*

Αποστολέας Θέμα: Βαθμός μαθητή  (Αναγνώστηκε 20322 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος iex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #28 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 07:31:56 μμ »
Σύμφωνα με τον πίνακα...στο Λύκειο γιατί για Λύκειο πρόκειται, το πρώτο είναι η συμμετοχή. Πώς μπορεί να την ξέρει ο γονιός;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμός μαθητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:17:45 »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #29 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 07:32:11 μμ »
Και όμως τα ισχυρίζονται. Μάλιστα φέτος στην Ε δημοτικού έβαλα 9 σε μαθητρια και μητέρα μπροστά της ισχυρίστηκε ότι βρήκα τρόπο να την τιμωρήσω. Πέρυσι μια άλλη ισχυρίστηκε ότι στόχο ποιησα το γυιο της και του έβαλα 9. Αλλά και στην δευτεοβαθμια όταν έβαζα 19 άκουγα διάφορα και σε υψηλούς τόνους ενίοτε όταν έβαζα όμως χαμηλούς βαθμούς η κατω από την βάση οι αντιδράσεις ήταν μηδαμινές ή ήπιες. Οι γονείς αρκετές φορές απειλούν ή καταφεύγουν στους προϊσταμενους πάσης φύσεως. Δεν είναι λίγοι και εκείνοι που υπολογίζουν ότι θα συμμετέχουν σε ενδεχόμενη αξιολόγηση οπότε φαντασιωνονται διάφορα.
Εννοώ ότι, όταν ο καθηγητής έχει πλήρως τεκμηριωμένο το βαθμό που έβαλε σ' ένα μαθητή του, ο γονέας δε γίνεται να ισχυρίζεται διάφορα για προσωπική διαφορά μαθητή - καθηγητή. Από τη στιγμή που ο εκπαιδευτικός θα τονίσει ότι π.χ. έβαλε 13 στο παιδί, γιατί το γραπτό του ήταν για 14, στο τεστ έγραψε 12, στα προφορικά η συμμετοχή του είναι ελάχιστη, χωρίς καθημερινή παρουσία, ότι έρχεται τις περισσότερες φορές άγραφος κι ότι δε δείχνει προθυμία, τι άλλο παραπάνω να ειπωθεί, ώστε να φανεί με πιο σαφή τρόπο πως ο συγκεκριμένος βαθμός αποδίδει και χαρακτηρίζεται ακριβώς την απόδοση του μαθητή και τίποτε άλλο;
Οι γονείς που επιχειρούν να δικαιολογούν τα παιδιά τους και δε δέχονται πως ο καθηγητής έκρινε σωστά, μόνο κακό προκαλούν στα παιδιά τους και τη μετέπειτα μαθητική τους πορεία.
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #30 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 07:34:40 μμ »
Πετυχαίνουν να σε εκθεσουν κατά κάποιο τρόπο. Για να αλλάξει η βαθμολογία είναι αδύνατο αλλά δημιουργείται ένα αρνητικό κλίμα
Σε ποιον θα εκτεθεί ο εκπαιδευτικός;
Και για ποιο λόγο; Επειδή δε μοιράζει απλόχερα τα 18άρια, τα 19άρια και τα 20 άρια;
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος iex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #31 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 07:35:22 μμ »
Οι γονείς που επιχειρούν να δικαιολογούν τα παιδιά τους και δε δέχονται πως ο καθηγητής έκρινε σωστά, μόνο κακό προκαλούν στα παιδιά τους και τη μετέπειτα μαθητική τους πορεία.

Συμφωνώ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βαθμός μαθητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:17:45 »

Αποσυνδεδεμένος iex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #32 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 07:38:08 μμ »
Εξάλλου δεν έβαλε στο παιδί και κάτω από τη βάση, έγραψε 13,8 και πήρε 13, σε κάθε περίπτωση δεν μπορούμε να μιλάμε για αδικία

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #33 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 07:40:02 μμ »
Πετυχαίνουν να σε εκθεσουν κατά κάποιο τρόπο. Για να αλλάξει η βαθμολογία είναι αδύνατο αλλά δημιουργείται ένα αρνητικό κλίμα

Τον εαυτό τους εκθέτουν. Αν ο εκπαιδευτικός μπορεί να τεκμηριώσει τη βαθμολογία του, δεν έχει να φοβηθεί κάτι.

Αποσυνδεδεμένος iex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #34 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 07:45:31 μμ »
Πού να την τεκμηριώσει; Στο γονέα;

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #35 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 07:54:12 μμ »
Ναι. Να εξηγήσει/αιτιολογήσει  γιατί το παιδί πήρε αυτό τον βαθμό.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #36 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 08:00:18 μμ »
Τον εαυτό τους εκθέτουν. Αν ο εκπαιδευτικός μπορεί να τεκμηριώσει τη βαθμολογία του, δεν έχει να φοβηθεί κάτι.

Εννοείται ότι ο εκπαιδευτικός μπορεί και πρέπει να τεκμηριώσει τη βαθμολογία του, αλλιώς πρόκειται για αυθαιρεσία.
Γενικά όμως όταν το θέμα ξεφεύγει από τα στενά πλαίσια του σχολείου και της λογικής το αρνητικό κλίμα δεν παύει να δημιουργείται.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος iex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #37 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 08:02:16 μμ »
Και αν ο γονιός δεν δέχεται την εξήγηση και λέει τα περί μη συμπάθειας πώς απαντά ο εκπαιδευτικός;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 13, 2020, 08:06:08 μμ από iex »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #38 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 08:06:30 μμ »
Και αν ο γονιός δεν δέχεται την εξήγηση και λέει τα περί μη συμπάθειας τι απαντά ο εκπαιδευτικός;
Αν υπάρχουν τα πρόχειρα,τεστ, εργασίες κλπ ο,τι δηλαδή προβλέπεται στο ΦΕΚ ..ε, τότε ας λέει...
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #39 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 08:12:07 μμ »
Σε ποιον θα εκτεθεί ο εκπαιδευτικός;
Και για ποιο λόγο; Επειδή δε μοιράζει απλόχερα τα 18άρια, τα 19άρια και τα 20 άρια;
Έγραψα αυτό.
Παράθεση
Πετυχαίνουν να σε εκθέσουν κατά κάποιο τρόπο. Για να αλλάξει η βαθμολογία είναι αδύνατο αλλά δημιουργείται ένα αρνητικό κλίμα
Κατά κατά λοιπά εξαρτάται τι θα πουν στην προϊσταμένη αρχή, τι ειδους "επιχειρήματα" θα χρησιμοποιήσουν.
Και αυτές οι συζητήσεις δεν είναι γενικά ευχάριστες.... Λεγε...λεγε...στο τέλος κάτι μένει και ενίοτε το βρίσκουμε μπροστά μας..
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος iex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 302
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #40 στις: Φεβρουάριος 13, 2020, 08:16:58 μμ »
Επειδή όμως το πρώτο είναι η συμμετοχή, δηλαδή για να μιλήσω τώρα για μένα, πάντα προβληματίζομαι πώς πρέπει να βαθμολογήσω παιδί που συμμετέχει ελάχιστα στην τάξη, αλλά γράφει στα διαγωνίσματα πχ 16-17. Τι βάζεις σε αυτό το παιδί. Εγώ προσωπικά θα του έβαζα γύρω στο 15, επειδή δεν συμμετέχει. Οι γονείς, όμως, θα το δεχτούν ή θα υπάρχουν αντιδράσεις, όπως στον γνωστό μου; Επίσης, αν το παιδί λέει στους γονείς ότι συμμετέχει, αλλά ο δάσκαλος δεν το συμπαθεί... Σε κάθε περίπτωση είναι δύσκολο έργο η βαθμολογία των μαθητών

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Βαθμός μαθητή
« Απάντηση #41 στις: Φεβρουάριος 15, 2020, 10:35:44 μμ »
Κατ' αρχήν, πες στον φίλο σου ότι τα κριτήρια βαθμολόγησης είναι αυτά που παρατέθηκαν παραπάνω και καλά θα κάνει να τα διαβάσει και να τα εφαρμόζει και να ΜΗΝ ξαναπει σε γονέα ότι "κάθε καθηγητής έχει τα δικά του κριτήρια". Και, προς Θεού, μην τυχόν και βαθμολογήσει ποτέ ή υποννοήσει ότι βαθμολογεί με βάση την συμπεριφορά του μαθητή. Για τις παραβάσεις της συμπεριφοράς υπάρχουν οι κυρώσεις που προβλέπονται (αποβολές κτλ), ΔΕΝ είναι κριτήριο βαθμολόγησης.
Από εκεί και πέρα, και στον σύμβουλο να απευθυνθεί ο γονεάς, τίποτα δεν θα γίνει γιατί είναι εμφανές ότι ο φίλος σου μπορεί να τεκμηριώσει άνετα την βαθμολόγησή του. Ούτε πρόκειται να εκτεθεί ούτε τίποτα από την στιγμή που έχει την τεκμηρίωση αυτή, αντίθετα, εγώ νομίζω ότι "θα βγει από πάνω" όταν τελικά ο σύμβουλος ενημερώσει τον γονιό ότι η βαθμολόγηση ήταν δίκαιη και σύνομη.

ΥΓ: επίσης, αφού διαβάσει ο ίδιος και κατανοήσει τα κριτήρια βαθμολόγησης, καλό θα ήταν να ενημερώσει και τους μαθητές του για αυτά  :-\
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 15, 2020, 10:37:33 μμ από happiness »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159443
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 381
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 324
Σύνολο: 336

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.119 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.