0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Lemonpies πίστευα ότι είσαι τρολ. Τωρα αναρωτιέμαι αν είσαι ο υπουργός παιδείας της Β. Κορέας. Υπάρχει πολλή σοβαρή βιβλιογραφία για τη διδασκαλία της Ιστορίας και τη πραγματική αρχαιογνωσία. Εσυ που είσαι τόσο άξιος, σίγουρα θα μπορείς να ψάξεις να τη βρεις. Οι μαθητες δεν θα αγαπήσουν τον τόπο τους, αν φοιτούν σε ένα σχολείο που μισεί τα παιδιά, σε μια χώρα που μισεί τους νέους. Έτσι λοιπόν θα σταματήσουν να φεύγουν. Αν ο τόπος αυτός φτιαχτεί έτσι ώστε να μην φεύγουν από ανάγκη, παρα μόνο από επιθυμία. Εχεις να πεις κάτι επ´ αυτού; Πέρα από το να προτείνεις εβδομαδιαίο πρόγραμμα με 15 ώρες κατήχηση, 10 ώρες αρχαία από τη σχολή του Αδώνιδος κσι 10 ώρες γυμναστική για εύρωστη νεολαία που θα γεννά αβέρτα υγιή Ελληνόπουλα, γιατί δεν θα έχει μολυνθεί και από το μικρόβιο της Βιολογίας ώστε να γνωρίζει τι είναι η αντισυλληψη; Κσι μετά την προσευχή και τον εθνικό ύμνο, κάθε πρωί τραγούδι «γιατί χαιρεται ο κόσμος και χαμογελά, πατέρα». Υποθέτω οι δικοί σου άξιοι σύμβουλοι που δεν θα είναι επιθεωρητές, θα φροντίζουν να αξιολογούνται καταλλήλως οι εκπαιδευτικοί που εμφυσούν τα υψηλά ιδανικά σου.
Αν είχες διαβάσει την πρότασή μου τρολλάκι, θα είχες διαπιστώσει ότι προτείνω δύο είδη συμβούλων, ο σύμβουλος για το γνωστικό αντικείμενο, και ο σύμβουλος για τις παιδαγωγικές τεχνικές.Ο δεύτερος απαραίτητα πρέπει να είναι έμπειρος, αφού θα πρέπει να κάνει δειγματικές διδασκαλίες σε τυχαία σχολεία στα οποία θα τον καλούν τυχαίοι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι και θα τον κρίνουν για να λάβει το τίτλο του σύμβουλου. Ο πρώτος όμως δεν χρειάζεται απαραίτητα εμπειρία, μόνο σφαιρική γνώση του αντικειμένου χρειάζεται, την οποία και θα αποδείξει με πανελλήνιες.
Τι ακριβώς σημαίνει αγάπη για τον τόπο μου; Έναν άνθρωπο αγαπάς. Όχι μια γεωγραφική περιοχή.
Αγάπη για τον τόπο μου σημαίνει αγάπη για την μελλοντική σύνταξή μου.Δεν αγαπάω μια γεωγραφική περιοχή, αλλά σίγουρα θέλω οι άλλοι να αγαπάνε την οικονομία ενός τόπου η οποία θα φροντίσει στο μέλλον να με γεροκομήσει. Αυτό είναι το συμφέρον μου, και πρόσεξε, το συμφέρον μου δεν είναι να αγαπάω εγώ την οικονομία αυτή, το συμφέρον μου είναι να την αγαπάνε οι άλλοι.
Αγάπη για τη μέλλοντικη σύνταξη μου είναι αγάπη για την ΠΑΡΤΗ ΜΟΥ, όχι για τον τόπο μου. Οι νέες γενιές, και η δική μου ακόμα, έχουν καταστραφεί απ αυτούς που νοιάζονται για τη σύνταξη τους. Ο κλάδος μας έχει υποφέρει απ αυτούς που νοιάζονται για τη σύνταξη τους. Αυτοί είναι που δουλεύουν λιγότερο και πληρώνονται περισσότερο, που έχουν λιγότερα προσόντα, που είχαν λιγότερες περικοπές, μας το παίζουν κουρασμένοι ενώ πρόλαβαν σχεδον ιδανικές συνθήκες εργασίας και -για να έρθουμε στο θέμα μας- ουσιαστικά εξαιρούνται /απαλλάσσονται από την αξιολόγηση.
Οι νέες γενιές καταστρέφονται εξαιτίας του ατομισμού τους και της οικουμενιστικής τους ιδεολογίας.
Βγαίνει ο κάθε κολλημένος και τα βάζει με το μάθημα των θρησκευτικών, επειδή είναι ο εύκολος στόχος.Και παπαγαλίζει τα περί επιστημών και νεωτερικότητας.Την εποχή της μετανεωτερικότητας.Ανοίξτε και κανένα βιβλίο για να καταλάβετε ότι ο επιστημονισμός είναι μία ξεπερασμένη ιδεολογία.Οι κοινωνίες έχουν όσο ποτέ άλλοτε την ανάγκη ανθρωπιστικής παιδείας και ο κάθε άσχετος με το μάθημα των θρησκευτικών έχει και άποψη.
Ξέρω ότι θες να επιστρέψουμε στην προνεωτερικότητα και να ρίχνετε στην πυρά τους άσχετους που τολμούν να 'χουν άποψη. Όπως ο Γαλιλαίος όπως ο Γεμιστός όπως ο Βανίνι. Κρίμα όμως δι' εσέ. Ζούμε στη νεωτερικότητα.
Συνάδελφοι καλησπέρα! Γνωρίζει κανείς μέχρι πότε έχουμε διορία να ανεβάσουμε τα πτυχία κτλ στην πλατφόρμα για την αξιολόγηση;