*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 950011 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5277
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4872 στις: Απριλίου 28, 2025, 01:51:57 pm »
Ευγενική υπενθύμιση να παραμείνουμε εντός θέματος που αφορά την αξιολόγηση εκπαιδευτικών.

Προσωπικά είμαι περίεργος για το τι αλλαγές σκοπεύουν να εφαρμόσουν, κι αν αυτές έχουν να κάνουν με αστοχίες που εντόπισαν ή αν προέρχονται από τις αντιδράσεις (απεργία-αποχή).

Παρεκκλίνω λίγο για να μη ξεχνάμε και την άλλη αξιολόγηση, αυτή της σχολικής μονάδας, εκείνη από ότι διαπιστώνω τουλάχιστον από τα σχολεία στα οποία έχω δουλέψει, έχει καθιερωθεί κανονικά.
Η μόνη αντίδραση πλέον είναι τα λεγόμενα "έτοιμα" κείμενα, τα οποία δε γνωρίζω κατά πόσο υιοθετούνται από τους συλλόγους και κατά πόσο γίνονται δεκτά.
Κάποια σχολεία ακολουθούν την τακτική "ό,τι πει η πλειοψηφία κάνει το σύνολο" (άρα αν η πλειοψηφία πει αξιολόγηση τότε κάνουν όλοι αξιολόγηση, ενώ αν πει έτοιμα κείμενα, τότε όσοι θέλουν να κάνουν αξιολόγηση φτιάχνουν δικές τους ομάδες και κάνουν αξιολόγηση). Άλλα σχολεία επιτρέπουν στον καθένα να κάνει ό,τι νομίζει κι έτσι δημιουργούνται ομάδες έτοιμων κειμένων κι ομάδες αξιολόγησης. Στις ομάδες αξιολόγησης μπαίνει ο βαθμός που αντιστοιχεί στις δράσεις τους και στις ομάδες έτοιμων κειμένων μπαίνει από κάτω από τη βάση μέχρι 7.

Θεωρώ ότι μετά την ατομική αξιολόγηση, από του χρόνου θα αρχίσουν τις προειδοποιήσεις και για την αξιολόγηση σχολικής μονάδας. Μέχρι τώρα οι σύμβουλοι απλά γράφουν ένα κατεβατό ως σχόλιο.

« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 28, 2025, 01:57:09 pm από trust no one »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:42:11 »

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1405
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4873 στις: Μαΐου 04, 2025, 02:34:41 pm »
https://www.esos.gr/arthra/93176/apofasi-bomba-kalos-den-monimopoiithikan-oi-neodioristoi-toy-2020-kai-2021-poy-den?fbclid=IwY2xjawKELsRleHRuA2FlbQIxMQBicmlkETBraWh3ZU9kYlVqTkt2UXFBAR7C2e3JmyknoeqtGOtWzxMlRmNpq63CgwOC1Eaaooz2a3C4YakgGmzBkTGc2w_aem_ldmlFNMr9G4x_Ipp7ZUWGA  Απόφαση "βόμβα": Καλώς δεν μονιμοποιήθηκαν οι νεοδιόριστοι του 2020 και 2021 που δεν αξιολογήθηκαν
Το δικαστήριο έκρινε ότι είναι αδιάφορο το γεγονός ότι κατά τον ακριβή χρόνο, τον Αύγουστο του 2022 συμπλήρωσης της διετούς υπηρεσίας δεν είχαν εκδοθεί η υπουργικές αποφάσεις που θα ρύθμιζαν τη διαδικασία αξιολόγησής τους

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5277
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4874 στις: Μαΐου 04, 2025, 03:42:59 pm »
https://www.esos.gr/arthra/93176/apofasi-bomba-kalos-den-monimopoiithikan-oi-neodioristoi-toy-2020-kai-2021-poy-den?fbclid=IwY2xjawKELsRleHRuA2FlbQIxMQBicmlkETBraWh3ZU9kYlVqTkt2UXFBAR7C2e3JmyknoeqtGOtWzxMlRmNpq63CgwOC1Eaaooz2a3C4YakgGmzBkTGc2w_aem_ldmlFNMr9G4x_Ipp7ZUWGA  Απόφαση "βόμβα": Καλώς δεν μονιμοποιήθηκαν οι νεοδιόριστοι του 2020 και 2021 που δεν αξιολογήθηκαν
Το δικαστήριο έκρινε ότι είναι αδιάφορο το γεγονός ότι κατά τον ακριβή χρόνο, τον Αύγουστο του 2022 συμπλήρωσης της διετούς υπηρεσίας δεν είχαν εκδοθεί η υπουργικές αποφάσεις που θα ρύθμιζαν τη διαδικασία αξιολόγησής τους
Κάποιος δικαστής ελπίζει σε καριέρα... Όταν κάνεις πρόεδρο του ΣτΕ Πρόεδρο της Δημοκρατίας κι όταν όλοι οι ανώτεροι δικαστικοί διορίζονται από την κυβέρνηση, όποιος έχει προσωπικές φιλοδοξίες πρέπει να βγάζει αποφάσεις αρεστές στην κυβέρνηση, ακόμη κι αν χρειαστεί να βάψει το άσπρο μαύρο. Το θέμα είναι αν θα έπρεπε να υπάρχουν κυρώσεις σε τέτοιες τρανταχτές περιπτώσεις, αν ανατραπεί η απόφαση σε 2ο βαθμό.

Αποσυνδεδεμένος psira

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 457
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4875 στις: Μαΐου 04, 2025, 06:38:39 pm »
Ως νεοδιόριστη του 2023, εχω αξιολογηθεί και στα τρία επίπεδα. Πότε θα γίνει η μονιμοποίησή μου; Τον Αυγουστο που ορκίστηκα ή πρέπει να πάρω τηλέφωνο στη ΔΔΕ και να ρωτήσω;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:42:11 »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5277
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4876 στις: Μαΐου 04, 2025, 09:13:58 pm »
Ως νεοδιόριστη του 2023, εχω αξιολογηθεί και στα τρία επίπεδα. Πότε θα γίνει η μονιμοποίησή μου; Τον Αυγουστο που ορκίστηκα ή πρέπει να πάρω τηλέφωνο στη ΔΔΕ και να ρωτήσω;
Πριν τη 2ετία δε μπορεί να γίνει. Οπότε το νωρίτερο τον Αύγουστο. Από τότε και μετά όποτε και να γίνει, θα γίνει αναδρομικά από τη συμπλήρωση της 2ετίας.

Αποσυνδεδεμένος andreas1987

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 136
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4877 στις: Μαΐου 05, 2025, 08:41:58 am »
Η πράξη μονιμοποίησης γίνεται τελικά σε όλους με 1 αξιολόγηση (Α1+Α2+Β); Οσοι αξιολογήθηκαν μια φορά μονιμοποιούνται;

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3558
  • Φύλο: Άντρας
  • Νεοδιόριστος Πάπας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4878 στις: Μαΐου 05, 2025, 10:19:47 am »
Η πράξη μονιμοποίησης γίνεται τελικά σε όλους με 1 αξιολόγηση (Α1+Α2+Β); Οσοι αξιολογήθηκαν μια φορά μονιμοποιούνται;
Ναι.

Αποσυνδεδεμένος

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4879 στις: Μαΐου 13, 2025, 11:37:56 pm »
1) Η αξιολόγηση διενεργείται βάσει τετράβαθμης περιγραφικής κλίμακας («εξαιρετικό», «πολύ καλό», «ικανοποιητικό», «μη ικανοποιητικό» έργο.  Ως θετική αξιολόγηση είναι η αξιολόγηση αν χαρακτηριστεί τα 3 πρώτα (εξαιρετικό», «πολύ καλό», «ικανοποιητικό»), έτσι δεν είναι;  Υπάρχει πρακτικά κάποια διαφορά, αν κάποιος έχει χαρακτηρισμό αξιολόγησης ως εξαιρετικό», «πολύ καλό» ή «ικανοποιητικό.  Η, πρακτικά, δεν υπαρχή καμιά απολύτως διαφορά;

2) Πώς δύναται ένας διευθυντής να αξιολογήσει ένα νεοδιόριστο στη χρήση ΤΠΕ μέσω της μικρο-διδασκαλίας του, όταν ο ίδιος ο διευθυντής δεν ξέρει ούτε τον η/υ του να ανοίξει ή να γράψει ένα απλό κείμενο και ακολούθως να το μορφοποιήσει? (με άλλα λόγια ο διευθυντής είναι άσχετος από απλή χρήση η/υ)

3) Τι γίνεται όταν ένας διευθυντής είναι εμπαθής ως προς συγκεκριμένους καθηγητές που τους αξιολογεί?

4) Τι νόημα έχει η αξιολόγηση σε μια μικρο-διδασκαλία που η δομή της δεν έχει καμία σχέση με ένα απλό καθημερνό μάθημα? Ένα απλό καθημερινό μάθημα δεν έχει πάντα ΦΕ, ομαδοσυνεργατική, αυτό-αξιολόγηση, ή ρουμπρίκες αξιολόγησης κλπ.  Ένας καθηγητής, ναι, σε αυτά τα απλά Καθημερινά μαθήματα θα μπορούσε να δεχτεί βοήθεια ως προς τον εντοπισμό των θετικών ή αρνητικών σημείων του.

Eυχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος magioladitis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1435
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4880 στις: Σήμερα στις 11:12:32 am »
Παράθεση από:  link=topic=4596.msg1234529#msg1234529 date=1747168676
3) Τι γίνεται όταν ένας διευθυντής είναι εμπαθής ως προς συγκεκριμένους καθηγητές που τους αξιολογεί?

Έχεις δικαίωμα ένστασης που θα εξεταστεί από επιτροπή


Παράθεση από:  link=topic=4596.msg1234529#msg1234529 date=1747168676
4) Τι νόημα έχει η αξιολόγηση σε μια μικρο-διδασκαλία που η δομή της δεν έχει καμία σχέση με ένα απλό καθημερνό μάθημα?

Δεν εξετάζεται σε μικρο-διδασκαλία (==κομμάτι μαθήματος) αλλά σε μια ολόκληρη διδακτική ώρα.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5277
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4881 στις: Σήμερα στις 02:57:47 pm »


Παράθεση από:  link=topic=4596.msg1#msg1 date=1747168676
1) Η αξιολόγηση διενεργείται βάσει τετράβαθμης περιγραφικής κλίμακας («εξαιρετικό», «πολύ καλό», «ικανοποιητικό», «μη ικανοποιητικό» έργο.  Ως θετική αξιολόγηση είναι η αξιολόγηση αν χαρακτηριστεί τα 3 πρώτα (εξαιρετικό», «πολύ καλό», «ικανοποιητικό»), έτσι δεν είναι;  Υπάρχει πρακτικά κάποια διαφορά, αν κάποιος έχει χαρακτηρισμό αξιολόγησης ως εξαιρετικό», «πολύ καλό» ή «ικανοποιητικό.  Η, πρακτικά, δεν υπαρχή καμιά απολύτως διαφορά;

2) Πώς δύναται ένας διευθυντής να αξιολογήσει ένα νεοδιόριστο στη χρήση ΤΠΕ μέσω της μικρο-διδασκαλίας του, όταν ο ίδιος ο διευθυντής δεν ξέρει ούτε τον η/υ του να ανοίξει ή να γράψει ένα απλό κείμενο και ακολούθως να το μορφοποιήσει? (με άλλα λόγια ο διευθυντής είναι άσχετος από απλή χρήση η/υ)

3) Τι γίνεται όταν ένας διευθυντής είναι εμπαθής ως προς συγκεκριμένους καθηγητές που τους αξιολογεί?

4) Τι νόημα έχει η αξιολόγηση σε μια μικρο-διδασκαλία που η δομή της δεν έχει καμία σχέση με ένα απλό καθημερνό μάθημα? Ένα απλό καθημερινό μάθημα δεν έχει πάντα ΦΕ, ομαδοσυνεργατική, αυτό-αξιολόγηση, ή ρουμπρίκες αξιολόγησης κλπ.  Ένας καθηγητής, ναι, σε αυτά τα απλά Καθημερινά μαθήματα θα μπορούσε να δεχτεί βοήθεια ως προς τον εντοπισμό των θετικών ή αρνητικών σημείων του.

Eυχαριστώ!

1) Με τα τωρινά δεδομένα, δεν έχει καμία διαφορά. Αν ωστόσο εξακολουθείς να έχεις εμπιστοσύνη στο ελληνικό κράτος ότι αυτό δε θα αλλάξει κάποτε (και μάλιστα αναδρομικά), θαυμάζω το πόσο καλοπροαίρετος/η είσαι.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5277
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4882 στις: Σήμερα στις 02:59:58 pm »
Παράθεση από:  link=topic=4596.msg1#msg1 date=1747168676
1) Η αξιολόγηση διενεργείται βάσει τετράβαθμης περιγραφικής κλίμακας («εξαιρετικό», «πολύ καλό», «ικανοποιητικό», «μη ικανοποιητικό» έργο.  Ως θετική αξιολόγηση είναι η αξιολόγηση αν χαρακτηριστεί τα 3 πρώτα (εξαιρετικό», «πολύ καλό», «ικανοποιητικό»), έτσι δεν είναι;  Υπάρχει πρακτικά κάποια διαφορά, αν κάποιος έχει χαρακτηρισμό αξιολόγησης ως εξαιρετικό», «πολύ καλό» ή «ικανοποιητικό.  Η, πρακτικά, δεν υπαρχή καμιά απολύτως διαφορά;

2) Πώς δύναται ένας διευθυντής να αξιολογήσει ένα νεοδιόριστο στη χρήση ΤΠΕ μέσω της μικρο-διδασκαλίας του, όταν ο ίδιος ο διευθυντής δεν ξέρει ούτε τον η/υ του να ανοίξει ή να γράψει ένα απλό κείμενο και ακολούθως να το μορφοποιήσει? (με άλλα λόγια ο διευθυντής είναι άσχετος από απλή χρήση η/υ)

3) Τι γίνεται όταν ένας διευθυντής είναι εμπαθής ως προς συγκεκριμένους καθηγητές που τους αξιολογεί?

4) Τι νόημα έχει η αξιολόγηση σε μια μικρο-διδασκαλία που η δομή της δεν έχει καμία σχέση με ένα απλό καθημερνό μάθημα? Ένα απλό καθημερινό μάθημα δεν έχει πάντα ΦΕ, ομαδοσυνεργατική, αυτό-αξιολόγηση, ή ρουμπρίκες αξιολόγησης κλπ.  Ένας καθηγητής, ναι, σε αυτά τα απλά Καθημερινά μαθήματα θα μπορούσε να δεχτεί βοήθεια ως προς τον εντοπισμό των θετικών ή αρνητικών σημείων του.

Eυχαριστώ!
Ο διευθυντής σε αξιολογεί στο Α2 και στο Β. Στο Α2 κρίνεται το παιδαγωγικό κλίμα (καμία σχέση με ΤΠΕ και με το αν ξέρει να ανοίγει τον υπολογιστή του ή όχι) και στο Β η διοικητική επάρκεια (πάλι καμία σχέση με ΤΠΕ).

Αρχικά θα πρότεινα να διαβάσεις πιο προσεκτικά το ΦΕΚ της αξιολόγησης.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32874
  • Τελευταία: Mar_mar
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1183045
  • Σύνολο θεμάτων: 19476
  • Σε σύνδεση σήμερα: 765
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 647
Σύνολο: 655

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.166 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.