Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - happiness

Σελίδες: 123 ... 150
1
Ομολογώ ότι τέτοιο ξεπούλημα καιρό είχα να νιώσω. Την ήθελα την δόση μου, κακά τα ψέματα...

2
Οπότε απανωτές ωριαίες erietta. Έξω από την τάξη σου κι ας είναι όπου θέλουν  ;D
Σοβαρά τώρα.. νομίζω ότι ο ορισμός συμβούλου σχολικής ζωής είναι υποχρεωτικός. Εάν δεν έχει γίνει μάλλον πρέπει να το απαιτήσετε, έστω και πλαγίως, με το "να είμαστε τυπικοί". Επίσης, ρίξε ένα "κύριε τάδε μου λέω να στείλω ένα μαιλ στον συντονιστή για να με συμβουλέψει σχετικά με την διαχείριση του τάδε και του τάδε μαθητή". Το λες ενημερωτικά όμως, δεν χρειάζεσαι την άδειά του. Βοήθεια από τον συντονιστή ζητάς. Έτσι όμως, πλαγίως πάλι, τον ενημερώνεις κιόλας ότι υπάρχει πρόβλημα. Όμως, υπάρχει πάντα η πιθανότητα ο συντονιστής να μην ασχοληθεί.

3
Ευχαριστώ. Είναι πάρα πολλές οι ώρες, όντως.

4
Τελικά οι επιτηρητές πόσα πήραν;

5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Εξετάσεις πολιτογράφησης
« στις: Οκτώβριος 14, 2021, 10:37:23 μμ »
Έχει πάει ποτέ κανείς επιτηρητής σε αυτές να μου πει πόση ώρα διαρκούν και ποια είναι η τελική αμοιβή;

6
Τι σημασία έχει άμα η διεύθυνση δεν το προχωράει; Θα πρότεινα να απευθυνθείς εσύ στον σχολικό σύμβουλο ή στον ψυχολόγο εάν έχετε.

7
Συνάδελφοι για τη συμμετοχή ή μη στην αποχη απεργία από την αξιολόγηση, αποφασίζει κάθε εκπαιδευτικος ατομικα. Αυτό το δηλώνει με τη σχετική δήλωση που έχει ετοιμάσει η ΟΛΜΕ για πρακτικούς λόγους και προς διευκόλυνση των εκπαιδευτικών. Η δήλωση αυτή, είναι ατομικη.
Τώρα, εάν στον ίδιο σύλλογο υπάρχουν και άλλοι συνάδελφοι που στηρίζουν την αποχη απεργία τότε κ εκείνοι πρέπει να το δηλώσουν γραπτά. Επομένως, για πρακτικούς λόγους και για να μη γίνουν παρατυπίες από πλευρας διεύθυνσης, οι εκπαιδευτικοί του ίδιου συλλόγου που στηρίζουν την αποχη απεργία υπογραφουν από κοινού τη δήλωση η οποία πλέον χαρακτηρίζεται ατομικη- συλλογική.
Την καταθέτουν πριν την έναρξη της συνεδρίασης για την αξιολόγηση.
Εάν οι εκπαιδευτικοί του συλλόγου που δηλώνουν αποχή απεργία είναι το 50% των εκπαιδευτικών ( ο μισός σύλλογος) τότε δεν μπορεί να πραγματοποιηθει η συνεδρίαση.
Δεν αποφασίζουν δηλδ για τους υπόλοιπους. Αλλά, όπως γίνεται σε κάθε συνεδρίαση, θα πρέπει να υπάρχει απαρτία για να γίνει.
Δεν έχει νόημα να κάνει συνεδρίαση πχ. μονο ο/η διευθυντής/ντρια με έναν ακόμη εκπαιδευτικό. Να αποφασίσουν τι; Αυτό ισχύει για κάθε περίπτωση που καλείται σε συνεδρίαση ο σύλλογος. Όχι μόνο για την αξιολόγηση.
ΥΓ. Οποιοδήποτε ερώτημα - απορία προκύπτει εύλογα, είναι προτιμότερο να το θέσετε στην ΕΛΜΕ, σε κάποια σχετική ενημέρωση (γίνονται και μέσω ΖοοΜ από τις ΕΛΜΕ Αθηνας-Θεσσαλονικης,) Θα σας απαντήσουν πλήρως και κατανοητά και θα λυθούν οι οποίες απορίες, για να μπορέσετε να αποφασίσετε τι θα κάνετε.
Πάρα πολύ σωστή επεξήγηση.

donkey εμείς που θέλουμε να στηρίξουμε την αποχή θα κάνουμε αυτό που μας καλεί το συνδικαλιστικό μας όργανο να κάνουμε, γιατί μας λέει ότι έτσι θα είμαστε νομικά (και ηθικά θα έλεγα εγώ) καλυμμένοι. Αυτές οι "λοβητούρες" που προτείνεις εσύ δεν καταλαβαίνω ούτε τι σκοπό εξυπηρετούν , ούτε για ποιον λόγο θα ήθελε κανείς να τις ακολουθήσει. Γιατί δηλαδή να κάνει κάποιος αυτό που προτείνεις εσύ και όχι αυτό που προτείνει η ΟΛΜΕ-ΔΟΕ;

8
Στα δικά μου σχολεία δεν έχει συζητηθεί κάτι ακόμα. Εγώ θα κάνω αποχή.
Περί περικοπής μισθού: το θέμα εδώ δεν είναι ότι "θέλουν" οι εκπαιδευτικοί που απέχουν να αποφύγουν τις συνέπειες μίας απεργίας, αλλά το ότι για να προχωρήσει το υπουργείο σε περικοπή πρέπει πρώτα να προδιορίσει το ποσοστό του εργασιακού μας χρόνου στο οποίο αντιστοιχεί το "καθήκον" της αξιολόγησης, προκειμένου φυσικά ο μισθός να περικοπεί στο αντίστοιχο ποσοστό. Δεν μπορεί να μου κόψει όλο το μηνιάτικο εάν εγώ εκτελώ τα υπόλοιπα καθήκοντά μου. Πρέπει να πει ότι η αξιολόγηση "καταλαμβάνει" το πχ 20% του εργασιακού μου χρόνου. Και αυτό φυσικά δεν πρόκειται να το κάνει γιατί δεν το συμφέρει.

9
Αναφέρεσαι στην Αθμια προφανώς. Στην Αθμια ξέρω πως είναι 1η ανάθεση στους ΠΕ70 και 2η για όλους τους υπόλοιπους.

10
Βοηθά λίγο (Β/θμια). Αν και στην επιμόρφωση περνάς εύκολα στα κουίζ, για να γίνει σωστή δουλειά στην τάξη  θέλει πολλή προετοιμασία. Σίγουρα μαθαίνεις αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα και παίρνεις ιδέες, όμως ...Δεν έγινα ατσίδα στη ρομποτική, ούτε στην επιχειρηματικότητα, αλλά ούτε και περίμενα να γίνω. Τέσσερις θεματικές με ετερόκλητα πρωτόγνωρα αντικείμενα  (εκτός από την αειφορία, άντε και λίγο επαγγελματικό προσανατολισμό) μου φαίνονται πάρα πολλές για μια σχολική χρονιά, σε σχολεία με ένα μόνο προτζέκτορα, που για να μπορέσεις να πας  παιδιά από  τα τέσσερα 20-25ρια τμήματα στο εργαστήριο της πληροφορικής με τους πέντε από τους δέκα υπολογιστές να μπαίνουν στο  ίντερνετ που σέρνεται, πρέπει να έχεις συνεννοηθεί  από μία εβδομάδα πριν με τον πληροφορικό, τον φυσικό, τον τεχνολόγο κλπ (λογικό βέβαια, καθώς και εκείνοι πρέπει να κάνουν το μάθημά τους, στο ένα και μοναδικό εργαστήριο που τους εξυπηρετεί όλους, στον χώρο τους). Εργαστήρια χωρίς εργαστήρια δεν γίνονται. Δεν είμαστε όλοι σε πειραματικά. 
Η θεωρία απέχει πολύ από την πράξη.
Έτσι είναι. Και δεν είναι μόνο ο τεχνολογικός εξοπλισμός. Όποιος έχει προσπαθήσει να υλοποιήσει έστω και ένα απλό πείραμα φυσικής σε τάξη, ξέρει ότι ακόμα και η συγκέντρωση και ο συντονισμός "απλών" υλικών (όπως πχ αναπτήρες, φύλλα δέντρων, υλικά χειροτεχνίας, γκαζάκια, κτλ κτλ) χρειάζεται πολλές ώρες οργάνωσης και συντονισμού (να φροντίσεις πχ να έχεις αρκετά φύλλα δέντρων για όλη την τάξη αλλά να μην έχουν μαραθεί κιόλας, να μην είναι άδειο το γκαζάκι , να έχεις μπουκαλάκια κατάλληλα για τα υγρά που χρειάζεσαι, και πάει λέγοντας). Τέτοιου είδους εκπαίδευση, όπως αυτή που μας "χώνουν" με το ζόρι οι αγαπημένες υπουργάρες μας, χρειάζεται ολόκληρο δίκτυο υποστήριξης από κάτω για να δουλεύει (χρήματα για υλικά, εγκαταστάσεις, αποθήκες υλικών στα σχολεία, βοηθούς εκπαιδευτικών/υπευθύνους υλικών, γραμματείς) και κατά πολύ μικρότερα τμήματα για να προλαβαίνουν να υλοποιούνται. Αλλά για άλλη μια φορά, οι υπουργάρες οργανώνουν θεάματα του Κολοσαίου στις πλάτες των σκλάβων, και μας κάνουν να αισθανόμαστε και ανεπαρκής εάν δεν τα καταφέρνουμε κιόλας!!!
[συγνώμη για το παραλήρημα αλλά έπρεπε να τα βγάλω από μέσα μου, δεν το συνεχίζω]

11
[moderator]
Όπως έχει ειπωθεί ήδη, το νήμα αυτό δεν ανταποκρίνεται πλέον στον τίτλο του. Οι επίσημες εντολές για την καινούρια χρονιά βγήκαν και δεν περιλαμβάνουν υποχρεωτικότητα εμβολιασμού στους εκπαιδευτικούς (τυπικά τουλάχιστον). Οπότε η συζήτηση περί κορονοϊού και εμβολίων μπορεί να συνεχιστεί στα άλλα τρέχοντα νήματα. Το παρόν κλειδώνεται.
[/moderator]

12
Ομοφυλόφυλους μαθητές δημοτικού δεν έχω συναντήσει ακόμη. Που θα πάει θα το δούμε και αυτό.
Έχεις συναντήσει, αλλά εσύ είσαι μάλλον ο τελευταίος άνθρωπος στον οποίο θα το έλεγαν. Θα συμφωνήσω πάντως ότι ναι, θα το δούμε και αυτό, διότι αργά ή γρήγορα οι εκπαιδευτικοί που θα είναι έτοιμοι να τους αναγνωρίσουν και τους προστατέψουν θα είναι πολύ περισσότεροι από αυτούς που τους θεωρούν "μυθικά τέρατα" και δεν πιστεύουν ούτε καν στην ύπαρξή τους.

13
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Επιτηρητές ΚΠΓ
« στις: Μάιος 19, 2021, 08:41:04 μμ »
Μόνο; Υποτίθεται ότι αυξήσαν τις αμοιβές για να προσελκύσουν κόσμο.

14
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Επιτηρητές ΚΠΓ
« στις: Μάιος 17, 2021, 11:20:30 μμ »
Έχει κάνει κανείς τον υπολογισμό για την αμοιβή των επιτηρητών στο ΚΠΓ, τώρα με τις αλλαγές; Αξίζει;

Σελίδες: 123 ... 150

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30796
  • Τελευταία: msotiraki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1088988
  • Σύνολο θεμάτων: 18281
  • Σε σύνδεση σήμερα: 462
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
  • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 307
Σύνολο: 307

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.