Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - trust no one

Σελίδες: 123 ... 280
1
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: πληροφορικη και εκπαιδευση
« στις: Φεβρουάριος 25, 2024, 06:55:21 μμ »
καλησπέρα, εχοντας τελειώσει το τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και έχοντας και απο την σχολή Παιδαγωγική Επάρκεια , πωσ θα μπορουσα να μπώ στους πίνακες της Εκπαίδευσης. Απο ποια σελίδα γίνεται η αίτηση? ... Υπάρχει και κάποιο μεταπτυχιακό κατάλληλο για εκπαίδευση στον κλάδο μου ?

Από όσο ξέρω, η σχολή δε δίνει παιδαγωγική επάρκεια. Θα περιμένεις να βγει νέα προκήρυξη από τον ΑΣΕΠ για να κάνεις αίτηση. Με τα τωρινά δεδομένα, νέα προκήρυξη για τη γενική αγωγή (για ειδική αγωγή χρειάζεσαι μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή για να μπεις στον κύριο πίνακα ή σεμινάριο στην ειδική αγωγή για να μπεις στον επικουρικό) η επόμενη προκήρυξη είναι το 2026.

2
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Φεβρουάριος 25, 2024, 05:50:25 μμ »
Παρεμπιμπτοντως τι να απεγινε με το ζητημα??
https://www.esos.gr/arthra/85228/k-pierrakakis-allazei-o-tropos-apotyposis-ton-kenon-sta-sholeia
Αυτο συμβαινει οταν τις αποφασεις τις παιρνουν (ή σκεφτονται για να τις παρουν) αυτοι που εχουν να μπουν σε σχολικη ταξη απ την εποχη που κουβαλουσαν στην πλατη τη σχολ τους τσαντα... Ψηφιακος υπολογισμος οργανικων κενων (και ακομα περισσοτερο λειτουργικων κενων)=Ψηφιομπούρδες

Όσο είναι στην εξουσία η παρούσα κυβερνητική παράταξη, που ξέρει ότι οι περισσότεροι συνεντευξιάζοντες είναι πανάσχετοι με τα θέματα της παιδείας, αλλά και να μην είναι αποκλείεται να αμφισβητήσουν τα λεγόμενα του υπουργού/υφυπουργού, το 95% των δημοσίων δηλώσεων γίνονται για το εκλογικό τους ακροατήριο κι όχι για λόγους ουσίας. Κι οι συγκεκριμένες δηλώσεις μάλλον εντάσσονται στο ίδιο πλαίσιο...

3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Φεβρουάριος 25, 2024, 05:46:07 μμ »
Δεν μπορείς να κανεις πρόβλεψη με εκκαθαρισμενο. Επίσης οι φετινοί πίνακες δεν θα έχουν καμια σχέση με τους περσινούς, γιατί μέσα υπάρχουν μόνο τα 1000 άτομα που διορίστηκαν το 2023. Ενώ στους περσινούς υπήρχαν 7000 άτομα, σχεδόν, που προσπεράστηκαν!  Επίσης, αν δεν ικανοποιηθούν όλες οι μεταθέσεις προς όλες τις περιοχές που έχουν δηλωθεί, τοτε σε αυτες τις περιοχές δεν θα διορίσει. Είναι πολλοι παράγοντες.

Το πρόβλημα που αναφέρεις, υπάρχει αν κοιτάς τη θέση διορισμού στον επίσημο πίνακα. Αν όμως αυτή τη θέση την αντιστοιχήσεις στη θέση στον εκκαθαρισμένο εκείνης της χρονιάς, τότε δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα.

Αν υπάρχουν κενά στη Χ περιοχή μετά τις μεταθέσεις, πάει να πει ότι ικανοποιήθηκαν όλες οι αιτήσεις μετάθεσης προς εκείνη την περιοχή. Αν δεν υπάρχουν κενά μετά τις μεταθέσεις στη Χ περιοχή, έτσι κι αλλιώς δε μπορούν να γίνουν διορισμοί στην περιοχή αυτή, γιατί δεν υπάρχουν κενά.

4
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Φεβρουάριος 25, 2024, 12:18:25 πμ »

Πόσους ΠΕ70 εκτιμάς ότι θα διοριστούν;
Κοιτάς τον εκκαθαρισμένο ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ πίνακα. Στον οριστικό (από τον οποίο θα γίνουν κι οι διορισμοί) δε ξέρεις τι θέση θα έχεις...

5
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Φεβρουάριος 24, 2024, 09:09:37 μμ »
Ξερει κανεις ποτε περιπου θα βγουν; Αρχες ή τελη Μαρτιου;

Μέχρι τις 12/3 είναι οι ανακλήσεις των αιτήσεων συνταξιοδότησης. Άρα σίγουρα μετά τις 12.

6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Φεβρουάριος 23, 2024, 05:19:57 μμ »
Ξαναβάζω τους εκκαθαρισμένους πίνακες για διορισμό. Προφανώς είναι ανεπίσημοι και προφανώς έχουν μέσα άτομα που έχουν ήδη διοριστεί, αλλά με άλλον αριθμό ταυτότητας. Επίσης, προφανώς για την 1ΓΕ και τη 2ΓΕ, οι διορισμοί δε θα γίνουν από τους προσωρινούς πίνακες που βάζω εδώ, αλλά από τους οριστικούς που θα βγουν το καλοκαίρι. Και προφανώς όταν βγουν οι οριστικοί, θα φτιάξω εκκαθαρισμένους και για κείνους, οι οποίοι προφανώς θα έχουν τους ίδιους περιορισμούς (άτομα που έχουν ήδη διοριστεί, αλλά με άλλον αριθμό ταυτότητας).

Εκκαθαρισμένοι Προσωρινοί Πίνακες 2ΓΕ 2023 - 2023-2024
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1nIvddUZym7HvmkfkhqIu0KH_yn-PlOZDdlub2cNFxTc/edit?usp=sharing

Εκκαθαρισμένοι Προσωρινοί Πίνακες 1ΓΕ 2023 - 2023-2024
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1hPo_p9W7ZLX3-kRx8d1hB2XtE1PB-vMjPtIG1laTVlY/edit?usp=sharing

Εκκαθαρισμένοι Προσωρινοί Πίνακες ΠΕ79.01 (Όργανα) 2023 - 2023-2024
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1p-Ag2YXqSQOUyHa7El51hGQcb69cSuvHO_d9Ti4tWQA/edit?usp=sharing

Εκκαθαρισμένοι Οριστικοί Πίνακες 3ΕΑ 2022 για τη χρονιά 2023-2024
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1zRZb-klWsQaeRAbk-Dce9-vP4pRee34yBV2UZBO_GjQ/edit?usp=sharing

Εκκαθαρισμένοι Οριστικοί Πίνακες 1ΕΑ,2ΕΑ,4ΕΑ,5ΕΑ 2022 για τη χρονιά 2023-2024
https://docs.google.com/spreadsheets/d/11SgZ0G2JbSatCoWmjlO9TzdaDuPTOHOSQXwvjmSzWyY/edit?usp=sharing

8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Εύσημα
« στις: Φεβρουάριος 19, 2024, 08:33:28 μμ »
Δε μπορεί να σου απαγορεύσει η διευθύντρια να συζητήσεις το θέμα με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς του σχολείου. Ειδικά στο λύκειο, αρκετοί από αυτούς τον έχουν μαθητή κι οι ίδιοι. Επίσης σύλλογο μπορούν να συγκαλέσουν κι οι εκπαιδευτικοί, όχι μόνο η διευθύντρια. Απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του 1/3 του συλλόγου διδασκόντων κι η διευθύντρια δε μπορεί να αρνηθεί μετά.

9
Ποιος είπε ότι ενώ έχουν γίνει συστάσεις οργανικών ολοημέρων στα δημοτικά, δεν έχουν γίνει στα ολοήμερα νηπιαγωγεία; Για να μην παραπληροφορούμε θα ήθελα να σας ενημερώσω πως από τις περίπου 12.000 οργανικές ΠΕ60, οι 3.000 (ποσοστό 25% επί των οργανικών σας θέσεων είναι οργανικές ΠΕ60 ολοημέρου. Το αντίστοιχο ποσοστό για τους ΠΕ70 είναι 6.500 σε σύνολο 42.000 περίπου οργανικών (15%). Οι συστάσεις αυτές έγιναν όλες τη δεκαετία 2000-2010 τόσο στα δημοτικά ΟΣΟ και στα νηπιαγωγεία. Το γιατί τώρα δεν επαρκούν για να καλυφθούν οι σημερινές ανάγκες είναι μεγάλο θέμα (έχει να κάνει πρωτίστως με τη διάρθρωση των νηπιαγωγείων και τον συνολικό αριθμό των σχολικών μονάδων αναλογικά με τον μαθητικό πληθυσμό και αλλά και κάποιους άλλους λόγους που δεν θα αναλύσω στην παρούσα στιγμή).

Επομένως καλό θα ήταν όταν διεκδικείτε κάτι να αναφέρεστε αποκλειστικά στον κλάδο σας και να μην κάνετε συγκρίσεις με άλλους κλάδους. Μπορείτε απλά να πείτε π.χ. πως για να καλυφθούν οι ανάγκες μας στο ολοήμερο πρέπει να διεκδικήσουμε τη σύσταση επιπλέον 1.000 θέσεων ΠΕ60 ολοημέρου και όχι ο τάδε κλάδος ίδρυσε οργανικές ενω εμείς όχι (που δεν ισχύει κιόλας στην προκειμένη περίπτωση). Εξάλλου, το έχω ξαναπεί: κανείς μας δεν λέει όχι στην ίδρυση οργανικών σε όλους τους κλάδους, ώστε οι αναπληρωτές να μειωθούν όσο γίνεται. Σε όλους τους κλάδους όμως και όχι εναντίον κάποιων κλάδων...

Ωραία όλα αυτά τα ρομαντικά, αλλά ισχύουν μόνο όταν οι διορισμοί καλύπτουν το 100% των κενών όλων των ειδικοτήτων. Επειδή προφανώς κάτι τέτοιο δεν ισχύει κι ο αριθμός των διορισμών κάθε χρόνο είναι αρκετά μικρότερος, εξ ορισμού η διεκδίκηση διορισμών για την ειδικότητα σου, είναι διεκδίκηση ενάντια σε όλες τις άλλες ειδικότητες. Με δεδομένο λοιπόν ότι δεν πρόκειται να καλυφθούν τα κενά όλων των ειδικοτήτων, όποιος πραγματικά κόπτεται για δικαιοσύνη, ζητάει 2 πράγματα:
1. Σύσταση/κατάργηση οργανικών με βάση τις πραγματικές ανάγκες της τελευταίας 5ετίας
2. Κατανομή διορισμών φέτος ώστε να ισορροπήσει το ποσοστό κάλυψης σε κάθε ειδικότητα, λαμβάνοντας υπόψη τα τελευταία 4 χρόνια διορισμών. Αφού ισορροπήσει το ποσοστό φέτος, από του χρόνου ισότιμη κάλυψη κενών σε όλες τις ειδικότητες.

Όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. "Εμείς είμαστε πιο σημαντική ειδικότητα", "εμείς έχουμε περισσότερα κενά", "χωρίς εμάς δεν ανοίγει το σχολείο", "εμείς τραβάμε όλο το κουπί κλπ". Αυτοί που έχουν τέτοιες απόψεις λοιπόν, καλώς να τις έχουν, αλλά να μην προσπαθούν να το παίξουν και υπέρμαχοι της δικαιοσύνης. Ξεκάθαρα θεωρούν ότι δεν είμαστε όλοι ίσοι.

10
Να σημειώσω όμως 2 παράγοντες 1. ότι όλα τα νηπιαγωγεία ειδικά του κέντρου είναι  πλέον πολυπληθή..αφού μετά τη δίχρονη ..είχαμε τη μετατόπιση από τους παιδικούς ...στα νηπιαγωγεία ( άρα η μείωση έγινε στους παιδικούς σταθμούς )και 2. Το χρονιο αίτημα του κλάδου για τοποθέτηση κ 2ης εκπαιδευτικού στα 25αρια τμήματα ( όπως γίνεται σε χώρες του εξωτερικού) !
Καλά και στο δημοτικό υπάρχει πάγιο αίτημα για μείωση μαθητών ανά τμήμα, αλλά αυτοί κατάργησαν και τη μικρή μείωση που είχε κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ.

11
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Φεβρουάριος 18, 2024, 09:31:47 μμ »
Με την ιδια λογικη θα μπορουσα να σε ρωτησω το αντιστροφο δηλ και από που προκυπτει ότι τα  ελλειμματικα 12ωρα φυσικής ανα σχολείο είναι περισσοτερα από τα ελλειμματικα 20αρια ανα ομαδα ή και από τα υπολοιπα των 12ωρων ελλειμματων  ανα ομαδα; δηλ σύγκρινες τα οργανικα κενα των μεταθεσεων,  με τα οργανικα κενα των εσωτερικων υπηρεσιακων μεταβολων των 58 δδε και οι οποιες μαλιστα δεν εχουν ομοιομορφία ως προς την κοινοποιηση των σχετικων πινακων (άλλες ανακοινωνουν αναλυτικα τις ωρες των κενων και άλλες τα ελλείμματα χωρις αναλυση ωρων + το οτι δεν ειναι ασφαλης κιόλας  η συγκριση των κενων των μεταθεσεων με τα κενα των οργανικων τποθετησεων σε καθε σχολειο, αφου τα κενα των οργανικων τοποθετησεων βγαινουν μετά τις μεταθεσεις με αποτελεσμα να αναδιαμορφωνονται εξαιτιας των μετατιθεμενων) ? Ακομα κι αν το εκανες, ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ, και ειδες ότι το 2023 οντως ηταν περισσοτερα τι θα σημαινε αυτό? Ότι αυτό ακριβως γινεται κάθε χρονο? Ή μηπως εκανες αυτή τη δουλεια σε βαθος πχ πενταετιας για να μπορεις να εισαι βεβαιος για τα λεγόμένα σου?

Ηταν υποθετικο πλην όμως στη διαρκεια της 5ετους μου υπηρεσιας ως γραμματεας πυσδε μιας μικρης δδε και στην οποια μονος μου χειριζομουν αυτά τα χρονια πινακες μεταθεσεων, εσωτερικων μεταβολων και αποσπασεων για να είναι ετοιμοι στο τραπεζι του πυσδε, θα σου πω ότι ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ στο πεδιο των αριθμων που αφορουν τις εσωτερικες υπηρεσιακες μεταβολες των εκπαιδευτικών.  Αυτό ηθελα να σου καταδειξω με το υποθετικο παραδειγμα που σου ανεφερα και το οποιο δε σημαινει ότι επειδη είναι υποθετικο, είναι επιπλέον και ατοπο. Και στο παραδειγμα αυτό φανηκε ολοκαθαρα ότι είναι δυνατον σε μια δδε να προκυψουν αρκετα οργανικα κενά κι ενώ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ούτε ένα ελλειμματικο 12αρι σε συνολο 18 σχολειων.
Τελος, όπως σε σενα φαινεται πιο ευκολο να δημιουργηθει ένα ελλειμματικο 12 αρι σε ΕΝΑ σχολειο σε μια ομαδα σχολειων Χ, εντουτοις στην διπλανη ομαδα Ψ μπορει να μην υπαρχει ουτε ένα ατοφιο 12αρι συγκεντρωμενο σε ένα σχολειο, πλην όμως να υπαρχουν 2 ελλειμματικα 6 αρια σε δυο διαφορετικα σχολεια που να δημιουργουν  ένα (υπολοιπο) 12αρι που αντιστοιχει σε 1 οργανικο κενο
 Ή
όπως σε σενα φαινεται πιο ευκολο να δημιουργηθει ένα ελλειμματικο 12 αρι σε ΕΝΑ σχολειο σε μια ομαδα σχολειων Χ, εντουτοις  στην διπλανη ομαδα Ψ μπορει να μην υπαρχει ουτε ένα ατοφιο 12αρι συγκεντρωμενο σε ένα σχολειο. πλην όμως να υπαρχουν 3 ελλειμματικα 7 αρια σε δυο διαφορετικα σχολεια που να δημιουργούν  ένα ελλειμματικο 20αρι που αντιστοιχει σε 1 οργανικο κενο.
Ακομα κι αν υποθεσουμε οτι ισχυε για την καταγραφη  οργανικου κενού  η υπαρξη ελλειμματικου 12αριου/σχολειο, τοτε στη δδε που υπηρετεις και στην ομαδα Α φετος μπορει να δημιουργηθουν περισσοτερα οργανικα κενα με 12 ωρες Α αναθεσης ανα σχολειο και του χρονου να μην υπαρχει ουτε ένα 12αρι/σχολειο, πλην όμως να υπαρχουν 60 ωρες ελλειμματος σε 10 σχολεια που σημαινει 3 οργανικα κενα.. Τιποτε λοιπον δεν ειναι θεσφατο στον υπολογισμο των οργανικων κενων. Ο κανονας που μπορει να ισχυει και να μας συμφερει σημερα, του χρονου μπορει να μας ερχεται να τον πεταξουμε στα σκουπιδια

Άρα η καλύτερη πρόταση όπως το βλέπω εγώ, είναι το λογικό (διαζευκτικό) Η: Οργανικό κενό θα θεσμοθετείται είτε όταν υπάρχει ελλειμματικό 12ωρο σε ένα σχολείο, είτε ελλειμματικό 20ωρο σε ομάδα σχολείων.  ;D

12
Δεν είναι μόνο οι ειδικότητες στην πρωτοβάθμια...ειναι κ αυτοί οι νηπιαγωγοί...που δεν είδαν καμία νέα σύσταση μετά τη δίχρονη προσχολική ..αλλά ούτε κ στα ολοήμερα υπάρχουν οργανικές θέσεις... Έτσι φτάσαμε α φάση 2500 αναπληρωτές πε.60.  who cares????

3 είναι οι ειδικότητες που διαχρονικά το υπουργείο "επιθυμεί" να έχουν τη μερίδα του λέοντος στους διορισμούς. 2 της δευτεροβάθμιας και μία της πρωτοβάθμιας. Αυτό σημαίνει ότι δεδομένου του αριθμού των διορισμών κάθε χρόνο, μόνο σε μία από τις ομάδες που καρτερεί ίδρυση οργανικών μπορεί να γίνει το "χατήρι". Φέτος η μπίλια έκατσε στους ΕΕΠ-ΕΒΠ. Του χρόνου μάλλον θα κάτσει στις ειδικότητες της πρωτοβάθμιας. Για τους νηπιαγωγούς μάλλον περιμένουν να φανεί η μείωση του μαθητικού πληθυσμού, για να ιδρύσουν πολύ λιγότερες από όσες απαιτούνται αυτή τη στιγμή.

13
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 18, 2024, 09:23:31 πμ »
Το Β εξάμηνο του 2024 τελειώνει 31-12-2024.
Ναι αλλά λέει μονιμοποίηση 10000 στο Α εξάμηνο, που τελειώνει 31-6

14
Δυστυχώς αυτό αντιλαμβάνομαι. Ούτε φέτος θα συσταθούν οι οργανικές ειδικοτήτων. Για ποιο λόγο ζητάνε και ξαναζητάνε προτάσεις από τις διευθύνσεις θα αναρωτηθεί κάποιος. Γιατι έτσι και γιατι μπορούν μάλλον.
Ντροπή!

Ίσως δεν τους αρέσει ο αριθμός των προτεινόμενων οργανικών και περιμένουν να μειωθούν τα τμήματα (κι άρα οι ανάγκες) λόγω της μείωσης του μαθητικού πληθυσμού. Βέβαια θα μπορούσαν απλά να φτιάξουν τις μισές από τις προτεινόμενες οργανικές...

Σελίδες: 123 ... 280

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32258
  • Τελευταία: spyridoula.n1
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1157326
  • Σύνολο θεμάτων: 19178
  • Σε σύνδεση σήμερα: 262
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 183
Σύνολο: 183

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.