*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 717329 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2352 στις: Ιούνιος 30, 2019, 11:32:40 πμ »
Τίποτα απ'όλα αυτά που λέτε δεν έχει σχέση με την αξιολόγηση, όπως αυτή γίνεται στα σχολεία του εξωτερικού.

Η αξιολόγηση είναι ένας τρόπος να διαπιστωθεί αν έχει επιτευχθεί ένας στόχος. Δεν είναι δίκη χαρακτήρα.
 
Η αξιολόγηση θα ελέγξει αρχικά τους προγραμματισμούς ενός εκπαιδευτικού και κατά πόσο αυτοί έχουν τηρηθεί. Βέβαια, στην Ελλάδα, με τις άπειρες χαμένες ώρες, δεν είναι πάντα ευθύνη του εκπαιδευτικού αν δεν τηρείται ο προγραμματισμός και γι'αυτό, στα σοβαρά συστήματα, γίνεται ένας αρχικός προγραμματισμός όλης της χρονιάς και μετά τροποποιήσεις, όπου αυτό χρειάζεται. Για τη δασκάλα που έμεινε έγκυος, προφανώς η αξιολόγηση θα έριχνε τις ευθύνες στο υπουργείο που δεν έστειλε εγκαίρως αντικαταστάτη και όχι στη δασκάλα. Αυτό μας έλειπε, στο τέλος να φταίμε αν κάνουμε παιδί!

Έπειτα θα ελεχθούν σχέδια μαθήματος, φύλλα εργασίας, ασκήσεις και διαγωνίσματα, αν γίνεται χρήση ΤΠΕ και λοιπά. Επίσης, το να κάνει ένας εκπαιδευτικός τα ίδια μαθήματα για χρόνια θεωρείται θετικό στοιχείο, γιατί θεωρητικά έχει μεγαλύτερη εμπειρία και είναι περισσότερο αποτελεσματικός. Θετικά επίσης εκτιμούνται σεμινάρια και επιμορφώσεις κατά τη διάρκεια της χρονιάς, γενικά ό,τι θεωρείται ότι βελτιώνει το προφίλ ενός εκπαιδευτικού. Όχι απλώς να τα έχει κάνει, αλλά να συνεχίζει να τα κάνει, να φαίνεται δηλαδή ότι εξελίσσεται.

Τα υπόλοιπα είναι απλώς γενικολογίες που δεν έχουν σχέση με την αξιολόγηση σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα, όχι τουλάχιστον έτσι όπως εφαρμόζεται σε σχολεία.
Εκτός από ότι το εκπαιδευτικό σύστημα "πάσχει" από τον προγραμματισμό των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, οι οποίες συνήθως όταν πραγματοποιούνται οδηγούν σε άλλο ένα "διάλειμμα" , είναι αλήθεια ότι απουσιάζει η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών από τα γνωστικά αντικείμενα , μέχρι τα παιδαγωγικά και τη διδακτική.
Το αν ένας εκπαιδευτικός έχει το δικαίωμα να επιλέξει ποιο αντικείμενο θα διδάξει λόγω εμπειρίας, δεν νομίζω ότι ευσταθεί: είναι υποχρεωμένος να μελετά "διά βίου", ώστε να είναι ικανός να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις των μαθημάτων της ειδικότητας του.
Και βέβαια έχει άμεση σχέση με την αξιολόγηση του.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2019, 11:34:54 πμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:58:44 »

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2353 στις: Ιούνιος 30, 2019, 11:37:15 πμ »
Κι ένας τέτοιος εκπαιδευτικός, με παιδεία, μόρφωση, ήθος, συνέπεια, προθυμία κλπ., δικαιολογείται να φοβάται ή να αρνείται την αξιολόγηση;
Αν η αξιολόγηση βασίζεται στην αξιοκρατία και στη διαφάνεια ΟΧΙ. Στην Ελλάδα προς το παρόν, απουσιάζουν και τα δύο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2019, 11:52:05 πμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2354 στις: Ιούνιος 30, 2019, 11:49:15 πμ »
Εκτός από ότι το εκπαιδευτικό σύστημα "πάσχει" από τον προγραμματισμό των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, οι οποίες συνήθως όταν πραγματοποιούνται οδηγούν σε άλλο ένα "διάλειμμα" , είναι αλήθεια ότι απουσιάζει η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών από τα γνωστικά αντικείμενα , μέχρι τα παιδαγωγικά και τη διδακτική.
Το αν ένας εκπαιδευτικός έχει το δικαίωμα να επιλέξει ποιο αντικείμενο θα διδάξει λόγω εμπειρίας, δεν νομίζω ότι ευσταθεί: είναι υποχρεωμένος να μελετά "διά βίου", ώστε να είναι ικανός να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις των μαθημάτων της ειδικότητας του.
Και βέβαια έχει άμεση σχέση με την αξιολόγηση του.

Ρεα, νομίζω ότι ήμουν σαφής: στην αξιολόγηση εκτιμάται θετικότατα η εξέλιξη του εκπαιδευτικού. Μια από τις ερωτήσεις που έχω ακούσει να γίνεται είναι ακριβώς αυτή: "Πώς εξελιχθήκατε αυτή τη χρονιά ως εκπαιδευτικός; Τι βελτιώσεις κάνατε στη διδασκαλία σας;". Εννοείται και ότι η "δια βίου" μελέτη είναι βασική στην αξιολόγηση, θεωρείται όμως σημαντικότερο για ένα εκπαιδευτικό να βελτιώνει συνεχώς ένα μάθημα παρά να αλλάζει κάθε χρόνο μαθήματα και να τα στήνει από την αρχή.

Επίσης, μίλησα για προγραμματισμό μαθήματος, όχι για προγραμματισμό εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων. Πριν ξεκινήσει η χρονιά, οι εκπαιδευτικοί συντάσσουν ένα γενικό αλλά λεπτομερή προγραμματισμό που σκοπεύουν να ακολουθήσουν. Πχ. Σεπτέμβριος, εβδομάδα 2η: Κεφάλαιο 1ο, σελ. τάδε έως τάδε. Στόχοι: να μάθουν οι μαθητές να κάνουν αυτό. Μέθοδος: ομαδοσυνεργατική. Σεπτέμβριος, εβδομάδα 3η: Κεφάλαιο 2ο, κλπ κλπ κλπ. Αυτό είναι ατομική υπόθεση του εκπαιδευτικού και γίνεται σε όλα τα μαθήματα. Σε μαθήματα 4ωρα και 5ωρα ένας τέτοιος προγραμματισμός μπορεί να είναι και 100+ σελίδες. Όταν τελειώσει η πρώτη σχολική περίοδος, πχ. το πρώτο τετράμηνο για εμάς, ο εκπαιδευτικός υποβάλλει έκθεση στην οποία αναφέρει αν του βγήκε ο προγραμματισμός. Αν δεν του βγήκε, κάνει νέο, τροποποιημένο προγραμματισμό και αναφέρει τα αίτια για τα οποία δεν κατάφερε να πετύχει αυτά τα οποία ο ίδιος έθεσε ως στόχους. Στο τέλος της χρονιάς, υποβάλλει πλήρη έκθεση για το τι έκανε, ποιες μεθόδους ακολούθησε και ποιοι στόχοι επετεύχθησαν και κυρίως τι προβλήματα υπήρξαν, για να τα δει ο επόμενος και να ξέρει πού να πατήσει. Είναι εξαιρετικά χρονοβόρα διαδικασία, αλλά κατά τη γνώμη μου, απαραίτητη.

Επαναλαμβάνω ότι μιλάμε για αξιολόγηση γενικώς και αορίστως, ενώ ελάχιστοι έχουμε δει να εφαρμόζεται. Η αξιολόγηση είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο και δεν έχει σχέση με τα περισσότερα τα οποία συζητάμε.

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2355 στις: Ιούνιος 30, 2019, 12:06:32 μμ »
Ρεα, νομίζω ότι ήμουν σαφής: στην αξιολόγηση εκτιμάται θετικότατα η εξέλιξη του εκπαιδευτικού. Μια από τις ερωτήσεις που έχω ακούσει να γίνεται είναι ακριβώς αυτή: "Πώς εξελιχθήκατε αυτή τη χρονιά ως εκπαιδευτικός; Τι βελτιώσεις κάνατε στη διδασκαλία σας;". Εννοείται και ότι η "δια βίου" μελέτη είναι βασική στην αξιολόγηση, θεωρείται όμως σημαντικότερο για ένα εκπαιδευτικό να βελτιώνει συνεχώς ένα μάθημα παρά να αλλάζει κάθε χρόνο μαθήματα και να τα στήνει από την αρχή.

Επίσης, μίλησα για προγραμματισμό μαθήματος, όχι για προγραμματισμό εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων. Πριν ξεκινήσει η χρονιά, οι εκπαιδευτικοί συντάσσουν ένα γενικό αλλά λεπτομερή προγραμματισμό που σκοπεύουν να ακολουθήσουν. Πχ. Σεπτέμβριος, εβδομάδα 2η: Κεφάλαιο 1ο, σελ. τάδε έως τάδε. Στόχοι: να μάθουν οι μαθητές να κάνουν αυτό. Μέθοδος: ομαδοσυνεργατική. Σεπτέμβριος, εβδομάδα 3η: Κεφάλαιο 2ο, κλπ κλπ κλπ. Αυτό είναι ατομική υπόθεση του εκπαιδευτικού και γίνεται σε όλα τα μαθήματα. Σε μαθήματα 4ωρα και 5ωρα ένας τέτοιος προγραμματισμός μπορεί να είναι και 100+ σελίδες. Όταν τελειώσει η πρώτη σχολική περίοδος, πχ. το πρώτο τετράμηνο για εμάς, ο εκπαιδευτικός υποβάλλει έκθεση στην οποία αναφέρει αν του βγήκε ο προγραμματισμός. Αν δεν του βγήκε, κάνει νέο, τροποποιημένο προγραμματισμό και αναφέρει τα αίτια για τα οποία δεν κατάφερε να πετύχει αυτά τα οποία ο ίδιος έθεσε ως στόχους. Στο τέλος της χρονιάς, υποβάλλει πλήρη έκθεση για το τι έκανε, ποιες μεθόδους ακολούθησε και ποιοι στόχοι επετεύχθησαν και κυρίως τι προβλήματα υπήρξαν, για να τα δει ο επόμενος και να ξέρει πού να πατήσει. Είναι εξαιρετικά χρονοβόρα διαδικασία, αλλά κατά τη γνώμη μου, απαραίτητη.

Επαναλαμβάνω ότι μιλάμε για αξιολόγηση γενικώς και αορίστως, ενώ ελάχιστοι έχουμε δει να εφαρμόζεται. Η αξιολόγηση είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο και δεν έχει σχέση με τα περισσότερα τα οποία συζητάμε.
Ο προγραμματισμός του μαθήματος είναι ευθύνη του εκπαιδευτικού και έχει πάλι σχέση με τη συνεχή του προσπάθεια για αυτοβελτίωση. Αναπροσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών του τμήματος, μετά από διαγνωστικά τεστ και συνεχή ανατροφοδότηση της διδασκαλίας με όσα μέσα έχει στη διάθεσή του. Η εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι γενική και αόριστη. Όμως το θέμα μας είναι η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και αν είναι δυνατόν να εφαρμοστεί στην Ελλάδα.
Υ.Γ Σίγουρα ο προγραμματισμός και τα αποτελέσματα του εκπαιδευτικού έργου ισχύουν θεωρητικά και είναι απαραίτητα. Το πρόβλημα είναι αν εφαρμόζονται στην πράξη, τουλάχιστον από την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, και αν ελέγχονται.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2019, 12:14:40 μμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:58:44 »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2356 στις: Ιούνιος 30, 2019, 12:16:52 μμ »
Ο προγραμματισμός του μαθήματος είναι ευθύνη του εκπαιδευτικού και έχει πάλι σχέση με τη συνεχή του προσπάθεια για αυτοβελτίωση. Αναπροσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών του τμήματος, μετά από διαγνωστικά τεστ και συνεχή ανατροφοδότηση της διδασκαλίας με όσα μέσα έχει στη διάθεσή του. Η εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι γενική και αόριστη. Όμως το θέμα μας είναι η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και αν είναι δυνατόν να εφαρμοστεί στην Ελλάδα.

Πάλι νομίζω ότι λέμε το ίδιο πράγμα. Ο προγραμματισμός είναι βασικό συστατικό της αξιολόγησης, ειδικά στο σημείο των στόχων. Ένας καλός εκπαιδευτικός επιτυγχάνει τους στόχους που θέτει και αξιολογείται θετικά γι'αυτό. Δεν καταλαβαίνω πού είναι η ένστασή σου, ειλικρινά.

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2357 στις: Ιούνιος 30, 2019, 12:27:33 μμ »
Πάλι νομίζω ότι λέμε το ίδιο πράγμα. Ο προγραμματισμός είναι βασικό συστατικό της αξιολόγησης, ειδικά στο σημείο των στόχων. Ένας καλός εκπαιδευτικός επιτυγχάνει τους στόχους που θέτει και αξιολογείται θετικά γι'αυτό. Δεν καταλαβαίνω πού είναι η ένστασή σου, ειλικρινά.

Στο θεωρητικό επίπεδο συμφωνούμε. Η ένστασή μου είναι ότι,πλην εξαιρέσεων στις οποίες μπορεί να ανήκεις, ο προγραμματισμός δεν εφαρμόζεται λόγω δυσλειτουργιών του εκπαιδευτικού συστήματος, στο οποίο οι εκπαιδευτικοί έχουν μερίδιο ευθύνης. Επομένως είναι σχεδόν αδύνατον υπ΄αυτές τις συνθήκες να εφαρμοστεί αξιολόγηση.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2891
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2358 στις: Ιούνιος 30, 2019, 12:31:46 μμ »
Πάντως αν ήμουν εγώ αξιολογητής και βλέποντας τα σχόλια έχω να επισημάνω το εξής. Ο sapore έχει διαβάσει καραβιές βιβλία και παραπέμπει συνεχώς σε σχετικά πονήματα (π.χ. του Edgar Morin) η δε σκέψη του είναι κριτική διεισδυτική κι αντισυμβατική πέρα και μακρυά απ' τις γνωστές νόρμες που καταταλαιπωρούν την εκπαίδευση δεκαετίες τώρα. Τυχεροί αφάνταστα τυχεροί οι μαθητές του. Αν γίνει αξιολόγηση; Είμαι βέβαιος πως θα 'ναι ο πρώτος που θ' απολυθεί. Ο ελεύθερος στοχασμός καταπνίγεται γιατί ο σπόρος που θα καλλιεργήσει οδηγεί σ' ένα και μοναδικό δρόμο. Την ανατροπή της καθεστηκυίας τάξης και την εγκατάσταση κοινωνικής δικαιοσύνης. Την επανάσταση μ' απλά λόγια. Καλύτερα τα τετριμμένα και τα πεπατημένα λοιπόν. Τ' ασφαλή. Λίγο θεωρία λίγο καμμιά άσκηση του σχολικού λίγο κάνα τεστάκι και τα ρέστα για τις εισαγωγικές στο φροντιστήριο. Το σύστημα να διαιωνίζεται. Ετούτο είν' το ζητούμενο.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2359 στις: Ιούνιος 30, 2019, 01:28:46 μμ »
Στο θεωρητικό επίπεδο συμφωνούμε. Η ένστασή μου είναι ότι,πλην εξαιρέσεων στις οποίες μπορεί να ανήκεις, ο προγραμματισμός δεν εφαρμόζεται λόγω δυσλειτουργιών του εκπαιδευτικού συστήματος, στο οποίο οι εκπαιδευτικοί έχουν μερίδιο ευθύνης. Επομένως είναι σχεδόν αδύνατον υπ΄αυτές τις συνθήκες να εφαρμοστεί αξιολόγηση.

Αξιολόγηση δε μπορεί να εφαρμοστεί από τη μια χρονιά στην άλλη. Για να ξεκινήσει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να γίνει μια διαδικασία χρόνων, στην οποία αρχικά θα πρέπει να δοκιμαστούν στην πράξη οι μελλοντικοί αξιολογητές. Κοινώς, θα πρέπει οι ίδιοι να εφαρμόσουν για 2-3 χρόνια αυτά τα οποία θα κληθούν να αξιολογήσουν -προγραμματισμούς, σχέδια μαθήματος/σενάρια, χρήση ΤΠΕ, κλπ- για να μπορέσουν μετά να κρίνουν. Θα μπορούσε να εφαρμοστεί, αλλά σε βάθος χρόνου. Και φυσικά, πάντα με στόχο τη βελτίωση των εκπαιδευτικών και όχι τιμωρητικά. Αλλά όπως πάντα στην Ελλάδα, θέλουμε να τα εφαρμόσουμε όλα χθες, μισά και διαστρεβλωμένα  ::)

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2360 στις: Ιούνιος 30, 2019, 01:40:04 μμ »
Αξιολόγηση δε μπορεί να εφαρμοστεί από τη μια χρονιά στην άλλη. Για να ξεκινήσει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να γίνει μια διαδικασία χρόνων, στην οποία αρχικά θα πρέπει να δοκιμαστούν στην πράξη οι μελλοντικοί αξιολογητές. Κοινώς, θα πρέπει οι ίδιοι να εφαρμόσουν για 2-3 χρόνια αυτά τα οποία θα κληθούν να αξιολογήσουν -προγραμματισμούς, σχέδια μαθήματος/σενάρια, χρήση ΤΠΕ, κλπ- για να μπορέσουν μετά να κρίνουν. Θα μπορούσε να εφαρμοστεί, αλλά σε βάθος χρόνου. Και φυσικά, πάντα με στόχο τη βελτίωση των εκπαιδευτικών και όχι τιμωρητικά. Αλλά όπως πάντα στην Ελλάδα, θέλουμε να τα εφαρμόσουμε όλα χθες, μισά και διαστρεβλωμένα  ::)
Συμφωνώ απολύτως!

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2361 στις: Ιούνιος 30, 2019, 02:25:31 μμ »
Πάντως αν ήμουν εγώ αξιολογητής και βλέποντας τα σχόλια έχω να επισημάνω το εξής. Ο sapore έχει διαβάσει καραβιές βιβλία και παραπέμπει συνεχώς σε σχετικά πονήματα (π.χ. του Edgar Morin) η δε σκέψη του είναι κριτική διεισδυτική κι αντισυμβατική πέρα και μακρυά απ' τις γνωστές νόρμες που καταταλαιπωρούν την εκπαίδευση δεκαετίες τώρα. Τυχεροί αφάνταστα τυχεροί οι μαθητές του. Αν γίνει αξιολόγηση; Είμαι βέβαιος πως θα 'ναι ο πρώτος που θ' απολυθεί. Ο ελεύθερος στοχασμός καταπνίγεται γιατί ο σπόρος που θα καλλιεργήσει οδηγεί σ' ένα και μοναδικό δρόμο. Την ανατροπή της καθεστηκυίας τάξης και την εγκατάσταση κοινωνικής δικαιοσύνης. Την επανάσταση μ' απλά λόγια. Καλύτερα τα τετριμμένα και τα πεπατημένα λοιπόν. Τ' ασφαλή. Λίγο θεωρία λίγο καμμιά άσκηση του σχολικού λίγο κάνα τεστάκι και τα ρέστα για τις εισαγωγικές στο φροντιστήριο. Το σύστημα να διαιωνίζεται. Ετούτο είν' το ζητούμενο.
Η ανατροπή είναι όντως απειλή για το λεγόμενο "σύστημα". Ο αυριανός πολίτης αν διαθέτει κριτική σκέψη , θα αμφισβητήσει όσους επιθυμούν την καθυπόταξη του. Θα γίνει "επικίνδυνος" για την υπόσταση εκείνων που καθορίζουν την τύχη ατόμων και λαών. Ποιός θα ήθελε τέτοια εξέλιξη;

Αποσυνδεδεμένος skathari

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2362 στις: Ιούνιος 30, 2019, 05:12:08 μμ »
Εφόσον, λοιπόν, για εσένα η Α΄τάξη του Δημοτικού έχει τέτοια βαρύνουσα σημασία και την επιλέγουν οι δάσκαλοι που την επιλεγουν με πλήρη επίγνωση (και δεν αντιλέγω), τι θα έπρεπε να πω για τη δασκάλα που είχε το παιδί μου στην Α' τάξη, όταν φοιτούσε εκεί πριν από μερικά χρόνια, η οποία, αφού έκανε τον κακό χαμό για να πάρει τη συγκεκριμενη τάξη, στη συνέχεια έμεινε έγκυος και έφυγε στη μέση της διδακτικής χρονιάς, αφήνοντας στην τύχη τους τους μικρούς μαθητές της, να περιμένουν πότε θα στείλει αναπληρωτή το Υπουργείο (που σημειωτέον ήρθε μετά από 3 εβδομάδες και αμέσως μετά έκλεισαν τα σχολεία για τις διακοπές του Πάσχα, με ό,τι αυτό καταλαβαίνεις πως συνεπάγεται); Θα είχα άδικο αν κατηγορούσα τη συγκεκριμένη εκπαιδευτικό για την στάση της;
Επιπλέον, έγραψε ο/η συνάδελφος παραπάνω, πως ένας δάσκαλος που επιλέγει την ίδια τάξη κάθε χρονιά, δεν αρέσκεται στις προκλήσεις και μένει στα ίδια και τα ίδια, στις ίδιες σημειώσεις που έχει ετοιμάσει μερικά χρόνια νωρίτερα και στα ίδια λεγόμενα, με άλλα λόγια έχει λιγότερη δουλειά, από το αν αναλάμβανε μια καινούργια τάξη του Δημοτικού. Δηλ. είναι καλός ένας δάσκαλος που δε θέλει να "ξεκολλήσει" από την περπατημένη γι' αυτόν ύλη μιας συγκεκριμένης τάξης;

Eννοείς ότι η δασκάλα που πήρε την Α δημοτικού δεν έπρεπε να κάνει παιδιά εκείνη τη χρονιά, επειδή ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΟΣΩΝ ΦΕΥΓΟΥΝ? Πάμε καλά? Και αντί να κατηγορείς το Υπουργείο κατηγορείς τη δασκάλα?

Αν "αξιολογείς" τόσο κομπλεξικά εσύ τους συναδέλφους τι να περιμένει κανείς από γονείς που δεν έχουν και σχέση με την εκπαίδευση. Ντροπή σου!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2019, 05:14:36 μμ από skathari »

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2363 στις: Ιούνιος 30, 2019, 05:54:18 μμ »
Γενικότερα...
Το θέμα θα ξεκλειδώσει αργότερα, όταν θα υπάρχει θέμα συζήτησης, κατατεθεί προς συζήτηση επισήμως τέτοιο θέμα.
Προς το παρόν και ενόψει εκλογών πολλά μέλη, δυστυχώς, δεν μπορούν να το διαχειριστούν.

Ευχαριστούμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2019, 06:02:49 μμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2364 στις: Ιούλιος 07, 2019, 09:01:51 μμ »
Μπορείτε να συνεχίσετε τη συζήτηση, αλλά ισχύει πάντα το: Στο www.pde.gr δεν έχουν θέση θέματα της πολιτικής επικαιρότητας. Τέτοια θέματα θα βρείτε σε πολλά άλλα φόρα πχ το www.galop.gr, μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2365 στις: Ιούλιος 28, 2019, 09:25:07 μμ »
Η αξιλογηση άρχισε στην Κύπρο για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικους https://politis.com.cy/politis-news/kypros/apo-koskino-oi-ekpaideytikoi/

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 428
Σύνολο: 428

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.