και κυρίως μεγάλη διένεξη με τις μετατάξεις των ΠΕ06-11). Θα μου πεις ότι είναι ένας ιδιότυπος νόμος, ο οποίος έγινε με συγκεκριμένες καταστάσεις. ΣΥΜΦΩΝΟΙ. Γιατί όμως θα πρέπει να έχει εν τέλει αποκλίσεις από τα κενά και πλεονάσματα ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ γιατί θα πρέπει οι συνάδελφοι που μπήκαν σε αυτή την ιδιότυπη διαδικασία να ζητούν οργανικές από τη στιγμή που ΔΕΝ προβλέπονται από τον 4172 (Διάθεση ΠΥΣΠΕ εννοείται) και έχουν αυτοχαρακτηριστεί ως πλεονάζον προσωπικό; Κατά συνέπεια βρίσκουν μια κενή θέση για να μην απολυθούν (αφού αυτό επικαλούνται ότι φοβήθηκαν) και τέλος. Δεν μπορούν να εμπλακούν με τους άλλους συναδέλφους. Συνάδελφοι 2 ταχυτήτων; Ναι. Προφανώς. Από τη στιγμή που υπάγονται σε ένα νόμο που έρχεται σε αντίθεση με τους προηγούμενους νόμους των μετατάξεων (οι οποίοι ΔΕΝ ακυρώθηκαν με τον 4172, ούτε υφίσταται ντεφάκτο κατάργηση σε ανόμοιες διαδικασίες), τότε η υπηρεσιακή μας πορεία στις υπηρεσιακές μεταβολές ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ποτέ ξανά να συναντηθεί. Προσοχή, δε λέω να μην είμαστε στα ίδια σχολεία, αλλά ότι συστάθηκαν συγκεκριμένα κενά και σε αυτά θα μείνουν. Θα απολυθούν; ΟΧΙ. Το ΥΠΑΙΘ πλέον κάνει σύσταση οργανικών και στη Διάθεση της Αθμιας, όπως με πληροφόρησε καλός συνάδελφος πριν λίγο καιρό. Κάτι που δε γνώριζα.
1. Δε φόβισε τόσο πολύ τους συναδέλφους η οργανικότητα ή μη. Τους φόβισε το ότι δεν απέκλεισε ο Αρβανιτόπουλος τη μετάταξη σε θέση εκτός των επιλογών σου. Επί λέξη είχε πει ότι αν δεν "πιάσουμε" τον αριθμό που θέλουμε δεν αποκλείεται να μετατάξουμε και εκτός επιλογών. Φαντάζεσαι λοιπόν έναν εκπαιδευτικό στα Δωδεκάνησα που θέλει να πάει Β. Ελλάδα να μεταταχθεί κατά προτεραιότητα σε διοικητική θέση ή σε ΙΕΚ Δωδεκανήσου ή Κυκλάδων; Υπάρχει περίπτωση έπειτα να φύγει ποτέ από εκεί; Αντίθετα, κάποιοι δεν το φοβήθηκαν αυτό. Κάποιοι ήξεραν και κάποιοι απλά δεν το έψαξαν πολύ ή ήταν πολύ απελπισμένοι και ρίσκαραν. Δεν πρέπει όμως να είμαστε σε καζίνο...2. Πάλι ξεφεύγεις και χαρακτηρίζεις. Το αν οι απόψεις μου αξίζουν επιθετικό προσδιορισμό, το αν εγώ είμαι κενός ή φελός, προσπάθησε να το τεκμηριώσεις με επιχειρήματα. Όχι με αυθαίρετους χαρακτηρισμούς.Οι συνάδελφοι θα λάβουν γνώση των μορίων μετάθεσης και θα έχουν ένα μέγιστο εύρος διακύμανσης του καθένα. 15+7+5 max μόρια επιπλέον. 2 ταχυτήτων δεν έκανα εγώ τους συναδέλφους αλλα οι ίδιοι που μπήκαν στη νομιμότατη πρωτοφανή ετούτη διαδικασία. Με τα καλά της και τα κακά της. Δε θα κρατήσετε μόνο τα καλά και ο λόγος είναι απλός. Έχουμε οι υπόλοιποι έννομο συμφέρον να περιμένουμε οι υπόλοιπες θέσεις των ΕΑΕΠ να δοθούν ως οργανικά κενά για πλήρωση ΜΕ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ (είτε των πρώην εθελοντικών είτε άλλης νέας διαδικασίας στην οποία ΔΕ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ οι υποχρεωτικά μεταταγμένοι).Κατά συνέπεια βεβαίως θα είμαστε στα ίδια σχολεία, ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ σχέσεις θα έχουμε, πολύ καλή συνεργασία θα έχουμε, εκτός σχολείου θα βρισκόμαστε, θα πηγαίνουμε σινεμά, θα παλεύουμε για τους ίδιους κοινούς στόχους, αλλά ο νόμος μας έχει διαχωρίσει.Κι εγώ ελπίζω το ΥΠΑΙΘ να κοινοποιήσει τα μόρια και να μη με φέρει στη δύσκολη θέση να τα κοινοποιήσω εγώ.Αν το κάνω όμως, θα είναι υπ ευθύνη μου φυσικά και με απαραίτητες διευκρινίσεις του τι θα λέει ο κάθε πίνακας και του τι εν τέλει ΔΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ. Δε θα είναι οι τελικοί φθίνοντες πίνακες του ΥΠΟΠΑΙΘ γιατί δεν έχω αυτά τα στοιχεία. Όπως ΔΕΝ έχω τα μόρια όσων δεν έκαναν ούτε αίτηση μετάθεσης ούτε βελτίωσης ούτε εθελοντικής μετάταξης το 2013. Είναι ~900 άτομα που δεν έχουν μοριοδότηση, αλλά αυτά μετατάχθηκαν κατά προτεραιότητα στο οικείο ΠΥΣΠΕ, άρα δεν έχουν σημασία τα μόριά τους.Ξαναλέω, εύχομαι να τα βγάλει το ΥΠΟΠΑΙΘ, για να είμαι στην ενδιαφέρουσα θέση να τα αντιπαραβάλω και με τα δικά μου... Δεν καταλαβαίνεις ότι όσο δείχνεις ότι ενοχλείσαι από κάτι τέτοιο, τόσο βάζεις υποψίες, όχι για σένα αλλά γενικότερα; Καθαρός ουρανός αστραπές δε φοβάται θα έπρεπε να λες.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B7-%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BC%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BC%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%87%CF%81%CE%B5%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BE%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CF%8E%CF%83%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B1%CF%8A%CF%89%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%BF%CF%85#ixzz3UvvFCvuf