*

Αποστολέας Θέμα: "Μαργαριτάρια" & έξυπνες ατάκες μαθητών  (Αναγνώστηκε 327409 φορές)

0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nafsi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #770 στις: Απρίλιος 09, 2010, 01:17:34 πμ »
Γεωμετρία Α'Λυκείου, τους έχω βάλει μια άσκηση εμπέδωσης, πολλαπλής επιλογής.
Είχε το σχήμα κανονικά, έδινε κάποια δεδομένα και ζητούσε το μήκος του ευθύγραμμου τμήματος ΑΔ σε cm.
Μπορούσαν να επιλέξουν μεταξύ των απαντήσεων:
Α. 3
Β. 4
Γ. 9/2
Δ. 5
Ρωτάω μια μαθήτρια: "Το βρήκες;"
"Ναι."
"Λοιπόν, πόσο είναι το ΑΔ;"
"35" !!!
Αφού σιγουρεύτηκα ότι δεν είχα γράψει κάτι λάθος στον πίνακα και διαλογίστηκα πάνω στην απάντηση της για μερικά δευτερόλεπτα (και για τη ματαιότητα του
επαγγέλματός μας), η περιέργεια μου για την απίθανη απάντησή της νίκησε και τη ρώτησα: "Και γιατί 35 ???"
"Ε, αφού το Α είναι 3 και το Δ 5, το ΑΔ θα είναι 35" !!!
Λόγω τιμής, αυτό είπε (και μάλιστα ήταν καλούτσικη μαθήτρια...). Λέτε να ξεκίνησε εκείνη τη στιγμή η καραφλίαση μου? ???

χαχαχαχαχααααααααααααα!!!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαργαριτάρια!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:50:24 »

Αποσυνδεδεμένος Iaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 301
  • Φύλο: Γυναίκα
  • docendo discimus
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #771 στις: Απρίλιος 09, 2010, 09:09:35 μμ »
Γεωμετρία Α'Λυκείου, τους έχω βάλει μια άσκηση εμπέδωσης, πολλαπλής επιλογής.
Είχε το σχήμα κανονικά, έδινε κάποια δεδομένα και ζητούσε το μήκος του ευθύγραμμου τμήματος ΑΔ σε cm.
Μπορούσαν να επιλέξουν μεταξύ των απαντήσεων:
Α. 3
Β. 4
Γ. 9/2
Δ. 5
Ρωτάω μια μαθήτρια: "Το βρήκες;"
"Ναι."
"Λοιπόν, πόσο είναι το ΑΔ;"
"35" !!!
Αφού σιγουρεύτηκα ότι δεν είχα γράψει κάτι λάθος στον πίνακα και διαλογίστηκα πάνω στην απάντηση της για μερικά δευτερόλεπτα (και για τη ματαιότητα του
επαγγέλματός μας), η περιέργεια μου για την απίθανη απάντησή της νίκησε και τη ρώτησα: "Και γιατί 35 ???"
"Ε, αφού το Α είναι 3 και το Δ 5, το ΑΔ θα είναι 35" !!!
Λόγω τιμής, αυτό είπε (και μάλιστα ήταν καλούτσικη μαθήτρια...). Λέτε να ξεκίνησε εκείνη τη στιγμή η καραφλίαση μου? ???





χαχαχα!! καλό, από τα καλύτερα που έχω διαβάσει εδώ μέσα!!


dum vita est, spes est ... ;)

Αποσυνδεδεμένος Iaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 301
  • Φύλο: Γυναίκα
  • docendo discimus
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #772 στις: Απρίλιος 09, 2010, 09:13:30 μμ »
Δεν είναι ακριβώς μαργαριτάρι, αλλά δεν ήξερα πού να το γράψω...
Μόλις διόρθωσα έκθεση εξ' ολοκλήρου γραμμένη σε greeklish... :o :o
Και όχι μόνο, αυτό, είχε και φατσούλες, λες και μιλάει στο facebook...

Καλή η πλάκα, αλλά μου βγήκαν τα μάτια μέχρι να βγάλω τί έλεγε.

Θα το σκίσω το κ@λόπαιδο ;D ;D ;D ;D

Ίσως δεν έπρεπε να τη διορθώσεις. Αν μη τι άλλο, πρέπει να μάθει να διαχωρίζει τα επικοινωνιακά περιβάλλοντα και το πώς πρέπει να γράφει ανάλογα με την περίπτωση. Εγώ θα αντιμετώπιζα την πλάκα του σοβαρά. Δηλαδή, θα την επέστρεφα πίσω απλά με την παρατήρηση ότι είναι ακατάλληλη η επιλογή των greeklish για σχολική έκθεση και θα ζητούσα να την αντιγράψει με ελληνικούς χαρακτήρες.
Διαφορετικά, θα αφαιρούσα μονάδες από την έκφραση. Μην ξεχνάς ότι όταν αξιολογείς την έκφραση, εξετάζεις όχι μόνο τη γλωσσική ικανότητα (δηλ. το αν παράγει γραμματικά ορθές προτάσεις), αλλά και την επικοινωνιακή (δηλ. το αν εκφράζεται κατάλληλα ανάλογα με την επικοινωνιακή περίσταση). Αν δηλ. έγραφε όλη την έκθεση με κεφαλαία, με κόκκινο μελάνι ή σε αργκό, δεν θα είχε καμία επίπτωση;


συμφωνώ απόλυτα. παρεμπιπτόντως ρίξτε και μια ματιά σε αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=W1kLe4Fi7kg

τραβηγμένο δε λέω...
dum vita est, spes est ... ;)

Αποσυνδεδεμένος δασκαλίτσα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #773 στις: Απρίλιος 10, 2010, 11:19:05 πμ »
Ζητώ συγγνώμη που θα γράψω εδώ αυτό που θέλω,αλλά το συγκεκριμένο θέμα αφορά τα μαθητούδια και πιστεύω ότι εδώ είναι η θέση του.
Η αλήθεια είναι ότι μας έφαγε η ξενομανία.Το έχει ο Έλληνας στο αίμα του,αν δε μιλήσει,δε φερθεί,δε γράψει με ξενίστικο τρόπο,δε μπορεί.Προσέξτε όμως:στην Ιταλία,για παράδειγμα,οι άνθρωποι όποια ξένη λέξη χρησιμοποιήσουν,την προφέρουν με ιταλική προφορά.Για παράδειγμα η συντομογραφία TV προφέρεται τι-βου,καθώς οι Ιταλοί συγχρονζονται με τη δική τους προφορά.
Δεν είναι θέμα ούτε ευκολίας στη γραφή,ούτε εξοικονόμησης χρόνου,ούτε τίποτα.Για μένα το πρόβλημα έχει ρίζα και προέρχεται από τη μεγαλομανία-ξενομανία του Έλληνα και από την κ@λο νοοτροπία του που έχει επιλέξει να σέρνεται σα το σκυλί,αλλά να το μιλάει το αγγλικό,να έχει το φασιστικό φέισμπουκ,να γράφει με λατινικούς χαρακτήρες.Α,τώρα που μου ήρθε:απορώ ρε γαμώτ@,αυτοί οι γονείς δεν ακούνε για το φέισμουκ,δεν ακούνε για αυτά που γίνονται;Εμ,όχι μόνο δεν ακούνε αλλά κάνουν και αυτοί φέισμουκ και είναι και περήφανοι τρομάρα τους!Είναι τόσο δύσκολο να βγεις για ένα καφέ όταν είσαι έφηβος;Να παίξεις στους δρόμους όταν είσαι παιδί;
Τα κατάφεραν οι βρωμιάρηδες καπιταλιστές και μας έκλεισαν σε ένα δωμάτιο 2x2,με έναν υπολογιστή,μια τηλεόραση και μας έκαναν να πιστεύουμε ότι είμαστε ευτυχισμένοι κιόλας.Ντροπή μας!Σε ένα τόπο που έβγαλε τέτοιους αγωνιστές και τέτοια μυαλά,να καθόμαστε μπροστά στις τηλεοράσεις και να βλέπουμε τα ξεκωλ@ και να γράφουμε στους υπολογιστές με μια γραφή χωρίς προέλευση και χωρίς προορισμό.
Τα λέω εγώ,που είμαι μόνο 20 χρονών και που θα μπορούσα κάλλιστα να τα προσπεράσω.Αλλά όλο αυτό με τρομάζει,δεν ξέρω γιατί,αλλά νιώθω πολύ άσχημα που δε βλέπω πια παιδιά στους δρόμους να παίζουν,που πηγαίνω για τις πρακτικές στα σχολεία και τα μεγαλύτερα παιδιά μιλάνε για τσόντες και για πορνοστάρ,για φέισμπουκ και για τσιγαριλίκια.
Ξυπνήστε,όσο το προλαβαίνουμε..Τίποτα δεν είναι υπερβολικό,όλα είναι πιθανά να συμβούν.Γι'αυτό ας κινηθούμε τώρα εμείς,οι εκπαιδευτικοί για να βοηθήσουμε όσο μπορούμε να μην ολισθήσει άλλο προς το κακό το πράγμα.

Και για να επανέλθω στο θέμα,χθες με το αυτοκίνητο είδα σε κάποιον τοίχο:"Δήμητρα,σ'αγαπάω" και από δίπλα με βελάκι "sto leei gia na to ksereis".Αφου αρχίσαμε να γράφουμε και στους τοίχους και τις εκθέσεις έτσι..................

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαργαριτάρια!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:50:24 »

Αποσυνδεδεμένος arlekinos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #774 στις: Απρίλιος 10, 2010, 01:11:20 μμ »
Θα το ξανασοβαρεψω λιγο το θεμα.

Το μοναδικο σοκαριστικο απο οσα περιγραφουν οι συναδελφοι στις προηγουμενες σελιδες ειναι το γεγονος οτι σοκαρονται οι ιδιοι απο το γεγονος της ανακαλυψης της σεξουαλικοτητας των παιδιων.

Αγαπητοι συναδελφοι, δυστυχως ή ευτυχως, ειστε παιδαγωγοι. Πραγμα που σημαινει οτι ειστε υποχρεωμενοι να ενημερωνεστε για το τι συμβαινει, τοσο βιολογικα οσο και ψυχολογικα, στις πολυ κρισιμες περιοδους της παιδικης ηλικιας και της εφηβειας. Ευτυχως, η επιστημη της ψυχολογιας εχει πραγματοποιησει σημαντικη προοδο κατα τις τελευταιες δεκαετιες. Το μοναδικο που εχετε να κανετε ειναι να επισκεφθειτε μια βιβλιοθηκη. Εκει θα απαντηθουν πολλες απο τις αποριες σας που τωρα σας προκαλουν σοκ και συγχυση, θα βελτιωθειτε ως παιδαγωγοι και θα τραυματισετε λιγοτερο τα πλασματα με τα οποια ερχεστε σε καθημερινη επαφη.

   

Αποσυνδεδεμένος δασκαλίτσα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #775 στις: Απρίλιος 10, 2010, 02:40:59 μμ »
Aγαπητέ συνάδελφε,καταρχάς η συναδέλφισσα που έγραψε το συγκεκριμένο μήνυμα δε μιλούσε για παιδιά δημοτικού ή για εφήβους,αλλά για παιδιά 4-5 χρονών. Η επιστήμη της ψυχολογίας λοιπόν λέει πως τα παιδιά σε αυτή την ηλικία εμφανίζουν ως φυσιολογικό αναπτυξιακό φαινόμενο μια μορφή σεξουαλικότητας η οποία έγκειται στο πιάσιμο και την επεξεργασία των γεννητικών τους οργάνων,καθώς και στο πιπίλισμα του δαχτύλου τους ή στα αγγίγματα των παιδιών του ίδιου ή του άλλου φύλου. Αυτά μάλιστα πρωτοειπώθηκαν από το Φρόυντ σε μια σκοτεινή εποχή,τη βικτωριανή, εξ ου και η κατακραυγή.
Η αποδοχή της παιδικής σεξουαλικότητας είναι 100% ενεργή και όποιος δε την ασπαστεί είναι το λιγότερο οπιστοδρομικός. Όμως πρόσεξε:μιλάμε για παιδιά προσχολικής ηλικίας και μιλάμε για συσχετισμό μεταξύ τους,με κατέβασμα των εσωρούχων και φιλιά στα γεννητικά όργανα κλπ. Αυτό δε το λέει καμιά Αναπτυξιακή ούτε Παιδαγωγική Ψυχολογία ούτε θεωρείται φυσιολογικό αναπτυξιακό φαινόμενο.Μάλιστα,έχει αποδειχθεί ότι εμφανίζεται στην προεφηβική περίοδο.Για του λόγου το αληθές σε σχετικές έρευνες ρωτήθηκαν παιδιά ηλικίας 6 ετών για τον καλύτερό τους φίλο και απάντησαν σε ποσοστό 90% άτομο του αντίθετου φύλου επειδή ακριβώς δεν ένιωθαν κάποια ερωτική έλξη προς αυτό,ενώ το ποσοστό αυτό μειώθηκε στο 10% για τα παιδιά ηλικίας 12 ετών επειδή ακριβώς άρχισαν να βιώνουν τη σεξουαλικότητά τους και τη διαφυλική διάκριση.Αυτά δε τα λέω τυχαία:αποτελούν τα πορίσματα από έρευνες που διάβασα στα βιβλία της κ.Γαλανάκη,των Cole&Cοle, και στο βιβλίο "Αναπτυξιακή Ψυχολογία" στο οποίο περιλαμβάνονται θεωρίες από το Δαρβίνο,τον Piaget και τον Dewey μέχρι τον Freyd,τον Spitz και τον Gesell.
Θεωρώ πως είναι άλλο η ανακάλυψη της σεξουαλικότητας και των διαφορών μας από το άλλο φύλο και άλλο η κατ'αυτό τον τρόπο εξερεύνηση του άλλου φύλου.Αυτό που έκαναν τα παιδιά είναι καθαρά μίμηση κατ'επανάληψη,από τις θεωρίες του Bandura.Είδαν και επανέλαβαν.Απο'κει και πέρα,αν επιμένεις στο ότι είναι κάτι σύνηθες και φυσιολογικό στα 4-5 χρόνια του παιδιού και προκύπτει από βιολογικές ορμές και όχι από αποτυπωμένες εικόνες,θέλω πολύ να δω πως σκέφτεσαι...

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #776 στις: Απρίλιος 11, 2010, 10:49:24 μμ »
τα δύο επόμενα περιστατικά μου τα διηγήθηκε ο νονός μου που είναι φιλόλογος:
Μάθημα = Λογοτεχνία Β Γυμνασίου. Το κείμενο ήταν ένα ποίημα του Ελύτη....
Ερώτηση καθηγητή= ξέρει κανείς ποιός ήταν ο Ελύτης;
απάντηση μαθητή (στα σοβαρά) = Ε κύριε...αυτός που έχει τις φρυγανιές  Elite.

Δεύτερο περιστατικό. Ιστορία πανελλαδικών - ο νονός μου διόρθωνε την ερώτηση για τη συνθήκη της Λωζάννης....
Απάντηση υποψηφίου = για τη συνθήκη της Λωζάννης δεν ξέρω να σας πω αλλά θα σας πω για την Κοζάνη στην οποία υπηρετώ φαντάρος κι έχω πήξει...πω πω, μιλάμε φρίκη...και ο λοχαγός πολύ μπάζο βρε αδελφέ.....

THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος Martha72

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Γυναίκα
  • THERE'S MORE TO DO
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #777 στις: Απρίλιος 11, 2010, 10:52:02 μμ »
Περιστατικό στο σχολείο μου πέρισυ....είχα αγοράσει ένα μεγάλο δερμάτινο τετράδιο που έγραφε απ΄έξω leather (δέρμα) με ανάγλυφα γράμματα. Είχε τύχει να έχουν τελειώσει το πρακτικό και το ποινολόγιο και συζητούσαμε με τον διευθυντή και ένα συνάδελφο πώς να χρησιμοποιήσουμε το εν λόγω τετράδιο- ως πρακτικό ή ως ποινολόγιο; Και λέει ο συνάδελφος - ε μα φυσικά ως ποινολόγιο...
Γιατί ρε Πάνο; το πρακτικό το γράφουμε πιο συχνά του λέμε εμείς...
και απαντάει ο Πάνος - μα ρε παιδιά, αφού επάνω λέει ....τομάρια!!!!!
THOSE WHO DARE TO TEACH MUST NEVER CEASE TO LEARN

Αποσυνδεδεμένος sogruokyl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • ΠΕ03, 1... d5!
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #778 στις: Απρίλιος 14, 2010, 02:01:47 πμ »
 ;D Πολύ καλο!!  ;D
Amai a tudomundo para que Deus vos ame!

Αποσυνδεδεμένος bettina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #779 στις: Απρίλιος 14, 2010, 08:37:28 μμ »
μα ρε παιδιά, αφού επάνω λέει ....τομάρια!!!!!
ο πανος απλα δεν υπαρχει........................ ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1305
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #780 στις: Απρίλιος 14, 2010, 08:50:19 μμ »
Περιστατικό στο σχολείο μου πέρισυ....είχα αγοράσει ένα μεγάλο δερμάτινο τετράδιο που έγραφε απ΄έξω leather (δέρμα) με ανάγλυφα γράμματα. Είχε τύχει να έχουν τελειώσει το πρακτικό και το ποινολόγιο και συζητούσαμε με τον διευθυντή και ένα συνάδελφο πώς να χρησιμοποιήσουμε το εν λόγω τετράδιο- ως πρακτικό ή ως ποινολόγιο; Και λέει ο συνάδελφος - ε μα φυσικά ως ποινολόγιο...
Γιατί ρε Πάνο; το πρακτικό το γράφουμε πιο συχνά του λέμε εμείς...
και απαντάει ο Πάνος - μα ρε παιδιά, αφού επάνω λέει ....τομάρια!!!!!

και ο μεντορας μετα κατσαδιαζει το Πάνο, διοτι βριζει το μαθητη, έχει ξεχασει οτι "πρωτα ο μαθητης" !!!!  ;D

Αποσυνδεδεμένος nevile

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • afterschool bar
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #781 στις: Απρίλιος 18, 2010, 03:22:05 μμ »
Σχολιασμός του στίχου των Ελεύθερων Πολιορκημένων "η μάυρη πέτρα ολόχρυση και το ξερό χορτάρι", σε διαγώνισμα, από μαθήτρια πανέξυπνη, αλλά λίγο απρόσεχτη και επιπόλαιη...
"Επειδή είναι άνοιξη, δεν μπορεί να είναι ξερό το χορτάρι. Επειδή εξυπηρετεί όμως τον ποιητή, το χρησιμοποιεί. Έχουμε, δηλαδή, ποιητικό αιδοίο" ;D

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #782 στις: Απρίλιος 18, 2010, 04:44:09 μμ »
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!

Αποσυνδεδεμένος christoforia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: Μαργαριτάρια!
« Απάντηση #783 στις: Απρίλιος 18, 2010, 05:54:55 μμ »
 Έχω βάλει στα παιδιά νά κλίνουν " ο άφρων γίγας " και μια μαθήτρια κλίνει στον πληθυντικό: οι άφροντες γίγαντες, των αφρόντων γιγάντων, τοις
  αφροντούς  γίγασι...!!!!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159911
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 600
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 600
Σύνολο: 615

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.