0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Giorgos-Effie στις Αυγούστου 27, 2013, 01:12:06 pmΓενικά ο επιβλέπον τι συμφέρον έχει, γιατί να με αναλάβει;Θα σε αναλαβει γιατι ξέρει οτι τα επομενα 4 με 6 χρονια θα εχει εναν ''δουλο'' σηκω πανω κατσε κατω, θα διδασκεις εσυ για λογαριασμο του, θα διορθωνεις εσυ στιβες γραπτα για λογαριασμο του, θα κανεις επιτηρησεις σε προπτυχιακα και μεταπτυχιακα, θα κανεις εσυ τη διοικητικη υποστηριξη του γραφειου του, θα κανεις εσυ οτι αλλο διοικητικο ή εκπαιδευτικο, μπορει να σε βαλει να δουλευεις σε ερευνητικα προγραμματα του ειδικου λογαρισμου κονδυλιων Και τελος θα του προσφέρεις ακομη μια ερευνητικη (και μαλιστα διδακτορικη νεα ερευνα) την οποια θα καρπωθει, θα αναγραφει στις δημοσιευσεις του, θα μετεχει σε συνεδρια κλπ κλπ κλπ κλπ.Και φυσικα δεν θα τολμησεις ποτε να του πεις οχι σε τιποτα γιατι θα εχεις τη καταληξη της φιλης παραπανω που ενα βημα πριν την αναγορευση τσακωθηκε και την αφησε στα κρυα του λουτρου.Και πιστεψε με ειναι τοσο μικρη η ελληνικη πανεπιστημιακη ''πιατσα'' που απαξ και φυγεις απο ενα ιδρυμα ενω εχεις ηδη ολοκληρωσει διδακτορικο, δυσκολα σε δεχονται σε αλλο βαζοντας σου τη σταμπα του αντιδραστικου.....Για αυτο λεμε οτι στην ελλαδα για κανεις phd πρεπει να εχει το θεο μπαρμα ή γκομενο τον καθηγητη
Γενικά ο επιβλέπον τι συμφέρον έχει, γιατί να με αναλάβει;
Γι' αυτούς τους λόγους παράτησε και ο άντρας μου το διδακτορικό του. Και εγώ στην τελική εργασία που είχα κάνει σε μία απλή επιμόρφωση, η καθηγήτρια μου είχε πει επί λέξη: δεν θα κρατήσεις αντίγραφο και θα είναι τιμή σου αν συμπεριληφθεί στο βιβλίο που ετοιμάζω. Αφήστε που γνωστή μου έκανε μεταπτυχιακό με ένα απλό τηλέφωνο στο κατάλληλο πρόσωπο. Όλα αυτά τα αναφέρω γιατί πραγματικά η κατάσταση στην ελληνική πανεπιστημιακή πιάτσα, όπως αναφέρεις, έχει ξεφύγει και χάνουν αξιόλογους φοιτητές οι οποίοι διαλέγουν ξένα πανεπιστήμια.
...με το απλό τηλέφωνο εννοώ ότι απλά πήγε και πήρε το χαρτί χωρίς να έχει πατήσει πουθενά. Και δεν είναι η μόνη.
Εξακολουθώ να θεωρώ, ότι οι παραπάνω μελανές εντυπώσεις είναι η μειοψηφία. Όπως και να έχει, το διδακτορικό θα πρέπει να έχει ως μέγιστο κίνητρο την ερευνητική δράση και αυτό συνεπάγεται μελέτη, δημοσιεύσεις. συγγραφή κα, όπου το αποτέλεσμα όλης αυτής της διαδικασίας είναι η βελτίωση του μορφωτικού επιπέδου του υποψήφιου. Και αυτό είναι -που για εμένα- μετράει.