*

Αποστολέας Θέμα: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου  (Αναγνώστηκε 21779 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #42 στις: Μάιος 26, 2009, 10:00:18 πμ »
Για να τολμούσε σε καμιά χώρα της Ε.Ε. Δ/ντής της Σχολικής μονάδας, να κάνει "του κεφαλιού" του και θα σας έλεγα εγώ...
Επεδείχθηκε μια βάρβαρη συμπεριφορά από μέρους της κυρίας αυτής, της αξίζει ο νομικός έλεγχος των ΠΑΡΑΤΥΠΩΝ πράξεων της. Και γιατί όχι (έτσι για να πρωτοτυπήσουμε και λίγο) η ΤΙΜΩΡΙΑ της!!!
Το σύνταγμα μας μιλά για καλλιέργεια της θρησκευτικής αγωγής, όπως συμβαίνει και σε όλες τις χώρες του κόσμου.
Το ΜτΘ είναι αναγκαίο, προβλεπόμενο και υποχρεωτικό σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο, γιατί κάποιοι θέλουν η Ελλάδα για πολλοστή φορά να είναι η εξαίρεση;;; (Μου θυμίζει Γ.Σ. με τα αντιδραστικά ΕΑΑΚ)
Τα χάλια της παιδείας εξηγούνται εν πολλοίς και από τους αυτοσχεδιασμούς των εκπαιδευτικών, που βγάζουν τις ιδεολογικές προκαταλήψεις τους στα παιδιά.
Δεν πρόκειται να σχολιάσω περαιτέρω θέσεις που διάβασα (οι οποίες προδίδουν μια αλλοτρίωση), από υποδουλωμένα μυαλά στην παγκοσμιοποίηση και την "αναγκαιότητα για ομογενοποίηση".

Κατά τη δική μου άποψη πάλι τα χάλια της παιδείας μπορούν πολύ εύκολα να αποδοθούν σε εκπαιδευτικούς γεμάτους ιδεοληψίες, που έχουν την ψευδαίσθηση ότι η άποψη τους ταυτίζεται με το "αυθεντικό", "το ελληνικό", "το γνήσιο", και ασεβέστατα τις απόψεις των άλλων εύκολα τις αποδίδουν στην άγνοια, ή την αλλοτρίωση! Σε εκπαιδευτικούς που αδυνατούν να προσαρμοστούν στην εξέλιξη και να σεβαστούν τη διαφορετικότητα των άλλων και φυσικά ούτε που διανοούνται το αυτονόητο, ότι η διαφορετικότητα, είτε αφορά στην προσευχή είτε στην παντελή απουσία της, έχει ακριβώς τα ίδια δικαιώματα με το "δικό τους", "το οικείο".

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:26:15 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #43 στις: Μάιος 26, 2009, 10:32:16 πμ »
Κατ αρχάς:
Το θέμα της συζήτησης είναι η δίωξη της συναδέλφου, όχι η ορθότητα της πρακτικής της πρωινής προσευχής. Το τελευταίο έχει συζητηθεί εκτενώς σε άλλο θέμα του φόρουμ.

Κατά δεύτερον:
Νομίζω ότι ο Theologius έχει δίκιο. Η πρωτοβουλία της διευθύντριας ήταν αν όχι παράνομη, σίγουρα παράτυπη. Το θέμα (για μένα) όμως είναι, ότι οι νόμοι επικυρώνονται και ακυρώνονται στην συνείδηση του λαού και μόνον. Ή αλλιώς...νόμος είναι το δίκιο του  :-X
Με άλλα λόγια το αν μία πράξη είναι στην συνείδηση του λαού νομιμοποιημένη, το ότι είναι παράνομη ή παράτυπη δε θα πρέπει να εμποδίζει τον λαό να την υποστηρίζει. Οι νόμοι και τα συντάγματα είναι για να αναθεωρούνται προς το συμφέρον των εργατών (αυτών που παράγουν τα λεφτά αυτής της ρημάδας της κοινωνίας δλδ).
Οπότε εγώ την συναδέλφισσα την υποστηρίζω, και σκασίλα μου εάν ο νόμος λέει αλλιώς.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #44 στις: Μάιος 26, 2009, 11:47:48 πμ »
Όσο και να έψαξα δεν μπόρεσα πουθενά να βρω κάποια διάταξη που να ορίζει ποια θα είναι η προσευχή που θα λέγεται το πρωί στα σχολεία. Παντού αναφέρεται ότι θα πρέπει να υπάρχει προσευχή. Άρα, το ποιηματάκι του Ρίτσου, για μένα δεν ήταν "παράνομη" πράξη. Επίσης, πάλι οδηγούμαστε στο τι είναι η προσευχή. Είναι η εκφώνηση/απαγγελιά ενός συγκεκριμένου "κειμένου"; Είναι η διαδικασία όπου ο άνθρωπος επικοινωνεί με το Θεό; Τι τελικά είναι;
Επειδή, όμως, κάποτε η εκπαίδευση (με τη μορφή και την έννοια της παιδείας) θα πρέπει να μάθει να ελίσσεται και να προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες, θεωρώ ότι η Πρωτονοτάριου, μαζί με το σύλλογο διδασκόντων (γιατί δεν τα έκανε μόνη της αλλά μετά από συλλογικές αποφάσεις), λεκανε πράξη την θεωρία της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Επειδή, όμως, σε αυτή τη χώρα, όπως συχνά διαπιστώνω, πολλοί από μας δεν θέλουμε τους "ξένους" μορφωμένους, γιατί θα αρχίσουν να "ζητάνε", προτιμούμε να μην μπορούν να παρακολουθήσουν το σχολείο, να μην μπορούν οι γονείς τους να συννενοηθούν με τους εκπαιδευτικούς και έτσι να τα παρατάνε!

Υ.Γ. Ένας γνωστός μου οικονομολόγος στην τάξη του είχε κοπέλα που δεν ήξερε Ελληνικά. Της μετέφραζε, λοιπόν, το μάθημα στα Αγγλικά. Για τον ίδιο η δουλειά ήταν τεράστια, καθώς αυτό δεν είναι εύκολο και απαιτεί πολύ μεγάλη προετοιμάσία στο σπίτι. Η κοπέλα, όμως, στο τέλος της χρονιάς, που πλέον είχε μάθει τη γλώσσα, δεν είχε κενά στο συγκεκριμένο μάθημα (σε αντίθεση με όλα τα άλλα) και έγραψε ένα αξιοπρεπέστατο 16,5. Τι θα έπρεπε να γίνει με αυτό τον ΔΑΣΚΑΛΟ (γιατί έιναι δάσκαλος με κεφαλαία); Μήπως να γίνει και σε αυτόν μήνυση γιατί δεν ακολούθησε τα εσκεμμένα;
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #45 στις: Μάιος 26, 2009, 11:57:30 πμ »
Nα μηνυθει και αυτός.....!!!!!! :P :P :P
Που οριζεται απο το συνταγμα πως η διδασκαλια γίνεται στα αγγλικα?????Δεν σκαμπαζει το κοριτσακι Ελληνικα??????????στον Καιαδα!!!!!!!τι τον έχουμε αλλωστε εξ'απ'ανεκαθεν???
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:26:15 »

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #46 στις: Μάιος 26, 2009, 12:21:51 μμ »
Όσο και να έψαξα δεν μπόρεσα πουθενά να βρω κάποια διάταξη που να ορίζει ποια θα είναι η προσευχή που θα λέγεται το πρωί στα σχολεία. Παντού αναφέρεται ότι θα πρέπει να υπάρχει προσευχή. Άρα, το ποιηματάκι του Ρίτσου, για μένα δεν ήταν "παράνομη" πράξη. Επίσης, πάλι οδηγούμαστε στο τι είναι η προσευχή. Είναι η εκφώνηση/απαγγελιά ενός συγκεκριμένου "κειμένου"; Είναι η διαδικασία όπου ο άνθρωπος επικοινωνεί με το Θεό; Τι τελικά είναι;
Επειδή, όμως, κάποτε η εκπαίδευση (με τη μορφή και την έννοια της παιδείας) θα πρέπει να μάθει να ελίσσεται και να προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες, θεωρώ ότι η Πρωτονοτάριου, μαζί με το σύλλογο διδασκόντων (γιατί δεν τα έκανε μόνη της αλλά μετά από συλλογικές αποφάσεις), λεκανε πράξη την θεωρία της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Επειδή, όμως, σε αυτή τη χώρα, όπως συχνά διαπιστώνω, πολλοί από μας δεν θέλουμε τους "ξένους" μορφωμένους, γιατί θα αρχίσουν να "ζητάνε", προτιμούμε να μην μπορούν να παρακολουθήσουν το σχολείο, να μην μπορούν οι γονείς τους να συννενοηθούν με τους εκπαιδευτικούς και έτσι να τα παρατάνε!

Υ.Γ. Ένας γνωστός μου οικονομολόγος στην τάξη του είχε κοπέλα που δεν ήξερε Ελληνικά. Της μετέφραζε, λοιπόν, το μάθημα στα Αγγλικά. Για τον ίδιο η δουλειά ήταν τεράστια, καθώς αυτό δεν είναι εύκολο και απαιτεί πολύ μεγάλη προετοιμάσία στο σπίτι. Η κοπέλα, όμως, στο τέλος της χρονιάς, που πλέον είχε μάθει τη γλώσσα, δεν είχε κενά στο συγκεκριμένο μάθημα (σε αντίθεση με όλα τα άλλα) και έγραψε ένα αξιοπρεπέστατο 16,5. Τι θα έπρεπε να γίνει με αυτό τον ΔΑΣΚΑΛΟ (γιατί έιναι δάσκαλος με κεφαλαία); Μήπως να γίνει και σε αυτόν μήνυση γιατί δεν ακολούθησε τα εσκεμμένα;
Η κοπέλα 'έπρεπε να μάθει πρώτα ελληνικά ή παράλληλα να μαθαίνει ελληνικά,εφόσον αποφάσισε να ζει στην Ελλάδα.Τα παιδιά που δε γνωρίζουν τη γλώσσα παρακολουθούν μικρότερες τάξεις από την ηλικία τους.Ο δάσκαλος δεν πρέπει να να χρησιμοποιεί άλλη γλώσσα από την επίσημη κατά τη διδασκαλία ,μόνο κατά περίσταση κ αποσπασματικά..Αυτά είναι πράγματα αδιανόητα,οι μετανάστες θα πρέπει να αγωνιστούν να ενταχτούν στην ελληνική πραγματικότητα ,όχι οι Έλληνες να γίνουμε Άγγλοι .Ας παρατήσουμε επιτέλους  τα σύνδρομα κατωτερότητος.Στη Γερμανία ο αδερφός μου που σπουδάζει κ πήγε χωρίς να ξέρει τέλεια Γερμανικά ,ούτε μια λέξη στο πρόγραμμα διδασκαλίας της Γερμανικής δε του απηυθυναν στα Αγγλικά.....
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2009, 12:23:25 μμ από green ice »

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #47 στις: Μάιος 26, 2009, 12:40:46 μμ »
Δεν πιστεύω ότι το πρόβλημα ξεκίνησε από το θέμα της προσευχής, αν και ενδεχομένως κάποιοι να ενοχλήθηκαν. Προσωπικά, δεν βρίσκω κακό αυτό που έκανε, γιατί, όπως είπα, πρόκειται για μια προσευχή που δεν προσβάλλει κανέναν, είναι σύμφωνη με το χριστιανισμό αλλά και άλλες θρησκείες και αν μη τι άλλο, προέρχεται από μεγάλο Έλληνα ποιητή. Αν το δούμε και στην ουσία του το θέμα, όταν κάποιος προσεύχεται, πρέπει υποχρεωτικά να λέει το "Πάτερ ημών";

Δεν μπορεί κανείς να παίρνει έγκριση για οτιδήποτε κάνει. Δεν μπορεί όμως να είναι και εντελώς ανεξέλεγκτος. Όταν κάνεις ιδιαίτερο μάθημα, εκπροσωπείς τον εαυτό σου. Όταν κάνεις μάθημα όμως σε δημόσιο σχολείο, εκπροσωπείς το κράτος. Κι όταν κάνεις μάθημα σε ιδιωτικό, εκπροσωπείς τον ιδιοκτήτη. Εφόσον δουλεύεις σε δημόσιο σχολείο, οφείλεις να συνεννοηθείς με το Υπουργείο, ίσως όχι για την κάθε σου κίνηση που ξεφεύγει από τα πεπατημένα (π.χ αλλαγή προσευχής), αλλά σίγουρα όταν διοργανώνεις κάτι σημαντικό, όπως είναι το παράλληλο πρόγραμμα εκπαίδευσης. Δεν καταλαβαίνω το νόημα του "κρυφού σχολειού" σε καθεστώς δημοκρατίας και ελευθερίας. Δεν ξέρω πόσο αγωνίστηκε να ενημερώσει τους υπευθύνους ή τους μη υπευθύνους για να κερδίσει στήριξη.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ιστορία αυτή πιστεύω ότι ξεκίνησε από τα βιβλία που χρησιμοποιήθηκαν. Κάποιοι κατήγγειλαν ότι προέρχονταν από το αλβανικό Υπουργείο Παιδείας και ήταν γεμάτα προπαγανδιστικά στοιχεία εναντίον της Ελλάδας. Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια. Ενδεχομένως, να βρέθηκαν κάποια εκεί και να υπήρξε παρεξήγηση. Θα σκεφθώ καλοπροαίρετα. Αλλά το θέμα δεν αλλάζει. Ποιος εγγυάται ότι τα βιβλία αυτά δεν ήταν ακατάλληλα ως προς κάποιο άλλο θέμα ή ότι κάποιος άλλος εκπαιδευτικός που θα αυτοσχεδιάσει σε κάποιο άλλο σχολείο δεν θα διαλέξει ακατάλληλα βιβλία; Τα βιβλία του Οργανισμού αξιολογούνται όχι μόνο από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, αλλά και αργότερα από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, τους υπόλοιπους πολίτες (βλ. το θέμα που προέκυψε με το βιβλίο Ιστορίας). Όταν έχουμε βιβλία που κινούνται μόνο στο στενό κύκλο του εν λόγω σχολείου, ουσιαστικά εν κρυπτώ, πώς μπορούμε να ξέρουμε τι περιέχουν; Δεν δημιουργούνται έτσι υποψίες και παρεξηγήσεις που θέτουν εν αμφιβόλω το όλο πρόγραμμα;

Να υποστηριχθεί η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός για τη θαυμάσια πρωτοβουλία της να βοηθήσει τα παιδιά να ενταχθούν ομαλότερα στην κοινωνία. Θα ήταν άδικο να σταθούμε μόνο στο παράτυπο του πράγματος. Συμφωνώ και επαυξάνω. Δεν πρέπει όμως να μάθει να τηρεί και κάποιες διαδικασίες; Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που πήραν λ.χ την πρωτοβουλία να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας χωρίς χρηματοδότηση από το κράτος. Ενημέρωσαν όμως για την πρωτοβουλία.

Και για να φύγω, από τη συγκεκριμένη περίπτωση. Λέτε ότι δεν πρέπει να βλέπουμε το γράμμα του νόμου, αλλά την ουσία του. Σύμφωνοι. Ποιος μας εγγυάται όμως ότι αυτός που παραβιάζει εν κρυπτώ το γράμμα του νόμου έχει πάντα καλές προθέσεις ή ότι οι αγαθές του προθέσεις υλοποιούνται πάντα με τον καλύτερο τρόπο;  Ποιος εγγυάται με λίγα λόγια ότι η αυθαιρεσία του καθενός θα είναι πάντα για το καλό;

Και Hapiness, επίτρεψέ μου να διαφωνήσω με την άποψη ότι νόμος είναι ή πρέπει να είναι το δίκαιο του εργάτη. Νόμος πρέπει να είναι το δίκαιο όλων των πολιτών, γιατί όλοι ανεξαιρέτως συμβάλλουν στην ανάπτυξη του τόπου. Αν οι πολίτες κρίνουν ότι ένας νόμος είναι άδικος βεβαίως έχουν το δικαίωμα και την υποχρέωση να πιέσουν να αλλάξει. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι κάθε φορά θα εφαρμόζουν τους νόμους κατά το δοκούν. Αυτό δεν είναι εύνομη πολιτεία, είναι ασυδοσία. Αν ο καθένας λέει "σκασίλα μου", τότε θα γίνουμε ζούγκλα και ο ένας θα καταπατά δικαιώματα του άλλου.

Επομένως, θεωρώ ότι οι εκπαιδευτικοί θα έπρεπε να στηρίξουν την πρωτοβουλία της κ. Πρωτονοταρίου. Να πιέσουν να υπάρξουν κι άλλα τέτοια προγράμματα. Όχι όμως να στηρίξουν τον ατελείωτο αυτοσχεδιασμό και την αυθαιρεσία του καθενός.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2009, 12:43:02 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #48 στις: Μάιος 26, 2009, 01:01:04 μμ »
+++++++++++++++++++++++++Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Έτσι είναι.

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #49 στις: Μάιος 26, 2009, 01:20:47 μμ »
ΟΛΜΕ: Για την ποινική δίωξη της Στέλλας Πρωτονοταρίου, πρώην διευθύντριας του 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών

http://olme-attik.att.sch.gr/files/annolme/132.pdf
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #50 στις: Μάιος 26, 2009, 01:33:51 μμ »
emmaki θα συμφωνήσω μαζί σου και ιδιαίτερα στο ότι τα προγράμματα αποτελούσαν απόφαση συλλόγου και όχι αυθαιρεσία της διευθύντριας.

greenice στη Γερμανία υπάρχει ολόκληρο πρόγραμμα διδασκαλίας της μητρικής γλώσσας (ελληνικά και τουρκικά στα σίγουρα έχει διδάξει φίλη μου με το πρόγραμμα Λεονάρντο του ΙΚΥ) και δεν πιστεύω ότι οι μετανάστες πρέπει σε μια αναπτυγμένη χώρα να αγωνίζονται για τα αυτονόητα, πρέπει να τους τα παρέχει η χώρα υποδοχής. Εδώ δεν υπάρχουν κάν τάξεις υποδοχής ειδικά στις μικρές βαθμίδες που το πρόβλημα είναι εντονότερο. Αρκετή είναι η ντροπή με τα παιδιά φαντάσματα της δεύτερης γενιάς μεταναστών.

apri τα αναλυτικά προγράμματα και η διδασκαλία της Τουρικικής (άκουσον άκουσον) στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης γίνεται με τα βιβλία της Τουρκίας, λες και είναι Τούρκοι οι άνθρωποι αυτοί, με τις ευλογίες τους ελληνικού κράτους. Επιπλέον η αγαστή συνεργασία σχολείων και υπουργείου είναι αστικό μύθος. Πολλές φορές χρειάζεται να παλέψουμε ακόμη και για τα πιο απλά πράγματα.

Πραγματικά σε όλα τα συνέδρια και τις ημερίδες της διαπολιτισμικής το σχολείο αυτό παρουσιάζεται ως πρότυπο εφαρμογής της διαπολιτισμικής πρακτικής.
Προσπαθώ να καταλάβω ποιο νόμο συγκεκριμένα παραβίασε το σχολείο και άκρη δεν βγάζω. Διαφωτίστε με παρακαλώ.

Και κάτι ακόμη το συγκρότημα της Γκράβας το έχετε δει ποτέ; Μιλάμε για χιλιάδες παιδιά σε ένα χώρο φυλακών. Η χαρά του σχολικού εκφοβισμού και της παιδικής και νεανικής παραβατικότητας. Γιατί όταν οι εκπαιδευτικοί ξεφεύγουν από τα καθημερινά και παίρνουν την ευθύνη για τη βελτίωση της ποιότητα της εκπαίδευσης και της ζωής στην κοινότητά τους είναι κατακριτέοι;

Τι λέγαμε στο περιστατικό του ΟΑΕΔ; Από πουθενά δεν πιανόμαστε.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #51 στις: Μάιος 26, 2009, 02:03:09 μμ »
στη τελικη δεν μας λειπει η εκπ/ση, η παιδεια μας λειπει. γιατι ο σεβασμος στον συνανθρωπο δεν υπαρχει, δεν το εχουμε .........και θελουμε να λεγομαστε "πολιτισμενοι'"
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος green ice

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 334
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #52 στις: Μάιος 26, 2009, 02:53:01 μμ »
emmaki θα συμφωνήσω μαζί σου και ιδιαίτερα στο ότι τα προγράμματα αποτελούσαν απόφαση συλλόγου και όχι αυθαιρεσία της διευθύντριας.

greenice στη Γερμανία υπάρχει ολόκληρο πρόγραμμα διδασκαλίας της μητρικής γλώσσας (ελληνικά και τουρκικά στα σίγουρα έχει διδάξει φίλη μου με το πρόγραμμα Λεονάρντο του ΙΚΥ) και δεν πιστεύω ότι οι μετανάστες πρέπει σε μια αναπτυγμένη χώρα να αγωνίζονται για τα αυτονόητα, πρέπει να τους τα παρέχει η χώρα υποδοχής. Εδώ δεν υπάρχουν κάν τάξεις υποδοχής ειδικά στις μικρές βαθμίδες που το πρόβλημα είναι εντονότερο. Αρκετή είναι η ντροπή με τα παιδιά φαντάσματα της δεύτερης γενιάς μεταναστών.

apri τα αναλυτικά προγράμματα και η διδασκαλία της Τουρικικής (άκουσον άκουσον) στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης γίνεται με τα βιβλία της Τουρκίας, λες και είναι Τούρκοι οι άνθρωποι αυτοί, με τις ευλογίες τους ελληνικού κράτους. Επιπλέον η αγαστή συνεργασία σχολείων και υπουργείου είναι αστικό μύθος. Πολλές φορές χρειάζεται να παλέψουμε ακόμη και για τα πιο απλά πράγματα.

Πραγματικά σε όλα τα συνέδρια και τις ημερίδες της διαπολιτισμικής το σχολείο αυτό παρουσιάζεται ως πρότυπο εφαρμογής της διαπολιτισμικής πρακτικής.
Προσπαθώ να καταλάβω ποιο νόμο συγκεκριμένα παραβίασε το σχολείο και άκρη δεν βγάζω. Διαφωτίστε με παρακαλώ.

Και κάτι ακόμη το συγκρότημα της Γκράβας το έχετε δει ποτέ; Μιλάμε για χιλιάδες παιδιά σε ένα χώρο φυλακών. Η χαρά του σχολικού εκφοβισμού και της παιδικής και νεανικής παραβατικότητας. Γιατί όταν οι εκπαιδευτικοί ξεφεύγουν από τα καθημερινά και παίρνουν την ευθύνη για τη βελτίωση της ποιότητα της εκπαίδευσης και της ζωής στην κοινότητά τους είναι κατακριτέοι;

Τι λέγαμε στο περιστατικό του ΟΑΕΔ; Από πουθενά δεν πιανόμαστε.
  Τι σχέση έχει αυτό που γράφω για τη Γερμανία με αυτό που μου γράφεις.Σου αρέσει απλά η κόντρα?Αυτό ειναι το ζητούμενο?Είπα εγώ ότι δεν πρέπει να υπάρχουν τάξεις υποδοχής κ να μη διδάσκονται τη γλώσσα τους?Είπα να τους το απαγορεύσουμε?Στις κανονικές όμως ταξεις τα παιδιά πρέπει να μιλούν κ να επικοινωνούν στην επίσημη γλώσσα του κράτους.Να πιεστούν να την μάθουν.Σε παράλληλες τάξεις θα είναι ,σε φροντιστήρια θα είναι,πάντως πρέπει να τη μάθουν.Αν συνεχίσουν να ζουν στην Ελλάδα,θα δεχτούν χωρίς να μιλούν τη γλώσσα κ χωρίς να έχουν προσαρμοστεί στην ελληνική πραγματικότητα ρατσιστικές επιθέσεις κ θα απομονωθούν.Αυτό θέλουμε λοιπόν εμείς οι προοδευτικοί εκπαιδευτικοί??Ελέος πια,μην παίρνουμε αφορμή το κάθε θέμα εδώ ,για  να δείξουμε  απλά πόσο μπροστά νομίζουμε ότι είμαστε κ ξεχνάμε τα βασικά.Ναι στην πρόοδο της ουσίας,όχι στη δήθεν πρόοδο.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #53 στις: Μάιος 26, 2009, 03:11:18 μμ »
apri τα αναλυτικά προγράμματα και η διδασκαλία της Τουρικικής (άκουσον άκουσον) στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης γίνεται με τα βιβλία της Τουρκίας, λες και είναι Τούρκοι οι άνθρωποι αυτοί, με τις ευλογίες τους ελληνικού κράτους. Επιπλέον η αγαστή συνεργασία σχολείων και υπουργείου είναι αστικό μύθος. Πολλές φορές χρειάζεται να παλέψουμε ακόμη και για τα πιο απλά πράγματα.

Συμφωνώ απολύτως. Και το χειρότερο είναι ότι τα βιβλία αυτά χρησιμοποιούνται ακόμα και στους Πομάκους και στους Ρομά, που έχουν άλλη μητρική γλώσσα. Δεν έχω δει όμως κανένα συλλογικό όργανο των εκπαιδευτικών να διαμαρτύρεται γι' αυτό, ενώ θα έπρεπε. Μακάρι η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ να ξυπνήσουν κάποτε και γι' αυτήν την περίπτωση.
 
Εγώ δεν υποστηρίζω ότι το Υπουργείο λειτουργεί ιδανικά. Υποστηρίζω ότι πρέπει να υπάρχει απόλυτη διαφάνεια σε ό,τι γίνεται, ώστε αν υπάρχουν παρατράγουδα, όπως αυτά που αναφέρεις στη Θράκη, να υπάρχει η δυνατότητα αντίδρασης και διόρθωσης της κατάστασης.

Επίσης, δεν θεωρώ ότι υπάρχει αγαστή συνεργασία σχολείου και Υπουργείου, όπως δεν πιστεύω ότι όλοι οι νόμοι είναι δίκαιοι. Γι' αυτό και αντιδρούμε και παλεύουμε για το καλύτερο. Δεν γυρνάμε την πλάτη και κάνουμε ό,τι θέλουμε. Ο σύλλογος είναι ένα όργανο. Η απόφαση του μπορεί να καλύπτει την αλλαγή στην προσευχή, αλλά δεν πιστεύω ότι αρκεί για να πραγματοποιείς παράλληλο πρόγραμμα διδασκαλίας. Αν οι δραστηριότητες είχαν ενταχθεί σε κάποιο πρόγραμμα του Υπουργείου, όπως λέει η ΟΛΜΕ, τότε το πράγμα αλλάζει. Σ' αυτήν την περίπτωση όμως δεν καταλαβαίνω γιατί την κατηγορούν ότι χρησιμοποίησε το χώρο του σχολείου, αφού τα μαθήματα ήταν εγκεκριμένα από το 2002.

Εν πάση περιπτώσει, εφόσον οι προσπάθειες της συγκεκριμένου εκπαιδευτικού είχαν θετικά αποτελέσματα και βραβεύσεις κλπ, έπρεπε να βγει σε δημόσιο βήμα και να θέσει το θέμα ευρύτερα. Ίσως έτσι να δημιουργούσε τις προϋποθέσεις να γίνουν αντίστοιχα προγράμματα και σε άλλα σχολεία και το κυριότερο, δεν θα έδινε λαβές για παρεξηγήσεις.

Δεν ξέρω αλλά έχω την αίσθηση ότι σ' αυτήν την ιστορία έχουν ειπωθεί μισές αλήθειες από όλους τους εμπλεκομένους.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #54 στις: Μάιος 26, 2009, 03:31:54 μμ »

  Τι σχέση έχει αυτό που γράφω για τη Γερμανία με αυτό που μου γράφεις.Σου αρέσει απλά η κόντρα?Αυτό ειναι το ζητούμενο?Είπα εγώ ότι δεν πρέπει να υπάρχουν τάξεις υποδοχής κ να μη διδάσκονται τη γλώσσα τους?Είπα να τους το απαγορεύσουμε?......
Δεν είπες κάτι τέτοιο, αλλά δεν υπάρχουν και "η φύση απεχθάνεται το κενό" κατά τη γνωστή λατινική ρήση.  ;)

Πάντως, όλες σχεδόν οι απόψεις που γράφτηκαν είναι σωστές γιατί είναι τεκμηριωμένες.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Ποινικη διωξη της Στελλας Πρωτονοταριου
« Απάντηση #55 στις: Μάιος 26, 2009, 03:40:26 μμ »
Greenice, συμφωνώ ότι όταν πηγαίνεις σε μία χώρα και αποφασίζεις να μείνεις εκεί πρέπει να μάθεις τη γλώσσα. Πώς όμως θα γίνει αυτό; Όταν στο σχολείο δεν υπάρχουν αντίστοιχα προγράμματα; Όταν πηγαίνει το παιδί στο σχολέιο και τοποθετείται ηλικιακά; Το συγκεκριμένο παιδί τοποθετήθηκε στην Α λυκείου και δεν ήξερε ούτε το όνομα της να πει!!!! Τι έπρεπε δηλασή να γίνει; Να αφεθεί στη μοίρα του; Ο συνάδελφος προσπάθησε να την εντάξει στη μαθησιακή διαδικασία και στο περιβάλλον της τάξης. Και τα κατάφερε! Όπως είπα στις εξετάσεις, και αφού είχε μάθει πλέον ελληνικά, κατάφερε να γράψει έναν πολύ καλό βαθμό, ο οποίος πιστεύω ότι σε πολύ μεγάλο μέρος οφείλεται στο γεγονός ότι δεν υπήρχαν μαθησιακά κενα, αλλά η μάθηση ήταν σταδιακή και με κάποια σειρά, σε αντίθεση από τα άλλα μαθήματα, όπου δεν είχε βοήθεια γλωσσική με αποτέλεσμα να έχει κενά και στο τέλος να πάει κυριολεκτικά άπατη!
Το ξαναλέω, ας δούμε λίγο πέρα από τη μύτη μας. Ας δούμε τους μαθητές και το δικό τους συμφέρον ακόμα και αν συτό συνεπάγεται "θυσίες" από την πλευρά του εκπαιδευτικού, ο οποίος, ας μην ξεχνάμε, ότι πρώτα απ' όλα είναι ΔΑΣΚΑΛΟΣ και πρέπει να νοιάζεται για το παιδί ως σύνολο, όχι για να βγάλει όσο πιο άνετα για τον ίδιο την ύλη (προσοχή! δεν λέω να μην ασχοληθεί με το βιβλίο ή την προκαθορισμένη ύλη. Αυτό σηκώνει πάρα πολύ συζήτηση και άλλαγές σε θεσμικές βάσεις)!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 296
Σύνολο: 311

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.