0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: mitsy στις Ιουνίου 07, 2013, 03:45:26 pmτο
το
Παράθεση από: Sp. Educator στις Ιουνίου 07, 2013, 07:08:26 pmΠαράθεση από: mitsy στις Ιουνίου 07, 2013, 03:45:26 pmτο
Ο λόγος που δεν συμπεριλήφθηκαν οι αναπληρωτές στη φετινή επιμόρφωση είναι γιατί δεν θα ολοκληρωθεί στο τρέχον σχολικό έτος αλλά θα διαρκέσει και την επόμενη χρονιά. Συνεπώς ένας αναπληρωτής δεν είναι βέβαιο ότι θα είναι στο ίδιο σχολείο την επόμενη χρονιά ώστε να συνεχίσει τις παρεμβάσεις του με χρήση ΤΠΕ. Ακριβώς για τον ίδιο λόγο ζήτησαν να μην συμμετέχουν και οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί που υπολόγιζαν ότι θα πάρουν μετάθεση την ερχόμενη σχολική χρονιά.
Σημερινό σενάριο το μήκος τόξου β γυμνασίου με....hellωνόκοσμο.(το μήκος τόξου είναι ..εκτός διδακτέας ύλης στη β γυμνασίου). Πάνω από 7 πολλαπλής με hellωνόκοσμο. Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι. Μάλλον είδαν ότι έκανα φέτος α και γ λυκείου και έβαλαν....hellωνόκοσμο. Τι να πω.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΥΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΜΕΡΟΥΣοταν επι 6 μηνες η επιμορφωτρια σου σου δειχνει σεναρια προηγουμενων σεμιναριων, παλαιου τυπου & συμπεριφοριστικου μοντελου, χωρις ποτε να σου δειξει λογισμικα ΕΛΛΑΚ, δημιουργια blog, εφαρμογες σε ανοιχτα περιβαλλοντα τυπου greek-language.gr, ενω σε ερωτηση σου απαντα οτι οπως την ενημερωσαν απο το υππυργειο ειναι η 2η καλυτερη στην Ελλαδα, τι κανεις για να περασεις την πιστοποιηση;Α) την γραφεις & διαβαζεις μονος σου ό,τι αρπαξεις απο το διαδικτυο
Παράθεση από: ar.lecinos στις Ιουνίου 13, 2013, 03:24:33 pmΕΡΩΤΗΣΗ ΑΥΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΜΕΡΟΥΣοταν επι 6 μηνες η επιμορφωτρια σου σου δειχνει σεναρια προηγουμενων σεμιναριων, παλαιου τυπου & συμπεριφοριστικου μοντελου, χωρις ποτε να σου δειξει λογισμικα ΕΛΛΑΚ, δημιουργια blog, εφαρμογες σε ανοιχτα περιβαλλοντα τυπου greek-language.gr, ενω σε ερωτηση σου απαντα οτι οπως την ενημερωσαν απο το υππυργειο ειναι η 2η καλυτερη στην Ελλαδα, τι κανεις για να περασεις την πιστοποιηση;Α) την γραφεις & διαβαζεις μονος σου ό,τι αρπαξεις απο το διαδικτυο
To Function Probe είναι τελικά πολύ ωραίο!!! Λέω τελικά, γιατί το είχα παρεξηγήσει στην αρχή...έχει πολλές δυνατότητες...αλλά είναι και παντελώς άχρηστο, γιατί ναι μεν το Υπουργείο το αγόρασε, αλλά ο κάθε μαθηματικός που θέλει να δουλέψει πάνω σ΄αυτό δεν μπορεί να το κατεβάσει ελεύθερα. Διαθέσιμη είναι μια trial έκδοση στο διαδίκτυο με δικαίωμα χρήσης 1 μήνα. Οπότε 2 λύσεις υπάρχουν 1) Το αγοράζεις (εδώ γελάμε)2) Κάθεσαι με τις ώωωωρες στο εργαστήριο του σχολείου και δουλεύεις εκεί (εδώ γελάμε περισσότερο)Και μιας και γελάμε, να σας πω κι ένα θέμα που θυμάμαι απ΄τις πολλαπλής επιλογής: Ποιά κατά τη γνώμη σας είναι η πιο εφικτή μέθοδος ώστε να μπει η ψηφιακή εποχή (ή κάτι τέτοιο) στα σχολεία1) Να μοιραστεί σε κάθε μαθητή από ένα laptop 2) Να βάλουμε διαδραστικούς πίνακες σε κάθε τάξη3) Να διαθέτουμε 4-5 ώρες ανά τρίμηνο στις οποίες να κάνουμε στους μαθητές σενάρια απ΄αυτά που υπάρχουν στο υλικό της επιμόρφωσης4) ....(δεν το θυμάμαι)Αφού θέλουνε τη γνώμη μας, όλες σωστές δεν πρέπει να θεωρηθούν οι απαντήσεις; λέω τώρα...Κι επίσης, αν πραγματικά θέλουνε τη γνώμη μας, γιατί ξεκινήσανε και κάνανε το 1) και μετά μας ρωτάνε; για να δούνε αν το εγκρίνουμε; κι αν δεν το εγκρίνουμε, τι θα κάνουν;Και τέλος, αν έστω και αργά ζητάνε τη γνώμη μας, πάνω στις εξετάσεις τους φάνηκε καλή ώρα να το συζητήσουμε;Στερέψανε από ερωτήσεις φαίνεται, γι΄αυτό και έπεσε τόσος χελωνόκοσμος!!!