0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συμφωνώ. Το Erasmus έχει δουλειά για προετοιμασία, αλλά είναι το μόνο που αξίζει για πολυήμερη. Όταν, όμως, μου είχε ζητηθεί πριν από μερικά χρόνια να αναλάβω ένα Erasmus, περίμεναν να κάνω εγώ όλη τη διαδικασία εγώ με αιτήσεις κλπ (...έλα τώρα, ...εσύ που ξέρεις, ...που έχεις ξαναπάει...) ζητώντας να πάνε εκδρομή άλλοι...8 συνάδελφοι . Δηλαδή, να βγάλω εγώ το φίδι από την τρύπα. Φυσικά, όταν αρνήθηκα, κανείς δεν το ανέλαβε και ναυάγησε...
Θα προσθέσω και μια άλλη παράμετρο. Πολλές εκδρομές στο εξωτερικό γίνονται στο πλαίσιο erasmus, τα οποία μοριοδοτούν τους εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο της αξιολόγησης. Έχω δει αρκετές φορές να καλοπιάνουν τα παιδιά με το δέλεαρ του ταξιδιού στο εξωτερικό, όλα αυτά για να εξασφαλίσουμε δωρεάν ταξίδια και εξτρα μοριοδοτήσεις....
Ώρα είναι να ακούσουμε ότι είναι και... αποπλάνηση ανηλίκου το Erasmus. Πειράζει δηλαδή να αξιοποιήσουν την ευκαιρία τα παιδιά, κι "ας ποτιστεί κι η γλάστρα μαζί με το βασιλικό"; Άλλωστε, καθώς το Erasmus προϋποθέτει αμοιβαιότητα (ανταλλαγή φιλοξενίας), αν οι γονείς δεν μπορούν για οποιονδήποτε λόγο να την παράσχουν στο παιδί που θα έρθει από το εξωτερικό, μπορούν κάλλιστα να μη δηλώσουν συμμετοχή του δικού τους παιδιού στο πρόγραμμα. (Προσωπικά ξέρω κάποιους που το έχουν κάνει και άλλους που θα το κάνουν, ακριβώς για αυτόν το λόγο.)...
επειδη βλεπω οτι χρησιμοποιειται με μεγαλη ευκολια η εκφραση "αποπλανηση ανηλικου" ....https://www.esos.gr/arthra/87683/mathitis-katiggeile-biasmo-se-sholiki-ekdromi-oi-treis-anilikoi-syllifthentes
Ένα παράδειγμα επίσης του τι μπορεί να συμβεί σε μια "αθώα" εκδρομή (και δεν μπορεί να το προλάβει εκπαιδευτικός βέβαια, είναι αδύνατο)
Πολλά μπορούν να συμβούν, και όχι μόνο στις εκδρομές, αλλά και εντός σχολικών χώρων (π.χ. σε τουαλέτες). Δεν είναι η πρώτη φορά που τέτοιες ειδήσεις βγαίνουν στη φόρα. Δεν αποτελούν όμως, κατά τη γνώμη μου, παράγοντα σκεπτικισμού ως προς την αναγκαιότητα των εκδρομών, παρά μόνο ως προς τον τρόπο οργάνωσής τους. Το να πούμε ότι πρέπει να καταργήσουμε τις εκδρομές εξαιτίας τέτοιων συμβάντων, είναι σα να αποδεχόμαστε τη "λογική" κάποιων που λέει "μαζέψτε τις κόρες σας" αντί για "εκπαιδεύστε τους γιους σας". Καταλαβαίνετε, φαντάζομαι, τι εννοώ.
Ισοπέδωση και απολυτότητα μήπως; Η εκδρομή παίρνει το χαρακτήρα που της δίνεις. Ξεκαθαρίζεις από την αρχή στα παιδιά ότι είναι καθαρά εκπαιδευτική και, αν ενδιαφέρονται, συμμετέχουν.
Αν κοπεί το τζάμπα, όπως υποτιμητικά το αποκαλείτε, πιστέψτε με ότι τότε είναι που σίγουρα θα αρχίσουν ή/και θα ενταθούν τα αλισβερίσια κάτω απ' το τραπέζι με τους πράκτορες.
Η πιο σωστή άποψη που έχει γραφτεί για το θέμα.Επίσης, ορθότατον το προφανές. Εύγε.Καλοί συνάδελφοι, μην περιμένετε από κόρακα να βγάλει φωνή αηδονιού.Τουτέστιν, αν ο σύλλογος είναι εξαίρετοι άνθρωποι και τα παιδιά διαμάντια (προσοχή, όχι απαραίτητα "καλοί μαθητές") τότε η εκδρομή θα έχει το χαρακτήρα που της πρέπει.Ειδάλλως, ότι μέτρα και να παρθούν, π.χ. οι περιορισμοί, καταργήσεις εκδρομών, θα πάνε στράφι. Σύλλογος και μαθητές θα παραμείνουν στην...ασωτία.
Εγώ θέλω να μάθω τι ακριβώς παιδαγωγικό περιεχόμενο έχει η διανυκτέρευση μαθητών σε ξενοδοχείο.