0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε παρέπεμψαν στη Γ.Γ.Δ.
Και μια και αναφέρθηκε το θέμα των ωρών να παραθέσω κατ' αντιδιαστολή με τα όσα αναφέρει η προκήρυξη του ΙΝΕΔΙ
βασικό ζήτημα είναι αλλά με τόσα παράθυρα και θολούρα, τα τελευταία 3 χρόνια, αν και πρώτη στον πίνακα, όχι ίσες ώρες δεν παίρνω με τους επόμενους, αλλά λιγότερες απ όλους. Γι αυτό για μένα προσωπικά, κανένα απολύτως ρόλο ύπαρξης δεν έχουν οι πίνακες.
«Ανώτατο όριο διδακτικών ωρών ανά εκπαιδευτή ενηλίκων, σε όλες τις δημόσιες δομές Διά
Έχεις δίκιο. Το τοπίο προς το παρόν είναι εξαιρετικά θολό και πρέπει να αλλάξει τάχιστα με κάποιον τρόπο. Φέτος, κάτι πήγε να γίνει (και) με την έγγραφη πρόταση ανάθεσης ωρών/άρνησης αυτών μέσω e-mail, αλλά και πάλι μπακαλίστικα αντιμετωπίστηκε το όλο ζήτημα, αφήνοντας για άλλη μια φορά απ' έξω το άλλο καίριο ζήτημα, του αντικειμενικού τρόπου ανάθεσης των ωρών/Δ.Ι.Ε.Κ..Η εμπειρία σου (που η κοινή πείρα δείχνει κάθε έτος πως σίγουρα δεν είναι καθόλου μεμονωμένη) αποτελεί αντιπροσωπευτικό παράδειγμα πως δεν υπάρχει καμία θωράκιση διαφάνειας κατά τη διαδικασία πρόσκλησης των εκπαιδευτών με βάση τη σειρά τους στον αξιολογικό πίνακα, ούτε κατά την κατανομή των ωρών με βάση πάλι τον αξιολογικό πίνακα, ακυρώνοντας αυτομάτως λοιπές άκυρες και άσχετες απόψεις οι οποίες διατυπώνονται επί του θέματος.Διότι, όποιος θεωρεί ότι μέσω της διάταξης:ορίζεται ρητώς πως ο εκπαιδευτής ο οποίος προηγείται στον αξιολογικό πίνακα παίρνει κατά ρητό κανόνα περισσότερες ώρες ανά Δ.Ι.Ε.Κ. (ή ίσες σε εξαιρετικές περιπτώσεις), από αυτόν ο οποίος έπεται, πρέπει να δώσει Κατατακτήριες Εξετάσεις, π.χ. εδώ: http://www.law.uoa.gr/proptyxiakes-spoydes/katataktiries.html ή να αφήσει την πιστοποίηση της Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων και να απευθυνθεί εδώ: http://www.greek-language.gr/certification/ .
ευχαριστώ για την απάντηση. Σε σχέση με mail, προσωπικά δεν πήρα καθόλου. Τηλεφωνικώς ενημερώθηκα ότι μου ανατίθενται 2 ώρες. Υπάρχει πρόοδος όμως αυτή τη φορά. Πήρα τόσες όσες και η συνάδερφος με 10 μόρια λιγότερα και χωρίς πιστοποίηση, και όχι λιγότερες ως συνήθως.
Το άλλο μεγάλο ζήτημα, όπως έγραψα, είναι ο τρόπος ανάθεσης των ωρών με βάση τη σειρά τού κάθε υποψηφίου στον πίνακα. Αλλά σε αυτό θα πρέπει να ακυρωθεί σχετική (πελατειακή) διάταξη, η οποία επτρέπει την επιλογή, όχι με βάση την απόλυτη σειρά στον πίνακα, αλλά με βάση τον συνυπολογισμό ενός αριθμού «κριτηρίων», μέσα στα οποία είναι και.... «η συνέπεια και το επίπεδο συνεργασίας στην περίπτωση προηγούμενης συνεργασίας με το ΙΕΚ.». ΕΛΕΟΣ απλώς.
Παιδιά δεν ξέρω αν ψηφίσατε...Για περισσότερη διαφάνεια των ιεκ!!!!!!!!! https://secure.avaaz.org/el/petition/Geniki_grammateia_dia_vioy_mathisis_kai_neas_Genias_Anatheseis_oron_sta_IEK_toy_INEDIVIM/?ciOpFdb
Το άλλο μεγάλο ζήτημα, όπως έγραψα, είναι ο τρόπος ανάθεσης των ωρών με βάση τη σειρά τού κάθε υποψηφίου στον πίνακα. Αλλά σε αυτό θα πρέπει να ακυρωθεί σχετική (πελατειακή) διάταξη, η οποία επιτρέπει την επιλογή, όχι με βάση την απόλυτη σειρά στον πίνακα, αλλά με βάση τον συνυπολογισμό ενός αριθμού «κριτηρίων», μέσα στα οποία είναι και.... «η συνέπεια και το επίπεδο συνεργασίας στην περίπτωση προηγούμενης συνεργασίας με το ΙΕΚ.». ΕΛΕΟΣ απλώς.
Αυτή η παράγραφος πού υπάρχει;;;
Για την επιλογή των εκπαιδευτών συνεκτιμώνται τα ακόλουθα, σε σχέση με το αντίστοιχο μάθημα: η εργασιακή εμπειρία, η διδακτική εμπειρία, η εξειδίκευση στο γνωστικό αντικείμενο που επιθυμούν να διδάξουν, οι συναφείς με το αντικείμενο μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών, η απόδοση, η συνέπεια και το επίπεδο συνεργασίας στην περίπτωση προηγούμενης συνεργασίας με το ΙΕΚ όπως και κοινωνικά κριτήρια.
Εσείς δε θέλετε να ξέρετε ποιον προσλαμβάνει κάθε ιεκ;έχουνε παρατηρηθεί αδικίες και προσπερνάται η λίστα,αλλά και μεταξύ ειδικοτήτων παρατυπίες...
Ποια είναι ακριβώς η διαφάνεια που επικαλείται η εν λόγω επιστολή; Ουσιαστικά θα αφήσει το ΙΝΕΔΙ