0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το ΠΔ 126/2016, άρθρο 9, πάνω στο οποίο βασίζεται το σημείο της εγκυκλίου που παραθέτεις, ορίζει το εξής:Οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. 28722/Γ2/12-3-2010 υπουργική απόφαση (Β 276) για τους οποίους προβλέπεται προφορική εξέταση αντί γραπτής, μπορούν, εφόσον το επιθυμούν, να ζητήσουν επανεξέταση (αναβαθμολόγηση) στα μαθήματα που εξετάσθηκαν. Η νέα αυτή εξέταση πραγματοποιείται στο σχολείο φοίτησης τους ενώπιον διμελούς επιτροπής αποτελούμενης από εκπαιδευτικούς του σχολείου που έχουν σε πρώτη ή δεύτερη ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα, άλλους από αυτούς που διενήργησαν την αρχική εξέταση. Την επιτροπή συγκροτεί ο Διευθυντής του σχολείου.Η αίτηση για επανεξέταση υποβάλλεται από τους κηδεμόνες των μαθητών ή από τους ίδιους, εφόσον είναι ενήλικοι, στο σχολείο μέσα σε δύο (2) ημέρες από την έκδοση των αποτελεσμάτων. Η αίτηση συνοδεύεται από το προβλεπόμενο παράβολο για κάθε μάθημα για το οποίο ζητείται επανεξέταση. Ο βαθμός της επανεξέτασης προκύπτει από τον Μ.Ο. των δύο εξεταστών - αναβαθμολογητών και είναι ο τελικός γραπτός βαθμός του μαθήματος σε κάθε περίπτωση, είτε είναι μεγαλύτερος είτε μικρότερος από το βαθμό της αρχικής εξέτασης.Δεν ξέρω γιατί η εγκύκλιος παραλείπει κάποια πράγματα. Εμείς βασιζόμαστε στο ΠΔ και εφαρμόζουμε αυτό. Δεν έχω να πω κάτι άλλο.
Είναι λοιπόν ξεκάθαρο οτι για αναβαθμολογηση πρόκειται και εδώ. Απλά επειδή δεν υπάρχει γραπτό ονομάζεται επανεξέταση. Η δεύτερη ευκαιρία είναι τον Σεπτέμβριο για όλους γραπτά ή προφορικά εξεταζόμενους.
Δηλαδή αναβαθμολόγηση στα ίδια θέματα; Εμείς αυτό το είχαμε εφαρμόσει προ του 2016 κ ήταν καθαρα επανεξέταση. Ο ένας καθηγητής ήταν ο ίδιος που έκανε το μάθημα, και τα θέματα ήταν διαφορετικά. Ίσως άλλαξε αυτό μετά. Γιατί ποτέ στο σχολείο δεν χρησιμοποιήσαμε τον όρο αναβαθμολόγηση.
Το πρωτοσυνάντησα το 2012-2013. Στο σχολείο υπήρχε η λογική ότι οι προφορικά εξεταζόμενοι εξετάζονται 2 φορές. Άλλαξε διευθυντής, ο οποίος ήταν πρώην προϊστάμενος εκπαιδευτικών θεμάτων, οπότε αυτά τα θέματα τα έπαιζε στα δάχτυλα. Άρχισε να στέλνει τις αιτήσεις στη Διεύθυνση -όλες, για γραπτή και προφορική αναβαθμολόγηση- και να χρεώνει το παράβολο -ο προηγούμενος δεν το χρέωνε- και ως εκ θαύματος, σταμάτησε αυτή η συνήθεια.
Δεν επιμενω, απλώς προσπαθώ να ερμηνεύσω τον νομο. Μέχρι τώρα δεν είχα διαβάσει τον νόμο, είχα ακούσει κάποια στιγμή στο σχολείο ότι αυτοί οι μαθητες δικαιούνται επανεξέταση, το θεώρησα λογικό, δεν ασχολήθηκα περαιτέρω γιατί έτσι κι αλλιώς εγω αυτούς δεν τους κόβω. Απλώς αναρψτιεμαι αν εμείς το κάναμε λάθος. Στο σχολείο το θεωρούμε σαφώς δικαίωμα τιυ μαθητή που έχει κοπεί (όχι οποιουδήποτε δεν είναι ευχαριστημένος από τον βαθμό του). Δηλαδή το παιδί εξετάζεται στα ίδια θέματα;
Εμείς το προτείνουμε μόνο σ αυτούς που κόπηκαν, μπας και κινητοποιηθούν λίγο παραπάνω να έρθουν να πουν δυο κουβέντες, να περάσουν, να ησυχάσουμε κι εμείς κι αυτοί, μην μας έρθουν σε χειρότερη φάση Σεπτέμβριο και τραβάμε τα μαλλιά μας…
Οι καθηγητές, στους οποίους κόπηκαν, συμφωνούν μαζί σας;
Δεν τα καταλαβαίνω αυτά. Ούτως ή άλλως αν κόψεις μαθητή με μαθησιακές δυσκολίες, είσαι ήδη εκτεθειμένος και φέρνεις σε δύσκολη θέση το σχολείο και αυτόν που θα επανεξετάσει το παιδί τον Σεπτέμβριο, και μπορεί να βρεθεί στη δύσκολη θέση να αναρωτιέται αν θα τον αφήσει στην ίδια ταξη. Θα εχεις και παραπονο για το δικαίωμα του μαθητή;