*

Αποστολέας Θέμα: Απορίες  (Αναγνώστηκε 97514 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MairyLiscious

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Never give up!
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #462 στις: Ιανουαρίου 28, 2009, 09:52:12 pm »
τωρα να αγχωθω η οχι που δεν ηξερα οχι δεν θα αγχωθω θα ηρεμησω ουφ δεν εχω αλλη αντοχη .........ουφ ουφ
Μαθαίνω σημαίνει οικοδομώ γνώσεις αλληλεπιδρώντας με τους άλλους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:07:34 »

Αποσυνδεδεμένος souvlitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 177
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ-60
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #463 στις: Ιανουαρίου 28, 2009, 09:53:48 pm »
Αξιολόγηση μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους. όντως το portfolio μπορεί να αξιοποιηθεί γιαυτό το σκοπό, όπως και οι κλείδες παρατήρησης, τα ερωτηματολόγια παρατήρησης, το ημερολόγιο της νηπιαγωγού, οι ανεκδοτολογικές καταγραφές κι ένα σωρό άλλα πράγματα. Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς ρωτάς, γιαυτό τα γράφω έτσι γενικά. Αν θέλεις κάτι πιο συγκεκριμένο διευκρίνισε λίγο περισσότερο τι ψάχνεις κι αν τύχει να ξέρω (και δουλεύει και η σύνδεσή μου γιατί τα παίζει διαρκώς) θα προσπαθήσω να απαντήσω.
ritaki  αυτο που ρωτα η ath79  ειναι επειδη τη ρωτησα εγω και το βρηκα ακριβως ετσι
περιεχομενο φακελου αξιολοηγης
 αυθεντικες εργασιες, παρατηρησεις καταγραφες , κλιμακες παρατηρησης , μαγνητοσκοπησει κτλ κτλ κτλ κτλ
 τι εννοει κλιμακες παρατηρησης?
παρητηρηση το νοεμβρη παρατηρηση το μαη δλδ το πως κλιμακωνονται οι αλλαγες? :-\

εγω προσωπικά οι μόνες κλίμακες που γνωρίζω ειναι οι κλιμακες ελέγχου (καταλογος συμπεριφορων, δεξιοτητων, στασεων κ γνωσεων του παιδιου σε ενα συγκεκριμένο τομέα ή γνωστικο αντικείμενο του αναλυτικου προγράμματος)........π.χ δεξιοτητα"συναρμολογεί παζλ με πολλα κομματια"----τεκμηρίωση---ημερ/νια
 θετικα τους στοιχεία: ειναι ευκολες κ γρηγορες στη χρήση, μπορουν να χρησιμοποιηθουν ως αναφορες στους γονεις κατα τη διαρκεια της σχολικης χρονιας και επισης δινουν συνολικη εικονα του τι πρεπει να γνωρίζει ενα παιδι κ τι ειναι ικανο να κανει σε συγκεκριμένη ηλικια
αρνητικα: απαραιτητος προσεκτικος σχεδιασμος τους, απαιτουμενη καλη γνωση προσωπικοτητας παιδιου, καθως και η απλοποιήση της πολυπλοκοτητας  των συμπεριφορων και της μαθησης κ το γεγονος οτι δε δηλωνουν το πλαισιο στο οποιο εκδηλωνεται η συμπεριφορα


Και συμπληρώνω ότι γι αυτό το λόγο πρέπει να χρησιμοποιούνται σαν βοηθητικά - συμπληρωματικά εργαλεία. Είναι στην ουσία κατάλογοι με δεξιότητες και δίπλα κουτάκια ναι - όχι  τα οποία τσεκάρουμε. Αυτό έχω καταλάβει τουλάχιστον. ::)

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #464 στις: Ιανουαρίου 28, 2009, 09:54:07 pm »
Αν θυμαμαι καλα ο Ματσαγγουρας τα αναλύει και με παραδειγματα στο κεφαλαιο "ομοιογένεια και ανομοιογένεια στην τάξη" στο "Η σχολική τάξη"
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος Fringer Pint

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 252
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #465 στις: Ιανουαρίου 28, 2009, 09:55:34 pm »
Στην κλείδα παρατήρησης έχεις ουσιαστικά έναν πίνακα διπλής εισόδου οι γραμμές του οποίου αφορούν παρατηρούμενες συμπεριφορές (π.χ. δαγκώνει, σηκώνει το χέρι, κουνάει νευρικά τα πόδια κ.λ.π.) και οι στήλες αφορούν χρονικές στιγμές (π.χ. ανά λεπτό της ώρας). Στα κουτάκια που σχηματίζονται σημειώνεις κάθε πότε συμβαίνει μια συμπεριφορά, ώστε να μπορείς να ελέγξεις τη συχνότητά της. Αν λοιπόν παρατηρείς ένα παιδί για 15 λεπτά και συνηδειτοποιήσεις ότι ανα 3 λεπτά π.χ. δαγκώνει, μη με πάρεις τηλέφωνο να έρθω να το δω γιατί θα φοβαμαι μη με φάει ( ;D ;D ;D ;D)

Οι κλίμακες παρατήρησης δεν είμαι σίγουρη αλλά νομίζω ότι διαβαθμίζουν τη συμπεριφορά για την περίοδο παρατήρησης. δηλαδή παρατηρείς το τερατίδιο για 15 λεπτά και βαθμολογείς της συμπεριφορά του από το λίγο ως το πολύ (συνήθως πέντε διαβαθμίσεις, αλλά έχω δει και επτά) του τύπου απαντάει σε ερωτήσεις ποτέ, σπάνια, μερικές φορές, συχνά, πάντα. Όρκο δεν παίρνω για το τελευταίο ας μας δώσει και κανείς άλλος τα φώτα του.
το τελευταίο που λεει η ριτα με διαβαθμίσεις ειναι οι "κλιμακες διαβαθμίσεων" π.χ σε μια κλιμακα διαβαθμισης για τον αναδυομενο γραμματισμο με πιθανες παρατηρουμενες συμπεριφορες "γνωρίζει το τιτλο του βιβλιου" "επιλεγει βιβλια για προσωπικη του ευχαριστηση" διαβαθμιζεται  ησ υχνοτηατ της συμπεριφορας σε πενταβαθμη κλιμακα σημειωνοντας 1 οταν η συμπεριφορα δε παρατηρειται καθολου 2 οταν παρατηρειται σπανια 3 κοκ 5 οταν..παντα ουφ!
"I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book."
Groucho Marx

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:07:34 »

Αποσυνδεδεμένος Fringer Pint

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 252
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #466 στις: Ιανουαρίου 28, 2009, 09:57:26 pm »
ναι souvlitsa συμφωνω κ εγω ..
κ μπαινουν κ αυτα--φανταζομαι-- στο φακελο αξιολογησης εε??
"I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book."
Groucho Marx

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #467 στις: Ιανουαρίου 28, 2009, 09:59:59 pm »
walse ουσιαστικά δεν έχουν τρελές διαφορές τα τεστ που ανέφερες σε τέτοιου είδους τεχνικές βασίζονται μέσες άκρες.
Jacqueline ευχαριστώ για τη διόρθωση, να μαθαίνουμε και τίποτα.
Συμφωνώ με souvlitsa και Jacqueline για τους περιορισμούς. Γιαυτό άλλωστε και συνήθως η αξιολόγηση είναι πολυμεθοδολογική διαδικασία.
Υποτίθεται ότι μπαίνουν με την προϋπόθεση ότι δεν τα βλέπουν γονείς. Στην πράξη δε γίνεται εκτός κι αν πρόκειται για ακραίες περιπτώσεις οπότε έχει παρέμβει σύμβουλος, κδαυ κ.λ.π. γιατί δεν μπορείς να κάτσεις να παρατηρείς και τα 25 ανά καιρούς. Συνήθως παλεύεις να μη σφαχτούνε  :P
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος blondie_82

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Γυναίκα
  • "χαμογελω και προχωραω..."
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #468 στις: Ιανουαρίου 28, 2009, 10:04:37 pm »
να σας ρωτησω και εγω κατι χαζο αλλα το οποιο με αγχωνει ομως.στα υποθεματα της θεματικης προσεγγισης μας την ενδιαμεση αξιολογηση την γραφουμε στο τελος του καθε υποθεματος,οκ?πως τη διατυπωνουμε ομως?εννοω,τι εκφρασεις χρησιμοποιουμε?ξερω,κουτη ερωτηση.ελα ομως που μαλλον απο τοσα που εχω στο κεφαλι μου δε λεω να σκεφτω κατι... :-[ :-[ :-[
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #469 στις: Ιανουαρίου 28, 2009, 10:07:33 pm »
Ψάξε στις πρώτες σελίδες αυτού του θέματος νομίζω εκεί το είχαμε αναλύσει. κάπου παίζει πάντως μέσα στο φόρουμ κάνε μια αναζήτηση (για το αλτσχάιμέρ μου έχει προχωρήσει μάλλον  :P)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Fringer Pint

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 252
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #470 στις: Ιανουαρίου 28, 2009, 10:10:25 pm »
walse ουσιαστικά δεν έχουν τρελές διαφορές τα τεστ που ανέφερες σε τέτοιου είδους τεχνικές βασίζονται μέσες άκρες.
Jacqueline ευχαριστώ για τη διόρθωση, να μαθαίνουμε και τίποτα.
Συμφωνώ με souvlitsa και Jacqueline για τους περιορισμούς. Γιαυτό άλλωστε και συνήθως η αξιολόγηση είναι πολυμεθοδολογική διαδικασία.
Υποτίθεται ότι μπαίνουν με την προϋπόθεση ότι δεν τα βλέπουν γονείς. Στην πράξη δε γίνεται εκτός κι αν πρόκειται για ακραίες περιπτώσεις οπότε έχει παρέμβει σύμβουλος, κδαυ κ.λ.π. γιατί δεν μπορείς να κάτσεις να παρατηρείς και τα 25 ανά καιρούς. Συνήθως παλεύεις να μη σφαχτούνε  :P
καλα μη φαντάζεσαι οτι τα ηξερα  :-\...απλα τα ειχε παρει το ματι μου σε ενα βιβλιο της Ντολιοπουλου και με το που ειδα την απορια είπα να βοηθήσω παραθέτοντας αυτα που ελεγε εκει ..καλο μου εκανε ομως ...ευκαιρία να διαβάσω ;D απορια αλλος κανεις? ;D

"παλευεις να μη σφαχτούνε"? ;D ;D ;D
"I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book."
Groucho Marx

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #471 στις: Ιανουαρίου 28, 2009, 10:13:20 pm »
Ε, όχι να απολογούμαστε που βλέπουμε καλά και συνδυάζουμε  ;) ;) Μια χαρά δούλεψε το μάτι σου πάντα τέτοια!!!!
"παλευεις να μη σφαχτούνε"? ;D ;D ;D[/color]
Γέλα τώρα, τα ξαναλέμε του χρόνου ;D ;D ;D ;D Γιατί με αυτά που παίρνει το μάτι σου σε βλέπω απευθείας σε τάξη.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος walse

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #472 στις: Ιανουαρίου 28, 2009, 10:26:35 pm »
ας πεσει η αξιολογηση και θα τους πεταξουμε τα ματια έξω με τα τόσα που συνειδητοποιήσαμε!!!!!!!!!!!!


όντως ο Ματσαγγουρας στο"Η σχολικη τάξη" σελ 151 το αναφερει πανω εχει μια αξιολογική κλειδα παρατήρησης, οποια θελει και μπορει ας το κοιταξει
 
Ε, ναι.......γυρισα!!!!!
it takes two to tango

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #473 στις: Ιανουαρίου 28, 2009, 10:40:16 pm »
Είπαμε, ό,τι και να πέσει θα αριστεύσετε... Άντε τελευταίες μέρες μην αγχώνεστε...
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Fringer Pint

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 252
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #474 στις: Ιανουαρίου 28, 2009, 10:43:14 pm »
Ε, όχι να απολογούμαστε που βλέπουμε καλά και συνδυάζουμε  ;) ;) Μια χαρά δούλεψε το μάτι σου πάντα τέτοια!!!!
"παλευεις να μη σφαχτούνε"? ;D ;D ;D[/color]
Γέλα τώρα, τα ξαναλέμε του χρόνου ;D ;D ;D ;D Γιατί με αυτά που παίρνει το μάτι σου σε βλέπω απευθείας σε τάξη.

Ρίτα, σ'ευχαριστώ για το σχόλιο :) μου έφερες το χαμογελο παλι πισω :)
βέβαια, ξανα"έπεσα" αμεσα ..σκεφτόμενη οτι αν αυτές τις "ματιές" τις "εριχνα" νωρίτερα θα ημουν σε καλύτερη μοίρα τωρα...τι να μου κάνει ενας μηνας ξεφύλλισμα βιβλίων? :-\
 το θέμα εδω ομως ειναι  άλλο ..
κ οχι να βγάλω τη πίκρα μου..
μετα σ/κ θα "ανοίξω" τετοιο θεμα...να βγάλω τη "ζοχαδα" μου κ εγω κ οσες το εχουν ανάγκη :)
"I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book."
Groucho Marx

Αποσυνδεδεμένος blondie_82

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Γυναίκα
  • "χαμογελω και προχωραω..."
    • Προφίλ
Απ: Απορίες
« Απάντηση #475 στις: Ιανουαρίου 28, 2009, 11:20:12 pm »
να σας ρωτησω και εγω κατι χαζο αλλα το οποιο με αγχωνει ομως.στα υποθεματα της θεματικης προσεγγισης μας την ενδιαμεση αξιολογηση την γραφουμε στο τελος του καθε υποθεματος,οκ?πως τη διατυπωνουμε ομως?εννοω,τι εκφρασεις χρησιμοποιουμε?ξερω,κουτη ερωτηση.ελα ομως που μαλλον απο τοσα που εχω στο κεφαλι μου δε λεω να σκεφτω κατι... :-[ :-[ :-[
   

Ψάξε στις πρώτες σελίδες αυτού του θέματος νομίζω εκεί το είχαμε αναλύσει. κάπου παίζει πάντως μέσα στο φόρουμ κάνε μια αναζήτηση (για το αλτσχάιμέρ μου έχει προχωρήσει μάλλον  )

παιδια εχω φτασει στη σελιδα 20 και ζαλιστηκα  ;D ;D δεν το βρηκα.μπορει να μου απαντησει καποιος για πιο γρηγορα?αναφερεστε στην αξιολογηση,ναι.απλα εγω αυτο που ρωταω ειναι τι εκφρασεις να χρησιμοποιησω,πως να το γραψω,πως να το αναλυσω τελοσπαντων... :(
ΠΕ60

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182624
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 624
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 619
Σύνολο: 633

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.