Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - trust no one

Σελίδες: 123 ... 383
1
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Διορισμοί Νηπιαγωγών 2025
« στις: Ιουλίου 09, 2025, 08:02:48 pm »
Να δώσει πάνω από 1500 διορισμούς κ να μην έχει περιοχές δύσκολες βόρεια Ελλάδα, κεντρική Μακεδονία το λες κρίμα κ άδικο …

Καθόλου κρίμα κι άδικο. Υπάρχει η δίκαιη σειρά των πραγμάτων:
1. Μεταθέσεις
2. Μετατάξεις
3. Διορισμοί
4. Αναπληρωτές

Αυτή η σειρά θα θέλεις κι εσύ να τηρείται ευλαβικά όταν με το καλό γίνεις μόνιμος/η.

2
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουλίου 09, 2025, 06:01:38 pm »
Η ΔΠΕ Α' Αθήνας για νέα ΤΕ:

ΠΕ70: 15
ΠΕ60: 41

Πηγή: Τάκης Ρουμπής

Πάντως για τις νέες οργανικές στους ΠΕ60 γενικής δε βλέπω να κινείται κάτι..

Έτσι λέγαμε και για τους ΕΕΠ-ΕΒΠ κι έσκασαν ξαφνικά σήμερα. Δε θυμάμαι να είχε γράψει κάποιος ότι περιμέναμε κάτι συγκεκριμένο (πέραν του ότι θα έπρεπε να ιδρυθούν οργανικές)

3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουλίου 09, 2025, 06:00:34 pm »
Ενημερωτικά, φέτος στη δυτική Θεσσαλονίκη η διαφορά οργανικότητας και λειτουργικότητας στα δημοτικά είναι -226. Ένας σημαντικός ωστόσο αριθμός δασκάλων απασχολείται στο ολοήμερο, οπότε ο αριθμός αυτός δε λέει όλη την αλήθεια. 

4
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Διορισμοί ΠΕ86 2025
« στις: Ιουλίου 09, 2025, 05:29:23 pm »
Καλησπέρα σας! Με θέση  κοντά 300 (εκκαθαρισμένος πίνακας γενικής) υπάρχει ελπίδα? Τι πιστεύετε?

Αν όπως πιστεύω πάρει αριθμό ίσο με τα κενά των μετατάξεων (143), είναι ζόρικα τα πράγματα, αλλά όχι αδύνατα.

5
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Διορισμοί ΠΕ86 2025
« στις: Ιουλίου 09, 2025, 03:33:43 pm »
Καλησπέρα σας.Με 700 θέση εκκαθαρισμένο γενικής και δηλωμένα όλα,φέτος υπάρχει ελπίδα ή πάμε για του χρόνου;
Προσωπική μου γνώμη από πολύ δύσκολο ως αδύνατο. Και για του χρόνου δεν αποκλείεται να είναι δύσκολο.

6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουλίου 09, 2025, 02:35:38 pm »
Μήπως οι υποβαθμίσεις σχολείων που γίνονται κάθε χρόνο στην πρωτοβάθμια δεν καταργούν τις οργανικές, αλλά τις καθιστούν ανενεργές;

7
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουλίου 08, 2025, 11:42:42 am »
Το "θα έχουμε εξελίξεις μετά τις 15/7" τελικά δεν εμπόδισε κανέναν να ρωτάει καθημερινά αν θα έχουμε εξελίξεις νωρίτερα. Just saying.
Τί σε κάνει να πιστεύεις ότι όποιος ρωτάει έχει πρώτα διαβάσει τις τελευταίες 30-40 απαντήσεις; Το βρίσκω πολύ πιθανόν οι περισσότεροι που ρωτάνε μετά όταν ξαναμπαίνουν να ψάχνουν να βρουν την απάντηση που έχει ως παράθεση την ερώτηση τους και να αγνοούν όλες τις άλλες απαντήσεις.

8
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουλίου 06, 2025, 03:15:25 pm »
Πότε θα τελειώσει η διαδικασία της ίδρυσης νέων οργανικών και πότε θα βγει η κατανανομη ανα ειδικότητα? Καλά εννοείται ότι θα έχει καθυστέρηση το χρονοδιάγραμμα (το ξέρουμε το υπουργείο) αλλά στο περίπου έχει ειπωθεί ποτέ θα γίνουν αυτά?
Τίποτα δεν έχει ειπωθεί επίσημα. Νομίζω ούτε ανεπίσημα.

9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουνίου 29, 2025, 06:15:25 pm »
να κανουμε ενα αλλο post να τα πουμε αυτα καλυτερα...γιατι εδω οσοι δεν ειναι μονιμοι καίγονται να μαθουν νεα.

και να πω και εγω το ασχετο μου...ποσα παιδια εκαναν ξανα την ιδια ταξη???(γιατι να διαβασω κυριε περναω..)
τα αληθινα νουμερα ειναι αυτα των πανελλήνιων...το 80% καθε χρονο κατω απο την βαση στα μαθηματικα...δεν επρεπε να εχουν φτασει μεχρι την Γ σε αυτο το επιπεδο!
Δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξουν νέα για τις επόμενες 7 μέρες τουλάχιστον. Το ξέρουμε αν όχι όλοι, σχεδόν όλοι. Το μόνο που θα υπάρξει είναι ερωτήσεις του τύπου "πόσους θα διορίσει/ με θέση Χ και δηλωμένα όλα, διορίζομαι;" που δεν έχουν απάντηση.

10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουνίου 29, 2025, 05:55:13 pm »
Η δημιουργία μικρών τμημάτων είναι αυτονόητο αίτημα. Αυτό στο οποίο επιμενω είναι το κατά πόσον κάτι τέτοιο, θα άλλαζε καθ το τοπίο στο κομμάτι των εκπαιδευτικών αναγκών. Αν έφερνε μια τετοια αλλαγή, που πιστεύω ότι σε κάποιον βαθμό θα την έφερνε, θα άλλαζε και το εργασιακό κομμάτι της ειδικής αγωγής. Μαζί με το ευρύτερο κομμάτι των μεταπτυχιακών με ο,τι συνεπάγεται αυτό. Και δεν ξέρω αν αυτό θα άρεσε σε όλους.
Σίγουρα πάντως θα έκανε πιο εύκολο το να "φτάνει" η μία παράλληλη ανά τάξη, όπως έχει αποφασίσει το υπουργείο.

11
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουνίου 29, 2025, 05:47:12 pm »
Ακριβώς επειδή όλα αυτά ισχύουν, πρέπει λίγο να σκεφτούμε με αυτά τα δεδομένα, το τι θεωρούμε πλέον
ειδική εκπαιδευτική ανάγκη. Αν σε μια κοινωνία που αλλάζει εσυ θεωρείς ακόμα ως πρότυπο τον μαθητή περασμένων δεκαετιών, σε λίγο ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θα έχουν τα μισά παιδιά. Ένα βήμα λοιπόν είναι η αλλαγή του μοντέλου των τάξεων με 25 παιδιά. Δεν θεωρείτε ότι με μια τετοια αλλαγή, όπου τα νήπια πχ θα ήταν σε ομάδες των 10, με μια δασκάλα και μια βοηθό (πχ φοιτήτρια σε πρακτική), πολλές δυσκολίες θα αντιμετωπίζονταν στο πλαίσιο της γενικής  τάξης; (πολλές, όχι όλες φυσικά). Και προσέξτε όπως το λέω, για να το συνδέσω και με το θέμα των διορισμών. Όχι απλα ότι οι συνθήκες θα είναι καλύτερες γενικώς και αοριστως, αλλά ότι έτσι θα έχουμε πραγματική και ουσιαστική βελτίωση, με τον ίδιο αριθμό εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αθροιστικά, αλλά με διαφορετική κατανομή και τελικά με διαφορετική και πιο αποτελεσματική διδασκαλία για όλους, μέσα στην ίδια τάξη, με κοινούς στόχους και εξατομίκευση μέσα στην τάξη, ισότιμα, για όλα τα παιδιά.
Δε νομίζω να βρεις έστω κι έναν στην εκπαίδευση που να διαφωνεί με τη δημιουργία μικρών τμημάτων. Για μένα στο νηπιαγωγείο και στην Α Δημοτικού ΚΑΤ'ΕΛΑΧΙΣΤΟ είναι εκ των ουκ άνευ.

12
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουνίου 29, 2025, 04:17:50 pm »
Κι αυτό ισχύει.
Δεν ξέρω όμως πώς να το πω πιο απλά. Διδάσκουμε με έναν συγκεκριμένο τρόπο, οργανώνουμε τις τάξεις με έναν συγκεκριμένο τρόπο, και σε μια εποχή που και οι γονείς είναι πιο εγγράμματοι και τα παιδιά εκτίθενται σε περισσότερα ερεθισματα και φοιτούν και σε δομές προσχολικές από πολύ μικρά, παρ΄ όλα αυτά βλέπουμε σοβαρές δυσκολίες, όχι μόνο στο "αν παίρνουν τα γράμματα", αλλά αν μπορούν να σταθούν, να ακολουθήσουν κανόνες, να αυτοεξυπηρετηθούν κλπ. Η μία λύση είναι να τα μεταφερουμε όλα στην ειδική αγωγή. Η άλλη λύση είναι να σκεφτούμε, μήπως δεν είναι προβλημα των παιδιών, αλλά της γενικής αγωγής. Μήπως τελικά φταίει ο τρόπος που στήνουμε τις τάξεις και το μάθημα, ειδικά στις πιο μικρές ηλικίες, κι επομένως πρέπιε να γίνει μια παρέμβαση εκεί, και όχι 100 διαφορετικές εξατομικευμένες παρεμβάσεις σε κάθε περίπτωση παιδιού που δεν χωράει σε αυτό το αναποτελεσματικό καλούπι;
Δε νομίζω ότι ο τρόπος διδασκαλίας στις μικρές τάξεις είναι ο ίδιος με παλιά. Η διαφορά είναι ότι τα παιδιά έχουν πολύ μικρότερη ικανότητα συγκέντρωσης λόγω ενασχόλησης με ηλεκτρονικές συσκευές από μικρή ηλικία, βαριούνται πολύ πιο εύκολα γιατί πλέον οι γονείς δεν τους επιτρέπουν να βαρεθούν σχεδόν καθόλου και τρέχουν να καλύψουν οποιοδήποτε χρονικό κενό με δραστηριότητες ή ηλεκτρονικές συσκευές, μεγάλο μέρος αφιερώνεται στην "εκπαίδευση" τους και στη συμπεριφορά, γιατί τα περισσότερα έχουν μάθει να γίνεται πάντα το δικό τους, να μην τους λένε ποτέ όχι και δεν έχουν μάθει να ακολουθούν κανόνες και να μοιράζονται πράγματα και τέλος οι γονείς τρέχουν να κάνουν αυτοί πράγματα για τα παιδιά, οπότε τα παιδιά δεν αναπτύσσουν σχεδόν καθόλου βασικές δεξιότητες, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των νηπιαγωγών. Ουσιαστικά δηλαδή η "πραγματική" δουλειά στην Α δημοτικού ξεκινάει μετά τα Χριστούγεννα.

Ένα πολύ απλό παράδειγμα είναι το παρακάτω: Όταν ήμασταν εμείς μικροί και τυχαίναμε σε ένα γλέντι γάμου και νυστάζαμε κάποια στιγμή (όπως ήταν λογικό), οι λύσεις ήταν 2: κοιμήσου στο τραπέζι ή θα σε πάω στο αμάξι να κοιμηθείς εκεί. Πλέον η λύση είναι να φεύγουν από το γλέντι, την καφετέρια, την επίσκεψη κι οτιδήποτε άλλο μόλις βαρεθεί το παιδί. Η μόνη εναλλακτική είναι να του πασάρεις ηλεκτρονική συσκευή "για να κάτσει στα αυγά του".

Πλέον λοιπόν ξεκινάνε με χρονικό μειονέκτημα και σε συνδυασμό με την ύλη που έχει κατέβει προς τα κάτω, τα περισσότερα παιδιά είναι σε μειονεκτική θέση και τρέχουν όλη τους τη ζωή να ανακάμψουν. Παρόλα αυτά, τα παιδιά των δομημένων σωστά οικογενειών που ακολούθησαν σωστή τακτική κάνουν μπαμ από χιλιόμετρα.

13
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Ιουνίου 29, 2025, 03:45:16 pm »
Επαναλαμβάνω ότι δεν το βλέπω καθαρά αριθμητικά. Προσπαθώ να θίξω κάτι άλλο. Έχουν όντως τόσα παιδιά κάποιο τόσο μεγάλο πρόβλημα, που να πρέπει να ενταχθούν στην ειδική αγωγή; Δηλαδή το 25% του πληθυσμού της χώρας έχει ειδικές μαθησιακές ανάγκες; Είναι φυσιολογικό αυτό; Μήπως είναι λάθος ο τρόπος που διδάσκουμε συνολικά; Μήπως αντί να χωρίζουμε σε γενική και ειδική αγωγή, πρέπει να βελτιώσουμε τη γενική αγωγή; Δεν θα εξαφανιστούν οι μαθησιακές δυσκολίες φυσικά, μήπως όμως έτσι περισσότερα παιδιά θα μαθαίνουν αποτελεσματικότερα, θα εντάσσονται καλύτερα στο σύνολο, θα έχουν λιγότερη ανάγκη εξατομικευμένες υποστήριξης; Μήπως δηλαδή δεν φταίνε τα προβλήματα των παιδιών αλλά η ίδια η οργάνωση του εκπαιδευτικού συστήματος και της διδασκαλίας; Είμαστε όμως ετόιμοι να το αποδεχτούμε αυτό, κάτι που θα σήμαινε ότι όλο το πλαίσιο της ειδικής αγωγής θα έπρεπε να ιδωθεί από μια άλλη οπτική; ΝΟμίζω ότι δεν είμαστε έτοιμοι. Γιατί στην όλη συζήτηση κανείς δεν βάζει μπροστά την εκπαίδευση και τους μαθητές. Μπαίνουν μπροστά άλλα ζητήματα.
Δεν είναι απαραίτητο ότι αυξήθηκαν τα "κρούσματα". Είναι πολύ πιθανόν απλά παλαιότερα να αποδίδονταν στο απλό "δεν παίρνει από γράμματα".

14
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Διορισμοί ΠΕ86 2025
« στις: Ιουνίου 29, 2025, 09:27:56 am »
Οι νέες οργανικές στην πρωτοβάθμια πέρυσι ήταν 353. Άρα, έχουμε ένα υπόλοιπο περίπου 120+ από πέρυσι.
353 γενική κι ειδική (304 + 49). Οι 49 καλύφθηκαν με διορισμούς.

Σελίδες: 123 ... 383

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32925
  • Τελευταία: Eno
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185624
  • Σύνολο θεμάτων: 19495
  • Σε σύνδεση σήμερα: 664
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 506
Σύνολο: 511

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.