*

Αποστολέας Θέμα: Λατινικά Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 770897 φορές)

Sissy_LA και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23,
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1806 στις: Ιουνίου 14, 2017, 10:20:31 am »
Πώς σας φαίνονται τα θέματα;;;
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:19:26 »

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1807 στις: Ιουνίου 14, 2017, 10:23:57 am »
θεωρω οτι η γραμματικη ειναι κλασικη οπως καθε φορα απλα χρειαζεται ιδιαιτερη προσοχη και συγκεντρωση.. οσον αφορα τις ασκησεις του συντακτικου δεν θεωρω οτι υπαρχει κατι που θα δυσκολεψει τα παιδια...αναγνωριση προτασεων, υποθετικοι λογοι, ενεργητικη παθητικη συνταξη, μετοχη σε προταση, προταση σε μετοχη..κλασικα διδαγμενα κομματια της θεωριας απο τα "μπαμ" θεωρω...

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1808 στις: Ιουνίου 14, 2017, 10:24:52 am »
τα εχεις σε pdf; ακομα στο minedu δεν εχουν ανεβει

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1809 στις: Ιουνίου 14, 2017, 10:25:04 am »
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2017/EXETASEIS-2017/them_lat_op_c_hmer_170614.pdf

Με μια πρώτη ματιά, θεωρώ ότι η γραμματική είχε αρκετά "δύσκολα" σημεία, με την έννοια ότι χρειαζόταν αυτοσυγκέντρωση και αυξημένη προσοχή. Το συντακτικό σε γενικές γραμμές μάλλον σε αναμενόμενα πλαίσια...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 14, 2017, 10:39:23 am από ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:19:26 »

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 380
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1810 στις: Ιουνίου 14, 2017, 10:50:31 am »
Νορμαλ θεματα. Θελει προσοχη στη γραμματικη. Ισως το ποιο δυσκολο-αν και διδαγμενο- η συμπτυξη της υποθετικης σε μετοχη. Να προσεξουν να βαλουν και το non μπροστα. Ερωτηση: Πως αιτιολογειται ο τροπος εισαγωγης με τον simul και τον cum;

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1811 στις: Ιουνίου 14, 2017, 10:50:55 am »
Νομίζω ότι για έναν καλά προετοιμασμένο μαθητή ,το 100 είναι πιο εύκολο απο κάθε άλλη χρονιά..

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1812 στις: Ιουνίου 14, 2017, 10:58:33 am »
Νορμαλ θεματα. Θελει προσοχη στη γραμματικη. Ισως το ποιο δυσκολο-αν και διδαγμενο- η συμπτυξη της υποθετικης σε μετοχη. Να προσεξουν να βαλουν και το non μπροστα. Ερωτηση: Πως αιτιολογειται ο τροπος εισαγωγης με τον simul και τον cum;
O cum είναι ιστορικός-διηγηματικός, επομένως η αιτιολόγηση του τρόπου εισαγωγής είναι ότι "υπογραμμίζει τη βαθύτερη σχέση της δευτερεύουσας με την κύρια πρόταση· δημιουργεί μια σχέση αιτίου και αιτιατού ανάμεσά τους". [σχ. βιβλίο σ. 31 παράγραφος 6]. Όσο για τον χρονικό simul δεν είμαι σίγουρος τι ζητούν. Ότι δηλώνει το προτερόχρονο;;;

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1813 στις: Ιουνίου 14, 2017, 11:03:47 am »
άκυρη η προηγούμενη απορία. Δεν πρόσεξα το "επιρρηματικές" ...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 14, 2017, 11:05:50 am από ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ »

Αποσυνδεδεμένος paramythenia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1814 στις: Ιουνίου 14, 2017, 11:04:25 am »
Ωραια θέματακια...
Θεωρω κι εγώ πως λιγοι θα βαλουν την αρνηση στη συμπτυξη της υποθετικης προτασης σε μετοχη και επίσης λιγοι θα καταφερουν να αιτιολογήσουν την εισαγωγη της χρονικής προτασης με τον συνδεσμο simul.

Μονο τις δευτερευουσες επιρρηματικες ζητάει η ασκήση, αυτη με το ut ειναι βουλητικη.

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1815 στις: Ιουνίου 14, 2017, 11:05:53 am »
Η μοριοδότηση στην τελευταία παρατήρηση (Γ2γ) μου φαίνεται περίεργη: η καταγραφή των δευτερευουσών προτάσεων "πιάνει" 2 μονάδες, τη στιγμή που οι προτάσεις είναι τρεις. Μου διαφεύγει κάτι;

ζηταει τις επιρρηματικές ..η βουλητική δεν μπαίνει

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1816 στις: Ιουνίου 14, 2017, 11:06:36 am »
ζηταει τις επιρρηματικές ..η βουλητική δεν μπαίνει
Πολύ σωστά!

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23,
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1817 στις: Ιουνίου 14, 2017, 11:09:11 am »
Το simul δηλώνει προτερόχρονο.
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 380
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1818 στις: Ιουνίου 14, 2017, 11:11:59 am »
Αν ο simul δηλωνει το προτεροχρονο τοτε η εγκλιση τι δηλωνει; Δεν εκφερεται με οριστικη παρακειμενου γιατι δηλωνει το προτεροχρονο στο παρελθον;

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1819 στις: Ιουνίου 14, 2017, 11:14:46 am »
Αν ο simul δηλωνει το προτεροχρονο τοτε η εγκλιση τι δηλωνει; Δεν εκφερεται με οριστικη παρακειμενου γιατι δηλωνει το προτεροχρονο στο παρελθον;
Οι χρονικές που εκφέρονται με έγκλιση οριστική "εκφράζουν τον χρόνο και τίποτε άλλο" κατά τη διατύπωση του σχολικού εγχειριδίου (ή "η πράξη μάς ενδιαφέρει μόνο από χρονική άποψη" κατ' άλλους, αν και ουσιαστικά λέμε το ίδιο).

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182526
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 609
Σύνολο: 618

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.