0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για να τολμούσε σε καμιά χώρα της Ε.Ε. Δ/ντής της Σχολικής μονάδας, να κάνει "του κεφαλιού" του και θα σας έλεγα εγώ...Επεδείχθηκε μια βάρβαρη συμπεριφορά από μέρους της κυρίας αυτής, της αξίζει ο νομικός έλεγχος των ΠΑΡΑΤΥΠΩΝ πράξεων της. Και γιατί όχι (έτσι για να πρωτοτυπήσουμε και λίγο) η ΤΙΜΩΡΙΑ της!!!Το σύνταγμα μας μιλά για καλλιέργεια της θρησκευτικής αγωγής, όπως συμβαίνει και σε όλες τις χώρες του κόσμου. Το ΜτΘ είναι αναγκαίο, προβλεπόμενο και υποχρεωτικό σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο, γιατί κάποιοι θέλουν η Ελλάδα για πολλοστή φορά να είναι η εξαίρεση;;; (Μου θυμίζει Γ.Σ. με τα αντιδραστικά ΕΑΑΚ)Τα χάλια της παιδείας εξηγούνται εν πολλοίς και από τους αυτοσχεδιασμούς των εκπαιδευτικών, που βγάζουν τις ιδεολογικές προκαταλήψεις τους στα παιδιά.Δεν πρόκειται να σχολιάσω περαιτέρω θέσεις που διάβασα (οι οποίες προδίδουν μια αλλοτρίωση), από υποδουλωμένα μυαλά στην παγκοσμιοποίηση και την "αναγκαιότητα για ομογενοποίηση".
Όσο και να έψαξα δεν μπόρεσα πουθενά να βρω κάποια διάταξη που να ορίζει ποια θα είναι η προσευχή που θα λέγεται το πρωί στα σχολεία. Παντού αναφέρεται ότι θα πρέπει να υπάρχει προσευχή. Άρα, το ποιηματάκι του Ρίτσου, για μένα δεν ήταν "παράνομη" πράξη. Επίσης, πάλι οδηγούμαστε στο τι είναι η προσευχή. Είναι η εκφώνηση/απαγγελιά ενός συγκεκριμένου "κειμένου"; Είναι η διαδικασία όπου ο άνθρωπος επικοινωνεί με το Θεό; Τι τελικά είναι;Επειδή, όμως, κάποτε η εκπαίδευση (με τη μορφή και την έννοια της παιδείας) θα πρέπει να μάθει να ελίσσεται και να προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες, θεωρώ ότι η Πρωτονοτάριου, μαζί με το σύλλογο διδασκόντων (γιατί δεν τα έκανε μόνη της αλλά μετά από συλλογικές αποφάσεις), λεκανε πράξη την θεωρία της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Επειδή, όμως, σε αυτή τη χώρα, όπως συχνά διαπιστώνω, πολλοί από μας δεν θέλουμε τους "ξένους" μορφωμένους, γιατί θα αρχίσουν να "ζητάνε", προτιμούμε να μην μπορούν να παρακολουθήσουν το σχολείο, να μην μπορούν οι γονείς τους να συννενοηθούν με τους εκπαιδευτικούς και έτσι να τα παρατάνε!Υ.Γ. Ένας γνωστός μου οικονομολόγος στην τάξη του είχε κοπέλα που δεν ήξερε Ελληνικά. Της μετέφραζε, λοιπόν, το μάθημα στα Αγγλικά. Για τον ίδιο η δουλειά ήταν τεράστια, καθώς αυτό δεν είναι εύκολο και απαιτεί πολύ μεγάλη προετοιμάσία στο σπίτι. Η κοπέλα, όμως, στο τέλος της χρονιάς, που πλέον είχε μάθει τη γλώσσα, δεν είχε κενά στο συγκεκριμένο μάθημα (σε αντίθεση με όλα τα άλλα) και έγραψε ένα αξιοπρεπέστατο 16,5. Τι θα έπρεπε να γίνει με αυτό τον ΔΑΣΚΑΛΟ (γιατί έιναι δάσκαλος με κεφαλαία); Μήπως να γίνει και σε αυτόν μήνυση γιατί δεν ακολούθησε τα εσκεμμένα;
emmaki θα συμφωνήσω μαζί σου και ιδιαίτερα στο ότι τα προγράμματα αποτελούσαν απόφαση συλλόγου και όχι αυθαιρεσία της διευθύντριας.greenice στη Γερμανία υπάρχει ολόκληρο πρόγραμμα διδασκαλίας της μητρικής γλώσσας (ελληνικά και τουρκικά στα σίγουρα έχει διδάξει φίλη μου με το πρόγραμμα Λεονάρντο του ΙΚΥ) και δεν πιστεύω ότι οι μετανάστες πρέπει σε μια αναπτυγμένη χώρα να αγωνίζονται για τα αυτονόητα, πρέπει να τους τα παρέχει η χώρα υποδοχής. Εδώ δεν υπάρχουν κάν τάξεις υποδοχής ειδικά στις μικρές βαθμίδες που το πρόβλημα είναι εντονότερο. Αρκετή είναι η ντροπή με τα παιδιά φαντάσματα της δεύτερης γενιάς μεταναστών.apri τα αναλυτικά προγράμματα και η διδασκαλία της Τουρικικής (άκουσον άκουσον) στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης γίνεται με τα βιβλία της Τουρκίας, λες και είναι Τούρκοι οι άνθρωποι αυτοί, με τις ευλογίες τους ελληνικού κράτους. Επιπλέον η αγαστή συνεργασία σχολείων και υπουργείου είναι αστικό μύθος. Πολλές φορές χρειάζεται να παλέψουμε ακόμη και για τα πιο απλά πράγματα.Πραγματικά σε όλα τα συνέδρια και τις ημερίδες της διαπολιτισμικής το σχολείο αυτό παρουσιάζεται ως πρότυπο εφαρμογής της διαπολιτισμικής πρακτικής.Προσπαθώ να καταλάβω ποιο νόμο συγκεκριμένα παραβίασε το σχολείο και άκρη δεν βγάζω. Διαφωτίστε με παρακαλώ.Και κάτι ακόμη το συγκρότημα της Γκράβας το έχετε δει ποτέ; Μιλάμε για χιλιάδες παιδιά σε ένα χώρο φυλακών. Η χαρά του σχολικού εκφοβισμού και της παιδικής και νεανικής παραβατικότητας. Γιατί όταν οι εκπαιδευτικοί ξεφεύγουν από τα καθημερινά και παίρνουν την ευθύνη για τη βελτίωση της ποιότητα της εκπαίδευσης και της ζωής στην κοινότητά τους είναι κατακριτέοι; Τι λέγαμε στο περιστατικό του ΟΑΕΔ; Από πουθενά δεν πιανόμαστε.
apri τα αναλυτικά προγράμματα και η διδασκαλία της Τουρικικής (άκουσον άκουσον) στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης γίνεται με τα βιβλία της Τουρκίας, λες και είναι Τούρκοι οι άνθρωποι αυτοί, με τις ευλογίες τους ελληνικού κράτους. Επιπλέον η αγαστή συνεργασία σχολείων και υπουργείου είναι αστικό μύθος. Πολλές φορές χρειάζεται να παλέψουμε ακόμη και για τα πιο απλά πράγματα.
Τι σχέση έχει αυτό που γράφω για τη Γερμανία με αυτό που μου γράφεις.Σου αρέσει απλά η κόντρα?Αυτό ειναι το ζητούμενο?Είπα εγώ ότι δεν πρέπει να υπάρχουν τάξεις υποδοχής κ να μη διδάσκονται τη γλώσσα τους?Είπα να τους το απαγορεύσουμε?......