*

Αποστολέας Θέμα: Λατινικά Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 644486 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1806 στις: Ιούνιος 14, 2017, 10:20:31 πμ »
Πώς σας φαίνονται τα θέματα;;;
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:15:38 »

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1807 στις: Ιούνιος 14, 2017, 10:23:57 πμ »
θεωρω οτι η γραμματικη ειναι κλασικη οπως καθε φορα απλα χρειαζεται ιδιαιτερη προσοχη και συγκεντρωση.. οσον αφορα τις ασκησεις του συντακτικου δεν θεωρω οτι υπαρχει κατι που θα δυσκολεψει τα παιδια...αναγνωριση προτασεων, υποθετικοι λογοι, ενεργητικη παθητικη συνταξη, μετοχη σε προταση, προταση σε μετοχη..κλασικα διδαγμενα κομματια της θεωριας απο τα "μπαμ" θεωρω...

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1808 στις: Ιούνιος 14, 2017, 10:24:52 πμ »
τα εχεις σε pdf; ακομα στο minedu δεν εχουν ανεβει

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1809 στις: Ιούνιος 14, 2017, 10:25:04 πμ »
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2017/EXETASEIS-2017/them_lat_op_c_hmer_170614.pdf

Με μια πρώτη ματιά, θεωρώ ότι η γραμματική είχε αρκετά "δύσκολα" σημεία, με την έννοια ότι χρειαζόταν αυτοσυγκέντρωση και αυξημένη προσοχή. Το συντακτικό σε γενικές γραμμές μάλλον σε αναμενόμενα πλαίσια...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 14, 2017, 10:39:23 πμ από ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:15:38 »

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1810 στις: Ιούνιος 14, 2017, 10:50:31 πμ »
Νορμαλ θεματα. Θελει προσοχη στη γραμματικη. Ισως το ποιο δυσκολο-αν και διδαγμενο- η συμπτυξη της υποθετικης σε μετοχη. Να προσεξουν να βαλουν και το non μπροστα. Ερωτηση: Πως αιτιολογειται ο τροπος εισαγωγης με τον simul και τον cum;

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1811 στις: Ιούνιος 14, 2017, 10:50:55 πμ »
Νομίζω ότι για έναν καλά προετοιμασμένο μαθητή ,το 100 είναι πιο εύκολο απο κάθε άλλη χρονιά..

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1812 στις: Ιούνιος 14, 2017, 10:58:33 πμ »
Νορμαλ θεματα. Θελει προσοχη στη γραμματικη. Ισως το ποιο δυσκολο-αν και διδαγμενο- η συμπτυξη της υποθετικης σε μετοχη. Να προσεξουν να βαλουν και το non μπροστα. Ερωτηση: Πως αιτιολογειται ο τροπος εισαγωγης με τον simul και τον cum;
O cum είναι ιστορικός-διηγηματικός, επομένως η αιτιολόγηση του τρόπου εισαγωγής είναι ότι "υπογραμμίζει τη βαθύτερη σχέση της δευτερεύουσας με την κύρια πρόταση· δημιουργεί μια σχέση αιτίου και αιτιατού ανάμεσά τους". [σχ. βιβλίο σ. 31 παράγραφος 6]. Όσο για τον χρονικό simul δεν είμαι σίγουρος τι ζητούν. Ότι δηλώνει το προτερόχρονο;;;

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1813 στις: Ιούνιος 14, 2017, 11:03:47 πμ »
άκυρη η προηγούμενη απορία. Δεν πρόσεξα το "επιρρηματικές" ...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 14, 2017, 11:05:50 πμ από ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ »

Αποσυνδεδεμένος paramythenia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1814 στις: Ιούνιος 14, 2017, 11:04:25 πμ »
Ωραια θέματακια...
Θεωρω κι εγώ πως λιγοι θα βαλουν την αρνηση στη συμπτυξη της υποθετικης προτασης σε μετοχη και επίσης λιγοι θα καταφερουν να αιτιολογήσουν την εισαγωγη της χρονικής προτασης με τον συνδεσμο simul.

Μονο τις δευτερευουσες επιρρηματικες ζητάει η ασκήση, αυτη με το ut ειναι βουλητικη.

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1815 στις: Ιούνιος 14, 2017, 11:05:53 πμ »
Η μοριοδότηση στην τελευταία παρατήρηση (Γ2γ) μου φαίνεται περίεργη: η καταγραφή των δευτερευουσών προτάσεων "πιάνει" 2 μονάδες, τη στιγμή που οι προτάσεις είναι τρεις. Μου διαφεύγει κάτι;

ζηταει τις επιρρηματικές ..η βουλητική δεν μπαίνει

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1816 στις: Ιούνιος 14, 2017, 11:06:36 πμ »
ζηταει τις επιρρηματικές ..η βουλητική δεν μπαίνει
Πολύ σωστά!

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1817 στις: Ιούνιος 14, 2017, 11:09:11 πμ »
Το simul δηλώνει προτερόχρονο.
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1818 στις: Ιούνιος 14, 2017, 11:11:59 πμ »
Αν ο simul δηλωνει το προτεροχρονο τοτε η εγκλιση τι δηλωνει; Δεν εκφερεται με οριστικη παρακειμενου γιατι δηλωνει το προτεροχρονο στο παρελθον;

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1819 στις: Ιούνιος 14, 2017, 11:14:46 πμ »
Αν ο simul δηλωνει το προτεροχρονο τοτε η εγκλιση τι δηλωνει; Δεν εκφερεται με οριστικη παρακειμενου γιατι δηλωνει το προτεροχρονο στο παρελθον;
Οι χρονικές που εκφέρονται με έγκλιση οριστική "εκφράζουν τον χρόνο και τίποτε άλλο" κατά τη διατύπωση του σχολικού εγχειριδίου (ή "η πράξη μάς ενδιαφέρει μόνο από χρονική άποψη" κατ' άλλους, αν και ουσιαστικά λέμε το ίδιο).

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159736
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 380
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 283
Σύνολο: 283

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.14 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.