0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ναι, αλλα αν ο μαθητης που εβαλε τις παραπανω εικονες δικαιολογησει οτι μεσα απο την εισβολη της μεταφ. πραγμ. στη φυσ. εχουμε διαπλοκη των δυο επιπεδων και κατ'επεκταση συνθεση ειναι εντελως λαθος;(αλλωστε η εκφωνηση δεν ελεγε ενωση αλλα συνθεση). Σε αυτην την περιπτωση ποσα μορια θα χασει ο μαθητης;
Sophiadesp μιας και ειδα πως ήσουν βαθμολογήτρια στο μάθημα της λογοτεχνίας, παίρνω το θάρρος να σε ρωτήσω: Στο ερώτημα για το σχολιασμό των στίχων για την καλή του Κρητικού που ψάλλει την Ανάσταση, μία μαθήτρια μου έγραψε εκτός από την ενσάρκωση και για την ιδιόμορφη θρησκευτικότητα του Σολωμού (δηλ. ο Σολωμός μιλάει για την Ανάσταση αλλά όχι για κρίση, συνεπώς η Δ.Παρουσία δεν ολοκληρώνεται. Μάλιστα, το ανέλυσε αρκετά και απλά έκανε αναφορά στην ενσάρκωση. Είναι λάθος; Την χάνει όλη ην ερώτηση;