Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - babba4410

Σελίδες: 1234
1
Να με συγχωρείς που 1) στα διαλείμματα και στα κενά μου μπαίνω στο φόρουμ όταν δεν έχω εφημερίες (αν είμαι σε σχολείο)
ή 2) κάνω διάλειμμα στο 8ωρο του διοικητικού ωραρίου (αν είμαι σε φορέα) και κυρίως που μπαίνω στο δίκτυο από το κινητό.

Το σχολικό δίκτυο σου παρέχει πρόσβαση στο διαδίκτυο μόνο για σχολική χρήση και όχι για προσωπική χρήση.
Είμαι βέβαιος ότι δεν παραβιάζεις τους κανόνες χρήσης του σχολικού δικτύου,  αλλά χρησιμοποιείς 3G, σωστά;
Και φυσικά, απενεργοποιείς τη συσκευή και την ενεργοποιείς μόνο στα διαλείμματα διότι ξέρεις ότι είναι πειθαρχικό αδίκημα να είναι ενεργή εν ώρα μαθήματος, σωστά;
Εύγε συνάδελφε.

2
Τα άτομα που είναι σε διάθεση τα γνωρίζεις για να φανούν οι πραγματικές θέσεις.

Άτομα στη διάθεση;
Στη

3

Παράθεση
Παράθεση
Και πού να δείτε σφαγή που θα γίνει άμα κάνει κάνα αστείο και ανοίξει τις θέσεις αλλά κάνει μεταθέσεις μόνο από πλεονασματικές περιοχές σε ελλειμματικές για να μην αδειάσουν περιοχές... Ξέρετε τι κράξιμο έχει να πέσει στα κανάλια όταν τον Σεπτέμβρη δε θα υπάρχει ψυχή στα νησιά για να ανοίξει κανένα σχολείο;
Παράθεση
Δεν αφήνουμε τις ανούσιες κοκορομαχίες και να πάμε παρέα να διεκδικήσουμε αυτό που όλοι επιθυμούμε;
Άνοιγμα όλων των οργανικών που προκύπτουν από το ΕΑΕΠ για όλα τα σχολεία, (φτάνουν για όλους μας)
νομοθετική απαγόρευση πρόσληψης αναπληρωτών πλήρους ωραρίου σε περιοχές όπου δεν ικανοποιήθηκαν αιτήσεις μετάθεσης ή απόσπασης μόνιμου προσωπικού,
γενναίο αριθμό προσλήψεων άμεσα.
Συνάδελφε. Αντιλαμβάνεσαι ότι φάσκεις και αντιφάσκεις με την μπλε και την κόκκινη άποψη;
Έλα τώρα, είναι προφανές ότι η δεύτερη είναι η άποψή μου (που δημιουργεί το ίδιο θέμα με αυτό που δημιουργεί και η πρόταση του υπουργείου, αλλά μας βολεύει όλους) και η πρώτη ένα κακό σενάριο που απεύχομαι.
Νομίζεις ότι θα ικανοποιηθώ αν αφού στερήσει από μένα μια θέση, πάει και στερήσει και των συναδέλφων;
Σοβαρά τώρα, από όλα όσα είπα, αυτή τη γνώμη σχημάτισες για μένα;
Τέλος πάντων, διαφωνείς ότι αυτή θα πρέπει να είναι πάγια θέση όλων μας και πρώτα απ' όλα, αυτό θα πρέπει να ζητάμε σε κάθε μας αίτημα;
Είναι τόσο ουτοπικό και μη εφαρμόσιμο να καλύπτει με οργανικά κενά τις δημοφιλείς περιοχές και να συγκεντρώνει αναπληρωτές σε μη δημοφιλείς περιοχές; Ότι δεν πρέπει να παίρνει ΑΠΩ σε περιοχές όπου δεν ικανοποιήθηκαν αιτήσεις μετάθεσης ή απόσπασης; Ότι πρέπει να κάνει μόνιμες προσλήψεις τουλάχιστον όσες και οι αποχωρήσεις; Αρκεί να τα κάνει στην ώρα τους και δε θα υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Ούτε παράλογο είναι, ούτε ανεφάρμοστο.
Πού διαφωνείς λοιπόν με την πρόταση και γιατί δεν την πρoσυπογράφεις;

4
Καταρχήν, είμαι 5 χρόνια στην Αθμια συνειδητά και από επιλογή μου, στο ίδιο σχολείο, μετατάχθηκα από το οικείο ΠΥΣΔΕ και δεν είμαι κοινή ειδικότητα.
Η ανάκληση με τσακίζει διότι όπως προτάθηκε αρχικά, κάλυπτε με νέους μεταταγμένους την περιοχή μου και με άφηνε στη δευτεροβάθμια χωρίς ωράριο και χωρίς πιθανότητα να το καλύψω με οποιοδήποτε τρόπο πέρα από τη μετανάστευση.
Κακά τα ψέμματα, αυτά τα 5 χρόνια "δημοσιονομικής προσαρμογής" που πετσόκοψαν τις μεταθέσεις έδωσαν σε αρκετό κόσμο μόρια που με προσπέρασε και αν ξαναμοιραστεί τώρα η πίτα οριστικά, έχω πρόβλημα. Είναι σαν να λέει σε όλους σας ότι ξεχάστε τη θέση σας, θα κάνουμε κάθε χρόνο αναδιανομή οργανικών πανελλαδικά και άμα είστε τυχεροί, θα σας πάει μία μέσα μία έξω. Έχω δουλέψει τρελά το σχολείο μου και αδυνατώ να κατανοήσω πώς μπορεί να είναι δικαιοσύνη αν εν τέλει δοθεί ως οργανικό να το πάρει οποιοσδήποτε άλλος.

Με την πρόταση της ΟΛΜΕ, μια χαρά θα βρεθείς στο σχολείο δίπλα στο σπίτι σου και με τη συνεξέταση που προτείνει, θα το πάρεις και οργανικό.
Όπου υπάρξει πλεόνασμα, μπορεί να παραμείνει στη διάθεση (μεταταγμένος ή μη). Στο χειρότερο σενάριο, θα πάει σε διπλανό νομό για μια-δυο χρονιές, αλλά θα έχει πατήσει πόδι στην περιοχή του για πάντα. Οι συνταξιοδοτήσεις και οι αποσπάσεις/άδειες θα φροντίσουν να μην υπάρξουν ιδιαίτερες μετακινήσεις, όπως γίνεται με τους ΠΕ70 στα αστικά κέντρα όπου υπάρχουν περιοχές με εκατοντάδες πλεονάζοντες.

Στη δική μου περιοχή και ειδικά στο δικό σχολείο (που λογικά δε θεωρείται φιλέτο), τα κενά καλύπτονται κυρίως από αναπληρωτές και διαθέσεις. Αποσπάσεις ξέρω ανθρώπους που ζητάνε αλλά δεν παίρνουν (το γνωστό κολπάκι με τις ελλειμματικές περιοχές προέλευσης).
Πάμε λοιπόν μαζί και αν μας πει όχι, δέχομαι συνεξέταση χωρίς γενική ανάκληση(και μάλιστα είμαι υπέρ της μόνιμης συνεξέτασης των υπηρεσιακών μεταβολών από εδώ και πέρα ή της διοικητικής ενοποίησης των βαθμίδων).
Δέχομαι να γυρίσουν πίσω κραυγαλέες περιπτώσεις που άλλαξαν περιοχή με 20-30 μόρια στους κοινούς.
Δέχεσαι να προηγηθούν λόγω της ενοποίησης όσοι είναι ήδη στην περιοχή και πλεονάζουν, κι ας έχουν λιγότερα μόρια από όποιον μετατεθεί;
Μπορώ να δεχτώ ακόμα και να προηγηθείς στις τοποθετήσεις αντί των μεταταγμένων (βασικά, εμένα σκασίλα μου, και οι δύο συνάδελφοί μου είστε) εφόσον δέχεσαι να μείνουν κάποια άτομα στη διάθεση όταν είναι λογικός ο αριθμός. Θα απορροφηθούν από τις συνταξιοδοτήσεις σε βάθος τριετίας ή τις άδειες/αποσπάσεις σε φορείς - λειτουργικά κενά που θα προκύψουν.
Παρεμπιπτόντως, με το να μας τσουβαλιάζετε όλους μας κάνετε να υπερασπιζόμαστε και περιπτώσεις που δεν έχουμε κανένα λόγο να το κάνουμε. Ξεχάστε την ολική ανάκληση και λύσεις θα βρούμε. Μη μας στοχοποιείτε.
Τώρα που βρίσκουμε κοινό τόπο, θες να ετοιμάσουμε μια κοινή ανακοίνωση μεταταγμένων και προϋπάρχοντων που να ζητά τα αυτονόητα στα οποία συμφωνούμε;

Α, όσον αφορά την απορία σου, έχω γράψει για τον λόγο που ο Αρβανιτόπουλος δεν έδωσε οργανικές όταν έπρεπε. Για να δώσει τις οργανικές, έπρεπε να τελειώσει το θέμα των ενστάσεων. Τις ενστάσεις αρνήθηκαν να τις εξετάσουν οι υπηρεσίες του υπουργείου και αφού το θέμα έγινε μπαλάκι για καιρό, ξεκίνησε να τις εξετάζει το μονομελές που τις έκανε. Φυσικά, η πρώτη χρονιά χάθηκε καθώς δεν υπήρχε περίπτωση να προλάβει λόγω όγκου. Είχε ήδη χαθεί κάμποσος χρόνος όπου πήγαιναν πέρα δώθε και κανείς άλλος δεν ήθελε να τις εξετάσει. Η εξέταση των ενστάσεων ολοκληρώθηκε επί Λοβέρδου και έβαλε μπρος τη διαδικασία των οργανικών. Έπειτα, εκλογές και μετά Κουράκης, ο οποίος δεν έχει αντιληφθεί ακριβώς τι παίζει και προσπαθεί να κάνει ότι θεωρεί σωστό, αλλά δεν τα έχει υπολογίσει διεξοδικά. Εκτός κι αν υπάρχει όντως κάτι άλλο και αντί να μας στείλουν πίσω μας στείλουν για βρούβες. Ζητάνε άλλωστε άλλους 2000 για διαθέσιμους στη θέση των παλιών. Εκεί τουλάχιστον ελπίζω να βγείτε μαζί μας στον δρόμο και όχι να περιμένετε τη σειρά σας (βλέπε κατάργηση των ΕΑΕΠ λόγω έλλειψης προσωπικού, αύξηση ωραρίου).

φιλε δεν εχουμε κατι με εσας.προσωπικα σας λυπαμαι κιολας..μακαρι να μην ειχατε ερθει ποτε αν ειναι να σας κανει ανακληση..βεβαια καποιοι μπορει να το ειδαν οτι εστω 2 χρονια ηταν σπιτι τους..απλα αν σας γυρισει πισω καταλαβαινεις δεν μπορουμε να προταξουμε τα στηθη και να πουμε θυσιαζομαστε εμεις για να μην γυρισετε πισω εσεις..
δεν ισχυει οτι δεν παιρναμε αποσπασεις..
μια χαρα πηρα αποσπαση τη χρονια πριν τις μεταταξεις και μα χαρα τοποθετηθηκα στο σχολειο διπλα στο σπιτι μου
φετος μια μεταταγμενη με 40 μορια πηγε στο σχολειο που ηθελα ενω εγω με τα 80 επρεπε να παω σε οτι σχολειο δεν ηθελε η τελευταια μεταταγμενη με τα 20 μορια.
μια χαρα γινονται αποσπασεις των αθμιων
εχετε πλακα..νομιζετε οτι η αθμια λειτουργει με εσπα, βθμιους και αντε μερικους αθμιους που εχουν οργανικες οταν διοριστηκαν στην αθμια..
δεν ειμαστε καφροι αν προσβλεπουμε στις αποσπασειςπου κοπηκαν με ανορθοδοξοο τροπο αλλα θα ημασταν χαπατα και κοροιδα αν θυσιαζαμε τον ευατο μας και την οικογενειακη μας γαληνη για χαρη της δικης σου..πολλες απαιτησεις δεν εχεις?
το σεναριο οργανικες για ολους, δεν εχω αντιρρηση φιλε, δεν τη βρισκω με το δικο σου δραμα, απλα ειναι ανεφαρμοστο και το ξερουμε και οι 2..
να στο θεσω αλλιως
παμε απο κοινου να διεκδικησουμε οργανικε για ολους (θιγμενους και μεταταγμενους0
αν μας πει οχι ο κουρακης δεχεσαι ανακληση των μεταταξεων  (ισχυον νομικο πλαισιο μεταταξεων οχι οτι του ρχοταν του αρβανιτοπουλου)η εστω αν ενοποιηθουν οι 2 βαθμιδες συνεξεταση αθμιων και μεταταγμενων και τις 60 θεσεις που κατελαβαν πχ στο πυσπε μου οι μεταταγμενοι να τις διεκδικησουν οι εχοντες τα πιο πολλα μορια? αυτο ομως σημαινει οτι καποιοιμ εταταγμενοι θα γυρισουν πισω..

γιατι την πρωτη χρονια ο αρβανιτοπουλος δεν εδωσε οργανικες (αφου διανυατε την τοποθετηση σας εκει που σας εβαλε?)ποτε μου δεν το καταλαβα..και κανεις δεν εχει μια απαντηση γι αυτο

ειχε χρονο οα ρβανιτοπουλος να το κανει..τουναντιον σας απεκλεισε απο αιτηση μεταθεσης ενω την κανατε την τοποθετηση σας..

5
Μεταφορά οργανικών σημαίνει ότι δεν έχει δημοσιονομικό κόστος.
Μεταφέρεται το κονδύλι από τη

6
To 3 σου δυστυχώς δεν μπορεί να συμβεί χωρίς δαπάνη για το δημόσιο.
Αν όντως επιτρέψει το ΓΛΚ να ανοίξουν νέες οργανικές, είναι εξαιρετικά απίθανο να μην γίνει μόνο με μεταφορά οργανικών από τη

7
Άρα όλοι οι μετάταχθεντες θα έπρεπε πρώτοι να φωνάζουν να επιστρέψουν πίσω όσοι πήραν μετάταξη με ελάχιστα μόρια.

Κάνω λάθος?

Φυσικά και κάνεις λάθος.
Αντί να κυνηγάμε ποιον θα στείλει πίσω, θα έπρεπε όλοι να φωνάξουμε ότι εφόσον προσέλαβε και κάθε χρόνο προσλαμβάνει αναπληρωτές πλήρους ωραρίου σε αυτές τις περιοχές, προφανώς και υπάρχουν πολύ περισσότερα πάγια κενά και απαιτούμε να τα δώσει ως οργανικά στις μεταθέσεις.

H συμβιβαστική πρόταση της ΟΛΜΕ είναι:
Παράθεση
Σχετικά με το θέμα της απόδοσης οργανικών θέσεων στους εκπαιδευτικούς της
δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που μετατάχθηκαν υποχρεωτικά με το αρ. 82 παρ. 11 του ν.
4172/13 στην πρωτοβάθμια, το ΔΣ της ΟΛΜΕ προτείνει τα παρακάτω:
1. Να πραγματοποιηθεί έλεγχος νομιμότητας των μορίων των μεταταγμένων, να
δημοσιοποιηθούν τα μόρια και να γίνει επιστροφή στη δευτεροβάθμια όσων έχουν
κάνει ψευδή δήλωση.
2. Να δοθεί η δυνατότητα επιστροφής στη

8
Άμα σου πάρει πίσω το ανεμογκάστρι της Πέλλας και στείλει τον συνάδελφο από εκεί πού 'ρθε, το λύσαμε το πρόβλημα;
Ή μήπως το λύνουμε με:
Άνοιγμα όλων των οργανικών που προκύπτουν από το ΕΑΕΠ για όλα τα σχολεία,
νομοθετική απαγόρευση πρόσληψης αναπληρωτών πλήρους ωραρίου σε περιοχές όπου δεν ικανοποιήθηκαν αιτήσεις μετάθεσης ή απόσπασης μόνιμου προσωπικού,
γενναίο αριθμό προσλήψεων άμεσα.

Εντάξει, κατανοώ ότι νιώθεις αδικημένος. Κι εγώ νιώθω απελπισμένος που με κάνουν μπαλάκι. Με πειράζει που είμαι 5 χρόνια στην πρωτοβάθμια στο ίδιο σχολείο, έχω προσφέρει άπειρα στο σχολείο και στην περιοχή μου, κι ακόμα με βλέπεις σαν ξένο και νομίζεις ότι δικαιούσαι να μου το αρπάξεις αν δοθεί ως οργανικό κενό, αλλά θα το καταπιώ και θα σου δώσω ό,τι στήριξη χρειάζεται για να ανοίξουν θέσεις για όλους μας.
Διότι ξέρω ότι και το δικό μου πρόβλημα και το δικό σου λύνεται με εκείνα τα 3 δίκαια και απόλυτα λογικά αιτήματα, όχι με το να με προσβάλλεις ή να μου ζητάς να σου δικαιολογήσω τις πράξεις της διοίκησης.

Δεν είμαι εγώ ο εχθρός σου συνάδελφε, αυτοί είναι που σου στερούν τόσα χρόνια μεταθέσεις και αποσπάσεις σε πραγματικά κενά.
Καλύπτουν ΜΟΝΙΜΕΣ και ΔΙΑΡΚΕΙΣ ανάγκες μέσω ΕΣΠΑ, αντί με σένα και με μένα.
Πάμε παρέα να τα απαιτήσουμε.

9
Νομίζω ότι όταν κάναμε αίτηση μετάταξης έγινε και μεταφορά της οργανικότητας μας. Που κόλλησε η διαδικασία;;;;;

Μετά τις μετατάξεις, ξεκίνησε η διαδικασία ελέγχου των ενστάσεων. Οι υπηρεσίες του υπουργείου αρνήθηκαν να τις εξετάσουν και τις έστειλαν στο μονομελές που τις έκανε. Αφού πέρασε ένα διάστημα όπου οι ενστάσεις πήγαιναν πέρα δώθε και κανείς δεν ήθελε να το πάρει πάνω του, το μονομελές άρχισε να τις εξετάζει. Δεν προλάβαιναν όμως τις προθεσμίες, οπότε μας στέρησαν το δικαίωμα τοποθέτησης την πρώτη χρονιά.
Στην πορεία, ο Αρβανιτόπουλος έχασε τη στήριξη που είχε λόγω της στάσης του στις δημοτικές εκλογές στον Πειραιά και αργότερα πήγε σπίτι του. Ο επόμενος έμεινε με την καυτή πατάτα. Εν τέλει, ο Λοβέρδος φέτος έκλεισε το θέμα των ενστάσεων και έστειλε εγκύκλιο για να τοποθετηθούμε. Και μετά κάναμε εκλογές και πήγε κι αυτός σπίτι του. Ο Κουράκης συνέχισε τη διαδικασία τοποθέτησής μας στέλνοντας διευκρινήσεις, αλλά κάποιοι συνάδελφοι με τις πλάτες της ΔΟΕ τον πίεσαν να κάνει τα πράγματα διαφορετικά.
Εφόσον δεν μπορούν πλέον να χρησιμοποιήσουν τη δικαιολογία των ενστάσεων, όταν θα έρθει η ώρα των οργανικών τοποθετήσεων θα πρέπει είτε να έχουμε πάει πίσω, είτε να έχουν ανατεθεί σε σχολεία οι οργανικές που μεταφέραμε.
Επί Διαμαντοπούλου και εθελοντικών το ΓΛΚ είχε ξεκαθαρίσει ότι δεν μπορούν να συσταθούν οργανικές από το 0 χωρίς κόστος για το δημόσιο για έναν πιλοτικό θεσμό όπως τα ΕΑΕΠ που καλύπτει από το ΕΣΠΑ τις ανάγκες του. Γι' αυτό και μιλάγαμε για προσωποπαγείς θέσεις και μεταφορά οργανικών από τη

10
Όπως προφανώς άκυρες θα είναι και όλες οι φετινές μεταθέσεις, εφόσον δεν προβλέπεται δυνατότητα τροποποίησης.
Και για την πρωτοβάθμια, αν ανοίξουν ανέλπιστα νέες οργανικές
και για τη δευτεροβάθμια, όπου θα έχει στερηθεί το δικαίωμα αίτησης στους ανακληθέντες συναδέλφους.

Και πού να δείτε σφαγή που θα γίνει άμα κάνει κάνα αστείο και ανοίξει τις θέσεις αλλά κάνει μεταθέσεις μόνο από πλεονασματικές περιοχές σε ελλειμματικές για να μην αδειάσουν περιοχές... Ξέρετε τι κράξιμο έχει να πέσει στα κανάλια όταν τον Σεπτέμβρη δε θα υπάρχει ψυχή στα νησιά για να ανοίξει κανένα σχολείο;

Δεν αφήνουμε τις ανούσιες κοκορομαχίες και να πάμε παρέα να διεκδικήσουμε αυτό που όλοι επιθυμούμε;
Άνοιγμα όλων των οργανικών που προκύπτουν από το ΕΑΕΠ για όλα τα σχολεία, (φτάνουν για όλους μας)
νομοθετική απαγόρευση πρόσληψης αναπληρωτών πλήρους ωραρίου σε περιοχές όπου δεν ικανοποιήθηκαν αιτήσεις μετάθεσης ή απόσπασης μόνιμου προσωπικού,
γενναίο αριθμό προσλήψεων άμεσα.

11
Ας δοκιμάσω:
Αρχικά, νόμιμο ήταν, σε αυτό δε χωράει αμφισβήτηση.
Το "λογικά" δεν ισχύει, το σύστημα αιτήσεων δεν κάνει τέτοια πράγματα. Όποιος ήθελε έκανε αίτηση.
Τι συνέβη λοιπόν και τόσοι "μη καλόπιστοι" έκαναν αίτηση; Προφανώς και δεν ήταν όλοι στο κόλπο, διότι δεν υπήρξε κόλπο.
Το ΠΥΣΔΕ Ρεθύμνου αρνήθηκε να δηλώσει πλεονάζων προσωπικό σε όλους τους κλάδους, προσπαθώντας να τους προστατέψει από τη διαθεσιμότητα, υποστηρίζοντας ότι οι πλεονάζοντες καλύπτουν λειτουργικά κενά. Πλεονάζοντες όμως υπήρχαν.
Υπήρξε έντονη αντίδραση από τους εκπαιδευτικούς της περιοχής, διότι στην προσπάθεια να τους προστατέψουν από τη διαθεσιμότητα, τους στέρησαν τη συμμετοχή σε μια νέα διαδικασία υπηρεσιακών μεταβολών.
Το ΠΥΣΔΕ αναγκάστηκε να κάνει πίσω και να στείλει καθυστερημένα τα νούμερα που όφειλε να στείλει εξαρχής, τα οποία συμπεριλήφθηκαν στη δεύτερη διαπιστωτική.
Ένας σημαντικός αριθμός των εκπαιδευτικών της περιοχής έκανε όντως αίτηση, παρά το κλίμα που επικρατούσε ότι αυτοχαρακτηρίζεσαι υποψήφιος για διαθεσιμότητα. Κάποιοι φοβήθηκαν και δεν έκαναν.
Αν όντως υπήρξε "καλόπιστος" που δεν πήρε χαμπάρι τον χαμό που έγινε και ήθελε να κάνει αίτηση αλλά δεν έκανε διότι "δεν είχε νόημα", τότε όντως την πάτησε.

Όπως μάλλον την πάτησε και ο "καλόπιστος" που δεν έκανε φέτος αίτηση μετάθεσης διότι θεωρούσε ότι δεν υπάρχουν οργανικές για να διεκδικήσει, ή έβαλε άλλη πρώτη επιλογή από τον τόπο συμφερόντων του, επειδή εκεί είχε καλύτερες ελπίδες.
Με δεδομένο πως αν ανοίξουν εν τέλει οργανικές για διεκδίκηση, ούτε και τώρα προβλέπεται δυνατότητα τροποποίησης ή νέας αίτησης μετάθεσης, τότε αιτούμαι από τώρα την ανάκληση όλων των φετινών μεταθέσεων όλων των ειδικοτήτων και λοιπών υπηρεσιακών μεταβολών (ειδικοτήτων, νηπιαγωγών, ΣΜΕΑΕ, αποσπάσεις στο εξωτερικό, σε γραφεία κτλ) διότι είναι κατάφωρη αδικία για αυτούς που δεν μάντεψαν ότι θα ανοίξουν θέσεις και δεν έκαναν ήδη αίτηση.

Θα τα πούμε ξανά σε δυο χρόνια όπου ένας άλλος υπουργός θα ανακαλύψει το δίκαιο αυτού του αιτήματος και θα προτείνει σε μια επιτροπή την ανάκληση όλων των μεταθέσεων.
Ελπίζω μέχρι τότε να έχουμε βάλει μυαλό και να διεκδικούμε μαζί το άνοιγμα όλων των οργανικών και απαγόρευση στην πολιτεία να προσλαμβάνει αναπληρωτές σε περιοχές που δεν έχουν ικανοποιηθεί αιτήματα αποσπάσεων ή μεταθέσεων. Αυτή είναι η πραγματική λύση και όχι να φάμε τον συνάδελφο μπας και του κλέψουμε τη θέση που εκείνος καλύπτει από την ίδρυση των ΕΑΕΠ.

12
Το έγγραφο "eidpe" είναι τουλάχιστον 6 ΜΗΝΩΝ και μιλάει για άρση αδικιών. Η πρόταση της ΟΛΜΕ κάνει άρση των αδικιών, όπως και οι προτάσεις που γίνονται από φορείς, συλλόγους και παρατάξεις που περιλαμβάνουν το άνοιγμα των οργανικών θέσεων στα ΕΑΕΠ, οργανικές θέσεις που επαρκούν για ΟΛΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ανάκληση των μετατάξεων.
Η ανάκληση όλων ανεξαίρετων των μετατάξεων δεν είναι σε καμία περίπτωση δίκαιη λύση. Η "αδικία" δε διορθώνεται με νέα αδικία.
Η υπογραφή στο κείμενο συμπαράστασης ΔΕΝ σημαίνει στήριξη στην άρση των υποχρεωτικών μετατάξεων και στην καταδίκη άλλων συναδέλφων.
Αν κάποιος θελήσει να χρησιμοποιήσει το κείμενο ως υπογραφές υπέρ της ανάκλησης, τότε έχει ΞΕΓΕΛΑΣΕΙ όσους υπογράφουν και τους παρασύρει σε αντισυναδελφική και διχαστική για την εκπαιδευτική κοινότητα στάση. Δίκαιο ΔΕΝ είναι αυτό που συμφέρει τον καθένα, ειδικά όταν θυσιάζει συναδέλφους για να το πετύχει.

13
Αυτό περί Ιουνίου από πού προκύπτει; Η σύσταση απαιτεί κοινή υπουργική απόφαση υπουργών Οικονομικών & Παιδείας. Έχει δρομολογηθεί κάτι τέτοιο;

14
H Δυτική Αττική έβγαλε και αποτελέσματα από νωρίς το απόγευμα. Δεν είδα δα και τόσο τρομερά δύσκολο να γίνουν οι τοποθετήσεις.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182829
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 802
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 431
Σύνολο: 448

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.