*

Αποστολέας Θέμα: Λατινικά Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 645094 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος val36

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #406 στις: Απρίλιος 01, 2011, 07:06:18 μμ »
Είμαι νεοδιόριστη και φέτος αναγκάστηκα να πάρω και λατινικά κατεύθυνσης.Εννοείται όλη τη χρονιά μου βγήκε το λάδι μελετώντας και εννοείται επίσης πως παιδεύομαι ακόμα να βγάλω την ύλη που ευτυχώς τελειώνει σύντομα,χωρίς ανάσα όμως...Υπάρχει καμιά έμπειρη συνάδελφος από σχολείο,να μας πει πως γίνεται σε ένα δίωρο να βγαίνει το κεφάλαιο;Εγώ ας πούμε την πρώτη ώρα κάνω μετάφραση και κατά λέξη συντακτική ανάλυση(τα παιδιά κυρίως) και τη δεύτερη ίσα που προλαβαίνουμε γραμματική και συντακτικές ασκήσεις,στα τελευταία δε κεφάλαια με τις δευτερεύουσες που είναι απαιτητικά πάντα μας προλαβαίνει το κουδούνι στη μέση...Νιώθω μονίμως λαχανιασμένη...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:59:11 »

Αποσυνδεδεμένος kozzi1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1148
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #407 στις: Απρίλιος 01, 2011, 07:23:50 μμ »
...και γιατι δε δινεις τη μεταφραση σε φωτοτυπια (αν καταλαβα καλα, αφιερωνεις χρονο να μεταφρασεις περιοδο-περιοδο ?)?
η πρωτη ωρα μαλλον αρκει για εξεταση και συνταξη.
τη δευτερη ωρα , φωτοτυπιες με απλη θεωρια (πινακακι) δευτερευουσων σε καθε κεφαλαιο, κανουν πιο ευκολο το ξεκαθαρισμα στο μυαλο τους. προσωπικα, εχω γραψει αναλυτικα την αναγνωριση των προτασεων με Υποτακτικη σε  καθε κεφαλαιο, μαζι με οποιες ιδιομορφιες της γραμματικης και τα δινω καθε φορα ( δε χανω χρονο σε υπαγορευσεις ).

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #408 στις: Απρίλιος 03, 2011, 10:16:01 μμ »
Πως κανετε την επαναληψη στα λατινικα της Γ΄? Το πατε πχ ανα δυο κειμενα και εξεταζετε μτφ, συντακτικο κτλ.?

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #409 στις: Απρίλιος 04, 2011, 12:05:45 πμ »
Εξαρταται απο το χρονο που εχεις. Ποσες ωρες κάνεις την εβδομαδα. Επισης αν ειναι ιδιαιτερο ή σε φροντιστηριο ή στο σχολειο.
Υπολογισε λοιπον, πως θα βγει. Αν το πας ανα 2 κειμενα ειναι το καλυτερο. Στο τελος ομως θα βαλεις και ενα επαναληπτικο (ολοκληρη την υλη).
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:59:11 »

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #410 στις: Απρίλιος 04, 2011, 12:09:19 πμ »
Δυστυχως δεν εχω κ πολυ χρονο σχεδον 1 μηνα με μονο 1 2ωρο την εβδομαδα σε φροντιστηριο.

Αποσυνδεδεμένος eli_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #411 στις: Απρίλιος 17, 2011, 03:58:39 μμ »
Καλησπέρα σας,

θα ήθελα να με βοηθήσετε σχετικά με τον τρόπο βαθμολόγησης των λατινικών στις πανελλαδικές. Συγκεκριμένα, στην ερώτηση που αφορά στη συντακτική αναγνώριση τύπων από το κείμενο, πόσες μονάδες αφαιρούνται αν ο μαθητής βρει σωστά τη συντακτική λειτουργία , αλλά δεν αναφέρει ποιον όρο της προτασης προσδιορίζει;

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 21, 2011, 06:58:23 μμ από para5 »

Αποσυνδεδεμένος dimoi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #412 στις: Μάιος 03, 2011, 12:25:32 πμ »
αν λέξη βαθμολογείται με 1 μονάδα κόβουν τη μισή.
οδηγός είναι η άσκηση με το πινακάκι,
π.χ. Sertorius: ειναι ____ στο ____

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #413 στις: Νοέμβριος 04, 2011, 12:40:56 μμ »
Θα ηθελα να ρωτησω που βρισκεστε στην υλη σε ιδιαιτερο και σε φροντιστηριο.

Αποσυνδεδεμένος pupsi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 803
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Όχι με λόγια, με έργα το άδικο πολέμα....
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #414 στις: Νοέμβριος 04, 2011, 12:49:43 μμ »
Σε ιδιαίτερο στο 36

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #415 στις: Νοέμβριος 14, 2011, 08:28:19 μμ »
Μπορει να μου πει καποιος πως χαρακτηριζουμε σωστα το Brenno duce? Μια μαθητρια το εγραψε ως εξης: ιδιομορφη αφαιρετικη απολυτη του χρονου Brenno : Υ duce: κατηγορηματικος προσδιορισμος στο Brenno και η καθηγητρια στο σχολειο της ειπε πως ειναι λαθος και πως θα πρεπε να το χαρακτηρισει ως μετοχη. Ας με διαφωτισει καποιος εμπειρος!

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #416 στις: Νοέμβριος 14, 2011, 09:06:24 μμ »
Μπορει να μου πει καποιος πως χαρακτηριζουμε σωστα το Brenno duce? Μια μαθητρια το εγραψε ως εξης: ιδιομορφη αφαιρετικη απολυτη του χρονου Brenno : Υ duce: κατηγορηματικος προσδιορισμος στο Brenno και η καθηγητρια στο σχολειο της ειπε πως ειναι λαθος και πως θα πρεπε να το χαρακτηρισει ως μετοχη. Ας με διαφωτισει καποιος εμπειρος!
Δίκιο έχει η μαθήτρια. Δηλαδή Brenno duce: ιδιόμορφη αφαιρετική απόλυτη με Υ το  Brenno και κτγ. προσδ. το duce (γιατί δηλώνει αξίωμα).
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #417 στις: Νοέμβριος 14, 2011, 09:10:11 μμ »
Αυτο λεω κ γω. Στο σχολικο βιβλιο ετσι το χαρακτηριζει και σε οποιο βοηθημα και αν ειδα ετσι το χαρακτηριζουν. Δηλαδη στις πανελληνιες αν το γραψει ετσι θα ειναι σωστο ετσι δεν ειναι?

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #418 στις: Νοέμβριος 14, 2011, 09:12:18 μμ »
Σίγουρα είναι σωστό. Εξάλλου βρίσκεται και στη θεωρία του σχολικού βιβλίου στην ενότητα 21.
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #419 στις: Νοέμβριος 14, 2011, 10:23:41 μμ »
Σίγουρα είναι σωστό. Εξάλλου βρίσκεται και στη θεωρία του σχολικού βιβλίου στην ενότητα 21.
Όχι ακριβώς. Το βιβλίο δε μιλάει για κατηγορηματικό προσδιορισμό, αλλά αναφέρει ότι η ιδιόμορφη αφαιρετική απόλυτη αποτελείται από ένα "υποκείμενο" και ένα ουσιαστικό ή ειδικό επίθετο.
Επίσης, η απάντηση "ιδιομόρφη αφαιρετική απόλυτη του χρόνου" δεν υπάρχει ως όρος. Τι σημαίνει αφαιρετική απόλυτη του χρόνου;
Η σωστή απάντηση είναι:
Brenno duce: ιδιόμορφη αφαιρετική απόλυτη, χρονική μετοχή.
Brenno: Υποκείμενο στη μετοχή "sente" που εννοείται
duce: Κατηγορούμενο στο "Brenno" μέσω της μετοχής "sente".

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159787
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 544
Σύνολο: 552

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.062 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.