0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γιατί άμα κόψεις μαθητή με μαθησιακές δυσκολίες είσαι εκτεθειμένος και φέρνεις σε δύσκολη θέση το σχολείο; Ο μαθητής για να τον κόψεις αδιαφορούσε. Οι μαθησιακές δυσκολίες δεν αποτελούν άλλοθι για να περνούν δίχως προσπάθεια. Δεν καταλαβαίνω γιατί δυο μέτρα και δυο σταθμά με τους υπόλοιπους μαθητές. Αν ενημερώνετε ό λ ο υ ς όσοι κόβονται πως έχουν δικαίωμα αναβαθμολόγησης τότε πάω πάσο. Αν ενημερώνετε μ ό ν ο ν εκείνους με μαθησιακά θέματα τότε κάνετε διακρίσεις μεταξύ των παιδιών.
Ο σύμβουλος ειδικής αγωγής τι λέει για το γεγονός ότι κόβονται μαθητές με διάγνωση;
Συνάδελφοι καλησπέρα. Υπηρετώ σε ΓΕΛ και οι προφορικά εξεταζόμενοι λόγω ειδικών μαθησιακών ή άλλων δυσκολιών εξετάζονται από επιτροπή δύο καθηγητών. Στο Γυμνάσιο ισχύει το ίδιο;
Έγραψα παραπάνω σε μια εκ των υστέρων διόρθωση. Στο σχολείο μου γενικά, σχεδόν όλοι τα παιδια που έχουν προφορική εξέταση, τα βοηθούν, και συνεργάζονται και με τους καθηγητές της ένταξης/παράλληλης/υποδοχής έτσι ώστε να είναι κάπως δουλεμένοι οι μαθητές, να κάνουν κάτι, να περάσουν με την αξία τους, όχι χαριστικά. Υπάρχουν όμως συγκεκριμένοι συνάδελφοι, που έχουν αλλεργία στην ειδική αγωγή, στις ειδικές κατηγορίες μαθητών, στις διευκολύνσεις, και που μάλλον επιδιώκουν να τιμωρούν τέτοιους μαθητές, παρά να βοηθούν. Μονο εκείνοι έχει τύχει να κόψουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Και πίστεψέ με, το έκαναν με πείσμα, σε φάση ότι εγώ θα το κάνω επίτηδες για να τιμωρήσω τον μαθητή και να διασώσω το κύρος μου, κι εσεις οι υπόλοιποι διαλύετε το σχολείο που θέλετε να βοηθάτε. Όταν έχεις μαθητή με ελλιπή γνω΄ση ελληνικών, που φοιτά στην ΤΥ, και του βάζεις κάτω από τη βάση επειδη "δεν τον έχεις δει ποτέ στο μάθημα", και μετά τον κόβεις κιόλας, αντί να συνεργαστέις με την καθηγήτρια της τάξης υποδοχής, δεν εκθέτεις το σχολειο; Είναι δυνατόν οι μαθητές να "μην κάνουν τίποτα" σε συγκεκριμένους καθηγητές μόνο ενώ οι υπόλοιποι να είμαστε ευχαριστημένοι από μια μικρή προσπάθεια; Δηλαδή είναι 20 άτομα λάθος, λαϊκιστές, μαθητοπατέρες, επιβραβευτές της ήσσονος προσπάθειας, και οι άλλοι δύο μόνο ξέρουν; Δεν γίνονται αυτά. Για το δικαίωμα αναβαθμολόγησης όπως έχω πει, ο διευθυντής μάλλον ενημερώνει τους γονείς, που εγώ το θεωρώ λάθος γιατί είναι σαν να τους λέει να μας αμφισβητήσουν, αλλά τέλος πάντων. Αφού υπάρχει ο νόμος, προφανώς ας τον χρησιμοποιήσουν. Στις μαθησιακές δυσκολίες είναι διαφορετικό. Τα παιδιά αυτά δεν μπορουν να κρίνονται με τα ίδια μέτρα και σταθμά. Δεν θα είχαν διάγνωση αν μποορύσαν να κριθούν με τα ίδια μέτρα και σταθμά.
Αν ήταν σε τμήμα ένταξης όπου δουλευόταν συνδιδασκαλία με το γενικής και όλη τη χρονιά αξιολογούνταν από κοινού από τους καθηγητές (γενικής και ένταξης) τότε, ενδεχομένως, ναι.Στην πράξη όμως δεν είναι ιδιαίτερα συνηθισμένο οπότε ο καθένας εξετάζει και βαθμολογεί τους μαθητές του μόνος.Ο νόμος τι αναφέρει για το Γυμνάσιο;
Για το γυμνάσιο ορίζονται τα εξής: 2. Κατά τις ολιγόλεπτες, ωριαίες δοκιμασίες των τριμήνων και τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις, οι μαθητές του άρθρου αυτού εξετάζονται (προφορικά ή γραπτά) από τον οικείο καθηγητή ταυτόχρονα με τους μαθητές της τάξης στην οποία ανήκουν και στα ίδια θέματα, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας. (ΦΕΚ 276/τ.
Εντωμεταξύ πως μπορεί το παραπάνω να συμβιβαστεί με το "Ο εκπαιδευτικός του ΤΕ υποστηρίζει τους μαθητές εντός του περιβάλλοντος της τάξης τους, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων, με στόχο τη διαφοροποίηση των δραστηριοτήτων και των διδακτικών πρακτικών, καθώς και την κατάλληλη προσαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού και του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος. Η υποστήριξη σε ιδιαίτερο χώρο υλοποιείται εφόσον το επιβάλλουν οι ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, με απώτερο στόχο τη δυνατότητα μελλοντικής υποστήριξης αυτών εντός του περιβάλλοντος της τάξης τους. " (Ν. 3699/2008 Άρθ.6, παρ.1 αα.) είναι άξιο απορίας...
Αν την 1η Ιουνίου ξεκινούν οι Πανελλήνιες και ταυτόχρονα έχουμε προαγωγικές και απολυτήριες στο Γυμνάσιο, να δούμε που θα βρουν επιτηρητές...https://www.alfavita.gr/panellinies/405369_panellinies-2023-tin-pempti-1i-ioynioy-xekinoyn-oi-exetaseis-ola-osa-prepei-na