*

Αποστολέας Θέμα: Περί απεργίας...  (Αναγνώστηκε 27058 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Περί απεργίας...
« στις: Οκτώβριος 01, 2006, 09:44:44 μμ »
Παραθέτω ένα άρθρο από τα "ΝΕΑ" που το βρήκα αρκετά εύστοχο και καυστικό... ;)


Δάσκαλοι του ποδαριού
 
Το αίμα στο κεφάλι μου ανέβηκε με τις εικόνες που ξέρασε η τηλεόρασή μου. Τα ΜΑΤ να βαράνε αλύπητα ανθρώπους που ξεκίνησαν με ένα όνειρο. Με ένα στόχο. Να γίνουν δάσκαλοι κι όχι κουμπάροι 

ΡΕ; ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ, ΡΕ; Βαράτε τους δασκάλους; Τους δασκάλους; Δεν φτάνει που δεν τους πληρώνουμε, τους πλακώνουμε κιόλας; Πάτε καθόλου καλά; Τι είναι αυτό! Τι ντροπή, τι αίσχος είναι αυτό!

Αυτό είναι μεταρρύθμιση; Αυτό σημαίνει; Πριν δεν δέρναμε τους εκπαιδευτικούς - τώρα πού σε πονεί και πού σε σφάζει;

Το αίμα στο κεφάλι μου ανέβηκε με τις εικόνες που ξέρασε η τηλεόρασή μου. Τα ΜΑΤ να βαράνε αλύπητα ανθρώπους που ξεκίνησαν με ένα όνειρο. Με ένα στόχο. Να γίνουν δάσκαλοι κι όχι κουμπάροι. Να παίρνουν έναν αξιοπρεπή μισθό κι όχι μίζες κάτω από καρέκλες και τραπέζια. Κι έρχεται ένας υπουργός, ένας πρωθυπουργός, ένα κράτος και δίνει στον νεοδιορισμένο δάσκαλο 900 ευρώ τον μήνα!

Ζήστε εσείς, κυρία Γιαννάκου, με 900 ευρώ τον μήνα. Άντε, να σας δω και να σας καμαρώσω! Νοίκια, δάνεια, φώτα, νερά, τηλέφωνα. Και πού να κάνεις και κάνα παιδί. (Εγώ δεν σου βάζω τα τρία και τα τέσσερα. 45 μάστορες κι 60 μαθητάδες). Ένα παιδί να κάνει ο δάσκαλος! ΕΝΑ - και την έβαψε!

Κι έπειτα, μιλάμε για ποιότητα παιδείας. Τι σκατά ποιότητα παιδείας μπορεί να δώσει ένας άνθρωπος που το πρωί είναι δάσκαλος και το βράδυ σερβιτόρος; Ταξιτζής; Σουβλατζής; Που στην καλύτερη περίπτωση κάνει ιδιαίτερα μαθήματα; Τρέχει, από σπίτι σε σπίτι, με τη γλώσσα έξω, με το ρολόι στο στόμα, να παραδώσει το ένα μάθημα μετά το άλλο. Να τσοντάρει στο εισόδημα, να γυρίσει πτώμα στο σπιτάκι του και με μηδενικές ώρες ύπνου να πάει να διδάξει - ΤΙ; ΠΩΣ; Με τι κουράγιο, με τι διάθεση;

ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ που δεν τους πληρώνουμε, τους πλακώνουμε κιόλας. Βγήκαν οι μετρήσεις της Γιούροστατ. Στην ευρωζώνη! Ο δάσκαλος παίρνει 1.657 ευρώ στην ευρωζώνη. 900 ευρώ εδώ! Στη Ζώνη του Λυκόφωτος. Προτελευταίοι είμαστε. Μόνο η Πορτογαλία κάτω από μας. (Την Ολλανδία ούτε που να την πιάσω στο στόμα μου: 1.724 ευρώ!) Αλλά, βέβαια! Βέβαια, τι περιμένεις όταν μόνον το 3,1% του ακαθάριστου προϊόντος πηγαίνει στις δαπάνες για την Παιδεία! Το 3,1%. Το υπόλοιπο 96,9%; Πού πηγαίνει αυτό, παιδιά; Γιατί εμένα, τουλάχιστον, δεν το πήρε πουθενά το μάτι μου!

Δεν φτάνει που δεν τους πληρώνουμε, τους πλακώνουμε κιόλας! Και δεν φταίει μόνον η υπουργός. Που τις κάνει, σαφώς, τις πατατιές της: Ανέντιμη (κατάσταση;)! Αλήτες! Απατεώνες! Κι όλα αυτά με το βλέμμα το αγέρωχο, το υπεράνω, το «δεν ιδρώνει το αυτί μου». (Σε επικοινωνιακό επίπεδο - άριστα το έθεσε ο συνάδελφος Αλέξης Παπαχελάς: «Η κυρία Γιαννάκου είναι σαν να προσπαθεί να πουλήσει χοιρινό σε μουσουλμάνο!»).

Αλλά δεν φταίει μόνον εκείνη. Στην κυρία Γιαννάκου χρεώνει κανείς το όλον της οιήσεως μεν - το ήμισυ της προθέσεως δε. Δεν τα 'χει τα λεφτά. Και δεν τα 'χει διότι μια κυβέρνηση τα 'βαλε κάτω κι αποφάσισε ότι μια επένδυση στην παιδεία είναι τζάμπα φράγκα. Τζάμπα φράγκα σε μια εποχή με τζάμπα μάγκες...

ΚΑΙ, ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ, αν η υπουργός δεν έχει πρόβλημα να χρεωθεί την ξεφτίλα - δεν θα το έχω εγώ για πάρτη της! Με τον Πρωθυπουργό, όμως, τι γίνεται; Γιατί τηρεί σιγήν ιχθύος;

Σόρι για την οικειότητα - αλλά πότε θα βγείτε στο προσκήνιο, χρυσέ μου άνθρωπε; Πότε θα μιλήσετε, πότε θα αναλάβετε τις ευθύνες σας; Πότε θα τοποθετηθείτε πάνω σε ΚΑΤΙ; Σε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ; Εδώ ο κόσμος καίγεται! Σαράντα μέτωπα - σαράντα σκάνδαλα - σαράντα κύματα! Κι εμείς θα τη βγάζουμε ξεροσφύρι με τον κ. Αντώναρο; Άντε «Κυριακάς και εορτάς» με τον κ. Ρουσόπουλο; Πότε θα μιλήσετε ΕΣΕΙΣ; Πότε θα απαντήσετε ΕΣΕΙΣ;

Γιατί - κύριε Πρωθυπουργέ - η σιωπή δεν είναι πάντα χρυσός! Κι αν ποτέ μιλήσετε - δεν μας κάνετε χάρη! Δεν μας κάνετε ρουσφέτι! Και - κυρίως - δεν είναι επιλογή σας, κύριε Πρόεδρε! Είναι χρέος σας!

ΥΓ: Παρεμπιπτόντως, μια τελευταία ηλίθια απορία: Θα ανοίξουν τα σχολεία καθόλου, εντός του έτους - ή χεστήκαμε;


ΤΑ ΝΕΑ , 30/09/2006 , Σελ.: N80
Κωδικός άρθρου: A18653N803
ID: 539227


Και μία σκέψη...αυτήν την περίοδο,ειλικρινά,θα ήθελα να ήμουν διορισμένη.Ζηλεύω αυτούς που αγωνίζονται με αυτόν τον τρόπο.Και θα ήθελα πολύ να μπει και η ΟΛΜΕ στο "χορό".Ισως έτσι καταλάβουν όλες οι κυβερνήσεις,που πέρασαν και θα περάσουν από αυτόν τον τόπο,ότι είναι ντροπή η ΠΑΙΔΕΙΑ να είναι πάντα το τελευταίο στη σειρά μέλημά τους.Και ίσως έτσι να σταματήσουν κάποιοι ανεγκέφαλοι δημοσιογράφοι να λένε ότι "δεν έχουν δικαίωμα οι δάσκαλοι να ζητούν τίποτε όταν το μεγαλύτερο ποσοστό των αποφοίτων λυκείου στη χώρα μας δεν μπορεί να γράψει ούτε μια στοιχειωδώς σωστή έκθεση!"(...από "δημοσιογράφο" που έκανε το σχετικό με την απεργία ρεπορτάζ και προβλήθηκε στο προχθεσινό βραδυνό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ >:()Μόνο που από τέτοιους δασκάλους διδάχθηκε και ο εν λόγω κύριος και "σπούδασε" δησιογράφος... :P
Τι να πω...ή στραβός είν'ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε!!! :(
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 01, 2006, 09:59:07 μμ από sophie »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Περί απεργίας...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:01:12 »

eleftheria

  • Επισκέπτης
Απ: Περί απεργίας...
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 02, 2006, 03:54:47 μμ »
Για τους τυχερούς που μένουν Αθήνα:
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20061002c.php

Και η απάντηση:
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20061002d.php

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 02, 2006, 06:26:49 μμ από rica »

eleftheria

  • Επισκέπτης
Απ: Περί απεργίας...
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 05, 2006, 02:50:52 μμ »
Για την Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικού "γιορτάζουμε" τα εξής:
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20061005ar.php

Αποσυνδεδεμένος mariav

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Περί απεργίας...
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 06, 2006, 03:39:48 μμ »
                    Αφού τόσο υποφέρουν αυτοί οι δάσκαλοι γιατί δεν παραιτούνται να βρούν μία άλλη δουλειά;
                    Γιατί στο δημόσιο να απεργείς και στον ιδιωτικό τομέα να δουλεύεις πολύ περισσότερες ώρες; Φυσικά δεν απεργείς!!!! 
                                              
                                                                       Αλλάζεις δουλειά

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Περί απεργίας...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:01:12 »

Αποσυνδεδεμένος XRISA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Περί απεργίας...
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 06, 2006, 03:53:48 μμ »
δεν ξερω βρε παιδιά καλές οι απεργίες δεν λέω αλλά τι να πούμε και εμείς οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί; Που παλεύουμε να δώσουμε ασεπ και μπας και μαζέψουμε κάνα μοριάκι;Τουλάχιστον τους δασκάλους τους παίρνουν σχεδόν όλους.....
Εγω παίρνω 700 ευρώ μισθό στον ιδιωτικό τομέα και δουλεύω 9-6!!!
Απλα πιστευώ οτι για να πετύχουμε υψηλότερους μίσθούς σε όλους τους εργασιακούς τομείς πρέπει να ανέβει το βιοτικό επίπεδο αυτής της χώρας.............που δεν το βλέπω..
Καλό κουράγιο στους δασκάλους και μακάρι να δικαιωθούν οι αγώνες τους για να πάρουν σειρά και άλλοι.

Αποσυνδεδεμένος giotamike

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1096
    • Προφίλ
Απ: Περί απεργίας...
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 06, 2006, 09:22:52 μμ »
                    Αφού τόσο υποφέρουν αυτοί οι δάσκαλοι γιατί δεν παραιτούνται να βρούν μία άλλη δουλειά;
                    Γιατί στο δημόσιο να απεργείς και στον ιδιωτικό τομέα να δουλεύεις πολύ περισσότερες ώρες; Φυσικά δεν απεργείς!!!! 
                                              
                                                                       Αλλάζεις δουλειά

Με την αντίληψη αυτή, θα έπρεπε οι εργάτες ακόμα να έπαιρναν μια φέτα ψωμί (στην κυριολεξία), να δούλευαν χωρίς ασφάλιση και να μην υπήρχε καμία πρόνοια για τον εργαζόμενο, αφού αν δεν συμφωνούσαν θα έπρεπε να παραιτηθούν. Όλα αυτά και ακόμα περισσότερα έχουν επιτευχθεί με αγώνες και διεκδικήσεις.
Δεν αλλάζουν δουλεια γιατί αυτή σπούδασαν και θέλουν να κάνουν. Θέλουν όμως να την κάνουν καλύτερη.

Δεν εξετάζω τα αίτηματα της απεργίας, αν είναι δηλαδή δίκαια ή άδικα, αλλά το σκεπτικό του αν κάτι δεν αρέσει, φεύγεις. Με το ίδιο σκεπτικό, γιατί στον ιδιωτικό που δουλεύουν "περισσότερο" οι υπάλληλοι δεν φεύγουν?

Καλό θα είναι να μην συγκρίνουμε ανόμια πράγματα γιατί μόνο σωστά συμπεράσματα δεν μπορούμε να εξάγουμε.
Η διαφορά της ιδιοφυίας από τη βλακεία είναι ότι η ιδιοφυία έχει όρια.

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Περί απεργίας...
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 07, 2006, 03:31:16 μμ »
Παιδιά, ΛΟΓΙΚΗ.
Η απεργία είναι δικαίωμα του εργαζόμενου, που αποκτήθηκε με αίμα όχι αστεία, και τα κατορθώματα των πρωτοστατών της εργατιάς έχουν αναγκάσει τους εργοδότες να παρέχουν στους εργαζόμενους τα στοιχειώδη για να ζήσουν: μισθό-κοινωνική ασφάλιση-προάσπιση του δικαιώματος ψήφου σε σωματεία και άρθρωσης λόγου σε συλλογικές συμβάσεις. Μέχρι εκεί φτάνει ο δικός μου λόγος, από κει και πέρα υπάρχουν πιο κατάλληλοι επιστήμονες να αναλύσουν το εργασιακό καθεστώς σε νομικό και θεσμικό επίπεδο.
Ερχόμαστε στην Ελλάδα του 2006, όπου επικρατεί η λογική της ΖΟΥΓΚΛΑΣ εδώ και πάρα πολλά χρόνια-ο θάνατός σου η ζωή μου, ο ισχυρότερος επιβιώνει καταβροχθίζοντας τους ασθενέστερους (μόνο που η δύναμη και η ισχύς δεν μετριέται σε σωματική ρώμη και ευστροφία, αλλά σε "κουμπάρους" (για να είμαστε και επίκαιροι) και σε χρήμα-τις περισσότερες φορές μάλιστα τα "κριτήρια" αυτά για την επιτυχία είναι αντιστρόφως ανάλογα με τα παραπάνω βιολογικά κριτήρια για την επιβίωση στη φυσική, και όχι τεχνητή ζούγκλα που ζούμε σήμερα).
Είμαι νεοδιόριστη καθηγήτρια ΠΕ19. Δεν είμαι "πρωτάρα" στην αγορά εργασίας-έχω πάνω από 15 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα, και 3 χρόνια ωρομίσθια εκπαιδευτικός σε διάφορες βαθμίδες. Και ερωτώ:
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑ;;;
Όχι, εγώ δεν μπορώ. Γι'αυτό ΔΕΝ συμμετέχω στις απεργίες της δευτεροβάθμιας, παρά μόνο αν αναγκαστώ για να "μην μπω στο μάτι" των συνδικαλιστών, και ευτυχώς το γεγονός ότι είμαι στο εσπερινό γυμνάσιο μου επιτρέπει να πράττω σύμφωνα με την ιδεολογία μου (κανείς δε δίνει σημασία στο τι γίνεται πέραν του πρωινού ωραρίου, ούτε καν οι πρωτοστάτες-η απεργιακή τους κινητοποίηση έχει λήξει με τη λήξη του πρωινού σχολείου, και μετά business as usual).
Είμαι σπαστικιά και απεργοσπάστης; όχι, απλά σέβομαι το παρελθόν μου. Να βγω εγώ στους δρόμους με αγωνιστικά πανώ για μεγαλύτερο μισθό δικό μου, και να περάσω δίπλα από μάντρα σιδεράδων όπου περιμένουν να πέσει καμιά δουλειά όπως ο σκύλος το ξεροκόμματο, και για τι-για ένα μεροκάματο (για ΙΚΑ ούτε κουβέντα), που εγώ το βγάζω καθιστή στην έδρα σε 3 ώρες (άντε 5). Και θα μου πείτε δεν αγωνίστηκα τόσα χρόνια να διαβάζω, να σπουδάζω, να επιμορφώνομαι; ΝΑΙ. Γι'αυτό προχωρώ στην επόμενη κατηγορία-να περάσω έξω από επιχείρηση "υψηλής τεχνολογίας" όπου συνάδελφοί μου τραβάνε κουπί από τις 9 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ για να πάρουν τα ίδια λεφτά πάνω-κάτω που παίρνω κι εγώ, και στο κάτω κάτω ΠΩΣ να κάνουν αυτοί δεύτερη δουλειά, εξουθενωμένοι στις 10 το βράδυ που φτάνουν σπίτι τους; Ενώ εμένα τίποτα δεν με εμποδίζει να κάτσω το βράδυ να κάνω τις μεταφράσεις μου (και ο κάθε άλλος εκπαιδευτικός ότι μπορεί), αφού έχω ρίξει και ένα δίωρο ύπνο μεταξύ της μιας βάρδιας και της άλλης. Θα μου πείτε πάλι, το έργο του δάσκαλου/καθηγητή είναι ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ. Για πείτε τα και στο γιατρό που διορίστηκε στο ΕΣΥ σε ένα απομακρυσμένο βουνό σε αγροτικό ιατρείο, και παλεύει με μηδαμινά μέσα να σώσει ζωές. Παραπάνω από μας βγάζει; Βγάζει όσα βγάζει ο συνάδελφός του στην Ολλανδία; Όχι, αλλά έχει αποφασίσει να μείνει και να προσφέρει έργο στην Ελλάδα (γιατί με την Ε.Ε. είναι ελεύθερος να μαζέψει τα μπογάλακια του και να πάει σε όποια άλλη χώρα θέλει, αν τον χαλάει τόσο η Ελλάδα που όλη μέρα γκρινιάζει και έργο δεν μπορεί να παράγει).
Παιδιά, ΣΦΑΙΡΙΚΑ αν το δει κανείς, είμαστε η πιο ευνοημένη εργατική τάξη στην Ελλάδα-διακοπές πληρωμένες 2 μήνες (τουλάχιστον) κάθε καλοκαίρι, δυο βδομάδες Χριστούγεννα-Πάσχα, βάλε σχολικές αργίες, βάλε σχολικές γιορτές, εκδρομές...καλά σοβαρολογούμε, θέλουμε και τα ρέστα από πάνω;;; Βέβαια πιο ευνοημένοι από μας είναι οι πανταχού παρόντες-ubiquitous-κουμπάροι, ρουσφετολόγοι, αργόσχολοι και πάει λέγοντας του κυβερνητικού και παρακυβερνητικού κύκλου, και μια ζωή αυτά τα σπασμένα θα πληρώνουμε...για να αλλάξει το καθεστώς αυτό θέλει ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ εκ θεμελίων, και η απεργία αυτή κάθε αλλο παρα επαναστατική μου φαίνεται...
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Περί απεργίας...
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 07, 2006, 05:27:40 μμ »
................. Να βγω εγώ στους δρόμους με αγωνιστικά πανώ για μεγαλύτερο μισθό δικό μου, και να περάσω δίπλα από μάντρα σιδεράδων όπου περιμένουν να πέσει καμιά δουλειά όπως ο σκύλος το ξεροκόμματο, και για τι-για ένα μεροκάματο (για ΙΚΑ ούτε κουβέντα), που εγώ το βγάζω καθιστή στην έδρα σε 3 ώρες (άντε 5)

1.Αρχικά,νομίζω οτι πάλι πέσαμε σε συγκρίσεις ανόμοιων πραγμάτων.Κι έπειτα με αυτή τη λογική και ο σιδεράς δεν έχει κάνενα δικαίωμα να διεκδικήσει τίποτα γιατί θα πρέπει να σκεφτεί και τον πλανόδιο καστανά που είναι σε πολύ χειρότερη μοίρα!Δηλαδή να σκύβουμε πάντα το κεφάλι και να μην προσπαθούμε να πετύχουμε καλύτερες συνθήκες ζωής,σκεφτόμενοι άλλες επαγγελματικές ομάδες που είναι σε χειρότερη κατάσταση?
Υποθέτω οτι αν συνέβαινε κάτι τέτοιο,θα ζούσαμε στην Ελλάδα του '50... ::)Όλες οι ομάδες,ό,τι έχουν αποχτήσει,μικρό ή μεγάλο,το απέχτησαν επειδή πάλεψαν.Σε κανέναν δε χαρίστηκε κάτι...

....... Θα μου πείτε πάλι, το έργο του δάσκαλου/καθηγητή είναι ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ. Για πείτε τα και στο γιατρό που διορίστηκε στο ΕΣΥ σε ένα απομακρυσμένο βουνό σε αγροτικό ιατρείο, και παλεύει με μηδαμινά μέσα να σώσει ζωές. Παραπάνω από μας βγάζει; Βγάζει όσα βγάζει ο συνάδελφός του στην Ολλανδία; Όχι, αλλά έχει αποφασίσει να μείνει και να προσφέρει έργο στην Ελλάδα (γιατί με την Ε.Ε. είναι ελεύθερος να μαζέψει τα μπογάλακια του και να πάει σε όποια άλλη χώρα θέλει, αν τον χαλάει τόσο η Ελλάδα που όλη μέρα γκρινιάζει και έργο δεν μπορεί να παράγει).

2.Αν βγει λοιπόν ο γιατρός του ΕΣΥ να διεκδικήσει κάτι παραπάνω,θα πρέπει να του πούμε "πού πας,κοίτα τι γίναται γύρω σου,κοίτα τι παίρνει ένας οικοδόμος?"...
Μακάρι να βγουν,κατά τη γνώμη μου,και χίλια δίκια θα τους έριχνα και φυσικά,δεν θα σκεφτόμουνα "γιατί ζητάει τόσα,δεν βλέπει εμένα?".Θα κοίταζα με ποιο τρόπο θα μπορούσα να καλυτερεύσω κι εγώ τη δική μου θέση! :(

.................. Γι'αυτό προχωρώ στην επόμενη κατηγορία-να περάσω έξω από επιχείρηση "υψηλής τεχνολογίας" όπου συνάδελφοί μου τραβάνε κουπί από τις 9 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ για να πάρουν τα ίδια λεφτά πάνω-κάτω που παίρνω κι εγώ, και στο κάτω κάτω ΠΩΣ να κάνουν αυτοί δεύτερη δουλειά, εξουθενωμένοι στις 10 το βράδυ που φτάνουν σπίτι τους; Ενώ εμένα τίποτα δεν με εμποδίζει να κάτσω το βράδυ να κάνω τις μεταφράσεις μου (και ο κάθε άλλος εκπαιδευτικός ότι μπορεί), αφού έχω ρίξει και ένα δίωρο ύπνο μεταξύ της μιας βάρδιας και της άλλης......
................Παιδιά, ΣΦΑΙΡΙΚΑ αν το δει κανείς, είμαστε η πιο ευνοημένη εργατική τάξη στην Ελλάδα-διακοπές πληρωμένες 2 μήνες (τουλάχιστον) κάθε καλοκαίρι, δυο βδομάδες Χριστούγεννα-Πάσχα, βάλε σχολικές αργίες, βάλε σχολικές γιορτές, εκδρομές...καλά σοβαρολογούμε, θέλουμε και τα ρέστα από πάνω;;; ......

3.Πες μου,ειλικρινά πόσο "κοστολογείς" το χειρισμό ανθρώπων σε αντιπαράθεση με το χειρισμό μηχανών!Πόσο δηλαδή κοστολογείται η διάπλαση ανθρώπινων χαρακτήρων?Πόσο πρέπει να πληρώνεται ένας άνθρωπος που έχει υπό την πλήρη ευθύνη του,για δύο,για τρεις,για πέντε ώρες(?),παιδιά?
Στην επιχείρηση "υξηλής τεχνολογίας",μπορέι να κάνει κανείς ένα λάθος,και σοβαρό λάθος.Στην καλύτερη περίπτωση θα "φάει" μία επίπληξη από το αφεντικό,στη χειρότερη θα χάσει τη δουλειά του.
Αν εγώ γυρίσω την πλάτη μου για ένα δευτερόλεπτο(δεν χρειάζεται παραπάνω...) και το 5χρονο καρφώσει στο κεφάλι του διπλανού του το μολύβι (όπως έχει συμβεί,όχι σε μένα ευτυχώς,αλλά σε νηπιαγωγείο της Θεσσαλονίκης) ή τρέχοντας στο προαύλιο (μπορείς να εμποδίσεις ένα παιδί απ'το να τρέξει?...) κι ενώ έχω εφημερία,πέσει και σπάσει το κεφάλι του,και...και...και...,ξέρεις τι θα συμβεί?Απλά θα πάω φυλακή,συν τις τύψεις που θα έχω σε όλη μου τη ζωή!Δεν είναι δυνατό να εξομοιώνουμε(και κατ'επέκταση να μπορούμε να αντιπαραθέσουμε τις αντίστοιχες αμοιβές)
έναν υπολογιστή,μια μηχανή με ένα ανθρώπινο πλάσμα που για δώδεκα χρόνια οι άνθρωποι που βλέπει πιο πολύ στη ζωή του,μετά τους γονείς,είναι οι δάσκαλοί του και που για κάποιες ώρες της ημέρας ουσιαστικά "εξαρτάται" από αυτούς.
Είναι πολύ άσχημο να πηγαίνεις το πρωί στη δουλειά σου και να σε τρώει το άγχος για το αν το μεσημέρι που θα φύγεις,θα έχουν πάει όλα καλά.
Συν του τι έχω τραβήξει όλα αυτά τα χρόνια(και συνεχίζω να τραβάω λόγω ΑΣΕΠ) πάνω από τα βιβλία,πες μου πόσα πρέπει να παίρνω με αυτά τα δεδομένα?900...700...300 ευρώ????Για να μην αισθάνεται και καμία άλλη ομάδα επαγγελματιών αδικημένη... ???


ΥΓ1.Δεν είναι προσωπική αντιπαράθεση,απλά με ξένισαν αφάνταστα αυτά που έγραψες,ακριβώς επειδή προέρχονται από έναν άνθρωπο όχι άσχετο,αλλά που ξέρει καλά το επάγγελμα. :-\

ΥΓ2.Απ'ό,τι φαίνεται,το πάλεψαν και το κατάφεραν αυτοί που είχαν συμφέρον,να περάσουν ότι η απεργία γίνεται για οικονομικούς και μόνο λόγους.Είναι πάρα πολλά τα αιτήματα που έχουν αποσιωποιηθεί για καλυτέρευση της ποιότητας της εκπαίδευσης γενικά.Και για να μιλήσω σε προσωπικό επίπεδο,η καθιέρωση της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης με ενδιαφέρει πολύ περισσότερο από τα 1400 ευρώ!(και σαν αδιόριστη εκπαιδευτικό και σαν γονιό όμως)
Αν ήσουν αδιόριστη και πριν μερικά χρόνια γινόταν μία απεργία για την είσοδο των υπολογιστών στα σχολεία,η οποία ταυτόχρονα είχε και οικονομικά αιτήματα,θα έλεγες όχι???Καμιά φορά,ακούσια ίσως,κρίνουμε εκ του ασφαλούς...

ΥΓ3.Συγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα,απλά υπερασπιζόμουν τις θέσεις μου.Κάθε αντίλογος δεκτός! ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 07, 2006, 05:30:08 μμ από sophie »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Περί απεργίας...
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 07, 2006, 07:25:59 μμ »
sophie για να μην τα πάρω ένα-ένα, σου λέω κατ'αρχάς ότι τα επιχειρήματά σου τα δέχομαι, ο τρόπος που τοποθετήθηκες δείχνει ότι πραγματικά σε ενδιαφέρουν περισσότερα πράγματα από το χρήμα...θα ήθελα να ακούσω και τα υπόλοιπα αιτήματα της απεργίας, έχεις δικιο έχουν αποσιωπηθεί, αν έχεις πρόχειρο ένα περιεκτικό link καλό θα έκανες-όχι μόνο για μένα-να το παραθέσεις.
Να σου πω όμως και κάτι άλλο: αν λόγω απεργίας ενός γιατρού έλειψε (φυσικά) από το πόστο του, και εξαιτίας του γεγονότος αυτού χάθηκε ένας άνθρωπος, πως θα το έκρινες, και τι τύψεις θα κουβαλούσε κι αυτός όλη του τη ζωή; Οι δάσκαλοι με την επιμονή τους κινδυνεύουν να ρίξουν πίσω ΠΟΛΥ κόσμο-ευτυχώς η κόρη μου που πάει 4η δημοτικού έχει χάσει μόνο 2 μέρες λόγω απεργίας, υπάρχουν όμως πολλά παιδιά που έχουν χάσει σχεδόν ένα μήνα...αυτό σημαίνει ότι θα παραταθεί το σχολικό έτος, και θα δημιουργηθούν πολλά προβλήματα σε πολλούς τομείς για πολύ κόσμο...θα μου πεις, έτσι γίνονται οι αγώνες, μέχρι τελικής πτώσεως, ή όλα ή τίποτα...
Όμως στην Ελλάδα που ζούμε, οι δημόσιοι υπάλληλοι κάνουν αγώνα εκ του ασφαλούς, αφού κανείς δεν θα βρεθεί πεταμένος στο δρόμο...μπορεί να χάσει ένα, δυο, τρεις μισθούς, όσο αντέξει, αλλά τη δουλειά του και τη θέση του δεν θα τη χάσει. Η ψαλίδα μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα στην Ελλάδα είναι ΧΑΩΔΗΣ, ή μήπως διαφωνείς και σ'αυτό;
Το συναίσθημα της ευθύνης μην πάθει τίποτα κανένα παιδί πίστεψέ με το έχω κι εγώ πάρα πολύ έντονα...μην ισοπεδώνεις όμως και τους χειριστές μηχανημάτων-κι αυτοί πολλές φορές ισορροπούν στην κόψη του ξυραφιού, π.χ. οι χειριστές της ΔΕΗ-δεν θα άντεχα το καθημερινό στρες που έχει κολλητή μου φιλενάδα και συμφοιτήτρια ηλεκτρολόγος μηχανικός εδώ στη ΔΕΗ, γιατί από κάθε της εντολή, αν κάνει το παραμικρό λάθος, κινδυνεύουν όχι μόνο τεχνίτες, αλλά και ολόκληρα χωριά, γι'αυτό μη βιάζεσαι να υποτιμάς αυτούς που χειρίζονται μηχανήματα και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει στη ζωή τους ένα λάθος. Και το ίδιο ισχύει και στον χώρο της υψηλής τεχνολογίας-αν αφήσει ο προγραμματιστής ένα "κενό", μια "τρύπα" στην εφαρμογή που σχεδίασε για μια τράπεζα, για ένα νοσοκομείο, και μπουν κακόβουλοι και κάνουν το σύστημα μαντάρα, θα τη γλιτώσει με μια επίπληξη; Ο καθένας αποφασίζει πόσο και ποιο ρίσκο αναλαμβάνει στη ζωή αυτή, και κάνει αυτά που του υπαγορεύει η συνείδησή του για να κοιμάται ήσυχος τα βράδια.
Ο οικοδόμος είναι σε μια άνιση αρένα, το ξέρω πάρα πολύ καλά αφού ο "άντρας" μου είναι σιδεράς. Έχεις την εντύπωση ότι μπορούν να σηκώσουν κεφάλι; Για το μαντραδόρο ο οικοδόμος είναι ΑΝΑΛΩΣΙΜΟ: σηκώνει μπαϊράκι ο μάστορας που έχει 30 χρόνια στα σίδερα; έχει απ'εξω 100 αλλοδαπούς έτοιμους να μπουν στη θέση του, και με τα μισά λεφτά...Δυστυχώς έτσι είναι, χωρίς καμία διάθεση ρατσισμού. Θα ήταν προκλητικό για μένα λοιπόν να αναπτύξω του άντρα μου τα επιχειρήματά μου υπέρ της απεργίας, ΑΠΟΨΗ μου, και ο διάλογος δεκτός πάντα, και πάντα καλοπροαίρετα 8)
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος vassilis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα καλύτερα έρχονται ! ! ! (ΠΕ 02)
    • Προφίλ
    • http://dradio.gr
Απ: Περί απεργίας...
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 07, 2006, 08:46:20 μμ »

Απλα πιστευώ οτι για να πετύχουμε υψηλότερους μίσθούς σε όλους τους εργασιακούς τομείς πρέπει να ανέβει το βιοτικό επίπεδο αυτής της χώρας.............που δεν το βλέπω..
Πολύ σωστά. Και το βιοτικό επίπεδο θα ανέβει αν το κράτος κάνει αυτό που λένε "κοινωνική πολιτική" σε όλους τους τομείς... ;)
Κάτι που βεβαίως δε γίνεται όσο δε θα υπάρχουν λεφτά στα ταμεία του κράτους (ή τελος πάντων μέχρις ότου σταματήσουν να ισχυρίζονται αυτο...)

Παράθεση
Καλό κουράγιο στους δασκάλους και μακάρι να δικαιωθούν οι αγώνες τους για να πάρουν σειρά και άλλοι.

Για μένα ένας από τους πιο σοβαρούς λόγους ,για τον οποίο δε θα υποχωρήσει το Υπουργείο στο να "δώσει"...
Αν το κάνει, το πιο πιθανό μετά να ξεσηκωθούν όλοι (και στην ουρά περιμένουν πολλοί !!!) και να γίνει...της Μαριέττας ;D ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 07, 2006, 08:48:15 μμ από vassilis »
<br />blog:adioristos <br /><br /><br />radio station dRadio

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Περί απεργίας...
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 07, 2006, 09:24:29 μμ »
Βασίλη πόσοι θα ξεσηκωθούν στους δρόμους από τον ΙΔΙΩΤΙΚΟ, και πόσοι από το ΔΗΜΟΣΙΟ τομέα, ιδού το ερώτημα...
εν τω μεταξύ, μόλις είδα ειδήσεις...πιτσιρίκια στα υπό κατάληψη σχολεία να μην μπορούν να αρθρώσουν λόγο και να αναπτύξουν βάσιμα επιχειρήματα...γεγονός για το οποίο φταίμε εμείς, που δεν κάνουμε σωστά τη δουλειά μας-και τη δουλειά μας δεν την κάνουμε σωστά, επειδή είμαστε στην πείνα-και μιμούνται οι μαθητές τους δάσκαλους και καθηγητές και σου λένε "απεργία αυτοί; κατάληψη κι εμείς!".
Και ανοίγει ένας ωραιότατος φαύλος κύκλος, και γίνεται το μπάχαλο...
Και ερωτώ: τα έκτροπα που γίνονται στις καταλήψεις-είδα θρανία ξαπλωμένα με τα πόδια να προεξέχουν από τα κάγκελα του σχολείου εν είδη συρματοπλέγματος-κανείς εκπαιδευτικός δεν τα σκέφτεται; ο γονιός που θέλει να πάει στη δουλειά του ξέροντας ότι το παιδί του είναι ασφαλές και κάνει μάθημα με ευσυνείδητους καθηγητές που τον προστατεύουν από κινδύνους, και αντί γι'αυτό βλέπει στις ειδήσεις το παιδί του μαντρωμένο σε σχολείο-φρούριο να αναμασά τα συνθήματα που ξεσήκωσε από τους καθηγητές του που απεργούν, τι να πει; Αυτή είναι η παιδεία που παραδίδουμε στα παιδιά μας, αυτό είναι το παράδειγμα που τους δίνουμε; Το μόνο που μένει να δούμε πια είναι και δημοτικά υπό κατάληψη!!!
Πολλά έχουμε να δούμε ακόμα...
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Περί απεργίας...
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 08, 2006, 07:52:22 μμ »
sophie για να μην τα πάρω ένα-ένα, σου λέω κατ'αρχάς ότι τα επιχειρήματά σου τα δέχομαι, ο τρόπος που τοποθετήθηκες δείχνει ότι πραγματικά σε ενδιαφέρουν περισσότερα πράγματα από το χρήμα...θα ήθελα να ακούσω και τα υπόλοιπα αιτήματα της απεργίας, έχεις δικιο έχουν αποσιωπηθεί, αν έχεις πρόχειρο ένα περιεκτικό link καλό θα έκανες-όχι μόνο για μένα-να το παραθέσεις.

Tα αιτήματα

1: 1.400 ευρώ καθαρός μισθός στον νεοδιόριστο.
2: Γενναία αύξηση των δαπανών στο 5% του AEΠ.
3: Eνιαία δωδεκάχρονη δημόσια δωρεάν και υποχρεωτική εκπαίδευση και δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή. Για 20 μαθητές στην τάξη - 15 στο νηπιαγωγείο.
4: Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια δουλειάς, για πραγματική δημόσια κοινωνική ασφάλιση.
5: Aναλυτικά προγράμματα και βιβλία, που θα ανταποκρίνονται στις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και δεν θα δημιουργούν νέα μορφωτικά ελλείμματα.
6: Σταθερή και μόνιμη εργασία για όλους. Να καταργηθεί ο θεσμός της ωρομισθίας.
7: Mαζικοί διορισμοί στην εκπαίδευση, ώστε να μην υπάρχει κανένα κενό στα σχολεία.

Πιο αναλυτικά: http://www.doe.gr/ & http://www.doe.gr/photo-repository/26.pdf

Να σου πω όμως και κάτι άλλο: αν λόγω απεργίας ενός γιατρού έλειψε (φυσικά) από το πόστο του, και εξαιτίας του γεγονότος αυτού χάθηκε ένας άνθρωπος, πως θα το έκρινες, και τι τύψεις θα κουβαλούσε κι αυτός όλη του τη ζωή; Οι δάσκαλοι με την επιμονή τους κινδυνεύουν να ρίξουν πίσω ΠΟΛΥ κόσμο-ευτυχώς η κόρη μου που πάει 4η δημοτικού έχει χάσει μόνο 2 μέρες λόγω απεργίας, υπάρχουν όμως πολλά παιδιά που έχουν χάσει σχεδόν ένα μήνα...αυτό σημαίνει ότι θα παραταθεί το σχολικό έτος, και θα δημιουργηθούν πολλά προβλήματα σε πολλούς τομείς για πολύ κόσμο...θα μου πεις, έτσι γίνονται οι αγώνες, μέχρι τελικής πτώσεως, ή όλα ή τίποτα...

Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος,όμως ξέρω οτι επειδή ο χώρος της υγείας είναι τόσο "ευαίσθητος" και κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή ανθρώπινες ζωές,υπάρχει πάντα ένα προσωπικό ασφαλείας.
Όσο για το κοινωνικό κόστος της απεργίας,φυσικά και είναι μεγάλο,κι ακόμα μεγαλύτερο είναι το προσωπικό κόστος του κάθε απεργού!(μετά την 4η εβδομάδα,χάνεται πλέον ένας ολόκληρος μισθός... :-\)Σε κανέναν δεν περισσεύουν λεφτά για να τα πετάει από ένα καπρίτσιο. ::)
Για κάθε "αγώνα" όμως υπάρχει και ένα τίμημα που πρέπει να πληρώσει κανείς.Η κόρη σου,όπως και το κάθε παιδάκι αυτή την στιγμή,μπορεί να χάσει ένα μήνα μάθημα.Τα 5 όμως από τα 7 αιτήματα(βγάζω και αυτό της ωρομισθίας),αφορούν τα παιδιά και την παιδεία και, αν ικανοποιηθούν,θα κερδίσει πολύ περισσότερα από αυτά που θα έχει χάσει!!!Έχεις τον τυχερό συνδυασμό εκπαιδευτικού και γονιού μαζί και νομίζω οτι το καταλαβαίνεις.

Όμως στην Ελλάδα που ζούμε, οι δημόσιοι υπάλληλοι κάνουν αγώνα εκ του ασφαλούς, αφού κανείς δεν θα βρεθεί πεταμένος στο δρόμο...μπορεί να χάσει ένα, δυο, τρεις μισθούς, όσο αντέξει, αλλά τη δουλειά του και τη θέση του δεν θα τη χάσει. Η ψαλίδα μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα στην Ελλάδα είναι ΧΑΩΔΗΣ, ή μήπως διαφωνείς και σ'αυτό;

Εκ του ασφαλούς δεν είναι,γιατί όπως είπα το προσωπικό κόστος είναι μεγάλο.Όσο για τη σίγουρη θέση,ναι συμφωνώ αν και υπό ορισμένες προϋποθέσεις μπορεί να τη χάσει και ένας δημόσιος υπάλληλος.Γι'αυτό όμως και, όσοι μπορούν και έχουν τα προσόντα, τους δίνεται το δικαίωμα να διεκδικήσουν μία θέση στο δημόσιο τομέα.Δεν φταίνε όμως οι εκπαιδευτικοί για το ΧΑΟΣ του ιδιωτικού τομέα.Θα έπρεπε να υπάρχουν νόμοι που να βάζουν σε μία τάξη αυτό το χάος!Γι'αυτό είναι υπεύθυνο το κράτος!!!Επειδή λοιπόν δεν έχει γίνει μέχρι τώρα τίποτα για να διασφαλιστούν τα δικαιώματα του υπαλλήλου του ιδιωτικού τομέα,δεν πρέπει να φροντίσω κι εγώ να διασφαλίσω τα δικά μου δικαιώματα?
Στον ιδιωτικό τομέα έχω δουλέψει και,πίστεψέ με, κάτω από πολύ άσχημες συνθήκες.Κι όταν έλειψα μία μέρα,έχοντας 40 πυρετό και κατ'εντολή γιατρού, και πήγα την επόμενη και μου είπε το "αφεντικό" ΄το θεϊκό "εδώ κοπέλα μου δεν είναι δημόσιο",το κατάπια και δεν είπα τίποτα.Καθώς όμως τα χρήματα και οι συνθήκες δεν μου άρεσαν,όταν ζήτησα από τον εργοδότη μου αυτά που δικαιούμουν και κατάλαβα οτι δεν μπορεί να μου τα δώσει,απλά αναζήτησα αλλού καλύτερες συνθήκες!(...για να έρθω και στα λεγόμενα της φίλης μου της mariav ;))Και είχα και συνάδελφο που έκανε καταγγελία στην επιθεώρηση εργασίας,και δικαιώθηκε.
Κανένας δεν είναι δέσμιος καμίας δουλειάς! ::)Σταθμίζει τα υπέρ και τα κατά,κι αποφασίζει τι θα κάνει για να καλυτερεύσει τη ζωή του.

Το συναίσθημα της ευθύνης μην πάθει τίποτα κανένα παιδί πίστεψέ με το έχω κι εγώ πάρα πολύ έντονα...μην ισοπεδώνεις όμως και τους χειριστές μηχανημάτων-κι αυτοί πολλές φορές ισορροπούν στην κόψη του ξυραφιού, π.χ. οι χειριστές της ΔΕΗ-δεν θα άντεχα το καθημερινό στρες που έχει κολλητή μου φιλενάδα και συμφοιτήτρια ηλεκτρολόγος μηχανικός εδώ στη ΔΕΗ, γιατί από κάθε της εντολή, αν κάνει το παραμικρό λάθος, κινδυνεύουν όχι μόνο τεχνίτες, αλλά και ολόκληρα χωριά, γι'αυτό μη βιάζεσαι να υποτιμάς αυτούς που χειρίζονται μηχανήματα και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει στη ζωή τους ένα λάθος. Και το ίδιο ισχύει και στον χώρο της υψηλής τεχνολογίας-αν αφήσει ο προγραμματιστής ένα "κενό", μια "τρύπα" στην εφαρμογή που σχεδίασε για μια τράπεζα, για ένα νοσοκομείο, και μπουν κακόβουλοι και κάνουν το σύστημα μαντάρα, θα τη γλιτώσει με μια επίπληξη; Ο καθένας αποφασίζει πόσο και ποιο ρίσκο αναλαμβάνει στη ζωή αυτή, και κάνει αυτά που του υπαγορεύει η συνείδησή του για να κοιμάται ήσυχος τα βράδια.

Συγνώμη,αν και ξέρω οτι δεν είναι σωστό,θα σου απαντήσω με κάποιες ερωτήσεις.Τι μισθό παίρνει η φίλη σου?Έχει μονιμότητα στη θέση της?Έχει το δικαίωμα να δουλέψει ως εκπαιδευτικός,κι αν ναι,γιατί δεν το κάνει,εφόσον κρίνει οτι οι απολαβές της δεν ανταποκρίνονται στην ευθύνη που έχει αναλάβει,κι εφόσον θεωρεί (υποθετικά μιλώντας) ότι το επάγγελμα του εκπαιδευτικού (αρνούμαι να χρησιμοποιήσω τη λέξη "λειτούργημα" γιατί είναι γραφική στις μέρες μας...) είναι τόσο "τραγικά" πιο εύκολο και ξεκούραστο?(...τόσους μήνες διακοπές και πέντε-έξι ωρίτσες τη μέρα δουλειά...).Οι ίδιες ερωτήσεις και για το παράδειγμα του προγραμματιστή.
Μην τρελαθούμε τελείως ρε παιδιά!Ο καθένας πορεύεται στη ζωή του ανάλογα με τις επιλογές που έχει κάνει.Θα μπορούσα κι εγώ να μην έχω φάει τα λεφτά του μπαμπάκα μου τέσσερα χρόνια για σπουδές μακριά από το σπίτι μου,και να μην έχω στερηθεί πράγματα και χαρές από τη ζωή μου για χάρη του διαβάσματος,και να έχω πάει σε ένα ιδιωτικό ΙΕΚ για ένα χρόνο και να έχω τελειώσει από εκεί νηπιαγωγός.Το αποτέλεσμα θα ήταν να "απολαμβάνω" τα δεινά του ιδιωτικού τομέα εφόρου ζωής(εφόσον το κράτος αρνείται να κάνει κάτι!!! :P).Διάλεξα ένα πιο δύσκολο δρόμο για να έχω καλύτερες επιλογές αργότερα.Επειδή λοιπόν,μία τέτοια κοπέλα έχει 600-700 ευρώ αποδοχές,πρέπει να έχω κι εγώ?Ξαναλέω είναι θέμα επιλογών...

Ο οικοδόμος είναι σε μια άνιση αρένα, το ξέρω πάρα πολύ καλά αφού ο "άντρας" μου είναι σιδεράς. Έχεις την εντύπωση ότι μπορούν να σηκώσουν κεφάλι; Για το μαντραδόρο ο οικοδόμος είναι ΑΝΑΛΩΣΙΜΟ: σηκώνει μπαϊράκι ο μάστορας που έχει 30 χρόνια στα σίδερα; έχει απ'εξω 100 αλλοδαπούς έτοιμους να μπουν στη θέση του, και με τα μισά λεφτά...Δυστυχώς έτσι είναι, χωρίς καμία διάθεση ρατσισμού. Θα ήταν προκλητικό για μένα λοιπόν να αναπτύξω του άντρα μου τα επιχειρήματά μου υπέρ της απεργίας, ΑΠΟΨΗ μου, και ο διάλογος δεκτός πάντα, και πάντα καλοπροαίρετα 8)

Δεν αμφισβητώ οτι εξαθλίωση υπάρχει σε πάρα πολλά επαγγέλματα.Ουσιαστικά σου απάντησα και γι'αυτό προηγούμενα.Είναι θέμα κοινωνικής πολιτικής του κράτους.Το να νοιώθουμε και να καταλαβαίνουμε τα προβλήματα του καθενός δίπλα μας είναι αναγκαίο.Αυτό δεν σημαίνει όμως οτι δεν θα προσπαθήσουμε να λύσουμε τα δικά μας προβλήματα.
Και για να τελειώσω,γιατί ξέρω οτι κούρασα  :P,δε νομίζω οτι είναι καθόλου προκλητικό να αναπτύξεις στον άντρα σου τα επιχειρήματα υπέρ της απεργίας.Ας διαφωνήσει ή ας "σοκαριστεί" με το πρώτο αίτημα.Εφόσον συμφωνήσει με όλα τα υπόλοιπα,για μένα κέρδος θα έχει από την στιγμή που θα κερδίσουν τα παιδιά του. :)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 08, 2006, 08:07:05 μμ από sophie »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Περί απεργίας...
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 08, 2006, 08:00:50 μμ »
δεν ξερω βρε παιδιά καλές οι απεργίες δεν λέω αλλά τι να πούμε και εμείς οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί; Που παλεύουμε να δώσουμε ασεπ και μπας και μαζέψουμε κάνα μοριάκι;Τουλάχιστον τους δασκάλους τους παίρνουν σχεδόν όλους.....
Εγω παίρνω 700 ευρώ μισθό στον ιδιωτικό τομέα και δουλεύω 9-6!!!
Απλα πιστευώ οτι για να πετύχουμε υψηλότερους μίσθούς σε όλους τους εργασιακούς τομείς πρέπει να ανέβει το βιοτικό επίπεδο αυτής της χώρας.............που δεν το βλέπω..
Καλό κουράγιο στους δασκάλους και μακάρι να δικαιωθούν οι αγώνες τους για να πάρουν σειρά και άλλοι.

Επειδή κι εγώ στην ίδια "μοίρα" με σένα είμαι,να σου πω οτι νοιώθω ακριβώς το αντίθετο.Άλλοι "βγάζουν το φίδι απ'την τρύπα" αυτή την στιγμή και για μας.Γιατί τα προνόμια από την ικανοποίηση αυτών των αιτημάτων,θα τα απολαύσουμε κι εμείς αργότερα που θα καταφέρουμε να διοριστούμε.Για τα υπόλοιπα,συμφωνώ απόλυτα! ;)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Περί απεργίας...
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 08, 2006, 09:52:58 μμ »
Σοφία δεν έχω αυτή τη στιγμή τον χρόνο να πιασω ένα-ένα τα επιχειρήματα όπως πολύ σωστά και οργανωμένα έκανες εσύ. Θα δουλέψω με copy-paste. Και πρώτα-πρώτα, για να δεις ότι συμφωνούμε:
Εγώ: Ο καθένας αποφασίζει πόσο και ποιο ρίσκο αναλαμβάνει στη ζωή αυτή, και κάνει αυτά που του υπαγορεύει η συνείδησή του για να κοιμάται ήσυχος τα βράδια.
Εσύ: Ο καθένας πορεύεται στη ζωή του ανάλογα με τις επιλογές που έχει κάνει.

Θα σταθώ στα αιτήματα: Αν από το "πακέτο" έλειπε το 1 (1.400Ε μισθός), ή μάλλον για να το θέσω καλύτερα-αν το ΜΟΝΑΔΙΚΟ αίτημα ήταν το 2 (5% του ΑΕΠ στην Παιδεία), να είσαι σίγουρη πως θα ήμουν στην ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ. Αυτό είναι ένα πανελλήνιο, παν-κλαδικό, παν-κοινωνικό, παν-τα πάντα αποδεκτό αίτημα, σ'αυτό θα συμφωνούσαν σύσσωμα ΟΛΑ τα στρώματα της κοινωνίας. και η κυβέρνηση θα ήταν "στημένη" στον τοίχο: Κύριοι, σου ζητάμε το 5% του ΑΕΠ να πάει στην Παιδεία. Δεν το κάνουμε για να πάρουμε μεγαλύτερο μισθό, δεν είναι ιδιοτελές το κέρδος μας. Θέλουμε αίθουσες,θέλουμε ασφαλή κτίρια (εδώ με τους σεισμούς τα περισσότερα έχουν ρωγμές, και τώρα με τις εκλογές ξεκίνησαν μετά 3 χρόνια καθυστέρησης τα έργα σε ένα), θέλουμε να μη μας καίνε τα σχολεία, βάλτε συναγερμούς και φύλαξη (την Πέμπτη πήγα για μάθημα και βρήκα το σχολείο μας...καμμένο) Κόψτε το λαιμό σας, πού θα βρείτε 5% του ΑΕΠ για την Παιδεία; Κόψτε τις υπερβάσεις προϋπολογισμού σε όλες τις δημόσιες συμβάσεις. Κόψτε τις δεξιώσεις και τις λιμουζίνες στα υπουργεία. Κόψτε τα ρουσφέτια, τις μίζες, τους υπέρογκους μισθούς για το αργόσχολο προσωπικό σας. Κόψτε το λαιμό σας, και δώστε μας Παιδεία.
Ποιος θα ήταν εναντίον μας; ΚΑΝΕΙΣ. Τώρα με το μπάχαλο, με τις καταλήψεις, με το πείσμα, έχουμε καταφέρει να στρέψουμε ΠΟΛΛΟΥΣ εναντίον μας, γιατί εστιάζουν όλοι στο αίτημα νο. 1: ΛΕΦΤΑ. Προσωπικά πιστεύω ότι τα υπόλοιπα αιτηματα είναι στολίδια στην τούρτα. Έστω ότι η κυβέρνηση ικανοποιεί όλα τα αιτήματα εκτός από το 1. Θα σταματήσει η απεργία; Χλομό. Έστω ότι ικανοποιούνται όλα τα αιτήματα,  εκτός από το 2. Πόσοι εκπαιδευτικοί θα συνεχίσουν την απεργία; Ελάχιστοι.
Ενώ αν επικρατούσε στον κλάδο μας (και στην κοινωνία γενικότερα) η ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ και η ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ, θα απεργούσαμε ΠΡΩΤΑ για να πιέσουμε να βελτιωθεί η Παιδεία ως θεσμός για μας, για τα παιδιά μας, θα κερδίζαμε τον κόσμο, και σε μεταγενέστερο χρόνο θα είχαμε όλη τη συμπαράστασή του για να αποκτήσουμε και αξιοπρεπή μισθό.
Σε ένα τσουβάλι όλα, και πάνω πάνω τα ΛΕΦΤΑ δεν είναι ούτε επανάσταση ούτε αγώνας, είναι ιδιοτέλεια.
Τέλος, τα 1.400Ε είναι ένας μισθός που τον αξίζει ΟΛΗ η Ελληνική κοινωνία, δημόσια και ιδιωτική, μορφωμένη και μη. Δεν ξεχωρίζω τον εαυτό μου από ΚΑΝΕΝΑΝ άλλον τίμια και σκληρά εργαζόμενο άνθρωπο στην Ελλάδα, αυτή είναι η διαφορά μας.
Στο θέμα των καταλήψεων γιατί δεν αναφέρθηκε κανείς;
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162169
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 769
Σύνολο: 777

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.067 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.