*

Αποστολέας Θέμα: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια  (Αναγνώστηκε 108155 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #322 στις: Δεκέμβριος 11, 2008, 06:40:51 μμ »
κανονικα 2 σχεδια διδασκαλιας. προσεξε ομως, θα πρεπει να απαντησουμε σε ο,τι μας  ζητανε. εννοειται οτι μεθοδος,πορεια,στοχοι κλπ κλπ θα γραφουν οπωσδηποτε.

αφου μας ζητανε συγκεκριμενα ερωτηματα να υποθεσω οτι οι στοχοι θα ειναι αυτα τα ερωτηματα παραλλαγμενα?
αν μας πουν για παραδειγμα στο β ερωτημα "πώς θα διδασκες τις δευτερευουσες προτασεις"¨εμεις ως στοχο θα θεσουμε "να μπορουν οι μαθητες να διακρινουν το ειδος των δευτερευουσων προτασεων κ να καταννοησουν το ρολο τους"
κατι τετοιο να υποθεσω ή δινουμε κ αλλους ξεχωριστους στοχους???
κ τελος οταν εχει συγκεκριμενα ερωτηματα ερωτησεις αξιολογησης βαζουμε?
 ??? ??? ???

Όταν σου ζητούν ολοκληρωμένο σχέδιο διδασκαλίας με βάση 3 π.χ. ερωτήματα, γράφεις τα πάντα θέτοντας ως στόχους τα ερωτήματα. Η μόνη περίπτωση που μπορεί να παραλείψεις μέρη του σχεδίου είναι όταν σου ζητούν ξεκάθαρα μία συγκεκριμενη φάση, όπως έκαναν στα αρχαία το 2007 που σου έδιναν παράλληλα κείμενα και ζητούσαν σύγκριση, με άλλα λόγια τη φάση της εφαρμογής ή της σύνθεσης οπως τη λένε άλλοι. Εκεί φυσικά δε θα έγραφες όλα τα υπόλοιπα, παρά μόνο τη συγκεκριμένη φάση.
οι διορθωτες παντως επιμενουν οτι το δευτερο θεμα δεν ηθελε συγκεκριμενη φαση σχεδιου αλλα ηταν απλο γνωστικο..και στις οδηγιες των διρθωτων δεν φαινεται να ζητουσαν φαση σχεδιου..

Όταν θα γράψεις για τη συγκεκριμένη φάση της σύνθεσης, το μόνο που μπορείς να πεις από παιδαγωγικής άποψης είναι απλά σε ποια φάση μπορεί να τεθεί το συγκεκριμένο ερώτημα και στη συνέχεια να κάνεις τη σύγκριση. Γι αυτό το λόγο και φαίνεται να είναι γνωστικό. Αν π.χ. σε ρωτούσαν για τη φάση της ανάλυσης με κάποιο τρόπο, τότε πιστεύω παράλληλα με το γνωστικό (που ουσιαστικά χρειάζεται παντού), θα έλεγες και ερωτήσεις π.χ. που θα απηύθυνες προς τους μαθητές (οπότε θα φαίνονταν ακόμα περισσότερο η παιδαγωγική). Γνώμη μου όλα αυτά βέβαια.
συμφωνω μαζι σου και θεωρητικα αυτο ειναι το σωστο.. απλα δεν το χρειαζοντουσαν οι διορθωτες. οποτε δεν υπαρχει λογος να μπερδευεται κανεις..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #323 στις: Δεκέμβριος 11, 2008, 08:56:27 μμ »
αχ με μπερδευετε με ολα αυτα...αφηστε που δεν εχω κατσει να κανω ουτε ενα σχεδιο να δω ποση ωρα θα μου παρει... :-\

Αποσυνδεδεμένος iridax

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #324 στις: Δεκέμβριος 12, 2008, 10:23:53 μμ »
Καλησπέρα!!Πλέον έχουμε μπει στην τελική ευθεία.Μία ερώτηση ξέρεις κανένας κανένα καλό βιβλίο για ειδική νέων???Τελευταία στιγμή να πάρω μία ιδέα για το πως θα το οργανώσω.Καλή συνέχεια και καλό κουράγιο.Σκεφτείτε ότι η ταλαιπωρία μας τελειώνει.Και όσοι περάσετε να μην χαθείτε από το φόρουμ να δίνετε καμία συμβουλή. :-* :-*

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #325 στις: Δεκέμβριος 14, 2008, 05:57:59 μμ »
γεια σας!!!λοιπον καποιες τελευταιες(θελω να πιστευω..)ερωτησουλες...
1)δλδ εμεις οπως και να χει στο σχεδιο γραφουμε ολα τα βηματα πλην βενβαια αν ειναι πουν οτι ζητανε μονο τους στοχους ή μονο την πορεια ή μονο να απντησουμε σε καποιο ερωτημα και γενικα οταννξεκαθαρα ζητανε ενα μονο πραγμα??
2)στα σταδια αν γραψουμε ολο μερη ολο μερη ολο εινα λαθος?δλδ επιτρεπετε μοναχα το 3φασικο ολο μερη ολο??
3)τελικα βιβλιογραφια γραφουμε???ειναι απαραιτητη??
4)υπαρχει περιπτωση να χασεις μοναδες επειδη εγραψες πολλα(πανω απο 8 σελ)αλλα χωρις λαθη και οχι ασχετα με το θεμα?ρωταω γιατι δεν ξερω και δεν θελω να κλαιω μετα... :-\
5)στο σχεδιο γραφουμε και την ωρα διεξαγωγης του μαθηματος και την ημεροχρονολογια?
6)αν συμπεριλαβω στο σχεδιο και το δελτιο μαθηματος ειναι λαθος??
7)μπορω να χρησιμοποιησω 3 μεθοδους διδασκαλιας ή θεωρουνται πολλοι??

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #326 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 01:09:59 πμ »
γεια σας!!!λοιπον καποιες τελευταιες(θελω να πιστευω..)ερωτησουλες...
1)δλδ εμεις οπως και να χει στο σχεδιο γραφουμε ολα τα βηματα πλην βενβαια αν ειναι πουν οτι ζητανε μονο τους στοχους ή μονο την πορεια ή μονο να απντησουμε σε καποιο ερωτημα και γενικα οταννξεκαθαρα ζητανε ενα μονο πραγμα??
2)στα σταδια αν γραψουμε ολο μερη ολο μερη ολο εινα λαθος?δλδ επιτρεπετε μοναχα το 3φασικο ολο μερη ολο??
3)τελικα βιβλιογραφια γραφουμε???ειναι απαραιτητη??
4)υπαρχει περιπτωση να χασεις μοναδες επειδη εγραψες πολλα(πανω απο 8 σελ)αλλα χωρις λαθη και οχι ασχετα με το θεμα?ρωταω γιατι δεν ξερω και δεν θελω να κλαιω μετα... :-\
5)στο σχεδιο γραφουμε και την ωρα διεξαγωγης του μαθηματος και την ημεροχρονολογια?
6)αν συμπεριλαβω στο σχεδιο και το δελτιο μαθηματος ειναι λαθος??
7)μπορω να χρησιμοποιησω 3 μεθοδους διδασκαλιας ή θεωρουνται πολλοι??
1) Καλόν είναι, ακόμη κι αν η διατύπωση στο ερώτημα που θα τεθεί, δεν είναι ρητή για σχέδιο αλλά κάπως συγκεχυμένη, να προβείς σε σύνταξη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μαθήματος.
2) Ανάλογα του τι μάθημα θα επιλέξεις υπάρχουν και τα αντίστοιχα βήματα που ακολουθούνται και πάντως όχι "όλο - μέρη - όλο" (αυτοί είναι καθαρά όροι παιδαγωγικοί), πχ. στο μάθημα της ιστορίας τα βήματα που ακολουθούνται στην πορεία του μαθήματος είναι ενδεικτικά: αφόρμηση-σύνδεση με τα προηγούμενα-προσφορά-προσπέλαση-εμπέδωση και προαιρετική εργασία κατ' οίκον. Προηγούνται γενικός στόχος, ειδικοί στόχοι και μέσα-υλικά.
3) Βιβλιογραφία θα γράψεις μόνο, αν τεθεί σχετικό ερώτημα.
4) Ουκ εν τω πολλω το ευ. Προσοχή, το σχέδιο που θα παρουσιάσεις θα πρέπει να είναι, όπως αυτό που θα έκανες θεωρητικά, εάν θα είχες την επόμενη ημέρα να διδάξεις συγκεκριμένη ενότητα. Φαντάζομαι λοιπόν ότι θα χανόσουν, αν για 1 διδακτική ώρα, εσύ είχες προετοιμάσει σχέδιο άνω των 8 σελ. Άσε που δε θα προλάβαινες να το ολοκληρώσεις.
5) Μπορείς ν' αναφέρεις ημερομηνία καθώς και προτεινόμενο χρόνο διδασκαλίας με την ένδειξη 1 διδακτική ώρα.
6) Δεν ξέρω για τα υπόλοιπα μαθήματα, πάντως για το μάθημα της ιστορίας δεν κάνεις αναφορά σε δελτίο μαθήματος.
7) Καλόν είναι σε κάθε βήμα να αναφέρεις και τη μέθοδο που χρησιμοποιείς κάθε φορά, καθώς είναι αδύνατο απ' την αρχή έως το τέλος να κινηθείς βάσει μιας και μοναδικής μεθόδου και πάντως η μέθοδος και η μορφή που θα αναφέρεις κάθε φορά (π.χ. μέθοδος: εργασία με τις πηγές, μορφή διερευνητική) θα πρέπει να συνάδει με αυτά που θα αναφέρεις σε κάθε βήμα. Εν ολίγοις να δείχνεις ότι γίνεται π.χ. εργασία με τις πηγές ή ότι διεξάγεται διάλογος κατευθυνόμενος ή ελεύθερος ή ότι τώρα αφηγείσαι ή ότι κάνεις επίδειξη χάρτη-εικόνας κ.ο.κ.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 15, 2008, 01:11:51 πμ από marion »
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #327 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 08:36:35 πμ »
καλημερα σε ολους κ ολες....εχω μια μεγαλη μεγαλη απορια κ προβλημα...λοιπον....
μιλησα με μια φιλη που πηγαινε στον μπονια....κμου ειπε πως τους ειπαν να μην συμβουλευτουν βιβλια του Σπανου...ουτε τα βιβλια του καθηγητη οσον αφορα την ειδικη διδακτικη.....

εγω μεχρι στιγμης διαβαζα απο κει...κ τι να κανω τωρα????? :-\ :(

τους ειπαν οτι η μεθοδος αυτη, καλη μεν, αλλα δασκαλοκεντρικη, οποτε ακυρη....και ετσι απορριπτεα...
κ ολα τα σχετικα.....αφορμηση, συνδεση με τα προηγουμενα κτλ........το σχεδιο απο οτι καταλαβα που τους εδωσαν σαν οδηγια, ειναι με ομαδοσυνεργατικη.....

εσεις θα κανετε σχεδιο οπως στα βιβλια καθηγητη???????????ας βοηθησει καποιος γιατι εχω τρελαθει τελειως...... :'(τελευταια στιγμη..... :-\ :'(


Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #328 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 11:25:29 πμ »
η ειδικη ειναι περισσοτερο γνωστικο κ λιγοτερα παιδαγωγικα. επειδη το λενε στο μπονια δε σημαινει οτι ειναι κ το σωστο. δες το βιβλιο καθηγητη α λυκειου που εχει κανει ενα σχεδιο σε ενα ασχετο ποιημα "μουχρωμα" μυριβηλης αλλα το εχει κανει ολοκληρωμενο. το μοναδικο νομιζω σχεδιο που εχω δει σε βιβλια καθηγητη κ ειναι ολοκληρο. το θεωρω αρκετα καλο. μην ξεχνας οτι αυτα που διορθωνουν τα γραπτα εχουν διδακτορικο στο αντικειμενο που διορθωνουν πχ νεα, ιστορια κ αρχαια κ οχι στα παιδαγωγικα. μην ακους τι λενε στο μπονια. υπαρχουν καλοι καθηγητες αλλα υπαρχουν κ κακοι.

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #329 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 11:30:41 πμ »
καλημερα σε ολους κ ολες....εχω μια μεγαλη μεγαλη απορια κ προβλημα...λοιπον....
μιλησα με μια φιλη που πηγαινε στον μπονια....κμου ειπε πως τους ειπαν να μην συμβουλευτουν βιβλια του Σπανου...ουτε τα βιβλια του καθηγητη οσον αφορα την ειδικη διδακτικη.....

εγω μεχρι στιγμης διαβαζα απο κει...κ τι να κανω τωρα????? :-\ :(

τους ειπαν οτι η μεθοδος αυτη, καλη μεν, αλλα δασκαλοκεντρικη, οποτε ακυρη....και ετσι απορριπτεα...
κ ολα τα σχετικα.....αφορμηση, συνδεση με τα προηγουμενα κτλ........το σχεδιο απο οτι καταλαβα που τους εδωσαν σαν οδηγια, ειναι με ομαδοσυνεργατικη.....

εσεις θα κανετε σχεδιο οπως στα βιβλια καθηγητη???????????ας βοηθησει καποιος γιατι εχω τρελαθει τελειως...... :'(τελευταια στιγμη..... :-\ :'(


αυτα μας ελεγαν κ εμας κ η φιλη μου ακολουθησε πιστα το σχεδιο που εδωσαν στο μπονια κ πηρε ενα ωραιοτατο 50.κ η κοπελα το ειχε διαβασει παρα πολυ καλα. κι εγω πηρα 54.. ξερω βεβαια τα λαθη μου.δεν το ακολουθησα πιστα.
συμφωνω με maryvas...η ομαδοσυνεργατικη ειναι για πολυ συγκεκριμενα πραγματα..

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #330 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 11:45:52 πμ »
κοριτσια ευχαριστω για τη γνωμη σας....... μαλλον εχετε δικιο...απλα ειμαι αγχωμενη, λογω πρωτης φορας.:)

Αποσυνδεδεμένος iridax

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #331 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 06:05:39 μμ »
Ελένη μου επειδή έχω καταλάβει για ποιο καθηγητή λες μην τον εμπιστεύεσαι.Καλές οι ιδέες αλλά λίγο ουτοπικές για να εφαρμοστούν σε σχολική τάξη.Μην ξεχνάς ότι οι καθηγητές που μας διορθώνουν είναι κάποιας ηλικίας και οι απόψεις του είναι πιο κοντά στο παραδοσιακό μοντέλο!!Εδώ εμένα μου είπαν στου Μπόνια να μην απαντάω καθόλου τις ερωτήσεις.Γίνεται χαμός στη διδακτική εκεί μέσα.Ο κάθε καθηγητής έχει τις δικές του απόψεις και αν παρακολουθήσεις και δύο διδακτικές εκεί πραγματικά παθαίνεις σοκ!!Καλή επιτυχία και είμαστε όλοι στην ίδια θέση.

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #332 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 08:43:28 μμ »
γεια σας!!!λοιπον καποιες τελευταιες(θελω να πιστευω..)ερωτησουλες...
1)δλδ εμεις οπως και να χει στο σχεδιο γραφουμε ολα τα βηματα πλην βενβαια αν ειναι πουν οτι ζητανε μονο τους στοχους ή μονο την πορεια ή μονο να απντησουμε σε καποιο ερωτημα και γενικα οταννξεκαθαρα ζητανε ενα μονο πραγμα??
2)στα σταδια αν γραψουμε ολο μερη ολο μερη ολο εινα λαθος?δλδ επιτρεπετε μοναχα το 3φασικο ολο μερη ολο??
3)τελικα βιβλιογραφια γραφουμε???ειναι απαραιτητη??
4)υπαρχει περιπτωση να χασεις μοναδες επειδη εγραψες πολλα(πανω απο 8 σελ)αλλα χωρις λαθη και οχι ασχετα με το θεμα?ρωταω γιατι δεν ξερω και δεν θελω να κλαιω μετα... :-\
5)στο σχεδιο γραφουμε και την ωρα διεξαγωγης του μαθηματος και την ημεροχρονολογια?
6)αν συμπεριλαβω στο σχεδιο και το δελτιο μαθηματος ειναι λαθος??
7)μπορω να χρησιμοποιησω 3 μεθοδους διδασκαλιας ή θεωρουνται πολλοι??
1) Καλόν είναι, ακόμη κι αν η διατύπωση στο ερώτημα που θα τεθεί, δεν είναι ρητή για σχέδιο αλλά κάπως συγκεχυμένη, να προβείς σε σύνταξη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μαθήματος.
2) Ανάλογα του τι μάθημα θα επιλέξεις υπάρχουν και τα αντίστοιχα βήματα που ακολουθούνται και πάντως όχι "όλο - μέρη - όλο" (αυτοί είναι καθαρά όροι παιδαγωγικοί), πχ. στο μάθημα της ιστορίας τα βήματα που ακολουθούνται στην πορεία του μαθήματος είναι ενδεικτικά: αφόρμηση-σύνδεση με τα προηγούμενα-προσφορά-προσπέλαση-εμπέδωση και προαιρετική εργασία κατ' οίκον. Προηγούνται γενικός στόχος, ειδικοί στόχοι και μέσα-υλικά.
3) Βιβλιογραφία θα γράψεις μόνο, αν τεθεί σχετικό ερώτημα.
4) Ουκ εν τω πολλω το ευ. Προσοχή, το σχέδιο που θα παρουσιάσεις θα πρέπει να είναι, όπως αυτό που θα έκανες θεωρητικά, εάν θα είχες την επόμενη ημέρα να διδάξεις συγκεκριμένη ενότητα. Φαντάζομαι λοιπόν ότι θα χανόσουν, αν για 1 διδακτική ώρα, εσύ είχες προετοιμάσει σχέδιο άνω των 8 σελ. Άσε που δε θα προλάβαινες να το ολοκληρώσεις.
5) Μπορείς ν' αναφέρεις ημερομηνία καθώς και προτεινόμενο χρόνο διδασκαλίας με την ένδειξη 1 διδακτική ώρα.
6) Δεν ξέρω για τα υπόλοιπα μαθήματα, πάντως για το μάθημα της ιστορίας δεν κάνεις αναφορά σε δελτίο μαθήματος.
7) Καλόν είναι σε κάθε βήμα να αναφέρεις και τη μέθοδο που χρησιμοποιείς κάθε φορά, καθώς είναι αδύνατο απ' την αρχή έως το τέλος να κινηθείς βάσει μιας και μοναδικής μεθόδου και πάντως η μέθοδος και η μορφή που θα αναφέρεις κάθε φορά (π.χ. μέθοδος: εργασία με τις πηγές, μορφή διερευνητική) θα πρέπει να συνάδει με αυτά που θα αναφέρεις σε κάθε βήμα. Εν ολίγοις να δείχνεις ότι γίνεται π.χ. εργασία με τις πηγές ή ότι διεξάγεται διάλογος κατευθυνόμενος ή ελεύθερος ή ότι τώρα αφηγείσαι ή ότι κάνεις επίδειξη χάρτη-εικόνας κ.ο.κ.
ευχαριστω παρα πολυ μαριον μου!!!αν βαλω και δελτιο μαθηματος ειναι λαθος??και κατι ακομα.1 διδακτικη ωρα αντιστοιχει σε 40 λεπτα??

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #333 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 08:46:58 μμ »
γεια σας!!!λοιπον καποιες τελευταιες(θελω να πιστευω..)ερωτησουλες...
1)δλδ εμεις οπως και να χει στο σχεδιο γραφουμε ολα τα βηματα πλην βενβαια αν ειναι πουν οτι ζητανε μονο τους στοχους ή μονο την πορεια ή μονο να απντησουμε σε καποιο ερωτημα και γενικα οταννξεκαθαρα ζητανε ενα μονο πραγμα??
2)στα σταδια αν γραψουμε ολο μερη ολο μερη ολο εινα λαθος?δλδ επιτρεπετε μοναχα το 3φασικο ολο μερη ολο??
3)τελικα βιβλιογραφια γραφουμε???ειναι απαραιτητη??
4)υπαρχει περιπτωση να χασεις μοναδες επειδη εγραψες πολλα(πανω απο 8 σελ)αλλα χωρις λαθη και οχι ασχετα με το θεμα?ρωταω γιατι δεν ξερω και δεν θελω να κλαιω μετα... :-\
5)στο σχεδιο γραφουμε και την ωρα διεξαγωγης του μαθηματος και την ημεροχρονολογια?
6)αν συμπεριλαβω στο σχεδιο και το δελτιο μαθηματος ειναι λαθος??
7)μπορω να χρησιμοποιησω 3 μεθοδους διδασκαλιας ή θεωρουνται πολλοι??
1) Καλόν είναι, ακόμη κι αν η διατύπωση στο ερώτημα που θα τεθεί, δεν είναι ρητή για σχέδιο αλλά κάπως συγκεχυμένη, να προβείς σε σύνταξη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μαθήματος.
2) Ανάλογα του τι μάθημα θα επιλέξεις υπάρχουν και τα αντίστοιχα βήματα που ακολουθούνται και πάντως όχι "όλο - μέρη - όλο" (αυτοί είναι καθαρά όροι παιδαγωγικοί), πχ. στο μάθημα της ιστορίας τα βήματα που ακολουθούνται στην πορεία του μαθήματος είναι ενδεικτικά: αφόρμηση-σύνδεση με τα προηγούμενα-προσφορά-προσπέλαση-εμπέδωση και προαιρετική εργασία κατ' οίκον. Προηγούνται γενικός στόχος, ειδικοί στόχοι και μέσα-υλικά.
3) Βιβλιογραφία θα γράψεις μόνο, αν τεθεί σχετικό ερώτημα.
4) Ουκ εν τω πολλω το ευ. Προσοχή, το σχέδιο που θα παρουσιάσεις θα πρέπει να είναι, όπως αυτό που θα έκανες θεωρητικά, εάν θα είχες την επόμενη ημέρα να διδάξεις συγκεκριμένη ενότητα. Φαντάζομαι λοιπόν ότι θα χανόσουν, αν για 1 διδακτική ώρα, εσύ είχες προετοιμάσει σχέδιο άνω των 8 σελ. Άσε που δε θα προλάβαινες να το ολοκληρώσεις.
5) Μπορείς ν' αναφέρεις ημερομηνία καθώς και προτεινόμενο χρόνο διδασκαλίας με την ένδειξη 1 διδακτική ώρα.
6) Δεν ξέρω για τα υπόλοιπα μαθήματα, πάντως για το μάθημα της ιστορίας δεν κάνεις αναφορά σε δελτίο μαθήματος.
7) Καλόν είναι σε κάθε βήμα να αναφέρεις και τη μέθοδο που χρησιμοποιείς κάθε φορά, καθώς είναι αδύνατο απ' την αρχή έως το τέλος να κινηθείς βάσει μιας και μοναδικής μεθόδου και πάντως η μέθοδος και η μορφή που θα αναφέρεις κάθε φορά (π.χ. μέθοδος: εργασία με τις πηγές, μορφή διερευνητική) θα πρέπει να συνάδει με αυτά που θα αναφέρεις σε κάθε βήμα. Εν ολίγοις να δείχνεις ότι γίνεται π.χ. εργασία με τις πηγές ή ότι διεξάγεται διάλογος κατευθυνόμενος ή ελεύθερος ή ότι τώρα αφηγείσαι ή ότι κάνεις επίδειξη χάρτη-εικόνας κ.ο.κ.
ευχαριστω παρα πολυ μαριον μου!!!αν βαλω και δελτιο μαθηματος ειναι λαθος??και κατι ακομα.1 διδακτικη ωρα αντιστοιχει σε 40 λεπτα??
45 λεπτα.. εγω δεν ειδα πουθενα κατι για δελτιο... τωρα το τι ειναι λαθος κ τι οχι μην τ ψαχνεις γιατι στη διδακτικη κανεις δεν ξερει τι ακριβως ζητανε

Αποσυνδεδεμένος tinkerbel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #334 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 09:17:06 μμ »
καλησπέρα σε όλους. Μήπως ξέρει κανένας συνάδελφος που θα μπορούσα να
βρω ενδεικτικές απαντήσεις της ειδικής διδακτικής του προηγούμενου διαγωνισμού;

Αποσυνδεδεμένος N.Π.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1626
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ειδικη διδακτικη ασεπ 2008 προτεινομενη βιβλιογραφια
« Απάντηση #335 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 09:28:28 μμ »
Στο site του Μπόνια δές.
Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το χτές...μπορούμε όμως να αλλάξουμε το αύριο...:)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 653
Σύνολο: 657

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.