0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
καλό είναι να ξέρουμε για ποιό πράγμα μιλάμε...δυστυχώς ένα άλλο πιο εμπεριστατωμένο δεν το βγάζει σε σύνδεσμο οπότε σας παραθέτω αυτό: ( προσοχή στο κομμάτι VI ). Στην Ελλάδα ΑΥΤΟ το κομμάτι στην παρούσα φάση θα παίξει σημαντικό ρόλο γιατί είναι το μόνο που μπορεί να αξιολογηθεί άμεσα, χωρίς μεγάλο κόστος και κυρίως να θεωρηθεί αντικειμενικό από όλους. http://wvde.state.wv.us/policies//teacher-evaluation-form.pdf
Παράθεση από: bitch στις Ιανουαρίου 23, 2012, 10:45:40 pmκαλό είναι να ξέρουμε για ποιό πράγμα μιλάμε...δυστυχώς ένα άλλο πιο εμπεριστατωμένο δεν το βγάζει σε σύνδεσμο οπότε σας παραθέτω αυτό: ( προσοχή στο κομμάτι VI ). Στην Ελλάδα ΑΥΤΟ το κομμάτι στην παρούσα φάση θα παίξει σημαντικό ρόλο γιατί είναι το μόνο που μπορεί να αξιολογηθεί άμεσα, χωρίς μεγάλο κόστος και κυρίως να θεωρηθεί αντικειμενικό από όλους. http://wvde.state.wv.us/policies//teacher-evaluation-form.pdf
βεβαίως και θέτει κυρίως ποιοτικούς στόχους. Γιαυτό και έγραψα ότι στην Ελλάδα δε θα ειναι ακριβώς έτσι - για τους λόγους τους οποίους ανέφερα. Όμως ακόμα και στα λεγόμενα ποιοτικά χαρακτηριστικά αναφέρονται ευθέως και πολλά ποσοτικά: πχ αν ακολουθείται το αναλυτικό πρόγραμμα, αν χρησιμοποιούνται εποπτικά μέσα διδασκαλίας, αν υπάρχει επικοινωνία με τους γονείς,αν χρησιμοποιούνται σχέδια μαθήματος ακόμα και αν γράφει , προφέρει ή εκφέρει σωστά τη γλώσσα διδασκαλίας!!! ( άντε να πεις εδώ παιδιά, θα αξιολογήσουμε πόσο σωστά ελληνικά γράφετε στον πίνακα!! ) Στην Αμερική όπως και στη
http://wvde.state.wv.us/policies//teacher-evaluation-form.pdf
Παράθεση από: bitch στις Ιανουαρίου 23, 2012, 11:01:57 pmβεβαίως και θέτει κυρίως ποιοτικούς στόχους. Γιαυτό και έγραψα ότι στην Ελλάδα δε θα ειναι ακριβώς έτσι - για τους λόγους τους οποίους ανέφερα. Όμως ακόμα και στα λεγόμενα ποιοτικά χαρακτηριστικά αναφέρονται ευθέως και πολλά ποσοτικά: πχ αν ακολουθείται το αναλυτικό πρόγραμμα, αν χρησιμοποιούνται εποπτικά μέσα διδασκαλίας, αν υπάρχει επικοινωνία με τους γονείς,αν χρησιμοποιούνται σχέδια μαθήματος ακόμα και αν γράφει , προφέρει ή εκφέρει σωστά τη γλώσσα διδασκαλίας!!! ( άντε να πεις εδώ παιδιά, θα αξιολογήσουμε πόσο σωστά ελληνικά γράφετε στον πίνακα!! ) Στην Αμερική όπως και στη
θέλω να διατυπώσω δύο αρχές της αξιολόγησης:1) Πρώτα πρέπει να αξιολογηθεί το κεφάλι, και μετά τα πόδια, αφού το κεφάλι δίνει εντολές στα πόδια για να περπατήσουν.2) Πρέπει να ισχύει ο αυτονόητος κανόνας, έχεις δικαίωμα να αξιολογείς κάποιον με μια μέθοδο, μόνο αφού έχεις αξιολογηθεί και εσύ ο ίδιος, με την ίδια μέθοδο.
πως θα ξέρει τι γίνεται μέσα στην δικιά μου τάξη για να κάνει τέτοιου είδους ποιοτικά ερωτήματα; Θα βάλουν κάμερα να μας παρακολουθούν;Ρε δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ!
Παράθεση από: baarli στις Ιανουαρίου 23, 2012, 09:18:34 pmθέλω να διατυπώσω δύο αρχές της αξιολόγησης:1) Πρώτα πρέπει να αξιολογηθεί το κεφάλι, και μετά τα πόδια, αφού το κεφάλι δίνει εντολές στα πόδια για να περπατήσουν.2) Πρέπει να ισχύει ο αυτονόητος κανόνας, έχεις δικαίωμα να αξιολογείς κάποιον με μια μέθοδο, μόνο αφού έχεις αξιολογηθεί και εσύ ο ίδιος, με την ίδια μέθοδο.Ως προς το 1, αυτού του είδους οι απλουστευτικές γραμμικότητες δεν έχουν εφαρμογή σε ένα πολύπλοκο σύστημα όπως η εκπαίδευση. Τον όρο πολύπλοκο τον χρησιμοποιώ εδώ με την τεχνική έννοια που έχει στη θεωρία συστημάτων. Ως προς το δεύτερο, είναι αφελές να υποστηρίζουμε ότι οι ίδιες μέθοδοι έχουν εφαρμογή σε όλα τα επίπεδα: άλλες μέθοδοι προσφέρονται για την αξιολόγηση ενός διευθυντή, άλλες για την αξιολόγηση ενός καθηγητή, άλλες για την αξιολόγηση ενός μαθητή.
Ρε παιδιά μιλάει η Διαμαντοπούλου για αξιολόγηση την στιγμή που κάνει επίθεση στους δικαστές γιατί τόλμησαν να κάνουν την δουλειά τους…Είναι τρελό. Τι νομίζει ότι είναι θέμα συνθηματολογίας η λειτουργία της εκπαίδευσης ή η απόδοση δικαιοσύνης; Όχι ασφαλώς, είναι θέμα σκληρής δουλειάς κοντόφθαλμα προσανατολισμένης στα καθημερινά ζητήματα…Για να γίνει δουλειά της προκοπής στα σχολεία και όπου αλλού στο δημόσιο είναι αναγκαίο να δουλεύει ο μηχανισμός άψογα. Δεν γίνεται να μιλάμε για αξιολόγηση των εκπαιδευτικών όταν οι αίθουσες έχουν μόνο 15 θρανία ένα μαυροπίνακα και μια έδρα διαλυμένη…Ας ξεκινήσουμε τουλάχιστον με πέντε αυτονόητα πράγματα όπως κουρτίνες στα παράθυρα, μια προθήκη για δύο χάρτες, χάρακα, μοιρογνωμόνιο , ένα προτζέκτορα για να μπορεί κανείς να προβάλει έστω ένα βίντεο, μια πινελιά φροντίδας που κάνει τόσο τους μαθητές όσο και τον εκπαιδευτικό να νιώθουν όμορφα και ταυτόχρονα να μπορούν να λειτουργούν άνετα μέσα την εκπαιδευτική διαδικασία... Όσο καλός εκπαιδευτικός και να είσαι σίγουρα αποσπάσαι αν δεν υπάρχουν κιμωλίες, ο πίνακας είναι χάλια, ο σπόγγος βρώμικος, οι μαθητές άβολα πότε να κρυώνουν, πότε να τους χτυπά ο ήλιος , μια ακατάστατη τάξη, μια ξεχαρβαλωμένη πόρτα. Μικρές αλλά πρακτικές λεπτομέρειες…Ας ξεκινήσουμε απ’ το απλό και καθημερινό και προχωράμε και παρακάτω…