1
Προαγωγικές / Απ: Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις Γυμνασίου
« στις: Σήμερα στις 06:20:26 πμ »Είναι αρκετά θα έλεγα, πάνω από δέκα ανά τάξη, γύρω στα δεκαπέντε. Στο περσινό σχολείο ήταν σχεδόν όλο το σχολείο
Μετά το χρόνο αποχώρησης, ωστε να μπορούν οι εισηγητές να είναι διαθέσιμοι.
Δεν υπάρχει ούτε καλη συννενόηση, ούτε καλή γνώση, οπότε πνίγονται με τα διαδικαστικά και επίσης θέλουν η πλειοψηφία να μην κάνει τίποτα, με το ζόρι την εισήγηση, και επιτηρήσεις πως θα την ρίξουμε στον "συνάδελφο".
Εμείς, οι φιλόλογοι τουλάχιστον, έχουμε τελείως αντίθετες προσεγγίσεις στο θέμα των προφορικών και γι αυτό δεν έχω αναρωτηθεί ποτέ γιατί δεν κάνουμε επιτροπή. Άλλοι είναι της ξεπετας, του στιλ «εχεις να πεις κάτι πάνω σ αυτά που έγραψες; όχι; ενταξει, ραντεβού στην επαναληπτική εξεταστική». Άλλοι ψειρίζουν την παραμικρή ερώτηση και εξετάζουν ωωωωρες ατέλειωτες μην τυχόν και δεν μπει ακριβοδίκαιος βαθμός, Πώς να γινει επιτροπή έτσι; Εγω κρίνω και πράττω κατά περίπτωση, ανάλογα με το τι μπορεί να κάνει το κάθε παιδί, αν είναι πολύ αδυναμοσ, ρωτάω στοχευμένα κάποια πράγματα που γνωριζω σίγουρα ότι θα μου απαντήσει.