*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 934161 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος leti77

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1694
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ 06
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #42 στις: Φεβρουαρίου 12, 2008, 07:09:11 pm »
Συμφωνω με τον Giatro....Απολυτα!!!!!!!!!!!!!!!!!
You only live twice,οr so it seems,one life for yourself and one for your dreams....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:31:53 »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #43 στις: Φεβρουαρίου 12, 2008, 07:31:07 pm »
Συμφωνώ κι εγώ απολύτως με τους προλαλήσαντες. ΜΟΝΟ όταν βρούμε τα κριτήρια με τα οποία είναι δυνατή μια αντικειμενική αξιολόγηση, θα μπορέσουμε να συζητήσουμε για την εφαρμογή της. Χωρίς κριτήρια θα είναι απλώς άλλος ένας τρόπος να πετάνε άτομα έξω από την εκπαίδευση!

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #44 στις: Φεβρουαρίου 12, 2008, 09:50:17 pm »
Αξιολόγηση είναι και η αυτοαξιολόγηση.

Θα συμφωνούσατε σε μια τέτοια πρόταση;

Τι μπορεί να περιλαμβάνει;

1. Ετήσιος προγραμματισμός της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
2. Περιγραφή των στόχων από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό.
3. Περιγραφή των μεθόδων που θα ακολουθήσει.
4. Αποτίμηση των αποτελεσμάτων. Πού πιστεύει ο ίδιος ο εκπαιδευτικός ότι πέτυχε και που όχι και γιατί.
5. Αναπροσαρμογή των στόχων και των μεθόδων στο μέλλον.
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος MATH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #45 στις: Φεβρουαρίου 12, 2008, 09:56:13 pm »
Συνάδελφοι ,
 βλέπω την αγωνία σας και τη συμμερίζομαι .Αυτή τη στιγμή ,τουλάχιστον, η παιδεία δε θέλει καμιά αξιολόγηση ! Το έχω αναλύσει παραπάνω και το έχω τονίσει :

  Η παιδεία χρειάζεται φροντίδα!

 Αυτή είναι που λείπει. Φροντίδα για το μαθητή , φροντίδα για το δάσκαλο , φροντίδα για την υποδομή(λειτουργική και διοικητική).
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 12, 2008, 10:05:51 pm από MATH »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:31:53 »

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5919
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #46 στις: Φεβρουαρίου 13, 2008, 03:15:30 pm »
Κανείς δεν διαφωνεί ότι υπάρχουν ευσυνείδητοι εκπαιδευτικοί και ευσυνείδητοι υπάλληλοι εν γένει.  Το πρόβλημα είναι ότι δεν ανήκουν όλοι σ' αυτήν την κατηγορία. Υπάρχουν και οι τεμπέληδες και οι λουφαδόροι και αυτοί που απλώς διεκπεραιώνουν τα καθήκοντά τους. Και μην μου πεις ότι ποτέ δεν συνάντησες τέτοιους είτε ως μαθητής είτε ως εκπαιδευτικός. Γι' αυτό, έρχεται και επανέρχεται το θέμα του ελέγχου- αξιολόγησης.
Σκέψου ότι κάτι ανάλογο συμβαίνει με τους μαθητές. Κάποιοι είναι ευσυνείδητοι, φιλομαθείς κλπ και κάποιοι όχι. Αν δεν υπήρχε η αξιολόγηση (η οποία  είναι υποκειμενική και υπό προϋποθέσεις μπορεί να είναι και άδικη) τι θα γινόταν;
Οι νόμοι δεν έγιναν για τους νομοταγείς, αλλά για τους παράνομους.
Η δυσκολία έγκειται στο να βρεθούν τρόποι, κριτήρια κλπ, ώστε ο έλεγχος των εκπαιδευτικών να μην είναι ανυπόστατος και αυθαίρετος.
Τα βασικά ερωτήματα που θα έπρεπε να απαντηθούν κατά τη γνώμη μου είναι:
1.Ποιοι κατά τη γνώμη σας θα ήταν οι καταλληλότεροι, για να κρίνουν έναν εκπαιδευτικό;
2.Τι προσόντα θα έπρεπε να διαθέτουν;
3.Τι ακριβώς θα έπρεπε να ελέγχουν;
4.Με ποια κριτήρια;
5.Ποιο θα μπορούσε να είναι η συνέπεια μιας θετικής ή μιας αρνητικής αξιολόγησης αντίστοιχα για τον εκπαιδευτικό; Κάποιοι που υπό δυσμενείς συνθήκες κάνουν υπερπροσπάθεια και κάποιοι που κάθονται και αφήνουν τους υπολογιστές, τα όργανα κλπ να αραχνιάζουν, θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο;


......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #47 στις: Φεβρουαρίου 13, 2008, 03:38:01 pm »
Η διδασκαλία είναι σχέση. Και όπως συμβαίνει με κάθε σχέση, ολοκληρωμένη άποψη έχουν μόνο όσοι είναι στο εσωτερικό αυτής της σχέσης, στη συγκεκριμένη περίπτωση οι μαθητές και ο δάσκαλος. Πραγματικά αναρωτιέμαι αν μπορεί ένας εξωτερικός παρατηρητής, ακόμα και αν παρακολουθήσει όλη τη χρονιά, να αποκτήσει ολοκληρωμένη άποψη. Η κρίση των μαθητών έχει τα προβλήματα της, τα γνωρίζουμε όλοι. Αγαπημένοι καθηγητές είναι οι μη απαιτητικοί. Πρόβλημα πρόβλημα, πες μου ποιος το λύνει. Επειδή όμως ο εκπαιδευτικός κρίνεται και ως δημόσιος υπάλληλος, άποψη πρέπει να έχουν και οι προϊστάμενοι για την συνέπεια του. (Απουσίες, συμμετοχή στο σύλλογο, κ.α.) Και επειδή το γνωστικό αντικείμενο στα περισσότερα μαθήματα αλλάζει συνεχώς, χρειάζεται και γνωστική επάρκεια. (Εξετάσεις; Δεν ξέρω.)

Οπότε, η μόνη περίπτωση να γίνει -και πάλι μερική και με αρκετά στοιχεία υποκειμενικότητας, κυρίως από την πλευρά των μαθητών- μια αξιοπρεπής αξιολόγηση είναι να στηθεί ένα πολυπαραγοντικό σύστημα, ιδιαίτερα πολύπλοκο, με τεράστια γραφειοκρατία, η οποία θα επιβαρύνει -και άλλο- τα σχολεία, που ούτως ή άλλως δεν έχουν επαρκές προσωπικό. Και φυσικά, επιπλέον κονδύλια. Ή μήπως οι αξιολογητές θα δουλεύουν τζάμπα;

Αν αυτά τα κονδύλια δοθούν στην αναβάθμιση της παιδείας -που τόσο μα τόσο τη χρειάζεται-, προσληφθούν περισσότεροι καθηγητές και γίνουν μικρότερα τμήματα (15άρια, ακόμα και 10αρια, γιατί όχι), βελτιωθούν οι υποδομές και αποκτήσουμε βιβλιοθήκες και εργαστήρια, πάρουμε επιτέλους γραμματείς, έτσι ώστε η γραμματειακή δουλειά (απουσίες, πρωτοκόλληση, κλπ. κλπ) να πάψει να είναι δική μας ευθύνη, τότε ίσως να μη χρειαστεί καν η αξιολόγηση.

Κονδύλια για αξιολόγηση βρίσκονται, κονδύλια για καθηγητές και βιβλιοθήκες ποτέ δεν υπάρχουν.

Αποσυνδεδεμένος MATH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #48 στις: Φεβρουαρίου 13, 2008, 11:09:53 pm »
.............................................
Τα βασικά ερωτήματα που θα έπρεπε να απαντηθούν κατά τη γνώμη μου είναι:
1.Ποιοι κατά τη γνώμη σας θα ήταν οι καταλληλότεροι, για να κρίνουν έναν εκπαιδευτικό;
2.Τι προσόντα θα έπρεπε να διαθέτουν;
3.Τι ακριβώς θα έπρεπε να ελέγχουν;
4.Με ποια κριτήρια;
5.Ποιο θα μπορούσε να είναι η συνέπεια μιας θετικής ή μιας αρνητικής αξιολόγησης αντίστοιχα για τον εκπαιδευτικό; Κάποιοι που υπό δυσμενείς συνθήκες κάνουν υπερπροσπάθεια και κάποιοι που κάθονται και αφήνουν τους υπολογιστές, τα όργανα κλπ να αραχνιάζουν, θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο;


Τα ερωτήματα που θέτεις είναι καλά ! Έτσι ακριβώς είναι . Τα έχουμε ήδη κουβεντιάσει και σε άλλα μηνύματα και τα έχουμε αναλύσει σε βάθος. Αλλά ρωτώ όλους σας :
 Ακόμα και αν βρεθούν όλοι αυτοί οι αξιολογητές ( φοβάμαι ότι οι '' τεμπέληδες καθηγητές '' που ανέφερες θα τρέξουν πρώτοι για να γίνουν αξιολογητές και με τη σημερινή νοοτροπία θα γίνουν!!!), σε τι θα βελτιωθεί η παιδεία ;
Κατά την άποψη μου σε τίποτα! Θα δημιουργήσει νέους υποτελείς , εξαρτήσεις , εξεγέρσεις , αντιπάθειες , αντιπαλότητες κλπ , διότι η εκπαίδευση έχει ισοπεδωθεί και δεν έχει στελέχη στους κόλπους της. Η αξιολόγηση δεν μπορεί να καθιερωθεί για να φτιάξει την  παιδεία,  που  ήδη είναι στο Ναδίρ .Η αξιολόγηση πρέπει να έρθει βαθμιαία ,  αφού πρώτα προηγηθούν αρκετά άλλα βασικά και αναγκαία πράγματα.Εδώ το σύστημα δεν μπορε να βρεί τρόπο να συγγγράψει ένα σωστό βιβλίο , θα μπορέσει να θεσπίσει και να εφαρμόσει δημιουργικά ένα τόσο σοβαρό μέτρο ;
 Όσοι μιλούν από τις πολιτικές θέσεις για αξιολόγηση , μιλούν εκ του πονηρού. Απλά θέλουν να δώσουν τη χαριστική βολή στους ήδη πληγωμένους και αιμμοραγούντες δασκάλους. Δεν νοιάζονται για την παιδεία. ΑΥτό το βλέπουμε καθημερινά σε όλα τα επίπεδα. Επιδιώκουν έντεχνα να φιμώσουν την τελευταία ελεύθερη φωνή της Ελληνικής κοινωνίας , αυτή που βγαίνει από τα χίλια των δασκάλων.
  Αν βλέπαμε να ξεκινά κάτι σωστό και σοβαρό για την εκπαίδευση(ας μην αναφέρω ποια είναι αυτά τα μέτρα , διότι τα έχουμε απαριθμήσει εύστοχα πολλές φορές σε αυτό το φόρουμ) , θα έλεγα : επιτέλους η χώρα ξύπνησε , κατάλαβε την αιτία των δεινών και θέλει να φτιάξει παιδεία. Μα όχι δε βλέπουμε να ξεκινά κάτι , αλλά η κατάσταση επιδεινώνεται ! Ρωτείστε και τους συναδέλφους που τρέχουν από νομό σε νομό για 10 ώρες πώς τα βγάζουν πέρα ! Και αν το σχολείο πάει εκδρομή , τους κόβουν και την ώρα , λες και  φταίνε αυτοί !
  Συνάδελφοι , καταλαβαίνω τις ευαισθησίες σας και την καλή σας πρόθεση , όταν πιστεύετε  στην αξιολόγηση ως μέτρο για την αναβάθμηση της παιδείας. Δυστυχώς , η καλή σας πίστη , δεν συνοδεύεται με παρόμοια κίνητρα από αυτούς που την σχεδιάζουν.Θα είναι κρίμα να παγιδευτείτε, διότι είστε νέα παιδιά και όταν καταλάβετε το κόλπο που θα έχει στηθεί , δε θα μπορείτε να αντισταθείτε, διότι θα έχετε εναντίον σας και τη διεστραμμένη κοινή γνώμη (η οποία να το πω : μισεί στην κυριολεξία την εκπαιδευτική κοινότητα).
   Αντίθετα , την αξιολόγηση να την απαιτήσετε και να την επιβάλετε , όταν καταλάβετε ότι η πατρίδα σας βλέπει αληθινά ως δασκάλους , ότι εμπιστεύεται την κρίση σας , την επάρκειά σας  και αναγνωρίζει τον πρωταρχικό ρόλο σας στο χτίσιμο του αύριο και της νέας Ελλάδας.Όταν δείτε έμπρακτα ότι το κράτος θέλει εκπαίδευση , ότι  επενδύει σε αυτήν και αντιμετωπίζει το δάσκαλο ως δάσκαλο και όχι ως υπάλληλο με πενιχρό μισθό, τότε θα καταλάβετε ότι είναι η ώρα να κουβεντιάσετε γόνιμα και για την αξιολόγηση. Μέχρι τότε όμως ο δρόμος είναι μακρύς και γεμάτος σκληρούς αγώνες. Μακάρι να γίνει κάτι και αύριο κιόλας να είναι όλα ευκολότερα.Αυτό θα μας χαροποποίσει όλους!
 Μπάμπης
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧχχ 

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #49 στις: Φεβρουαρίου 14, 2008, 01:16:19 am »
Ακόμα και αν βρεθούν όλοι αυτοί οι αξιολογητές ( φοβάμαι ότι οι '' τεμπέληδες καθηγητές '' που ανέφερες θα τρέξουν πρώτοι για να γίνουν αξιολογητές και με τη σημερινή νοοτροπία θα γίνουν!!!), σε τι θα βελτιωθεί η παιδεία ;
Κατά την άποψη μου σε τίποτα! Θα δημιουργήσει νέους υποτελείς , εξαρτήσεις , εξεγέρσεις , αντιπάθειες , αντιπαλότητες κλπ , διότι η εκπαίδευση έχει ισοπεδωθεί και δεν έχει στελέχη στους κόλπους της. Η αξιολόγηση δεν μπορεί να καθιερωθεί για να φτιάξει την  παιδεία,  που  ήδη είναι στο Ναδίρ .

!!!!
Πολλή απαισιοδοξία βρε ΜΑΤΗ. Δεν ζούμε ούτε σε δικτατορία ούτε στα Σόδομα. Τι φόβοι είναι αυτοί;
Λίγη καλή διάθεση για αρχή δεν βλάπτει.

Αποσυνδεδεμένος kathyk

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 934
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #50 στις: Φεβρουαρίου 14, 2008, 11:01:11 am »
γιατί ψεμματα είναι; δυστυχως ετσι είναι..

Αποσυνδεδεμένος Giatros

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #51 στις: Φεβρουαρίου 14, 2008, 01:23:36 pm »
 Αυτό που δεν καταλαβαίνουμε είναι πως η αξιολόγηση είναι το μέσο των κυβερνήσεων για έλεγχο.
 Ο Συνάδελφος που μίλησε για αυτοαξιολόγηση έχει δίκιο και αυτή εφαρμόζεται εν μέρη και πρέπει να προωθηθεί, ως προσωπικός τρόπος αξιολόγησης του έργοθ του καθενός.
 Η παιδεία δεν θέλει μπαμπούλες... θέλει ελευθερία, συμμετοχή, δημοκρατία και ανεκτικότητα. Αυτά με τις αξιολογήσεις των υπουργείων και των ευρωπαϊκών επιτρόπων δεν έχουν σχέση.

Αποσυνδεδεμένος enastron

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 321
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ...λογαριάζω το μηδέν μου με το άπειρο...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #52 στις: Φεβρουαρίου 14, 2008, 03:36:50 pm »
Θα θέσω το θέμα αλλιώς.Αυτό το βασικό,το απαραίτητο,που θα μας πάει εμπρός είναι η αξιολόγηση?Αν όλα τα άλλα χρόνια προβλήματα της εκπαίδευσης τα έχουμε λύσει,ε τότε ναι,να μας αξιολογήσουν βρε αδερφέ!Αλλά όλοι ξέρουμε πολύ καλά κι από πρώτο χέρι πως τα σχολεία μας  ,στη δομή,τη λειτουργία,τις υποδομές και γενικά τη φιλοσοφία δεν απέχουν σχεδόν καθόλου από την εποχή που είμασταν εμείς μαθητές.Το μόνο που έχει αλλάξει αρκετά είναι οι συπεριφορές των παιδιών που λίγο ή πολύ μας δυσκολεύουν.Αυτό όμως είναι θέμα μιας άλλης συζήτησης.Πραγματικά θα επιθυμούσα να αξιολογούμαι,όταν θα είχα τον υπολογιστή μου με όλο το απαραίτητο υλικό της δουλειάς μου,θα είχα και δεκαπέντε παιδιά για να δουλέψω με το καθένα χωριστά,θα είχα κι ένα όμορφο κτιριακά σχολείο,θα είχα μια σοβαρή επιμόρφωση από πραγματικά άξιους,θα είχα κι έναν ειδικό παιδαγωγό να συμβουλεύει τους μαθητες μου κι εμένα,θα είχα κι έναν αξιοπρεπή μισθό που θα με αμείβει για ό,τι προσφέρω,θα είχα...Δεν τα έχω όμως...Κι αν είναι να ''αναγκάσουμε'' να ''δουλέψουν'' εκείνους τους λίγους ,που βαριούνται που ζουν ,με τον εκφοβισμό της αξιολόγησης,πολύ φοβάμαι πως αρμενίζουμε στραβά σε έναν προ καιρού στραβό γυαλό...
...Ψυχές και σώματα στο χρόνο γυρνάνε...αλλάζουν ονόματα ...και πάλι απ’ την αρχή...

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #53 στις: Φεβρουαρίου 14, 2008, 04:13:51 pm »
Ένα άλλο ζήτημα που θίγεται μέσω της συζήτησης περί αξιολόγησης είναι το γνωστό "Τίς πταίει;" για την σημερινή κατάσταση της εκπαίδευσης.

Τα προβλήματα των σχολείων είναι τεράστια, τα βιώνουμε όλοι καθημερινά. Είναι ζητήματα υποδομής, προσωπικού, με μια λέξη υποχρηματοδότησης. Πόσες φορές δεν έχουμε ζητήσει ψυχολόγους στα σχολεία μας; Και για τα παιδιά αλλά και για εμάς τους ίδιους. Για να μην συζητήσουμε για κτιριακό, εργαστήρια και προσωπικό. Όταν υπάρχουν σχολεία χωρίς φιλολόγους μέχρι τα Χριστούγεννα, για ποια αξιολόγηση να μιλήσουμε;

Αυτό όμως που συμβαίνει με τον τρόπο που ανοίγει η συζήτηση περί αξιολόγησης είναι ότι το κύριο βάρος της ευθύνης για τα προβλήματα του σχολείου πέφτει στους εκπαιδευτικούς. Μπορεί να υπάρχουν κάποιοι -εξαιρέσεις κατά τη γνώμη μου- που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Συμφωνώ. Η ευθύνη όμως επιρρίπτεται συλλήβδην σε όλους. Για τα στραβά του σχολείου φταίει ο εκπαιδευτικός. Αυτό μας λένε με την αξιολόγηση. Σαφώς έχουμε μερίδιο της ευθύνης, δεν μπορούμε να το αποποιηθούμε. Αλλά ας μην αθωώσουμε τους πραγματικούς ενόχους αποδεχόμενοι ευθύνες που δεν μας αναλογούν.

Αποσυνδεδεμένος tsilib

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #54 στις: Φεβρουαρίου 14, 2008, 04:23:12 pm »
Το θεμα ειναι οπως ακουστηκε και απο αλλους συναδελφους, αξιολογηση απο ποιους, με ποια κριτηρια και για ποιο σκοπο? Αν θεωρουμε οτι σημερα το προβλημα της παιδειας ειναι οι..."κακοι" ή λουφαδοροι δασκαλοι, εχουμε χασει την ουσια. Ολα τα υπολοιπα λειτουργουν σωστα, υπαρχουν υποδομες, αναλυτικα προγραμματα, καλο βιοτικο επιπεδο των εκπαιδευτικων  που  το μονο που μας εμεινε να λυσουμε ειναι η αξιολογηση η δικη μας. Δε συμφωνω μ τη δημοσιουπαλληλιστικη λογικη στο χωρο μας. Την απεχθανομαι. Αλλα δε θεωρω οτι με αυτο τον τροπο θα λυθει κατι. Ισα, ισα που θα υπαρξουν φαινομενα πελατειακων σχεσεων μεταξυ εκπαιδευτικων και σχολικων συμβουλων ή διευθυντων ή δεν ξερω ποιων αλλων, με αποτελεσμα την καθυποταξη της συνειδησης και της φωνης μας. Κι ενας υποτακτικος ανθρωπος δεν μπορει να εμπνευσει με το παραδειγμα του τη νεα γενια. Παραπεμπω ολους σε μια παλια αλλα υπεροχη ταινια, την οποια λατρευω. Το "μαθε παιδι μου γραμματα". Ανεξαρτητα απο πολιτικη τοποθετηση και κοσμοθεωρια, νομιζω οτι τα λεει ολα.

Αποσυνδεδεμένος MATH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #55 στις: Φεβρουαρίου 14, 2008, 07:45:23 pm »
Ακόμα και αν βρεθούν όλοι αυτοί οι αξιολογητές ( φοβάμαι ότι οι '' τεμπέληδες καθηγητές '' που ανέφερες θα τρέξουν πρώτοι για να γίνουν αξιολογητές και με τη σημερινή νοοτροπία θα γίνουν!!!), σε τι θα βελτιωθεί η παιδεία ;
Κατά την άποψη μου σε τίποτα! Θα δημιουργήσει νέους υποτελείς , εξαρτήσεις , εξεγέρσεις , αντιπάθειες , αντιπαλότητες κλπ , διότι η εκπαίδευση έχει ισοπεδωθεί και δεν έχει στελέχη στους κόλπους της. Η αξιολόγηση δεν μπορεί να καθιερωθεί για να φτιάξει την  παιδεία,  που  ήδη είναι στο Ναδίρ .

!!!!
Πολλή απαισιοδοξία βρε ΜΑΤΗ. Δεν ζούμε ούτε σε δικτατορία ούτε στα Σόδομα. Τι φόβοι είναι αυτοί;
Λίγη καλή διάθεση για αρχή δεν βλάπτει.


Οι εκπαιδευτικοί είναι κατά βάση αισιόδοξοι ! Η φύση της δουλειάς τους είναι να διεισδύουν στην ουσία  των πραγμάτων  , να φτάνουν μέχρι τη ρίζα και όχι να κλείνουν τα μάτια μπροστά στις πολιτικές σκοπιμότητες ή σε λογικές παρακμής και τυχοδιωκτισμού. Το να καταγράφεις την πραγματικότητα δεν είναι απαισιοδοξία , αλλά η καλύτερη προϋπόθεση για να ξεκινάς με προοπτική και πιθανότητα ευνοϊκής κατάληξης.Από το  1980 και μετά ,που καταλαβαίνω κάπως τον κόσμο , τι διαπίστωσα;  Ότι αφήνοντας τους άλλους , όποιοι και να είναι αυτοί , να αποφασίζουν για σένα , είναι ό,τι πιο καταστροφικό υπάρχει. Γέρασα πια για να καταλάβω τη βαρύτητα των λόγων του Περικλή , που αρχή της Δημοκτρατίας θεωρούσε τη συμμετοχή ΟΛΩΝ στη λήψη των αποφάσεων !
  Λοιπόν , για ό,τι γίνεται τα τελευταία 30 χρόνια στην εκπαίδευση , δεν ρωτήθηκαν ποτέ οι εκπαιδευτικοί - κάθε βαθμίδας. Είμαστε άραγε τόσο βλάκες και για αυτό δε μας ρωτάνε ; Η δεν ρωτάνε , διότι ξέρουν ότι λέμε ναι , σε ό,τι και να μας προτείνουν ; Ας αναλογιστούμε επομένως τη θέση μας.
  Και με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών - και όχι του εκπαιδευτικού έργου που θα έπρεπε - τι θα επιτευχθεί ;  Θα λυθούν τα προβλήματα ; Μακάρι. Αν το πιστεύετε αυτό , τότε και γω μαζί σας.  Αν θέλανε απλά να υπάρχει ο στοιχειώδης έλεγχος σε βασικούς τομείς της εκπαίδευσης , μπορούν να κάνουν πολύ απλά το εξής :
 Να δώσουν στους σχολικούς συμβούλους την αρμοδιότητα και την υποχρέωση να μπαίνουν στις σχολικές τάξεις , να παρακολουθούν το μάθημα , να συμβουλεύουν , να διοργανώνουν δειγματικές διδασκαλίες , να εφοδιάζουν τους δασκάλους με συμπληρωματικό υλικό , να απαντούν σε απορίες συναδέλφων , να ελέγχουν τον προγραμματισμό  της ύλης κλπ. Τα αυτονόητα δηλαδή. Γιατί λοιπόν δεν κάνουν το παραπάνω απλό βήμα και χάνουν δεκαετίες κουβεντιάζοντας για μια αόριστη και απροσδιόριστη αξιολόγηση,που όπως φαίνεται δεν έχουν σκοπό να την ξεκινήσουν ποτέ.
 ΑΥτά και πολλά άλλα αποδεικνύουν αυτά που γράφω: Δεν έχουν ως βασικο σκοπό την καλυτέρευση της παιδείας , αλλά αμφιταλαντεύονται σε βλακώδεις συζητήσεις και μικροπολιτικές.
  Όσοι έχουν αντίρρηση και πιστεύουν ότι η αξιολόγηση θα είναι η απαρχή  μιας νέας εποχής στην παιδεία , ας οργανώσουν μια πορεία στο Υπουργείο , για να την απαιτήσουμε μαζικά . Θα έρθω και γω μαζί τους , υπερνικώντας τις επιφυλλάξεις μου.
 Μπορεί να κάνω λάθος.
 Μπάμπης
 

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182521
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 611
Σύνολο: 622

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.