*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1961223 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kbazar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 329
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4928 στις: Δεκέμβριος 17, 2009, 11:39:09 μμ »
Η Διαμαντω ειπε: Αυτή τη στιγμή είναι σε διαβούλευση ένα θεσμικό πλαίσιο, το κατέθεσα ήδη και τώρα συζητάμε, στους 3 μήνες θα είναι έτοιμο. Πρέπει λοιπόν να βάλουμε μία τάξη στο πώς διορίζονται και είναι στο ΑΣΕΠ και θα προσμετράται όλη η προϋπηρεσία, όπου και αν την έχουν κάνει. Είναι λοιπόν η εξέταση η αντικειμενική, που δε θα εξαιρείται κανένας


Δηλαδη μετα απο 3 μηνες θα ξερουμε περισσοτερα για την μεταβατικη περιοδο ???  ???   ::)

Αυτο το "και ειναι στο ΑΣΕΠ" δεν καταλαβα ποιο ειναι το υποκειμενο της προτασης.Τι συνταξη ειναι αυτη για υπουργο Παιδειας!!!!
Επιπλέον, ποιοι ''συζητάμε'';Ποιοι ''όπου και αν την έχουν κάνει'';Πολύ απαξίωση,βρε παιδιά :-X Ας μας πει τουλάχιστον για ποιο λόγο έκανε τη διαβούλευση >:( :-X :-X Και ας προσλάβει κάποιον ωρομίσθιο-δουλο με το νέο της σύστημα διορισμού να της μάθει να συντάσσει σωστά :-X

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:04:27 »

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4929 στις: Δεκέμβριος 17, 2009, 11:50:21 μμ »
Σουγάρη άκουσα. Ποιός θέλει ιδιαίτερα στη Σουγάρη; ΕΔΩ :)

Αααα, να κάποια που είχε πάρει μαθήματά της. Λοιπόν, να σε ρωτήσω, αυτά που κάνατε, είχαν κάποια σχέση με τα παιδαγνωγικά που ζητάει ο ΑΣΕΠ? (αν θυμάσαι).
Αν ναι, και μπορείς να μου κάνεις ιδιαίτερα δεχόμενη πληρωμή σε είδος γιατί από μετρητό δεν υπάρχει, ΠΜ για να κανονίσουμε λεπτομέρειες (πλάκα κάνω, μόνο το πρώτο ερώτημα ισχύει).   ;D
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος aiax

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4930 στις: Δεκέμβριος 17, 2009, 11:54:10 μμ »
Μας δουλεύει κανονικά.... Μέχρι να βγει το νομοσχέδιο, θα μας πρήξει το συκώτι. Όλα όμως πληρώνονται: Κοντογιαννόπουλος, Αρσένης, Ανθόπουλος ..... Διαμαντοπούλου. Αν καταργήσει το 24μηνο, και γενικά το 60-40, την απάντηση θα την πάρει στους δρόμους και στα κλειστά σχολεία.

Αποσυνδεδεμένος BATMAN

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Άντρας
  • NICK BAT
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4931 στις: Δεκέμβριος 17, 2009, 11:56:47 μμ »
"Αυτή θα μας σώσει" ...

 


 

Έχει ένα γιο (να της ζήσει) που πηγαίνει στη Δευτέρα Λυκείου. Ο γιός της, όμως πηγαίνει σε ιδιωτικό Σχολείο (στου Γείτονα στη Βάρη) και μάλιστα ΔΕΝ παρακολουθεί το Ελληνικό πρόγραμμα αλλά το IB. Όλα αυτά σημαίνουν δύο πράγματα:

 

1. Δεν έχει εμπιστοσύνη στο.... Δημόσιο Σχολείο. 

 

2. Δεν έχει εμπιστοσύνη στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο, αφού είναι γνωστό ότι όποιος παρακολουθεί το ΙΒ δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στις Πανελλήνιες εξετάσεις και πρέπει να συνεχίσει τις σπουδές στο εξωτερικό.

 

 

Ποια είναι αυτή η μητέρα; Μα η Άννα Διαμαντοπούλου, Υπουργός Παιδείας, που το απόγευμα υπαραμύνθηκε στη Βουλή του Δημόσιου Σχολείου και Πανεπιστημίου!

 

 

"Βρε πού πάμε;", που έλεγε και ο Αυλωνίτης!
 
 
 

 

 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:04:27 »

Αποσυνδεδεμένος BATMAN

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Άντρας
  • NICK BAT
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4932 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 12:27:00 πμ »
Η Άννα Διαμαντοπούλου τοποθετήθηκε στις 6/10/2009 στη θέση της υπουργού «Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων».
Σε ένα υπουργείο που μόλις ξαναβαφτίστηκε και από «Εθνικής Παιδείας» έγινε απλώς «Παιδείας», αλλαγή ήσσονος σημασίας για κάθε νεοεποχίτη αυτοαποκαλούμενο ως προοδευτικό!
Γεννήθηκε στην Κοζάνη, τελείωσε το 1977 το δημόσιο Λύκειο στη Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια εισήλθε στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, στη Σχολή Πολιτικών Μηχανικών.
Ακολούθησαν μεταπτυχιακές σπουδές στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, με θέμα την περιφερειακή ανάπτυξη.
Την περίοδο 1981-1985 δίδαξε στα ΤΕΙ Κοζάνης.
Έχει συμμετάσχει σε πολλά διεθνή φόρουμ, όπως και στη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ.
Μετά απ' όλα αυτά καταλαβαίνει κανείς ότι η καινούργια υπουργός Παιδείας, έχει γνώση και εμπειρία από το επίπεδο μόρφωσης που παρέχει το ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης, μιας κι η ίδια πέρασε φοιτώντας από όλα τα στάδιά του.
Είναι έγγαμη με πολιτικό μηχανικό, και έχουν ένα γιο το Χαρίδημο που φοιτά στη Δευτέρα Λυκείου. Ο γιός της πηγαίνει στο ιδιωτικό Σχολείο του Γείτονα στη Βάρη και μάλιστα δεν παρακολουθεί το Ελληνικό πρόγραμμα του σχολείου, αλλά το IB (International Baccalaureate Diploma Programme), που τα μαθήματα προσφέρονται μόνο στην Αγγλική γλώσσα...!
Η φιλοσοφία του ιδιωτικού αυτού εκπαιδευτηρίου, κινείται γύρω από τον άξονα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον - ανοιχτές κοινωνίες...

Το International Baccalaureate Diploma Programme είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο προ-πανεπιστημιακού επιπέδου πρόγραμμα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το ίδιο το Δίπλωμα του ΙΒ αποτελεί τον πιο αξιόπιστο διεθνή τίτλο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και αποτελεί ένα διαβατήριο εγγραφής στα περισσότερα και καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου.

Η Άννα Διαμαντοπούλου ως Υπουργός Παιδείας ήδη, πρόσφατα υπεραμύνθηκε στη Βουλή του Δημόσιου Σχολείου και Πανεπιστημίου!!!
Σίγουρα το έκανε με τόσο σθένος, εκπροσωπώντας όλα εκείνα τα ελληνόπουλα των μη προνομιούχων, των απλών συνανθρώπων μας, που συναντάμε καθημερινά στον δρόμο και στην λαϊκή αγορά...
Όμως για τον μοναχογιό της έχει άλλα σχέδια, δεν θέλει απλά να λάβει τα πνευματικά ευεργετήματα της ελληνικής "δωρεάν παιδείας" που η ίδια προΐσταται, αφού δεν εμπιστεύεται (υπουργός γαρ!) το Δημόσιο Σχολείο για τον γιο της και τον στέλνει σε ιδιωτικό αλλά ούτε και το Ελληνικό Πανεπιστήμιο, αφού όποιος παρακολουθεί το IB (International Baccalaureate Diploma Programme) δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στις Πανελλήνιες εξετάσεις και πρέπει να συνεχίσει αναγκαστικά τις σπουδές του στο εξωτερικό, με την γνωστή εξέλιξη των μεταπτυχιακών στα καλύτερα αμερικάνικα πανεπιστήμια, ακολουθώντας την πεπατημένη όλων των γόνων των "καλών" οικογενειών και των μεγάλων τζακιών!

Όσο η μητέρα-υπουργός θα πασχίζει να "εκπαιδεύσει" τα παιδιά του λαού μας (τα παιδιά ενός κατώτερου θεού), ανατρέφει και γαλουχεί τον μοναχογιό της, ως έναν της επόμενης γενιάς ηγετών, που θα έρθει να αντικαταστήσει "επάξια" την πολιτική καριέρα της μαμάς Άννας, εξουσιάζοντας τις τύχες των παιδιών μας, που πιστέψτε με θα κάνει το παν να παραμείνουν αμόρφωτα-ημιμαθή, και επομένως εύκολα χειραγωγούμενα από τον καλοαναθρεμμένο μοναχογιό της αλλά και τους ομοίους του...!

ΤΡΙΑ ΑΓΚΑΘΙΑ

1. Δεν λησμονούμε βέβαια την περίοδο που η Άννα Διαμαντοπούλου ήταν επίτροπος της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Σεπ. 1999 - Μαρ. 2004) που δήλωσε φανερά την περίσσεια αγάπη που τρέφει στην γλώσσα των προγόνων μας, την ελληνική. Το 2001 με την ιδιότητα της επιτρόπου, δήλωσε ευθαρσώς ότι επιθυμεί να γίνουν τα αγγλικά δεύτερη επίσημη γλώσσα στην Ελλάδα, γιατί λόγω της επικείμενης διεύρυνσης της ευρωπαϊκής ένωσης θεωρούσε ότι θα παρατηρούταν σημαντικό πρόβλημα πολυγλωσσίας! (εφ. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 18/11/2001).
Είναι φανερό ότι η πρόταση αυτή συνιστά εθνική προδοσία και προσπάθεια να πολτοποιηθεί η ελληνική εθνική συνείδηση μέσα στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης, που η ίδια μανιωδώς πρεσβεύει.

2. Η διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών από το πρωτότυπο κείμενο στα σχολεία της χώρας χαρακτηρίζεται από αμφιταλαντεύσεις, με την πάροδο του χρόνου.
Η μεταρρύθμιση Ράλλη είχε περιορίσει τη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας, να γίνεται στο Λύκειο και μόνο. Η Ν.Δ. όμως, με τον Μητσοτάκη πρωθυπουργό, το Σουφλιά υπουργό και τον Μπαμπινιώτη πρόεδρο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, επανέφερε τη σπουδή των αρχαίων ελληνικών κατευθείαν από το πρωτότυπο κείμενο στο Γυμνάσιο. Παρόλο που ο Αρσένης περιόρισε κάπως τις διδακτέες ώρες, η Ν.Δ. με υπουργό την Γιαννάκου αυτή τη φορά επανήλθε δριμύτερη. Αύξησε τη διδασκαλία τους κατά μία ώρα σε κάθε τάξη του Γυμνασίου και κατά δυο ώρες στην Α΄ τάξη του Λυκείου, κατά μία ώρα στη Θεωρητική Κατεύθυνση στη Β’ Λυκείου και έκανε τη διδασκαλία του Επιτάφιου του Περικλή από το Θουκυδίδη μάθημα Γενικής Παιδείας στην Γ’ Λυκείου.
Τώρα η νεοεποχίτισσα, υπέρμαχη του ισοπεδωτικού οικουμενισμού Άννα Διαμαντοπούλου, τι πιστεύετε θα κάνει, από τη θέση της υπουργού Παιδείας;

3. Η νέα μας υπουργός έχει δηλώσει ότι θα κατοχυρώσει νομικά την διδασκαλία της μητρικής γλώσσας των παιδιών μεταναστών. Η διδασκαλία της μητρικής γλώσσας, κατά την υπουργό μας, είναι απόλυτα αναγκαία, τόσο ως βάση για την εκμάθηση της δεύτερης γλώσσας που για πολλά παιδιά μεταναστών είναι η ελληνική, όσο και για την ισότιμη ένταξη και όχι τη βίαιη αφομοίωσή τους στην ελληνική κοινωνία.
Κούνια που την κούναγε… μετανάστης στο Πακιστάν θα πάω !!!

Αυτή είναι με λίγα λόγια η καινούργια μας επί της Παιδείας υπουργός...
Να την χαιρόμαστε!
ΚΑΤΣΕ  ΚΑΛΑ   ΔΙΑΜΑΝΤΩ   ΜΟΥ!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4933 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 12:40:38 πμ »
Η Άννα Διαμαντοπούλου τοποθετήθηκε στις 6/10/2009 στη θέση της υπουργού «Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων».
Σε ένα υπουργείο που μόλις ξαναβαφτίστηκε και από «Εθνικής Παιδείας» έγινε απλώς «Παιδείας», αλλαγή ήσσονος σημασίας για κάθε νεοεποχίτη αυτοαποκαλούμενο ως προοδευτικό!
Γεννήθηκε στην Κοζάνη, τελείωσε το 1977 το δημόσιο Λύκειο στη Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια εισήλθε στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, στη Σχολή Πολιτικών Μηχανικών.
Ακολούθησαν μεταπτυχιακές σπουδές στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, με θέμα την περιφερειακή ανάπτυξη.
Την περίοδο 1981-1985 δίδαξε στα ΤΕΙ Κοζάνης.
Έχει συμμετάσχει σε πολλά διεθνή φόρουμ, όπως και στη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ.
Μετά απ' όλα αυτά καταλαβαίνει κανείς ότι η καινούργια υπουργός Παιδείας, έχει γνώση και εμπειρία από το επίπεδο μόρφωσης που παρέχει το ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης, μιας κι η ίδια πέρασε φοιτώντας από όλα τα στάδιά του.
Είναι έγγαμη με πολιτικό μηχανικό, και έχουν ένα γιο το Χαρίδημο που φοιτά στη Δευτέρα Λυκείου. Ο γιός της πηγαίνει στο ιδιωτικό Σχολείο του Γείτονα στη Βάρη και μάλιστα δεν παρακολουθεί το Ελληνικό πρόγραμμα του σχολείου, αλλά το IB (International Baccalaureate Diploma Programme), που τα μαθήματα προσφέρονται μόνο στην Αγγλική γλώσσα...!
Η φιλοσοφία του ιδιωτικού αυτού εκπαιδευτηρίου, κινείται γύρω από τον άξονα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον - ανοιχτές κοινωνίες...

Το International Baccalaureate Diploma Programme είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο προ-πανεπιστημιακού επιπέδου πρόγραμμα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το ίδιο το Δίπλωμα του ΙΒ αποτελεί τον πιο αξιόπιστο διεθνή τίτλο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και αποτελεί ένα διαβατήριο εγγραφής στα περισσότερα και καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου.

Η Άννα Διαμαντοπούλου ως Υπουργός Παιδείας ήδη, πρόσφατα υπεραμύνθηκε στη Βουλή του Δημόσιου Σχολείου και Πανεπιστημίου!!!
Σίγουρα το έκανε με τόσο σθένος, εκπροσωπώντας όλα εκείνα τα ελληνόπουλα των μη προνομιούχων, των απλών συνανθρώπων μας, που συναντάμε καθημερινά στον δρόμο και στην λαϊκή αγορά...
Όμως για τον μοναχογιό της έχει άλλα σχέδια, δεν θέλει απλά να λάβει τα πνευματικά ευεργετήματα της ελληνικής "δωρεάν παιδείας" που η ίδια προΐσταται, αφού δεν εμπιστεύεται (υπουργός γαρ!) το Δημόσιο Σχολείο για τον γιο της και τον στέλνει σε ιδιωτικό αλλά ούτε και το Ελληνικό Πανεπιστήμιο, αφού όποιος παρακολουθεί το IB (International Baccalaureate Diploma Programme) δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στις Πανελλήνιες εξετάσεις και πρέπει να συνεχίσει αναγκαστικά τις σπουδές του στο εξωτερικό, με την γνωστή εξέλιξη των μεταπτυχιακών στα καλύτερα αμερικάνικα πανεπιστήμια, ακολουθώντας την πεπατημένη όλων των γόνων των "καλών" οικογενειών και των μεγάλων τζακιών!

Όσο η μητέρα-υπουργός θα πασχίζει να "εκπαιδεύσει" τα παιδιά του λαού μας (τα παιδιά ενός κατώτερου θεού), ανατρέφει και γαλουχεί τον μοναχογιό της, ως έναν της επόμενης γενιάς ηγετών, που θα έρθει να αντικαταστήσει "επάξια" την πολιτική καριέρα της μαμάς Άννας, εξουσιάζοντας τις τύχες των παιδιών μας, που πιστέψτε με θα κάνει το παν να παραμείνουν αμόρφωτα-ημιμαθή, και επομένως εύκολα χειραγωγούμενα από τον καλοαναθρεμμένο μοναχογιό της αλλά και τους ομοίους του...!

ΤΡΙΑ ΑΓΚΑΘΙΑ

1. Δεν λησμονούμε βέβαια την περίοδο που η Άννα Διαμαντοπούλου ήταν επίτροπος της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Σεπ. 1999 - Μαρ. 2004) που δήλωσε φανερά την περίσσεια αγάπη που τρέφει στην γλώσσα των προγόνων μας, την ελληνική. Το 2001 με την ιδιότητα της επιτρόπου, δήλωσε ευθαρσώς ότι επιθυμεί να γίνουν τα αγγλικά δεύτερη επίσημη γλώσσα στην Ελλάδα, γιατί λόγω της επικείμενης διεύρυνσης της ευρωπαϊκής ένωσης θεωρούσε ότι θα παρατηρούταν σημαντικό πρόβλημα πολυγλωσσίας! (εφ. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 18/11/2001).
Είναι φανερό ότι η πρόταση αυτή συνιστά εθνική προδοσία και προσπάθεια να πολτοποιηθεί η ελληνική εθνική συνείδηση μέσα στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης, που η ίδια μανιωδώς πρεσβεύει.

2. Η διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών από το πρωτότυπο κείμενο στα σχολεία της χώρας χαρακτηρίζεται από αμφιταλαντεύσεις, με την πάροδο του χρόνου.
Η μεταρρύθμιση Ράλλη είχε περιορίσει τη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας, να γίνεται στο Λύκειο και μόνο. Η Ν.Δ. όμως, με τον Μητσοτάκη πρωθυπουργό, το Σουφλιά υπουργό και τον Μπαμπινιώτη πρόεδρο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, επανέφερε τη σπουδή των αρχαίων ελληνικών κατευθείαν από το πρωτότυπο κείμενο στο Γυμνάσιο. Παρόλο που ο Αρσένης περιόρισε κάπως τις διδακτέες ώρες, η Ν.Δ. με υπουργό την Γιαννάκου αυτή τη φορά επανήλθε δριμύτερη. Αύξησε τη διδασκαλία τους κατά μία ώρα σε κάθε τάξη του Γυμνασίου και κατά δυο ώρες στην Α΄ τάξη του Λυκείου, κατά μία ώρα στη Θεωρητική Κατεύθυνση στη Β’ Λυκείου και έκανε τη διδασκαλία του Επιτάφιου του Περικλή από το Θουκυδίδη μάθημα Γενικής Παιδείας στην Γ’ Λυκείου.
Τώρα η νεοεποχίτισσα, υπέρμαχη του ισοπεδωτικού οικουμενισμού Άννα Διαμαντοπούλου, τι πιστεύετε θα κάνει, από τη θέση της υπουργού Παιδείας;

3. Η νέα μας υπουργός έχει δηλώσει ότι θα κατοχυρώσει νομικά την διδασκαλία της μητρικής γλώσσας των παιδιών μεταναστών. Η διδασκαλία της μητρικής γλώσσας, κατά την υπουργό μας, είναι απόλυτα αναγκαία, τόσο ως βάση για την εκμάθηση της δεύτερης γλώσσας που για πολλά παιδιά μεταναστών είναι η ελληνική, όσο και για την ισότιμη ένταξη και όχι τη βίαιη αφομοίωσή τους στην ελληνική κοινωνία.
Κούνια που την κούναγε… μετανάστης στο Πακιστάν θα πάω !!!

Αυτή είναι με λίγα λόγια η καινούργια μας επί της Παιδείας υπουργός...
Να την χαιρόμαστε!
ΚΑΤΣΕ  ΚΑΛΑ   ΔΙΑΜΑΝΤΩ   ΜΟΥ!!!!!!!!

ΒΑΤΜΑΝ εγραψες!!! πολυ καλο ;) :)
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4934 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 05:44:58 πμ »
οι οαεδίτες διορίζονται μαζικά του χρόνου με το 40%. Οπότε αν σκοπεύει να καθιερώσει το ΑΣΕΠ 100% και να μας βάλει όλους να ξαναδώσουμε το καλυτερο θα ήταν να άλλαζε το σύστημα από του χρόνου κιόλας. Ειδικά αν δε σκοπεύει να διορίσει το 24μηνο. Αλλιώς του χρόνου θα διορίσει τον ορισμό της ευνοιοκρατίας και μετά θα μας βάλει τους υπόλοιπους να ξαναδώσουμε για 2η, 3η, 4η 5η φορά...

αν το εφαρμοζε απο του χρονου θα εθιγε ομως και ολους τους αλλους που ειναι να μπουν ...δεν ειναι λιγο αδικο για εκεινους;; :(

Έχεις δίκιο. Στους φιλολόγους όμως απο τους 160 του 40% οι 96 υπολογίζονται ότι είναι οεαδίτες.

ΔΕΝ ειναι αδικη για ΚΑΝΕΝΑΝ η καταργηση του Πινακα Διορισμων απο του χρονου, ΕΑΝ οι διορισμοι του 40% συνεχισουν να γινονται οχι απο τον Πινακα Διορισμων (οπου μετρα μονο η καθαρη προϋπηρεσια) αλλά απο τον Ενιαιο Πινακα!!! (οπου μετραει η προϋπηρεσια και τα μορια των 2 τελευταιων ΑΣΕΠ). Οσοι εχουν μεγαλη προϋπηρεσια (χωρις ΑΣΕΠ) βρισκονται ουτως ή αλλως ψηλα στον Ενιαιο, αρα θα διοριστουν, χωρις να χανουν το δικαιωμα διορισμου κι ενα σωρο ανθρωποι με ΑΣΕΠ+προϋπηρεσια ή πολλά μορια ΑΣΕΠ.

Στη συναντηση με το σωματειο των Ελαστικα Εργαζομενων Εκπαιδευτικων, οι εκπροσωποι του Υπουργειου ειπαν οτι το 40% θα διατηρηθει στη μεταβατικη περιοδο: αυτο σημαινει οτι οι επιτυχοντες ΑΣΕΠ παλι θα βλεπουν καποιους δεκαδες θεσεις απο κατω τους στον Ενιαιο πινακα να διοριζονται χωρις ΑΣΕΠ, ενω οι ιδιοι με το νεο συστημα δε θα μπορουν πλεον να διοριστουν ποτέ! Αυτο δεν πρεπει να το αφησουμε να περασει: οι διορισμοι του 40% να γινονται απο τον ΕΝΙΑΙΟ ΠΙΝΑΚΑ, ετσι ωστε να μη θιχτουν οι επιτυχοντες ΑΣΕΠ, αλλά ουτε κι οι εχοντες μεγαλη προϋπηρεσια χωρις ΑΣΕΠ! Διαφορετικα, οι μονοι που θιγονται απο το νεο συστημα ειναι οι επιτυχοντες ΑΣΕΠ!!!

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4935 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 06:01:27 πμ »
Τα στοιχεία που δίνει το υπουργείο δίνουν ίδια αναλογία διδασκόντων – μαθητών και για τα ιδιωτικά γυμνάσια λύκεια και για τα δημόσια. Μάλιστα για τα δημόσια αν λάβουμε υπόψη τους 18000 αποσπασμένους που λέει η Διαμαντοπούλου τότε έχουν καλύτερη αναλογία τα ιδιωτικά.
Με τα αποσπασματικά στοιχεία μας δημιουργεί εντυπώσεις, μας θορυβεί ,σχεδόν θα έλεγα κινδυνολογεί. Το χειρότερο είναι ότι αφήνει να υπονοηθούν πράγματα , τα οποία εμείς αναπαράγουμε αγωνιωδώς.

Καταλαβετε επιτελους οτι ειναι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ πολιτικος! Δεν εχει κανει αλλο επαγγελμα στη ζωη της! Η τεχνη της ειναι ν'αναμιγνυει το ψεμα με την αληθεια, ωστε να γινει πιστευτο και να δημιουργηθουν λαθος εντυπωσεις! Ανελυσα παραπανω το πώς ανακατεψε εντεχνα το ψεμα με την αληθεια στους αποντες του νομου Σαμου (52%), αφηνοντας να εννοηθει οτι κακως ολοι αυτοι βρισκονται αλλου, οταν ΜΟΝΟ το 25% οσων απουσιαζουν ειναι αποσπασμενοι κι οι υπολοιποι καλως απουσιαζουν!

Ομοιως για την αναλογια καθηγητων-μαθητων.

Ομοιως για τους δηθεν 18000 αποσπασμενους: ισως 18000 να ειναι οι αποντες, αλλά οι αποσπασμενοι με τιποτα!!!

Ουτε οι δημοσιογραφοι τα γνωριζουν αυτα, ουτε ο κοσμος. Αν δε γινει μια συνεντευξη ή μια εκπομπη με καποιον εκπροσωπο μας για να παρουσιαστουν τ'αληθινα στοιχεια, οι δημοσιογραφοι κι ο κοσμος θα εχουν οποια εικονα τους πασαρει η Δ.! Το γεγονος οτι σε καποια επαρχιακα σχολεια λογω ελλειψης καθηγητων οι μαθητες κανουν ΕΝΑΛΛΑΞ καθε βδομαδα βιολογια, χημεια, γεωγραφια το ξερουν οι δημοσιογραφοι? Το ξερει η Δ.?

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4936 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 06:05:16 πμ »
Εχω μια προταση που θα λυσει τα 3 φλεγοντα προβληματα του Υπουργειου: α) δε βρισκουν δασκαλους για να διδαξουν στα δημοτικα, β) εχουν πληθωρα αδιοριστων εκπαιδευτικων στη δευτεροβαθμια, γ) το λυκειο εχει χασει το μορφωτικο του ρολο και προσανατολιζεται στην προετοιμασια για τις πανελλαδικες εξετασεις.
Να γινει το ελληνικο συστημα οπως το γερμανικο ή το αγγλικο: πρωτον, δεν υπαρχουν Ε' και ΣΤ' δημοτικου (στις οποιες ουτως ή αλλως εισαγονται επιστημες που αποτελουν αντικειμενο καθηγητων δευτεροβαθμιας!), αλλά αυτες οι ταξεις ειναι μερος του γυμνασιου, και δευτερον, ο Αγγλος μαθητης που θελει να συνεχισει στο πανεπιστημιο, μετα το περας της υποχρεωτικης εκπαιδευσης προετοιμαζεται γι'αυτο το σκοπο. Ετσι θα εχουμε 4 χρονια δημοτικο, 6-7 χρονια γυμνασιο (τελος υποχρεωτικης εκπαιδευσης), 1-2 χρονια προετοιμασια για το πανεπιστημιο: α) οι δασκαλοι θα ειναι πλεον αρκετοι, β) θα γινουν μαζικοι διορισμοι καθηγητων δευτεροβαθμιας, γ) το λυκειο θ'αποδεσμευτει απο τις εισαγωγικες εξετασεις και θα μπορεσει να επανακτησει το μορφωτικο του ρολο.

Το μονο προβλημα ειναι το κτιριακο (πού θα βρεθουν οι παραπανω αιθουσες για να μπουν οι παραπανω μαθητες της δευτεροβαθμιας), αλλά αυτο λυνεται σε 2-3 χρονια. Αντι να ξοδεψουν τα λεφτα σε κτιρια για προνηπιο (θελουν να κανουν και το προνηπιο υποχρεωτικο, για να επιστρεφουν οι γυναικες στην αγορα εργασιας μια ωρα αρχυτερα), να ξοδεψουν τα λεφτα σε παραπανω αιθουσες για τα γυμνασια!

Το αγγλικό σύστημα μακρυά από μας!!!
Καλύτερα να παίρναμε στοιχεία από γερμανο-ρωσικό σύστημα, με δικές μας προσθήκες (άλλωστε κάθε χώρα έχει και τις ιδιαιτερότητές της).

Βρε, σου δινω μια προταση που λυνει αυτοματα τα 3 πιο φλεγοντα προβληματα κι εσυ βρηκες να ξεκινησεις την απαντηση σου με αρνητικο λογο? Αποδεξου πρωτα την προταση και μετα βλεπουμε τι διορθωσεις μπορουν να γινουν!

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4937 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 09:07:34 πμ »
δεν είναι αποδεκτή μια πρόταση με την οποία αδικείται μια ομάδα (πχ. προνήπια) για να ωφεληθεί μια άλλη (πχ νήπια), αν με πιάνεις

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4938 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 09:09:07 πμ »
οι οαεδίτες διορίζονται μαζικά του χρόνου με το 40%. Οπότε αν σκοπεύει να καθιερώσει το ΑΣΕΠ 100% και να μας βάλει όλους να ξαναδώσουμε το καλυτερο θα ήταν να άλλαζε το σύστημα από του χρόνου κιόλας. Ειδικά αν δε σκοπεύει να διορίσει το 24μηνο. Αλλιώς του χρόνου θα διορίσει τον ορισμό της ευνοιοκρατίας και μετά θα μας βάλει τους υπόλοιπους να ξαναδώσουμε για 2η, 3η, 4η 5η φορά...

αν το εφαρμοζε απο του χρονου θα εθιγε ομως και ολους τους αλλους που ειναι να μπουν ...δεν ειναι λιγο αδικο για εκεινους;; :(

Έχεις δίκιο. Στους φιλολόγους όμως απο τους 160 του 40% οι 96 υπολογίζονται ότι είναι οεαδίτες.

ΔΕΝ ειναι αδικη για ΚΑΝΕΝΑΝ η καταργηση του Πινακα Διορισμων απο του χρονου, ΕΑΝ οι διορισμοι του 40% συνεχισουν να γινονται οχι απο τον Πινακα Διορισμων (οπου μετρα μονο η καθαρη προϋπηρεσια) αλλά απο τον Ενιαιο Πινακα!!! (οπου μετραει η προϋπηρεσια και τα μορια των 2 τελευταιων ΑΣΕΠ). Οσοι εχουν μεγαλη προϋπηρεσια (χωρις ΑΣΕΠ) βρισκονται ουτως ή αλλως ψηλα στον Ενιαιο, αρα θα διοριστουν, χωρις να χανουν το δικαιωμα διορισμου κι ενα σωρο ανθρωποι με ΑΣΕΠ+προϋπηρεσια ή πολλά μορια ΑΣΕΠ.

Στη συναντηση με το σωματειο των Ελαστικα Εργαζομενων Εκπαιδευτικων, οι εκπροσωποι του Υπουργειου ειπαν οτι το 40% θα διατηρηθει στη μεταβατικη περιοδο: αυτο σημαινει οτι οι επιτυχοντες ΑΣΕΠ παλι θα βλεπουν καποιους δεκαδες θεσεις απο κατω τους στον Ενιαιο πινακα να διοριζονται χωρις ΑΣΕΠ, ενω οι ιδιοι με το νεο συστημα δε θα μπορουν πλεον να διοριστουν ποτέ! Αυτο δεν πρεπει να το αφησουμε να περασει: οι διορισμοι του 40% να γινονται απο τον ΕΝΙΑΙΟ ΠΙΝΑΚΑ, ετσι ωστε να μη θιχτουν οι επιτυχοντες ΑΣΕΠ, αλλά ουτε κι οι εχοντες μεγαλη προϋπηρεσια χωρις ΑΣΕΠ! Διαφορετικα, οι μονοι που θιγονται απο το νεο συστημα ειναι οι επιτυχοντες ΑΣΕΠ!!!
++++++++++++++++++

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4939 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 09:19:47 πμ »

Και για να πω την προσωπική μου (και τίποτα άλλο) άποψη, η μεγαλύτερη αδικία είναι η κατάργηση του 24μηνου. Αυτό τουλάχιστον έχει παράγοντα ΑΣΕΠ!


συγγνώμη αλλα έχει ειπωθεί ότι θα καταργηθεί το 24μηνο;;;;; δεν το έχω ακούσει . Γνωρίζετε κάτι σχετικό;;; Ευχαριστώ.

Έχει απόλυτο δίκιο η aeee, AntreaEirini!  :o Ποιος είπε ότι το 24μηνο θα καταργηθεί;;;  ???
Αν το υποθέτεις, καλό είναι να χρησιμοποιείς και το ανάλογο ρήμα ("υποθέτω ότι θα καταργηθεί το 24μηνο") και όχι να το εκφράζεις ως βεβαιότητα.
Οι ισορροπίες είναι πολύ λεπτές, βρε συνάδελφοι, και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στα λεγόμενά μας ._
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 18, 2009, 09:32:23 πμ από bikini »
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4940 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 09:25:53 πμ »

ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΑΣΚΑΛΩΝ Δεν θυσίασαν το "μεροκάματο"

Της Στελίνας Μαργαριτίδου


Χθες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Περιφέρειας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην απεργία του κλάδου σε όλους τους νομούς της Κεντρικής Μακεδονίας δεν ξεπέρασε το 12%, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι περισσότεροι προτίμησαν να μη χάσουν το ημερομίσθιο...


Και γιατί να απεργήσουν οι δάσκαλοι;;;  ???
Η Α/θμια είναι μακράν πιο ευνοημένη από την Β/θμια και θα συνεχίσει να είναι (για πόσο ακόμη δεν ξέρω...).
Ο Μπράτης πιέζει μονίμως για περισσότερα προνόμια.
Οπότε, ποιος ο λόγος να χαθούν 50 ευρώ;;;  ???
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #4941 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 09:46:40 πμ »
Απεργία για το Φεβρουάριο ετοιμάζουν οι δάσκαλοι, ενώ καλούν και τους καθηγητές

Σε έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις  αμέσως μετά τις γιορτές καλεί το ΔΣ της ΔΟΕ , τους δασκάλους και νηπιαγωγούς , στους οποίους προτείνει  απεργιακές κινητοποιήσεις στο πρώτο 15νθήμερο του Φλεβάρη , διεκδικώντας την ικανοποίηση οικονομικών και θεσμικών αιτημάτων.
Επίσης το προεδρείο της ΔΟΕ καλεί το ΔΣ της ΟΛΜΕ σε έκτακτη κοινή συνεδρίαση , προκειμένου να καθορίσουν από κοινού κινητοποιήσεις.

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=6355:2009-12-18-06-29-20&catid=367:2009-12-02-07-26-59&Itemid=1072

Οικονομικοί οι λόγοι της απεργίας στην Α/θμια.
Την ΟΛΜΕ τι την καλεί η ΔΟΕ σε "έκτακτη κοινή συνεδρίαση, προκειμένου να καθορίσουν από κοινού κινητοποιήσεις";;;  ??? Η ΟΛΜΕ πρέπει πρώτα να λύσει το θέμα των διορισμών, κάτι που ασφαλώς δεν απασχολεί διόλου την ΔΟΕ...
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160673
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 397
Σύνολο: 413

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.