*

Αποστολέας Θέμα: Επιμόρφωση ΤΠΕ  (Αναγνώστηκε 668271 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ouf

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« Απάντηση #840 στις: Ιουνίου 08, 2013, 08:28:57 am »
 :P θα βάλω κάποια θέματα για ΠΕ03 εγώ δέν τα πήγα πολύ καλά.......
Σε μένα έπεσε σενάριο γεωμετρία β λυκείου κεφ. 10 ισοδύναμα σχήματα μέ λογισμικό δυναμικής γεωμετρίας......
νομίζω έδωσα το Σάββατο 24/5

 ::)

μελέτη μονοτονίας , τοπικών ακρότατων της Α λυκείου με το function probe

θέμα "Α γυμνασίου γωνίες χελωνοκοσμος"


https://www.dropbox.com/s/wzhc5ab6oa06m52/ba8mologia%20%281%29.pdf
https://www.dropbox.com/s/qhqtl8so1udmte1/diatiposi_thema2%20%281%29.pdf

https://www.dropbox.com/s/7e8msx70l8wwmjj/thema2%20%281%29.pdf

 ::) :P  καλή τύχη
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 08, 2013, 08:31:14 am από ouf »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:37:49 »

Αποσυνδεδεμένος draminos.

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« Απάντηση #841 στις: Ιουνίου 08, 2013, 08:41:01 am »
Για Μαθηματικούς δείτε και εδώ καποια ελεύθερα θέματα http://blogs.sch.gr/dimtsalik/

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος gumus

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 669
    • Προφίλ
"Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! "
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:37:49 »

Αποσυνδεδεμένος Sp. Educator

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 301
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« Απάντηση #844 στις: Ιουνίου 08, 2013, 09:08:04 pm »
Για Φιλολόγους. Έπεσε σήμερα στη Γλώσσα από την ενότητα 5 της
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 09, 2013, 01:17:58 am από Sp. Educator »
"Το μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ότι οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι έξυπνοι είναι γεμάτοι αμφιβολίες." (Bertrand Russell)

Αποσυνδεδεμένος kourakpe

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • ΜΑΥΡΗ ΘΥΕΛΛΑ
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« Απάντηση #845 στις: Ιουνίου 08, 2013, 11:19:14 pm »
Σημερινό σενάριο το μήκος τόξου β γυμνασίου με....hellωνόκοσμο.(το μήκος τόξου είναι ..εκτός διδακτέας ύλης στη β γυμνασίου). Πάνω από 7 πολλαπλής με hellωνόκοσμο. Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι. Μάλλον είδαν ότι έκανα φέτος α και γ λυκείου και έβαλαν....hellωνόκοσμο. Τι να πω.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 08, 2013, 11:22:16 pm από kourakpe »

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 954
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« Απάντηση #846 στις: Ιουνίου 09, 2013, 12:43:17 am »

Ο λόγος που δεν συμπεριλήφθηκαν οι αναπληρωτές στη φετινή επιμόρφωση είναι γιατί δεν θα ολοκληρωθεί στο τρέχον σχολικό έτος αλλά θα διαρκέσει και την επόμενη χρονιά. Συνεπώς ένας αναπληρωτής δεν είναι βέβαιο ότι θα είναι στο ίδιο σχολείο την επόμενη χρονιά ώστε να συνεχίσει τις παρεμβάσεις του με χρήση ΤΠΕ. Ακριβώς για τον ίδιο λόγο ζήτησαν να μην συμμετέχουν και οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί που υπολόγιζαν ότι θα πάρουν μετάθεση την ερχόμενη σχολική χρονιά.
παρόλα αυτά πολλοί μόνιμοι που μπορεί να πάρουν μετάθεση δήλωσαν για την επιμόρφωση, γιατί δεν φαίνεται να γίνονται πολλές μεταθέσεις και δεν ήθελαν να το καθυστερήσουν. Σε περίπτωση βέβαια που τελικά πάρουν μετάθεση, θα ζητήσουν να συνεχίσουν σε άλλο ΚΣΕ, αλλά δεν ξέρω πόσο θα ικανοποιηθεί το αίτημά τους;

Αποσυνδεδεμένος Nickman

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« Απάντηση #847 στις: Ιουνίου 09, 2013, 01:17:46 am »
Σημερινό σενάριο το μήκος τόξου β γυμνασίου με....hellωνόκοσμο.(το μήκος τόξου είναι ..εκτός διδακτέας ύλης στη β γυμνασίου). Πάνω από 7 πολλαπλής με hellωνόκοσμο. Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι. Μάλλον είδαν ότι έκανα φέτος α και γ λυκείου και έβαλαν....hellωνόκοσμο. Τι να πω.
Έχουν κόλλημα με το χελωνόκοσμο επειδή το λογισμικό το δημιούργησε το Πανεπιστήμιο Πάτρας πατώντας πάνω στη LOGO το οποίο όμως  Πανεπιστήμιο Πατρών έχει και την ευθύνη στα ΤΠΕ.
Και μας στις 26/5/13 χελωνόκοσμο μας έβαλαν σε θέμα α γυμνασίου. Δεν εξετάζουν αν έχεις διδάξει σε γυμνάσιο ή λύκειο. Όπου κάτσει η μπίλια. Εγώ δεν έχω κάνει ποτέ σε γυμνάσιο αλλά δεν τους ενδιαφέρει. Το ευνοικό σενάριο θα είναι με Function Probe ή Sketchpad τα οποία είναι αγορασμένα απο το υπουργείο. Το Geogebra που κατά τη γνώμη μου είναι και το καλύτερο γιατι είναι ελεύθερο και αναβαθμίζεται συνεχώς δεν το προτιμούν. Στις ερωτήσεις είχα διαβάσει τις 85 γενικού του Σαλονικίδη και τις 100 του ειδικού μέρους αλλά δεν αρκούν με τίποτα διότι ανανεώθηκε η τράπεζα των ερωτήσεων. Καλά αποτελέσματα σε όλους μας. Οι 4 ώρες και χωρίς λογισμικό δεν φτάνουν για να απαντήσεις τις 32 ερωτήσεις και να κάνεις ένα αξιοπρεπές σενάριο.

Αποσυνδεδεμένος ouf

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« Απάντηση #848 στις: Ιουνίου 09, 2013, 09:35:29 am »
++++++++++++++++++++++ :o
Σημερινό σενάριο το μήκος τόξου β γυμνασίου με....hellωνόκοσμο.(το μήκος τόξου είναι ..εκτός διδακτέας ύλης στη β γυμνασίου). Πάνω από 7 πολλαπλής με hellωνόκοσμο. Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι. Μάλλον είδαν ότι έκανα φέτος α και γ λυκείου και έβαλαν....hellωνόκοσμο. Τι να πω.

Αποσυνδεδεμένος pa.liatsos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 805
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • https://www.google.gr/search?q=%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%BF%CE%B9+%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%B1&client=firefox-b&biw=1024&bih=639&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjyh8n4zpvQAhVLWRQKHQnoDgsQ_AUICCg
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« Απάντηση #849 στις: Ιουνίου 13, 2013, 03:24:33 pm »
ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΥΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΜΕΡΟΥΣ
οταν επι 6 μηνες η επιμορφωτρια σου σου δειχνει σεναρια προηγουμενων σεμιναριων, παλαιου τυπου & συμπεριφοριστικου μοντελου, χωρις ποτε να σου δειξει λογισμικα ΕΛΛΑΚ, δημιουργια blog, εφαρμογες σε ανοιχτα περιβαλλοντα τυπου greek-language.gr, ενω σε ερωτηση σου απαντα οτι οπως την ενημερωσαν απο το υππυργειο ειναι η 2η καλυτερη στην Ελλαδα, τι κανεις για να περασεις την πιστοποιηση;
Α) την γραφεις & διαβαζεις μονος σου ό,τι αρπαξεις απο το διαδικτυο
Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των ανίσων.
Αριστοτέλης

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« Απάντηση #850 στις: Ιουνίου 18, 2013, 01:02:20 am »
To Function Probe είναι τελικά πολύ ωραίο!!! Λέω τελικά, γιατί το είχα παρεξηγήσει στην αρχή...έχει πολλές δυνατότητες...αλλά είναι και παντελώς άχρηστο, γιατί ναι μεν το Υπουργείο το αγόρασε, αλλά ο κάθε μαθηματικός που θέλει να δουλέψει πάνω σ΄αυτό δεν μπορεί να το κατεβάσει ελεύθερα. Διαθέσιμη είναι μια trial έκδοση στο διαδίκτυο με δικαίωμα χρήσης 1 μήνα.
Οπότε 2 λύσεις υπάρχουν 1) Το αγοράζεις (εδώ γελάμε)
2) Κάθεσαι με τις ώωωωρες στο εργαστήριο του σχολείου και δουλεύεις εκεί (εδώ γελάμε περισσότερο)

Και μιας και γελάμε, να σας πω κι ένα θέμα που θυμάμαι απ΄τις πολλαπλής επιλογής:

Ποιά κατά τη γνώμη σας είναι η πιο εφικτή μέθοδος ώστε να μπει η ψηφιακή εποχή (ή κάτι τέτοιο) στα σχολεία
1) Να μοιραστεί σε κάθε μαθητή από ένα laptop
2) Να βάλουμε διαδραστικούς πίνακες σε κάθε τάξη
3) Να διαθέτουμε 4-5 ώρες ανά τρίμηνο στις οποίες να κάνουμε στους μαθητές σενάρια απ΄αυτά που υπάρχουν στο υλικό της επιμόρφωσης
4) ....(δεν το θυμάμαι)

Αφού θέλουνε τη γνώμη μας, όλες σωστές δεν πρέπει να θεωρηθούν οι απαντήσεις; λέω τώρα...
Κι επίσης, αν πραγματικά θέλουνε τη γνώμη μας, γιατί ξεκινήσανε και κάνανε το 1) και μετά μας ρωτάνε; για να δούνε αν το εγκρίνουμε; κι αν δεν το εγκρίνουμε, τι θα κάνουν;
Και τέλος, αν έστω και αργά ζητάνε τη γνώμη μας, πάνω στις εξετάσεις τους φάνηκε καλή ώρα να το συζητήσουμε;

Στερέψανε από ερωτήσεις φαίνεται, γι΄αυτό και έπεσε τόσος χελωνόκοσμος!!!
 
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος konna70

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« Απάντηση #851 στις: Ιουνίου 18, 2013, 08:23:33 am »
ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΥΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΜΕΡΟΥΣ
οταν επι 6 μηνες η επιμορφωτρια σου σου δειχνει σεναρια προηγουμενων σεμιναριων, παλαιου τυπου & συμπεριφοριστικου μοντελου, χωρις ποτε να σου δειξει λογισμικα ΕΛΛΑΚ, δημιουργια blog, εφαρμογες σε ανοιχτα περιβαλλοντα τυπου greek-language.gr, ενω σε ερωτηση σου απαντα οτι οπως την ενημερωσαν απο το υππυργειο ειναι η 2η καλυτερη στην Ελλαδα, τι κανεις για να περασεις την πιστοποιηση;
Α) την γραφεις & διαβαζεις μονος σου ό,τι αρπαξεις απο το διαδικτυο

Αποσυνδεδεμένος konna70

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« Απάντηση #852 στις: Ιουνίου 18, 2013, 01:18:04 pm »
ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΥΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΜΕΡΟΥΣ
οταν επι 6 μηνες η επιμορφωτρια σου σου δειχνει σεναρια προηγουμενων σεμιναριων, παλαιου τυπου & συμπεριφοριστικου μοντελου, χωρις ποτε να σου δειξει λογισμικα ΕΛΛΑΚ, δημιουργια blog, εφαρμογες σε ανοιχτα περιβαλλοντα τυπου greek-language.gr, ενω σε ερωτηση σου απαντα οτι οπως την ενημερωσαν απο το υππυργειο ειναι η 2η καλυτερη στην Ελλαδα, τι κανεις για να περασεις την πιστοποιηση;
Α) την γραφεις & διαβαζεις μονος σου ό,τι αρπαξεις απο το διαδικτυο

Αποσυνδεδεμένος Nickman

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« Απάντηση #853 στις: Ιουνίου 18, 2013, 03:21:16 pm »
To Function Probe είναι τελικά πολύ ωραίο!!! Λέω τελικά, γιατί το είχα παρεξηγήσει στην αρχή...έχει πολλές δυνατότητες...αλλά είναι και παντελώς άχρηστο, γιατί ναι μεν το Υπουργείο το αγόρασε, αλλά ο κάθε μαθηματικός που θέλει να δουλέψει πάνω σ΄αυτό δεν μπορεί να το κατεβάσει ελεύθερα. Διαθέσιμη είναι μια trial έκδοση στο διαδίκτυο με δικαίωμα χρήσης 1 μήνα.
Οπότε 2 λύσεις υπάρχουν 1) Το αγοράζεις (εδώ γελάμε)
2) Κάθεσαι με τις ώωωωρες στο εργαστήριο του σχολείου και δουλεύεις εκεί (εδώ γελάμε περισσότερο)

Και μιας και γελάμε, να σας πω κι ένα θέμα που θυμάμαι απ΄τις πολλαπλής επιλογής:

Ποιά κατά τη γνώμη σας είναι η πιο εφικτή μέθοδος ώστε να μπει η ψηφιακή εποχή (ή κάτι τέτοιο) στα σχολεία
1) Να μοιραστεί σε κάθε μαθητή από ένα laptop
2) Να βάλουμε διαδραστικούς πίνακες σε κάθε τάξη
3) Να διαθέτουμε 4-5 ώρες ανά τρίμηνο στις οποίες να κάνουμε στους μαθητές σενάρια απ΄αυτά που υπάρχουν στο υλικό της επιμόρφωσης
4) ....(δεν το θυμάμαι)

Αφού θέλουνε τη γνώμη μας, όλες σωστές δεν πρέπει να θεωρηθούν οι απαντήσεις; λέω τώρα...
Κι επίσης, αν πραγματικά θέλουνε τη γνώμη μας, γιατί ξεκινήσανε και κάνανε το 1) και μετά μας ρωτάνε; για να δούνε αν το εγκρίνουμε; κι αν δεν το εγκρίνουμε, τι θα κάνουν;
Και τέλος, αν έστω και αργά ζητάνε τη γνώμη μας, πάνω στις εξετάσεις τους φάνηκε καλή ώρα να το συζητήσουμε;

Στερέψανε από ερωτήσεις φαίνεται, γι΄αυτό και έπεσε τόσος χελωνόκοσμος!!!

Το Function Probe είναι όντως πολύ ωραίο και κυκλοφορεί ... σε μορφή portable. Συνήθως το δίνουν σπασμένο οι επιμορφωτές αλλά κυκλοφορεί γενικώς.
Για τις εξετάσεις μια ενδιαφέρουσα ανάρτηση από το Γιάννη το Σαλονικίδη

http://salnk.eduportal.gr/?p=1082

« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 18, 2013, 03:26:48 pm από Nickman »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182547
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 613
Σύνολο: 628

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.