*

Αποστολέας Θέμα: Σχολικές Εκδρομές  (Αναγνώστηκε 71777 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 657
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Σχολικές Εκδρομές
« Απάντηση #294 στις: Μαρτίου 16, 2025, 06:36:11 pm »
αν όλοι θέλουν διακαως να πάνε κάπου, ας κανονίσει κ το κάθε σχολείο να μοιράσει όλη τη Γ τάξη σε 2-3 διαφορετικές εκδρομές, συνδεδεμένες με συγκεκριμένο σκοπό για συγκεκριμένη ομάδα παιδιών, με 1 διανυκτέρευση, 2 το πολύ,

Ποια Γ´; Εκεί έχετε μείνει; Μπορώ να σας δείξω σε ένα μόνο σχολείο, φετινές εκδρομές, με 3 διανυκτερεύσεις, η μία αμιγώς στο εξωτερικό και η άλλη με συνδυασμό εσωτερικού-εξωτερικού, και κυρίως με διαταξική συμμετοχή, δηλαδή ΚΑΙ από την Α’ τάξη…

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σχολικές Εκδρομές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:19:45 »

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3512
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Σχολικές Εκδρομές
« Απάντηση #295 στις: Μαρτίου 16, 2025, 07:24:19 pm »
Αν οι δράσεις τρώνε χρόνο απ' το μάθημα τότε πολύ κακώς γίνονται. Αν γίνονται μετά τη λήξη του ωραρίου τότε ok.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σχολικές Εκδρομές
« Απάντηση #296 στις: Μαρτίου 16, 2025, 07:52:42 pm »
Αν οι δράσεις τρώνε χρόνο απ' το μάθημα τότε πολύ κακώς γίνονται. Αν γίνονται μετά τη λήξη του ωραρίου τότε ok.

Δηλαδή θεωρείς ότι μια συνάντηση με έναν συγγραφέα ή μια επίσκεψη στη βιβλιοθήκη για πρόγραμμα φιλαναγνωσίας, είναι επιβλαβής για τη διδασκαλία της νεοελληνικής λογοτεχνίας επειδή τα παιδιά θα χάσουν 2 διδακτικές ώρες στις οποίες δεν θα «διδαχτούν» κάποιο κείμενο; ή θα χάσουν τα παιδιά κάτι αν μια μέρα χαθεί η ώρα των μαθηματικών επειδή την ώρα εκείνη έκαναν μια δράση για τα ΑμεΑ; Πόσες ώρες τον χρόνο ανά μάθημα χάνονται λόγω κάποιας δρασης; Ποσο πιθανό είναι στο ίδιο τμήμα στο ίδιο μάθημα να χαθεί λόγω δράσης πάνω από μια, άντε δυο ώρες τον χρόνο; Μόνο αν το σχολείο έχει πολύ κακό προγραμματισμό.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σχολικές Εκδρομές
« Απάντηση #297 στις: Μαρτίου 16, 2025, 10:32:59 pm »
Ποια Γ´; Εκεί έχετε μείνει; Μπορώ να σας δείξω σε ένα μόνο σχολείο, φετινές εκδρομές, με 3 διανυκτερεύσεις, η μία αμιγώς στο εξωτερικό και η άλλη με συνδυασμό εσωτερικού-εξωτερικού, και κυρίως με διαταξική συμμετοχή, δηλαδή ΚΑΙ από την Α’ τάξη…

Η διαταξική συμμετοχή δεν είναι απαραίτητα κακή ιδέα. Είναι ένας τρόπος για να σπάσεις και την κακή συνήθεια ότι η Γ τάξη σύσσωμη δικαιούται μια εκδρομή μόνο και μόνο επειδή φοιτά στο σχολείο. Αν εχεις έναν όμιλο ή ένα μαθητικό συνέδριο με ταλαντούχα ή έστω πρόθυμα παιδιά όλων των τάξεων, γιατί να μην πάνε μια εκδρομή; Έχουν κάνει κάτι παραοανω από τους συμμαθητές τους, και αυτοί και ο εκπαιδευτικός που τους συντονίζει, η εκδρομή είναι μια επιβράβευση κι επειδή είναι κάτι έξτρα, δεν δημιουργεί αυτονοήτως και απαιτήσεις. Απλα θέλει προσοχή γιατί μπορεί γονείς να μην αφήσουν παιδιά της Α τάξης και να νιώσουν άσχημα. Επίσης καλό είναι να προηγούνται παιδιά της Γ, όχι επειδή είναι Γ, αλλά επειδή φεύγουν από το σχολείο και δεν θα έχουν άλλη ευκαιρία, αν είναι μια πολύ ιδιαίτερη εκδρομή (ένας διαγωνισμός, ένα συνέδριο στο εξωτερικό, το CERN κλπ).

Εγω στις πολυήμερες (ασχέτως τάξης) δυο βασικά ζητήματα βλέπω: το ένα είναι η μαζικότητα. Μια μεγάλη ομάδα μαθητών στην οποία συμπεριλαμβάνεται κάθε καρυδιάς καρύδι, είναι άμεσος κίνδυνος. Οι μικρές ομαδεσ με διαλογή μαθητών μέσω κάποιας διαφανούς διαδικασίας ή μέσω κάποιας δραστηριπτητας, είναι μια πολύ καλή εναλλακτική. Το άλλο είναι ο εκφυλισμός του εκπαιδευτικού χαρακτήρα και με αυτό εννοώ την κάθε τυποποιημένη εκδρομή που είναι φασόν, είτε πάει σχολείο είτε πρακτορείο είτε το ΚΑΠΗ της γειτονιάς. Αυτό το πάμε όλοι μπούγιο στα βασικά αξιοθέατα και μουσεία όπου παρακαλάμε να περάσει η ώρα να τελειώσει η ξενάγηση, δεν είναι εκπαιδευτική δραστηριότητα. Είναι ταξίδι αναψυχής με αλλοθι τα μνημεία. Εκπαιδευτική επίσκεψη σημαίνει συγκεκριμένος σκοπός, εστιασμένος σε κάτι συγκεκριμένο και συναφές με τον σκοπό του πλαισίου στο οποίο διοργανώνεται η μετακίνηση, και ει δυνατόν επιλογή δραστηριοτήτων που εμπλακούν τους μαθητες (ΚΕΠΕΑ, μουσειοπαιδαγωγικο πρόγραμμα, βιωματικές δράσεις). Εννοειται χωρίς εμπορικα κέντρα και χωρίς νυχτερινές εξόδους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Σχολικές Εκδρομές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:19:45 »

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 657
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Σχολικές Εκδρομές
« Απάντηση #298 στις: Μαρτίου 16, 2025, 10:45:18 pm »
Εκπαιδευτική επίσκεψη σημαίνει συγκεκριμένος σκοπός, εστιασμένος σε κάτι συγκεκριμένο και συναφές με τον σκοπό του πλαισίου στο οποίο διοργανώνεται η μετακίνηση, και ει δυνατόν επιλογή δραστηριοτήτων που εμπλακούν τους μαθητες (ΚΕΠΕΑ, μουσειοπαιδαγωγικο πρόγραμμα, βιωματικές δράσεις).

Για τη «μικτή» εκδρομή (εσωτερικό και εξωτερικό, σε όμορη χώρα), για την οποία είμαι σε θέση να γνωρίζω, πράγματι τέτοιο χαρακτήρα έχει. Νομίζω επίσης ότι και η αμιγώς εξωτερικού, επίσης τέτοιο χαρακτήρα είχε, δηλαδή με συγκεκριμένες στοχεύσεις που προέκυπταν από το πρόγραμμα το οποίο είχαν αναλάβει τους προηγούμενους μήνες οι διδάσκοντες που συνόδευσαν άλλωστε. Επίσης τείνω να συμφωνήσω μαζί σας ότι η διαταξική συμμετοχή εξ ορισμού αμβλύνει αρκετά τις «απαιτήσεις» των μεγαλύτερων παιδιών για «εκτροπές» από το πρόγραμμα του ταξιδιού, αφού χάνεται η αίσθηση του «ενιαίου συμφέροντος» από μια τέτοια εκτροπή.

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3512
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Σχολικές Εκδρομές
« Απάντηση #299 στις: Μαρτίου 17, 2025, 02:43:53 pm »
Δηλαδή θεωρείς ότι μια συνάντηση με έναν συγγραφέα ή μια επίσκεψη στη βιβλιοθήκη για πρόγραμμα φιλαναγνωσίας, είναι επιβλαβής για τη διδασκαλία της νεοελληνικής λογοτεχνίας επειδή τα παιδιά θα χάσουν 2 διδακτικές ώρες στις οποίες δεν θα «διδαχτούν» κάποιο κείμενο; ή θα χάσουν τα παιδιά κάτι αν μια μέρα χαθεί η ώρα των μαθηματικών επειδή την ώρα εκείνη έκαναν μια δράση για τα ΑμεΑ; Πόσες ώρες τον χρόνο ανά μάθημα χάνονται λόγω κάποιας δρασης; Ποσο πιθανό είναι στο ίδιο τμήμα στο ίδιο μάθημα να χαθεί λόγω δράσης πάνω από μια, άντε δυο ώρες τον χρόνο; Μόνο αν το σχολείο έχει πολύ κακό προγραμματισμό.
Αν χάνονται πολλές ώρες λόγω δράσεων υπάρχει πρόβλημα. Μαθαίνω για σχολεία που συμβαίνει ακριβώς αυτό. Αν, όμως, χαθεί μια ώρα (άντε δυο) φυσικής το χρόνο τότε ok. Αλλά όχι να χάνονται δυο ώρες φυσικής για τη μια δράση δυο ώρες για την άλλη και ούτω καθεξής. Τη στιγμή που χάνονται τόσες ώρες και για εκδρομές και γιορτές και καταλήψεις και δε συμμαζεύεται. Είναι που 'ναι μόνο δυο ώρες το μάθημα στην πρώτη λυκείου στο τέλος θα τα λέμε τα της φυσικής με... περιλήψεις. Δε γίνεται δουλειά έτσι.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σχολικές Εκδρομές
« Απάντηση #300 στις: Μαρτίου 17, 2025, 02:56:26 pm »
Αν χάνονται πολλές ώρες λόγω δράσεων υπάρχει πρόβλημα. Μαθαίνω για σχολεία που συμβαίνει ακριβώς αυτό. Αν, όμως, χαθεί μια ώρα (άντε δυο) φυσικής το χρόνο τότε ok. Αλλά όχι να χάνονται δυο ώρες φυσικής για τη μια δράση δυο ώρες για την άλλη και ούτω καθεξής. Τη στιγμή που χάνονται τόσες ώρες και για εκδρομές και γιορτές και καταλήψεις και δε συμμαζεύεται. Είναι που 'ναι μόνο δυο ώρες το μάθημα στην πρώτη λυκείου στο τέλος θα τα λέμε τα της φυσικής με... περιλήψεις. Δε γίνεται δουλειά έτσι.

Αυτό είναι θέμα προγραμματισμού όμως. Δεν φταίνει οι δράσεις, φταίνε αυτοί που τις διοργανώνουν έτσι. Και φυσικά σε ένα Λύκειο χρειάζεται μεγαλύτερη προσοχή σε αυτό. Μου έχει τύχει κι εμένα να μην υπάρχει λογική, στο πώς θα γίνονται, πότε θα γίνονται, σε ποια τμήματα / τάξεις θα γίνονται και πραγματικά ήταν εκνευριστικό. Ήταν όμως θέμα λογικής της διοίκησης, που δεν μπορούσε πάντα να κρίνει για ποια τάξη ηταν κατάλληλο, ή ποιοι μαθητές είχαν κάνει περισσότερες δράσεις για να κάνουν κάποιοι άλλοι, ή δεν ενημέρωνε εγκαίρως τους εκπαιδευτικούς ώστε να ζητήσουν μια αλλαγή στο πρόγραμμα.

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 657
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Σχολικές Εκδρομές
« Απάντηση #301 στις: Μαρτίου 26, 2025, 08:57:00 pm »
Ψάχνω, ψάχνω, αλλά δεν βρίσκω καμιά εγκύκλιο ή οδηγία που να διέπει το παρακάτω:

Ας υποθέσουμε ότι σε μια πολυήμερη πολυταξική εκδρομή προγράμματος «περισσεύει» κατά την ταξιθεσία σε τρίκλινα δωμάτια ένα παιδί της Α’ γυμνασίου. Ζητείται από τους γονείς του να συναινέσουν προκειμένου να μοιραστεί το δωμάτιο με 2 παιδιά της Γ’ τάξης, τα οποία δεν γνωρίζει. Οι γονείς, όπως αναμένεται, αρνούνται να συναινέσουν. Το σχολείο υποχρεούται, στην περίπτωση αυτή, να βρει λύση η οποία όμως θα είναι πιο δαπανηρή (ένα από τα τρίκλινα της Α’ τάξης σπάει σε δύο δίκλινα και χωράει έτσι και το «πλεονάζον» παιδί; Ή δικαιούται να πει στους γονείς «αφού δεν συναινείτε, δεν συμμετέχει»; Και στην περίπτωση αυτή, πώς δικαιολογείται ο αποκλεισμός μη υφισταμένου άλλου λόγου (π.χ. πειθαρχικού παραπτώματος) που να στοιχειοθετεί αποκλεισμό από την εκδρομή, αν οι γονείς εμμείνουν, αρνηθούν να πάρουν πίσω τα χρήματα που κατέβαλαν και απαιτήσουν από το σχολείο να κόψει το λαιμό του για να βρει λύση;

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11730
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Σχολικές Εκδρομές
« Απάντηση #302 στις: Μαρτίου 26, 2025, 09:10:33 pm »
Ψάχνω, ψάχνω, αλλά δεν βρίσκω καμιά εγκύκλιο ή οδηγία που να διέπει το παρακάτω:

Ας υποθέσουμε ότι σε μια πολυήμερη πολυταξική εκδρομή προγράμματος «περισσεύει» κατά την ταξιθεσία σε τρίκλινα δωμάτια ένα παιδί της Α’ γυμνασίου. Ζητείται από τους γονείς του να συναινέσουν προκειμένου να μοιραστεί το δωμάτιο με 2 παιδιά της Γ’ τάξης, τα οποία δεν γνωρίζει. Οι γονείς, όπως αναμένεται, αρνούνται να συναινέσουν. Το σχολείο υποχρεούται, στην περίπτωση αυτή, να βρει λύση η οποία όμως θα είναι πιο δαπανηρή (ένα από τα τρίκλινα της Α’ τάξης σπάει σε δύο δίκλινα και χωράει έτσι και το «πλεονάζον» παιδί; Ή δικαιούται να πει στους γονείς «αφού δεν συναινείτε, δεν συμμετέχει»; Και στην περίπτωση αυτή, πώς δικαιολογείται ο αποκλεισμός μη υφισταμένου άλλου λόγου (π.χ. πειθαρχικού παραπτώματος) που να στοιχειοθετεί αποκλεισμό από την εκδρομή, αν οι γονείς εμμείνουν, αρνηθούν να πάρουν πίσω τα χρήματα που κατέβαλαν και απαιτήσουν από το σχολείο να κόψει το λαιμό του για να βρει λύση;

Δεν είναι σωστό να αποκλειστεί το παιδί της Α τάξης. Από την αρχή έπρεπε να προνοήσετε τη διάταξη των δωματίων ώστε να μην υπάρχει προβλημα. Η λύση είναι αυτή που έγραψες. Ένα τρίκλινο της Α μαζί με το παιδί που δεν έχει δωμάτιο να γίνει δύο δίκλινα της Α. Εγώ αυτό θα έκανα. Σε καμιά περίπτωση δεν μπορείς να πεις στον γονιό να πάρει πίσω τα λεφτά του και να μην έρθει το παιδί του.

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 657
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Σχολικές Εκδρομές
« Απάντηση #303 στις: Μαρτίου 26, 2025, 09:15:02 pm »
Δεν είναι σωστό να αποκλειστεί το παιδί της Α τάξης. Από την αρχή έπρεπε να προνοήσετε τη διάταξη των δωματίων ώστε να μην υπάρχει προβλημα. Η λύση είναι αυτή που έγραψες. Ένα τρίκλινο της Α μαζί με το παιδί που δεν έχει δωμάτιο να γίνει δύο δίκλινα της Α. Εγώ αυτό θα έκανα. Σε καμιά περίπτωση δεν μπορείς να πεις στον γονιό να πάρει πίσω τα λεφτά του και να μην έρθει το παιδί του.
Η θεωρητικά ευκολότερη και μη κοστοβόρα λύση θα ήταν η μετατροπή ενός τρίκλινου της Α’ σε τετράκλινο, αλλά αυτό μπορεί να μην το επιτρέπει (ούτε καν να βάλουν ράντζο) η επιφάνεια των δωματίων του ξενοδοχείου.

Οπότε, με δεδομένο ότι προστίθεται άλλο ένα δωμάτιο (που και γι’ αυτό είναι αμφίβολο -τέτοια ώρα, τέτοια λόγια- αν υπάρχει διαθεσιμότητα) ποιος θα επωμιστεί το έξτρα κόστος, έστω κι αν αυτό είναι π.χ. της τάξης των 5 ευρώ ανά συμμετέχον παιδί; Αν οι άλλοι γονείς, που δεν επηρεάζονται από το πρόβλημα, αρνηθούν να πληρώσουν, πώς τους υποχρεώνεις;

Επίσης, ως αντίλογος στην πολύ εύλογη επισήμανσή σας «σε καμιά περίπτωση δεν μπορείς να πεις στον γονιό να πάρει πίσω τα λεφτά του και να μην έρθει το παιδί του» και με την οποία σε προσωπικό επίπεδο συμφωνώ, υπάρχει, ξέρετε, και η κυνική βουλγαράκειος αποστροφή «ό,τι είναι νόμιμο, είναι και ηθικό», και επομένως το σχολείο κάτι τέτοιο μπορεί να αποζητά -ελλείψει κανονιστικού πλαισίου για τις περιπτώσεις αυτές- ώστε να ξεφορτωθεί το πρόβλημα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 26, 2025, 09:24:32 pm από Scout »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Σχολικές Εκδρομές
« Απάντηση #304 στις: Μαρτίου 26, 2025, 10:38:56 pm »
Η θεωρητικά ευκολότερη και μη κοστοβόρα λύση θα ήταν η μετατροπή ενός τρίκλινου της Α’ σε τετράκλινο, αλλά αυτό μπορεί να μην το επιτρέπει (ούτε καν να βάλουν ράντζο) η επιφάνεια των δωματίων του ξενοδοχείου.

Οπότε, με δεδομένο ότι προστίθεται άλλο ένα δωμάτιο (που και γι’ αυτό είναι αμφίβολο -τέτοια ώρα, τέτοια λόγια- αν υπάρχει διαθεσιμότητα) ποιος θα επωμιστεί το έξτρα κόστος, έστω κι αν αυτό είναι π.χ. της τάξης των 5 ευρώ ανά συμμετέχον παιδί; Αν οι άλλοι γονείς, που δεν επηρεάζονται από το πρόβλημα, αρνηθούν να πληρώσουν, πώς τους υποχρεώνεις;

Επίσης, ως αντίλογος στην πολύ εύλογη επισήμανσή σας «σε καμιά περίπτωση δεν μπορείς να πεις στον γονιό να πάρει πίσω τα λεφτά του και να μην έρθει το παιδί του» και με την οποία σε προσωπικό επίπεδο συμφωνώ, υπάρχει, ξέρετε, και η κυνική βουλγαράκειος αποστροφή «ό,τι είναι νόμιμο, είναι και ηθικό», και επομένως το σχολείο κάτι τέτοιο μπορεί να αποζητά -ελλείψει κανονιστικού πλαισίου για τις περιπτώσεις αυτές- ώστε να ξεφορτωθεί το πρόβλημα.

Και πως ακριβως περισσευει ενα συγκεκριμενο παιδι;
Εγω, αν ημουν γονιος που μου ελεγαν να παρω πισω τα χρηματα γιατι το παιδι μου περισσευει, 1. Θα ελεγα κοψτε το λαιμο σας και βρειτε αλλη κυση, 2. Θα ζητουσα να μου αποδειξουν γιατι περισσευει το δικο μου παιδι και οχι καποιο αλλο, του οποιου οι γονεις ενδεχομενως να δεχοταν να κοιμηθει με αγνωστα ατομα (που ισως δεν θα ηταν αγνωστα)
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 497
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σχολικές Εκδρομές
« Απάντηση #305 στις: Μαρτίου 26, 2025, 11:28:03 pm »
@emmaki
Σωστότατη παρατήρηση, που εμπεριέχει και την λύση.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 657
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Σχολικές Εκδρομές
« Απάντηση #306 στις: Μαρτίου 26, 2025, 11:38:28 pm »
@emmaki
Σωστότατη παρατήρηση, που εμπεριέχει και την λύση.
Τη λύση -υποθέτω ότι εννοείτε για τους γονείς- μπορεί να την εμπεριέχει, μόνο εφ’ όσον οι γονείς έχουν ένα πάτημα εν είδει εγκυκλίου, υπουργικής απόφασης κ.α. που να τους δίνει τη δυνατότητα να επικαλεστούν. Γι’ αυτό και είπα ότι το σχολείο με τη σειρά του μπορεί να έχει έννομο συμφέρον να βρει τρόπο να ξεφορτωθεί το πρόβλημα ακριβώς επειδή υπάρχει… δημιουργική ασάφεια πάνω σε μια τέτοια λεπτομέρεια. (Κακώς υπάρχει, θα έπρεπε να προβλέπεται κάτι, αλλά υπάρχει.)

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σχολικές Εκδρομές
« Απάντηση #307 στις: Μαρτίου 26, 2025, 11:46:48 pm »
Εξ όσων γνωριζω το τι είδους δωμάτια θα διατεθούν κανονίζεται από το ξενοδοχείο (η λεπτομερεια δλδ ποσα τρίκλινα ποσα δίκλινα) όταν οριστικοποιηθεί και ο αριθμός αγοριών κ κοριτσιών και αυτό μπορεί να επηρεάσει την τελική τιμή. Εξ των υστέρων λοιπόν αλλαγές δεν νομίζω ότι γίνονται εύκολα. Το σχολείο όμως οφείλει να έχει μια εικόνα των σχέσεων μεταξύ των μαθητών και να φροντίσει να μην περισσέψει παιδί, επικαλούμενο πχ την ηλικία να πει ότι για την Α θα χρειαστεί ένα τετράκλινο για να μην χρειαστεί κάποιο μικρό παιδί να πάει με μεγαλύτερα. Το ποια παιδιά «περισσεύουν», στα τέλη Μαρτίου, πρέπει να το έχει καταλάβει το σχολείο. Κι αν το κατάλαβε αργά, έπρεπε να το λύσει με άλλες εναλλακτικές έστω πχ παιδί της Α με παιδιά της Β, που δεν είναι τόσο μεγάλη η απόκλιση. Δεν διαμαρτυρήθηκε γονέας για το αν τα σεντόνια του ξενοδοχείου είναι από οργανικο βαμβάκι και το πρωινό vegan ή νηστίσιμο, για να του πεις ότι αυτοί είναι οι όροι, αν δεν σου αρέσει κάτσε σπίτι.

Από κει και πέρα, κατανοητό μεν για τους γονείς, όμως αν εγκρίνεις εκδρομή παιδιού Α Γυμνασίου με διανυκτέρευση με μικτό γκρουπ, και ξέρουμε πόσο έντονο είναι το χάσμα των ηλικιών αυτών, πρέπει να ξέρεις και κάποια ρίσκα. Αλλά φυσικά σε κανέναν γονέα δεν αρέσει να ακούει ότι το παιδί του «περισσεύει» και φαντάζομαι ότι αυτή είναι και η βασική αιτία της άρνησης. Και είναι λογικό.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182536
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 634
Σύνολο: 648

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.