*

Αποστολέας Θέμα: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία  (Αναγνώστηκε 24588 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Τι Λωζάνη τι Κοζάνη
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #28 στις: Οκτώβριος 28, 2006, 10:50:42 μμ »
Παράθεση
...γιατί σε λίγο θα βγουν και οι νοσοκόμοι να ζητούν δικαιώματα γιατρού, to say the least...
Παράθεση

Οι διοικητικοί νοσοκόμοι έχουν πολυ καλύτερα επιδόματα (και είναι και πιο χαλαροί στη δουλειά) από τους γιατρούς. Χώρια που οι νοσοκόμοι που δουλεύουν περίεργες βάρδιες βγάζουν παραπάνω από το γιατρό (τον απλό γιατρό) και όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην Αγγλία. βεβαίως!
«Ζήτω,ο Λεοναρτο ντα Βιτσι!»Ανονυμοσ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:25:54 »

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #29 στις: Οκτώβριος 28, 2006, 11:17:22 μμ »
Και να πω και κάτι άλλο, που θα πλακωσουν να με φάνε ΚΑΙ οι πληροφορικοί ΤΕΙ, και οι ΑΕΙ, και οι μηχανικοί πληροφορικής (ΑΕΙ εννοείται, του τμήματος της Πάτρας και των ισότιμων αντίστοιχων του εξωτερικού)...αν κάποιος θέλει την καλύτερη τύχη στον τομέα της πληροφορικής (και της αγοράς εργασίας), θα πάει ηλεκτρολόγος μηχανικός και μηχανικός Η/Υ (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ξάνθη) ή ηλεκτρολόγος μηχανικός και τεχνολογίας υπολογιστών (Πάτρα)..
Από αυτά τα τμήματα μηχανικών μπορείς να πάρεις το δίπλωμα με ελάχιστα μαθήματα πληροφορικής κάτι που δεν συμβαίνει με το τμήμα της Πάτρας και της Κοζάνης που το σύνολο των μαθημάτων τους αν εξαιρέσεις τα εισαγωγικά μαθηματικά που κάνουμε στο 1ο έτος είναι όλα πληροφορικής.Αυτό ισχύει και για τα τμήματα Πληροφορικής ΑΕΙ.

δεν έχετε παρά να μπείτε σε μια σελίδα των παραπάνω τμημάτων να δείτε πόσα μαθήματα πληροφορικής κάνουμε, ΚΑΙ οι ενεργειακοί...
Περισσότερα από τα τμήματα Πληροφορικής και της Πάτρας δεν κάνετε.

Οι περισσότεροι που πάνε να σπουδάσουν Πληροφορική απεχθάνονται τα μαθήματα ηλεκτρολογίας\ηλεκτρονικής που στα τμήματα των η/μ είναι το 70%+ των μαθημάτων.Γιατί να ταλαιπωρηθεί κάποιος σε κάτι αδιάφορο/ξενέρωτο όσο τα προηγούμενα προκειμένου να κάνει και λίγο πληροφορική και να μην πάει σε ένα καθαρό τμήμα πληροφορικής.




Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #30 στις: Οκτώβριος 29, 2006, 11:10:17 μμ »
Kotsios εξήγησα παραπάνω 8) Στο κάτω-κάτω ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Λατρεύω τις νέες τεχνολογίες, αν ήταν και σήμερα να έδινα Πανελλήνιες, πάλι την ίδια σχολή θα δήλωνα (τέλειωσα στην Πάτρα, Η/Μ & Τεχν. Υπολ. ΠΣΠΠ). Ξενέρωτα τα λες εσύ τα μαθήματα αυτά...άποψή σου.
Δεν είπα ότι κάνουμε παραπάνω-σίγουρα δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Κάνουμε ΠΟΛΛΑ όμως, και δεν μπορείς να το αμφισβητήσεις αυτό όσο κι αν προσπαθήσεις.
Το ποσοστό 70% από πού το έβγαλες;;; Τυχαίος μου φαίνεται, εκτός κι αν το τεκμηριώσεις...με υπολογισμούς και νούμερα...ούτε σαν τάξη μεγέθους δεν είσαι κοντά (για κάποιον που θα διαλέξει τομέα πληροφορικής ή τηλεπικοινωνιών). Ξέρεις πού υπερέχουν σαφώς οι Μηχανικοί Η/Υ & Πληροφορικής, και ενδεχομένως οι Πληροφορικοί; στην ανάπτυξη software, βάσεις δεδομένων και τέτοια. Προσωπικά, αυτά για μένα είναι το πιο αδιάφορο μέρος της πληροφορικής, και προτιμώ χίλιες φορές τα ηλεκτρολογικά. Είδες που όλα είναι σχετικά λοιπόν;
Και έτσι όπως είναι τα πράγματα, επαναλαμβάνω (καλώς ή κακώς) έχουμε τα πιο πολλά επαγγελματικά δικαιώματα, και δεν το λέω εγώ αυτό-για ρίξτε μια ματιά στις βάσεις εισαγωγής...

Lio ωραία επιχειρήματα έχεις...με την ίδια λογική, και ο μεγαλέμπορος ιατρικών μηχανημάτων και φαρμάκων κονομάει πολύ περισσότερα από το γιατρό ΚΑΙ το νοσοκόμο, και δεν έχει φάει και τη μισή του ζωή στο διάβασμα...ας μη μιλήσουμε για άλλους σε παράνομες δραστηριότητες...Αν το χρήμα και η χαλαρότητα είναι ο αυτοσκοπός, υπάρχουν χίλιες δουλειές εκτός πανεπιστημίων να πετύχεις το στόχο σου...Όταν όμως είσαι στον χώρο της επιστήμης δεν μπορείς να ισοπεδώνεις έτσι τα πράγματα, δεν νομίζεις ;)
Όσο για τις εργολαβίες ιδιωτικού τομέα για ηλεκτρολόγους, δεν είναι ακριβώς έτσι (καθόλου θα έλεγα, από τη δική μου εμπειρία...πολύ ευχαριστημένη είμαι μάλιστα ;D)
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #31 στις: Οκτώβριος 29, 2006, 11:42:59 μμ »
Ξέρεις πού υπερέχουν σαφώς οι Μηχανικοί Η/Υ & Πληροφορικής, και ενδεχομένως οι Πληροφορικοί; στην ανάπτυξη software, βάσεις δεδομένων και τέτοια. Προσωπικά, αυτά για μένα είναι το πιο αδιάφορο μέρος της πληροφορικής, και προτιμώ χίλιες φορές τα ηλεκτρολογικά. 
Προσωπική άποψη είναι ότι πιθανά τα καθαρά τμήματα η/μ να υπερέχουν σε κάτι περίεργα θέματα έξω από την πληροφορική όπως αυτοματισμός ή τηλεπικοινωνίες καθαρά στο φυσικό επίπεδο αν και υπάρχουν τμήματα πληροφορικής με βαρβάτο τομέα τηλεπικοινωνιών όπως αυτό του Καποδιστριακού.Αν το βάλεις από πύλες και πάνω δεν νομίζω ότι υπερτερείτε από τα τμήματα πληροφορικής στο λεγόμενο hardware των υπολογιστών.Στο επίπεδο του τρανζίστορ και της βιομηχανικής παραγωγής των vlsi ίσως,όχι ότι δεν κάνουν τέτοια μαθήματα τα τμήματα πληροφορικής.
Ένα φαινόμενο κλασικό στα τμήματα Πληροφορικής και Η/Μ της γενιάς των δεσμών ήταν οι φοιτητές να αποφεύγουν τον προγραμματισμό/λογισμικό και αρχιτεκτονική υπολογιστών/assembly γιατί δεν είχαν παιδεία για να τα καταλάβουν αμέσως έτσι στρέφονταν προς πράγματα που τα καταλάβαιναν και είχαν καλύτερη απόδοση εκεί όπως μαθηματικά και επεξεργασία σήματος ,φυσική - κύματα -ηλεκτρομαγνητισμός φυσικό επίπεδο τηλεπικοινωνιών ,αυτοματισμός...
Γενικά πολύ σπάνια να βρεις κάποιον "παλιό" η/μ "που να είναι της πληροφορικής" περισσότερο θα δεις ότι είναι εξειδικευμένος στα προηγούμενα θέματα.

Προσωπικά πιστεύω ότι οι απόφοιτοι πληροφορικής έχουν πιο συμβατό πτυχίο με την αγορά αφού είναι προσανατολισμένοι καθαρά στα θέματα υπολογιστών και λογισμικού.Τα θέματα hardware (βιομηχανική παραγωγή ολοκληρωμένων) έτσι και αλλιώς δεν έχουν δουλειά στην Ελλάδα.

Για το τελευταίο που ανάφερες μου το πήρες από το στόμα σχετικά με το θέμα των χρημάτων.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 29, 2006, 11:51:31 μμ από Kotsios »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:25:54 »

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #32 στις: Οκτώβριος 30, 2006, 11:18:50 πμ »
Συμφωνούμε Kotsios 8)
Σωστά αυτά που λες...πάντως σε προσωπικό επίπεδο, όση παιδεία και να είχα όταν ήμουν 1η δέσμη σε προγραμματισμό (που δεν είχα), πάλι οι προσωπικές μου προτιμήσεις θα με οδηγούσαν εκεί που γράφεις...σιχαίνομαι να γράφω κώδικα, αναγκάστηκα να το κάνω πριν δυο χρόνια για να διδάξω ένα εργαστήριο προγραμματισμό σε C στο ΤΕΙ, έριξα πολύ διάβασμα και προετοιμασία κα καλά τα πήγα, αλλά δεν το ξαναδιάλεξα εννοείται το μάθημα...(άσε που τα παιδιά με κοίταζαν με μάτια γουρλωμένα όταν προσπαθώντας να τους πείσω πόσο χρήσιμο είναι το μάθημα για έναν ηχολήπτη και τεχνικό μουσικών οργάνων-μεταξύ μας, ΔΕΝ είναι-βρήκα λοιπόν ένα πρόγραμμα στο ίντερνετ που λεγόταν chaos και σου έκανε κάτι μπιπ μπιπ ανεβοκατεβαίνοντας τις μουσικές κλίμακες-3 σελίδες κώδικα είχε το πρόγραμμα αυτό-φρίκαραν τα παιδιά, κι εγώ μαζί τους)...ενώ δώσε μου εφαρμογές νέες τεχνολογίας, και πάρε μου τη ψυχή...τηλεπικοινωνίες, επικοινωνίες δεδομένων, hardware...ότι παρουσιάζει το υπέροχο Spectrum με λίγα λόγια ;D
Πάντως ξέρω αρκετούς αποφοίτους Μηχανικών Η/Υ Πληρ. στην Πάτρα-έχω και κουμπάρο απόφοιτο με διδακτορικό, καθηγητής στο ΕΑΠ-ε, όσες φορές και να συναντηθώ μαζί τους θα με ζαλίσουν με τα mysql τους και τις βάσεις τους, κρατώντας όλοι από ένα κινητό πενταετίας με καμία απολύτως εφαρμογή πέραν της κλήσης και του sms, και να με κοροϊδεύουν εμένα με τα 100 gadgets μου...τη βγάζει που τη βγάζει ο κλάδος μας την τεχνολογία αυτή, να μην τη χαρούμε κιόλας; ποιος ο σκοπός; ;) 8) ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 30, 2006, 11:25:08 πμ από spaceoddity »
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος lio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Τι Λωζάνη τι Κοζάνη
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #33 στις: Οκτώβριος 30, 2006, 03:24:19 μμ »
Παιδιά για το θέμα των χρημάτων δε διαφωνούμε σε κάτι. Όποιος ψάχνει το εύκολο χρήμα θα βρει τον τρόπο και κατά τη γνώμη μου καλά θα κάνει να μην βγάλει καμια σχολή.
Ανέφερα απλά το πώς έχει η κατάσταση και μισθολογικά αφού το οικονομικό ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ (ή εν πάσει περιπτώσει αρκετοί νομίζουν ότι έτσι είναι) να αντανακλά και το επίπεδο της κατάρτισης του καθένα. Προσωπικά θα προτιμούσα να είμαι γιατρός παρά νοσοκόμος ;D Δεν είναι εκνευριστικό όμως το ότι οι νοσοκόμοι διαμαρτύρονται κιόλας για τα μισθολογικά, ενώ οι γιατροί όχι; Αλλά τι λέμε τώρα εδώ βγήκαν οι δάσκαλοι και ζήτησαν να καταργηθεί το καθεστώς ωρομισθίας!!!!!!!!!!!!!!!!!  :o

«Ζήτω,ο Λεοναρτο ντα Βιτσι!»Ανονυμοσ

Αποσυνδεδεμένος Mixanikos_HY

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #34 στις: Οκτώβριος 31, 2006, 12:32:08 μμ »
ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ:Πριν απαντήσετε σε κάτι θα παρακαλούσα να διαβάσετε αυτό που γράφω και όχι αυτό που θέλετε να υποφώσκει στα γραφόμενά μου

Παράθεση
αν κάποιος θέλει την καλύτερη τύχη στον τομέα της πληροφορικής (και της αγοράς εργασίας), θα πάει ηλεκτρολόγος μηχανικός και μηχανικός Η/Υ (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ξάνθη) ή ηλεκτρολόγος μηχανικός και τεχνολογίας υπολογιστών (Πάτρα)...δεν είναι τυχαίο που η βάση έχει εκτοξευτεί στα ύψη: με ένα πτυχίο είσαι και ΠΕ19 και ΠΕ12 οπότε παίζεις σε δυο ταμπλό στην εκπαίδευση (Πληροφορική-Ηλεκτρολογία), χτυπάς και θέση ηλεκτρολόγου σε ΑΣΕΠ, ΔΕΗ, ΟΤΕ αλλά και Πληροφορικού, παίρνεις εργολαβίες ηλεκτρολόγου στον ιδιωτικό τομέα...και επειδή θα μου πουν πολλοί ότι κακώς μας δίνονται τέτοια δικαιώματα, δεν έχετε παρά να μπείτε σε μια σελίδα των παραπάνω τμημάτων να δείτε πόσα μαθήματα πληροφορικής κάνουμε, ΚΑΙ οι ενεργειακοί

Συμφωνώ μαζί σου σε όλα πλην ΕΝΟΣ..υπάρχουν ενεργειακοί ηλεκτρολόγοι που δεν ξέρουν να κάνουν ουτε format..με αυτό θέλω να πω ότι καταχρηστικά έχει δοθεί στους "καθαρά" ενεργειακούς ηλ/λόγους το δικαίωμα του ΠΕ19 αλλά στην σημερινή Ελλάδα των "Πληροφορικών Θεολόγων" αυτό είναι "ψιλά γράμματα"..Άλλωστε με την ίδια λογική θα έπρεπε να δοθεί (ειλικρινά το λέω) και στους Μαθηματικούς με κατεύθυνση Πληροφορική το δικαίωμα του ΠΕ19 (Ιδια λογική: τα μαθήματα Πληροφορικής που κάνουν όσοι Μαθηματικοί επέλεξαν τομέα Πληροφορικής) ενώ -σύμφωνα με τη λογική του ντόμινο που δε συμφωνώ- σε όλους τους Μαθηματικούς το δικαίωμα του ΠΕ19. Απλά το "προκεχωρημένο" δικαίωμα του ΠΕ19 στους "παλιιούς καλούς" ενεργειακούς ηλεκτρολόγους δόθηκε για 2 λόγους..1ον γιατί αποτελούν παγιωμένη συντεχνία με ΔΥΝΑΜΗ και ό,τι αυτό συνεπάγεται (Για να μην παρεξηγούμαστε, δεν δικαιολογώ απλά αιτιολογώ) και 2ον γιατί προφανώς  κάποιοι Ενεργειακοί Ηλεκτρολόγοι παρά τα πολλά επαγγελματικά τους δικαιώματα στη βιομηχανία και σε άλλους τομείς που παρέθεσε η Μίνα απλά  "δεν την πάλεψαν" σε αυτήν και αποφάσισαν να γίνουν όψιμοι κοινωνοί του εκπαιδευτικού συστήματος από το πόστο του Καθηγητή Πληροφορικής. αφού με νεόκοπο (σχετικά)νόμο (εσύ Μινα τα ξέρεις καλύτερα  ;)τους δόθηκε αυτό το δικαίωμα..

Παράθεση
Oση παιδεία και να είχα όταν ήμουν 1η δέσμη σε προγραμματισμό (που δεν είχα), πάλι οι προσωπικές μου προτιμήσεις θα με οδηγούσαν εκεί που γράφεις...σιχαίνομαι να γράφω κώδικα, αναγκάστηκα να το κάνω πριν δυο χρόνια για να διδάξω ένα εργαστήριο προγραμματισμό σε C στο ΤΕΙ, έριξα πολύ διάβασμα και προετοιμασία κα καλά τα πήγα, αλλά δεν το ξαναδιάλεξα εννοείται το μάθημα...
Τα παραπάνω λεγόμενά σου περί καταναγκασμού διδασκαλίας Προγραμματισμού τον οποίο σιχαίνεσαι θεωρω ότι αποτελούν το καλύτερο επιχείρημα στα περί καταχρηστκού δικαιώματος για μαθήματα Πληροφορικής και όχι Ηλεκτρολογίας στους "ΠΑΛΙΟΥΣ" Ενεργειακούς Ηλεκτρολόγους.Εκτός και αν ο Προγραμματισμός  δε θεωρείται μάθημα Πληροφορικής και μάλιστα  Πανελληνίών. Αλλά όπως και εσύ η ίδια είπες και είμαι σίγουρος ότι είναι έτσι με  διάβασμα και  προετοιμασία μπορεί κάποιος να διδάξει οτιδήποτε άπτεται των θετικών επιστημών..(Φυσική Χημεία Μαθηματικά δώσαμε στις Πανελλήνιες)


Παράθεση
"...δεν είναι τυχαίο που η βάση έχει εκτοξευτεί στα ύψη..." "...Και έτσι όπως είναι τα πράγματα, επαναλαμβάνω (καλώς ή κακώς) έχουμε τα πιο πολλά επαγγελματικά δικαιώματα, και δεν το λέω εγώ αυτό-για ρίξτε μια ματιά στις βάσεις εισαγωγής...

Και φτάνουμε στο θέμα για το οποίο πήρα την απόφαση να σου απαντήσω. Βάσεις Εισαγωγής...Επειδή είσαι μεγαλύτερη και εμπειρότερη από μένα θα ξέρεις καλύτερα ότι μέχρι και τα μέσα της δεκαετίας του 90 την υψηλότερη βάση την είχε οι των Μηχανικών ΗΥ & Πληροφορικής στην Πάτρα κυρίως για 2 λόγους..1ον ήταν η ΜΟΝΗ  στην Ελλάδα και 2ον έπαιρνε πολύ λίγα άτομα..(κάπου 30-40 κάθε χρονιά οι οποίοι ήταν η "ελίτ" της Α΄Δέσμης από άποψη Βαθμών..θα θυμάσαι ότι η Ηλλόγων απείχε αρκετά βαθμολογικά με μηδενικές πρωτιές αν και είχε επαγγελματικά δικαιώματα και μάλιστα πολλά).Οι τότε απόφοιτοί της ήταν περιζήτητοι ενώ πολύ έκαναν μαστερ διδακτορικά με υποτροφίες στις ΗΠΑ και αλλού..με λαμπρές προοπτικές καριέρας κυρίως έξω..
Από το 1998 και μετά ο κλάδος της Πληροφορικής αρχίζει να γίνεται ή (να τον κάνουν διαλέγεις και παίρνεις)  "μόδα"...Πολλές σχολές Πληροφορικής ανοίχτηκαν με υψηλές βάσεις [θυμάμαι ότι η Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Οικ Παν Αθηνών ήταν τότε στην Δ΄ Δέσμη και είχε απίστευτα υψηλή βάση (κάπου 5700 μόρια) σίγουρα όχι για λόγους επαγγελματικών δικαιωμάτων]
Η δυναμικη του κλάδου ήταν -τότε- τέτοια που νέο δόγμα τοπικής οικονομικής ανάπτυξης ήταν το "Κάθε νομός και ένα ΤΕΙ (κατά προτίμηση)Πληροφορικής κι εσύ μπορείς" το οποίο αντικατέστησε το παρωχημένο "Κάθε Νομός και Στρατόπεδο". Εδώ να σημειώσω κάτι..ακόμη οι Πληροφορικοί δεν είχαν θεμελιώσει δικαίωμα ΠΕ19 καθώς η διδασκαλία του Μαθήματος της Πληροφορικής από Πληροφορικούς ήταν στα "σπάργανα"..απλά η Πληροφορική ήταν το επάγγελμα του μέλλοντος...το χρηματιστήριο ήταν "στα ντουζένια του" και οι Εταιρείες Πληροφορικής πλήρωναν καλά..Όλα τα όνειρα έχουν όμως ένα τέλος..ο δείκτης του Χρηματιστηρίου κατέρρευσε μαζί με αυτόν και οι μισθοί των εταιρειών Πληροφορικής. Οι βάσεις των σχολών λόγω "ακαδημαϊκής αδράνειας" συνέχιζαν να έχουν αύξηση στη ζήτηση αλλά πλέον η αύξηση ήταν με μειούμενο ρυθμό..
Και φτάνουμε στο σήμερα.Οι μαζικές προσλήψεις ΠΕ19 στην εκπαίδευση τελείωσαν η μόδα έπαψε να είναι μόδα και πλέον οι σχολές Πληροφορικής έχουν την βάση που τους αξίζει αν αναλογιστεί κανεις τα επαγγελματικά τους δικαιώματα/την υπεραριθμία αποφοίτων/αριθμό καλών δουλειών.
Και τώρα έρχομαι στους Ηλλόγους Μηχανικούς & Μηχανικούς ΗΥ του ΕΜΠ οι οποίοι παρέλαβαν τη σκυτάλη από τους Μηχανικούς ΗΥ της Πάτρας και οποίοι αποτελούν εδώ και μια 10ετία περίπου τη νέα ελίτ της πάλλαι ποτέ Α΄ Δέσμης..Οι λόγοι που η βάση της εκτοξεύτηκε προφανείς: 1ον το Μηχανικός ΗΥ στο τέλος και 2ον το μέλλον της ενέργειας...2 επαγγέλματα του μέλλοντος σε ένα..Αν κάποιος όμως μελετήσει τις βάσεις και των Ηλλόγων θα διαπιστώσει ότι η αύξησή τους μειώνεται..μάλιστα η φετινή βάση του ΕΜΠ αυξήθηκε "τεχνητά" αφού μειώσανε τον αριθμό των εισακτέων...Γιατί μειώθηκε ο ρυθμός αύξησής της? Μια εύκολη ανάγνωση θα ήταν ότι είχε πιάσει ταβάνι..η δικιά μου είναι η εξής: 1)Δεν υπάρχουν πολλές καλές δουλειές ούτε και για τους Ηλλόγους σε σχέση με αυτό που παράγουν/επιμορφώνονται/πληρώνονται..η ενέργεια ακόμη απελευθερώνεται.. η απορρόφησή τους στην εκπαίδευση αποτελεί και γιαυτούς όνειρο θερινης νυκτός (όποιος πρόλαβε πρόλαβε)...

Πρόβλεψη μετα στοιχήματος για όποιον θέλει: Τα ηνία είναι θέμα χρόνου να τα πάρουν πάλι αυτοί που τα είχαν: οι Πολιτικοί Μηχανικοί..Για διαχρονικούς λόγους...2 τούβλα να θες να βάλεις το ένα πάνω στο άλλο θες υπογραφή από Μηχανικό..Είναι πολλά τα επαγγέλματα που ζουν από αυτούς..Εργολάβοι-Διακοσμητές-Οικοδόμοι-ΟΔηγοι...μπλα μπλα μπλα...Όσο για λεφτά ανά ώρες απασχόλησης και επιμόρφωσης ας μην το συζητήσουμε καλύτερα..Είναι και της μόδας πλέον μετά την Ολυμπιάδα οπότε έχετε την επόμενη ελίτ της A' Δέσμης..
Γιαυτό την επόμενη φορά  που θα προτρέψεις κάποιον να δεί τις βάσεις εισαγωγής εγώ θα έλεγα καλύτερα όντως να τις δει και όχι απλώς να τις κοιτάξει..(ποιοτικά χαρακτηριστικά τα λένε οι στατιστικολόγοι)...

Υ.Γ 1: Ό,τι είναι σε εισαγωγικά χρησιμοποιείται μεταφορικά ό,τι δεν είναι κυριολεκτικά! Δυστυχώς απαραίτητη παρατήρηση για όσους διαβάζουν αυτό που θέλουν να καταλάβουν.
Υ.Γ 2: Με την τοποθέτησή μου αυτοί δε θέλω να προλειάνω το έδαφος για  μάχη ΗλεκτρολόγοιVSΠληροφορκοί όπως πολύ κατάλαβαν από  την προηγούμενη τοποθέτησή μου για ΠληροφορικήΑΕI Vs ΠληροφορικήΤΕΙ..όποιος θέλει ας ανοίξει πόλεμο αλλά όχι με αφορμή τα γραφόμενά μου..Αυτό που επιχείρησα είναι ένα χρονογράφημα της πορείας των βάσεων των σχολών της Α Δέσμης και για το πού οδεύουν...Αιτιολογώ απλά δε Δικαιολογώ τίποτα...

"Αν δεν καώ εγώ αν δεν καείς εσύ πώς θα γίνει το σκοτάδι φως?"


"Ουδεις μωρότερος των ιατρών αν δεν υπήρχαν οι δάσκαλοι" Μια είναι η λύση: Μηχανικοί στην Εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #35 στις: Οκτώβριος 31, 2006, 04:27:36 μμ »
Μηχανικέ Η/Υ. πολυ ωραία και εμπεριστατωμένη η ανάλυσή σου...(βλέπεις πως δεν έχω βάλει εισαγωγικά, άρα είσαι σίγουρος ότι το εννοώ αυτό που λέω... ;))
Αυτά που λες για τη σχολή Μηχ. Η/Υ των Πατρών είναι απολύτως αληθινά, και ναι τα γνωρίζω από πρώτο χέρι ως παλιά (πάντως εγώ το 84 που πέρασα, αν και άριστη μαθήτρια, ούτε καν τη δήλωσα, αυτό λέει πολλά για τις προτιμήσεις μου)
Και: foul!!! Είμαι του ενεργειακού!!! (Έχεις καμία αμφοβολία ότι το μάθημά μου το κάνω καλά και επιστημονικά; Και format ξέρω να κάνω, όπως ξέρει και η μισή κοινωνία...ατυχές παράδειγμα...)
Δεν προλαβαίνω να γράψω άλλα τώρα, στο επανιδείν 8)
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Gauss

  • Επισκέπτης
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #36 στις: Οκτώβριος 31, 2006, 09:23:15 μμ »
ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ:Πριν απαντήσετε σε κάτι θα παρακαλούσα να διαβάσετε αυτό που γράφω και όχι αυτό που θέλετε
......................................................................................................................................................................

Φίλε Μηχανικέ,
είμαι εκτός θέματος και το ξέρω.
Εννοώ ότι δεν είμαι της πληροφορικής, αλλά μαθηματικός,, και δεν θα μπω στο θέμα για το οποίο "συζητάτε". Όμως, διαβάζοντας το post σου, δεν μπορώ να μη σχολιάσω τον -εξαιρετικά- σπάνια συγκροτημένο τρόπο σκέψης και, ακόμα "χειρότερα", την προφανή δεινότητά σου στη χρήση της γλώσσας (της γραμματικής, του συντακτικού, της ορθογραφίας και του λεξιλογίου). Ξέρω, μπαίνω σε "ξένα χωράφια" (φιλολόγων, δασκάλων κ.τ.λ.), αλλά, αν και μαθηματικός, έχω απηυδήσει με την αγραμματοσύνη των συναδέλφων!!!

Προφανώς  ήσουν αστέρι μαθητής σε ΟΛΑ τα μαθήματα και όχι μόνο στα θετικά. Και αυτό φαίνεται.

Μπράβο ρε φίλε!

Αποσυνδεδεμένος lio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 105
  • Τι Λωζάνη τι Κοζάνη
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #37 στις: Νοέμβριος 01, 2006, 11:13:25 μμ »
Gauss, λόγω της ειδικότητάς σου, έκανες κάποια μικρολαθάκια (χρήση λαϊκίστικων εκφράσεων), επειδή όμως φαίνεσαι καλό παιδί (και επιμελής) σου επισημαίνω:

«….Είμαι εκτός θέματος και το ξέρω.
Επειδή δεν είμαι Πληροφορικός (είμαι μαθηματικός), δεν θα συμμετάσχω στη συζήτηση. Παρόλα αυτά, αισθάνομαι την ανάγκη διαβάζοντας το post σου, να σχολιάσω τον (σπάνια είναι αλήθεια) συγκροτημένο τρόπο σκέψης σου, αλλά ακόμη περισσότερο την ολοφάνερη δεινότητά σου στη χρήση…….Ίσως μπαίνω σε ξένα «χωράφια»…… με την αγραμματοσύνη κάποιων συναδέλφων!!!

Προφανώς  ήσουν αστέρι σε ΟΛΑ τα μαθήματα και όχι μόνο σε αυτά της θετικής κατεύθυνσης. Φαίνεται αυτό.

Μπράβο σου»
«Ζήτω,ο Λεοναρτο ντα Βιτσι!»Ανονυμοσ

Αποσυνδεδεμένος vasg

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 328
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ17-07
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #38 στις: Νοέμβριος 02, 2006, 12:05:38 πμ »
Παιδια γεια σας,

Διαβαζω τις πολυ ενδιαφερουσες συζητησεις σας. Δεν ειμαι ακομα πτυχιουχος πληροφορικής, ειμαι ΠΕ1707, Ηλεκτρολογος μηαχανικος Τ.Ε.
Τυχαινει ομώς να μην έχω ασχοληθει ποτέ με το επαγγελμα, δουλεψα με το που τελείωσα ως προγραμμάτιστρια σε μεγαλη εταιρία τηλ/νιων και συστηματων πληροφορικησ για 5 χρόνια.
Ποτε δεν μου αρεσε να γράφω απρόσωπο  κώδικα και ετσι εφυγα και γυρισα στην επαρχια απο οπου καταγομαι να σπουδάσω Πληροφορική σε παραμέθωριο ΤΕΙ (που λεγατε).
Τελικά φέτος ειμαι στο τελευταιο εξαμηνο. Κανω μερικα μαθηματα πληροφορικής έδω στην επαρχια και θα ήθελα την βοηθεια σας μιας και απο οτι είδα ειστε αρκετα ψαγμένοι,κατατοπισμένοι και ασχολείστε  με το αντικείμενο.
Θα ηθελα λοιπόν να μου πειτε αν γνωρίζει κάποιος που θα μπορούσα να βρω ένα σχέδιο μαθήματος για την διδασκαλία του μαθήματος της πληροφορικής.
Λίγο ασχετο με το θεμα αλλα διαβασα τις συζητήσεις σας και είπα να απευθυνθώ στους ειδικούς.

Φίλε μηχανικέ συμφωνώ απόλυτα, τα έθεσες ολα  εμπεριστατωμένα και απλα , ειμαι ένας απο τους κατα κάποιο τρόπο παθόντες που περιγράφεις.
Σαν ειδικοι λοιπόν, θα σας ήμουν ευγνώμων αν μπορουσατε να με βοήθησετε σχετικά με το σχέδιο μαθήματος στην πληροφορική.
Learning by doing...

Αποσυνδεδεμένος euler

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • If you are going through hell, keep going
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #39 στις: Νοέμβριος 02, 2006, 08:07:26 μμ »
 Θα ήθελα να πω και εγώ κάποια πράγματα επί του θέματος αν και ουσιαστικά θέλω να κάνω κάποιες επισημάνσεις σε αυτά που είπε η spaceoddity. Όσον αφορά τη σχολή ΗΜΤΥ της πάτρας αν κάποιος κοιτάξει το πρόγραμμα σπουδών θα διαπιστώσει ότι πρόκειται για μια καθαρή σχολή ΗΜ η οποία δεν έχει μεγάλη σχέση με την πληροφορική. Αυτό είναι φανερό και από τα μαθήματα όπου για παράδειγμα για να ακούσει κάποιος για αλγορίθμους και δομές δεδομένων θα πρέπει να φτάσει στο 4o έτος!!!! Αν είναι δυνατόν. Επίσης προσέξτε την ύλη του μαθήματος Προηγμένες τεχνικές προγραμματισμού (http://www.ee.upatras.gr/ekpaidefsi_gr/info.asp?lessoncode=22G702). Κάνουν σε ένα εξαμηνιαίο μάθημα χαμηλό προγραμματισμό σε C!!, Αντικειμενοστρεφή σε Java, και concurrent programming και distributed programming, δηλαδή έχουν χωρέσει σε ένα μάθημα την ύλη 3 εξαμηνιαίων μαθημάτων. Προφανώς πρόκειται για ιδιοφιύες και όχι για κοινούς θνητούς. Το ίδιο ισχύει και για άλλα μαθήματα πληροφορικής αν ψάξετε την ύλη. Δηλαδή μιλάμε για πολύ επιφανειακή γνώση, καταιγισμό σε λίγο χρονικό διάστημα και αφομοίωση μηδέν.
    Φυσικά το καλύτερο ειναι ότι ξεκινάνε προγραμματισμό από το 2ο εξάμηνο και μαντέψτε σε ποιά γλώσσα; FORTRAN. Θα τρελαθούμε εντελώς δηλαδή, για αυτό έχουν βάλει τη C στο 7ο εξάμηνο, προφανώς το μάθημα διδάσκεται από καθηγητή που ξέρει μόνο Fortran. Και φυσικά δε μιλάμε για τις απίστευτες ελλείψεις μαθημάτων όπως

Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα
Θεωρία Υπολογισμού
Μαθηματική Λογική
Μεταγλωττιστές
Συναρτησιακός Προγραμματισμός
Λογικός Προγραμματισμός
Αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός
Κρυπτογραφία (και άσφαλεια Η/Υ)
Υπολογιστική Γεωμετρία
Γραφικά!!!!!! (δεν έχουν μάθημα γραφικών απίστευτο)
Κατανεμημένα Λειτουργικά Συστημα
Κατανεμημένες Βάσεις (και άλλα περί προηγμένων βάσεων)
Εξόρυξη Γνώσης
Οργάνωση Αρχείων
Παράλληλα Συστήματα - Αλγόριθμοι
Θεωρία Γράφων


Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η συγκεκριμένη σχολή μπορεί να είναι μια πολύ καλή σχολή ΗΜ (δεν το ξέρω) αλλά σίγουρα δεν έχει καμία σχέση με πληροφορική και υπολείπεται σημαντικά από όλες τις σχολές Πληροφορικής (και απο τα ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά) και τα υπόλοιπα τμήματα ΗΜ (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη) όσον αφορά το αντικείμενο της πληροφορικής.

       Και για να τελείωσω, για να πει κάποιος ότι ένα τμήμα βγάζει επιστήμονες πληροφορικής θα πρέπει αυτό το τμήμα να έχει θεωρητικό τομέα στην πληροφορική (το ΗΜΤΥ δεν ασχολείται με αυτά). Δηλαδή μαθήματα σχετικά με πολυπλοκότητα, θεωρία αναδρομής, υπολογισιμότητα (Θεωρία υπολογισμού), Μεταγλωττιστές, συναρτησιακό προγραμματισμό με λ-λογισμό κλπ και πολλά άλλα.
    Το ότι κάποιος ξέρει ή νομίζει ότι ξέρει προγραμματισμό δε σημαίνει τίποτα. Όπως οι μαθηματικοί και οι φυσικοί πρέπει να γνωρίζουν τη θεωρία και αυτό είναι που τους κάνει επιστήμονες έτσι και οι πληροφορικοί πρέπει να γνωρίζουν τη θεωρία της δικής τους επιστήμης. Ο ηλεκτρολόγος δεν είναι φυσικός, ούτε ο οικονομολόγος είναι μαθηματικός και σίγουρα ο προγραμματιστής δεν είναι απαραίτητα επιστήμονας.
     Τα ολοκληρωμένα κυκλώματα (vlsi Κλπ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ, είναι ηλεκτρονική. Οι αλγόριθμοι υπάρχουν χωρίς αυτά. Μάλιστα η θεωρία της πληροφορικής ξεκίνησε και σχεδόν θεμελιώθηκε πριν καν ανακαλυφτεί ο πρώτος υπολογιστής (eniac) και πολύ πριν διαδοθούν οι Η/Υ στον κόσμο και σίγουρα πολύ πιο πριν την εφεύρεση του transistor που έβαλε τους υπολογιστές στα σπίτια.
    Τέλος είναι πολύ άσχημο να χαρακτηρίζουμε σχολές με γνώμονα τη βάση τους. Η βάση δεν σημαίνει τίποτα όταν έχουμε μικρές διαφορές 17-19 ας πούμε. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα που το αποδεικνύουν. Για παράδειγμα το τμήμα επιστήμης υπολογιστών της Κρήτης είναι ένα από τα 4 καλύτερα τμήματα πληροφορικής στην Ελλάδα τουλάχιστον. Και όμως έχει πολύ χαμηλή βάση, 15,5 νομίζω. Από την άλλη πολλοί καλοί μαθητές από 16 -18 μπαίνουν στην ΣΕΜΦΕ του ΕΜΠ. Μια σχολή που δεν εξυπηρετεί κανένα σκοπό και παράγει επιστήμονες(???) όχι μόνο με μηδέν εργασιακά δικαιώματα αλλά και χωρίς υπόσταση. Τα παιδιά που τελειώνουν δεν ξέρουν τι είναι Μαθηματικοί, Φυσικοί, Μηχανικοί ή Πληροφορικοί και αλήθεια πως μπόρεαν σε 5 χρόνια να διδαχθούν 4 επιστήμες? (3 για την ακρίβεια γιατί ο μηχανικός δεν θεωρείται επιστήμονας, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία)

ΠΡΟΣ spaceoddity
Δεν θέλω να σε θίξω προσωπικά, προσπάθησα να τεκμηριώσω τα περισσότερα από όσα λέω, είχαμε μιλήσει άλλη μια φορά στο φόρουμ του ΚΕΠ, είχα χαρακτηρίσει τη σχολή σου σαν πολυσχολή γιατί με το ίδιο πτυχίο είσαι ταυτόχρονα και επιστήμονας πληροφορικής και επιστήμονας τηλεπικοινωνιών και ενεργειακός μηχανικός και ηλεκτρολόγος μηχανικός. Είναι πράγματι προκλητικό.

Φιλικά

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #40 στις: Νοέμβριος 02, 2006, 08:52:01 μμ »
Και για να τελείωσω, για να πει κάποιος ότι ένα τμήμα βγάζει επιστήμονες πληροφορικής θα πρέπει αυτό το τμήμα να έχει θεωρητικό τομέα στην πληροφορική (το ΗΜΤΥ δεν ασχολείται με αυτά). Δηλαδή μαθήματα σχετικά με πολυπλοκότητα, θεωρία αναδρομής, υπολογισιμότητα (Θεωρία υπολογισμού), Μεταγλωττιστές, συναρτησιακό προγραμματισμό με λ-λογισμό κλπ και πολλά άλλα.
    Το ότι κάποιος ξέρει ή νομίζει ότι ξέρει προγραμματισμό δε σημαίνει τίποτα. Όπως οι μαθηματικοί και οι φυσικοί πρέπει να γνωρίζουν τη θεωρία και αυτό είναι που τους κάνει επιστήμονες έτσι και οι πληροφορικοί πρέπει να γνωρίζουν τη θεωρία της δικής τους επιστήμης. Ο ηλεκτρολόγος δεν είναι φυσικός, ούτε ο οικονομολόγος είναι μαθηματικός και σίγουρα ο προγραμματιστής δεν είναι απαραίτητα επιστήμονας.
Πολύ σωστός.

Πάντως μόνο το πρόγραμμα σπουδών δεν λέει πολλά για την ποιότητα σπουδών σε ένα τμήμα.
Αυτό είναι συνάρτηση:
1.Διδακτικού προσωπικού
2.Επίπεδο των φοιτητών
3.Κύρος του πανεπιστημίου

Γενικά δεν μπορείς να κρίνεις εύκολα την ποιότητα ενός άλλου τμήματος πέρα από αυτό που έχεις βγάλει αν δεν έχεις κάποια άμεση σχέση με αυτό.(πχ να κάνεις μάθημα σε αυτό)
Μία διαφορά που βλέπω εγώ στα τεί/αεί είναι ότι στα τεί οι καθηγητές προβληματίζονται για την ικανότητα των φοιτητών και κόβουν τα μαθήματα στα μέτρα τους.Αυτό δεν γίνεται στα πανεπιστήμια που απαιτείται ο φοιτητής να συμβαδίσει με τις απαιτήσεις της σχολής.Το κατώτατο ακρότατο γνώσης προκειμένου να περάσεις ένα μάθημα διαφοροποιείται ανάλογα με την σχολή.Άλλο πχ σήματα και συστήματα στο τεί πληροφορικής αθήνας και άλλο στο καποδιστριακό και ας έχουν τον ίδιο τίτλο.Για να μπορέσεις να κρίνεις πάντως όπως είπα πρέπει να έχεις σχέση και με το τμήμα το οποίο κρίνεις.Όχι κρίνοντας από αυτά που σου λένε άλλοι.Αν τελειώσεις ένα τμήμα και κάνεις ένα μεταπτυχιακό σε κάποιο άλλο είσαι σε θέση να συγκρίνεις την ποιότητα των δύο τμημάτων.





« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2006, 08:59:15 μμ από Kotsios »

Αποσυνδεδεμένος euler

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • If you are going through hell, keep going
    • Προφίλ
Απ: Πτυχία πληροφορικής στα σχολεία
« Απάντηση #41 στις: Νοέμβριος 02, 2006, 11:50:23 μμ »
  Πράγματι το πρόγραμμα σπουδών δεν είναι ικανό για να πεις ότι μια σχολή είναι καλή. Εγώ δεν είπα όμως αυτό. Είπα ότι είναι υπερικανό για να κρίνεις ότι μια σχολή δεν είναι καλή. Δηλαδή είναι αναγκαία συνθήκη αλλά όχι ικανή. Τώρα όσον αφορά το επίπεδο του προσωπικού, των φοιτητών κλπ. Αυτό που λες για τα ΤΕΙ είναι αλήθεια, δεν ισχύει όμως και για αρκετά ΑΕΙ; Σε πολλές περιπτώσεις ισχύει.
     Τώρα επειδή είπες συγκεκριμένα για τα Σήματα και Συστήματα, σίγουρα στο καποδιστριακό ήταν δύσκολο μάθημα λόγω Καλουπτζίδη. Μπορεί ο άνθρωπος να ήταν τρομερός επιστήμονας αλλά σαν δάσκαλος ήταν πολύ λίγος. Οι φοιτητές δεν πέρναγαν το μάθημα όχι γιατί ήταν δύσκολο αλλά λόγω της ανεπάρκειας του διδάσκοντα. Πρόσεξε όμως, δεν πρέπει να συγκρίνεις ΤΕΙ με ΑΕΙ, άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Από ένα ΤΕΙ βγαίνεις προγραμματιστής, τεχνικός, αρκετά καλός χειριστής του Η/Υ και κάποιων λογισμικών αλλά σίγουρα δε βγαίνεις επιστήμονας. Αυτό προσπαθούν να το κάνουν στο ΤΕΙ Αθήνας. Να τους κάνουν δηλαδή επιστήμονες. Αυτό που καταφέρνουν είναι να βγάζουν κάκους επιστήμονες και επίσης ανεπαρκείς τεχνολόγους. Ενώ θα έπρεπε να βγάζουν πολύ καλούς τεχνολόγους. Θα μπορούσαν γιατί και το επίπεδο των σπουδαστών είναι σαφώς ανώτερο από άλλα ΤΕΙ αλλά και υπάρχουν 1-2 καλοί καθηγητές. Άλλωστε όσοι έχουν δουλέψει ξέρουν ότι η ελληνική αγορά εργασίας δεν έχει ανάγκη από επιστήμονες απόφοιτους ΑΕΙ, αλλά από καλούς ΤΕΙτζήδες. Αυτή είναι η αλήθεια. Επειδή λόγω σπουδών και έρευνας έχω εμπλακεί με 5-6 ΑΕΙ και 1 ξένο για αυτό βρήκα το θάρρος να πω μερικά πράγματα για κάποιες σχολές.
     Φυσικά όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα και ίσως εκτός τόπου και χρόνου για εκείνον τον απόφοιτο του καποδιστριακού που για να μπει στη σχολή αυτή έγραψε πάνω από 18 σε όλα τα μαθήματα και για να βγει έριξε πολλά ξενύχτια, και όταν διορίζεται στην εκπαίδευση πρέπει να λέει συνάδελφο τον απόφοιτο του Τηλεπληροφορικής Άρτας με βάση 9.0/20. Ο οποίος φυσικά διορίστηκε πριν από αυτόν λόγω του 40%.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160949
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 30
Επισκέπτες: 525
Σύνολο: 555

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.