*

Αποστολέας Θέμα: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)  (Αναγνώστηκε 2667078 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος paoki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9842 στις: Οκτώβριος 13, 2017, 03:44:51 μμ »
Σε παρέπεμψαν στη Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ., διότι με βάση τη νομοθεσία η Γενική Γραμματεία εμπλέκεται στην επιλογή των εκπαιδευτών στα Δ.Ι.Ε.Κ. και για το σχολ. έτος 2017-2018.

Ωστόσο, αν δεν λάβει εκ νέου αναστολή εφαρμογής, η σχετική διάταξη που έχει ήδη ψηφισθεί, το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. από το σχολ. έτος 2018-2019, θα είναι το μόνο αρμόδιο (και) για την επιλογή των εκπαιδευτών στα Δ.Ι.Ε.Κ..

Ορισμένοι βέβαια, βλέποντας άρθρα που αφορούσαν στην παράταση τού (μέχρι το καλοκαίρι) υπάρχοντος τρόπου επιλογής των εκπαιδευτών στα Δ.Ι.Ε.Κ. και για το 2017-2018, το συνέδεσαν λανθασμένα με την υποχρεωτικότητα της Επάρκειας Ενηλίκων και τους μη πιστοποιημένους, πράγματα εντελώς ασύνδετα με το πρώτο. Η Επάρκεια πήρε, με άλλη διάταξη, αναστολή ισχύος μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2019.

ΥΓ: Τί μου θύμισες. Μην «γράφεις» τα ορθά που σού είπε η υπάλληλος της Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ. για το πλαφόν των 20 ωρών ανά Εκπαιδευτή Ενηλίκων, το οποίο δεν αποτελεί κατ’ ουδένα τρόπο αναφαίρετο δικαίωμα ενός Εκπαιδευτή, ώστε να διεκδικήσει και τις 20 ώρες με το έτσι θέλω, ούτε υποχρέωση προς έκαστο Δ.Ι.Ε.Κ. να τις αποδίδει σε έναν μεμονωμένο υποψήφιο Εκπαιδευτή, γιατί θα σε... «προγκίξει» εδώ πέρα συνάδελφος, ο οποίος υποστήριζε εντελώς λανθασμένα πως ισχύουν αμφότερα. Προσπαθώντας ανεπιτυχώς μάλιστα να πείσει το κοινό και παρουσιάζοντας τη σχετική διάταξη ως έχουσα αναλογική ερμηνεία με έναν εκ των κανονισμών του... Κ.Ο.Κ.! Αστεία πράματα.



Αστεία πράγματα όντως
''Το βασικό ζήτημα είναι (πέραν τού να τηρείται απαρεγκλίτως η σειρά του αξιολογικού πίνακα στο κάλεσμα εκπαιδευτών) να διασφαλιστεί με κάποιον τρόπο πως αυτός που προηγείται στον αξιολογικό πίνακα θα παίρνει κατά ρητό κανόνα περισσότερες ώρες ανά Δ.Ι.Ε.Κ. (ή ίσες σε εξαιρετικές περιπτώσεις), από αυτόν ο οποίος έπεται, ώστε να έχουν και ουσιαστικό λόγο ύπαρξης οι αξιολογικοί πίνακες κατάταξης!''
Υπάρχει αλλά δεν θέλετε με τίποτα να τα αποδεχτείτε για να κάνετε ότι θέλετε με τις αναθέσεις των ωρών .
«Πολλοί δε έσονται πρώτοι έσχατοι και έσχατοι πρώτοι»

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:48:13 »

Αποσυνδεδεμένος Lilo6

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9843 στις: Οκτώβριος 14, 2017, 04:07:31 πμ »
Και μια και αναφέρθηκε το θέμα των ωρών να παραθέσω κατ' αντιδιαστολή με τα όσα αναφέρει η προκήρυξη του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, ποιοι δικαιούνται μέχρι 20 ώρες (σε αντίθεση με αυτούς που έχουν όριο τις 10); Να μου πείτε αν το έχω καταλάβει σωστά;

Λοιπόν αν έχω καταλάβει σωστά μέχρι 20 ώρες (και σε καμία περίπτωση υποχρεωτικά 20) δικαιούνται:
- Οι άνεργοι
- Οι μισθωτοί μερικής απασχόλησης και
- Οι ελεύθεροι επαγγελματίες.

έτσι δεν είναι; Υπάρχουν άλλες κατηγορίες; Επίσης τα ανώτατα όρια ωρών (10 ή 20) ισχύουν αθροιστικά για όλες τις δομές της δημόσιας δια βίου μάθησης (δηλ. ΙΕΚ ΟΑΕΔ, ΙΝΕΔΙΒΙΜ και λοιπών φορέων, δημόσια ΚΔΒΜ, Σχολές Γονέων κλπ) Ισχύουν και για ΣΔΕ και ΕΠΑΣ; Δεν ισχύουν για την ιδιωτική εκπαίδευση. Σωστά;

Βασική απορία: Στην προκήρυξη των ΙΕΚ του ΟΑΕΔ μπαίνουν εντελώς άλλα όρια και πολύ πιο αυστηρές προϋποθέσεις, συμπεριλαμβάνοντας και την ιδιωτική εκπαίδευση, ενώ οι ώρες είναι λιγότερες. Για τα ΙΕΚ του ΟΑΕΔ δεν ισχύουν οι διατάξεις του ΙΝΕΔΙΒΙΜ και στηρίζεται σε άλλους νόμους/ διατάξεις κλπ; Γιατί γίνεται αυτό αφού και αυτά αποτελούν δομή δημόσιας εκπαίδευσης; Με λίγα λόγια αν θέλει ένας εκπαιδευτής να είναι τυπικά σωστός και να αναλάβει ώρες τόσο στα ΙΕΚ του ΙΝΕΔΙΒΙΜ όσο και του ΟΑΕΔ θα πρέπει αναγκαστικά να πάρει πολύ λιγότερες ώρες, δεχόμενος τις πιο αυστηρές διατάξεις του ΟΑΕΔ, έτσι δεν είναι;;
Την ίδια ακριβώς απορία έχω κ εγώ. Έχω 20 ώρες σε ΙΕΚ του Ινεδιβιμ κ μου έδωσαν κ 9 ώρες σε ιδιωτικό κολέγιο. Θα έχω πρόβλημα? Δεν είμαι καν μερικής απασχόλησης αλλά ωρομισθια στο ιδιωτικό. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Ινεδιβιμ φαντάζομαι πως όχι , αλλά το γνωρίζει κάποιος υπεύθυνα? Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9844 στις: Οκτώβριος 14, 2017, 02:06:59 μμ »
βασικό ζήτημα είναι αλλά με τόσα παράθυρα και θολούρα, τα τελευταία 3 χρόνια, αν και πρώτη στον πίνακα, όχι ίσες ώρες δεν παίρνω με τους επόμενους, αλλά λιγότερες απ όλους. Γι αυτό για μένα προσωπικά, κανένα απολύτως ρόλο ύπαρξης δεν έχουν οι πίνακες.

Έχεις δίκιο. Το τοπίο προς το παρόν είναι εξαιρετικά θολό και πρέπει να αλλάξει τάχιστα με κάποιον τρόπο. Φέτος, κάτι πήγε να γίνει (και) με την έγγραφη πρόταση ανάθεσης ωρών/άρνησης αυτών μέσω e-mail, αλλά και πάλι μπακαλίστικα αντιμετωπίστηκε το όλο ζήτημα, αφήνοντας για άλλη μια φορά απ' έξω το άλλο καίριο ζήτημα, του αντικειμενικού τρόπου ανάθεσης των ωρών/Δ.Ι.Ε.Κ..

Η εμπειρία σου (που η κοινή πείρα δείχνει κάθε έτος πως σίγουρα δεν είναι καθόλου μεμονωμένη) αποτελεί αντιπροσωπευτικό παράδειγμα πως δεν υπάρχει καμία θωράκιση διαφάνειας κατά τη διαδικασία πρόσκλησης των εκπαιδευτών με βάση τη σειρά τους στον αξιολογικό πίνακα, ούτε κατά την κατανομή των ωρών με βάση πάλι τον αξιολογικό πίνακα, ακυρώνοντας αυτομάτως λοιπές άκυρες και άσχετες απόψεις οι οποίες διατυπώνονται επί του θέματος.

Διότι, όποιος θεωρεί ότι μέσω της διάταξης:

Παράθεση
«Ανώτατο όριο διδακτικών ωρών ανά εκπαιδευτή ενηλίκων, σε όλες τις δημόσιες δομές Διά Βίου Μάθησης, ορίζονται οι είκοσι (20) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως.»

ορίζεται ρητώς πως ο εκπαιδευτής ο οποίος προηγείται στον αξιολογικό πίνακα παίρνει κατά ρητό κανόνα περισσότερες ώρες ανά Δ.Ι.Ε.Κ. (ή ίσες σε εξαιρετικές περιπτώσεις), από αυτόν ο οποίος έπεται, πρέπει να δώσει Κατατακτήριες Εξετάσεις, π.χ. εδώ: http://www.law.uoa.gr/proptyxiakes-spoydes/katataktiries.html ή να αφήσει την πιστοποίηση της Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων και να απευθυνθεί εδώ: http://www.greek-language.gr/certification/ .
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 14, 2017, 10:03:54 μμ από rrrrrr »

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9845 στις: Οκτώβριος 14, 2017, 03:03:25 μμ »
Και μια και αναφέρθηκε το θέμα των ωρών να παραθέσω κατ' αντιδιαστολή με τα όσα αναφέρει η προκήρυξη του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, ποιοι δικαιούνται μέχρι 20 ώρες (σε αντίθεση με αυτούς που έχουν όριο τις 10); Να μου πείτε αν το έχω καταλάβει σωστά;

Λοιπόν αν έχω καταλάβει σωστά μέχρι 20 ώρες (και σε καμία περίπτωση υποχρεωτικά 20) δικαιούνται:
- Οι άνεργοι
- Οι μισθωτοί μερικής απασχόλησης και
- Οι ελεύθεροι επαγγελματίες.

έτσι δεν είναι; Υπάρχουν άλλες κατηγορίες; Επίσης τα ανώτατα όρια ωρών (10 ή 20) ισχύουν αθροιστικά για όλες τις δομές της δημόσιας δια βίου μάθησης (δηλ. ΙΕΚ ΟΑΕΔ, ΙΝΕΔΙΒΙΜ και λοιπών φορέων, δημόσια ΚΔΒΜ, Σχολές Γονέων κλπ) Ισχύουν και για ΣΔΕ και ΕΠΑΣ; Δεν ισχύουν για την ιδιωτική εκπαίδευση. Σωστά;

Βασική απορία: Στην προκήρυξη των ΙΕΚ του ΟΑΕΔ μπαίνουν εντελώς άλλα όρια και πολύ πιο αυστηρές προϋποθέσεις, συμπεριλαμβάνοντας και την ιδιωτική εκπαίδευση, ενώ οι ώρες είναι λιγότερες. Για τα ΙΕΚ του ΟΑΕΔ δεν ισχύουν οι διατάξεις του ΙΝΕΔΙΒΙΜ και στηρίζεται σε άλλους νόμους/ διατάξεις κλπ; Γιατί γίνεται αυτό αφού και αυτά αποτελούν δομή δημόσιας εκπαίδευσης; Με λίγα λόγια αν θέλει ένας εκπαιδευτής να είναι τυπικά σωστός και να αναλάβει ώρες τόσο στα ΙΕΚ του ΙΝΕΔΙΒΙΜ όσο και του ΟΑΕΔ θα πρέπει αναγκαστικά να πάρει πολύ λιγότερες ώρες, δεχόμενος τις πιο αυστηρές διατάξεις του ΟΑΕΔ, έτσι δεν είναι;;

1) Με βαση τη σχετική νομοθεσία, στους φορείς παροχής υπηρεσιών διά βίου μάθησης εντάσσονται: Ι.Ε.Κ. (συμπ. Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ. & Ο.Α.Ε.Δ.), Κ.Δ.Β.Μ. επιπέδου 1 (πρώην Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών), ΚΕ.Μ.Ε. (βλ. Κολέγια), Κ.Δ.Β.Μ. επιπέδου 2 (πρώην Κ.Ε.Κ.), Σ.Δ.Ε., Σχολές Γονέων, Κ.Π.Α., Ε.Κ.Δ.Δ.Α., οικείοι φορείς συνιστώμενοι από τριτοβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις εργαζομένων, λοιποί φορείς άτυπης μάθησης, και κάποια άλλα. Σε αυτούς εντάσσονται και οι, κατά περίπτωση, ιδιωτικοί φορείς, εκτός δημοσίου.

2. Η διαφορετική πολιτική κανονισμών αναφορικά με το ανώτατο όριο ωρών ανά φορέα οργάνωσης και λειτουργίας δομών ΔΒΜ (Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ.  & Ο.Α.Ε.Δ.) έχει παρθεί σε επίπεδο Υπουργικών Αποφάσεων:

2α) Το ανώτατο όριο των είκοσι (20) ωρών σε δημόσιους φορείς δεν ισχύει για την ιδιωτική εκπαίδευση. Το αναφερθέν πλαφόν έχει ορισθεί με Υ.Α. του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.

2β) Οι διαφορετικοί όροι -σε σχέση με τη Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ.- τους οποίους θέτει ο Ο.Α.Ε.Δ. αναφορικά με τα πλαφόν στην απασχόληση σε άλλους φορείς μη τυπικής/τυπικής εκπαίδευσης (δημόσιους και ιδιωτικούς) και στις δομές του Ο.Α.Ε.Δ. έχουν ορισθεί, επί της αρχής, με Υ.Α. του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2017, 04:02:21 μμ από rrrrrr »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:48:13 »

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9846 στις: Οκτώβριος 15, 2017, 12:51:03 μμ »
Έχεις δίκιο. Το τοπίο προς το παρόν είναι εξαιρετικά θολό και πρέπει να αλλάξει τάχιστα με κάποιον τρόπο. Φέτος, κάτι πήγε να γίνει (και) με την έγγραφη πρόταση ανάθεσης ωρών/άρνησης αυτών μέσω e-mail, αλλά και πάλι μπακαλίστικα αντιμετωπίστηκε το όλο ζήτημα, αφήνοντας για άλλη μια φορά απ' έξω το άλλο καίριο ζήτημα, του αντικειμενικού τρόπου ανάθεσης των ωρών/Δ.Ι.Ε.Κ..

Η εμπειρία σου (που η κοινή πείρα δείχνει κάθε έτος πως σίγουρα δεν είναι καθόλου μεμονωμένη) αποτελεί αντιπροσωπευτικό παράδειγμα πως δεν υπάρχει καμία θωράκιση διαφάνειας κατά τη διαδικασία πρόσκλησης των εκπαιδευτών με βάση τη σειρά τους στον αξιολογικό πίνακα, ούτε κατά την κατανομή των ωρών με βάση πάλι τον αξιολογικό πίνακα, ακυρώνοντας αυτομάτως λοιπές άκυρες και άσχετες απόψεις οι οποίες διατυπώνονται επί του θέματος.

Διότι, όποιος θεωρεί ότι μέσω της διάταξης:

ορίζεται ρητώς πως ο εκπαιδευτής ο οποίος προηγείται στον αξιολογικό πίνακα παίρνει κατά ρητό κανόνα περισσότερες ώρες ανά Δ.Ι.Ε.Κ. (ή ίσες σε εξαιρετικές περιπτώσεις), από αυτόν ο οποίος έπεται, πρέπει να δώσει Κατατακτήριες Εξετάσεις, π.χ. εδώ: http://www.law.uoa.gr/proptyxiakes-spoydes/katataktiries.html ή να αφήσει την πιστοποίηση της Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων και να απευθυνθεί εδώ: http://www.greek-language.gr/certification/ .

ευχαριστώ για την απάντηση. Σε σχέση με mail, προσωπικά δεν πήρα καθόλου. Τηλεφωνικώς ενημερώθηκα ότι μου ανατίθενται 2 ώρες. Υπάρχει πρόοδος όμως αυτή τη φορά. Πήρα τόσες όσες και η συνάδερφος με 10 μόρια λιγότερα και χωρίς πιστοποίηση, και όχι λιγότερες ως συνήθως. 

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9847 στις: Οκτώβριος 15, 2017, 03:48:20 μμ »
ευχαριστώ για την απάντηση. Σε σχέση με mail, προσωπικά δεν πήρα καθόλου. Τηλεφωνικώς ενημερώθηκα ότι μου ανατίθενται 2 ώρες. Υπάρχει πρόοδος όμως αυτή τη φορά. Πήρα τόσες όσες και η συνάδερφος με 10 μόρια λιγότερα και χωρίς πιστοποίηση, και όχι λιγότερες ως συνήθως.

Εννοούσα πως θωρακίζεται μερικώς και κάπως το δικαίωμα του υποψηφίου εκπαιδευτή κατά τη διαδικασία πρόσκλησης των Εκπαιδευτών, διότι η σχετική εγκύκλιος Κ1/167790 της Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ. αναφέρει:

Παράθεση
«[...] Η διερεύνηση της διαθεσιμότητας των υποψήφιων εκπαιδευτών από τη Διεύθυνση του Δ.ΙΕΚ θα γίνεται με κάθε πρόσφορο τρόπο (τηλεφωνικά, μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κοκ). Η συνολική ή εν μέρει αποδοχή ή απόρριψη της πρότασης ανάθεσης διδακτικών ωρών πρέπει να αποδεικνύεται απαραιτήτως με αποστολή γραπτής δήλωσης του υποψήφιου εκπαιδευτή, η οποία θα αποστέλλεται μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεομοιοτυπίας εντός 3 ωρών από την επικοινωνία που έχει προηγηθεί με σκοπό την ανάθεση. [...]».

Φαίνεται πως δεν μπορούσε να ισχύσει φέτος το... μόνιμο «επιχείρημα» των Δ.Ι.Ε.Κ. προς υποψηφίους πως: «Σάς καλέσαμε και δεν απαντήσατε, οπότε προχωρήσαμε στον επόμενο...», ενώ δεν τον είχαν καλέσει ποτέ, καθώς με βάση την ως άνω Εγκύκλιο:

1) Η πρόσκληση τού εκπαιδευτή γίνεται «με κάθε πρόσφορο τρόπο», που σημαίνει πως ακόμη κι αν έχει προηγηθεί τηλεφώνημα από το Δ.Ι.Ε.Κ. στο οποίο ο υποψήφιος δεν έχει απαντήσει, από το Δ.Ι.Ε.Κ. θα πρέπει να ακολουθήσει και e-mail, και

2) Η «απόρριψη της πρότασης ανάθεσης διδακτικών ωρών πρέπει να αποδεικνύεται απαραιτήτως με αποστολή γραπτής δήλωσης του υποψήφιου εκπαιδευτή», οπότε το Δ.Ι.Ε.Κ. για να αποδείξει πως πήγε σε επόμενο υποψήφιο θα πρέπει να επιδεικνύει, σε πιθανό έλεγχο, το απαντητικό e-mail του προηγούμενου εκπαιδευτή.

Αυτά τα δύο προστατεύουν καπώς το δικαίωμα ενός εκπαιδευτή, από το να τον παρακάμψει τελείως ένα Δ.Ι.Ε.Κ. χωρίς κανένα στοιχείο/απόδειξη και να προχωρήσει σε ευνοούμενο για το Δ.Ι.Ε.Κ. υποψήφιο.

Η εγκύκλιος δίνει ένα πρώτο δικαίωμα σε υποψήφιο ο οποίος δεν εκλήθη ποτέ, να προσβάλει μια τέτοια ενέργεια του Δ.Ι.Ε.Κ. προς τη Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ..

Το άλλο μεγάλο ζήτημα, όπως έγραψα, είναι ο τρόπος ανάθεσης των ωρών με βάση τη σειρά τού κάθε υποψηφίου στον πίνακα. Αλλά σε αυτό θα πρέπει να ακυρωθεί σχετική (πελατειακή) διάταξη, η οποία επιτρέπει την επιλογή, όχι με βάση την απόλυτη σειρά στον πίνακα, αλλά με βάση τον συνυπολογισμό ενός αριθμού «κριτηρίων», μέσα στα οποία είναι και.... «η συνέπεια και το επίπεδο συνεργασίας στην περίπτωση προηγούμενης συνεργασίας με το ΙΕΚ.». ΕΛΕΟΣ απλώς.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 16, 2017, 01:12:30 πμ από rrrrrr »

Αποσυνδεδεμένος ASTERAKI

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9848 στις: Οκτώβριος 15, 2017, 09:10:29 μμ »
Παιδιά  δεν ξέρω  αν ψηφίσατε...Για περισσότερη  διαφάνεια  των ιεκ!!!!!!!!! :)

https://secure.avaaz.org/el/petition/Geniki_grammateia_dia_vioy_mathisis_kai_neas_Genias_Anatheseis_oron_sta_IEK_toy_INEDIVIM/?ciOpFdb

Αποσυνδεδεμένος grtt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 490
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9849 στις: Οκτώβριος 15, 2017, 11:13:05 μμ »
Το άλλο μεγάλο ζήτημα, όπως έγραψα, είναι ο τρόπος ανάθεσης των ωρών με βάση τη σειρά τού κάθε υποψηφίου στον πίνακα. Αλλά σε αυτό θα πρέπει να ακυρωθεί σχετική (πελατειακή) διάταξη, η οποία επτρέπει την επιλογή, όχι με βάση την απόλυτη σειρά στον πίνακα, αλλά με βάση τον συνυπολογισμό ενός αριθμού «κριτηρίων», μέσα στα οποία είναι και.... «η συνέπεια και το επίπεδο συνεργασίας στην περίπτωση προηγούμενης συνεργασίας με το ΙΕΚ.». ΕΛΕΟΣ απλώς.

Αυτή η παράγραφος πού υπάρχει;;;  :o

Αποσυνδεδεμένος JimP

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9850 στις: Οκτώβριος 16, 2017, 12:15:38 πμ »
Παιδιά  δεν ξέρω  αν ψηφίσατε...Για περισσότερη  διαφάνεια  των ιεκ!!!!!!!!! :)

https://secure.avaaz.org/el/petition/Geniki_grammateia_dia_vioy_mathisis_kai_neas_Genias_Anatheseis_oron_sta_IEK_toy_INEDIVIM/?ciOpFdb

Ποια είναι ακριβώς η διαφάνεια που επικαλείται η εν λόγω επιστολή; Ουσιαστικά θα αφήσει το ΙΝΕΔΙΒΙΜ να συρθεί (πολύ πιθανό) και να βγει άλλος ένας τρόπος ανάθεσης με αδικίες. Για να είναι σωστή η επιστολή και να τη συνυπογράψουμε θα πρέπει να αναφέρει αναλυτικά που εντοπίζεται το πρόβλημα, πχ επιλογή και ανάθεση περισσότερων ωρών σε μη πιστοποιημένους και να προτείνει ένα νέο πιο διάφανο τρόπο αναθέσεων πχ προτεραιότητα στους πιστοποιημένους, μοίρασμα (για μένα αυτό είναι το σωστό) με περισσότερες ώρες στον πρώτο ή όλες οι ώρες στον πρώτο (λάθος κατά την άποψή μου) και στους υπόλοιπους ότι περισσέψει αν υπάρχει...Φυσικά οι αναθέσεις δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα στα ΙΕΚ, υπάρχουν τόσα και τόσα που η συγκεκριμένη επιστολή δεν τα αναφέρει.   

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9851 στις: Οκτώβριος 16, 2017, 01:16:14 πμ »
Το άλλο μεγάλο ζήτημα, όπως έγραψα, είναι ο τρόπος ανάθεσης των ωρών με βάση τη σειρά τού κάθε υποψηφίου στον πίνακα. Αλλά σε αυτό θα πρέπει να ακυρωθεί σχετική (πελατειακή) διάταξη, η οποία επιτρέπει την επιλογή, όχι με βάση την απόλυτη σειρά στον πίνακα, αλλά με βάση τον συνυπολογισμό ενός αριθμού «κριτηρίων», μέσα στα οποία είναι και.... «η συνέπεια και το επίπεδο συνεργασίας στην περίπτωση προηγούμενης συνεργασίας με το ΙΕΚ.». ΕΛΕΟΣ απλώς.

Αυτή η παράγραφος πού υπάρχει;;;  :o

Αποτελεί την ισχύουσα διάταξη για την επιλογή των εκπαιδευτών, εν προκειμένω, στα Δ.Ι.Ε.Κ.. Το πλήρες κείμενο:

Παράθεση
Για την επιλογή των εκπαιδευτών συνεκτιμώνται τα ακόλουθα, σε σχέση με το αντίστοιχο μάθημα: η εργασιακή εμπειρία, η διδακτική εμπειρία, η εξειδίκευση στο γνωστικό αντικείμενο που επιθυμούν να διδάξουν, οι συναφείς με το αντικείμενο μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών, η απόδοση, η συνέπεια και το επίπεδο συνεργασίας στην περίπτωση προηγούμενης συνεργασίας με το ΙΕΚ όπως και κοινωνικά κριτήρια.

Βλ. περ. δ', παρ. 15, άρ. 27, ν. 4186 (ΦΕΚ 193 Α', 17.09.2013) και περ. α', παρ. 5, άρ. 8 υπ' αριθμ. 5954 Υ.Α. (ΦΕΚ 1807 Β', 02.07.2014).
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 16, 2017, 01:17:58 πμ από rrrrrr »

Αποσυνδεδεμένος ASTERAKI

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9852 στις: Οκτώβριος 16, 2017, 02:29:38 πμ »
Εσείς δε θέλετε να ξέρετε ποιον προσλαμβάνει κάθε ιεκ;έχουνε παρατηρηθεί αδικίες και προσπερνάται η λίστα,αλλά και μεταξύ ειδικοτήτων παρατυπίες...

Αποσυνδεδεμένος paoki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9853 στις: Οκτώβριος 16, 2017, 09:17:38 πμ »
Εσείς δε θέλετε να ξέρετε ποιον προσλαμβάνει κάθε ιεκ;έχουνε παρατηρηθεί αδικίες και προσπερνάται η λίστα,αλλά και μεταξύ ειδικοτήτων παρατυπίες...
Δεν θέλουν να ξέρουν , τους ''βολεύει'' να είναι έτσι όπως είναι τώρα τα πράγματα.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν κάνει τις αναθέσεις το υπουργείο παιδείας όπως γίνεται με τους αναπληρωτές και τους ωρομισθίους στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τόσο απλά ,δεν θέλουν την διαφάνεια .
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 16, 2017, 12:31:06 μμ από paoki »

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9854 στις: Οκτώβριος 16, 2017, 09:43:55 πμ »


Το άλλο μεγάλο ζήτημα, όπως έγραψα, είναι ο τρόπος ανάθεσης των ωρών με βάση τη σειρά τού κάθε υποψηφίου στον πίνακα. Αλλά σε αυτό θα πρέπει να ακυρωθεί σχετική (πελατειακή) διάταξη, η οποία επιτρέπει την επιλογή, όχι με βάση την απόλυτη σειρά στον πίνακα, αλλά με βάση τον συνυπολογισμό ενός αριθμού «κριτηρίων», μέσα στα οποία είναι και.... «η συνέπεια και το επίπεδο συνεργασίας στην περίπτωση προηγούμενης συνεργασίας με το ΙΕΚ.». ΕΛΕΟΣ απλώς.

ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση!

Ναι, αυτή η φράση είναι το "παραθυράκι" που μπορεί να τρυπώσει οποιοσδήποτε.
Κάπου στο τέλος του εγγράφου, μια φρασούλα ταπεινή, ακυρώνει όλες τις "μεγάλες, ωραίες και δίκαιες" προηγούμενες λέξεις.


Έχει νόημα να σκεφτώ ότι 5 χρόνια δεν άργησα πχ ούτε ένα λεπτό ούτε μια φορά; Η ότι δεν έλειψα ποτέ για να τους κουράσω με αλλαγή προγράμματος για αναπληρώσεις;;
Δεν νομίζω.
 

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9855 στις: Οκτώβριος 16, 2017, 09:57:09 πμ »
Ποια είναι ακριβώς η διαφάνεια που επικαλείται η εν λόγω επιστολή; Ουσιαστικά θα αφήσει το ΙΝΕΔΙΒΙΜ να συρθεί (πολύ πιθανό) και να βγει άλλος ένας τρόπος ανάθεσης με αδικίες. Για να είναι σωστή η επιστολή και να τη συνυπογράψουμε θα πρέπει να αναφέρει αναλυτικά που εντοπίζεται το πρόβλημα, πχ επιλογή και ανάθεση περισσότερων ωρών σε μη πιστοποιημένους και να προτείνει ένα νέο πιο διάφανο τρόπο αναθέσεων πχ προτεραιότητα στους πιστοποιημένους, μοίρασμα (για μένα αυτό είναι το σωστό) με περισσότερες ώρες στον πρώτο ή όλες οι ώρες στον πρώτο (λάθος κατά την άποψή μου) και στους υπόλοιπους ότι περισσέψει αν υπάρχει...Φυσικά οι αναθέσεις δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα στα ΙΕΚ, υπάρχουν τόσα και τόσα που η συγκεκριμένη επιστολή δεν τα αναφέρει.   

συγγνώμη συνάδερφε αλλά διαφωνώ. 
Τα προβλήματα των ΙΕΚ χρειάζονται τόμους για να περιγραφούν. Ποιος θα κάθεται να διαβάσει κατεβατά στο avaaz;
Και εγώ αμφιβάλλω αν βοηθάνε κάπου οι υπογραφές μας στο συγκεκριμένο. Παρόλα αυτά, μπορούν να μεταφέρουν ένα μήνυμα τύπου "Ξύπνησαν οι σκλάβοι Αντωνάκη"  :P :D, το οποίο να προβληματίζει κάποιους. 

Γιατί να είμαστε αρνητικοί;   


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159425
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 306
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 313
Σύνολο: 325

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.183 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.