*

Ψηφοφορία

Δάσκαλοι ή Καθηγητές;

Δάσκαλοι
12 (7.1%)
Καθηγητές ΠΕ19/ΠΕ20
151 (89.9%)
Δεν ξέρω
5 (3%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 165

Αποστολέας Θέμα: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία  (Αναγνώστηκε 86417 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος matina

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 548
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #42 στις: Ιούλιος 12, 2006, 11:12:33 πμ »
Εδώ τα ολοήμερα που λειτουργούν τόσα χρόνια και ακόμα δεν έχουν εξοπλιστεί με υπολογιστές, πως είναι δυνατόν να ενσωματώσουν τη χρήση των υπολογιστών στα υπόλοιπα μαθήματα, αφού αυτό θα απαιτεί δύο και τρεις διαφορετικές αίθουσες υπολογιστών σε κάθε σχολείο;

Γίνεται γιατί όλα είναι σχέδια επί χάρτου και κανέναν δεν τον νοιάζει η πραγματικότητα στην εκπαίδευση. Τα προηγούμενα χρόνια δόθηκαν εκατομμύρια για να γίνουν σε πολλά δημοτικά σχολεία αίθουσες υπολογιστών και μένουν σκονισμένες ή χρησιμοποιούνται από το 1/10 των παιδιών (στα ολοήμερα) στην καλύτερη περίπτωση...  :-\

...Πάντως μη νομίζεις πως σ' ένα σχολείο χρειάζονται πολλές αίθουσες υπολογιστών για να δουλέψεις μ' αυτούς στα μαθήματα. Κάτι τέτοιο δεν υπάρχει γενικευμένο ούτε στις πιο προχωρημένες εκπαιδευτικά - τεχνολογικά χώρες.. Απλά θέλει προγραμματισμό και γνώση από τους εκπαιδευτικούς. Αυτά λείπουν και όχι οι υπολογιστές...
Συμφωνώ ότι όλα τα σχέδια είναι στα χαρτιά και είναι μια καλή ιδέα που όμως χρειάζεται χρήματα για να πραγματοποιηθεί. Αλλά σε αυτό που λες ότι λείπει ο προγραμματισμός κι όχι οι υπολογιστές θα διαφωνήσω. Ο προγραμματισμός λείπει σίγουρα αλλά και οι υπολογιστές, τουλάχιστον σε πολλά σχολεία. Δεν ξέρω σε τι συνθήκες εργάστηκες εσύ αλλά εκεί που βρέθηκα εγώ υπολογιστές δεν υπήρχαν. Με μόνη εξαίρεση ένα δημοτικό από τα πέντε που έχω δουλέψει που ο σύλλογος γονέων ευαισθητοποιήθηκε κι αγόρασε 5 υπολογιστές, όλα τα άλλα είχαν 1-2 υπολογιστές. Επίσης το ίδιο αυτό δημοτικό ήταν το μόνο που είχε ξεχωριστή αίθουσα για τους υπολογιστές, τα υπόλοιπα τους είχαν σε αίθουσα που γινόταν μάθημα τις πρωινές ώρες ή οι πιο τυχεροί συστεγάζονταν με το άλλο και χρησιμοποιούσαν τη δική του αίθουσα. Επίσης έχω ακούει και πολλές περιπτώσεις που οι υπολογιστές βρίσκονταν στο γραφείο των δασκάλων. Αυτά ισχύουν για τα περισσότερα σχολεία της Α΄ Αθηνών από όσο γνωρίζω. Σε κάποιες επαρχιακές πόλεις βέβαια οι συνθήκες είναι καλύτερες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:36:08 »

Αποσυνδεδεμένος homeboy

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 172
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20 - μάθε παιδί μου γράμματα
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #43 στις: Ιούλιος 12, 2006, 12:33:21 μμ »
Και έτσι νομίζω σιγά-σιγά φτάνουμε στην καρδιά του προβλήματος. Είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι αυτό που μας δυσκολεύει σαν χώρα είναι ό,τι απαιτεί οργάνωση, σχεδιασμό και όραμα. Και η παιδεία τα έχει ανάγκη όλα αυτά. Δυστυχώς όμως η κατάσταση έχει διαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο ώστε το σύστημα να τροφοδοτείται πάντα από τον ίδιο φαύλο κύκλο. Από τη μία το ίδιο το κράτος που έχει και το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης δεν μπορεί να χαράξει μια εθνική στρατηγική για την παιδεία. Από την άλλη οι εκπαιδευτικοί στην πλειοψηφία τους είναι χαμένοι κάπου στην "μετάφραση", αλλά και η ίδια η κοινωνία και ειδικότερα το κύτταρό της η οικογένεια παραμένει απαθής μπροστά στην όλη τελματωμένη κατάσταση, μια οικογένεια που θα έπρεπε να είχε εξεγερθεί εδώ και χρόνια!
Θα μου πείτε ξεφεύγουμε από το θέμα. Καθόλου θα σας πω γιατί το θέμα όλου αυτού του φόρουμ είναι η ίδια η παιδεία. Και δεν υπάρχει χειρότερο από το να εθελοτυφλείς.

Γι'αυτό λοιπόν είναι καιρός ο κάθε ένας από την θέση που έχει, είτε αυτός είναι ο υπουργός, είτε ο δάσκαλος, είτε ο ίδιος ο γονέας να σκύψει πάνω από τα προβλήματα και να προσφέρει τον καλύτερό του εαυτό. Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε το βασικότερο, ότι την παιδεία μας δεν την καθορίζουν ούτε τα κτήρια, ούτε οι υπολογιστές, ούτε τα καινούρια βιβλία, δεν παραγνωρίζω βέβαια την αξία και την σπουδαιότητάτους, πρώτα και πάνω από όλα την σημαδεύουν με την αξία τους οι ίδιοι οι δάσκαλοι. Εμείς δηλαδή. Τα προβλήματα είναι πολλά και μεγάλα, με το να στεκόμαστε όμως με δέος και απάθεια απέναντί τους δεν κερδίζουμε τίποτα και το κυριότερο δεν κερδίζουν τίποτα τα παιδιά μας. Ευσυνείδητη δουλειά λοιπόν σ'ό,τι αφορά τους ίδους και διαρκής πίεση προς το κράτος για να κάνει το χρέος του.

Να με συγχωρήσετε αν είπα πολλά και λίγο άσχετα με το θέμα, αλλά κάποια πράγματα καλό είναι να λέγονται και δυνατά.
Μην αμφιβάλεις ποτέ γι'αυτόν που σου λέει ότι φοβάται! Να φοβάσαι, όμως πάντα αυτόν που σου λέει ότι δεν αμφιβάλει!

Αποσυνδεδεμένος adion

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • ...Rhesus ΦΑ +
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #44 στις: Ιούλιος 12, 2006, 06:48:31 μμ »
Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία 1000%

Μην σας ανησυχεί συνάδελφοι το θέμα. Είναι βέβαιο ότι η Πληροφορική σας θα γίνει κανονικό μάθημα στα Δημοτικά όπως είναι και το δικό μου (Φ.Α.). Οι συμφωνίες με τον Billy γιατί έγιναν? Η κοινωνία της Πληροφορίας με τα τόσα δις δεν θα βρεί εφαρμογή στη Α/θμια? Θα μας φάνε οι Ευρωπαίοι. Ασε που είμαστε και τελευταίοι στην Ευρώπη στο σχετικό θέμα.
Για το σίγουρο της υπόθεσης διαβάστε πως είναι προετοιμασμένη η είσοδος του μαθήματός σας στο νέο νόμο σχετικά με "Οργάνωση και λειτουργία της δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις" όπου στο άρθρο 21 αναφέρονται τα εξής:

«1. α) Εκπαιδευτικοί των κλάδων Αγγλικής γλώσσας, Γαλλικής γλώσσας, Γερμανικής γλώσσας, Μουσικής, Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, Φυσικής Αγωγής και Πληροφορικής οι οποίοι υπηρετούν στην πρωτοβάθμια ή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας, διατίθενται από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση στη δευτεροβάθμια και αντιστρόφως  για συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου. Η διάθεση γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης στην αρμοδιότητα του οποίου ανήκει ο εκπαιδευτικός, ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού συμβουλίου. Ο χρόνος διάθεσης θεωρείται ότι έχει διανυθεί στην οργανική τους θέση για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης.

Το άσχημο για σας (αλλά και για μας και τις άλλες ειδικότητες) είναι ότι θα κάνουν μπαλλάκι τους ήδη διορισμένους συναδέλφους σας της Β/θμιας για να καλύψουν τις ώρες της Α/θμιας.
 
Στο παραπάνω νόμο είδατε τι κρύβεται? Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Είναι η πρώτη φορά που γίνεται στην Ελλάδα αυτό. Ποτέ πριν δεν μπορούσαν να το κάνουν αυτό σε καμία ειδικότητα από την Β/θμια προς την Α/θμια.
Ξέρετε τι άλλο κρύβουν? Την κατάργηση των βαθμίδων και στις άλλες ειδικότητες της Β/θμιας (Μαθηματικούς, Φιλόλογους, Θεολόγους, κλπ)
Πως θα το κάνουν?
Με ένα δοκιμαστικό τεστ αντίδρασης (κάτι σαν κρας τεστ) σε μία μικρή ομάδα εκπαιδευτικών. Δείτε συγκεκριμένα παρακάτω την β) παράγραφο και "θα πιάσετε το υπονοούμενο":

β) Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετούν σε δυσπρόσιτα σχολεία και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας, διατίθενται για συμπλήρωση του ωραρίου σε άλλα σχολεία του ιδίου ή πλησιέστερου δήμου των περιοχών ευθύνης της διεύθυνσης εκπαίδευσης. [Adion: ...εδώ δεν μπαίνουν τα παραπάνω μπλε γραμματα ώστε να είναι θέμα "ερμηνείας νόμου".]   Η διάθεση γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού συμβουλίου. Ο χρόνος διάθεσης θεωρείται ότι έχει διανυθεί στην οργανική θέση για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης.»
Βλέπετε πόσο έντεχνα το κρύβουν το θέμα που στην παράγραφο α) παραπάνω φαίνεται με τα μπλε γράμματα.
Αν η αντίδραση είναι μεγάλη θα ερμηνεύσουν το νόμο "χωρις αλλαγή βαθμίδας" (αυτή είναι η "πισινή" τους).
Αν η αντίδραση είναι μικρή θα εφαρμόσουν την παράγραφο β) όπως και στην α).
Γιαυτό άλλωστε ψηφίστηκε μες στο καλοκαίρι.
 Στην δε Εισηγητική Έκθεση του νόμου δηλώνουν ότι "οι κλάδοι Αγγλικής γλώσσας, Γαλλικής γλώσσας, Γερμανικής γλώσσας, Μουσικής, Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, Φυσικής Αγωγής και Πληροφορικής είναι κοινοί κλάδοι Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Για την ομαλή λειτουργία των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και τη βέλτιστη διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού προς όφελος της εκπαίδευσης στο συνολικό πλαίσιο των δραστηριοτήτων της, προτείνεται η διάταξη αυτή".


Σκεφθείτε λοιπόν το Θολόγο να φεύγει από το Γυμνάσιο του και να τρέχει στο κοντινό Δημοτικό να κάνει θεησκευτικά ή τον Μαθηματικό να πάει να κάνει Αριθμητική.

Μπορείτε να σκεφθείτε τι θα γίνει με την "εύρυθμη λειτουργία του σχολείου" που είναι και το Ευαγγέλιο του σχολείου άλλωστε.

Φυσικά, αν περάσουν τα παραπάνω με το αζημίωτο γιατί να μην τα εφαρμόσουν και στους άλλους δημόσιους υπάλληλους πάντα φυσικά "προς όφελος της δημόσιας υπηρεσίας και των εξυπηρετούμενων πολιτών".
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 12, 2006, 07:19:27 μμ από adion »

Αποσυνδεδεμένος Autaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 213
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #45 στις: Ιούλιος 12, 2006, 09:59:55 μμ »
"Φυσικά, αν περάσουν τα παραπάνω με το αζημίωτο γιατί να μην τα εφαρμόσουν και στους άλλους δημόσιους υπάλληλους πάντα φυσικά "προς όφελος της δημόσιας υπηρεσίας και των εξυπηρετούμενων πολιτών".

10 points to Mr_adion... ;)
Just be patient.... ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:36:08 »

Αποσυνδεδεμένος momos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • Πλίνθοι και κέραμοι
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #46 στις: Ιούλιος 12, 2006, 11:27:11 μμ »

...Στο παραπάνω νόμο είδατε τι κρύβεται? Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Είναι η πρώτη φορά που γίνεται στην Ελλάδα αυτό. Ποτέ πριν δεν μπορούσαν να το κάνουν αυτό σε καμία ειδικότητα από την Β/θμια προς την Α/θμια.
Ξέρετε τι άλλο κρύβουν? Την κατάργηση των βαθμίδων και στις άλλες ειδικότητες της Β/θμιας (Μαθηματικούς, Φιλόλογους, Θεολόγους, κλπ)
Πως θα το κάνουν?
Με ένα δοκιμαστικό τεστ αντίδρασης (κάτι σαν κρας τεστ) σε μία μικρή ομάδα εκπαιδευτικών. Δείτε συγκεκριμένα παρακάτω την β) παράγραφο και "θα πιάσετε το υπονοούμενο":

β) Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετούν σε δυσπρόσιτα σχολεία και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας, διατίθενται για συμπλήρωση του ωραρίου σε άλλα σχολεία του ιδίου ή πλησιέστερου δήμου των περιοχών ευθύνης της διεύθυνσης εκπαίδευσης. [Adion: ...εδώ δεν μπαίνουν τα παραπάνω μπλε γραμματα ώστε να είναι θέμα "ερμηνείας νόμου".]   Η διάθεση γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού συμβουλίου. Ο χρόνος διάθεσης θεωρείται ότι έχει διανυθεί στην οργανική θέση για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης.»
Βλέπετε πόσο έντεχνα το κρύβουν το θέμα που στην παράγραφο α) παραπάνω φαίνεται με τα μπλε γράμματα.
Αν η αντίδραση είναι μεγάλη θα ερμηνεύσουν το νόμο "χωρις αλλαγή βαθμίδας" (αυτή είναι η "πισινή" τους).
Αν η αντίδραση είναι μικρή θα εφαρμόσουν την παράγραφο β) όπως και στην α).
Γιαυτό άλλωστε ψηφίστηκε μες στο καλοκαίρι...

Αγαπητέ Αθανάσιε...
αν και ξεφεύγουμε από το συγκεκριμένο θέμα πιστεύω πως καλό θα ήταν μερικά πράγματα να τα αντιμετωπίζουμε με περισσότερη νηφαλιότητα και ακόμα καλύτερα με περισσότερη γνώση... Έτσι οι εκτιμήσεις μας θα μπορούν να είναι πιο ολοκληρωμένες και από καλύτερες θέσεις να αντιμετωπίσουμε την επέλαση του εχθρού.  :)

ΔΕΝ είναι έτσι τα πράγματα όπως αναφέρεις...
Η δυνατότητα μετακίνησης προσωπικού συγκεκριμένων κλάδων από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια υπάρχει ακόμη από το νόμο 1566 του 1985. Επειδή τότε στην πρωτοβάθμια δεν υπήρχαν οργανικές θέσεις φυσικής αγωγής, μουσικής ξένων γλωσσών και καλλιτεχνικών μαθημάτων μπορούσαν να διατεθούν εκπαιδευτικοί από τη δευτεροβάθμια αποκλειστικά ή  για συμπλήρωση ωραρίου ή υπερωριακά. Με την καθιέρωση αντίστοιχων οργανικών θέσεων και στα Δημοτικά η μετακίνηση αυτή έγινε αμφίπλευρη και ρυθμίστηκε νομοθετικά στο νόμο  2817/2000. Οι δε ρυθμίσεις που αναφέρεις στον τωρινό νόμο είναι αντιγραφή από τις αντίστοιχες του νόμου 2817/2000,  μόνο που τώρα διευρύνει τις ειδικότητες που μπορούν να μετακινηθούν (προσθέτει τους συναδέλφους της Γαλλικής γλώσσας, Γερμανικής γλώσσας και Πληροφορικής). Έκανα ήδη μια αναφορά κι εδώ

Το ερώτημα βέβαια παραμένει. Είναι κακό αυτό;. Είναι ενάντια στα συμφέροντα των παιδιών πρώτα και των εκπαιδευτικών μετά.
Εξαρτάται από τις συνθήκες αλλά εσύ τι λες;
Δεν είναι προτιμότερο ένας γυμναστής που του περισσεύουν ώρες στο Γυμνάσιο να πάει να συμπληρώσει το ωράριό του στο διπλανό Δημοτικό από το να μετακινηθεί σε άλλο σημείο μακριά από τη θέση του;
Δεν είναι προτιμότερο σε μια δυσπρόσιτη περιοχή να διδάξει ένας καθηγητής πληροφορικής που του περισσεύουν ώρες στο διπλανό ολοήμερο από το να "απασχοληθεί  ???" σε γραφική εργασία;

...Αυτά τα ολίγα για το συγκεκριμένο όσο για τις  μπλε προεκτάσεις ίσως σε μια άλλη θεματική να τις δούμε... πιο νηφάλια..

Υ.Γ.1  Θα πρέπει να γνωρίζεις πως υπάρχει η δυνατότητα να διδάξουν στα δημόσια σχολεία άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι, αλλά και ιδιωτικοί, ακόμη και συνταξιούχοι. Το καθεστώς αυτό ισχύει εδώ και 20 χρόνια, και γρηγορότερα υπήρχε αντίστοιχη ρύθμιση όμως δεν μπορώ να τη βρω αυτή τη στιγμή,  και έχει εφαρμοστεί κάμποσες φορές  :)
Υ.Γ.2 Η δυνατότητα μετακίνηση άλλων δημοσίων υπαλλήλων από υπηρεσία σε υπηρεσία επίσης είναι κάτι που ισχύει από πολύ παλιά και για το “συμφέρον της υπηρεσίας” και για το συμφέρον του υπαλλήλου (μετατάξεις).  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 12, 2006, 11:30:26 μμ από momos »
Σώπα δάσκαλε ν' ακούσουμε το πουλί...
Πλίνθοι και κέραμοι ~> www.xsap.gr

Αποσυνδεδεμένος sophia_d

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #47 στις: Ιούλιος 13, 2006, 12:39:50 πμ »
συνταξιούχοι δεν μπορούν να διδάξουν και οι ιδιωτικοί υπάλληλοι μπορούν μόνο υπό προϋποθέσεις

Αποσυνδεδεμένος adion

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • ...Rhesus ΦΑ +
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #48 στις: Ιούλιος 13, 2006, 02:34:44 πμ »
Αγαπητέ "Momos" 

Πρώτα απ' όλα να ευχαριστήσουμε που μας φιλοξενούν σε αυτό το θέμα.

Δεύτερο απ' όλα θα χαιρόμουνα να πάρεις συγκεκριμένες θέσεις στα παραπάνω ώστε να γνωρίζω τι υποστηρίζεις και από που ορμόμενος κινείσαι τόσο "αποσβεστικά" και "νηφάλια".

Ερμήνευσέ μου, σε παρακαλώ τη παράγραφο "β)" να καταλάβω τι ακριβώς διαπιστώνεις με την όποια πείρα σου. Το "ΔΕΝ είναι έτσι τα πράγματα"  που ανέφερες αποσβαίνει οξύτητες και προλαμβάνει καταστάσεις πριν την "την επέλαση του εχθρού" που ειρωνικά ανέφερες.

Γίνε συγκεκριμένος και λιγότερο ...νηφάλιος.

Συμφωνείς η παράγραφος "α)" να εφαρμοσθεί σε όλη την Εκπαίδευση? Δηλαδή δέχεσαι π.χ. ο Μαθηματικός να πάει (παντός καιρού) στο μέχρι 40 χιλ. Δημοτικό και να κάνει Πρακτική Αριθμητική? ΝΑΙ ή ΟΧΙ? Διαφωνείς να προσληφθεί ένας επιπλέον ωρομίσθιος που θα το ξέρει από πριν ή προτιμάς μια μητέρα ξαφνικά να τρέχει στα βουνά, από χωρίον εις χωρίον, για να καλύψει το ωράριό της?

Κρίνεις ότι το να γίνουν όλοι ή μερικοί συνάδελφοι λάστιχο είναι θετικό για τον ίδιο τον διδασκόμενο αλλά και την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου? Η μη συμμετοχή του εκπαιδευτικού στην κοινωνία του σχολείου για μία, δύο ή τρεις μέρες την εβδομάδα ποιον ωφελεί περισσότερο και πόσο ωφελεί τον μαθητή?

Η τυχόν εφαρμογή των παραπάνω στον ευρύτερο δημόσιο τομέα σε αφήνει αδιάφορο?

--------------------------------------

Πάντα υπάρχουν ανενεργοί νόμοι και διατάξεις όχι μόνον στην Εκπαίδευση.
 
Σαν παράδειγμα, όπως θα πρέπει να γνωρίζεις, υπάρχει νόμος που λέει ότι ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να κτυπάει κάρτα υπογράφοντας την ώρα προσέλευσής του σε ειδικό έντυπο που έχει εκδόσει το ΥΠΕΠΘ. Γιατί δεν εφαρμόζεται?
Υπάρχει νόμος περί αξιολόγησης, γιατί δεν ισχύει?
Γιατί δεν έρχονται να διδάξουν ιδιώτες κατά συρροή, με παροχή υπηρεσιών, στα δημόσια σχολεία αφού το λέει ο νόμος?
Γιατί απλούστατα ισχύει το "είθισται" των κατακτήσεων των εκπαιδευτικών που απενεργοποιεί τους μη αποδεκτούς νόμους.

Το ίδιο θα ισχύσει και τώρα αν πάει να εφαρμοστεί νόμος που πιθανόν βρει την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών ενάντια.

Το πολύ νηφάλια, που βλέπω ότι σε εκφράζει, είναι, ξέρεις, και η βασική αιτία της βαθειάς νάρκης της παιδείας μας.
----------------------------
Υ.Γ. Μιας και γίνονται μετατάξεις για το συμφέρον του υπαλλήλου, όπως λες, γνωρίζεις πόσες αιτήσεις έγιναν από ειδικότητες της Α/θμιας προς Β/θμια και πόσες είχαν θετική κατάληξη. Οι αιτήσεις χιλιάδες και οι αποδεκτές ελαχιστότατες. Γιατί?
Υ.Γ.2  Είναι κακό ο συνάδελφος Φ.Α. της Α/θμιας να ζητάει μετάταξη ώστε να έχει τις ίδιες δυνατότητες ανέλιξης με αυτόν της Β/θμιας (Δεν του επιτρέπεται να γίνει π.χ. Προϊστάμενος Φ.Α.)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 13, 2006, 03:45:39 πμ από adion »

Αποσυνδεδεμένος momos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • Πλίνθοι και κέραμοι
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #49 στις: Ιούλιος 13, 2006, 03:09:36 μμ »
συνταξιούχοι δεν μπορούν να διδάξουν και οι ιδιωτικοί υπάλληλοι μπορούν μόνο υπό προϋποθέσεις

Όλες οι  ρυθμίσεις που αναφέρθηκαν είναι δυνητικές και πάντα με όρους και προϋποθέσεις. Το μόνιμο προσωπικό έχει το δικαίωμα και  την υποχρέωση να καλύπτει το ωράριό του στην θέση του. Από κει και πέρα αρχίζουν όλα τα άλλα με σειρά... Μετακίνηση για συμπλήρωση ωραρίου, υπερωρία, αναπληρωτές ωρομίσθιοι, άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι, ιδιώτες, συνταξιούχοι...

Για τους συνταξιούχους η τελευταία ρύθμιση που έχω υπόψη μου είναι η Υπουργική Απόφαση του Γκεσούλη Δ2/35557 9 Απριλίου 2003 όπου αναφέρει τη δυνατότητα πρόσληψης συνταξιούχων ως ωρομισθίων. Συγκεκριμένα λέει:

"4. Στο τέλος του πίνακα Γ κάθε κλάδου και ειδικότητας και μετά την εγγραφή υποψηφίων κατά τις προηγούμενες παραγράφους του παρόντος άρθρου μπορεί να εγγράφονται:
α)...
β) συνταξιούχοι του δημόσιου ταμείου ή άλλου ασφαλιστικού φορέα για την πρόσληψη τους μόνον ως ωρομίσθιων εκπαιδευτικών. Κατά την εγγραφή τους προτιμώνται οι έχοντες την μικρότερη συντάξιμη υπηρεσία, όπως αυτή προκύπτει από συνυποβαλλόμενο αντίγραφο της πράξης απονομής σύνταξης."


Δεν ξέρω αν σήμερα έχει αλλάξει αυτή η ρύθμιση...
Σώπα δάσκαλε ν' ακούσουμε το πουλί...
Πλίνθοι και κέραμοι ~> www.xsap.gr

Αποσυνδεδεμένος momos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • Πλίνθοι και κέραμοι
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #50 στις: Ιούλιος 13, 2006, 03:21:42 μμ »
Αγαπητέ "Momos" 
Πρώτα απ' όλα να ευχαριστήσουμε που μας φιλοξενούν σε αυτό το θέμα.
Δεύτερο απ' όλα θα χαιρόμουνα να πάρεις συγκεκριμένες θέσεις στα παραπάνω ώστε να γνωρίζω τι υποστηρίζεις και από που ορμόμενος κινείσαι τόσο "αποσβεστικά" και "νηφάλια".
Ερμήνευσέ μου...

Αχ!  :)

Απλά προσπάθησα να ελαφρύνω μια συζήτηση που έπαιρνε μια πολύ φορτισμένη τροπή. Κι επειδή και σαν άτομο πιστεύω πως οι φορτισμένες καταστάσεις δεν οδηγούν σε σωστές κινήσεις έγραψα με το συγκεκριμένο τρόπο. Αν πρόσβαλα κάποιον ζητώ συγνώμη.
Επίσης δε θεωρώ πως η έκφραση της γνώμης μου λειτουργεί “αποσβεστικά” - σε τι άραγε;;; - ούτε η νηφαλιότητα που έγραψα είναι κάτι κακό για την προσέγγιση των θεμάτων (δες και στο ΥΓ) Προσωπικά όσες φορές δεν αντιμετώπισα έτσι τα πράγματα την πάτησα, αλλά αυτό μπορεί να ισχύει μόνο σε μένα...

Ας κάνω λοιπόν μια προσπάθεια σε πιο σοβαρό τόνο...
Οι ρυθμίσεις  που αναφέρεις ΙΣΧΥΟΥΝ και ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ εδώ και ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ. Αυτό ανέφερα και αυτό επαναλαμβάνω.
ΔΕΝ είναι ΑΝΕΝΕΡΓΕΣ.
Αυτό που κάνει ο τωρινός νόμος είναι να επεκτείνει την εφαρμογή της και σε 3 άλλες ειδικότητες (Καθηγητές Γαλλικής – Γερμανικής και Πληροφορικής) μια και τα αντικείμενα αυτά διδάσκονται και στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο – Λύκειο.
Το ίδιο ισχύει και για την παράγραφο για τα δυσπρόσιτα. Είναι η ίδια ακριβώς με αυτή που ισχύει από το 2002. Και δε γνωρίζω μέχρι σήμερα κανένα Μαθηματικό να κάνει πρακτική αριθμητική στα παιδιά του Δημοτικού (παρεμπιπτόντως δεν υπάρχει τέτοιο μάθημα στο Δημοτικό) ούτε Δασκάλους  να διδάσκουν Σκέφτομαι και Γράφω στο Λύκειο. Ο καθένας μας βέβαια μπορεί να δώσει ότι προεκτάσεις και  να φανταστεί ότι αποτελέσματα θέλει αλλά αυτό είναι θέμα προσωπικής εκτίμησης. Μπορεί να γίνουν έτσι μπορεί και να μην γίνουν. Ίσως βοηθήσει τα παιδιά ίσως όχι. Δεν βγάζουμε όμως άκρη με τέτοιου είδους συζήτηση.

Εν κατακλείδι. Όταν  κάποιος αναφέρει πως μια νέα ρύθμιση αλλάζει τις εργασιακές σχέσεις φέρνει τα πάνω κάτω στην εκπαίδευση καταργεί τις βαθμίδες κλπ,  τότε κάνει λάθος. Δεν αλλάζει κάτι που υφίσταται. Πιο απλά δεν μπορώ να το πω. Κι επειδή δεν μπορώ να φανταστώ ότι κάποιος τα ξέρει και λέει ψέμματα γι' αυτό ανέφερα και τη γνώση. Στις σελίδες που ανέφερες εδώ  (εκεί είδα και το όνομά σου  :) ) υπάρχει μια αρκετά μεγάλη συλλογή νόμων και διατάξεων που αξίζει να διαβάσει κάποιος ώστε διαχρονικά να βλέπει την εξέλιξη του κάθε θέματος.

Στην ουσία τώρα.:

Θέση για το συγκεκριμένο (μετακίνηση συναδέλφων σε άλλο σχολείο) πήρα. Είπα πως όπως όλα τα πράγματα στη ζωή δεν είναι άσπρο – μαύρο Εξαρτάται από τις συνθήκες.. Αλλού βοηθάει αλλού μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα. Και ανέφερα και συγκεκριμένα παραδείγματα με τη μορφή ερωτημάτων. Παραδείγματα που είναι πραγματικά, έχουν συμβεί και όχι παραδείγματα που στοχεύουν στο θυμικό “μανά καθηγήτρια να τρέχει στα κατσάβραχα για να κάνει μάθημα σε απομακρυσμένο μονοθέσιο συμπληρώνοντας το ωράριό της”

Γίνονται συνάδελφοί  μας λάστιχο;
Κάθε εκπαιδευτικός από μας που μετακινείται από ένα σχολείο στο άλλο (είτε στην πόλη είτε στο χωρίο)  δουλεύει σε πιο δύσκολες συνθήκες απ' τους υπόλοιπους. Ο Γυμναστής του σχολείου μου πέρσι δούλευε σε 2 Δημοτικά. Η Μουσικός φέτος σε τρία. Είναι λάστιχο. Αλλά αυτό είναι άσχετο  με το αν μετακινούνται από την Πρωτοβάθμια στη Δευτεροβάθμια ή το αντίστροφο. Είναι άλλου είδους πρόβλημα ανεξάρτητο από το συγκεκριμένο θέμα και τις ρυθμίσεις που συζητάμε. Έχει να κάνει με την οργάνωση του προσωπικού σε κάθε ΠΥΣΠΕ – ΠΥΣΔΕ, το αναλυτικό και ωρολόγιο πρόγραμμα, τις μεταθέσεις και τις αποσπάσεις, την οργάνωση του κάθε σχολείου και τον τρόπο που διαθέτει ώρες που “πλεονάζουν”, το ωράριο του κάθε εκπαιδευτικού  κλπ κλπ  Όσο για το αν προτιμώ τη μετακίνηση ή την πρόσληψη ωρομισθίου προσωπικά δε συμφωνώ με το θεσμό των ωρομισθίων. Θα ήθελα όλο το προσωπικό που απασχολείται στην εκπαίδευση να είναι μόνιμο με όλα τα πλεονεκτήματα αλλά και τυχόν μειονεκτήματα που έχει κάτι τέτοιο.


Υ.Γ. 1 Για να μπορούμε να επικοινωνούμε καλύτερα ίσως ήταν σκόπιμο να ξεκαθαρίζουμε τους όρους που χρησιμοποιούμε για να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις.  :)  :)

Το πολύ νηφάλια, που βλέπω ότι σε εκφράζει, είναι, ξέρεις, και η βασική αιτία της βαθειάς νάρκης της παιδείας μας.

Παραθέτω από το λεξικό:

νηφαλιότητα: (η) ουσ.  (Κ νηφαλιότης, -τητος) η κατάσταση του νηφάλιου, πνευματική διαύγεια

νάρκη: αδράνεια του πνεύματος, αποχαύνωση

Μάλλον κατάλαβες λάθος τον ορισμό. Η αντιμετώπιση των προβλημάτων μας με νηφαλιότητα και γνώση δεν οδηγεί σε αδιέξοδα. Η λογική του “λύκος στα πρόβατα” μας έχει φτάσει εδώ. (από την πλευρά του εκπαιδευτικού κινήματος).

Να περνάς καλά...

Χρίστος

ΥΓ2 Έχουμε ξεφύγει τελείως από τη θεματική και δεν γλυτώνουμε την κατσάδα από τους διαχειριστές  :-[.

 
Σώπα δάσκαλε ν' ακούσουμε το πουλί...
Πλίνθοι και κέραμοι ~> www.xsap.gr

Αποσυνδεδεμένος adion

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • ...Rhesus ΦΑ +
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #51 στις: Ιούλιος 13, 2006, 05:48:13 μμ »
Παράθεση
Έχουμε ξεφύγει τελείως από τη θεματική και δεν γλυτώνουμε την κατσάδα από τους διαχειριστές
...γι'αυτό αναχώρησα ήδη για το "Αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς διαφόρων ειδικοτήτων"

Συγνώμη στους διαχειριστές.

Αποσυνδεδεμένος homeboy

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 172
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20 - μάθε παιδί μου γράμματα
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #52 στις: Ιούλιος 13, 2006, 07:40:37 μμ »
Θέλω να ευχαριστήσω και τους δυο σας για την πολύ εποικοδομητική συζήτησή σας, καθώς και για το ότι καταλάβατε ότι βγήκατε εκτός του παρόντος θέματος και μεταφέρατε τη συζήτηση στην κατάλληλη θεματική. Συγχαρητήρια και στους δυο  :) για το ύφος και το περιεχόμενο.
Μην αμφιβάλεις ποτέ γι'αυτόν που σου λέει ότι φοβάται! Να φοβάσαι, όμως πάντα αυτόν που σου λέει ότι δεν αμφιβάλει!

Αποσυνδεδεμένος adion

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • ...Rhesus ΦΑ +
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #53 στις: Ιούλιος 13, 2006, 10:55:12 μμ »
Εν πλήρει επιγνώσει, ζητάμε άλλη μια φορά συγνώμη, ευχαριστώντας σας συνάμα για τα καλά σας λόγια.
Γνωρίζουμε ότι "εξετράπημεν" του θέματος αλλά δεν "παρεκτράπημεν" στο λόγο μας.
 

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #54 στις: Ιούλιος 13, 2006, 11:11:58 μμ »
Συγχαρητηρία και από μένα. Πείτε μου αν πρέπει να μεταφερθούν κάποια μηνύματα ή να διαγραφούν.

Αποσυνδεδεμένος adion

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • ...Rhesus ΦΑ +
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #55 στις: Ιούλιος 13, 2006, 11:48:12 μμ »
Θα πρότεινα να μείνουν ως έχουν, αν δεν ενοχλεί, μιας και ξεκίνησε η off topic συζήτηση μετά το δικό μου μήνυμα "η Πληροφορική στο Δημοτικό 1000%" στη σελίδα 3.
Ευχαριστούμε και πάλι
-------------------------
Occasione data Μιχάλη (που θάλεγε και η rica), να επισημάνω την πολύ καλή δουλειά που κάνεις στον εδώ χώρο (αλλά και στον έξω, π.χ. φόρουμ των ΚΕΠ) προς όφελος της εκπαίδευσης γενικά αλλά και της Πληροφορικής ειδικά, που υπηρετείς και αποδεικνύεις ότι αγαπάς. Εύγε σου.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158512
  • Σύνολο θεμάτων: 19197
  • Σε σύνδεση σήμερα: 495
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 459
Σύνολο: 468

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.