*

Αποστολέας Θέμα: Λατινικά Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 645528 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος iw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1540 στις: Μάιος 30, 2016, 11:12:18 πμ »
σε ευχαριστώ πολύ! και εγω έτσι θεωρώ!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:20:38 »

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1541 στις: Μάιος 30, 2016, 11:13:35 πμ »
Ναι, αυτό μόνο.
Βατά θεωρώ τα θέματα.

Για έναν καλά προετοιμασμένο μαθητή ήταν μάλλον βατά.

Ωστόσο, έχω την αίσθηση ότι η πλειοψηφία των εξεταζομένων θα δυσκολεύτηκε σήμερα, καθότι δεν είμαι σίγουρος ότι στο ασφυκτικό χρονικό πλαίσιο του ενός διδακτικού έτους (με τα τόσα προβλήματα και τις απώλειες ωρών) κατάφεραν οι περισσότεροι να αφομοιώσουν (ή να αποστηθίσουν μηχανικά δυστυχώς) όλο αυτό τον όγκο φαινομένων, γραμματικών και συντακτικών (αναφέρομαι κυρίως στα παιδιά που ξεκίνησαν την προετοιμασία τους στη Γ΄ Λυκείου).
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 30, 2016, 11:19:29 πμ από EY-άγγελος »

Αποσυνδεδεμένος iw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1542 στις: Μάιος 30, 2016, 11:18:57 πμ »
εσυ Ευ - αγγελε έχεις αντίθετη γνώμη? Ο τόπος γινόταν έτσι: in curia (αφαιρεττική - στάση) , ex , de, ab curia (απομάκρυνση) ?

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1543 στις: Μάιος 30, 2016, 11:20:56 πμ »
εσυ Ευ - αγγελε έχεις αντίθετη γνώμη? Ο τόπος γινόταν έτσι: in curia (αφαιρεττική - στάση) , ex , de, ab curia (απομάκρυνση) ?

Για τη γνώμη μου δες πιο πάνω. Η απάντηση στη δήλωση του τόπου είναι αυτή που γράφεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:20:38 »

Αποσυνδεδεμένος iw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1544 στις: Μάιος 30, 2016, 11:22:34 πμ »
αααχχχ ναι καλά λες , δε το είχα προσέξει! εύχομαι να πανε όλοι καλά! σας ευχαριστώ όλους !Καλημέρα

Αποσυνδεδεμένος nikonana

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 408
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1545 στις: Μάιος 30, 2016, 11:23:12 πμ »
Συμφωνώ απολύτως με τον ΕΥ-άγγελο.

Αποσυνδεδεμένος paramythenia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1546 στις: Μάιος 30, 2016, 11:23:39 πμ »
Η πρόταση quanti ... emerat αναγνωρίζεται ως απλή παραβολική του τρόπου ή ως αναφορική προσδιοριστική;

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1547 στις: Μάιος 30, 2016, 11:26:00 πμ »
Ad haec verba Augustus risitne? (όταν δε γνωρίζουμε την απάντηση που περιμένουμε)
Num ad haec verba Augustus risit? (όταν περιμένουμε αρνητική απάντηση)
Nonne ad haec verba Augustus risit? (όταν περιμένουμε καταφατική απάντηση)
Ad haec verba Augustus risit? (χωρίς ερωτηματικό μόριο για λόγους έμφασης)

Στην 1η περίπτωση το -ne δεν μπαινει ως εγκλιτικό στο τέλος της 1ης λέξης? ή δεν θυμάμαι καλά?

μια χαρά ήταν τα θέματα, είχαν δυσκολία αλλά αναμενόμενο για λατινικά.

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1548 στις: Μάιος 30, 2016, 11:27:52 πμ »
Η πρόταση quanti ... emerat αναγνωρίζεται ως απλή παραβολική του τρόπου ή ως αναφορική προσδιοριστική;

Απλή παραβολική του ποσού θα την έλεγα εγώ (όπως φαίνεται και από τη μετάφραση...)

Αποσυνδεδεμένος kathrin_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 120
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1549 στις: Μάιος 30, 2016, 11:28:57 πμ »
Η πρόταση quanti ... emerat αναγνωρίζεται ως απλή παραβολική του τρόπου ή ως αναφορική προσδιοριστική;

Ως απλή παραβολική του ποσού...

Αποσυνδεδεμένος paramythenia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1550 στις: Μάιος 30, 2016, 11:30:24 πμ »
το εγκλιτικό -ne συνοδεύει το ρήμα.

Αναφορικά με την πρόταση, προσωπικά τους είχα πει να αναφέρουν και τις δύο εκδοχες. Παντως στο σχολικό βιβλίο δε νομίζω ότι αναφέρεται ότι οι απλές παραβολικές εισάγονται με το quantus-a -um.

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1551 στις: Μάιος 30, 2016, 11:32:42 πμ »

Ευχαριστώ paramythenia!

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1552 στις: Μάιος 30, 2016, 11:35:01 πμ »
Στην 1η περίπτωση το -ne δεν μπαινει ως εγκλιτικό στο τέλος της 1ης λέξης? ή δεν θυμάμαι καλά?

μια χαρά ήταν τα θέματα, είχαν δυσκολία αλλά αναμενόμενο για λατινικά.
Το εγκλιτικό -ne προσκολλάται στην πιο σημαντική νοηματικά λέξη της πρότασης, οπότε λογικά θα πηγαίνει στο ρήμα (συνήθως η πιο σημαντική λέξη βέβαια τίθεται στην αρχή, αλλά δε νομίζω πως ισχύει εδώ). Ας πούνε και άλλοι την άποψή τους.

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1553 στις: Μάιος 30, 2016, 11:38:33 πμ »
το εγκλιτικό -ne συνοδεύει το ρήμα.

Αναφορικά με την πρόταση, προσωπικά τους είχα πει να αναφέρουν και τις δύο εκδοχες. Παντως στο σχολικό βιβλίο δε νομίζω ότι αναφέρεται ότι οι απλές παραβολικές εισάγονται με το quantus-a -um.
δες σχολικό  βιβλίο σ. 117 (γ)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159802
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 396
Σύνολο: 411

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.