0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
στα λατινικα νομιζω οτι δεν μπορεις να αποκλεισεις τιποτα αλλα το συγκεκριμενο κατα 99% ναι. το αποκλειω..και θα ρισκαρω να μην το διδαξω εκτενως( ουτε στα λατινικα ουτε στα αρχαια)....θα επιμεινω με πολλες ασκησεις στο συντακτικο για το οποιο υπαρχει θεωρια στο σχολικο βιβλιο...εχει τοσα αλλα πραγματα που μπορουν να πεσουν...αλλωστε το δειχνει και η συχνοτητα του ..μια φορα στα 10 χρονια και μαλιστα σε επαναληπτικες...καποιος πρεπει να ειχε στραβοκοιμηθει το προηγουμενο βραδυ....
Παράθεση από: rorygr στις Δεκέμβριος 23, 2009, 12:30:18 πμστα λατινικα νομιζω οτι δεν μπορεις να αποκλεισεις τιποτα αλλα το συγκεκριμενο κατα 99% ναι. το αποκλειω..και θα ρισκαρω να μην το διδαξω εκτενως( ουτε στα λατινικα ουτε στα αρχαια)....θα επιμεινω με πολλες ασκησεις στο συντακτικο για το οποιο υπαρχει θεωρια στο σχολικο βιβλιο...εχει τοσα αλλα πραγματα που μπορουν να πεσουν...αλλωστε το δειχνει και η συχνοτητα του ..μια φορα στα 10 χρονια και μαλιστα σε επαναληπτικες...καποιος πρεπει να ειχε στραβοκοιμηθει το προηγουμενο βραδυ....Εαν δουλευεις σε φροντιστηριο δεν αφηνεις τιποτε στην τυχη ουτε αντιμετωπιζεις με αυτο τον τροπο τους μαθητες σου. Στις πανελληνιες δεν υπαρχουν sos θεματα.Υπαρχουν καλα προετοιμασμενοι μαθητες .Γι'αυτο το λογο οφειλουμε να τους διδασκουμε ολα τα γραμματικα και συντακτικα φαινομενα.
Παράθεση από: Astar στις Δεκέμβριος 10, 2008, 12:06:33 μμΚαλημέρα σε όλους!μπορεί κάποιος συνάδελφος Πληροφορικός να με διαφωτίσει και να μου πεί στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, της Γ' Λυκείου Τεχνολογικής κατεύθυνσης, σε ποιό σημείο της ύλης βρίσκεστε?Ευχαριστώ πολύ, καλή δύναμη!Εγώ κάνω κάθε δομή συγχρόνως σε αλγορίθμους και προγράμματα, μια φορά και σε βάθοςΜόλις τελείωσα την δομή επανάληψης και μπήκα Πίνακες
Καλημέρα σε όλους!μπορεί κάποιος συνάδελφος Πληροφορικός να με διαφωτίσει και να μου πεί στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, της Γ' Λυκείου Τεχνολογικής κατεύθυνσης, σε ποιό σημείο της ύλης βρίσκεστε?Ευχαριστώ πολύ, καλή δύναμη!
Παράθεση από: petrosp_13 στις Δεκέμβριος 10, 2008, 12:30:30 μμΠαράθεση από: Astar στις Δεκέμβριος 10, 2008, 12:06:33 μμΚαλημέρα σε όλους!μπορεί κάποιος συνάδελφος Πληροφορικός να με διαφωτίσει και να μου πεί στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, της Γ' Λυκείου Τεχνολογικής κατεύθυνσης, σε ποιό σημείο της ύλης βρίσκεστε?Ευχαριστώ πολύ, καλή δύναμη!Εγώ κάνω κάθε δομή συγχρόνως σε αλγορίθμους και προγράμματα, μια φορά και σε βάθοςΜόλις τελείωσα την δομή επανάληψης και μπήκα ΠίνακεςΩχ , νομίζω ότι είμαι λίγο πίσω...
Παράθεση από: marianthid στις Δεκέμβριος 22, 2009, 06:25:14 μμΒ Λυκείου: Ιστορία στον Μανουήλ Α και τους Βενετούς (ήθελα να κλείσω με Σταυροφορίες τα Χριστούγεννα, αλλά με αυτά και μ'αυτά έχω μείνει πίσω...) Κείμενα: έχω κάνει Καρυωτάκη (2 ποιήματα) - Πολυδούρη -Άγρα -Ελένη από Σεφέρη και έχω βάλει 1 διαγώνισμα (όταν πήγα, είχαν κάνει 3 πεζά).Αχ, είμαι πίσω μου φαίνεται! Εμείς έχουμε κάνει Το μοιρολογι της φώκιας, το Μοσκώβ-Σελήμ, Το σπίτι του δασκάλου και τώρα είμαστε στο Η τιμή κ το χρήμα. Ξεκίνησα Νοέμβρη (τον Παπαδιαμάντη τον είχαν κάνει με άλλο καθηγητή), χάσαμε και 2 βδομάδες με καταλήψεις.... μήπως πρέπει να τρέξω λίγο; να μην τα κάνω πολύ αναλυτικά;;;..... δε βοηθάει και πολύ το επίπεδο της τάξης Τον Καρυωτάκη και την Ελένη του Σεφέρη τα έβγαλες σε 1 διδακτική ώρα;
Β Λυκείου: Ιστορία στον Μανουήλ Α και τους Βενετούς (ήθελα να κλείσω με Σταυροφορίες τα Χριστούγεννα, αλλά με αυτά και μ'αυτά έχω μείνει πίσω...) Κείμενα: έχω κάνει Καρυωτάκη (2 ποιήματα) - Πολυδούρη -Άγρα -Ελένη από Σεφέρη και έχω βάλει 1 διαγώνισμα (όταν πήγα, είχαν κάνει 3 πεζά).
Παράθεση από: anneta στις Δεκέμβριος 28, 2009, 11:14:51 πμΠαράθεση από: petrosp_13 στις Δεκέμβριος 10, 2008, 12:30:30 μμΠαράθεση από: Astar στις Δεκέμβριος 10, 2008, 12:06:33 μμΚαλημέρα σε όλους!μπορεί κάποιος συνάδελφος Πληροφορικός να με διαφωτίσει και να μου πεί στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, της Γ' Λυκείου Τεχνολογικής κατεύθυνσης, σε ποιό σημείο της ύλης βρίσκεστε?Ευχαριστώ πολύ, καλή δύναμη!Εγώ κάνω κάθε δομή συγχρόνως σε αλγορίθμους και προγράμματα, μια φορά και σε βάθοςΜόλις τελείωσα την δομή επανάληψης και μπήκα ΠίνακεςΩχ , νομίζω ότι είμαι λίγο πίσω... Πόσο πίσω; Γιατί εγώ πιστεύω οτι θα είμαι πιο πίσω από εσένα. Αρχίσαμε την ύλη 1 Δεκεμβρίου, έχουμε χάσει 2 ώρες από τότε και συνολικά έχουμε κάνει 5 ώρες μάθημα.Έχουμε βγάλει με το ζόρι το 2 κεφάλαιο.