*

Αποστολέας Θέμα: "Μαργαριτάρια" & έξυπνες ατάκες μαθητών  (Αναγνώστηκε 356626 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #490 στις: Οκτωβρίου 15, 2009, 08:08:37 pm »
Ωχ, έμμεση αξιολόγηση για λεξοτανίλ η νηπιαγωγός !!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαργαριτάρια!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:29:50 »

Αποσυνδεδεμένος somebody

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #491 στις: Οκτωβρίου 15, 2009, 09:33:59 pm »

 

Αποσυνδεδεμένος takitos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #492 στις: Οκτωβρίου 16, 2009, 12:46:50 am »
ελεος απαλλαξτε μας απο την βιολογια μουχει μαυρισει την ψυχη

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #493 στις: Οκτωβρίου 16, 2009, 02:31:58 am »
Αν και μ'αρέσει πάρα πολύ η βιολογία ως επιστήμη (αν δεν σπούδαζα φυσική, 2η επιλογή μου θα ήταν η βιολογία), πρέπει να επισημάνω ότι ο βιολόγος δεν έχει απαραίτητα ιατρικές γνώσεις, και άρα δεν μπορεί να κρίνει τη θετική ή αρνητική επίδραση των εμβολίων. Ούτε είναι σωστό να υπάρχουν τέτοια θέματα στη σχολική ύλη βιολογίας (δεν ξέρω αν υπάρχει στην ύλη κάτι παρόμοιο, δεν το έψαξα).
Επίσης, κάτι που είχε υποπέσει στην αντίληψή μου ξεφυλλίζοντας κάποτε ένα σχολικό βιβλίο βιολογίας, είναι το θέμα των γενετικά τροποποιημένων φυτών και η θετική διαφήμιση που γίνεται σε αυτά, παραβλέποντας πρόσφατες έρευνες που δείχνουν τις σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία από ορισμένα προϊόντα αυτού του είδους. Με λίγα λόγια, φαίνεται σαν να "περνάει μια γραμμή" και αυτό δεν είναι και τόσο καλό.

Γενικά, σε οποιοδήποτε αντικείμενο θετικών επιστημών, καλό είναι να λέμε στους μαθητές "απ'όσο γνωρίζουμε με τα έως τώρα δεδομένα..." ή κάτι παρόμοιο. Είναι βασική αρχή αυτή.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαργαριτάρια!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:29:50 »

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #494 στις: Οκτωβρίου 16, 2009, 10:13:46 pm »
Γνώσεις ιατρικής δεν έχουν,αλλά η ιατρική ήταν η 1η τους επιλογή,για τους δευτεροδεσμίτες. Οι πρώτοι μαθητές,πολλές φορές και σημαιοφόροι,σίγουρα απουσιολόγοι,
που πήγαν β δέση για να μπουν στην ιατρική,αλλά η μοίρα τα έφερε αλλιώς τα πράγματα και μπήκαν στο βιολογικό,για αυτό και τώρα πασχίζουν να δείξουν τι αξίζουν.
Στον εαυτό τους μάλλον,θέλουν να το αποδείξουν,γιατί δεν είδα κανέναν να τους υποτιμά σαν επιστήμονες και σαν εκπαιδευτικούς.

Αποσυνδεδεμένος kalia_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #495 στις: Οκτωβρίου 17, 2009, 12:22:57 am »
Καλά ΤΕΜ, καταλαβαίνεις τι λες;;;
Αλήθεια τι πρόβλημα έχεις με τους

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #496 στις: Οκτωβρίου 17, 2009, 12:28:01 am »
Ε ναι,πήγα πρώτη δέσμη και έγινε φυσικός επειδή δεν μπορούσα να περάσω στο βιολογικό.
Το πρόβλημα το έχω με όσους βιολόγους διδάσκουν φυσική από φοιτητές ακόμη,δηλαδή σχεδόν όλοι σας.
Όσο για τις εξυπνάδες,ότι και να κάνω τη sec στην εξυπνάδα δε μπορώ να τη ξεπεράσω,το παραδέχομαι.
Οι φυσικοί φυσική και οι βιολόγοι βιολογία.
Έχεις καμία αντίρρηση?


Δεν υποτίμησα ποτέ τη βιολογία,το αντίθετο θα έλεγα και για αυτό άλλωστε γνωρίζω την ανεπάρκειά μου στη διδασκαλία της. Δεν είναι όμως λίγοι οι βιολόγοι που το φέρουν βαρέως το ότι δεν μπήκαν τότε στην ιατρική και αυτό το έδειχναν από φοιτητές. Έχω δει πάρα πολλούς τέτοιους. Δεν καταλαβαίνω όμως το λόγο. Εντάξει ιατρική δεν μπήκαν,η βιολογία όμως είναι πολύ ενδιαφέρουσα επιστήμη. Και μη μου πεις ότι τα όσα περιγράφω είναι κατασκεύασμα της φαντασίας μου,όλη μέρα με βιολόγους ήμασταν στη σχολή.


ΥΓ : αμφισβητείς τα όσα έγραψα στο μήνυμά μου που έκανες παράθεση?
       αυτή ήταν η πραγματικότητα στα περισσότερα σχολεία τότε
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 17, 2009, 12:37:31 am από TEM »

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #497 στις: Οκτωβρίου 17, 2009, 12:58:59 pm »
Αν και μ'αρέσει πάρα πολύ η βιολογία ως επιστήμη (αν δεν σπούδαζα φυσική, 2η επιλογή μου θα ήταν η βιολογία), πρέπει να επισημάνω ότι ο βιολόγος δεν έχει απαραίτητα ιατρικές γνώσεις, και άρα δεν μπορεί να κρίνει τη θετική ή αρνητική επίδραση των εμβολίων.
Καλημέρα, έχεις δίκιο ότι ο
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 17, 2009, 01:31:50 pm από sec »

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #498 στις: Οκτωβρίου 17, 2009, 01:06:19 pm »
Επίσης, κάτι που είχε υποπέσει στην αντίληψή μου ξεφυλλίζοντας κάποτε ένα σχολικό βιβλίο βιολογίας, είναι το θέμα των γενετικά τροποποιημένων φυτών και η θετική διαφήμιση που γίνεται σε αυτά, παραβλέποντας πρόσφατες έρευνες που δείχνουν τις σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία από ορισμένα προϊόντα αυτού του είδους. Με λίγα λόγια, φαίνεται σαν να "περνάει μια γραμμή" και αυτό δεν είναι και τόσο καλό.

Γενικά, σε οποιοδήποτε αντικείμενο θετικών επιστημών, καλό είναι να λέμε στους μαθητές "απ'όσο γνωρίζουμε με τα έως τώρα δεδομένα..." ή κάτι παρόμοιο. Είναι βασική αρχή αυτή.

Για τα γενετικά τροποποιημένα υπάρχουν δύο "σχολές", αυτοί που είναι υπέρ και αυτοί που είναι κατά. Γι' αυτό και όταν θέλει κανείς να μιλήσει γι' αυτό το θέμα και να μην κάνει προπαγάνδα ούτε υπέρ ούτε κατά αναφέρει και τα μεν και τα δε. Σε 2 χωριστές στήλες, πλεονεκτήματα, και πιθανά μειονεκτήματα. Αυτός είναι ο στόχος, να κάνουμε τα παιδιά σκεπτόμενους ανθρώπους, να ξέρουν ότι δεν υπάρχει άσπρο-μαύρο, όλα είναι θέμα επιλογής. Ακόμη όμως πιο σημαντικό, είναι να μη θεωρήσουν ότι η επιστήμη είναι χαζομάρα, μιας κι ότι ισχύει από στιγμή σε στιγμή ανατρέπεται γιατί αυτό οδηγεί σε φοβικές συμπεριφορές.
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=86328
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 17, 2009, 01:20:38 pm από sec »

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #499 στις: Οκτωβρίου 26, 2009, 05:13:55 pm »
Έχουμε ασχοληθεί όλη την εβδομάδα με το σταφύλι, το αμπέλι, παραμύθια με το αμπέλι, κτλ,κτλ, γυρνάει ο πιτσιρικάς (5 χρονων) στο σπίτι και λέει στη μαμά του:
<<Όταν πάνω στο δέντρο έχει μόνο ένα τσαμπί σταφύλι το λέμε "κλιματιστικό", όταν έχει πολλά το λέμε "σταμπέλι"...>>  ;D ;D ;D ;D ;D ;D Τέζα η μαμά από τα γέλια, τέζα και η νηπιαγωγός... :P :P

 ;D ;D ;D Ακόμα γελάω!
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #500 στις: Οκτωβρίου 26, 2009, 06:10:26 pm »
Χτες παραλίγο να το πάθω το εγκεφαλικό!!!
Κάνω ιδιαίτερο σε μαθήτρια β' γυμνασίου, πολύ αδύνατη, αλλά κάτι κουτσοκαταφέρνει. Χτες μου ζήτησε η μάνα της να τη διαβάσω στη... γεωγραφία γιατί σήμερα έγραφε διαγώνισμα και εντάξει συμφώνησα.
Έπαθα σοκ... Δεν ήξερε στο χάρτη της Ευρώπης να βρει την Ελλάδα!!!
Και το κορυφαίο: είχε στο βιβλίο χάρτη της Ευρώπης οπου με άλλο χρώμα ήταν τα κράτη-μέλη της ΕΕ, αλλά χωρίς να γράφει τα ονόματα. Της ζήτησα να μου ονομάσει στο χάρτη όσα κράτη γνωρίζει. Και τι μου λέει;.... τι σημαίνει κράτος κυρία;....
Ε Λ Ε Ο Σ!!!! Είναι 14 χρονών!!! Είναι τόσο ηλίθια; ή τόσο χαμηλού επιπέδου το περιβάλλον στο οποίο μεγαλώνει;; Πού είναι δηλ, αλλά είναι 14 χρονών, έχει 8 χρόνια που πάει σχολείο, δεν ξέρει τι σημαίνει κράτος; ??? ??? ???
Εμένα πάντως μου προκάλεσε μελαγχολία αυτό το ποστ και ερωτηματικά .

Αποσυνδεδεμένος δασκαλίτσα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #501 στις: Οκτωβρίου 26, 2009, 06:13:22 pm »
:) Σε ένα ολοήμερο τμήμα ενός δημοτικού σχολείου στην Ικαρία... Ένα παιδάκι της πρώτης δημοτικού κάνει ανάγνωση το μάθημα,ενώ η δασκάλα είναι από πάνω του και προσέχει τι διαβάζει. Ξεκινώντας λοιπόν ο πιτσιρικάς...διαβάζει...Οι γιακάδες του Γενάρη....
(Δεν μπορεί σκέφτεται η δασκάλα....Παράκουσα)
Ο μικρός συνεχίζει....Μέσα στη σπηγιά.....
Τότε η εκπαιδευτικός συνειδητοποιεί πως κάτι δεν πάει καλά...

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #502 στις: Οκτωβρίου 26, 2009, 06:17:02 pm »
Έχουμε ασχοληθεί όλη την εβδομάδα με το σταφύλι, το αμπέλι, παραμύθια με το αμπέλι, κτλ,κτλ, γυρνάει ο πιτσιρικάς (5 χρονων) στο σπίτι και λέει στη μαμά του:
<<Όταν πάνω στο δέντρο έχει μόνο ένα τσαμπί σταφύλι το λέμε "κλιματιστικό", όταν έχει πολλά το λέμε "σταμπέλι"...>>  ;D ;D ;D ;D ;D ;D Τέζα η μαμά από τα γέλια, τέζα και η νηπιαγωγός... :P :P

 ;D ;D ;D Ακόμα γελάω!
Οι ψυχούλες μου...άλλα ακούν, άλλα καταλαβαίνουν, άλλα μεταφέρουν! ;D

Ατάκα Νο 1
Μιλάμε για τα φύλλα που πέφτουν και γιατί είναι πράσινα, κίτρινίζουν μπλα μλπα μλπα...Τους έχω μιλήσει λοιπόν και για τη χλωροφύλλη. Την επόμενη μέρα κάνουμε μία "επανάληψη"
Εγώ : Και πώς είπαμε παιδιά την ουσία που φτιάχνει το "φαγητό" για τα φύλλα και τα κάνει πράσινα-πράσινα? Χλω....(να βοηθήσω η κακομοίρα)
Απάντηση μαθητή : Χλωροφορμόλη κυρία!!!!!!!! ::) (αρνούμαι να σκεφτώ από πού βρήκε το β' συνθετικό της λέξης...εκτός κι αν βλέπει το πιτσιρίκι Grey's Anatomy... :P)

Ατάκα Νο 2
Γυρίζει το καμάρι μου (νηπιαγωγείο) στο σπίτι πριν καιρό και μου λέει:
- Μαμά η κυρία σήμερα μας είπε να φτιάξουμε οπωσδήποτε γλυκόμουστο!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
- Τι είναι αυτό παιδί μου?
-Έλα ρε μαμά, ένα πολύ νόστιμο γλυκάκι και πρέεεεεεπει να το φτιάξουμε μας είπε η κυρία!
Η απορία μου λύθηκε μόνο αφού ρώτησα την συνάδελφο την επόμενη μέρα...Φυσικά εννοούσε μουσταλευριά... 8)

Ατάκα Νο 3
Συνομιλία με τον ανηψιό μου και βαφτιστήρι μου (τρελή μορφή!) το οποίο πάει προνήπιο (σημειώνω πολύ μικρό, του Δεκεμβρίου)
- Και δε μου λες αγόρι μου, μάθατε στο σχολείο για το ΟΧΙ που είπαν ο Έλληνες στους Ιταλούς?
- Καλά χαδή είσαι ρε Θόφη...( ::)) Δεν το είπαν οι Έλληνεθ...Ο προφυουργόθ του Ελλάδου είπε "Ουόχιιιιιιιιι....δε θα μαθ πάρετε τη χώρα μαθ...να φύγετε...να πάτε αλλού"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...Και τουθ έδιωκθε!!!!!!............. 8)
Η συνομιλία έγινε την Παρασκευή κι ακόμα τον βάζω να μου τα λέει... ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 26, 2009, 06:45:33 pm από sophie »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος δασκαλίτσα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #503 στις: Οκτωβρίου 26, 2009, 06:28:16 pm »
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ,είναι να σε τρελένουν τα μικράκια!!!!!!! ;D ;D

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182588
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 626
Σύνολο: 641

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.