*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 935416 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ernesto

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 596
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2940 στις: Φεβρουαρίου 03, 2023, 09:54:03 pm »
απλώς μην κάνουν κάποιοι τον αντάρτη από το ίντερνετ...

Αυτοί που κατά τη γνώμη σας "κάνουν τον αντάρτη" μπορεί να έχουν τη γνώμη ότι κάποιοι άλλοι "κάνουν τους βασιλικότερους του βασιλέως"... και μάλιστα σε κάτι που και η ίδια η ΔΑΚΕ καταδίκασε.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 03, 2023, 09:57:55 pm από ernesto »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:00:31 »

Αποσυνδεδεμένος nikos99

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1023
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2941 στις: Φεβρουαρίου 03, 2023, 10:09:13 pm »
Εγινες μεντορας που ηθελες σαν τρελός;
Εκανες και υποδειγματικες; Τους κουνησες και το δαχτυλο; Εισαι νεοδιοριστος που χρωστας τον διορισμο σου;

Αποσυνδεδεμένος vstrom

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 603
  • Impossible is nothing
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2942 στις: Φεβρουαρίου 03, 2023, 11:45:34 pm »
"Να μην έχουν άγχος οι εκπαιδευτικοί για την αξιολόγηση Δεν πρέπει να έχουν άγχος οι εκπαιδευτικοί για την ατομική αξιολόγηση, διαβεβαιώνει το Υπουργείο Παιδείας. Στον νόμο για την αξιολόγηση υπάρχουν συγκεκριμένες προβλέψεις που συμβάλλουν στην μείωση τους άγχους των εκπαιδευτικών μπροστά στον αξιολογητή τους.

Οι θετικές προβλέψεις του Ν. 4823 /2021, σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας, για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού σε συνεργασία με  τον  Σύμβουλο Εκπαίδευσης, οι οποίες μειώνουν το άγχος των εκπαιδευτικών είναι: Προαξιολογική συνάντηση αξιολογούμενου με αξιολογητή για προετοιμασία και όχι αιφνιδιαστικές επισκέψεις Προγραμματισμός συνεργασίας του αξιολογητή με τον αξιολογούμενο, ένα πλαίσιο που  μειώνει το άγχος και μετατρέπει την αξιολογική διαδικασία σε εκπαιδευτική διαδικασία ποιότητας.

Ο νόμος αναφέρει ρητά ότι ο σκοπός της αξιολόγησης είναι η βελτίωση της ποιότητας στην εκπαίδευση Δεν υπάρχουν ποινές, μόνο ανατροφοδοτήσεις και επιμορφώσεις"

Πρέπει να μας δουλεύουν δεν εξηγείται αλλιώς...

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2943 στις: Φεβρουαρίου 03, 2023, 11:51:49 pm »
Διαβάζω με ενδιαφέρον τις απόψεις όλων των πλευρών περί αξιολόγησης. Και γράφω "όλων" και όχι "και των δύο" πλευρών γιατί, όπως - ελπίζω - θα παρατηρείτε και θα συμφωνείτε και εσείς, το θέμα "Αξιολόγηση εκπαιδευτικών" είναι αρκετά σύνθετο για να ελαττωθεί σε δίλημμα. Ακόμα και αν, χάριν συνεννόησης, πρέπει να καταλήξουμε σε ένα "Υπέρ" ή "Κατά" αυτής, έχω την εντύπωση πως μας λείπει η ελάχιστη κοινή αντίληψη για να λειτουργήσουμε ως σώμα. Και αναφέρομαι στη συμφωνία σε ορισμούς και προθέσεις.

Καταρχάς, παραθέτω ένα μήνυμα της Έσπερος το οποίο βρίσκω ψύχραιμο, νηφάλιο, πραγματικό και καλή αφετηρία διαλόγου -->
 
Δάφνη 87.
Στο σχολείο μου έχουμε την κλασική φιλόλογο 60+ (απροσδιόριστα) που είναι το αρχέτυπο του «παλιού»....

Δεν μπορώ να μη σκεφτώ βέβαια πως, έτσι όπως περιγράφεται η 60+ φιλόλογος, είναι ένα από τα αρχέτυπα του "παλιού" και, κατά τη δική μου κρίση, από τις καλές / θετικές περιπτώσεις. Αναρωτιέμαι, την ίδια "μούχλα" που σκεφτήκαμε όσοι διαβάσαμε για το "παλιό", πόσοι από εμάς δεν έχουμε παρατηρήσει να ευδοκιμεί και να αναπτύσσεται καί εντός "φρέσκων" και πιο νέων; Ποιός είναι το αστέρι και ποιός το... "παλτώ"; Πού είναι πιο κολάσιμο το "βάρος" και η απροθυμία; Στον παλιό και έμπειρο ή στον νέο εκπαιδευτικό;
Αυτό το απόσπασμα αναδεικνύει μία διάσταση από αυτές που μας διχάζουν. Πώς θα την αντιμετωπίσουμε; Θα κάψουμε τα ξερά και θα αφήσουμε τα χλωρά; Ο χρόνος επηρεάζει την προσωπική απόδοση; Αν ναι, μετά από πόσα χρόνια ξεραίνεται το χλωρό; Μπορούμε να διατηρηθούμε για περισσότερο χρόνο υιοθετώντας κάποιες καλές απόψεις και πρακτικές; Και αν είναι έτσι, θα ασχοληθούμε ώστε να γίνουν κοινή γνώση ή είναι αυστηρά προσωπική ευθύνη του καλού και άξιου εκπαιδευτικού η δια βίου μάθησή του; 

"Τον έχουν ορίσει τον ανεπαρκή εξω εδω κ 60χρονια , εχουν συστήματα κ αλγοριθμούς π τα οοοοολα αυτά τα...". Θυμάμαι μία παλιά αγγλική σειρά (The Prisoner) στην οποία ο πρωταγωνιστής, έκλεινε τους εναρκτήριους τίτλους με την κραυγή "I am not a number. I am a human being", όπως επίσης και τους στίχους από ένα Παγκρατιώτικο συγκρότημα (Thundercats) "Εγώ είμαι ο ήχος, ο ρυθμός, δεν είμαι ένας αριθμός". Το περικείμενο της αρχικής πρότασης στο αρχικό της μήνυμα, την κάνει να αποπνέει έναν ανάλογο επαναστατικό αέρα (ή, τουλάχιστον, έτσι κατάλαβα) απέναντι σε "τσουβαλιάσματα" και, σε αυτό το πλαίσιο, συμφωνώ. Σίγουρα, μόνο ο τίτλος "Σύστημα" ή "Αλγόριθμος", δεν παραπέμπει σε κάτι νομοτελειακά έγκυρο ή/και ορθό.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 04, 2023, 12:16:00 am από Debaser »
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:00:31 »

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2944 στις: Φεβρουαρίου 04, 2023, 05:48:26 am »
Διαβάζω με ενδιαφέρον τις απόψεις όλων των πλευρών περί αξιολόγησης. Και γράφω "όλων" και όχι "και των δύο" πλευρών γιατί, όπως - ελπίζω - θα παρατηρείτε και θα συμφωνείτε και εσείς, το θέμα "Αξιολόγηση εκπαιδευτικών" είναι αρκετά σύνθετο για να ελαττωθεί σε δίλημμα. Ακόμα και αν, χάριν συνεννόησης, πρέπει να καταλήξουμε σε ένα "Υπέρ" ή "Κατά" αυτής, έχω την εντύπωση πως μας λείπει η ελάχιστη κοινή αντίληψη για να λειτουργήσουμε ως σώμα. Και αναφέρομαι στη συμφωνία σε ορισμούς και προθέσεις.

Καταρχάς, παραθέτω ένα μήνυμα της Έσπερος το οποίο βρίσκω ψύχραιμο, νηφάλιο, πραγματικό και καλή αφετηρία διαλόγου -->
 
Δεν μπορώ να μη σκεφτώ βέβαια πως, έτσι όπως περιγράφεται η 60+ φιλόλογος, είναι ένα από τα αρχέτυπα του "παλιού" και, κατά τη δική μου κρίση, από τις καλές / θετικές περιπτώσεις. Αναρωτιέμαι, την ίδια "μούχλα" που σκεφτήκαμε όσοι διαβάσαμε για το "παλιό", πόσοι από εμάς δεν έχουμε παρατηρήσει να ευδοκιμεί και να αναπτύσσεται καί εντός "φρέσκων" και πιο νέων; Ποιός είναι το αστέρι και ποιός το... "παλτώ"; Πού είναι πιο κολάσιμο το "βάρος" και η απροθυμία; Στον παλιό και έμπειρο ή στον νέο εκπαιδευτικό;
Αυτό το απόσπασμα αναδεικνύει μία διάσταση από αυτές που μας διχάζουν. Πώς θα την αντιμετωπίσουμε; Θα κάψουμε τα ξερά και θα αφήσουμε τα χλωρά; Ο χρόνος επηρεάζει την προσωπική απόδοση; Αν ναι, μετά από πόσα χρόνια ξεραίνεται το χλωρό; Μπορούμε να διατηρηθούμε για περισσότερο χρόνο υιοθετώντας κάποιες καλές απόψεις και πρακτικές; Και αν είναι έτσι, θα ασχοληθούμε ώστε να γίνουν κοινή γνώση ή είναι αυστηρά προσωπική ευθύνη του καλού και άξιου εκπαιδευτικού η δια βίου μάθησή του; 

"Τον έχουν ορίσει τον ανεπαρκή εξω εδω κ 60χρονια , εχουν συστήματα κ αλγοριθμούς π τα οοοοολα αυτά τα...". Θυμάμαι μία παλιά αγγλική σειρά (The Prisoner) στην οποία ο πρωταγωνιστής, έκλεινε τους εναρκτήριους τίτλους με την κραυγή "I am not a number. I am a human being", όπως επίσης και τους στίχους από ένα Παγκρατιώτικο συγκρότημα (Thundercats) "Εγώ είμαι ο ήχος, ο ρυθμός, δεν είμαι ένας αριθμός". Το περικείμενο της αρχικής πρότασης στο αρχικό της μήνυμα, την κάνει να αποπνέει έναν ανάλογο επαναστατικό αέρα (ή, τουλάχιστον, έτσι κατάλαβα) απέναντι σε "τσουβαλιάσματα" και, σε αυτό το πλαίσιο, συμφωνώ. Σίγουρα, μόνο ο τίτλος "Σύστημα" ή "Αλγόριθμος", δεν παραπέμπει σε κάτι νομοτελειακά έγκυρο ή/και ορθό.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 04, 2023, 05:50:07 am από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2945 στις: Φεβρουαρίου 04, 2023, 05:53:20 am »
... θέλω να δω τι θα πράξουν κι αν θα είναι έτοιμοι να υποστούν τις συνέπειες

ΔΕΝ ΠΡΟ
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 04, 2023, 06:44:35 am από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2946 στις: Φεβρουαρίου 04, 2023, 06:27:19 am »
Δεν ξέρω τι συμβαίνει με άλλες περιφέρειες, αλλά στην Αττική οι πρώτοι στις λίστες είναι αυτοί που ήδη ήταν συντονιστές, με κάποιες εξαιρέσεις φαντάζομαι. Πολύ γλυκό το επιθεωρητιλίκι, δεν εξηγείται αλλιώς. Ή πιο απλά, βαριέμαι να διδάξω, έχω διδακτορικό, δημοσιεύσεις και καλές γνωριμίες, άρα πάω για σύμβουλος - επιθεωρητής.
lemonpies, νομίζω ότι αιθεροβατείς (με την καλή έννοια). Εμείς τον ίδιο που είχαμε συντονιστή (για τον οποίο δεν ακούω και τα καλύτερα από καθηγητές) τον ίδιο θα συνεχίσουμε να έχουμε βάσει μορίων.
Έχω ακούσει ότι θα αποχωρήσουν κάποιοι που πρόσκεινται στον Σύριζα και θα γυρίσουν σε τάξη (δυσκολεύομαι να το πιστέψω).

Δεν ξέρω που κοιτάς εσύ, αλλά εκεί που κοιτάω εγώ βλέπω ελάχιστους πρώην συντονιστές που να γίνονται επιθεωρητές της ακατανόμαστης.

Ας περιμένουμε μέχρι τις 7 Φεβ 2023, να δούμε πόσοι τελικά θα τολμήσουν να αναλάβουν υπηρεσία, και μετά ας εξετάσουμε διεξοδικά αν στην λίστα των αναξιολογητών-επιθεωρητών της ακατανόμαστης, υπάρχουν και πρώην συντονιστές....

 
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 04, 2023, 06:30:56 am από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1404
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2947 στις: Φεβρουαρίου 04, 2023, 09:40:00 am »

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1404
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2948 στις: Φεβρουαρίου 04, 2023, 09:44:23 am »
Αυτοί που κατά τη γνώμη σας "κάνουν τον αντάρτη" μπορεί να έχουν τη γνώμη ότι κάποιοι άλλοι "κάνουν τους βασιλικότερους του βασιλέως"... και μάλιστα σε κάτι που και η ίδια η ΔΑΚΕ καταδίκασε.
αντί να  καταφεύγετε σε λογοπαίγνια απαντήστε μου την άλλη εβδομάδα οπότε θα ανοίξει η πλατφόρμα για την κατάθεση προσόντων πόσοι από εσάς θα μποϊκοτάρετε τοι σύστημα με το να μην καταθέσετε χαρτιά ''μαζικά'' και πόσοι δεν θα έλθετε...στο ραντεβού με τον αξιολογητή...τα άλλα ειναι λόγια του αέρα...όσο για τη ΔΑΚΕ μιλάμε για συνδικαλιστές....

Αποσυνδεδεμένος ΕΠ06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 640
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2949 στις: Φεβρουαρίου 04, 2023, 10:16:46 am »
αντί να  καταφεύγετε σε λογοπαίγνια απαντήστε μου την άλλη εβδομάδα οπότε θα ανοίξει η πλατφόρμα για την κατάθεση προσόντων πόσοι από εσάς θα μποϊκοτάρετε τοι σύστημα με το να μην καταθέσετε χαρτιά ''μαζικά'' και πόσοι δεν θα έλθετε...στο ραντεβού με τον αξιολογητή...τα άλλα ειναι λόγια του αέρα...όσο για τη ΔΑΚΕ μιλάμε για συνδικαλιστές....
Εσύ δηλαδή είσαι υπέρ αυτού του στυλ αξιολόγησης που πάνε να μας επιβάλλουν,δείχνεις να το ευχαριστιέσαι που κάποιοι ίσως υποχρεωθούν να αξιολογηθούν ,ίσως και από φόβο που για μένα είναι δικαιολογημένο κι αυτό.Οι αξιολογητές λοιπόν αφού λες ότι πρέπει να δώσουμε το παράδειγμα στους μαθητές μας,σαν εκπαιδευτικοί από ποιον αξιολογήθηκαν;Γιατί λοιπόν να αξιολογηθώ εγώ αν το πάρουμε κι έτσι από κάποιον που δεν έχει αξιολογηθεί όσον αφορά το έργο του μέσα στην τάξη;Και όσον αφορά τον  κύριο Ματσαγγούρα δεν τον είχαμε όλοι καθηγητή,δεν είμαστε όλοι δάσκαλοι,και δεν πιστεύω σε αυθεντίες όπως εσύ.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 04, 2023, 10:20:11 am από ΕΠ06 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3513
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2950 στις: Φεβρουαρίου 04, 2023, 10:19:17 am »
αντί να  καταφεύγετε σε λογοπαίγνια απαντήστε μου την άλλη εβδομάδα οπότε θα ανοίξει η πλατφόρμα για την κατάθεση προσόντων πόσοι από εσάς θα μποϊκοτάρετε τοι σύστημα με το να μην καταθέσετε χαρτιά ''μαζικά'' και πόσοι δεν θα έλθετε...στο ραντεβού με τον αξιολογητή...τα άλλα ειναι λόγια του αέρα...όσο για τη ΔΑΚΕ μιλάμε για συνδικαλιστές....
Εγώ δε θα καταθέσω κανένα χαρτί και κανένα ραντεβού δε θα κλείσω. Αφήνω τους φακέλους και τις γνωριμίες για σένα. Μπερδεύεις κάτι. Δεν είναι οι συνάδελφοι συνεργάτες. Εσύ είσαι.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5239
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2951 στις: Φεβρουαρίου 04, 2023, 10:43:52 am »
Εσύ δηλαδή είσαι υπέρ αυτού του στυλ αξιολόγησης που πάνε να μας επιβάλλουν,δείχνεις να το ευχαριστιέσαι που κάποιοι ίσως υποχρεωθούν να αξιολογηθούν ,ίσως και από φόβο που για μένα είναι δικαιολογημένο κι αυτό.Οι αξιολογητές λοιπόν αφού λες ότι πρέπει να δώσουμε το παράδειγμα στους μαθητές μας,σαν εκπαιδευτικοί από ποιον αξιολογήθηκαν;Γιατί λοιπόν να αξιολογηθώ εγώ αν το πάρουμε κι έτσι από κάποιον που δεν έχει αξιολογηθεί όσον αφορά το έργο του μέσα στην τάξη;Και όσον αφορά τον  κύριο Ματσαγγούρα δεν τον είχαμε όλοι καθηγητή,δεν είμαστε όλοι δάσκαλοι,και δεν πιστεύω σε αυθεντίες όπως εσύ.

Καταρχάς αν ο Ματσαγγούρας μιλούσε με αυτόν τον ρυθμό και την ένταση μέσα στην τάξη, στην καλύτερη όλοι οι μαθητές θα ζωγράφιζαν, στη χειρότερη μπορεί να του ερχόταν καμία σαΐτα από το πουθενά...

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1404
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2952 στις: Φεβρουαρίου 04, 2023, 11:26:38 am »
Εσύ δηλαδή είσαι υπέρ αυτού του στυλ αξιολόγησης που πάνε να μας επιβάλλουν,δείχνεις να το ευχαριστιέσαι που κάποιοι ίσως υποχρεωθούν να αξιολογηθούν ,ίσως και από φόβο που για μένα είναι δικαιολογημένο κι αυτό.Οι αξιολογητές λοιπόν αφού λες ότι πρέπει να δώσουμε το παράδειγμα στους μαθητές μας,σαν εκπαιδευτικοί από ποιον αξιολογήθηκαν;Γιατί λοιπόν να αξιολογηθώ εγώ αν το πάρουμε κι έτσι από κάποιον που δεν έχει αξιολογηθεί όσον αφορά το έργο του μέσα στην τάξη;Και όσον αφορά τον  κύριο Ματσαγγούρα δεν τον είχαμε όλοι καθηγητή,δεν είμαστε όλοι δάσκαλοι,και δεν πιστεύω σε αυθεντίες όπως εσύ.
Δεν ειμαι υπέρ αυτής της αξιολόγησης, απλώς ρωτάω πως θα αντιδράσουμε πρακτικα; 

Αποσυνδεδεμένος wipers

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 151
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2953 στις: Φεβρουαρίου 04, 2023, 11:31:06 am »
 διαβαζω κατι μπαρουφες για  "αξιους" (αυτους ονειρευεται  και ο 

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182544
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 651
Σύνολο: 672

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.