0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε λιγο και στην Ελλαδα...Εκτος και το "οργωμα" αποτελει προσον!
όχι το όργωμα αλλά η υψηλή επίδοση στον ασεπ σίγουρα, θα στο πει κι ο αξιολογητής
εντάξει παιδιά κοροιδευόμαστε μεταξύ μας έτσι?υπάρχουν εκπαιδευτικοί που έχουν επιτύχει 2-3 φορές ίσως και παραπάνω σε διαγωνισμούς ασεπ και δεν ε΄ναι καν στην εκπαίδευση ουτε σαν ωρομίσθιοι ώστε να ξανά-αξιολογηθούν από τη σχολική μονάδα ...και μιλάμε για αξιολόγηση ..τι είδους αξιολόγηση δηλαδή?έναν γραπτό διγωνισμό έκανε αυτό το κράτος και δολοφόνησε εν ψυχρώ όσους επιτύχανε σαν εγκληματίες ...έλεος δηλαδή.τουλα΄χιστον γράψτε για τη κλιματική αλλαγή.ΕΛΕΟΣ
"ΔΕΝ υπάρχει κανένα φαινόμενο όπως το αποκαλούμενο "κλιματική αλλαγή", όσο κι ΑΝ μας βομβαρδίζουν Λέκκες και λοιποί".Τεκμηρίωση δεν έχει κανένα νόημα σε πεπεισμένους (ΠΩΣ? ΟΚ! ) : Όπως και σε πεπεισμένους για "αξιολόγηση και ΑΣΕΠίτες" υπέρ πάρτης (πάντα).ΑΝ τα λέω αυτά (την αλήθεια) τί αξιολόγηση θα πάρω;ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΜΕΝΩ.Υ.Γ.: Όπως και ΔΕΝ υπάρχει κανένα φαινόμ
Οψέποτε γίνει αξιολόγηση θα αφορά οτιδήποτε άλλο εκτός από την βαθμολογία του ΑΣΕΠ.
Αυτό που λες ισχύει για τους εκπαιδευτικούς, όχι και τόσο για τους υπόλοιπους δημοσίους υπαλλήλους. Και πάλι όμως, οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί συγκεντρώνουν προσόντα και πτυχία, τόσο λόγω γενικότερου ανταγωνισμού στον κλάδο όσο και επειδή στοχεύουν σε θέσεις διευθυντών, συντονιστών, σε διάφορους φορείς ή για να μπουν ως ΕΔΙΠ/ΕΤΕΠ σε ΑΕΙ.