http://career.duth.gr/cms/files/asep-1.2.08.pdf
Ίσως σε βοηθήσουν να καταλάβεις πως έχει περίπου η κατάσταση.
Γινεται ομως ακομα κι οταν ανακοινωθει η εγκυκλιος διορισμων, να πουνε οτι σταματουν οι διορισμοι απο τον ενιαιο πινακα?? Ετσι ξαφνικα? Κι αυτοι που μαζευαν μεχρι τωρα μορια? Αδικα ολα? Το μονο που μπορω να πιστεψω οτι ειναι εφικτο να γινει, ειναι να πουνε οτι αυτο θα πραγματοποιηθει σε ενα βαθος χρονου.. και να σταματησουν πχ τις νεες εισοδους εκπαιδευτικων στον πινακα..
Αλλα να παιδευεται κανεις μια ζωη να μαζεψει μορια, να θελει 1 ή 2 χρονια ακομα για να φτασει το στοχο και ξαφνικα να του λενε "λυπαμαι δε δεχομαστε αλλους" , ε αυτο ειναι too much!
γιατί ; ζουρλομανδύα δεν φορέσαμε όλοι όταν ξαφνικά χωρίς μεταβατικές διατάξεις καταργήθηκε η επετηρίδα και παλεύουμε μέχρι τώρα και ο θεός ξέρει μέχρι πότε;; μας είχαν ρωτήσει εμάς τότε που τρέχαμε να πάρουμε το πτυχίο με ότιδήποτε βαθμό αρκεί να τελειώσουμε λίγους μήνες πιο νωρίς για να μπούμε νωρίς στην επετηρίδα και ξαφνικά μας είπαν γεια σας δεν σας γνωρίζουμε.
Να διευκρινίσω ότι προσωπικά καμία σχέση δεν έχω τον όποιο πίνακα,είμαι διοριστέα μέσω ΑΣΕΠ, με μοναδικά μόρια προσαύξησης ...... του πτυχίου μου.Τα υπολοιπα μόρια μου τα'φαγε το άγχος μου να μπω στην επετηρίδα το 19....
Το θέμα είναι να κοιτάξει το υπουργείο να κόψει τα βύσματα και ειδικά αυτό που γίνεται με την πρόσθετη τα τελευταία χρόνια. Πρέπει να έχεις βουλευτή πλέον για να πάρεις μια θέση στο σχολείο και να κάνεις μια αρχή.
Το πιο σημαντικό βέβαια -και αυτό είναι απαίτηση και του συλλόγου αδιορίστων-είναι να κάνει μαζικούς διορισμούς και να μη μετράμε πια μόρια και χρονάκια.
Με τα του πίνακα δεν έχω ασχοληθεί καθόλου, αλλά έχω ακούσει πως ακόμη και άτομα πολύ χαμηλά στη σειρά των επιτυχόντων ασεπ τους παίρνουν με βίσμα αναπληρωτές ή ωρομίσθιους. Δεν ξέρω αν ισχύει, απλά το παραθέτω.
Η απόφαση είναι ειλημμένη ασχέτως απόφασης του Συμβουλίου επικρατείας.Χωρίς να έχω καμία πληροφορία - ούτε επίσημη ούτε ανεπίσημη - έχω κάνει κι εγώ ακριβώς τις ίδιες σκέψεις. Για να γίνω πιο σαφής , δεν πιστεύω ότι θα θιγεί το δικαίωμα τους για διορισμό όσων είναι να διοριστούν μέσω πίνακα τα επόμενα 2-3 χρόνια , και δεν μου φαίνεται απίθανο να καταργηθεί ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ και να ισχύσει μόνο η επιλογή με σειρά προτεραιότητας(μόρια) μετά από 2-3 χρόνια.
Πάμε σε νέο σύστημα διορισμών, δεν θα υπάρχει 60-40%, δεν είναι γνωστό αν θα υπάρχει και διαγωνισμός.
Επίσης ότι εφαρμοστεί θα εφαρμοστεί από το 2011 και μετά.
γιατί ; ζουρλομανδύα δεν φορέσαμε όλοι όταν ξαφνικά χωρίς μεταβατικές διατάξεις καταργήθηκε η επετηρίδα και παλεύουμε μέχρι τώρα και ο θεός ξέρει μέχρι πότε;; μας είχαν ρωτήσει εμάς τότε που τρέχαμε να πάρουμε το πτυχίο με ότιδήποτε βαθμό αρκεί να τελειώσουμε λίγους μήνες πιο νωρίς για να μπούμε νωρίς στην επετηρίδα και ξαφνικά μας είπαν γεια σας δεν σας γνωρίζουμε.
Όντως παιδιά, δεν είναι πλάκα τα παραπάνω.Ξέρω άτομα που αρρώστησαν ψυχικά κι εκτός από την απίστευτη ταλαιπωρία με τα φροντιστήρια(που ήταν κι η μόνη τους πλέον επιλογή) είχαν να παλεύουν και τα ψυχοσωματικά τους.Απίστευτη φρίκη, απ τη μια στιγμή στην άλλη να σου πουν ότι από ικανός να διοριστείς ξαφνικά γίνεσαι ανίκανος.Μια ολόκληρη γενιά χαραμίστηκε και ξεζουμίθηκε ψυχικά και σωματικά.Θα μου πείτε περσινά ξινά σταφύλια,πάει καιρός από τότε,το πήραν όλοι απόφαση,άλλοι προχώρησαν,άλλοι τσαλαπατήθηκαν και ξέμειναν πίσω και είμαστε στο σήμερα.Θέλω να ελπίζω πως για μια ακόμη φορά δεν θα κλείσουν κατάμουτρα την πόρτα σε κάποιους που προσπάθησαν και προσπαθούν,θα αποκαταστήσουν με δίκαιο τρόπο χιλιάδες (στην ουσία άνεργους),κι επιτέλους δεν θα ξαναζήσουν συνάδελφοι μας απόρριψη.....Εύχομαι πραγματική δικαίωση σε όσους χρόνια παλεύουν τίμια,γιατί αλλοίμονο....γιατί τότε θα μαζευτούμε πολλοί με πολύ θυμό,παλιό και νέο....
Κανένας δεν είπε ότι κόβεται ο πίνακας, αλλαγές για τα έτη 2009-10 δεν προλαβαίνουν να γίνουν λόγω χρόνου (η προκήρυξη του νέου ΑΣΕΠ είναι προ των πυλών).
Η σημερινή κατάσταση είναι μια κατάσταση που προέκυψε από συγκεκριμένες πολιτικές που η εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και ο κόσμος ποτέ δεν αποδεχτήκαν.
Το υπουργείο εδώ και καιρό επεξεργάζεται νέο σύστημα διορισμών, και θα περιλαμβάνεται κατά πάσα πιθανότητα στο νομοσχέδιο για την αναμόρφωση της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Ως προς το σύστημα διορισμών η πολιτική βούληση είναι να υπάρχει ένα ενιαίο σύστημα του 100%.
Το θέμα είναι πότε και πώς αυτό θα γίνει.
Υπάρχουν άτομα που έγιναν αναπληρωτές λόγω της πολύ καλής θέσης τους στον πίνακα επιτυχόντων του ΑΣΕΠ. Αυτούς τους συμφέρει το 40% , γιατί σε 1-2 χρόνια θα διοριστούν(αναφέρομαι στους ΠΕ02 κυρίως).
Πάντως όσον αφορά τα άτομα που είναι κάπως ψηλά στον πίνακα επιτυχόντων του ασεπ, και προσπαθούν να μαζέψουν προϋπηρεσία, νομίζω πως δεν τους συμφέρει το 40%, γιατί αν δεν υπήρχε, είναι πολύ πιθανό πως θα είχαν ήδη διοριστεί με το διαγωνισμό.
Όσα λέει ο enastron εδώ (και πιο πάνω άλλοι συνάδελφοι ) είναι πέρα για πέρα αλήθεια!!!Ολόκληρες γενιές αποφοίτων πετάχτηκαν στα σκουπίδια εν μια νυκτί χωρίς καμμιά εξήγηση. Έχω υπ' όψιν μου πολλούς συνομιλήκους μου (εκτός από μένα) που η ζωή τους επαγγελματική και προσωπική πήγε πίσω κι έχασαν το παιχνίδι με το χρόνο μια και καλή. Θα είναι έγκλημα να ξαναγίνει μια ανατροπή χωρίς να φροντίσουν για τόσους χιλιάδες ανθρώπους που προσπαθούν απεγνωσμένα να φτιάξουν ένα υποτυπώδες χρονιαδιάγραμμα της επαγγελματικής τους πορείας.Επιτέλους δεν είνα δυνατόν να κατακρεουργηθούν γι' άλλη μια φορά τόσοι άνθρωποι που έχουν επενδύσει στο ισχύον σύστημα και ελπίζουν να βάλουν κάποτε σε μια τάξη τη ζωή τους. Η τότε κυβέρνηση νομίζω πλήρωσε ακριβά τον κυνισμό που επέδειξε κι αυτό είναι κάτι που δε μπορεί να παραβλέψει η τωρίνη.
δεν μπορει να γινει τοσο απλα αυτο..
δεν μπορει να γινει τοσο απλα αυτο..
Παιδιά ό,τι θέλουν μπορούν να κάνουν. Οι παλαιότεροι ίσως θυμούνται με πόση άνεση κατήργησαν εν μια νυκτί την επετηρίδα.
Παιδιά ηρεμήστε. Αυτό δε γίνεται να συμβεί. Δε θα βρίσκουν καθηγητές αναπληρωτές και ωρομίσθιους να στείλουν σε παραμεθόριες περιοχές.Πολύ σωστά. Αν δεν υπάρχει το κίνητρο του διορισμού, γιατί να πάει κάποιος αναπληρωτής; Άρα ή πηγαίνουν και οι διορισμοί του 40% στον ΑΣΕΠ(δηλ. προϋπόθεση για το διορισμό θα είναι -πέρα από την προϋπηρεσία- η επιτυχία ή οι επιτυχίες σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ) ή πάμε σ' ένα σύστημα διορισμών τελείως διαφορετικό απ' όσα έχουμε γνωρίσει μέχρι σήμερα.
Ολα αυτα που λες τα εχεις σκεφτει;;;...Εχεις δει ποσους αναπληρωτες παιρνουν απο καθε ειδικοτητα; Εχεις σκεφτει ποσους μονιμους;; Το να μιλας στον αερα και τρομοκρατεις τον κοσμο δεν ειναι και πολυ ωραιο μεγαλε. Σκεψου να εισαι στη θεση ανθρωπων που εχουν δωσει ΑΣΕΠ και ηταν και επιτυχόντες αλλα και τρεχουν απο κωλοχωρι σε κωλοχωρι για να παρουν ενα ηλιθιο μοριο ακομα για να προστεθει στον πινακα που ισχυει τοσα χρονια και συ να τους λες: παιδια τσαμπα ξεκωλοθηκατε να διαβαζετε για τον αθλιο αυτον διαγωνισμο(που γινεται χωρις συγκεκριμενη υλη, στη μεση της χρονιας και ξερεις τι σημαινει στη μεση της χρονιας για καποιον που δουλευει σε φροντιστηριο), τσαμπα τρεχετε απο κωλοχωρι σε κωλοχωρι. Γιατι;, γιατι ειναι αντισυνταγματικο!!! Τι μας λες; αντισυνταγματικο...Μαθαμε ολοι και λεμε αυτην τη λεξη. Συνελθε και προσεξε σε ποιους απευθυνεσαι. Μιλας με απελπισμενους που εχουν περασει πολλα, μα παρα πολλα και ειναι και παρα παρα παρα πολλοι!!!
Κατ'αρχήν για να μην έχετε ψευδαισθήσεις τα τελευταία χρόνια οι αναπληρωτές δεν είναι τόσο αναγκαίοι όσο ήταν παλιά. Πλέον υπάρχουν πολλοί υπεράριθμοι σε όλες τις ειδικότητες και σε όλα τα μέρη της Ελλάδας. Όσοι είναι μόνιμοι το ξέρουν πολύ καλά. Πως προκύπτουν όμως αλήθεια τα κενά που καλύπτουν οι αναπληρωτές? Απλά όλα τα βύσματα που είναι μακριά από το σπίτι τους παίρνουν απόσπαση στην πόλη τους με αποτέλεσμα να μένουν πολλά κενά ειδικά στην παραμέθοριο τα οποία καλύπτουν αναπληρωτές. Αυτά όμως από του χρόνου τέλος.
Δεν ξέρω αν ακούσατε τις εξαγγελίες Στυλιανίδη αλλά είπε ότι θα καταργήσει τις αποσπάσεις, ή τουλάχιστον θα τις περιορίσει αισθητά. Είναι τυχαίο αυτό? όχι φυσικά, απλά πλέον τα κενά θα μειωθούν και ότι μένει θα το καλύπτουν αυτοί που είναι στη διάθεση. Οπότε θα πέρνει όλο και λιγότερους αναπληρωτές.
Και αυτό με τον ΑΣΕΠ είναι μονόδρομος, γιατί δε μπορείτε να δεχθείτε ότι είναι αντισυνταγματικό κάποιος που δε μπορεί να περάσει με εξετάσεις να διορίζεται μέσω πίνακα? Τα ίδια έγιναν και με την επετηρίδα και ήρθαν τα πάνω κάτω, δε λογάριασαν κανένα ούτε λογαριάζουν. Όπως και να έχει λίγα είναι τα ψωμιά της ΠΕΑ. Αλήθεια αυτοί που είναι στην ΠΕΑ πόσο έγραψαν στον τελευταίο ΑΣΕΠ?
Ενημερώστε με σας παρακαλώ γιατί δεν έχω καταλάβει. Η όλη σκέψη για κατάργηση του πίνακα ξεκίνησε από τις εξαγγελίες για κατάργηση των αποσπάσεων ή από κάτι πιο σημαντικό; Αν οφείλεται στην απόφαση του δικαστηρίου για το 2000 μην ξεχνάτε ότι ανάλογες αποφάσεις που δικαίωναν συμβασιούχους του δημοσίου στο παρελθόν δεν έφεραν κανένα αποτέλεσμα για τους δικαιωμένους στο δικαστήριο.
Το 90% των αναπληρωτών - ωρομισθίων αντέχουν τα ψίχουλα και την ταλαιπωρία γιατί υπάρχει η ελπίδα του διορισμού και κατά συνέπεια μίας πιο αξιοπρεπούς ζωής (και όχι της ζωής των 300 ευρώ). Αλλά έχω να θέσω και ένα άλλο ερώτημα: Ποιος μπορεί να διδάξει καλύτερα τα παιδιά; Αυτός που απλά επανεξετάζεται σε αυτά που έμαθε στο Πανεπιστήμιο ή αυτός που έχει την εμπειρία της τάξης; (Για να μην παρεξηγούμαι, είμαι και επιτυχών ΑΣΕΠ). Κάποια στηγμή πρέπει να σταματήσει η απαξίωση των ανθρώπων που δουλεύουν κάθε μέρα μέσα στις τάξεις σε εργασιακό καθεστώς μεσαίωνα.
Θα παρακαλούσα να γίνεται προσεχτική επιλογή στο λεξιλόγιο και στο ύφος των απαντήσεων καθώς επίσης και τροποποίηση στις υπάρχουσες, που ξεγεύγουν λεκτικά.
Ευχαριστώ :)
Θα παρακαλούσα να γίνεται προσεχτική επιλογή στο λεξιλόγιο και στο ύφος των απαντήσεων καθώς επίσης και τροποποίηση στις υπάρχουσες, που ξεγεύγουν λεκτικά.
Ευχαριστώ :)
Θα ήθελα πραγματικά να μου δείξεις σε ποιά σημεία το λεξιλόγιο δεν είναι πρέπον καθώς και που οι συνομιλητές ξεφεύγουν λεκτικά.
Κατ'αρχήν για να μην έχετε ψευδαισθήσεις τα τελευταία χρόνια οι αναπληρωτές δεν είναι τόσο αναγκαίοι όσο ήταν παλιά. Πλέον υπάρχουν πολλοί υπεράριθμοι σε όλες τις ειδικότητες και σε όλα τα μέρη της Ελλάδας. Όσοι είναι μόνιμοι το ξέρουν πολύ καλά. Πως προκύπτουν όμως αλήθεια τα κενά που καλύπτουν οι αναπληρωτές? Απλά όλα τα βύσματα που είναι μακριά από το σπίτι τους παίρνουν απόσπαση στην πόλη τους με αποτέλεσμα να μένουν πολλά κενά ειδικά στην παραμέθοριο τα οποία καλύπτουν αναπληρωτές. Αυτά όμως από του χρόνου τέλος.
Δεν ξέρω αν ακούσατε τις εξαγγελίες Στυλιανίδη αλλά είπε ότι θα καταργήσει τις αποσπάσεις, ή τουλάχιστον θα τις περιορίσει αισθητά. Είναι τυχαίο αυτό? όχι φυσικά, απλά πλέον τα κενά θα μειωθούν και ότι μένει θα το καλύπτουν αυτοί που είναι στη διάθεση. Οπότε θα πέρνει όλο και λιγότερους αναπληρωτές.
Και αυτό με τον ΑΣΕΠ είναι μονόδρομος, γιατί δε μπορείτε να δεχθείτε ότι είναι αντισυνταγματικό κάποιος που δε μπορεί να περάσει με εξετάσεις να διορίζεται μέσω πίνακα? Τα ίδια έγιναν και με την επετηρίδα και ήρθαν τα πάνω κάτω, δε λογάριασαν κανένα ούτε λογαριάζουν. Όπως και να έχει λίγα είναι τα ψωμιά της ΠΕΑ. Αλήθεια αυτοί που είναι στην ΠΕΑ πόσο έγραψαν στον τελευταίο ΑΣΕΠ?
Επίσης, όσον αφορά για τη δουλειά που γράφεις σε χωριά, νομίζω πως ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Ας είναι τουλάχιστον υπεύθυνος γι'αυτές, και ας τις αντιμετώπιζει με αξιοπρέπεια.
Δεν είναι καθόλου 'άκυρη η τοποθέτηση' όπως λες.
Και μόνο που μιλάς για ξενιτεμό, ταλαιπωρία, και ψίχουλα απαξιώνεις την ίδια την δουλειά όποια κι αν είναι αυτή. Δεν σε υποχρεώνει κανείς να την κάνεις, ούτε σου εγγυάται κάποιος μονιμοποίηση. Είναι δική σου η επιλογή. Τώρα αν αυτή η επιλογή έγινε με κριτήρια όχι τη δουλειά αυτή καθαυτή αλλά την μονιμοποίηση, αυτή πρέπει ο καθένας να την έχει σκεφτεί εξαρχής ως κάτι αβέβαιο.
Τίποτα δεν είναι τετελεσμένο, το μόνο σίγουρο είναι ότι η συνάντηση ΠΕΑ – υπουργείο, όπως συνηθίζουν να το λένε απέβη άκαρπη.
Ο πίνακας δεν θα καταργηθεί μόνο αν δεν τους αφήσουν οι αναπληρωτές.
Ναι, σίγουρα έχει περισσότερη εμπειρία αυτος που έχει κάποια χρόνια προϋπηρεσία, αλλά από την άλλη, εφόσον έχει αυτή την προϋπηρεσία, πώς γίνεται να μην πιάνει ούτε τη βάση του ΑΣΕΠ; Ας μην μπούμε σε αυτή τη συζήτηση. Δεν έχει νόημα! Μόνο όταν αρχίσουν να γίνονται μαζικοί διορισμοί θα λυθεί το πρόβλημα μας.Yπάρχουν πολλά άτομα που έχασαν το διορισμό μέσω ΑΣΕΠ για 1-2 μόρια , έγιναν αναπληρωτές μόνο με μόρια ΑΣΕΠ και τώρα είναι πολύ κοντά να διοριστούν μέσω του Ενιαίου. Αυτά τα άτομα θα διορίζονταν μέσω ΑΣΕΠ, αν το 100% των διορισμών γινόταν από το ΑΣΕΠ. Επομένως -και αναφέρομαι περισσότερο στα τελευταία χρόνια - δεν είναι και τόσο διαφορετικοί Ασεπίτες και αναπληρωτές.
Θεωρώ ότι ο τρόπος διορισμού πρέπει να είναι ένας και μοναδικός γιατί διαφορετικά αυτοαναιρούμαστε.Τι εννοώ.Επιχόντες-μη διοριστέοι,αποτυχόντες-διοριστέοι-έχοντες προυπηρεσία.Ξέρω και καταλαβαίνω το δίκιο των του ενιαίου αλλά το δίκιο κάποιων που ένα ωραίο πρωί έμαθαν ότι καταργείται η επετηρίδα είναι άλλο δίκιο,λιγότερης σημασίας;το δίκιο αυτών που έχουν δύο παιδιά κι όχι τρία αλλά έχουν ασεπ ή προυπηρεσία επίσης είναι λιγότερο έναντι των τρίτεκνων;Και οι προερχόμενοι από ιδιωτικό έχουν πιο πολύ δίκιο απ αυτούς που κοπανιούνται και ξεζουμίζονται στα φροντιστήρια, η προυπηρεσία των πρώτων μετράει και διορίζει ,των δευτέρων dust in the wind...Και για να μην κουράζω αναφέροντας κι άλλα τέτοια δίπολα θα πω το εξής.Όλοι μας για να μαστε δίκαιοι απέναντι στον εαυτό μας και στους άλλους ας διορθώσουμε ότι μπορούμε από δω και μετά.Πολλά βολέματα, πολλά μόρια από δω κι από κει,πολλά σκοτεινά κι άδικα σημεία.Καταργήσαμε τη μια επετηρίδα(δεν είμαι υπέρμαχος της) και φτιάξαμε άλλες 5 και δεν ξέρουμε τι μας γίνεται.Υποστηρίζω ότι ένας σοβαρότερος από κάθε άποψη διαγωνισμός ,σε ότι αφορά τα θέματα αλλά και τη διόρθωση των γραπτών, θα ήταν μια κάποια λύση.Αρκεί να μην μείνουν ανοιχτές κερκόπορτες...Όσο για τους υπάρχοντες πίνακες ας απορροφηθούν όσοι ως και φέτος έχουν μαζέψει μόρια μέσα σε ένα χρονικό πλάνο.Ας σταματήσει όμως αυτό κάποια στιγμή κι ας ξέρουμε έναν και μοναδικό τρόπο διορισμού,παλιοί και νέοι μπας και γίνουμε λίγο δικαιότεροι και μπας και νιώσουμε όλοι ίσοι εν τέλει....ας τακτοποιηθούν σε ένα βάθος χρόνου οι μέχρι και φέτος ταλαιπωρούμενοι κι ας γίνει ένας καθαρός, εύχρηστος,δίκαιος πίνακας-τρόπος επιλογής με πολλούς διορισμούς που θα προσμετράει τα πάντα και για πάντα,όσα με κόπο έχουν αποκτηθεί από τον καθένα.Το ξέρουμε πως δεν είμαστε όλοι ίδιοι,αλλά ίσοι.... μήπως να το παλεύαμε;
Εν μέρει xr15gr, αυτό είναι επιλογή μου, εν μέρει, όμως, είναι και μονόδρομος.
Εν μέρει xr15gr, αυτό είναι επιλογή μου, εν μέρει, όμως, είναι και μονόδρομος.
morgan, συμφωνώ απόλυτα ότι αυτή η επιλογή είναι μονόδρομος, και φυσικά αναγνωρίζω τις δυσκολίες της. Είναι προφανές ότι το υπουργείο εκμεταλλεύεται την ανάγκη χιλιάδων καθηγητών για αξιοπρεπή εργασία.
Η αντίδρασή μου προήλθε βασικά από την απαξιωτική γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε σε προηγούμενα μηνύματα και όχι από την ουσία του προβλήματος αυτού καθαυτού.
θα ήθελα να κανω μια ερώτηση ποιος πινακας πρόκειται να καταργηθει ο ενιαιος πινακας διορισμών ή ο ενιαίος πίνακας αναπληρωτών και υπάρχει περίπτωση άρομα που περιμένουν από το Σεπτέμβριο να πάνε για αναπληρωτες να μην τους καλέσουνε; ευχαριστω εκ των προτέρων
Παιδιά από έγκυρη πηγή έμαθα πως δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσει να ισχύει ο πίνακας.
Δεν μπορώ να ξέρω για την εγκυρότητα των πληροφοριών σας σ' αυτή τη συζήτηση, όμως επιτρέψτε μου να διατυπώσω και την προσωπική μου άποψη επί του θέματος. Δεν βλάπτει να συζητάμε, βλάπτει να φανατιζόμαστε.
Γνώμη μου είναι ότι πρέπει να κλειδώσουν οι πίνακες αναπληρωτών, να απορροφηθούν σταδιακά όλοι οι κατέχοντες προϋπηρεσία με ενίσχυση ίσως του ποσοστού στο 50%-50% και στη συνέχεια να υπάρχει μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ. Τα όποια λειτουργικά κενά δημιουργούνται από εκεί και πέρα να καλύπτονται προσωρινά από τους επιλαχόντες του διαγωνισμού και να μοριοδοτούνται οι επαναλαμβανόμενες επιτυχίες-μη διορισμοί στον διαγωνισμό για τον επόμενο, χωρίς να σβήνονται όμως αυτά τα μόρια.
Έτσι οι νυν αναπληρωτές δεν θα βγουν εκτός προγράμματος, ο διαγωνισμός θα γίνεται κανονικά και επιπλέον οι επιτυχόντες-μη διοριστέοι δεν θα χάνονται, αφού θα αποκτούν μόρια από προϋπηρεσία και προηγούμενη επιτυχία στον διαγωνισμό και θα αυξάνονται οι πιθανότητες τους για μελλοντικό διορισμό...
Δεν μπορώ να ξέρω για την εγκυρότητα των πληροφοριών σας σ' αυτή τη συζήτηση, όμως επιτρέψτε μου να διατυπώσω και την προσωπική μου άποψη επί του θέματος. Δεν βλάπτει να συζητάμε, βλάπτει να φανατιζόμαστε.
Γνώμη μου είναι ότι πρέπει να κλειδώσουν οι πίνακες αναπληρωτών, να απορροφηθούν σταδιακά όλοι οι κατέχοντες προϋπηρεσία με ενίσχυση ίσως του ποσοστού στο 50%-50% και στη συνέχεια να υπάρχει μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ. Τα όποια λειτουργικά κενά δημιουργούνται από εκεί και πέρα να καλύπτονται προσωρινά από τους επιλαχόντες του διαγωνισμού και να μοριοδοτούνται οι επαναλαμβανόμενες επιτυχίες-μη διορισμοί στον διαγωνισμό για τον επόμενο, χωρίς να σβήνονται όμως αυτά τα μόρια.
Έτσι οι νυν αναπληρωτές δεν θα βγουν εκτός προγράμματος, ο διαγωνισμός θα γίνεται κανονικά και επιπλέον οι επιτυχόντες-μη διοριστέοι δεν θα χάνονται, αφού θα αποκτούν μόρια από προϋπηρεσία και προηγούμενη επιτυχία στον διαγωνισμό και θα αυξάνονται οι πιθανότητες τους για μελλοντικό διορισμό...
Σωστός ο κύριος!! ;)
Exει κανεις σας ακουσει οτι συντομα θα σταματησει να υπαρχει ο ενιαιος πινακας?? Ετσι ειπωθηκε στο σχολειο που ειμαι ωρομισθια απο εναν μονιμο, ο οποιος ισχυριζεται οτι το ακουσε στην τν!
Ελπιζω να ειναι ραδιο αρβυλα...
Exει κανεις σας ακουσει οτι συντομα θα σταματησει να υπαρχει ο ενιαιος πινακας?? Ετσι ειπωθηκε στο σχολειο που ειμαι ωρομισθια απο εναν μονιμο, ο οποιος ισχυριζεται οτι το ακουσε στην τν!
Ελπιζω να ειναι ραδιο αρβυλα...
To όλο θέμα προέκυψε από αυτό. Μια απλή απορία συναδέλφου.
Δεν υπάρχει καμία δήλωση Υπουργού, κανένα επίσημο στοιχείο. Απλά, είναι λόγια που κάποιος άκουσε ότι κάποιοι έλεγαν μπλα...μπλα...μπλα
Νομίζω ότι πρέπει να μείνουμε στο περιεχόμενο της παράθεσης, το οποίο εκφράζει την πραγματικότητα.
Δεν υπάρχει καμία δήλωση Υπουργού, κανένα επίσημο στοιχείο. Απλά, είναι λόγια που κάποιος άκουσε ότι κάποιοι έλεγαν μπλα...μπλα...μπλα
Έχες διαβάσει το άρθρο Gemini ? Μπορείς ν' αναφέρεις συνοπτικά τι περίπου έγραφε?
[...] Το μόνο "ξεβόλεμα" που βλέπω είναι ότι θα αναγκάζονται ΟΛΟΙ να δίνουν στο διαγωνισμό και να πηγαίνουν με αξιοπρεπές διάβασμα (κάτι που σε μερικές ειδικότητες, όσοι είχαν την ευκαιρία των μορίων-διορισμού μέσω πίνακα δεν έκαναν ή, τουλάχιστον, πήγαιναν κι έδιναν για το τυπικό του πράγματος...χαλλλαρά... ;D)
Όφου πάλι τα ίδια...................
Aν οι προσλήψεις όλων των ωρομισθίων και αναπληρωτών(δημοσίων σχολείων, Σιβιτανιδείου, ΠΔΣ , εκκλησιαστικών κλπ) γίνονταν από τον Ενιαίο πίνακα , δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλήμα .Σ' αυτό το θέμα θα έπρεπε να γίνει μία διόρθωση , ώστε να μην ενοχοποιείται η προϋπηρεσία. Η προϋπηρεσία ως κριτήριο πρόσληψης μόνο πλεονέκτημα μπορεί να είναι.
Ωραία, να σου πω λοιπόν ότι δουλεύω περίπου 10 χρόνια σε φροντιστήρια και γενικότερα ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα. Ακόμη να πω ότι 3 χρόνια έχω δουλέψει ως ωρομίσθιος. Δυστυχώς όπως καταλαβαίνεις τα συμπεράσματα που έβγαλες λανθασμένα. Να σου πω και κάτι ακόμα; Αν δεν υπήρχε αυτό το σύστημα που υπάρχει τώρα, εσύ θα είχες διοριστεί...Αγαπητέ Magos, όταν με το καλό μπεις στην τάξη θα συνειδητοποιήσεις ότι οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ δε σημαίνουν τίποτε και δεν αποδεικνύουν πόσο καλός ή όχι είναι κάποιος στο μάθημά του. Η εμπειρία στην τάξη είναι αναντικατάστατη. Εγώ δουλεύω χρόνια σε φροντιστήρια, αξιολογούμαι καθημερινά από τους διευθυντές μου και από τους μαθητές μου που με επιλέγουν. Θέλω να εργαστώ σε σχολείο και έδωσα ΑΣΕΠ. Δεν είμαι διοριστέα. Πιστεύεις όμως ότι τα λίγα μόρια που με χώρισαν από τον τελευταίο διορισθέντα δείχνουν την ανεπάρκειά μου; Απαράδεκτο σύστημα είναι ο ΑΣΕΠ και δεν αποδεικνύει τους ικανούς αλλά όσους απλώς παπαγαλίζουν λεπτομέρειες για να απαντήσουν σωστά σε κάποια τεστ ή όσους είχαν την οικονομική δυνατότητα να μη δουλεύουν και να διαβάζουν όλη μέρα. Αν θεωρείς ότι έτσι αποδεικνύονται οι φωτισμένοι παιδαγωγοί αλοίμονο στα παιδιά!!!
Όταν λέω πάλι τα ίδια εννοώ ότι αρχισε και εδώ μία κουβεντα που υπάρχει ήδη σε άλλο θέμα.
Ημουνα πολύ ξεκαθαρη σε ότι είπα,τώρα πως έβγαλες το συμπέρασμα ότι θέλω να μπω αναξιοκρατικά,είναι δικό σου θέμα.
Εδώ νιώθαμε αδικημένοι όταν δίναμε εξετάσεις σε 4 μαθήματα για να μπούμε στις σχολές,γιατί αυτά τα 4 3ώρα θα έκριναν όλη μας τη ζωή,και την πορεία μας ως μαθητές,αλλά και την επαγγελματική μας καριέρα.
Εγώ δεν είπα ποτέ ότι είμαι εναντίον των εξετάσεων.
Είπα ότι δε δέχομαι ότι ένας επιτυχών του ΑΣΕΠ είναι εξ ορισμού άξιος δάσκαλος.
Συμφωνώ με την άποψή σου ότι υπάρχουν και καθηγητές που δεν έχουν μεταδοτικότητα.
Σκέψου να μην έχουν και πείρα................
"Δε γνωρίζεις κάτι,μέχρι τη στιγμή που θα είσαι σε θέση να το εξηγήσεις." Richard Feynman
Α, και κάτι άλλο στο μήνυμα σου με μαλώνεις ή κάνω λάθος?
Γιατί τόση οργή εναντίον μου?
Γνωριζόμαστε από κάπου?
Συνάδελφοι, μην ειστε τόσο απόλυτοι στην απόψη σας. Και κάτι άλλο, ας μην έχουμε ένα πνεύμα ανταγωνιστικότητας και χαιρεκακίας σε αυτό το φόρουμ τουλάχιστον. Δεκτές οι απόψεις όλες, αλλά κρατήστε χαμηλούς τόνους. Δε μας φταίνε σε τίποτα οι ωρομίσθιοι και οι αναπληρωτές που ξεσπιτώνονται για να πάρουν μόρια και να κάνουν μια αρχή. Σκεφτείτε πως πολλοί από αυτους έχουν δώσει Ααέπ, έχουν περάσει από αυτόν τον παράλογο διαγωνισμό και αναδείχτηκαν απλώς επιτυχόντες μη διοριστέοι.ΔΕν πιστεύω πως ένας διαγωνισμός μπορεί να κρίνει τον κατάλληλο καθηγητή, αυτά είναι λόγια των"έξυπνων" του Ασέπ, για να μας αφήνουν να ζούμε με την ψευδαίσθηση πως άμα πετύχουμε στο διαγωνισμό είμαστε και οι καλύτεροι. Μπείτε σε μια τάξη, πάτε σε ένα δυσπρόσιτο νησί, αντιμετωπίστε όλες τις προβληματικές περιπτώσεις σε ένα σχολείο και μετά πείτε μου τι μπορούμε να εφαρμόσουμε από όλα αυτά που διαβάσαμε στον Ασέπ, πολύ περισσότερο τα παιδαγωγικά.
Aν οι προσλήψεις όλων των ωρομισθίων και αναπληρωτών(δημοσίων σχολείων, Σιβιτανιδείου, ΠΔΣ , εκκλησιαστικών κλπ) γίνονταν από τον Ενιαίο πίνακα , δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλήμα .Σ' αυτό το θέμα θα έπρεπε να γίνει μία διόρθωση , ώστε να μην ενοχοποιείται η προϋπηρεσία. Η προϋπηρεσία ως κριτήριο πρόσληψης μόνο πλεονέκτημα μπορεί να είναι.
Δεν το ανέφερα , αλλά εννοούσα τους επιλαχόντες του ΑΣΕΠ.Aν οι προσλήψεις όλων των ωρομισθίων και αναπληρωτών(δημοσίων σχολείων, Σιβιτανιδείου, ΠΔΣ , εκκλησιαστικών κλπ) γίνονταν από τον Ενιαίο πίνακα , δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλήμα .Σ' αυτό το θέμα θα έπρεπε να γίνει μία διόρθωση , ώστε να μην ενοχοποιείται η προϋπηρεσία. Η προϋπηρεσία ως κριτήριο πρόσληψης μόνο πλεονέκτημα μπορεί να είναι.
Και με ποιο κριτήριο θα επιλέγεται αυτός που θα αποκτήσει την προϋπηρεσία; Γιατί έτσι όπως αποκτιέται τώρα μόνο αξιοκρατία δεν υπάρχει. Δε μπορώ να δεχτώ ότι, για παράδειγμα, ο χρόνος λήψης πτυχίου είναι ένα τέτοιο κριτήριο, ούτε καν ο βαθμός του πτυχίου, από τη στιγμή που από σχολή σε σχολή υπάρχουν διαφορές.
Δεν το ανέφερα , αλλά εννοούσα τους επιλαχόντες του ΑΣΕΠ.Aν οι προσλήψεις όλων των ωρομισθίων και αναπληρωτών(δημοσίων σχολείων, Σιβιτανιδείου, ΠΔΣ , εκκλησιαστικών κλπ) γίνονταν από τον Ενιαίο πίνακα , δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλήμα .Σ' αυτό το θέμα θα έπρεπε να γίνει μία διόρθωση , ώστε να μην ενοχοποιείται η προϋπηρεσία. Η προϋπηρεσία ως κριτήριο πρόσληψης μόνο πλεονέκτημα μπορεί να είναι.
Και με ποιο κριτήριο θα επιλέγεται αυτός που θα αποκτήσει την προϋπηρεσία; Γιατί έτσι όπως αποκτιέται τώρα μόνο αξιοκρατία δεν υπάρχει. Δε μπορώ να δεχτώ ότι, για παράδειγμα, ο χρόνος λήψης πτυχίου είναι ένα τέτοιο κριτήριο, ούτε καν ο βαθμός του πτυχίου, από τη στιγμή που από σχολή σε σχολή υπάρχουν διαφορές.
Κάποιοι βλέπω ότι διαμαρτύρονται για τα χιλιόμετρα που έχουν κάνει, κανείς δεν σας είπε να τα κάνετε.
Κάποιοι νομίζουν ότι επειδή έχουν καταφέρει να γίνουν ωρομίσθιοι και να πάρουν πολλές ώρες, κάποια στιγμή θα τους κάνουν και μόνιμους. Ε, λοιπόν, ήρθε η ώρα αυτή η άσχημη εντύπωση να αλλάξει.
Ποιος είπε ότι γίνεσαι καλός καθηγητής επειδή έχεις κάνει πολλά χιλιόμετρα;
Ποιος είπε ότι γίνεσαι καλός καθηγητής επειδή σου έδωσαν πολλές ώρες σαν ωρομίσθιο;
Πρέπει να σταματήσει αυτή η εντύπωση της δήθεν απαξίωσης των πτυχίων με τον διαγωνισμό. Ο ικανός πρέπει να προηγείται και όχι ο παλιός. Και αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω κάποιας αξιολόγησης.
Και εγώ συμφωνώ μα τα λατρεμένα μου Χανιά,αλλά από αυτά που έχω ζήσει,κατάλαβα ότι πολλές φορές και στην ιδιωτική εκπαίδευση δεν επιβιώνει ο καλύτερος,αλλά αυτός που φέρνει πελάτες-μαθητές.
Θεωρώ ότι ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ δεν πρέπει να μένει στη συνείδησή μας ως τρόπος αξιολόγησης της ικανότητας του εκπαιδευτικού(ασχέτως του ότι κάτι αξιολογείται, η επίδοση δηλ. σε μία συγκεκριμένη εξεταστέα ύλη), αλλά ως τρόπος επιλογής εκπαιδευτικού προσωπικού στη δημόσια εκπαίδευση.Θεωρητικά είναι ικανοί όλοι οι εκπαιδευτικοί, αφού έχουν αποκτήσει το πτυχίο.Η αξιολόγηση είναι μεγάλο θέμα και θα πρέπει να αφορά όλους τους εκπαιδευτικούς, αδιόριστους και μόνιμους.
Όπως επίσης αλήθεια είναι, οτι με τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ "απαξιώνει" το ίδιο το κράτος τους τίτλους σπουδών που δίνει.. Τι σημαίνει καθηγητικές σχολές, όταν τον άνθρωπο που χαρακτηρίζεις καθηγητή τον επανεξετάζεις να δεις αν είναι καθηγητής; Άτοπο..
Τον εκπαιδευτικό δεν τον κάνει κανένας ΑΣΕΠ.. Εκει έξω είναι ανθρωποι πολύ ικανότεροι, καλύτεροι και πιο ορεξάτοι από κάποιους που "περάσανε στον ΑΣΕΠ" και είναι διορισμενοι στα σχολεία μας..
Όμως επίσης κακό είναι να περιμένεις να πας ..40 να διοριστείς στην εκπαιδευση.. Και μεχρι τότε;; Κι αν κάνεις άσχετες δουλειές και σου 'ρθει ξαφνικά ένας διορισμός; Θα είσαι έτοιμος να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις; :-\
Ελπίζω δε όταν παίρνουμε θέση για ένα τέτοιο θέμα, η θέση αυτή να μην επηρεάζεται από τα όποια προσωπικά συμφέροντα, αλλά να χωράει όλους τους προβληματισμούς μέσα και τους εκπαιδευτικούς όλων των ταχυτήτων και των καταστάσεων με μόνο γνώμονα ένα: Το καλύτερο (άρα και τους καταλληλότερους ) για την παιδεία...
Επίσης μακάρι κάποια στιγμή να βρεθει ένα καλύτερο σύστημα διαλογής των κατάλληλων ανθρωπων (αλλά και ένα καλυτερο εκπαιδευτικό συστημα προπάντων), που θα μεταδόσουν και θα εμπνεύσουν πολιτισμό στους νέους μας, από τα ήδη (ελλειπή) υπάρχοντα.. :-\
To εχω ξαναπει, αλλα θα το πω παλι..
Ναι, μας ειπαν οχι εμεσως, αλλα με απολυτα αμεσο τροπο να τα κανουμε τα χιλιομετρα, λεγοντας: πηγαινε ωρομισθιος κι ας μην πληρωνεσα, γιατι ετσι θα μαζεψεις μορια και θα διοριστεις. Και δεν ειναι τροπος του λεγειν, εχει ειπωθει και μαλιστα πολλες φορες σε μενα την ιδια.
Οχι, δεν το "νομιζουμε" απλα, οτι με το να δουλευουμε ωρομισθιοι θα μαζεψουμε μορια και καποια στιγμη θα ρθει κι ο διορισμος.. Ετσι λεει ο νομος, αυτο ισχυει, κι αυτο μας δινουν ως ανταλλαγμα για τη βερεσε κι ετσι κι αλλιως εντελως κακοπληρωμενη δουλεια που τους παρεχουμε. Και οχι, δεν ειπε κανεις οτι καταφερνεις να παρεις βυσματικα πολλες ωρες ωρομισθιας. Οι ωρες που σου δινουν ειναι ετσι κι αλλιως λιγες.
Ποιος ειπε οτι γινεσαι καλος καθηγητης επειδη περνας εναν τετοιο γραπτο διαγωνισμο?
Ποιος ειπε οτι γινεσαι καλος καθηγητης επειδη τυχαινει να εχεις την πολυτελεια να μη δουλευεις αλλα να αφιερωνεις χρημα (για οσους εχουν και την πολυτελεια να ζουν Αθηνα η δεν ξερω που αλλου οπου εχει φροντιστηρια για διαγωνισμους Ασεπ) και χρονο για τετοιου ειδους διαβασμα? Διαβασμα που καμια σχεση δεν εχει με το πραγματικο αντικειμενο της δουλειας σου και που το χεις ηδη κανει πολλα χρονια ως φοιτητης κι εχεις εξεταστει και πιστοποιηθει γι'αυτο?
Γιατί είναι γελίο να σε καλέσουν σε σχολείο για να διδάξεις κάποιες ώρες με βάση την αρχαιότητα του πτυχίου?
Και οι γιατροί κάπως έτσι δεν κάνουν αγροτικά και ειδικότητες?
Πρέπει να τους εξετάζουν εκ νέου..............................
Τα ίδια τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα θα έπρεπε να έχουν ξεσηκωθεί για τον ΑΣΕΠ.
Το δικό τους πτυχίο μειώνεται.
Πέρασα 48 μαθήματα φυσικής,δε φτάνουν?
Αν είναι να κάνει φυσική όποιος περνάει απλώς τις εξετάσεις ας δίνουν και αυτοί που δεν έχουν σπουδάσει.
Αφού λοιπόν έχεις διδάξει ξέρεις πολύ καλά ότι πολύ δύσκολα εφαρμόζονται όλες αυτές οι θεωρίες που πρέπει να μάθουμε απ'έξω.
Μου κάνει εντύπωση που έστειλες το 1ο σου μήνυμα σε αυτή τη συζήτηση,τόσα θέματα υπάρχουν εδώ,κανένα άλλο θέμα δε σε ενδιάφεραι?
Λίγο πολύ,ξέρουμε ο ένας την ειδικότητα του άλλου στο forum,εσύ δε μας συστήθηκες καν........
Δε μου είπες όμως,γιατί φαινόταν σαν να με μαλώνεις?
Τον Feynman τον ξέρεις?
Συνάδελφοι αντί να "τρωγόμαστε" μεταξύ μας δεν κοιτάτε τη σημερινή δημοσίευση στον alfavita και ειδικότερα την τελευταία παράγραφο στην απάντηση του ΥΠΕΠΘ σχετικά με το πότε θα γίνει ο επόμενος διαγωνισμός των εκπαιδευτικών.
Κάτι γίνεται και εμείς ... αλλού θωρούμε....
http://www.alfavita.gr/ASEP/asep200802a09a.php
Καταρχην magos, καθηγητη μεσα σε εισαγωγικα, μπορεις να χαρακτηρισεις αν θες τον εαυτο σου, και σιγουρα οχι εμενα.
Την αντίφαση μεταξύ των δυο τελευταίων παραγράφων έπιασα κι εγώ syrrahm.
Και αναρωτιέμαι κι εγώ πως είναι δυνατόν σε επίσημο έγγραφο απάντηση να γίνονται τέτοια λάθη cpap? ??? Αλλά μήπως ισχύει το «γλώσσα λανθάνουσα…» ::)
Επειτά ο βουλευτής που κάνει την ερώτηση δεν ρωτά απο που θα διορίσει φέτος το ΥΠΕΠΘ αλλά ζητά την εγκαιρη ενημέρωση διεξαγωγής του επόμενου και τι θα γίνει με τις τεχνικές ειδικότητες. Γιατί το ΥΠΕΠΘ σπεύδει να απαντήσει στη τελευταία πρόταση από που θα διορίσει φέτος? ή δεν γνωρίζει ο υπουργός ότι στο φετινό διαγωνισμό δεν συμμετίχαν οι τεχνικές ειδικότητες :P
Δεν μπορώ να ξέρω για την εγκυρότητα των πληροφοριών σας σ' αυτή τη συζήτηση, όμως επιτρέψτε μου να διατυπώσω και την προσωπική μου άποψη επί του θέματος. Δεν βλάπτει να συζητάμε, βλάπτει να φανατιζόμαστε.
Γνώμη μου είναι ότι πρέπει να κλειδώσουν οι πίνακες αναπληρωτών, να απορροφηθούν σταδιακά όλοι οι κατέχοντες προϋπηρεσία με ενίσχυση ίσως του ποσοστού στο 50%-50% και στη συνέχεια να υπάρχει μόνο ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ. Τα όποια λειτουργικά κενά δημιουργούνται από εκεί και πέρα να καλύπτονται προσωρινά από τους επιλαχόντες του διαγωνισμού και να μοριοδοτούνται οι επαναλαμβανόμενες επιτυχίες-μη διορισμοί στον διαγωνισμό για τον επόμενο, χωρίς να σβήνονται όμως αυτά τα μόρια.
Έτσι οι νυν αναπληρωτές δεν θα βγουν εκτός προγράμματος, ο διαγωνισμός θα γίνεται κανονικά και επιπλέον οι επιτυχόντες-μη διοριστέοι δεν θα χάνονται, αφού θα αποκτούν μόρια από προϋπηρεσία και προηγούμενη επιτυχία στον διαγωνισμό και θα αυξάνονται οι πιθανότητες τους για μελλοντικό διορισμό...
Τις εκφράσεις "κλειδώσουν οι πίνακες" και να "απορροφηθούν σταδιακά όλοι οι κατέχοντες προυπηρεσία..." τις προσέξατε;;
Ποιον θίγουν; Θίγουν κανέναν; Δε συμφωνείτε με τις προτάσεις του συναδέλφου; Δεν το θεωρείτε το δικαιότερο για όλους;
Ποιος διαφωνεί και γιατί...
Κανείς δεν έχει δικαίωμα να κλειδώσει κανέναν πίνακα. Ζούμε σε εποχή ελεύθερης αγοράς, και οποιαδήποτε απαγόρευση δικαιώματος στην εργασία συνιστά διάκριση. Όπως έχει δικαίωμα στην εργασία ο μεγαλύτερος σε ηλικία, έτσι κάλλιστα και ο κάθε νέος απόφοιτος πρέπει να απολαμβάνει το ίδιο δικαίωμα.
Και μου κάνει εντύπωση daniel που θεωρείς τόσο φυσιολογικά τα όσα γράφεις. Νομίζω πως μέσα στη γενικότερη ανασφάλεια που επικρατεί έχουμε ξεχάσει τη σημασία των εννοιών.
Το θέμα είναι να είναι προετοιμασμενος ο κόσμος και να ξέρει τους όρους του παιχνιδιού που θα παίξει..
Τότε το παιχνίδι δεν είναι άδικο για κάποιους
Να θεσπιστεί ένα χρονικό όριο εφαρμογής πχ Από 1-1-2010 όλοι οι καινούριοι πτυχιούχοι που θέλουν να εργαστουν στην εκπαίδευση διορίζονται με ΑΣΕΠ και μόνο.. Όσοι μεχρι τότε κατοχύρωσαν προϋπηρεσια απορροφουνται παράλληλα (είτε με Ασεπ αν δώσουν και είναι διοριστέοι, είτε από την προϋπηρεσία τους..Η ιστορία της αδιαφανούς προϋπηρεσίας όμως κομμένη..)Δικαιότερο θα ήταν να πριμοδοτείται η επιτυχία στον ΑΣΕΠ και στους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ(όχι μόνο στον πίνακα αναπληρωτών). Γιατί κάποιος που έχασε τον διορισμό για 1 ή 5 ή 100 θέσεις να είναι στην ίδια θέση με κάποιον που δίνει για πρώτη φορά ΑΣΕΠ ή με κάποιον που έχει αποτύχει ; Ως προς αυτό το σημείο λοιπόν, θεωρώ δικαιότερο το ισχύον σύστημα, αφού η επιτυχία στον ΑΣΕΠ πριμοδοτείται τουλάχιστον στον πίνακα αναπληρωτών. Για την αδιαφανή προϋπηρεσία, συμφωνούμε.
Από που κι ως που αποκλείονται κάποιοι;;;
Όφου πάλι τα ίδια...................
Δικαιότερο θα ήταν να πριμοδοτείται η επιτυχία στον ΑΣΕΠ και στους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ(όχι μόνο στον πίνακα αναπληρωτών). Γιατί κάποιος που έχασε τον διορισμό για 1 ή 5 ή 100 θέσεις να είναι στην ίδια θέση με κάποιον που δίνει για πρώτη φορά ΑΣΕΠ ή με κάποιον που έχει αποτύχει ; Ως προς αυτό το σημείο λοιπόν, θεωρώ δικαιότερο το ισχύον σύστημα, αφού η επιτυχία στον ΑΣΕΠ πριμοδοτείται τουλάχιστον στον πίνακα αναπληρωτών. Για την αδιαφανή προϋπηρεσία, συμφωνούμε.
...και να μοριοδοτούνται οι επαναλαμβανόμενες επιτυχίες-μη διορισμοί στον διαγωνισμό για τον επόμενο, χωρίς να σβήνονται όμως αυτά τα μόρια.
(...)..Επειδή λοιπόν κι έτσι κι αλλιώς τίποτα δεν είναι σωστότερο ίσως μια λύση να είναι η σταδιακή κατάργηση του πίνακα, να γίνεται ΑΣΕΠ, αλλά να λαμβάνονται κι άλλα κριτήρια (δε μιλάω για τη γελοιότητα της συνέντευξής γιατί ζούμε στην Ελλάδα, αλλά για πιο αντικειμενικά πράγματα όπως χρονολογία κτήσης πτυχίου, βαθμός, προϋπηρεσία, ηλικιακά και άλλα κοινωνικά-και οικονομικά-κριτήρια, προηγούμενες επιτυχίες στο διαγωνισμό, μεταπτυχιακά κλπ διαφανή και διαθέσιμα στους πάντες) με κάποια ποσόστωση για το καθένα, που θα μελετηθει κατάλληλα και θα 'ναι πιο δίκαιο για όλους..
Το ισχύον σύστημα διορισμών είναι το 60-40.
Δεν έχει αλλάξει κάτι και ότι ακούς στο σχολείο είναι ράδιο-αρβύλα.
Όταν θα ανακοινωθεί η εγκύκλιος διορισμών, θα γνωρίζουμε όλοι.
Προς το παρόν...αναμονή.
Πιστεύεις ότι η απόφαση του ΣΤΕ επηρεάζει την κατάσταση ή όχι .Τα πάντα είναι θέμα πολιτικής βούλησης...αν δει το Υπουργείο ότι το παιρνει να καταργήσει τους πίνακες θα τους καταργήσει...γνώμη μου είναι ότι δε θα τους καταργήσει για πολλούς και διαφόρους λόγους (αν θες το αναλύουμε κάποια άλλη στιγμή)...Κάθε μέρα επαναλαμβάνω το ΣτΕ βγάζει άπειρες αποφάσεις...Θα ξαναπώ για το κυνήγι! Την Δευτέρα βγήκε Παράνομο το Κυνήγι και μπροσ το δέος των κυνηγών (300.000 περίπου) ο Υπ έβγαλε εγκύκλιο που το νομιμοποιούσε και πάλι..αν οι κυνηγοί ήταν 300 και όχι 300.000 το κυνήγι θα είχε απαγορευτεί εδώ και χρόνια...ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ!
Επειδή ακούσαμε και είδαμε πολλά αυτές τις μέρες πιστεύεις ότι η απόφαση μπορεί να επηρεάσει ή να αλλάξει τον τρόπο διορισμών?Μπορεί...μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο δηλαδή να μείνει το 60-40 ή ναι γίνει 80-20 αλλά να αλλάξει τελείως σε βάθος ενός έτους με καμία παναγία!
Θαρρείς και κάποια πράγματα είναι προμελετημένα και άκρως κατευθυνόμενα από μερικά ...δημοσιεύματα)Τώρα μπήκες στο νόημα...εννοείται!!! Συνήθως το σύστημα λειτουργεί ως εξής...θέλει κάποιος να κάνει μια αλλαγή υψωμένη εις την τετάρτη (λέμε τώρα...)...Διαρρέει στον φιλικό τύπο μέσω των παπαγάλων-δημοσιογράφων ότι επίκεινται αλλαγές εις την νιοστή... γίνεται κόλαση στα κανάλια στη βουλή στο πεζοδρόμιο...όποτε βγαίνει ο υπουργός και λέει...εντάξει λάβαμε υπόψιν την κοινή γνώμη...οι αλλαγές δε θα είναι εις την νιοστή αλλά εις την τετάρτη....μπουχχαχαχα!!!!!!!!!!
Μη κάθεστε με σταυρωμένα τα χέρια. Αφού υπάρχει μια Ένωση Αναπληρωτών, ας τη στηρίξουμε. Είναι κρίμα τόσοι κόποι για νας πας στο τελευταίο χωριό να διδάξεις να πάνε χαμένοι.
Υ.Γ. : Δεν είμαι συνδικαλιστής, ούτε έχω συμφέροντα.
Έχεις συμφέρον...ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙΣ! Έλεος...πολύ υπεράνω είμαστε σε αυτήν την κοινότητα..και να σου πω και κάτι? οι υπόλοιποι που είναι γραμμένοι στην ΠΕΑ γιατί νομίζεις ότι είναι γραμμένοι? Για να εξασφαλίσουν το πολιτικό τους μέλλον? Μέσω της ΠΕΑ? Ας σοβαρευτούμε...
Και κάτι τελευταίο...η έννοια συνδικαλιστής λοιδορείται χωρίς να σκέφτεται κανείς ότι αν δεν υπήρχαν τα συνδικάτα από την Πρώτη Διεθνή (ένωση εργατών) και μετά...θα είχαμε 17ωρο και παιδική εργασία κάργα...ούτε εγώ είμαι συνδικαλιστής αλλά μην το ξεφτιλίζουμε...Εσείς εννοείται τους συνδικαλιστές που γίνονται βουλευτές αλλά ετσι παίρνει τη μπάλα όλους...δηλ πρέπει να καταργηθεί ο συνδικαλισμός για να καταλάβουμε την αξία του? Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πως εργαζόμενοι (πολλοί από μας κακοπληρωμένοι ή απλήρωτοι) υιοθετούν την φρασεολογία του Προέδρου του ΣΕ
Έλεος...πολύ υπεράνω είμαστε σε αυτήν την κοινότητα
Δεν είναι όμως αυτός ο σωστός τρόπος. Αν θέλατα πραγματικά να κάνετε κάτι από συνδικαλιστικής πλευράς έπρεπε να μην πάει κανένας ούτε αναπληρωτής ούτε ωρομίσθιος. Έτσι θα αναγκάζονταν να κάνουν μαζικούς μόνιμους διορισμούς, δεν θα είχαν άλλη επιλογή. Μπορεί όμως να πετύχει αυτό?
Αν θέλατα πραγματικά να κάνετε κάτι από συνδικαλιστικής πλευράς έπρεπε να μην πάει κανένας ούτε αναπληρωτής ούτε ωρομίσθιος. Έτσι θα αναγκάζονταν να κάνουν μαζικούς μόνιμους διορισμούς, δεν θα είχαν άλλη επιλογή.
και να έχεις συγκεντρώσει μόρια γυρίζοντας ανά την Ελλάδα είναι αναξιοκρατική μέθοδος;
Πολύ σωστά!Δεν πρέπει να γίνονται γενικεύσεις. Θα προσθέσω όμως ότι μπορεί στους φιλολόγους ή σε άλλους κλάδους ένα μεγάλο ποσοστό των αναπληρωτών να είναι επιτυχόντες ΑΣΕΠ, και μάλιστα σε υψηλές θέσεις, όμως σε κάποιους άλλους κλάδους ενδέχεται να μην καλούνται ούτε ωρομίσθιοι ακόμη και οι πρώτοι επιλαχόντες από ΑΣΕΠ .
Επίσης, αφού, όπως λες, σέβεσαι τους αναπληρωτές/ωρομισθίους, γιατί τους ταυτίζεις όλους με τους "κυρίους" που δεν διορίζονται αξιοκρατικά και καλείς μάλιστα τους υπολοίπους να κάνουν αγωγές, αν διοριστούν; Το να έχεις πετύχει σε έναν ή περισσότερους διαγωνισμούς και να έχεις συγκεντρώσει μόρια γυρίζοντας ανά την Ελλάδα είναι αναξιοκρατική μέθοδος; Και πώς είσαι τόσο σίγουρος ότι δεν συνεχίζουν να δίνουν στον ΑΣΕΠ, όπως οι υπόλοιποι;
Μη γενικεύουμε έχοντας στο μυαλό κακά παραδείγματα.
Όχι δεν είμαστε υπεράνω, εσύ είσαι πολύ πιο κάτω με τον τρόπο συμπεριφοράς σου και τον τρόπο που σκέφτεσαι. Δεν είναι δυνατόν να κατηγορείς συναδέλφους που θέλουν να διοριστούν αξιοκρατικά και με αξιοπρέπεια χωρίς να έχουν παρακαλέσει κανένα κομματόσκυλοΑν θες απάντησέ μου σε αυτές τις (φαινομενικά) άσχετες μεταξύ τους ερωτήσεις:
Ξέρω περίπτωσή ΠΕ02 διοριστέας με τη δεύτερη χρονιά, η οποία φέτος είναι ωρομίσθια. Στους φιλολόγους, ούτε οι διοριστέοι του ΑΣΕΠ δεν πάνε αναπληρωτές με την πρώτη. Ούτε με τη δεύτερη χρονιά, απ'ότι φαίνεται.Σωστά. Με την πρώτη δεν πάνε αναπληρωτές, πάνε όμως ωρομίσθιοι και έτσι έχουν τη δυνατότητα να πάνε αναπληρωτές την επόμενη χρονιά.Αυτό συνέβη σε πολλούς ΠΕ02(αναφέρομαι σε όσους είχαν υψηλή θέση στον πίνακα του ΑΣΕΠ) τα 3 τελευταία χρόνια.(Τις 3 τελευταίες χρονιές ,ως γνωστόν,προσλήφθηκαν πάρα πολλοί φιλόλογοι αναπληρωτές)
Μια στιγμή γιατί εδώ θα τρελαθούμε εντελώς. Το ότι έχει κάποιος πολλά μόρια επειδή έχει γυρίσει τη μισή Ελλάδα από πότε θεωρείται αξιοκρατική μέθοδος? Δηλαδή αυτός είναι καλύτερος από κάποιον που δεν έχει γυρίσει την Ελλάδα ή δεν έχει δουλέψει σαν αναπληρωτής? Θα τρελαθούμε εντελώς εδώ. Ο μόνος αξιοκρατικός τρόπος διορισμού αυτή τη στιγμή είναι μέσω ΑΣΕΠ, και αυτό γιατί ο διορισμός μέσω πίνακα έχει και αυτός αλλιοωθεί από όλους αυτούς που έχουν χωθεί στην ΠΔΣ ή έχουν βρει άλλους τρόπους να μαζεύουν μόρια (βλέπε Σιβιτανίδειο, εκκλησιαστικά κλπ).
Όταν κάποιος επιλέγει να τρέχει σε απομακρυσμένες περιοχές έχει υπογράψει μια σύμβαση και ξέρει πολύ καλά ότι είναι με σύμβαση. Κανείς δεν του έχει υποσχεθεί ότι θα γίνει μόνιμος. Καλύπτει λειτουργικό κενό. Το υπουργείο δεν είναι υποχρεωμένο να τον διορίσει. Διότι δεν έχει περάσει καμία αξιοκρατική διαδικασία αξιολόγησης για να διοριστεί.