0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: mitsy στις Ιούνιος 07, 2013, 03:45:26 μμτο Β' επίπεδο είναι μόνοα για μόνιμους;Οι αναπληρωτές έχουν δικαίωμα να κάνουν αίτηση για β επίπεδο.Το δικαίωμα δόθηκε κατά την περσινή περίοδο επιμόρφωσης. Λογικά το ίδιο θα ισχύσει και για του χρόνου, εφόσον το πρόγραμμα των σεμιναριακών μαθημάτων υλοποιηθεί κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Επειδή μάλιστα έχει αρχίσει ήδη η τέταρτη περίοδος επιμόρφωσης για το Β επίπεδο φέτος και αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του Οκτώβρη, φαίνεται ότι θα υπάρχει καιρός να τοποθετηθούν οι αναπληρωτές και, κατόπιν, να μπορέσουν να κάνουν τις αιτήσεις με σχετική άνεση. Πέρυσι οι αναπληρωτές που δηλώσαμε για να παρακολουθήσουμε το πρόγραμμα το προλάβαμε οριακά καθώς τοποθετηθήκαμε και δύο μέρες μετά έληγε η προθεσμία των αιτήσεων. Παράθεση από: kostzo10 στις Ιούνιος 07, 2013, 04:32:27 μμΦέτος όμως, όχι. Το έγραφε ξεκάθαρα σχετική ανακοίνωση!Ο λόγος που δεν συμπεριλήφθηκαν οι αναπληρωτές στη φετινή επιμόρφωση είναι γιατί δεν θα ολοκληρωθεί στο τρέχον σχολικό έτος αλλά θα διαρκέσει και την επόμενη χρονιά. Συνεπώς ένας αναπληρωτής δεν είναι βέβαιο ότι θα είναι στο ίδιο σχολείο την επόμενη χρονιά ώστε να συνεχίσει τις παρεμβάσεις του με χρήση ΤΠΕ. Ακριβώς για τον ίδιο λόγο ζήτησαν να μην συμμετέχουν και οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί που υπολόγιζαν ότι θα πάρουν μετάθεση την ερχόμενη σχολική χρονιά.
το Β' επίπεδο είναι μόνοα για μόνιμους;
Φέτος όμως, όχι. Το έγραφε ξεκάθαρα σχετική ανακοίνωση!
Παράθεση από: Sp. Educator στις Ιούνιος 07, 2013, 07:08:26 μμΠαράθεση από: mitsy στις Ιούνιος 07, 2013, 03:45:26 μμτο Β' επίπεδο είναι μόνοα για μόνιμους;Οι αναπληρωτές έχουν δικαίωμα να κάνουν αίτηση για β επίπεδο.Το δικαίωμα δόθηκε κατά την περσινή περίοδο επιμόρφωσης. Λογικά το ίδιο θα ισχύσει και για του χρόνου, εφόσον το πρόγραμμα των σεμιναριακών μαθημάτων υλοποιηθεί κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Επειδή μάλιστα έχει αρχίσει ήδη η τέταρτη περίοδος επιμόρφωσης για το Β επίπεδο φέτος και αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του Οκτώβρη, φαίνεται ότι θα υπάρχει καιρός να τοποθετηθούν οι αναπληρωτές και, κατόπιν, να μπορέσουν να κάνουν τις αιτήσεις με σχετική άνεση. Πέρυσι οι αναπληρωτές που δηλώσαμε για να παρακολουθήσουμε το πρόγραμμα το προλάβαμε οριακά καθώς τοποθετηθήκαμε και δύο μέρες μετά έληγε η προθεσμία των αιτήσεων. Παράθεση από: kostzo10 στις Ιούνιος 07, 2013, 04:32:27 μμΦέτος όμως, όχι. Το έγραφε ξεκάθαρα σχετική ανακοίνωση!Ο λόγος που δεν συμπεριλήφθηκαν οι αναπληρωτές στη φετινή επιμόρφωση είναι γιατί δεν θα ολοκληρωθεί στο τρέχον σχολικό έτος αλλά θα διαρκέσει και την επόμενη χρονιά. Συνεπώς ένας αναπληρωτής δεν είναι βέβαιο ότι θα είναι στο ίδιο σχολείο την επόμενη χρονιά ώστε να συνεχίσει τις παρεμβάσεις του με χρήση ΤΠΕ. Ακριβώς για τον ίδιο λόγο ζήτησαν να μην συμμετέχουν και οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί που υπολόγιζαν ότι θα πάρουν μετάθεση την ερχόμενη σχολική χρονιά.επομένως την επόμενη χρονιά θα έχουμε πάλι τη δυνατότητα να συμμετέχουμε;
Ο λόγος που δεν συμπεριλήφθηκαν οι αναπληρωτές στη φετινή επιμόρφωση είναι γιατί δεν θα ολοκληρωθεί στο τρέχον σχολικό έτος αλλά θα διαρκέσει και την επόμενη χρονιά. Συνεπώς ένας αναπληρωτής δεν είναι βέβαιο ότι θα είναι στο ίδιο σχολείο την επόμενη χρονιά ώστε να συνεχίσει τις παρεμβάσεις του με χρήση ΤΠΕ. Ακριβώς για τον ίδιο λόγο ζήτησαν να μην συμμετέχουν και οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί που υπολόγιζαν ότι θα πάρουν μετάθεση την ερχόμενη σχολική χρονιά.
Σημερινό σενάριο το μήκος τόξου β γυμνασίου με....hellωνόκοσμο.(το μήκος τόξου είναι ..εκτός διδακτέας ύλης στη β γυμνασίου). Πάνω από 7 πολλαπλής με hellωνόκοσμο. Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι. Μάλλον είδαν ότι έκανα φέτος α και γ λυκείου και έβαλαν....hellωνόκοσμο. Τι να πω.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΥΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΜΕΡΟΥΣοταν επι 6 μηνες η επιμορφωτρια σου σου δειχνει σεναρια προηγουμενων σεμιναριων, παλαιου τυπου & συμπεριφοριστικου μοντελου, χωρις ποτε να σου δειξει λογισμικα ΕΛΛΑΚ, δημιουργια blog, εφαρμογες σε ανοιχτα περιβαλλοντα τυπου greek-language.gr, ενω σε ερωτηση σου απαντα οτι οπως την ενημερωσαν απο το υππυργειο ειναι η 2η καλυτερη στην Ελλαδα, τι κανεις για να περασεις την πιστοποιηση;Α) την γραφεις & διαβαζεις μονος σου ό,τι αρπαξεις απο το διαδικτυοΒ) διαβαζεις μονο ότι σεναρια σου δωσε κ τις ερωτησεις ΣαλινικιδηΓ)τη βουτας απο το μαλλι με κινδυνο να ξεριζωθει απο τον ξηρο αερα της περιοχης...Δ) ταζεις λαμπαδα στην Παναγια της Τηνου, για να κανεις κ τα θεινα μπανακια σου οταν πας στο νησι
Παράθεση από: ar.lecinos στις Ιούνιος 13, 2013, 03:24:33 μμΕΡΩΤΗΣΗ ΑΥΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΜΕΡΟΥΣοταν επι 6 μηνες η επιμορφωτρια σου σου δειχνει σεναρια προηγουμενων σεμιναριων, παλαιου τυπου & συμπεριφοριστικου μοντελου, χωρις ποτε να σου δειξει λογισμικα ΕΛΛΑΚ, δημιουργια blog, εφαρμογες σε ανοιχτα περιβαλλοντα τυπου greek-language.gr, ενω σε ερωτηση σου απαντα οτι οπως την ενημερωσαν απο το υππυργειο ειναι η 2η καλυτερη στην Ελλαδα, τι κανεις για να περασεις την πιστοποιηση;Α) την γραφεις & διαβαζεις μονος σου ό,τι αρπαξεις απο το διαδικτυοΒ) διαβαζεις μονο ότι σεναρια σου δωσε κ τις ερωτησεις ΣαλινικιδηΓ)τη βουτας απο το μαλλι με κινδυνο να ξεριζωθει απο τον ξηρο αερα της περιοχης...Δ) ταζεις λαμπαδα στην Παναγια της Τηνου, για να κανεις κ τα θεινα μπανακια σου οταν πας στο νησιπέρα απ την πλάκα επειδή έδωσα και γω για πιστοποίηση σσις 9 ιουνίου -πε 70- τα πράγματα ήταν ζόρικα..στην περσινή επιμόρφωση -6 μήνες με 16 δραστηριότητες- δεν ένιωσα ότι με προετοίμασαν γι αυτό που αντιμετώπισα στην πιστοποίηση...ε) ....όλα τα παραπάνω....
To Function Probe είναι τελικά πολύ ωραίο!!! Λέω τελικά, γιατί το είχα παρεξηγήσει στην αρχή...έχει πολλές δυνατότητες...αλλά είναι και παντελώς άχρηστο, γιατί ναι μεν το Υπουργείο το αγόρασε, αλλά ο κάθε μαθηματικός που θέλει να δουλέψει πάνω σ΄αυτό δεν μπορεί να το κατεβάσει ελεύθερα. Διαθέσιμη είναι μια trial έκδοση στο διαδίκτυο με δικαίωμα χρήσης 1 μήνα. Οπότε 2 λύσεις υπάρχουν 1) Το αγοράζεις (εδώ γελάμε)2) Κάθεσαι με τις ώωωωρες στο εργαστήριο του σχολείου και δουλεύεις εκεί (εδώ γελάμε περισσότερο)Και μιας και γελάμε, να σας πω κι ένα θέμα που θυμάμαι απ΄τις πολλαπλής επιλογής: Ποιά κατά τη γνώμη σας είναι η πιο εφικτή μέθοδος ώστε να μπει η ψηφιακή εποχή (ή κάτι τέτοιο) στα σχολεία1) Να μοιραστεί σε κάθε μαθητή από ένα laptop 2) Να βάλουμε διαδραστικούς πίνακες σε κάθε τάξη3) Να διαθέτουμε 4-5 ώρες ανά τρίμηνο στις οποίες να κάνουμε στους μαθητές σενάρια απ΄αυτά που υπάρχουν στο υλικό της επιμόρφωσης4) ....(δεν το θυμάμαι)Αφού θέλουνε τη γνώμη μας, όλες σωστές δεν πρέπει να θεωρηθούν οι απαντήσεις; λέω τώρα...Κι επίσης, αν πραγματικά θέλουνε τη γνώμη μας, γιατί ξεκινήσανε και κάνανε το 1) και μετά μας ρωτάνε; για να δούνε αν το εγκρίνουμε; κι αν δεν το εγκρίνουμε, τι θα κάνουν;Και τέλος, αν έστω και αργά ζητάνε τη γνώμη μας, πάνω στις εξετάσεις τους φάνηκε καλή ώρα να το συζητήσουμε;Στερέψανε από ερωτήσεις φαίνεται, γι΄αυτό και έπεσε τόσος χελωνόκοσμος!!!