0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γεωμετρία Α'Λυκείου, τους έχω βάλει μια άσκηση εμπέδωσης, πολλαπλής επιλογής.Είχε το σχήμα κανονικά, έδινε κάποια δεδομένα και ζητούσε το μήκος του ευθύγραμμου τμήματος ΑΔ σε cm.Μπορούσαν να επιλέξουν μεταξύ των απαντήσεων:Α. 3Β. 4Γ. 9/2Δ. 5Ρωτάω μια μαθήτρια: "Το βρήκες;""Ναι.""Λοιπόν, πόσο είναι το ΑΔ;""35" !!!Αφού σιγουρεύτηκα ότι δεν είχα γράψει κάτι λάθος στον πίνακα και διαλογίστηκα πάνω στην απάντηση της για μερικά δευτερόλεπτα (και για τη ματαιότητα τουεπαγγέλματός μας), η περιέργεια μου για την απίθανη απάντησή της νίκησε και τη ρώτησα: "Και γιατί 35 ""Ε, αφού το Α είναι 3 και το Δ 5, το ΑΔ θα είναι 35" !!!Λόγω τιμής, αυτό είπε (και μάλιστα ήταν καλούτσικη μαθήτρια...). Λέτε να ξεκίνησε εκείνη τη στιγμή η καραφλίαση μου?
Παράθεση από: gringa στις Απρίλιος 08, 2010, 11:32:47 μμΔεν είναι ακριβώς μαργαριτάρι, αλλά δεν ήξερα πού να το γράψω...Μόλις διόρθωσα έκθεση εξ' ολοκλήρου γραμμένη σε greeklish... Και όχι μόνο, αυτό, είχε και φατσούλες, λες και μιλάει στο facebook...Καλή η πλάκα, αλλά μου βγήκαν τα μάτια μέχρι να βγάλω τί έλεγε.Θα το σκίσω το κ@λόπαιδο Ίσως δεν έπρεπε να τη διορθώσεις. Αν μη τι άλλο, πρέπει να μάθει να διαχωρίζει τα επικοινωνιακά περιβάλλοντα και το πώς πρέπει να γράφει ανάλογα με την περίπτωση. Εγώ θα αντιμετώπιζα την πλάκα του σοβαρά. Δηλαδή, θα την επέστρεφα πίσω απλά με την παρατήρηση ότι είναι ακατάλληλη η επιλογή των greeklish για σχολική έκθεση και θα ζητούσα να την αντιγράψει με ελληνικούς χαρακτήρες. Διαφορετικά, θα αφαιρούσα μονάδες από την έκφραση. Μην ξεχνάς ότι όταν αξιολογείς την έκφραση, εξετάζεις όχι μόνο τη γλωσσική ικανότητα (δηλ. το αν παράγει γραμματικά ορθές προτάσεις), αλλά και την επικοινωνιακή (δηλ. το αν εκφράζεται κατάλληλα ανάλογα με την επικοινωνιακή περίσταση). Αν δηλ. έγραφε όλη την έκθεση με κεφαλαία, με κόκκινο μελάνι ή σε αργκό, δεν θα είχε καμία επίπτωση;
Δεν είναι ακριβώς μαργαριτάρι, αλλά δεν ήξερα πού να το γράψω...Μόλις διόρθωσα έκθεση εξ' ολοκλήρου γραμμένη σε greeklish... Και όχι μόνο, αυτό, είχε και φατσούλες, λες και μιλάει στο facebook...Καλή η πλάκα, αλλά μου βγήκαν τα μάτια μέχρι να βγάλω τί έλεγε.Θα το σκίσω το κ@λόπαιδο
μα ρε παιδιά, αφού επάνω λέει ....τομάρια!!!!!
Περιστατικό στο σχολείο μου πέρισυ....είχα αγοράσει ένα μεγάλο δερμάτινο τετράδιο που έγραφε απ΄έξω leather (δέρμα) με ανάγλυφα γράμματα. Είχε τύχει να έχουν τελειώσει το πρακτικό και το ποινολόγιο και συζητούσαμε με τον διευθυντή και ένα συνάδελφο πώς να χρησιμοποιήσουμε το εν λόγω τετράδιο- ως πρακτικό ή ως ποινολόγιο; Και λέει ο συνάδελφος - ε μα φυσικά ως ποινολόγιο...Γιατί ρε Πάνο; το πρακτικό το γράφουμε πιο συχνά του λέμε εμείς...και απαντάει ο Πάνος - μα ρε παιδιά, αφού επάνω λέει ....τομάρια!!!!!