Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Έσπερος

Σελίδες: 123 ... 210
1
Σχολική ζώνη / Απ: Bullying στα σχολεία - Υπάρχει λύση;
« στις: Σήμερα στις 09:37:16 μμ »
Στα σχολεία σας ποσο συχνά συναντάτε bullying? πιστεύετε ότι όντως είναι θέμα τέτοιων διαστάσεων ή απλα έγινε μόδα να το συζητάμε;

Εγω είμαι σχεδον 10 χρόνια σε σχολείο νησιού. Παρολο που ειναι επαρχία και τα παιδιά ειναι σκληραγωγημένα και φυσικά τα αγόρια δεν μεγαλώνουν με εκλέπτυνςη τρόπων και το επίπεδο εννοειται ότι ειναι χαμηλότερο από τα παιδιά των πολεων (όχι το οικονομικό), δεν έχουμε παραβατικές συμπεριφορές, χουλιγκανισμούς, βανδαλισμούς κλπ., δεν έχουμε περιστατικά ρατσισμού εις βάρος αλλοδαπών ούτε στιγματισμό λόγω εμφάνισης ή αλλού προβλήματος παρα μόνο σποραδικά, αλλά σε καμία περίπτωση λεκτική ούτε καν σωματική βία (γενικώς δεν δέρνονται μεταξύ τους παρότι αγόρια επαρχίας). Έχουμε καταστάσεις μειωμένης υπομονής σε παιδιά με θέματα συμπεριφοράς ή τσακωμούς αλλά μέχρι εκεί. Γι αυτό απορώ, πού συμβαίνει αυτό το περίφημο bullying, αν δεν συμβαίνει σε εμάς ας πούμε, δεν μπορώ να φανταστώ να συμβαίνει σε μερη με καλύτερο επίπεδο.

Σε σχέση με το τι θυμάστε ως μαθητες, βλέπετε διαφορα; Εγω παρολο που πήγα σχολείο στην Αθήνα και παρολο που οι τωρινοί μου μαθητες είναι αρκετά άτακτοι (σαν άτακτα παιδιά όμως, όχι σαν προκλητικοί έφηβοι), θυμάμαι συμπεριφορές συμμαθητών μου που εμένα ως ήσυχο παιδί με έκαναν να νιώθω άβολα, πράγμα που δεν θα έλεγα ότι βλέπω τώρα, δηλαδή παιδιά που για να το πω απλα δεν θα ήθελα να συναναστρέφονται με το δικό μου παιδί. 1-2 τη χρόνια σε ένα σχολείο των 250 παιδιών, αλλά καμία σχέση με το τι θυμαμα ως μαθήτρια κι ας ήμουν και παιδί της πόλης.

2
Είναι η ιδέα μου η υποτιμάται για ακόμα μια φορά η νοημοσύνη μας;

Αναζητώ να πάρω ένα tablet με λίγο παραπάνω από 200 ευρώ και παρατηρώ ότι οι "προμηθευτές" που κοίταξα διαθέτουν για την μέριμνα όποια προϊόντα θέλουν αυτοί κι όχι όλα όσα πληρούν τις προϋποθέσεις του προγράμματος ... είναι μόνο δική μου παρατήρηση αυτή; 

Συμπεραίνω ότι εν τέλει το πολύ να γλιτώσω 50-100 ευρώ σε σχέση με να το αγόραζα από το φθηνότερο διαδικτυακό κατάστημα το οποίο δεν εξυπηρετεί μέσω του voucher..

Είναι μια πολύ μεγάλη κοροϊδοα όλο αυτό. Οριακά ίσως αξιΖει για ζευγάρια που θα βάλουν 400 ευρώ. Εμείς το κοιτάμε τώρα αλλά για λαπτοπ, όχι ταμπλετ. Και πάλι όμως είναι πολλά τα χρήματα αν θες κάτι καλό και πολύ περιοριστικές οι προδιαγραφές και τα καταστήματα….

3
Γνωρίζετε ποια ειναι η εξεταστέα ύλη (δηλ ποσοστό 2/3; ) διδαχθείσας ύλης πχ  στο μαθημα της ιστοριας α γυμνασιου;
επισης πως μπαίνουν τα θεματα; 2 ομαδες κλειστου τύπου , ανάπτυξης ;

2/3 της διδαχθείσας αρκεί να μην είναι λιγότερες από το 1/2 της διδακτέας

Ομάδα Α ερωτήσεων: ερωτήσεις "γνώσεων", ανοικτού και κλειστού τύπου. Είθισται μία να είναι ερώτηση ορισμού εννοιών. Μπορείς να βάλεις και άλλη  μία κλειστού τύπου για διευκόλυνση και οι άλλες κλασική ερώτηση ανάπτυξης.  5 θέματα κα επιλέγουν τα 3.

Ομάδα Β ερωτήσεων: ερωτήσεις "κρίσεως". Συνήθως βάζουμε εδώ τις πηγές, για να συνδυάσουν την πηγή με το σχολικό βιβλίο. Μπορείς να βάλεις και σχολιασμό κάποιας εικόνας πχ ενός έργου τέχνης. Ή μια κρίσεως ελεύθερη πχ να αποτιμήσουν μια ιστορική προσωπικότητα. Είναι 4 θέματα και επιλέγουν τα 2.

Δηλαδή συνολικά απαντούν σε 5. 3 από την Α ομάδα και 2 από τη Β.

4
Σχολική ζώνη / Ελληνική «pisa»
« στις: Μάιος 19, 2022, 09:41:32 μμ »
Πέρα από την προσωπική άποψη του καθενός σχετικά με την εισαγωγή αυτού του «θεσμού» ( εγω προσωπικά δεν εμπιστευομαι τίποτα απ όσα κάνει η Κεραμεως), πώς είδατε τα θέματα; Τι πιστεύετε για τους δικούς σας μαθητες; Σας άρεσε η λογική τους;

Εγω είμαι φιλόλογος σε γυμνάσιο. Έριξα μια βιαστική μάτια οπότε η γνώμη μου είναι πρόχειρη. Έχω πολλές επιφυλάξεις ως προς το θέμα των ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, αλλά θεωρώ ότι διευκόλυναν τους μαθητες στα συγκεκριμένα ζητούμενα. Αλλιώς δεν μπορώ να φανταστώ μαθητες Γ Γυμνασίου να μπορούν μόνοι τους να κάνουν τέτοιου είδους ερμηνείες στα χωρια του κειμένου. Μου άρεσε η έμφαση στην κατανόηση κριμένου, που υποτίθεται ότι είναι βασικός μας στόχος, αλλά οι φιλόλογοι συχνά παρασύρονται από τον παραδοσιακό τυφλοσούρτη των ασκήσεων και δεν δίνουν τόση έμφαση σ αυτό. Κατά τ άλλα δεν μπορώ να φανταστώ σοβαρή διαγνωστική δοκιμασία χωρίς παραγωγή λόγου. Όχι ότι με νοιάζει αν θα λειτουργήσει σοβαρα ο θεσμός…

Γενικα δεν θεωρώ κακό να υπάρχει πού και πού μια τετοια γενικευμένη δοκιμασία, αλλά δεν εμπιστευομαι όπως είπα τον τρόπο αξιοποίησής της. Ατομικά μιλώντας για το μαθημά μου ας πούμε θα ήθελα να γνώριζα κάποια στατιστικα για να έχω μια εικόνα πού τοποθετούνται οι μαθητες μου, όμως αυτά τα στοιχεία θα ήθελα να τα έχω μόνο εγω και όχι να γίνονται συγκρίσεις μεταξύ καθηγητών ή μεταξύ σχολείων. Αυτά είναι πολύ επικίνδυνα μονοπάτια ακόμα κι αν υπάρχουν καλές προθέσεις, που αν προκειμενω είναι δεδομένο ότι δεν υπάρχουν, οπότε ένας λόγος παραπάνω να φοβόμαστε.

5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: μερικές φορές....
« στις: Απρίλιος 17, 2022, 01:54:17 μμ »
Καλά κ εμένα δεν είναι μεγάλο, 4.5 είμαι. και βαρύς. αλλά ποτέ δεν ένιωσα πόνους στο σώμα παρολο που είναι α γυμναστή. ελεύθερο χρόνο θέλω. να μπορώ να ασχολούμαι με το σπίτι και το διάβασμα!!!!

6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: μερικές φορές....
« στις: Απρίλιος 17, 2022, 09:33:09 πμ »
Εγώ ακριβώς το ανάποδο. Την ευθύνη του να μεγαλώνεις ένα παιδί τη θεωρώ τεράστια. Τόσα πράγματα να φροντίσεις, τόσα άγχη, τόσα λάθη που πρέπει να αποφύγεις, το βάρος για το πώς θα του δώσεις εφόδια να σταθεί στα πόδια του, όλες οι καταστάσεις που βλέπεις στο σχολείο και δεν θες να συμβούν στο δικό σου παιδί…. Στο σχολείο εξαντλούμαι σωματικά από την ορθοστασία και την ετοιμότητα να προλαβαίνω καταστάσεις ή κι από τις φωνές ακόμα, και κουδουνίζει το κεφάλι μου. Όμως δεν είναι ίδια ευθύνη. Και υπάρχει κι η απόλαυση ότι κανεις αυτό που σ αρέσει.

7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: μερικές φορές....
« στις: Απρίλιος 16, 2022, 09:32:55 μμ »
Σήμερα δεν ασχολήθηκα καθόλου με το σπίτι. Μόνο με την οικογένεια και βγήκαμε βόλτα ταβέρνα και παιδική χαρά 😁😅

Λοιπόν εγω έχω ένα μόνο παιδάκι πολύ ήσυχο κατά κοινή ομολογία, κι όμως την ενασχόληση μαζί του τη θεωρώ πιο κουραστική από την τάξη. Στο σχολείο κάποια στιγμή αρχίζει να μου λειπει, αλλά μετά που γυρίζω το μεσημέρι σκέφτομαι ότι θα προτιμούσα να καθόμουν λίγο μόνη μου, και από τις 7.30 το βράδυ περιμενω απλα να κοιμηθεί. Περίπου όπως στο σχολείο περιμενω το κενό. Το κενό βασικά είναι η μόνη στιγμή που ξεκουράζομαι, όχι κάθε μέρα αλλά 2-3 από τα κενά της εβδομάδας τα απολαμβάνω, ακόμα κι αν εκείνη την ώρα ετοιμάζω κάτι!

8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: μερικές φορές....
« στις: Απρίλιος 16, 2022, 05:35:39 μμ »
Κακά τα ψέματα πάντως, οι διακοπές είναι ξεκούραση αν μπορείς να φύγεις. Και είμαστε ο κατεξοχήν φτωχοποιημένου κλάδος που δεν μπορεί να πάει ταξίδι, άρα οι «διακοπές» μας είναι απλα μια μίζερη ρουτίνα. Εσείς δηλαδή σήμερα πρώτη μέρα διδκοπων κάνατε κάτι ξεκούραστο; Δουλειές το σπίτι σας δεν είχε; Με τα παιδιά σας δεν ασχοληθήκατε; Από τι ακριβώς κάνατε διάλειμμα λοιπόν; Ενώ άλλοι που οι διακοπές τους αρχίζουν τη Μ. Παρασκευή, μπορεί άνετα να φύγουν ένα τετραήμερο και όντως να ξεκουραστούν.

9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: μερικές φορές....
« στις: Απρίλιος 16, 2022, 09:21:11 πμ »
Πέρσι που ένιωθα μεγαλύτερη την πίεση του κορονοϊού κ γενικα ο διευθυντής μας έσπαγε τα νεύρα, απολάμβανα την τηλεκπαίδευση γιατί έκανα μάθημα χωρίς το λοιπό περιβάλλον του σχολείου. Όσο όμως κι αν με κουράζει το σχολείο, δεν μπορώ να πω ότι στο σπίτι ξεκουράζομαι. Στο σπίτι βασικά περιμενω απλα να περάσει η ώρα να ησυχάσουμε. Ίσως στο δικό μου μυαλό είναι αυτονόητο ότι θα κουράζεσαι στη δουλειά σου, ενώ η κούραση στο σπίτι είναι μόνο για όσους έχουν οικογένεια, που πολλοί δεν έχουν, γι αυτό και κάνω τη σύγκριση.

10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: μερικές φορές....
« στις: Απρίλιος 15, 2022, 09:15:50 μμ »
Α εγω θα διαφωνήσω. Κατ αρχας πολύ ωραυα συζήτηση!
Λοιπόν εγω εξαρχής που διορίστηκα πριν παντρευτώ, με εξαίρεση την πρώτη χρόνια που υπέφερα στην τάξη και γύριζα σπίτι κι έκλαιγα, τα επόμενα χρόνια αν ήταν κανένα τριήμερο και δεν φεύγαμε για Αθήνα, έπεφτα σε κατάθλιψη κι ευχόμουν να είχαμε σχολείο. Τώρα τα τριήμερα τα χαίρομαι, δεν μοορω να πω. Όμως όταν είναι να κλείσουμε για διακοπές, επειδή με το παιδί κ τον κορονοιο δεν φεύγουμε τελείως όπως παλιά,  μέρες πριν σκέφτομαι ότι δεν είναι ωραία που κλείνουμε, ότι δεν θα έχω καμία εναλλαγή, όλη μέρα με το παιδί, μόνο δουλειές του σπιτιου και τίποτα άλλο κλπ… και τώρα αυτά σκέφτομαι. Μετά βέβαια, τελικά περνάω καλά γιατί κάνουμε κι αλλα πράγματα και δεν θα έλεγα ότι ανυπομονώ να γυρίσουμε, εκτός από το καλοκαίρι που είναι πολύς καιρός. Αλλά πάντα πριν κλείσουμε είμαι στις μαύρες μου. Το σχολείο μου δεν θα έλεγα ότι είναι πάντα ευχάριστο και κάποιες φορές είναι τοξικό. Αλλά γενικα το θεωρώ πιο ξεκούραστο από το σπίτι με το παιδί. Κυρίως μου αρέσει η εναλλαγή και το ότι κάνω κάτι άλλο. Αν δεν έχω το σχολείο, ο,τι βόλτα κι αν κάνουμε, όσους φίλους και να δούμε, πάντα θα υπάρχει το παιδί, οπότε δεν είναι ξεκούραστα. Γενικα όταν είμαι λιώμα από την κούραση ή αγχωμένη από τις υποχρεώσεις, δεν έχω σκεφτεί ότι θα ήθελα να ξεκουραστώ από την δουλειά. Γιατί δεν νιώθω πια καμία ξεκούραση από τη στιγμή που δεν ορίζω εγω τον χρόνο μου. Η ξεκούραση μου είναι η ώρα που πάω σχολείο πριν αρχίσει το μάθημα και δεν έχει κόσμο στο γραφείο, αν τυχόν δεν έχω να προετοιμάσω κάτι.

Οι περισσότερες εργαζόμενες που ξέρω πάντως θεωρούν πιο κουραστικό το σπίτι.
Γενικα εγω εκτιμώ την εναλλαγή. Μια έκτακτη παραμονή στο σπίτι, είναι μια ευκαιρία να γίνουν κάποια πράγματα με ηρεμία και τροπον τινα φέρνει ξεκούραση. Η μόνιμη παραμονή στο σπίτι, για μένα είναι μεγάλη ψυχική φθορά. Στο σχολείο φυσικά υοαρχουν μερες που μετράω τις ώρες, αλλά και στο σπίτι κάνω το ίδιο μέχρι να κοιμηθεί το παιδί.

11
Β/θμια / Απ: Προαγωγικές εξετάσεις γυμνασίου
« στις: Απρίλιος 09, 2022, 10:02:45 μμ »
Νομίζω ότι 30/5 είναι Τρίτη. Οπότε νομιζω ότι θα ξεκινησουν με κάτι ευκολότερο τις δύο πρώτες ημέρες. Ετσι και αλλιώς το καθε σχολείο κανονίζει ξεχωριστά με βάση και τις προτιμήσεις των παιδιών (πολλές φορές προτείνουν τα ίδια πρόγραμμα).

Δευτέρα είναι.
Απλώς απόρησα επειδή ξέρω ότι τα παιδιά γενικα διαλέγουν πρώτο. Εμάς συνήθως θέλουν ιστορία.

12
Β/θμια / Απ: Προαγωγικές εξετάσεις γυμνασίου
« στις: Απρίλιος 09, 2022, 09:30:06 μμ »
συμφωνα με το ΦΕΚ οι εξετάσεις γίνονται από 1-15 Ιουνίου. Οπότε προβλέπω να ξεκινούν στις 1 με βιολογία και την άλλη ημέρα αγγλικά (μάλλον έτσι θα το κανουν τα περισσότερα σχολεια).

Γιατί αυτά πρώτο μάθημα; τα παιδιά θα έχουν όλο το σ/κ ουσιαστικά αφού 30 δεν γίνονται μαθήματα. Λογικό είναι να γράψουν κάτι βαρύ με μεγάλη ύλη!!!

13
Νηπιαγωγείο / Απ: Πρώτη φορά νηπιαγωγειο
« στις: Απρίλιος 09, 2022, 09:24:30 μμ »
Επεκτείνω τη συζήτηση σε σχέση με την κοινωνικότητα παιδιού που πήγε πρώτη φορά μηπιαγωγειο.
Στο κομμάτι της προσαρμογής και του αποχωρισμού δεν υπήρχε κανένα θέμα, παρα το άγχος μου. Στο θέμα της ένταξης σε παρέες όμως, η κατάσταση δεν έχει βελτιωθεί. Ο γιος μου είναι παιδί όχι κοινωνικό γιατί δεν έχει μάθει να συναναστρέφεται με παιδια. Δεν υπάρχει παθολογικό θέμα. Απλώς δεν το έχει κάνει ποτέ. Τη θέλει την παρέα. Στις κούνιες χαιρεται όταν  βλέπει συμμαθητές κ στενοχωριέται όταν δεν είναι κάποιος γνωστός. Πάει κ χαιρετάει ή κάθεται κοντά κ παρακολουθεί, αλλά δεν μιλάει. Στο σχολείο όμως δεν κάνει ούτε αυτό. Στο διάλειμμα κ στο ελεύθερο παιχνίδι αν τον αφήσουν, απλα θα περιφέρεται. Ενώ είναι παιδί με ενδιαφέροντα, στο σπίτι κάνει παζλ, βιβλία, κατασκευές, εκεί δεν πάει στα παιχνίδια. Συνήθως πηγαίνει κοντά στα παιδιά που έχουν ειδική παιδαγωγό και με την καθοδήγηση τους παίζει μαζί, όμως είναι παιδιά που δεν μιλάνε, οπότε στο κομμάτι αυτό ο ίδιος μένει στάσιμος. Γίνονται προσπάθειες να τον καθοδηγήσουν και σε άλλες παρέες αλλά από μόνος του δεν πάει. Το τμήμα είναι μεγάλο και έτσι δείχνει μια συμπεριφορά διογκωμένη στο πιο αρνητικό. Δεν έχω παραπονο από το ενδιαφέρον του σχολείου γις το θέμα, αλλά δεν γνωριζω ώς πιο σημείο μπορεί (πρακτικά, από θέμα χρόνου κ λοιπών ζητημάτων) η νηπιαγωγός να βοηθήσει παραπάνω. Γι αυτό ρωτώ τις συναδέλφους παιδαγωγούς, τι συζήτηση θα μπορούσα να κάνω επ αυτού.

Προ καιρού είχαμε αφήσει τη συζήτηση στο ότι θα κοιτούσαμε παθολογικά αιτία, το οποίο όμως αποκλείστηκε κ συν τοις αλλοις τώρα με το άνοιγμα του καιρού κ τη μεγαλύτερη κυκλοφορία όλων, τον παρατηρούμε σε χώρους με παιδθα κ βλέπουμε ότι δεν αδιαφορεί. Δεν τίθεται τέτοιο θέμα και θα ήθελα να τους εξηγήσω στο σχολείο ότι το παιδί θέλει την παρέα αλλά δεν ξέρει πώς και μάλλον αποθαρρύνεται από τα πολλά παιδιά (και αν έχω καταλάβει καλά υπάρχει και θέμα συμπεριφοράς σε άλλο παιδί, δηλαδή η τάξη δεν είναι πάντα ήρεμη). Μήπως όμως όλο αυτό φεύγει από τη δικαιοδοσία τους; Δεν θέλω και να φανώ αχάριστη που το παιδί το φροντίζουν κ οι ειδικοί παιδαγωγοί για να μην τριγυρνάει μόνο του, αφού δεν είναι δουλειά τους. Αλλά πιστεύω ότι εκείνος βολεύτηκε και νιώθει ασφάλεια μαζί τους κι αυτό δεν βοηθάει για το βήμα παραπάνω. Επίσης μου έχουν πει ότι ούτε εργασίες κάνει ακ δεν πάει δίπλα κάποιος, παρολο που ξέρει να χειρισει ψαλίδι, ξέρει γράμματα κ αριθμούς κ σχεδον να διαβάζει, απλώς έχει μάθει να έχει την προσοχή κ την καθοδήγηση ενηλίκων σε ήρεμη κ δομημένη ατμόσφαιρα που προφανώς το σχολείο (γενικώς, όχι το δικό του) δεν μπορεί να προσφέρει.

Εγω ως εκπαιδευτικός ξέρω τι σημαίνει το χάος της τάξης κ δεν κατηγορώ το σχολείο του, αλλά θα ήθελα να εξηγήσω ότι το παιδί έχει ένα δυναμικό που το σχολείο δεν το βοηθάει να εκδηλώσει (στην εξωσχολική ραστηριουηυα είναι αρκετά διαφορετικός, έστω κ με μειωμένη κοινωνικοτητα). Δεν θέλω όμως να υπονοήσω ότι φταίει κάτι στην τάξη τη συγκεκριμένη, προφανώς έτσι θα είναι παντού όπου έχει τόσα παιδιά. Εσείς από την εμπειρία σας, τι θα με συμβουλεύατε;

14
Σε εμάς, ο σύμβουλος ειδικής αγωγής τονίζει ότι οποιαδήποτε επικοινωνία με τους κηδεμόνες πρέπει να γίνεται μόνο μέσω του σχολείου, για να είμαστε όλοι καλυμμένοι. Είχε βέβαια υπάρξει προηγούμενο με μητέρα η οποία έπαιρνε τηλέφωνο στο κινητό της συναδέλφου ακατάλληλες ώρες, Σαββατοκύριακα, για εντελώς άσχετα θέματα. Οπότε η σύσταση ήταν "Ναι, συχνή επικοινωνία, αλλά μόνο μέσω του τηλεφώνου του σχολείου, μόνο σε ώρες λειτουργίας του σχολείου." Και ηλεκτρονικά μέσω mail, αλλά όχι με viber ή άλλου τύπου σύγχρονη επικοινωνία. Το δια ταύτα ήταν "Μην δίνετε κινητό σε γονείς". Είμαστε δευτεροβάθμια, βέβαια, αλλά ο σύμβουλος ειδικής, νομίζω, καλύπτει και τις δύο βαθμίδες.

Κατανοητό αυτό και δεν διαφωνώ. Η απευθείας επικοινωνία μπορεί να γίνει κ μέσω επαγγελματικού μειλ. Σαν γονέας ας πούμε σκέφτομαι ότι αν το παιδί μου δεν μπορούσε στο σχολείο χωρίς την παράλληλη ή τον ειδικό βοηθό, θα ήθελα να γνωριζω αν πρόκειται να λείψει. Όχι να το μάθω το πρωί στο σχολείο. Αλλά κ αντίστροφα ξέρω ότι οι συβαδελφοι έχουν διευκολυνθεί έτσι πχ αν είναι να λείψει το παιδί κ το γνωρίζουν, κανονίζουν με το σχολείο να πάνε αργότερα για να κάνουν κάτι δικό τους πχ εξετάσεις ή επίσκεψη στο σχολείο του δικού τους παιδιού, για τα οποία δεν θα έπαιρναν εύκολα άδεια αφού οι μαθητες τους είναι απόλυτα εξαρτημένοι από την παρουσία τους. Όλα αυτά μπορούν να γίνουν χωρίς απαραίτητα να δώσεις το κινητό σου.

Σελίδες: 123 ... 210

Pde.gr, © 2005 - 2022

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 31148
  • Τελευταία: Ypaithpliktos
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1109202
  • Σύνολο θεμάτων: 18510
  • Σε σύνδεση σήμερα: 709
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
  • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 50
Επισκέπτες: 452
Σύνολο: 502

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.192 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.