*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 943531 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #308 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 10:54:03 pm »
καλό είναι να ξέρουμε για ποιό πράγμα μιλάμε...δυστυχώς ένα άλλο πιο εμπεριστατωμένο δεν το βγάζει σε σύνδεσμο οπότε σας παραθέτω αυτό: ( προσοχή στο κομμάτι VI ). Στην Ελλάδα ΑΥΤΟ το κομμάτι στην παρούσα φάση θα παίξει σημαντικό ρόλο γιατί είναι το μόνο που μπορεί να αξιολογηθεί άμεσα, χωρίς μεγάλο κόστος και κυρίως να θεωρηθεί αντικειμενικό από όλους.
http://wvde.state.wv.us/policies//teacher-evaluation-form.pdf
Επειδή γνωρίζουμε πολύ καλά για τι μιλάμε,επισης γνωρίζουμε πολύ καλά τι είχε γίνει με την αξιολόγηση στην Αμερική, σε ποια ημερομηνία αναφέρεται το έγγραφο?Το οποίο με μια ματιά που του έριξα θέτει κυρίως ποιοτικούς στόχους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:21:31 »

Αποσυνδεδεμένος katkat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1469
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Fail...Fail again...Fail better...
    • Προφίλ
H ισχνή υπόσταση κίβδηλος οβολός της τόσο ξεχωριστής γυναικείας σου φύσις ....

http://www.youtube.com/watch?v=R4ELgxaj1ds

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #310 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 10:59:50 pm »
καλό είναι να ξέρουμε για ποιό πράγμα μιλάμε...δυστυχώς ένα άλλο πιο εμπεριστατωμένο δεν το βγάζει σε σύνδεσμο οπότε σας παραθέτω αυτό: ( προσοχή στο κομμάτι VI ). Στην Ελλάδα ΑΥΤΟ το κομμάτι στην παρούσα φάση θα παίξει σημαντικό ρόλο γιατί είναι το μόνο που μπορεί να αξιολογηθεί άμεσα, χωρίς μεγάλο κόστος και κυρίως να θεωρηθεί αντικειμενικό από όλους.
http://wvde.state.wv.us/policies//teacher-evaluation-form.pdf

Ας εξασφαλίσουν πρώτα θέρμανση, φωτοτυπικά, υπολογιστές, βιβλία, εκπαιδευτικούς, αίθουσες και....και.... στα σχολεία και μετά ας τα αξιολογήσουν!
Η Ελλάδα δεν είναι Ευρώπη ούτε Αμερική!
Η αξιολόγηση κοστίζει και δεν μπορεί να επιτευχθεί εφόσον τα σχολεία στερούνται απαραίτητης υποδομής και στελέχωσης!

albedo

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #311 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 11:00:51 pm »
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ... Όποιος δεν αξιολογηθεί καλά θα χάνει την συμμετοχή του στον ΕΟΠΥ για έξι μήνες... Όποιος πάρει τα εύσημα δε, θα κερδίζει δωροκουπόνια των 6ευρώ/εβδομάδα για κάθε αγορά του από τα super market της περιοχής του... το Υπουργείο Διοικητικής μεταρρύθμισης άλλωστε προσανατολίζεται στο να παρέχει και επιπλέον κίνητρα στους υπαλλήλους για να πετύχουν υψηλά standards...θα φροντίσει στους πολύ καλά αξιολογηθέντες πρόσβαση και στα συσσίτια των κατά τόπους Μητροπόλεων ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:21:31 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #312 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 11:01:57 pm »
βεβαίως και θέτει κυρίως ποιοτικούς στόχους. Γιαυτό και έγραψα ότι στην Ελλάδα δε θα ειναι ακριβώς έτσι - για τους λόγους τους οποίους ανέφερα. Όμως ακόμα και στα λεγόμενα ποιοτικά χαρακτηριστικά αναφέρονται ευθέως και πολλά ποσοτικά: πχ  αν ακολουθείται το αναλυτικό πρόγραμμα, αν χρησιμοποιούνται εποπτικά μέσα διδασκαλίας, αν υπάρχει επικοινωνία με τους γονείς,αν χρησιμοποιούνται σχέδια μαθήματος ακόμα και αν γράφει , προφέρει ή εκφέρει σωστά τη γλώσσα διδασκαλίας!!! ( άντε να πεις εδώ παιδιά, θα αξιολογήσουμε πόσο σωστά ελληνικά γράφετε στον πίνακα!! )

Στην Αμερική όπως και στη
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #313 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 11:04:42 pm »
καλό είναι να ξέρουμε για ποιό πράγμα μιλάμε...δυστυχώς ένα άλλο πιο εμπεριστατωμένο δεν το βγάζει σε σύνδεσμο οπότε σας παραθέτω αυτό: ( προσοχή στο κομμάτι VI ). Στην Ελλάδα ΑΥΤΟ το κομμάτι στην παρούσα φάση θα παίξει σημαντικό ρόλο γιατί είναι το μόνο που μπορεί να αξιολογηθεί άμεσα, χωρίς μεγάλο κόστος και κυρίως να θεωρηθεί αντικειμενικό από όλους.
http://wvde.state.wv.us/policies//teacher-evaluation-form.pdf

Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #314 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 11:13:44 pm »
βεβαίως και θέτει κυρίως ποιοτικούς στόχους. Γιαυτό και έγραψα ότι στην Ελλάδα δε θα ειναι ακριβώς έτσι - για τους λόγους τους οποίους ανέφερα. Όμως ακόμα και στα λεγόμενα ποιοτικά χαρακτηριστικά αναφέρονται ευθέως και πολλά ποσοτικά: πχ  αν ακολουθείται το αναλυτικό πρόγραμμα, αν χρησιμοποιούνται εποπτικά μέσα διδασκαλίας, αν υπάρχει επικοινωνία με τους γονείς,αν χρησιμοποιούνται σχέδια μαθήματος ακόμα και αν γράφει , προφέρει ή εκφέρει σωστά τη γλώσσα διδασκαλίας!!! ( άντε να πεις εδώ παιδιά, θα αξιολογήσουμε πόσο σωστά ελληνικά γράφετε στον πίνακα!! )

Στην Αμερική όπως και στη

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #315 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 11:19:36 pm »
http://wvde.state.wv.us/policies//teacher-evaluation-form.pdf

γελοιότητες! ειδικά το τελευταίο, η πρασινο-μπλε υπογραφή του Εvaluator's είναι όλα τα λεφτά!

Άραγε ο evaluator θα είναι κάποιος που διδάσκει και ο ίδιος στην διπλανή τάξη ή θα είναι κάποιος πρασινο-μπλε διοικητικός αξιολογητής;

Και ακόμα και αν είναι κάποιος που διδάσκει και ο ίδιος στην διπλανή τάξη, πως θα ξέρει τι γίνεται μέσα στην δικιά μου τάξη για να κάνει τέτοιου είδους ποιοτικά ερωτήματα; Θα βάλουν κάμερα να μας παρακολουθούν;

Ρε δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ!

Εγώ έχω μια αντίστροφη πρόταση. Να φωνάζουμε τους συμβούλους-αξιολογητές-evaluators, σε τάξεις που μας δημιουργούν πρόβλημα, και να τους τραβάμε με κάμερα όταν διδάσκουν. Αν τα καταφέρουν, μετά ας μας αξιολογήσουν, φοβάμαι όμως ότι θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι με αυτά που έχουν να πάθουν οι αξιολογητές από την τάξη μας!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 23, 2012, 11:26:37 pm από baarli »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #316 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 11:21:53 pm »
βεβαίως και θέτει κυρίως ποιοτικούς στόχους. Γιαυτό και έγραψα ότι στην Ελλάδα δε θα ειναι ακριβώς έτσι - για τους λόγους τους οποίους ανέφερα. Όμως ακόμα και στα λεγόμενα ποιοτικά χαρακτηριστικά αναφέρονται ευθέως και πολλά ποσοτικά: πχ  αν ακολουθείται το αναλυτικό πρόγραμμα, αν χρησιμοποιούνται εποπτικά μέσα διδασκαλίας, αν υπάρχει επικοινωνία με τους γονείς,αν χρησιμοποιούνται σχέδια μαθήματος ακόμα και αν γράφει , προφέρει ή εκφέρει σωστά τη γλώσσα διδασκαλίας!!! ( άντε να πεις εδώ παιδιά, θα αξιολογήσουμε πόσο σωστά ελληνικά γράφετε στον πίνακα!! )

Στην Αμερική όπως και στη
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Marcus

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #317 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 11:25:00 pm »
θέλω να διατυπώσω δύο αρχές της αξιολόγησης:

1) Πρώτα πρέπει να αξιολογηθεί το κεφάλι, και μετά τα πόδια, αφού το κεφάλι δίνει εντολές στα πόδια για να περπατήσουν.
2) Πρέπει να ισχύει ο αυτονόητος κανόνας, έχεις δικαίωμα να αξιολογείς κάποιον με μια μέθοδο, μόνο αφού έχεις αξιολογηθεί και εσύ ο ίδιος, με την ίδια μέθοδο.

Ως προς το 1, αυτού του είδους οι απλουστευτικές γραμμικότητες δεν έχουν εφαρμογή σε ένα πολύπλοκο σύστημα όπως η εκπαίδευση. Τον όρο πολύπλοκο τον χρησιμοποιώ εδώ με την τεχνική έννοια που έχει στη θεωρία συστημάτων. Ως προς το δεύτερο, είναι αφελές να υποστηρίζουμε ότι οι ίδιες μέθοδοι έχουν εφαρμογή σε όλα τα επίπεδα: άλλες μέθοδοι προσφέρονται για την αξιολόγηση ενός διευθυντή, άλλες για την αξιολόγηση ενός καθηγητή, άλλες για την αξιολόγηση ενός μαθητή. A propos, να ρωτήσω: εσύ αξιολογείς τους μαθητές σου ή παραπέμπεις τη βαθμολόγηση για κάποια στιγμή στο απώτερο μέλλον, όταν θα έχει αξιολογηθεί όλος ο υπόλοιπος κρατικός μηχανισμός; Χρησιμοποιείς νέες μεθόδους αξιολόγησης, ή μήπως οι αρχές σου σου επιβάλλουν να εμμένεις σταθερά σε αυτές με τις οποίες αξιολογήθηκες ως μαθητής; 

Είναι σαφές ότι οι "αρχές" αυτές, όπως και μεγάλο μέρος της επιχειρηματολογίας σου, έχουν προσχηματικό χαρακτήρα, και εκπηγάζουν από την προφανή ανάγκη να αποφύγεις όσα στοιχεία αξιολόγησης έχουν αντικειμενικό και μετρήσιμο χαρακτήρα, πράγμα τουλάχιστον παράξενο αν αναλογισθεί κανείς τους κινδύνους της "υποκειμενικής" αξιολόγησης στην Ελλάδα. Το γιατί τοποθετείσαι έτσι, το αφήνω στην κρίση του κάθε νοήμονα αναγνώστη.

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #318 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 11:28:34 pm »
Ρε παιδιά μιλάει η Διαμαντοπούλου για αξιολόγηση την στιγμή που κάνει επίθεση στους δικαστές γιατί τόλμησαν να κάνουν την δουλειά τους…
Είναι τρελό. Τι νομίζει ότι είναι θέμα συνθηματολογίας η λειτουργία της εκπαίδευσης ή η απόδοση δικαιοσύνης;
 Όχι ασφαλώς, είναι θέμα σκληρής δουλειάς κοντόφθαλμα προσανατολισμένης στα καθημερινά ζητήματα…
Για να γίνει δουλειά της προκοπής στα σχολεία και όπου αλλού στο δημόσιο είναι αναγκαίο να δουλεύει ο μηχανισμός άψογα. Δεν γίνεται να μιλάμε για αξιολόγηση των εκπαιδευτικών όταν οι αίθουσες έχουν μόνο 15 θρανία ένα μαυροπίνακα και μια έδρα διαλυμένη…
Ας ξεκινήσουμε  τουλάχιστον με πέντε αυτονόητα πράγματα όπως κουρτίνες στα παράθυρα, μια προθήκη για δύο χάρτες, χάρακα, μοιρογνωμόνιο , ένα προτζέκτορα για να μπορεί κανείς να προβάλει έστω ένα βίντεο, μια πινελιά φροντίδας που κάνει τόσο τους μαθητές όσο και τον εκπαιδευτικό να νιώθουν όμορφα και ταυτόχρονα να μπορούν να λειτουργούν άνετα μέσα την εκπαιδευτική διαδικασία...
Όσο καλός εκπαιδευτικός και να είσαι σίγουρα αποσπάσαι αν δεν υπάρχουν κιμωλίες, ο πίνακας είναι χάλια, ο σπόγγος βρώμικος, οι μαθητές άβολα πότε να κρυώνουν, πότε να τους χτυπά ο ήλιος , μια ακατάστατη τάξη, μια ξεχαρβαλωμένη πόρτα. Μικρές αλλά πρακτικές λεπτομέρειες…
Ας ξεκινήσουμε απ’ το απλό και καθημερινό και προχωράμε και παρακάτω…

Αποσυνδεδεμένος Marcus

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #319 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 11:30:32 pm »
πως θα ξέρει τι γίνεται μέσα στην δικιά μου τάξη για να κάνει τέτοιου είδους ποιοτικά ερωτήματα; Θα βάλουν κάμερα να μας παρακολουθούν;

Ρε δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ!


Παρατήρηση μαθήματος λέγεται, και αποτελεί κοινότατη πρακτική. Μπαίνει στην τάξη σε συμφωνημένη μέρα και ώρα και βλέπει. Τόσο εξεζητημένο.

Αποσυνδεδεμένος baarli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #320 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 11:31:17 pm »
θέλω να διατυπώσω δύο αρχές της αξιολόγησης:

1) Πρώτα πρέπει να αξιολογηθεί το κεφάλι, και μετά τα πόδια, αφού το κεφάλι δίνει εντολές στα πόδια για να περπατήσουν.
2) Πρέπει να ισχύει ο αυτονόητος κανόνας, έχεις δικαίωμα να αξιολογείς κάποιον με μια μέθοδο, μόνο αφού έχεις αξιολογηθεί και εσύ ο ίδιος, με την ίδια μέθοδο.

Ως προς το 1, αυτού του είδους οι απλουστευτικές γραμμικότητες δεν έχουν εφαρμογή σε ένα πολύπλοκο σύστημα όπως η εκπαίδευση. Τον όρο πολύπλοκο τον χρησιμοποιώ εδώ με την τεχνική έννοια που έχει στη θεωρία συστημάτων. Ως προς το δεύτερο, είναι αφελές να υποστηρίζουμε ότι οι ίδιες μέθοδοι έχουν εφαρμογή σε όλα τα επίπεδα: άλλες μέθοδοι προσφέρονται για την αξιολόγηση ενός διευθυντή, άλλες για την αξιολόγηση ενός καθηγητή, άλλες για την αξιολόγηση ενός μαθητή.


« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 29, 2012, 05:40:30 pm από baarli »

albedo

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #321 στις: Ιανουαρίου 23, 2012, 11:34:59 pm »
Ρε παιδιά μιλάει η Διαμαντοπούλου για αξιολόγηση την στιγμή που κάνει επίθεση στους δικαστές γιατί τόλμησαν να κάνουν την δουλειά τους…
Είναι τρελό. Τι νομίζει ότι είναι θέμα συνθηματολογίας η λειτουργία της εκπαίδευσης ή η απόδοση δικαιοσύνης;
 Όχι ασφαλώς, είναι θέμα σκληρής δουλειάς κοντόφθαλμα προσανατολισμένης στα καθημερινά ζητήματα…
Για να γίνει δουλειά της προκοπής στα σχολεία και όπου αλλού στο δημόσιο είναι αναγκαίο να δουλεύει ο μηχανισμός άψογα. Δεν γίνεται να μιλάμε για αξιολόγηση των εκπαιδευτικών όταν οι αίθουσες έχουν μόνο 15 θρανία ένα μαυροπίνακα και μια έδρα διαλυμένη…
Ας ξεκινήσουμε  τουλάχιστον με πέντε αυτονόητα πράγματα όπως κουρτίνες στα παράθυρα, μια προθήκη για δύο χάρτες, χάρακα, μοιρογνωμόνιο , ένα προτζέκτορα για να μπορεί κανείς να προβάλει έστω ένα βίντεο, μια πινελιά φροντίδας που κάνει τόσο τους μαθητές όσο και τον εκπαιδευτικό να νιώθουν όμορφα και ταυτόχρονα να μπορούν να λειτουργούν άνετα μέσα την εκπαιδευτική διαδικασία...
Όσο καλός εκπαιδευτικός και να είσαι σίγουρα αποσπάσαι αν δεν υπάρχουν κιμωλίες, ο πίνακας είναι χάλια, ο σπόγγος βρώμικος, οι μαθητές άβολα πότε να κρυώνουν, πότε να τους χτυπά ο ήλιος , μια ακατάστατη τάξη, μια ξεχαρβαλωμένη πόρτα. Μικρές αλλά πρακτικές λεπτομέρειες…
Ας ξεκινήσουμε απ’ το απλό και καθημερινό και προχωράμε και παρακάτω…
Πάρα πολύ σωστά... απλά η κυρία Υπουργός πιστεύει πως όλα τα σχολεία είναι στο πρότυπο του σχολείου στο οποίο φοίτησε ο κανακάρης της. Πίστεψε με δεν έχει ιδέα του πως είναι κάποια σχολεία στο κέντρο της Αθήνας ή έστω στους Λειψούς ή στην Κάσο... η ζωή των περισσοτέρων από αυτούς που κάθονται σε Υπουργικές θέσεις είναι Υπουργείο-Εκάλη-Κολωνάκι. Όλος τους ο κόσμος είναι μια περιοχή με κέντρο το σπίτι τους και ακτίνα 10χλμ...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182843
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 748
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 703
Σύνολο: 713

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.