*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 939398 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ericPaker

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #616 στις: Αυγούστου 22, 2012, 09:41:39 pm »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 28, 2012, 12:42:32 am από ericPaker »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:05:20 »

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #617 στις: Αυγούστου 22, 2012, 10:04:49 pm »
@bitch, κοίτα συμφωνώ ως ένα βαθμό μαζί σου με το αν θέλει κάποιος να επιμορφωθεί θα βρει τρόπο. Σε αυτό όμως που πάντα είμαι αντίθετη είναι η άποψη που θέλει την εκπαίδευση και tην παιδεία μόνο προσωπική υπόθεση και νομίζω ότι καταλαβαίνετε όλοι τι εννοώ.

Δεύτερον, σε βρίσκω απόλυτη σε ότι αφορά το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή των συναδέλφων στις επιμορφώσεις. Προσωπικά έχω διαπιστώσει ότι υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός συναδέλφων που ενδιαφέρονται και τρέχουν στις επιμορφώσεις ακόμη κι αν πρέπει να «θυσιάσουν» τον ελεύθερο χρόνο τους. Έχω παρακολουθήσει δύο επιμορφώσεις (χωρίς χρηματική αποζημίωση για οδοιπορικά κτλ) που πραγματοποιούνταν Σ-Κ και σας πληροφορώ ότι η συμμετοχή ήταν μεγάλη και μάλιστα υπήρχαν συνάδελφοι που έρχονταν από τα Δωδεκάνησα κάθε Σ-Κ για να παρακολουθήσουν.

Και εγώ για προγράμματα αγωγής υγείας και  πολιτιστικά σου μιλούσα. Μη μου πεις ότι αυτά τα προγράμματα μπορείς να τα υλοποιήσεις τις ώρες του ωρολόγιου προγράμματος! Ότι δεν χρειάζεται να μπορείς να κρατήσεις ή να φέρεις τα παιδιά σου στο σχολείο διαφορετικές  ώρες από εκείνες των μαθημάτων. Και ναι δυστυχώς για τις εκδρομές βρίσκεται τρόπος να εξασφαλισθεί η μετακίνηση τους, γονείς και παιδιά πληρώνουν από την τσέπη τους αλλά, για να κάνεις κάτι επιπλέον και δημιουργικό όχι. Μιλάω βέβαια πάντα με βάση την προσωπική μου εμπειρία από την περιοχή που εργάζομαι, λαμβάνοντας υπόψη ότι το σχολείο βρίσκεται πολύ μακριά από τα σπίτια των παιδιών και η μετακίνηση τους είναι δύσκολη ακόμη και για το πρωινό πρόγραμμα πόσο μάλλον για το απόγευμα.
Τέλος πάντων, επί της ουσίας δεν διαφωνώ μαζί σου αντίθετα. Νομίζω συμφωνούμε το σύστημα αλλά και ολόκληρη η κοινωνία δεν βοηθάει αλλά εμείς πρέπει κάτι να κάνουμε και πιστεύω ότι αρκετοί από εμάς προσπαθούμε. Αλλά νομίζω ότι η ατομική ή η προσωπική προσπάθεια δεν φθάνει γιατί καταλήγουμε στις «εξαιρέσεις» που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #618 στις: Αυγούστου 22, 2012, 10:10:52 pm »
Πάντως αναφορικά με τα Πολιτιστικά Προγράμματα... ειδικά το e-Twinning που αποτελεί και το μοναδικό πρόγραμμα το οποίο μπορεί να ενταχθεί στο ωρολόγιο, σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, συνεκτιμάται για την εκπαιδευτική εξέλιξη / ανέλιξη του εκπαιδευτικού.
Εδώ γίνονται υποβολές προγραμμάτων, αλλά μέχρι εκεί... Στο τέλος της χρονιάς συντάσσονται ανύπαρκτες εκθέσεις...
Αλλά υπάρχουν και άλλοι που όπως προαναφέρθηκε και απογεύματα πάνε στα σχολεία και προετοιμάζουν εβδομαδιαίως αξιολογότατες δουλειές. Κι όμως και οι δύο κατηγορίες καταθέτουν στο τέλος της χρονιάς Εκθέσεις Προγραμμάτων...

Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #619 στις: Αυγούστου 22, 2012, 10:54:30 pm »
@mat

οι άγγλοι έχουν μια σοφή έκφραση : if you cant go there in a straight line work you way round it...

προφανως και σε κάποιες περιπτώσεις υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες ( λέγε με αδυναμία μετακινησης). Έτσι πρόχειρα μπορώ να σου προτείνω κανα δυο λύσεις :

- ζήτα από τους συναδέλφους σου κάποιες ώρες ( οι περισσότεροι είναι πολύ πρόθυμοι είτε να βοηθήσουν είτε να φύγουν μια ωρα νωριτερα).
- οργάνωσε ομάδες εργασίας με παιδιά που μένουν στο ίδιο χωριό ώστε να δουλεύουν μαζί ένα μέρος της εργασίας.
- κανόνισε πχ στο σπίτι κάποιου παιδιού με την έγκριση και των γονέων φυσικά να συναντηθείτε η κάθε ομάδα και να κανονίσετε το  πλάνο σας ( φυσικά εκεί θα χρειαστεί η δική σου μετακίνηση αλλά είπαμε, πρέπει να κάνεις το κάτι παραπάνω).
- χρησιμοποίησε το skype για ταυτόχρονη επικοινωνία.
- χρησιμοποίησε το facebook υπέρ σου. Κάποτε είχα φτιάξει σελίδα του ΓΡΑΣΕΠ στο οποιο ήμουν υπεύθυνη και είχε τεράστια επιτυχία...έβγαζα ανακοινώσεις, τους βομβάρδιζα κυριολεκτικά με εγκυκλίους, οδηγίες ( πχ για την κατάθεση των μηχανογραφικών ) για δωρεάν διακοπές με αμοιβή απο τα ΕΛΤΑ (αυτό είχε τεράστια επιτυχία τότε ) με ένα σωρό.... μπορείς ανάλογα να πράξεις και συ.
- βάλε λίγο "τυράκι" στη φάκα. Εγώ συνήθως τους έλεγα άμα τελειώσουμε το προγραμμα θα σας πάω τριήμερη ( και τα πήγαινα ) . Εννοείται σκιζόταν να τελειώσουν. Είχαν ένα κίνητρο παραπάνω. Και τα ιδια τα παιδιά ζητούσαν απ΄τους γονείς τους να τα πηγαινοφέρνουν για την ολοκλήρωση του προγράμματος.

αν μάλιστα πρόκειται για μικρό σχολείο όπου μπορει να συμμετάσχει το σύνολο των μαθητών μπορείς να κανονισεις με τον διευθυντή να συννεονοηθεί με το αστικό ώστε πχ τις Παρασκευές να τα παραλαμβάνει στις 5 αντί για τις 2! ( ακραίο αλλά μπορεί να γίνει ).

πάμε τώρα στα υπόλοιπα:
σαφώς και συμφωνώ πως το Υπουργειο έχει τεράστια ευθύνη να επιμορφώσει τους υπαλλήλους του. Αδιαπραγμάτευτο αυτό...Αλλά δεν το κάνει....και τι θα γίνει δλδ, πέσε πίτα να σε φάω; θα περιμένουμε και θα αναθεματίζουμε ες αεί; άσε που μπορεί να οργανώσει επιμορφώσεις και η τοπική ΕΛΜΕ - τι τους εχετε δλδ; μονο για τις επετειακές 24ωρες;

συμμετοχή σε επιμορφώσεις - θα σου πω την δική μου γνώμη και από όταν ήμουν εκπαιδευτικός και τώρα που συμμετέχω στο οργανωτικό κομμάτι επιμορφώσεων:
οι νεότεροι είναι αλήθεια πως συμμετέχουν πιο ενεργά. Οι παλιοί σπάνια χαλαλίζουν το ιδιαιτεράκι τους για ένα σεμινάριο. εξ ου και σε πιστεύω όταν λες πως τρέχουν από όλες τις μεριές των δωδεκανήσων ( οχι βέβαια ότι δεν υπάρχει και το ενδεχόμενο να "ξεφύγουν" νομίμως απο το ψιλοκομμένο κόψιμο φλέβας στη βραχονησίδα).
απο την άλλη γίνονται ένα σωρό σεμινάρια, ημερίδες, συμποσια κτλ με σκοπό την προβολη των ομιλητών και εκεί είναι τόσο βαρετά που βαριέσαι και να βαρεθείς. Οκ αυτό παίζει. Αλλά δε σημαίνει ότι δε θα πας και ποτέ πουθενά. Απο την άλλη υπάρχουν ειδικοτητες που και πολλά σεμινάρια /επιμορφώσεις κάνουν και συχνά συμμετέχει πολύς κόσμος ( πχ ξενόγλωσσοι). Υπάρχουν όμως και ειδικότητες για τις οποίες ποτέ δεν ακούγεται τίποτα ή ακούγεται πολύ σπάνια. ( πχ γυμναστές ).


Κατά τα άλλα συμφωνώ και γω απόλυτα μαζί σου.

@cd
το e twinning  ειναι τέλειο πρόγραμμα και μακάρι να το προτιμουσαν οι εκπαιδευτικοί. Δεν είναι όσο δύσκολο ακούγεται και επιφέρει κέρδη ( οικονομικά ) στο ίδιο το σχολείο. Εξ ου και λαμβάνεται υπόψη στην αξιολόγηση στο εξωτερικό. Σου λέει αυτός ο καθηγητής μας έφερε από το πουθενά και τζάμπα πχ ένα φωτοτυπικό ή δέκα υπολογιστές ή ένα ταξίδι στο εξωτερικό.  Ε ναι βρε παιδιά, κάποτε πρέπει να σκεφτούμε outside the box - outside the class and see the big picture.  ( ωχ ξεχάστηκα με το αγγλικό ).

ναι,υπάρχουν και εκθέσεις μαϊμού!! Λες να μη φαίνονται; λες να μην κράζουν απο μακριά ποιός δούλεψε και ποιός όχι; Φαίνεται ακόμα και στο μα΄τι κάποιου άπειρου. Πχ, χρόοοονια πριν είχα αναλάβει συντονιστικό σχολείο σε μια ομάδα σχολείων για ένα έργο του ΚΕΘΙ ( κέντρο έρευνας για θέματα ισότητας).Τώρα παίρναμε εμείς ως συντονιστές 1500
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:05:20 »

Αποσυνδεδεμένος delete

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #620 στις: Αυγούστου 22, 2012, 11:17:25 pm »
.

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 16, 2012, 04:57:10 pm από kmos »

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #621 στις: Αυγούστου 22, 2012, 11:43:39 pm »
οι νεότεροι είναι αλήθεια πως συμμετέχουν πιο ενεργά. Οι παλιοί σπάνια χαλαλίζουν το ιδιαιτεράκι τους για ένα σεμινάριο.
Τώρα μου θύμισες την εξής εμπειρία μου. Παρακολουθούμε μια επιμόρφωση και στην τάξη συμμετέχει μια φιλλόλογος η οποία είχε χρόνια στην εκπαίδευση, ήταν από τους "παλιούς". Είχε πολύ ζωντανό ενδιαφέρον για τη δουλειά της η γυναίκα και μπράβο της που έρχονταν ΣΚ για να επιμορφωθεί. Προς το τέλος της επιμόρφωσης μια από της "επιμορφώτριες" (ένα σούργελο και μισό είναι το λιγότερο που μπορώ να πω, γιατί βλέπετε στις επιμορφώσεις που οργανώνει το υπουργείο ένα κομμάτι είναι για τα μπάζα) γυρίζει και τις λέει:
"Αλήθεια εσείς τι θα κάνετε"?
Ως προς τι τη ρωτά η άλλη.
"Ε τι δεν θα βγείτε στη σύνταξη?(ήταν και εκείνη την εποχή θέμα συζήτησης) δεν έχετε βαρεθεί?" "Από το παρουσιαστικό σας καταλαβαίνω ότι θα έχετε χρόνια στην εκπαίδευση"
Γιατί σου μοιάζει να έχω βαρεθεί της λέει η καθηγήτρια. Είμαι 25 χρόνια στην εκπαίδευση και ακριβώς επειδή δεν έχω βαρεθεί και είναι μια υπόθεση που με ενδιαφέρει, θέλω μέχρι την τελευταία μέρα να μαθαίνω όσα περισσότερα μπορώ. Γι αυτό είμαι και εδώ."
Μαζεύτηκε η άλλη και για να δικαιολογηθεί της λέει το εξής φοβερό: "Ε να εγώ τη βαριέμαι την τάξη γι αυτό και επέλεξα να είμαι επιμορφώτρια"!!!!
(Παρεμπιπτόντως η επιμορφώτρια ήταν ξενόγλωσση και μας παρουσίασε το Portofolio (αν θυμάμαι έτσι μας είχε πει) για τις Ξένες Γλώσσες, θέμα που πίστεψε τε με καμία σχέση δεν είχε με το όλο θέμα του σεμιναρίου.)
Όσο για τις συμβουλές σου προκειμένου να αντιμετωπίσει κανείς τις αντικειμενικές δυσκολίες σε ευχαριστώ. Κάποτε όμως όταν θα έχω το κουράγιο θα σου στείλω σε pm να δεις ότι αυτό που λείπει δεν είναι οι ιδέες αλλά, άλλα πράγματα.....
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 649
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #623 στις: Αυγούστου 23, 2012, 01:02:58 am »
Η αξιολόγηση αποτελεί νομικό όπλο απολύσεων και τίποτα άλλο. Σε πρώτη φάση γιατί σε δεύτερη σχετίζεται με την έλεγχο του εκπ/κού έργου.  Μη πιστεύετε τι λένε και μην είστε αφελείς. Ο μόνος τρόπος για να ανοίξει παράθυρο απολύσεων για ΜΟΝΙΜΟΥΣ Δ/Υ είναι η αξιολόγηση ΄΄προσόντων΄΄, ΄΄απόδοσης΄΄ και έλέγχου φακέλου για πειθαρχικές ποινές.

++++++++
Πέστα γιατί πολλοί ζουν στα σύνεφα και φιλοσοφούν. Με τι κριτήρια θα αξιολογήσουν αν είμαι καλός όταν δεν έχω PC στο εργαστήριο για να κάνω τη δουλειά μου? (απλό παράδειγμα)
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 23, 2012, 01:08:44 am από lzdg »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #624 στις: Αυγούστου 23, 2012, 01:13:38 am »
το Μονιμος έχει πάψει εδώ και πολλά χρόνια να σημαίνει Χρήσιμος ή Αναγκαίος ή Καλός Υπάλληλος.  Προσωπικά αισθάνομαι προσβεβλημένη όταν ξημεροβραδιάζομαι στη δουλειά και άλλοι πάνω στις πλάτες μου λουφάρουν συστηματικά για χρόνια, μερικοί το παίζουν τρελίτσα ( έχουμε εμείς περίπτωση που ο άλλος δεν πατάει στο σχολείο γιατί έτσι του κάπνισε και επειδή όπως λέει δεν του αρέσει το κτίριο - και προφανώς πάει φουνταριστός για απόλυση) και μερικοί  πολυ απλά κακώς έχουν προσληφθεί. 

Ένα ξεκαθάρισμα χρειάζεται. Η μονιμότητα καιρός ειναι να πάψει να είναι η Ιερή Αγελάδα του Δημοσίου Υπαλλήλου.

στην τελική αν ο πειθαρχικός φάκελος κάποιου είναι γεμάτος γιατί θα πρέπει να εξακολουθεί να πληρώνεται ;
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος dreaming

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 441
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #625 στις: Αυγούστου 23, 2012, 01:46:02 am »
Το Πασχα επηρεασμενη απο το θεμα της αξιολόγησης ζήτησα από το γιο μου μαθητη γυμνασιου να μου αξιολογησει τους καθηγητες του σε μια δεκαβαθμη κλιμακα.Μερικους απο τους καθηγητές του είχα συνάδελφους σε προηγουμενο σχολειο και ηξερα τι και ποσο προσφεραν στους μαθητες.Ειχε βαθμολογησει αρκετα αξιοπιστα και σε ερωτηση μου δικαιολογουσε τον καθε βαθμο(μεταδοτικοτητα,δημιουργια καταλληλου κλιματος στη ταξη ,παρακινηση,διαφορετικες μεθοδους διδασκαλιας,χρηση καταληλων εποπτικων μεσων,προσαρμογη του μαθηματος και των εργασιων στις δυνατοτητες των μαθητων,ενδιαφερον για το μαθημα ,σωστη διαχειριση και αντιμετωπιση των παραβατικων συμπεριφορων κτλ)Αυτοματα σκεφτηκα οτι ολα αυτα ειναι μετρησιμα κριτηρια .Μονο που τα διαπιστωσε καθως ηταν καθημερινα στην ταξη και ειχε την ωριμοτητα να διαχωρισει τη βαθμολογια απο τη ποιοτητα του μαθηματος.Χαρακτηριστικα αξιολογησε με αριστα το μαθηματικο του σχολειου καθηγητη που ολοι ετρεμαν για τις χαμηλες βαθμολογιες του αλλα στο μαθημα του ηταν ακαταμαχητος.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #626 στις: Αυγούστου 23, 2012, 03:09:03 am »
Διαβάζω πολλές γενικεύσεις και όποιον πάρει ο χάρος

ναι Bitch εσένα λέω, τι ποσοστό αποτελούν αυτοί που δεν πάνε σχολείο τους και το παίζουν τρελίτσα στην διεύθυνση σου?

λες ότι ξέρετε στην δ/νση αν κάποιος πραγματικά είναι άρρωστος ή δεν είναι? εδώ δεν το ξέρουμε εμείς μέσα στο σχολείο αλλά εσύ ξέρεις αν εγώ έχω κρυολογήσει ή όχι ? ε δεν το ξέρεις

angela.pe να με συγχωρείς αλλά το ότι ο γιος σου είναι κατά τα φαινόμενα αντικειμενικός δεν με πείθει ότι γενικά τα παιδιά έχουν αυτή την ικανότητα

στην τελική διαβάστε το καλύτερο κείμενο που έχω διαβάσει ποτέ στο pde για το θέμα αυτό από τον Damien
http://www.pde.gr/index.php?topic=3355.msg558830#msg558830

α και για να μην το ξεχάσω bitch η αξιολόγηση δεν είναι αυτό που είπες
"η αξιολόγηση επιβάλλεται και δεν είναι ούτε κακό ούτε δύσκολο πράγμα...απόλυτα μετρήσιμο είναι, μη μας φοβίζουν οι λέξεις."

καθόλου απόλυτα μετρήσιμο εκτός και αν ο φορμαλισμός μπορεί να μετρήσει την δημιουργικότητα ενός εκπαιδευτικού τότε θα πάω πάσο

Ας ξεκινήσει η αξιολόγηση, όπως λέει ο Damien, από πάνω προς τα κάτω και τότε έχουμε μια βάση συζήτησης, μέχρι τότε μακριά.

Αποσυνδεδεμένος dreaming

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 441
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #627 στις: Αυγούστου 23, 2012, 09:24:30 am »
Εγραψα για την αξιολογηση μας απο μαθητες θελοντας να τονισω οτι αυτοι που ειναι μεσα στη ταξη ολοι τη χρονια μπορουν να κρινουν αν ειναι αντικειμενικοι.Δεν ειμαι υπερ της αξιολογησης στο μετρο που αυτη θελει να εφαρμοστει με απωλειες θεσεων και αδιαφανα κριτηρια.

Αποσυνδεδεμένος delete

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #628 στις: Αυγούστου 23, 2012, 09:31:02 am »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 16, 2012, 04:58:23 pm από kmos »

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #629 στις: Αυγούστου 23, 2012, 09:50:34 am »
Η αξιολόγηση πρέπει να στηρίζεται στην αρχή ο "πάσχων" επιμορφώνεται.
Aυτό όμως προϋποθέτει μια κοινωνία και ένα κράτος που είναι διατεθειμένο να επενδύσει στην παιδεία και το εκπαιδευτικό σύστημα. Με άλλα λόγια να διαθέσει πόρους-χρήμα.
Στην περίοδο που διανύουμε νομίζω πως όλοι ξέρουμε ότι αυτό που αναζητούν είναι η μείωση των πόρων που διαθέτει το κράτος για την όποια παροχή κοινωνικών (δημόσιων) αγαθών (μεταξύ αυτών και της εκπαίδευσης).
Να είσαι σίγουρος @kinegiros πως όλοι όσοι εδώ μιλάμε για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας ξεκάθαρο (έτσι θέλω να πιστεύω δηλαδή) ότι ο απώτερος στόχος σε αυτή τη φάση δεν είναι η βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος αλλά, οι απολύσεις κι όποιον πάρει ο χάρος.!
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς πρέπει να πάψουμε να σκεφτόμαστε πως επιτέλους κάποτε πρέπει να ξεχωρίσει η ήρα από το σιτάρι.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182684
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 681
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 627
Σύνολο: 639

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.